Které svobody, zvyky Evropa obětuje a co za to vlastně získá ?
Jaké nepěkné trendy se podporují a co vlastně dnes znamená slovo tolerance a co z ní se dá ještě tolerovat a jsou nově příchozí méně toleratní, než si myslíme ?
Jen v samotném Berlíně došlo loni k 470 antisemitským útokům a přitom autory většiny z nich již dávno nejsou " původní Němci".
Učitelé na některých školách se již bojí říci svým žákům, že jsou židé, židovští žáci jsou šikanování okolím a v nejnovějším případě arabské a turecké děti " vyštípaly" ze třídy svého spolužáka, německého žida....
Jinými slovy,470 malých křišťálových nocí za pouhý rok a jen v Berlíně,.
Nacismus se vrací a většina pachatelů je přitom z okruhu lidí, na jejichž víru a zvyky se doslova nesmí sáhnout..
http://www.dw.com/de/mitsch%C3%BCler-peinigen-j...
http://www.dw.com/en/anti-semitic-bullying...
Obávám se, že kvalita DW spadla velmi nízko.
Koukám, že cokoliv, co nekoresponduje s tvým přesvědčením, je podle tebe v úpadku :-))
Příznačný styl: místo aby napsal: není to pravda a tady jsou důkazy: viz xx, viz xy....
napíše že jsou v úpadku, lžou, nebo jsou fašisti, jak všeobecně známo a Jirka ČulČk z Glasgowa si to taky myslí :-)
Tak to asi klesla i kvalita The Guardian.
https://www.theguardian.com/world/2015/feb/22...
There have been a handful of antisemitic attacks in Berlin in recent years. Most recently, 26-year-old Israeli Shahak Shapira was assaulted by Muslim youths on New Year’s Day.
Hele, jako že se ty věci občas objevují, to nepopírám, ale zdaleka to není tím, že jde o konflikt mezi muslimy/křesťany a židy. Extrémisti jsou všude. To ale rozhodně neznamená, že se člověk musí chovat jako oni, což bohužel vy předvádíte. Ostatně nenávistných útoků je v Izraeli proti muslimům taky dost, a nikdo to jaksi moc nezmiňuje. Samozřejmě je to akt extrémistů vůči někomu.
jen v jednom městě, jen 470 x do roka ...
Kolikrát se to děje u nás? Jen tady téměř nejsou muslimové, takže to nikoho nepálí, neb to dělají ti správní.
A co kdo dělá ? Víš o něčem ?
Tak Hate-crimes jsou v ČR takřka na denním pořádku, někdy jde jen o slova, jindy o činy.
Krymské hatě?
To zabral Putin.
A zas jen floskule - a nic konkrétnějšího.
A proč ? - Protože kde nic není, ani Palmič nebere... :-))
Co vaše činy?
Je toho tolik, že vybrat si pár reprezentativních je velmi obtížné.
Hele, tak jen namátkou. Třeba losuj. Stačí pět, nebo šest opravdu brutálních činů.
Já mám hned jeden z oblasti naopak pozitivní diskriminace:
Soňa se asi dala k muslimům, důsledně mě odpírá vepřové. Bůček, kolena, i krkovičku. Vepřový řízek nebo kotletu, tak to už znám jenom z vyprávění.
Naopak cizrna, bulgur, a celej ten humus, co se nedá žrát, tak to teď máme doma.
Nejsou všichni jako ty, Rondo, fašisti.
A jéje. Poturčenci horší Turků. To se máme na co těšit... :-)
Ba bude hůř. Brokolice, lilek, patizon.
Prej i dýně se dá žrát a ne jen vydlabat na masku. Držím se v průměrné vzdálenosti 900 km od domova v naději, že se to přežene jak Grbačova perestrojka, nebo Batoškovi týdny občanského neklidu.
O podobných věcech bych ti mohl vyprávět... No, drž se.
Jaro, to je čas, kdy se moje paní vždycky rozhodne, že chi začít žít zdravě.
Znáš to, jak z balkónu volá ta ženská dolů na chlůpka, co kafrá se strejcema v parku.
"Jardo, pojď už domů!"
"Ano, Marie, už jdu. Je mi zima, nebo mám hlad?"
Tak HALÓÓÓ, Palmiči !
Ty naše ošklivácký činy, připomeneš nám ?
1) trhal jsi mouchám křídla
2) kladívkem jsi zabíjel mravence
3) šťoural ses v nose
4) nečistil sis zuby
5) nepozdravil´s paní Voctářovou
6) napsal jsi křídou na zeď: Jarda je .....!
... mám pokračovat!?
Tak to pěkně kecáš ! 2) mravence jsem zásadně pálil lupou.
... že kecám? Tak to teda ne, neb mě to sdělil Ferda a ten tam mezi nimi byl!
Jo Ferda tam byl. Pamatuju si ho podle tý puntíkatý mašle na krku. Ale má to chudák od sluníčka skrz tu lupu v hlavě pomotaný...
Mám takovou jednu paralelu z nedávné historie.
Za závažné kriminální činy nebyl odsouzen ani jeden jediný komunista. Vždycky ho před odsouzením vyloučili, vyškrtli. Takže v kriminále neseděl ani jeden. Strana byla čistá.
No a teď zas jsou všichni muslimové jako beránci. A když už některý z nich něco ideologického vyvede, nemá to přece s islámem nic společného, je to extrémista... :-))
Kvalita německého tisku klesá ?
http://www.berliner-zeitung.de/berlin/friedenau...
https://www.nwzonline.de/panorama/jungen...
http://www.morgenpost.de/berlin...
http://www.tagesspiegel.de/berlin/juedisches...
http://www.sueddeutsche.de/panorama...
atd atd atd ..
Hele, to je jedna a tatáž věc okopírovaná x-krát. Jestli takhle vypadá novinařina v Německu, tak potěš pánbůh.
He ?
Tak už nevím :
když je to jeden zdroj " tak je nedůvěryhodný, nebo se zhoršil"
když je to více zdrojů " tak je to jedna a tatáž věc okopírovaná x-krát"
A když už se neví jak z toho ven tak je to " špatná novinařina v Německu" a to si ještě, prosím pěkně, pamatujeme na vaše slavné námitky, že je to k ničemu , když o problémech v Německu píše anglicky tisk vlastněný Švédy, tudíž že to není německá novinařina.
Vy jste prostě mustr všeho, takovým jako jste vy jsme na vojně říkávali guma.....
Jako sorry, ale ty články jsou na první pohled udělané Ctrl+C -> Ctrl+V . Co si sakra o tomhle může člověk myslet.
Myslet ?
Ano, to je to slovo u kterého by jste se měl na chvíli zastavit ....
Obávám se, že spíš vy byste se měl nad tím slovem zastavit, neb mu zjevně nerozumíte.
A to ses zamyslel a vymyslel nebo někdo poradil?
Stavba věty napovídá, že tohle vylezlo opravdu z Mistra :-)
A ty bys chtel, aby to v kazdych novinach bylo jinak ? :-)
Tak přístupem Ctrl+C -> Ctrl+V se nejsnáze šíří nesmysly. Pokud se tohle objevuje v novinách, tak je to znak, že něco není v tisku v pořádku.
Prej se tak množí i sluníčkáři :-)
Horší v tomhle ohledu jste rovněž vy, trpaslíci.
Jinak pokud to Ctrl+C -> Ctrl+V vědomě někdo dělá, je to jeho ostuda. Pokud to dělají novináři, padá tím důvěryhodnost tohoto média, neb to ukazuje, že tu selhává kontrola. Není prostě dost dobře možné, aby tentýž text byl vydán následující den v jiném periodiku.
To, čemu my říkáme copy/paste, v novinách vzniká tím, že přetiskují zprávy vydané velkými agenturami.
Na zprávě se nic nemění, je to informace, nikoliv komentář či rozbor.
Žádná ostuda, dělají to tak všichni.
No, pokud nějaký neopatrný novinář(a i v relativně dobrých novinách takoví mohou být) překopíruje slovo od slova zprávu z pochybného zdroje, a další noviny to přeberou ve stejné podobě, je zaděláno na pořádný problém.
Pokud to kopírují ze skutečné tiskové agentury (samozřejmě mimo TASS a spol), tak je vše OK.
Občas si k tomu sami něco přidají a pak z toho vyjde i hodně zkreslená zpráva.
Vsadim boty, že třeba tahle je hodně zavádějící:
https://www.novinky.cz/krimi/434015-policie...
V originální tiskové zprávě policie je "dva občané České Republiky":
http://www.policie.cz/clanek/web-informacni...
Jsem zvědavý kdy se v Britských novinách objeví jména, nebo fotky pachatelů.
Celá kauza židovského chlapce vyštvaného z Berlínské školy spolužáky převážně tureckého a arabského kulturního okruhu má ještě jeden docela zajímavý moment.
Škola je totiž členem organizace SOR - SMC (Schule Ohne Rassismus - Schule mit Courace) založené roku 1995, která sdružuje více než 2400 škol a zhruba milion členů , studentů.
Princip členství je v tom, že školu nepřihlašují do organizace učitelé, ředitelé nebo lokální politici, školu přihlašují a svými hlasy dále potvrzují přímo studenti .
Škola musí mít minimálně 70 procent studentů, členů aby byla přijata a pak zůstala členem....
Studenti krom speciálního školení a účasti na akcích organizace dokonce podepisují, že budou aktivně vystupovat proti projevům rasismu.
Je tedy otázkou, jestli členství v takové organizaci je " jen na oko" nebo výhodné jen pro některé rasy a víry.
http://www.dw.com/de/schule-ohne-rassismus-sch...
Schule Ohne Rassismus - Schule mit Courage
oprava písmena ve slově kuráž
Evropa se neintegruje.
Evropskou unii zavedli neomarxističtí vůdcové do prdele (sorry jako, slepé uličky, jsem chtěl říci).
Dle lisabonské stratetegie (https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Lisabonsk%C3%A1... jsme měli být nejdinamičtější ekonomikou světa, a ono prd, prošli jsme ekonomickou krizí, banka ve Frankfurtu rozjela rotačky a znehodnocuje euro, aby se "pomohlo" těm co jsou v prdeli už tradičně (Řecko).
Unií zmítají tzv. neziskovky spojené s nátlakovými skupinami, do ekonomiky, která sama má potíže s uplatněním vlastnách nekvalifikovaných a málo vzdělaných občanů importuje miliony nikoliv nekvalifikovaných lidí ale bigotních náboženských primitivů.
Tak se to začíná drolit, pochopitelně nejdřív odpadla země s nejstarší demokracií světa - Spojené království.
Tam totiž nemají v čele státu bruselského protektora, ale Jeji Veličenstvo a to, co nevolená sběř v Bruseli nazývá "deficitimem demokracie" celkem jednoduše nazvou diktátem nevolených.
Možná, kdysi dávno, vznikla Unie na dobré myšlence sjednotit národy a zabránit valkám. Jenomže, jako každý marxistický projekt to krachuje na tom, že v první fázi se trosku "upravi" demokracie, aby nemohla vedení bránit v tom, co chce dělat. Připomenu opakování irského referenda, nebo protlačení evropské ústavy neústavní cestou pomocí tzv. Lisabonske smlouvy, aby nebyla národní referenda. A pak ani ty násilím protlačené dohody a smlouvy vedeni Unie nedodržuje.
Vzniká nádherně placená elita bruselských úředníků a politiků, se soukromými tryskáči hrazenými z peněz poplatníků - evropské politbyro si žije v blahobytu a těm poddaným, dole, stále víc nakládá a utahuje šrouby. A ve snaze vytvorit Evropský národ do Evropy importuje další, na dávkách závislé, neboť dávkami a dotacemi, nebo naopak daněmi, chtějí neomarxisté společnost řídit.
Jde to do kopru.
A aby toho nebylo málo, většina států je silně zadlužena.
Jak se stát zbaví dluhů?
Tradičně, znehodnocením měny, nebo válkou.
Doufejme, že zústane jen u toho prveho
No, po pravdě řečeno, soukromých triskáčů hrazených z peněz poplatníků a zároveň utahování štoubů poddaným se taky trochu obávám. Unie neunie, stát se tak může rozhodnutím voličstva, tudíž nebude možné říct, že jsou "nevolení" jak bruselští ořadové. A to pak bude bomba.
:-))
No, někde jsme v tom 89-90 udělali chybu.
Myslím si, že to bylo v tom, že jsme nechali exkomunisty udělat Ústavu a volební systém, který generuje pouze koaliční (korupční) vládnutí.
Nepotrestali jsme zjevné zločince, naopak, umožnilo se jim překlopit politickou moc v ekonomickou.
Nemůže za to Havel ani havlochartisti, můžem si za to sami, že jsme jim to sežrali i s navijákem, tlustou čáru.
A teď to máme v rukách taky sami. Koblihář má silnou pidporu mezi venkovany. No tak jako v 89, musíme mezi lidi, do těch zapadlývh koutů vlasti, a vysvětlit jim, jednoduše a lidsky, že neplatí, že má dost a nebude krást, ale platí to Svěrákovo "čím víc máme, tím víc krademe".
Boj o každý jeden hlas.
Hoď si ho komu chceš, ale ne Burešovi.
On je kombinací Lukašenka a Berlusconiho.
Tak sleduj:
https://www.stem.cz/stem-volebni-preference...
Není načase vykašlat se na Frantíky a začít bubnovat na poplach u nás?
:-))
Prostě, když pán řekne, že za vše může zkorumpovaná pakáž nebo (bude-li se to jevit výhodné), že za všechno může Unie, tak to prostě řekne.
No a voličstvo (včetně tebe) to rádo uslyší.
Přeci si ty poradce královsky neplatí jen tak z plezíru?
:-))
Lanno, věř mi, že dělám co můžu.
Těch "koblihářů" je kolem fakt dost, a tak s nima mluvím.
Ano, je na čase bubnovat napoplach, ale nesmíme přepálit začátek.
Francouzské volby jsou o dost blíž, a to, že si v tom čítám a snažím se zorientovat mě pomůže začátkem května v Perpignanu. Protože bude před druhým kolem, bude politiky plno všude, a tak chci mit dost informací, abych se debat a klábosení po knajpách moh účastnit.
Potom, záleží jak to dopadne, bude extrémně důležité zastavit Bureše, zejména bude-li se EU drolit. Protože by z nás nakrásně moh uděkat druhé Bělorusko.
Trénuješ taky Pétanque ?
Francouzský národní sport, který se hraje na psích toaletách?
Ne, a popravdě řečeno, už ho tak často ani nevídím hrát. Snad to Marine dá dopořádku.
Perpignan je město rugby, ke kterému mém podobný vztah jako k petanque. Snad jsou mistry Francie, a prý je dobré, to vědět, v debatách s domorodci. Spoléhám na to, že nosné téma, které mě vytáhne z každé obtížnější debaty je Madame Merkel. Teď je se naučit dost ostrých a pichlavých nadávek.
Čímž chci říct, že my tady nemáme ani tak moc problém s Unii, my se do ní intergujeme nebo neintegrujeme podle potřeby.
My máme problém sami se sebou.
No a pro odlehčení tématu:
https://www.stream.cz/blanik/10016375-yes-republic
Odlehčení veselé, ale prosím pěkně proč ty a Jindra mluvíte o problémech s nějakou Unií když téma je spíš Evropa a co bude dál ?
Jako sorry, ale problémy unije jsou proti tomu " co se děje s Evropou " vlastně legrační.
EU se zajímá jen o to , jak " nové a tolik potřebné Evropany" naučit třídit odpad, jezdit na kole , co je to vlastně mít " normální sex" a co je jen plavání v bazénu a hlavně dát jim vědět, že tolerance je slovo, které je vůbec nemusí zajímat v případě jejich vztahu k náhradní vlasti..
Sorryjako:-))
Já o problémech s Unii nemluvím. Právě naopak. Mluvím o problémech s námi.
tak si prosím založ téma , dík
A co se naší integrace do Evropy týče, tak jen skromně připomínám, že při troše "neštěstí" se nám může stát, že se zaintegrujeme do Ázie. Někam mezi Rusko a Čínu.
Nepanikař, Palmovka řiká, že už to máme za pár, a tak nás z toho prej hlava bolet nemusí :-)
Ano, máš pravdu, řekneš Evropa, myslím Unii, řekneš Amerika, myslím Spojené státy.
Pritom mě měla napadnout Moldávje nebo Honduras.
Jinak, ty téma neseš trochu sionisticky, jako by problémem Evropy byly půtky mezi Zidy a Araby, které si přinesli z domova. Obdobně jsou na tom Kurdové s Turky.
Nevím pod kterého rabína spadá Soros, ale tenhle problém by efektivněji mohl řešit ten Sorosův rabi, než Unie nebo Evropani.
A je tu!
Drsný a nesmlouvavý palec.
Nesoudí, správně, dobře, pravda, lež, blábol či poém.
Jede tvrdě a nesmlouvavě, jak Felix Edmundovič. Vyhubit tu svoloč.
Palec patří dolů!
:-)
Klíííd, to je jen tupej mínusovací robot. Mívá maličký zpoždění, ale jinak je spolehlivej :-)
A pak jestě 4x :-)
Už ho mám načtenýho...
V Husby , což je jedno z míst, kterým se ve Švédsku neříká "no-go zóna", ale jen "obzvláště zranitelné místo" zažije nový pokus, jak ho " napravit a vybalancovat ".
Prostřednictvím tzv. feministické územního plánování bude na tomto Stockholmském předměstí vytvořené prostředí přátelské ženám.
Víc čistoty, silnější veřejné osvětlení a teď se podržte realokace místní čajovny a kavárny ze zóny průchodu z metra na náměstí na druhou stranu náměstí se vytvoří prostředí, kde se místní ženy budou cítit bezpečněji a zase tam budou rády chodit.
No a celý ten hřeb s tou kavárnou je potřeba dovysvětlit s tím, že cituji :
místní kavárna " má tendenci spíše přitahovat muže" a " zdá se, že nevytváří ženám přívětivé prostředí, kde by se chtěly zastavit", náš urbanistický rozbor místa údajně zjistil, že kavárna se stala jakýmsi mužským místem a narušila tak rovnováhu pohlaví ve veřejném prostoru a tak je naší ambicí to změnit :)
No já nevím, ale přijde mi zvláštní, že by v Evropě kavárna a čajovna měla býti něčím, co ženám vadí a že feministické plánování nebere v potaz kulturní návyky zemí, kde ženy v kavárnách a čajovnách prostě nevidíte, protože tam sami nesmí a chlapy je tam nevemou, a navíc si naivně myslí, že když chlapíky co celý den sedí na židlích na ulici a pijí čaj posune dál, že to nějak zrovnoprávní ženy na předměstí :(
http://www.expressen.se/ledare/gustav-juntti...
To takhle prijeli k horici chalupe hasici, vymotali hadici a zalili v truhlikach kytky...
Důležitý je aby postižené otočili k požáru zády, přesně jak to dělá feministický urbanismus ve čtvrtích, kde bydlí ženy, které se bojí jít do kavárny...
ps :
Přistrčte ho blíž k ohni, ať mu není zima! A otočte ho, ať se tam nedívá. -Ale on se tam pořád dívá!-Taky byste se díval, kdyby vám hořel barák!
Tak já už vím kam Cyklopalmovka chodí pro moudra a hodnocení státníků a politiků.
Myslel jsem si, že by to tak mohlo být :-)
https://www.novinky.cz/zahranicni/amerika...
Další "veselý" příklad integrace
Předseda vlády Švédského království pan Stefan Löfven měl potřebu komentovat tajně pořízené záběry ze školního autobusu .
Dokument švédské televize, prokázal genderovou segragaci žáků školy Al-Azhar
jeho komentář :
„Myslím, že je to opovrženíhodné. Nepatří to do Švédska,“ řekl premiér Stefan Löfven novinářům ve Stockholmu.
„ U nás jezdíme autobusem spolu , Bez ohledu na to, zda jste dívka nebo chlapec, žena nebo muž.“
Stejnou školu a její učitele již loni kritizovala média za oddělený tělocvik a to i přesto, že muslimských žáků je jen zhruba dvacet procent..
Jinými slovy, na škole kde je jen dvacet procent muslimů se v dostatečně " ústupném prostředí" už segreguje :(
Jděte do hajzlu. Vaše interpretace zpráv jsou scestné.
Píše se to správně „Häusel“. Doslovný překlad je „domeček“.
A jak to teda je a má se to správně interpretovat?
Hele, jako když mi někdo tvrdí, že 470 antisemitských útoků v Berlíně(tj. všechny evidované, kolik je nikde nehlášených nikdo neví), spáchali výhradně muslimové, přestože tak to ani ta zpráva neříká, tak jako co si o tom myslet.
Čoveče, co to máš za matroš ? Já ať to čtu zleva nebo zprava, furt je tam jen něco o Švédsku. Berlín nikde...
http://www.nakole.cz/diskuse/21708-jakym-smerem...
Co to bereš za matroš?
Ale já se ptal na to jak si tedy vyložit slova švédského premiéra, ne na to co někde někdo napsal o Berlíně.
Což mi připomnělo má školní léta, kdy jsme, my holky, byly navýsost šťastné, že máme tělák oddělený od kluků. Protože za ty příšerné modré teplákové trencle, co jsme musely povinně nosit, jsem se strašně styděla:-))
Jak je to dnes? Musí se na tělák v povinném úboru? A je tělák na školách už koedukovaný?
Jinak, mně se to taky nelíbí. Nevím, proč by si škola nemohla rozhodnout, že bude mít dělené hodiny tělocviku. Taky nechápu, proč by si děti nemohly nastupovat do školního autobusu dveřma, kterýma se jim zachce.
Ale co už, je to jejich věc. Asi chtějí všechny důsledně integrovat do švédské společnosti a naučit je tolerovat dlouholeté švédské tradice:-))
Určitě máš někde v okolí základní a střední školu s venkovním hřištěm, počasí je slušné už chodí ven na hřiště, tak až vyleze sluníčko můžeš se podívat jak to je.
Já je mám pod okny, ale každá škola to může mít trochu jinak.
Povinný úbor se samozřejmě nemusí. Tělocviky bývají od druhého stupně oddělené, ale nevím zda-li je to zvyk či nutnost.
Ono je to i bezpečnější. Nedokážu si představit jak uhlídat 30hlavý dav puberťáků při tělocviku. To snad jedině pořadová cvičení.
Nevim jak teď, ale my jsme měli tělocvik 2 třídy dohromady, kluci ze dvou tříd zvlášť a holky taky. Takže učitel zvládal 40 kluků a holek a problém nebyl.
Co vídám na hřišti školy u baráku, tak kluci i holky blbnou dohromady za trvalého řevu a pískání učitele :-)
Taky jsme to takhle měli. Kluci hrávali fotbal nebo basket, my holky volejbal nebo taky basket (ale bez kluků).
Další důvod byl asi to, že jsme měli v tělocvičně jen jedny sprchy a rodičům by se asi nelíbilo, kdybychom se spršili s kluky dohromady:-))
Tož ale ve Švédsku, to je jiná liga.
"Když se dámy s pány koupaj bez plavek
Hbitě přiskočím a dám jim pohlavek
To je možné snad jedině ve Švédsku
Proto je tam
Tolik poklesků
Tady ale není Skandinávie
Tady pod sprchou
Se každý zvlášť myje
Odděleně přesně podle pohlaví
Jinak nás to ani nebaví
Skandinávie má svoje skandály
Též i lázeňský o kázeň
nedbá-li
Nestojíme o podobné poklesky
Proto máme plavky
na přezky"
:-))
Nenápadná , ale očekávaná druhá vlnka
Zatím 268,000 Syřanům bylo povoleno přivést si do Německa rodinu...
Zhruba 32,000 dalších v roce 2016 ( od změny zákona, tedy od března 2016- do prosince 2016) zažalovalo Německo, že jim to nepovolilo.
https://www.welt.de/politik/deutschland...
Zákony dává bůh, Korán demokracii vylučuje.
http://www.rozhlas.cz/zpravy/svet/_zprava...
Není od věci si to přečíst, zajímavá zjištění.
Cyklopalmovko, myslíš, že tohle je správná interpretace stavu, je to takhle dobře nebo je to jinak?
"Chceme snít velký sen o tom, že velké západní národy zřídí centra pro masové šíření toho dobrého, co nám islám může přinést"
Tak základ buňky takového Centra NaKole tady už máme :o(
Klasická blbost. Islám, Křesťanství a jiná náboženství nejsou vázána na konkrétní formu vlády, nebo naopak nevylučují nějakou formu vlády. Vše je o lidech. A zejména někteří křesťani nebo ateisti(Ateismus je také víra.) taky vylučují demokracii.
Správně je nezobecňovat z x příkladů. Ostatně při výběrů správných příkladů by nejen že nemohl existovat Islám, ale ani Křesťanství, dokonce ani Ateismus.
Ateismus je prosím jaká víra?
ateismus je víra, že bůh neexistuje. to je na ní to humorné.
Že jsem si to nemyslel, že to bude blbost.
A že jsme tak zvědavý, ve kterém státě, kde je většinovým náboženstvím islám je demokracie a je vynucováno dodržování Listiny práv a svobod?
Demokracie je děvečka pro všechno(všechny)
Už tu byly otrokářská, lidová, socialistická, teď sociální (u kormidla) ...
Každý, kdo má v zadku díru si ji upravoval/-je "k obrazu svému"
A přesto všechno žiješ v nynějším polosociálním kapitalismu nejlépe za celou historii lidstva. A to nejen materiálně!
A což teprv demokracie zvaná diktatúra proletariátu:-))
I co dím...tenhle druh demokracie byl dokonce nazván její nejvyšší formou:-))
Jaká nejvyšší! Nejvyšší byl až vrcholný dokonalý komunismus.
Diktatura proletariátu byla jen pouhým přechodným obdobím k reálnému socialismu (než budou vyhubeny zbytky buržoustů). A ten socialismus byl zas jen přechodnou fází vývoje lidské společnosti od kapitalismu zpět ke kapitalismu :o)
Kde v muslimských zemích je demokracie? Albánie, Maroko, Tunisko, ještě by se asi něco našlo.
Ono od dodržování listiny práv a svobod se jaksi upouští i v některých Křesťanskoateistických zemích. Polsko už je demokracie vlastně jen na papíře, stejně jako Maďarsko. Bohužel neexistuje možnost tyto země z EU vyhodit. Zvlášť zemím Vyšegradské čtyřky přináší členství v EU nesporné výhody.
Zajímavé , slyšel jste o tom cyklopalmovko že v údajné muslimské demokracii Albánii vládne Socialistická strana pod vedením pokřtěného katolíka ale praktikujícího ateisty pana Edi Ramy ?
Že údajný demokratický muslimský stát Maroko je monarchií se silnými pravomocemi panovníka a zároveň velitele armády, nejvyššího soudce a duchovní hlavy obyvatelstva ?
No a Tunisko bylo po většinu samostatné existence policejní stát, momentálně je něco mezi policejním státem a nevím čím :)
No, na rozhodně nejsou hůře než Polsko a Maďarsko, což už jsou defakto demokracie na papíře. Fakticky jde ovšem o diktatury. A některé kruhy, včetně pana Zemana, chtějí tento seznam papírových demokracií chtějí rozšířit.
Albánie má opravdu převahu muslimů. To, že si zvolili nemuslima, je jejich volba. V Maroku se situace zřejmě zlepšuje.
Egypt mohl být taky muslimsky demokratický. Bohužel tento přerod zatrhla armáda napojená na spojené státy.
Vy jste veselá kopa , takže pokud Spojené státy podporují Maroko, tak je to dobře a pokud podporují Egypt, tak je to špatně :)
V Polsku a Maďarsku je asi horší stav demokracie než v Albánii :)
Jen takový detail Maroko je vůbec nejstarším světovým spojencem USA ( jako první na světě uznalo roku 1777 nezávislost USA na Anglii) a tento vztah trochu narušil až prezident Obama, který navázal vztahy s povstalci z tzv Fronty odporu Polisario:) ( Polisario byla z dob Varšavské smlouvy podporována SSSR a i ČSSR ).
Na poslední chvíli proto, pro zlepšení vztahů, pan Obama prodal Maroku protitankové rakety asi za 110 milionů dolarů ( prosinec 2016)
Mimochodem Trump se již v před léty potkal v Maroku se starým králem Hasanem II a pobyl i něj v paláci :) a v jeho vilce u moře....
Takže Maroko , jako věrný spojenec USA, se dle Cyklopalmovky lepší, Egypt jako věrný spojenec USA se tím horší :)
No vida, pak že ta integrace vůbec nejde. Jde, ale musejí mít sami zájem! Bohužel to je jen skoro jediná rodina Holomků ...
https://zpravy.tiscali.cz/smekam-klobouk-pred...
To je rodina od toho holomka Holomka, co byl vojenským prokurátorem a do federálního shromáždění nastoupil na počátku "normalizace"?
trošku do pobavilo ale ....
Vtipným způsobem protestují fotbaloví fanoušci ve Švédsku proti novému nařízení, které jim zakazuje na stadionech používat masky, jež mají utajit jejich identitu. Na zápas AIK Stockholm – BK Häcken přišli někteří z nich v muslimských nikábech, protože pro ty platí výjimka z náboženských důvodů. Fanoušci tak poukázali na určitou absurditu zákona.
http://www.reflex.cz/clanek/zpravy/78672/vtipny...
Něco takového považovat za projev smyslu pro humor, naprostá ztráta soudnosti a schopnosti domýšlet co to znamená a jaké by to mohlo mít důsledky.
Tohle je opravdu legrační.
Skutečných problémů mají i tak dost.
V Maroku jsou zákonem zakázány, no není to legrační* a na pravou islámskou demokracii poněkud nedemokratické** ?
* pro tebe :)
** pro cyklopalmovku :)
V Maroku zakázali burky. Ve Švédsku zakázali zakrývání obličeje na fotbalových utkáních. Ty nikáby tentokrát všichni vzali vesele. Nic se nestalo. Na příštím zápase již asi nikáby neprojdou, což ovšem, domnívám se, zahaleným muslimkám nebude nijak vadit.
Říkám, mají zrovna daleko větší problém než jakési hadry, bohužel.
Já to sem nechtěl dávat, než se to potvrdí ale údajně to má všechny atributy útoku lidí, kteří nemají nic společného s .......
Ano, mnohem horší než 0 zahalených žen na fotbalovém stadionu, je nezahalený/á člověk v ukradeném náklaďáku:-((
otázka není co má nebo nemá útočník přes ksicht, otázka je jestli útočník pochází z kulturního okruhu, který u nehlídaných partnerek svého druhu tuto pokrývku vyžaduje.
Další otázka je, co ho rozčílilo a proč to řeší zrovna tak a v zemi, která většinově pomáhá jak může.
A když bude chtít jít zahalená muslimka na fotbal, tak bude moct být zahalená, nebo dostane vyjímku, nebo nebude vpuštěna na stadion? A to nemusí jít jen o fotbal, týká se nejspíš všech podobných shromáždění a sešlostí.
Správné by bylo buď všichni nebo nikdo, jinak něco podobného je vážně spíš jen pro srandu a k využití pro budoucí velký průser.
Víš, lelku, já byla taky za zákaz úplného zahalování obličeje, tedy pro zákaz burek a nikábů. Bohužel, po sedmi letech aplikace toho zákazu, museli Francouzi ,a opět bohužel, konstatovat, že situaci v jejich zemi to nepomohlo, spíše naopak. Mrzí mě to, ale ten zákaz proti terorismu a násilí nefunguje:-((
Třeba funguje. To, že někdo tvrdí že nefunguje není podloženo a spíš je to v poloze přání těch kdo jsou proti těmhle zákazům.
Nedá se ani nijak říct, že by to nefungovalo, protože se to nedá nějak fakticky doložit, ale to nejde pořádně nikdy když nějaká situace nenastane.
Kdyby zákaz zahalování ksichtu vůbec nefungoval, tak by se v mnoha zemích nezaváděl a je fakt, že od zavedení zákazů zahalovat ksicht výrazně poklesl počet různých útoků a výtržností na stadionech a kolem a na mnoha demonstracích.
Jistě, zákaz zahalovaní třeba na fotbalových stadionech nebo demonstracích různých ultras funguje, protože identifikace útočníků je snažší. Tam funguje podobný efekt jako u neidentifikovatelných cyklistů, kteří porušují zákony. Kdyby seděli v autě s čitelnou registrační značkou, dali by si víc pozor.
Nechci se mýlit, ale myslím, že i my u nás máme jakýsi zákaz zahalení obličeje v případě demostrací.
Frantíci zavedli zákaz zahalování (úplného zahalování)včetně muslimek v roce 2010. A v roce 2015, kdy dělali analýzu zjistili, že se bezpečnostně nic nezlepšilo. V roce 2017 již to vědí bohužel najisto. Přesto pořád populisté ze všech stran chtějí další zakazování - třeba plavek.
Příště si možná švédští hooligans zakryjí obličej kvůli tomu, že je jim zima (v tom zákazu ta výjimka - počasí - je. Nebo si zakryjí obličej kvůli zdraví - i ta výjimka tam je. Kvůli náboženství už jim to asi neprojde.
"A když bude chtít jít zahalená muslimka na fotbal..."
No tak to je oxymoron. Co by asi zahalená muslimka dělala na fotbale?
Vidíš to mě nenapadlo, vždyť je to zahalená muslimka a tak tam nemá co dělat, vždyť tam jsou cizí chlapi a na trávníku běhají jen v trenkách, přece by ji ten její nedovolil se na také věci dívat, vždy´t by ji to uráželo. Máš pravdu zahalená muslimka patří k houfu dětí, přivázat v kuchyni ke škopku a ne aby si náhodou šla za zábavou.
Doprovázela nezahaleného bradatého muslima, který tam fandí oholenému muslimovi v dresu ?
Pánové, pánové, přikládáte te hře příliš velký význam. Možná pro vás ten význam má. Pro většinu žen ovšem nikoliv. Ženy umí trávit svůj čas i jinak:-))
Ovšem pokud mají šanci svůj čas trávit podle svých představ. :-)
Tak, tak, to je velmi důležité. Pokud se jim nechce na fotbal, protože se jim prostě nechce, ale chce se jim na pláž, tak je zhola nesmyslné z nich servávat plavky:-))
To snad nikdo nedělá. Tedy pokud jsou to skutečné plavky.
Ony "skutečné plavky" mají jednotný mustr (tvar, materiál)?
Někde ta hranice přece je. To bychom pak za plavky mohli prohlásit úplně cokoli, v čem někdo vleze do vody.
Treba Borat, ze jo.
Do těch ale nikdo nikoho nenutí a hlavně nejsou výsledkem nějakých středověkých předsudků. Jsem sice trochu konzervativnější, ale tolerantní. Pomyslím si své, ale řeknu si "proti vkusu žádný dišputát". Pochybuji, že by se dámy muslimského vyznání dobrovolně vyžívaly v opačném extrému.
To bychom klidně mohli, já osobně s tím nemám problém. Kupříkladu Indky se koupou kompet oblečené. Myslím, že je to jejich věc.
Japonky třeba, běžně chodí po evropských ulicích s rouškou přes pusu. No a co. Když chtějí...
Pokud tak Indky činí u sebe doma, nikdo s tím tady určitě nemá problém. Totéž platí pro úbor muslimek.
Ty jsi ještě neviděla koupající se Indku?
Jinak já osobně hodnotím pozitivně fakt, že ty holky , pokud chtějí na pláž, tak si najdou prostředky, jak to udělat.
Hodnotím pozitivně fakt, že si třeba jde holka sednout s kámoškou do kavárny a tak, jako to děláme my, dobře integrované evropské holky, si tam pokrafat mezi sebou. Proč je kvůli šátku na hlavě vyhazovat?
A kdyby se jim třeba zachtělo jet do té kavárny na kole, jako to tu a tam děláváme i my, dobře integrované evropské holky, tak proč jim to kazit blbým pokřikováním, že nejsou oblečené zas až tak úplně cyklisticky šik, jak je u nás zvykem.
Důležitý je obsah, forma se mění.
Podstatné je, že nejdou krást, loupit nebo zabíjet, podstatné je, že jdou dělat u nás úplně normální věci.
Já třeba, Vlastičko, jezdím na kole po městě. Jezdím docela defenzivně, nevadí mi občas kolo vést, snažím se nedělat přestupky, nepřekážet, když něco nezvládám, klidně slezu s kola a situaci nejdřív zhodnotím.
A vadí mi, když mě občas někdo kvůli tomu považuje za prudícího cykloaktivistu. Vždyť já nechci prudit, chci jen jezdit. To je celé. Nic víc v tom není.
Mám jednu kolegyni, která často dává najevo, že ji moje dojíždění na kole do práce prudí. Čím ji prudí, nevím. Přijedu vždy dřív než ona, stihnu se osprchovat, převléct a dělat svou práci.
Tož, ať si krafá, že jo? Trápí jen sama sebe. Pomoci ji neumím a nemohu. Ostatně jí prudí spousta jiných věcí. Nešťastná povaha.
Kdyby na koupališti nebo u bazénu, kde trávím slunečné odpoledne, lezli někteří chlapi do vody v montérkách, tak si určitě neřeknu, že je to jejich věc a že se tím nebudu trápit. Zvlášť v situaci, když vím, že to za nějaký čas budou chtít i po ostatních.
Já nemluvila o bazénu ale o pláži. A nemluvila jsem o montérkách ale o koupacím úboru.
Nicméně máš částečně pravdu. Zaolejované montérky jsou jen o něco méně nepříjemné, než rozbitý člun, ze kterého kape olej:-))
Na koupacím úboru muslimek mi vadí to, že ty ženy k tomu jsou nuceny (i když třeba budou tvrdit, že se podřizují dobrovolně). A také to, že tím budou vytvářet "normu", která je v rozporu s našimi místními zvyklostmi. A ti, kteří tento úbor po nich vyžadují, se naprosto netají tím, že pokud k tomu dostanou příležitost, budou to požadovat i po všech ostatních.
V tom se lišíme, ale to se stává.
Mně na koupacím úboru tvém nebo kohokoliv jiného, nevadí nic. A budu velmi ráda, když ani nikomu jinému nebude nic vadit na mém koupacím úboru.
Ale to víš, může se stát, že někoho nechtíc popudím svým oblečením. Nebo třeba přilbou na kolo. Taky zajímavý fenomén. Obzvláště neopřilbený cykloaktivisté neustále přilbařům vyčítají, že nošením přilby způsobí, že pak bude vyžadováná po všech. No co s tím?
To se stává. Zamyslím se, pomyslím si svoje, situaci zhodnotím a řeknu si, že přilba na mé hlavě rozhodně nikoho neohrožuje. A žívot jde dál.
Lišit se - na tom není nic divného ani strašného. To by byla děsná nuda, kdyby měly všechny ženy na všechno stejný názor. O čem bychom si pak povídaly? ;-) Ostražitost by ale byla na místě, kdyby mi chtěl někdo vnucovat něco, co je moje soukromá záležitost a do čeho nikomu nic není.
Tak proč jim nedovolíš jít se podívat taky na fotbal, když už tady žijí?
Ale já jim to dovolím:-))
Ty možná, ale nejspíš ti je jasné, že mnozí jiní ne, když to píšeš.
Co?
Ptáš se na co?
Zajdi si na fotbal někam na stadion a rozhlídni se kolem. Můžeš se taky vmísit do davu nějakých ultras. Máme je u nás taky.
Pak poreferuj:-))
Co má pár desítek ultras na stadionu v přísně vymezeném a střeženém prostoru společného tím o čem je tady řeč a ostatními lidmi i muslimy ve zbývajících 3/5 hledistě kde jsou normální diváci co se přišli skutečně bavit hrou?
Ty napíšeš, že zahalená muslimka na fotbale je oxymoron a když by mě zajímalo proč, tak se rozepíšeš o ultras a muslimka už jako by nebyla
Mimochodem ultras se vztahuje jen k pár fotbalovým klubům, kterých je jinak mnoho mnoho set.
A ultras a skalní fanoušci klubu je hodně velký rozdíl. Možná to líp pochopíš když přirovnám fotbal k islámu, možná zvládáš rozdíl mezi muslimem a islamistou.
Dojdi si na ten fotbalový stadion a pak poreferuj o genderové (čili pohlavni, chceš-li )skladbě.
Díky.
Tím chceš říct, že na fotbal ženy nechodí?
Evidentně kecáš, pokud na fotbal chodíš, tak víš, že tam ženy jsou a pokud nechodíš, tak jen píšeš jen něco co si myslíš a nejspíš bys i chtěla aby to tak bylo, že žena na fotbalový stadion nepatří.
A jen doufám, že jste, pánové, natolik soudí, že nebude chtít, aby jsme my ženy měly proporční genderové (pohlavní) zastoupení na ochozech fotbalových stadionu. To bychom se totiž kvůli vám musely obětovat.
No a nyní bychom se mohli možná vrátit k tomu, co zrovna Švédsko tíží a co s fotbalem nemá nic, ale vůbec nic, společného.
Co myslíš?
A on tady někdo tvrdil něco jiného?
Tím chci říct, že zabývat se fotbalem v této situaci je směšné a zhola zbytečné. Ale chápu, že některým lidem se kolem toho kopačáku točí svět.
V jaké situaci? Vždyť se přece zase nic tak zvláštního neděje. Švédsko je v pohodě, vše zvládají a mají pod kontrolou.
Jejich fotbaloví fanoušci jsou veselí a vtipní lidé se smyslem pro humor.
Proč bychom se nezabývali fotbalem, když švédský premiér považuje chování fanoušků na fotbale za humornou příhodu a lidi se smyslem pro humor.
Jenom jsme okomentovali postřehy pana premiéra. On to všechno považuje za humorné chvíle a vtipné nápady.
Je dobře , že se švédský premiér baví, nebo že by mu došel humor?
Švédsko nic netíží, je v pohodě :
"Cílem terorismu je podkopat demokracii. Ale takového cíle nebude nikdy dosaženo ve Švédsku," prohlásil premiér Löfven. "Tyto druhy činnosti nikdy neuspějí. Víme, že naši nepřátelé jsou tito brutální vrazi, a nikdo jiný. Náš vzkaz bude vždy jasný: nikdy nás neporazíte, nebudete vládnout našim životům, nikdy nevyhrajete," dodal.
Tak už jen hromádku plyšáčků, pár svíček, nějakou kytičku a do rána umejt tu ulici...
Je tak krásné být gaučovým cynikem, viď?
Jednoduché, hrozně jednoduché, skoro bych řekla prostoduché.
Jakym cynikem ?? Prectu si, co rika svedsky premier - a vidim, ze je to v poho, ze je tohle neohrozi, nezlomi.
Nebo mam snad tady nejak lamentovat a sirit paniku za ne ?
Mimochodem, co mi hlava nejak nebere - Svedsko, zeme, ktera snad vubec nejvic pomaha a nejmin nekde mimo sve uzemi skodi, to takhle schytava. Podobne jsou na tom i jine vstricne zeme.
A naopak my a jeste dalsi xenofobove maji vcelku klidek. Jak je to mozne, jak si to vysvetlit ?
Me napada jedine, rceni "Cin certu dobre, peklem se ti odmeni".
No, tak ted jsi nesmichal jabka s hruskama, ale jabka s dlazebnima kostkama :-))
Zkus si zjistit, proc se deji atentaty v Rusku, cim ze si je od "svych" jiznich sousedu vykoledovali. Jakou politiku vuci nim uplatnuji.
To nema s evropskym slunickarenim nic spolecneho.
Radler
Takže dle vás a vašeho trefného spojení s Ruskem to ve Švédsku udělali z vděku za to, že Švédsko se nesnaží si udržet svoje bývalé území a lidi z z bývalého území a odjinud nemá za lidi druhé kategorie ?
Zajímavá teorie
Mno, tak ronda tu povídal něco o tom, že problém s útoky mají země vstřícné k příchozím. Což tedy Švédsko bezesporu je.
Rusko by za zemi vstřícnou k příchozím asi mnoho lidí neoznačilo, že. Přesto tam k útokům dochází a to poměrně často. Rozhodně častěji než ve Švédsku. A jejich původci nemusí být zdaleka jen osoby ze severního Kavkazu, jak se velmi nedávno ukázalo v Petrohradě...
Srovnáváte počty teroristických útoků na Švédsko a na Rusko. Dá se ale něco takového vůbec srovnávat? Za prvé je Rusko zemí s patnáctinásobným počtem obyvatel než má Švédsko, za druhé na území Ruské federace žije skoro patnáct milionů muslimů, které rozhodně nelze považovat za imigranty. Vztah Ruska k islámu a muslimům je zcela odlišný než ten švédský. A odlišný je i vztah samotných muslimů k těmto dvěma zemím.
Hlavne je uplne rozdilna politicka situace v Rusku a ve Svedsku a rozdilny vztah atentatniku k temto zemim. Atentatnici maji naprosto jine duvody. V podstate ti "rusti" atentatnici si jen bojuji svoji konkretni valku s Ruskem, kvuli ruskemu utlaku
Takze srovnavat toto je holy nesmysl. Ale na to jsme od Radlera zvykli. Zkombinuje cokoliv s cimkoliv a malicko krecovite se pokusi vyrobit demagogii a titulek politickeho bulvaru.
Pokud něco srovnáváme, tak by to chtělo používat stejný metr. Srovnávat Rusko a Švédsko podle počtu teroristických činů nedává smysl už kvůli rozdílné velikosti obou států. Abychom dostali srovnatelnou základnu, museli bychom švédská čísla násobit patnácti.
Co je státní terorismus by měl vědět každý,
https://cs.wikipedia.org/wiki/St%C3%A1tn%C3%AD...
To je přesně to co předvádělo Sovětské Rusko na svých satelitech
PS - patří to pod Vlastičku
Nevim co všechno tam provádí diktátor Putin společně s dalščími, ale velmi mnoho různých útoků má původ v nedávné době kdy Rus vytloukal a stěhoval národy jak se mu to zrovna líbilo.
Klidně bych o tom pokecal, ale ta poslední část věty o ČT24 mi jasně říká, že to nemá nejmenší smysl. Důvod je dost jasný.
Pokud se veřejnoprávní a zvlášť čt24 sleduje pozorně a jako celek a ne jen bulvárně s vytrženými částmi, tak zase tolik nelžou a dá se z toho dost pochopit.
Ale když jsme u Putina, tak fakt myslíš, že je tam volná a svobodná a silná opozice, která může volně kritizovat a protestovat proti "vládním" rozhodnutím? Když začne být z opozice někdo moc silný a významný, tak ho najdou zastřeleného, otráveného, probodnutého, nebo se stane jiná "nehoda" a ještě jsem neslyšel, že by někdy zjistili kdo to udělal.
No a volba Putina je kapitola sama pro sebe :-))
Stačí se podívat na složení tisku. Většina titulů je opozičních. Ruská opozice není slabá proto, že by byla nějak enormně potlačována, ale prostě proto, že Rusové jsou pod mimořádným mezinárodním tlakem a jakékoli oslabování vlády vnímají jako čin proti své vlastní zemi. Je to i součástí jejich národní povahy.
S tím likvidováním nepohodlných politiků to není tak horké. Poslední případ byl Boris Němcov, u kterého se nakonec ukázalo, že šlo o vyřizování soukromých účtů. Navíc v době, kdy byl zavražděn, neznamenal pro Putina žádné nebezpečí. Problém je právě v tom, jak o tom referují naše média. Dokud mohou psát proti Rusku a Putinovi, ochotně se činí. Když pak něco mluví v jeho prospěch, mlčí nebo mlží.
Zajímalo by mě, jak zareagují naše média na to, až se zjistí, že s "chemickým útokem" v Sýrii nemá Asad nic společného. Podle mě o tom nebude nikde ani zmínka. A lidem odkázaným výhradně na mainstreamová média tím pádem v hlavách zůstanou jen ta nikdy neprokázaná podezření, na jejichž základě USA podnikly nálet proti armádě bojující s Islámským státem. :-(
Tak nám, Vlasti (mohu si snad dovolit ten familiarismus), nějaké důvěryhodné zpravodajské médium dopruč, prosím. Podíváme se, každý z nás sám za sebe, zhodnotíme a uvidíme, na co příjdeme.
Důvěryhodné médium? To je opravdu těžké. Člověk by ale v každém případě měl mít informace z několika nezávislých zdrojů, čímž samozřejmě nemyslím číst frontu a lidovky. Někdo může říct, že čte třeba anglický, německý či francouzský tisk, ale to jsou přece pořád jen média zemí NATO. Kolik lidí dnes ještě umí rusky, aby se dokázalo třeba jen hodinku týdně seznamovat s tím, jak se na světové dění dívají oni? Kolik lidí u nás sleduje aspoň jednou týdně nějaké médium ze země mimo EU nebo NATO?
Víš, Vlasto, já myslím, že je celkem jedno, jak zareagují naše média. Důležité je, co se skutečně děje. Kupříkladu Boris Johnson, velký to propagátor cyklistiky, obvinil z těch chemických útoků Rusko.
Hele, nebudeme se raději věnovat cyklistice?
Já mám letos najeto jenom 260 km. Co ty?
No, názory na věc se samozřejmě mohou lišit, ale pro mě osobně je lapidárním příkladem ze současnosti třeba anexe Krymu. A vůbec celá situace na Ukrajině. A straší mě to, protože s Ukrajinou sousedí přímo moje rodná země.
A taky různé podivné, málokdy objasněné vraždy, které vykazují zjevné známky politických aktů.
Tož asi tak.
Ta "anexe" Krymu proběhla bez jediného výstřelu na základě referenda, kde se hodně přes devadesát procent obyvatel zcela svobodně rozhodlo opustit svazek s Ukrajinou a vstoupit do svazku s Ruskou federací. Že se Západ rozhodl neuznat výsledky tohoto zcela legitimního referenda a prohlásit to za "anexi", je problém Západu, nikoli Ruska. Kdyby takhle vypadal "státní terorismus", bylo by na světě krásně...
Problém byl ten, že když se "referendem" postižené Ukrajině odtržení části území nelíbilo, na scéně se zčista jasna objevili zelení mužíčci (nebo mužici ?), údajně na dovolené...
Ta pohádka "O zelených mužíčcích" je už trapná. Sice je nikdo nikdy neviděl, ale "všichni vědí, že existují". Asi tak, jako kdysi lidi věřili na hejkaly. Tahle legenda umožnila, že lidi na Západě téměř uvěřili, že Ukrajina je ve válce s Ruskem. Jen se tak nějak zapomněli zeptat, kdy se už konečně ti zpropadení Rusové do té války dostaví. Zatím jen armáda Kyjevem ovládané části Ukrajiny denně ostřeluje civilisty ve východní části Donbasu.
Proč se ale potom k nim vyjadřovali sami Rusové ? A proč ty odchycené, identifikované, označovali jako neorganizované, na soukromé dovolené ? - to proto, že neexistovali ?
A ti Ukrajinci teda jen donekonečna ostřelují civilisty ?
Pokud si dobře vzpomínám tak zelené mužíky, když chceš tak vojáky bez označení, sice hodně opatrně a po delší době ale přiznal i Putin, že to byli ruští vojáci.
No a takhle bys mohl jít libovolně hluboko do historie. Těch říší a státních uskupení, co v Evropě padlo...
Souhlasil bych s klasikem - "Veličenstvo, přece si nebudeme vyčítat pradědečky."
To máš pravdu, ale pamětníci poválečných smluv (nesmluv) tu jsou (třeba ... no (kuwa!/, třeba ... a nebo ještě ten, ale teď si nemůžu vzpomanout jak se jmenuje ...)
Když nezapomenu, tak si určitě vzpomenu!
Jo, to mi jasné je:-))
http://www.tyden.cz/rubriky/sport/fotbal/tahni...
Obrázky dnes chodí?
Koukám, že ukazujete debilní obrázky. Srovnávat Islám s nacismem je mimo mísu. Sice jej někteří pitomci zneužívají, ale stejně tak někteří pitomci zneužívali a zneužívají nacionalismus. Takže pokud Islám s něčím srovnávat, tak s nacionalismem, nikoliv až tou zhoubnou formou, čímž je nacismus.
obrázky zase nefungují ale
13. Waffen-Gebirgs Division der SS „Handschar“ (kroatische Nr. 1) byla jedna z divizí Waffen-SS. Byla vytvořena během druhé světové války k využití bosenských muslimů pro obranu jejich oblasti a k protipartyzánským bojům. S jejím vytvořením pomáhal arabský nacionalista, muslimský vůdce a velký jeruzalémský muftí Amín al-Husajní.[1]
https://cs.wikipedia.org/wiki/13._horsk%C3%A1...
a tam obrázek
Amín al-Husajní zdraví bosenské dobrovolníky, listopad 1943.
Tak s likvidací lidí Hitlerovi taky pomáhali Slováci a Češi (V Letech u Písku byl Český koncentrák, tj. Češi se aktivně podíleli na vraždách jiných lidí). Jsou tedy všichni češi jako nacisti? Podle vaší logiky ano.
Podle vaší jsou prakticky všichni normální Češi nacisty, to jste zde už řekl mnohokrát a je příznačné, že i vy sdílíte názor rozšířený také v současném Německu, tedy že koncetranční tábory na ´území Němci okupovaného Polska byly " polské koncentrační tábory".
Jeruzalémský muftí byl v Říši váženou osobou a přítelem Adolfa a to prostě nezakecáte ani kdyby jste česko obvinil z nastolení nacismu v Říši a fašismu v Itálii ( pro jistotu jsem vám k příslušným levičáckým politickým směrům vypsal i země kde vznikly, pořád vám to dělá problém)...
Nevidíte rozdíl mezi Terezínem a Lety. Ačkoliv v obou se děla stejná zvěrstva, nebyly dílem stejného národa.
Prosím o doložení. Z materiálů, které jsou veřejně k dispozici, je zřejmé, že tábory byly dva.
První v režii českého státu a ten skutečně neměl s nacistickými koncentračními tábory nic společného. A nebyl primárně Cikánský!
Druhý pak na stejném místě, ale zřízený už nacisty právě jako Cikánský. Sice část zaměstnanců zůstala původních, ale nelze tvrdit, že by byl zřízený a řízený naším státem.
viz. wiki, muzeum romské kultury, paměti Karla Holomka atd.
Co za zdroje máš ty?
Nešlo o dva tábory, ale o jeden jediný. Byl to nacistický tábor, ale vedený lidmi zemí českých, vedený českými nacisty. Podrobně se nejen tomuto táboru věnoval NP, číslo si bohužel nevzpomenu.
Wikipedie jasně říká, že šlo o českou záležitost.
Jsi v tom zkreslování historie horší jak bolševik, sedni a studuj jinak zakrníš vědče.
Pokud myslíš, že hůř zkresluji historii než bolševici, tak na tom nejsem špatně, neb můj pohled na historii je objektivnější. No, evidentně zkresluji historii daleko hůř než většina lidí tady(včetně tebe), což ovšem znamená, že historii vnímám správně. Tobě se můj pohled na historii nelíbí, protože je méně zkreslený, než ten tvůj.
Ty ji neznáš a proto jen vykládáš své teorie jak ty si představuješ že to má být.
Jsi k pláči, komiku od jílkové:-)
Evidentně ji znám líp než vy, a to se nikam nemusím dívat.
K pláči je, že existuje někdo jako ty. Ještě k většímu pláči je, že takových jako ty není zrovna málo.
A z toho co je na Wiki jsi četl jen nadpis, nebo celé?
https://cs.wikipedia.org/wiki/Koncentra%C4%8Dn...
I Wiki rozlišuje tábory dva! A kde je tam, že ten druhý tábor byl zřízen z vůle Čechů? Protektorátní vláda podle tebe nebyla přímo podřízena říšským protektorů?
Zatím z tebe lezou jen klišé.
Tak co? Nějaké doložení tvých protičeských výpadů nemáš. Možná tak že v nějakém tom NP (netuším o co jde) to bylo "vlevo dole" ...
A za pár týdnů zase přihodíš propagandistický rasistický příspěvek o české genocidě Cikánů.
Pátek odpoledne a ve Stockholmu se už zase začali bavit.
Uzavřené město, evakuované nádraží a další.
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/434539...
Že by nehoda?
Doufám, že řidiče příkladně a exemplárně potrestají, že při opuštění vozidla nevypnul motor, vozidlo nezajistil a neuzamkl aby zamezil jeho zneužití neoprávněnou osobou.
Vypadá to, že mají hodně štěstí, že se jim podařilo uhasit náklaďák dřív než pořádně vzplanul a neexplodoval. Můžou děkovat mnoha náhodám, že těch mrtvých není mnohem víc.
http://www.reflex.cz/clanek/komentare/78687...
takové situaci je ovšem zjevné, že na řadě jsme někdy v budoucnosti i my, a že není otázkou zda, ale jenom kdy džihádisté udeří i u nás. A my bychom se měli podívat, jestli jsme připraveni. Já se obávám, že bolestivě ne. Útoky se sice normalizují, nevyvolávají už celoevropské vlny solidarity, ale pořád se odehrávají někde „u nich“.
V momentě, kdy se odehraje podobný útok u nás, se to samozřejmě změní - a proto bychom se na něj měli začít psychicky připravovat. Sestavit si v hlavě plán, co dělat, až se z Facebooku dozvím, že se na Vinohradech střílelo nebo že něco bouchlo v Bubenči. Obvolat všechny své blízké? A co když nepůjde síť, co když jí z bezpečnostních důvodů odpojí? Jak se dostanu domů, když bude uzavřena městská hromadná doprava? Mám vymyšlený plán, jak vyzvednout dítě ze školky, když bude zastavena doprava?
V metru v Paříži mají obrázkový návod, jak se chovat při teroristickém útoku. To nejdůležitější co jsem si zapamatoval je, že nesmím utíkat směrem k policii, aby to policajt nevyhodnotil jako útok a nezastřelil mě.
Jestli to co tu čtu reflektuje skutečné nálady ve společnosti, tak víc obětí by způsobila zpráva o útoku, než útok sám. Asi jako kdysi v USA, když v rádiu vysílali Válku světů...
Vidím, že byla chyba pouštět se na cyklistickém webu do diskuse na politické téma. Nejde o rozdílné názory - to se dá skousnout, ale zesměšňování oponenta pro odlišný názor už je přes čáru.
A k tomu ukrajinskému problému: 99 dětí v Doněcku a okolí pozabíjených za poslední tři roky v důsledku ostřelování Donbasu ukrajinskou armádou nikoho z vás nezajímá. Chci se zeptat, kolik ukrajinských dětí postříleli ti vaši "zelení mužíčci na dovolené"?
Takže zase někdy na shledanou při nějaké politicky neutrální diskusi o kolech a ježdění.
Mimochodem - nesleduji to teď nijak přesně, ale najeto mám od začátku roku na různých kolech kolem 1.800 km. Vítězi vaší tipovací soutěže tímto srdečně gratuluji.
No vidíš to Medvěde, zas tolik jsem neprohádal :-))
Čili to byl pokus o reintegraci na nakolo ?
A zase neúspěšný..
Stejně je vidět, jak čas je milosrdný, v časech zešílení hraboshe, setrvalého šílenství tryskajícího z cyklopalmovky a občasných záchvatů šíravníka a dalších , se mi " historický medvěd" v paměti jevil vlastně jako celkem normální člověk který má celkem neškodnou úchylku navážení se do aut , přileb, trochu moc tolerance k diktátorům v rusku a sjíždění plášťů až na kordy .... a vida stačí jeden dva dny "Pošty pro tebe" a za zástěnou nesedí Vlastička ale Vašek, pardon Medvěd :)
Švédové by měli začít ještě víc hlídat ministerského předsedu Stefana Löfvena a hlavně ho nepouštět za volant, je z toho všeho nějaký frustrovaný :-))
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/434692...
... a když Džugašvili likvidoval rodiče budoucích atentátníků (protože viděl do budoucnosti), vysloužil si od lidí přízemních odsouzení a označení "masový vrah".
Doma holt není nikdo prorokem ...
Zajímavosti z několika posledních rozsudků a soudů
Soud v Kolíně nad Rýnem v pondělí odsoudil 16ti letého Syřana ke 2 rokům " ve vězení pro mladistvé", z důvodu přípravy teoristického činu.
Soud nepřijal hochovu argumentaci že to nemyslel vážně ale usoudil, že byl osamělý a znuděný a tak " snadným cílem pro radikalizaci"
Přitom "osamělý" hoch byl celou dobu s rodiči a sestrou.....
Minulý týden byl odsouzen na doživotí " 22 syrský kebábový žárlivec" který pobodal a zabil údajnou přítelkyni pracující v kebábovně ( polka 39 let) , přitom pobodal náhodného hosta v kebábovně a pak pobodal posádku auta kus od kebábovny aby byl ankonec nakonec pacifikován kolemjedoucím řidičem, který to do něj narval autem...
Soud nepřijal jeho obhajobu, že jednal v záchvatu žárlivosti.
Dále minulý týden soud v Dussedorfu odsoudil na doživotí kvůli nepovedenému útoku na vlak v Bonnu ( bombu nebouchla kvůli poruše odpalovacího zařízení) jednoho islamistu a jeho pomocníky ( albásko-turecké kořeny ) rozsudky padly i za další trestné činy ( příprava vraždy) na 9,5 až 12 let vězení.
Soud nepřijal obhajobu " že bomba byla vadná schválně" ....
Vida kluci muslimský jaký jsou tolerantní a milující bližního svého :-)
https://www.novinky.cz/zahranicni/434878-v...
Sice to není v Evropě, ale zase to není až tak daleko.
Novaja Gazeta je v ruském měřítku ta nejodpornější liberální žumpa, která svými lžemi dlouhodobě balancuje na hranici vlastizrady. To, že vůbec může vycházet a že je nechají ty lži šířit, je jednoznačným důkazem absolutní svobody tisku v Rusku.
Vždyť to Karimov jasně popřel, tak to bude zase jen provokace židoimperialistiké zednářskoiluzionistické kliky.
Nebo ty jsi snad slyšel, že by v nějaké muslimské zemi žili gayové?
Něco takového v Ruské federaci? Nevěřím! Ví každý, že Rusko je přímo hrází proti islámu...
BTW, severní strana Kavkazu je stále ještě geograficky v Evropě...
No jo, fakt to je Evropa. Já myslel, že Čečna už je sice těsně, ale v Asii a ona to Evropa.
Takže je to tady správně a kluci muslimský se nám v Evropě pěkně integrují :-)
To je blbost, Rusové si vždy dovedli s islámem podat ruce a klidně s ním spolupracovat.
Ukažte mi nějakého spojence Iránu :) Toho se bojí i většina muslimů :) a Rusko ?
Ruku v ruce s ním masakrují muslimy v Syrii...
prej hráz :)
Rusko velmi účinně pomáhá bojovat Asadovi proti Islámskému státu. Spojené státy Islámský stát nejen pomáhaly vytvořit, ale ještě útočí na syrskou armádu, která proti němu bojuje. Navíc Rusko dost efektivně bojuje proti islamistům ve vlastní zemi, podporovaným opět ze zahraničí Spojenými státy.
Írán možná nemá spojence, ale stejně jako Rusko na nikoho neútočí. To se ovšem nedá říci o Spojených státech, které od 2. světové války vedly desítky válek s miliony obětí po celém světě. Ale hlavně že se plive na Rusko a Írán...
To je snad opsanej nějakej výstřižek z Rudého Práva ze sedmdesátých let, ne ? :-)))
Nežli 8-), že´s to tehdy čtl 8-) a dodnes si to pamatuješ!
Test paměti: vzpomeneš si, co jsi měl v pondělí k obědu?
Zkus místo těch hloupých ideologických keců rozporovat obsah. Neodpovídá něco z toho skutečnosti?
Já to vidím tak, že - pokud jde o ty válečné konflikty - tak Rusové jsou za osmnáct a Američani bez dvou za dvacet. Rozdíl vidím v tom, že zatímco Rusové se s tím nese.ou a jednoduše někam vpadnou, tak Američani to halej pod pláštík "pomoci" , resp. nastolení demokracie v dané zájmové oblasti. :-)
Ještě rozdíl je v tom, že američani dělají spousty přešlapů, na které se kvůlivá tomu jejich prej demokratickýmu systému přijde, pak se vyšetřuje a občas i potrestá.
Rusko nic takového prostě nedělá, takže nikdo, ani novináři TASSu, na nic nepřijde, nic se nevyšetří a už vůbec nepotrestá :o). Takovej skoro idál ...
Blbý světlo ale zas na Rusko hází, že ty největší rozvraty celých zemí jsou nějakou zlomyslnou náhodou přesně tam, kde vládli "lidově demokratičtí", případně "osvícení" diktátoři, co děsně kamarádili s CCCP a pak i Ruskem. Naštěstí se to ale dá hodit zase na ty hnusný amerikánce skrzevá export demokracie :o)
Mezi obě mocnosti neslze klást rovnítko ani v náznaku.
Války, invaze, převraty a agrese vedené Spojenými státy po 2. světové válce (1946-89):
1946-49 - Čína (bombardování)
1947-49 - Řecko (vojenská podpora fašistů)
1948-53 - Filipíny
1948 - Peru (vojenský převrat provedený Spojenými státy)
1948 - Nikaragua (vojenská podpora diktátora Somozy)
1950 - Portoriko (potlačení boje za nezávislost)
1950-53 Korea
1953-1964 - Britská Guyana
1953 - Írán
1953 - Grónsko (nucená deportace Inuitů)
1954 - Guatemala
1956 - Čína (Tibet)
1957-58 - Indonésie (válka proti Sukarnovi)
1958 - Libanon (okupace země)
1959 - Laos, Vietnam
1959 - Haiti
1960 - Ekvádor (státní převrat)
1960 - Guatemala (invaze vojsk)
1960 - Salvador
1960-65 - Kongo/Zair
1961-64 - Brazílie
1961 - Dominikánská republika
1961 - Kuba
1962 - Guatemala
1963 - Salvador
1963 - Dominikánská republika
1963 - Irák
1964 - Panama
1964 - Brazílie
1964 - Kongo/Zair
1964-74 - Řecko
1965 - Indonésie
1965 - Thajsko
1965 - Peru
1965-73 - Vietnam
1966 - Guatemala
1966 - Indonésie
1966 - Filipíny
1967 - Řecko
1968 - Bolívie
1970 - Uruguay
1971-73 - Laos
1971 - Bolívie
1972 - Nikaragua
1973 - Chile
1973 - Sýrie, Egypt
1973 - Uruguay
1974 - Zair
1974 - Portugalsko
1974 - Kypr
1975 - Západní Sahara
1975 - Austrálie
1975 - Kambodža
1975-2002 - Angola
1975-2003 - Východní Timor
1978 - Guatemala
1979-81 Seychely
1979 - Střední Afrika
1979 - Jemen
1980-92 - Salvador
1980-89 - Honduras
1980 - Irák
1980 - Kambodža
1980 - Itálie (Bologna)
1980 - Jižní Korea
1981 - Zambie
1981 - Libye
1981-90 - Nikaragua
1982-83 - Libanon
1982 - Guatemala
1983 - Grenada
1983 - Angola
1984 - Írán
1984 - Nikaragua
1985 - Čad
1985 - Honduras
1986 - Libye
1986 - Kolumbie
1986-200 - Haiti
1987-88 - Írán
1988 - Turecko
1988 - Libye
1988 - Honduras
1988 - Írán (sestřelení letadla)
1989 - Panama
1989 - Libye (sestřelení dvou letadel)
1989 - Filipíny
1989 - Panenské ostrovy
sssr , krom války proti vlastnímu lidu ( Souostroví Gulag, i po WWII miliony obětí)
1944–1956 Partyzánská válka v Pobaltí (Lotyšsko, Litva, Estonsko)
1950–1953 Korejská válka
1953 Východoněmecké povstání
1953–1972 Laoská občanská válka (Tajná válka)
1956 Maďarské povstání
1968 Invaze vojsk Varšavské smlouvy do Československa
1961–1991 Eritrejská válka za nezávislost
1975–2002 Občanská válka v Angole
1977–1978 Etiopsko-somálská válka
1978 sestřelení Korejské civilní linky KAL902
1979–1989
Sovětská válka v Afghánistánu
1983 sestřelení Korejské civilní linky KAL007
1992
Válka v Podněstří
1992
Konflikt ve východním Prigorodném
1992–1997 Občanská válka v Tádžikistánu
1991–1993
Občanská válka v Gruzii
1994–1996 První čečenská válka
1999 Válka v Dagestánu
1999–2009
Druhá čečenská válka
2008 Válka v Jižní Osetii
od 2014
Válka na východní Ukrajině
od 2015
Ruská vojenská intervence v Sýrii (Válka proti Islámskému státu)
2014 Sestřelení Malajské civilní linky
část válek jsem ani nedával, jsou to vlastně zrcadla vašich válek ( řecko, blízký východ, střední Amerika atd)
Že se tu přete...už tu padlo, že jedni jsou za 18 a druzí bez 2 za 20. Jsou to velmoci a jako takové sledují své cíle. Nikdo jiný je nezajímá a buď jim jde na ruku, nebo musí z cesty. Ještě k tomu přidejte Čínu, to je podobná sebranka.
Pleteš si Ukrajince a Rusy. Malajské letadlo v červenci 2014 sestřelila ukrajinská armáda podporovaná Spojenými státy.
Opravdu si myslíš, že akce typu srpen 1968 v Československu jsou srovnatelné například s vietnamskou válkou?
Pak ještě obtížně rozlišuješ obranné a útočné akce. A pak je asi dost podivné vydávat za nějakou "agresi" boj sovětské moci proti pobaltským nacistům a ukrajinským banderovcům, kteří za války bojovali po Hitlerově boku a ještě dlouhá léta po skončení války terorizovali civilní obyvatelstvo.
Ale i kdybychom připsali Rusku/Sovětskému svazu všechny tyhle "války", zkus jen zhruba odhadnout počty obětí na životech a myslím, že už budeš mít konečně jasno, že to není Rusko, které svou vojenskou silou už po staletí terorizuje celý svět.
Kolikrát víc vydají Spojené státy na zbrojení než Rusko? Devětkrát? Desetkrát? Kolikrát více vojenských základen mají ve světě USA než Rusko? Dvěstěkrát? Nebo spíš třistakrát? Kdo se nerozpakoval použít jaderné a chemické zbraně proti statisícům civilistů v Japonsku a milionům ve Vietnamu? Rusko snad? Kdo tu tedy představuje skutečné riziko pro celý svět?
Nepletu.
Proč srovnáváte Vietnamskou válku s Invazí do ČSSR ? Proč jí nesrovnáte se sovětskou vraždou Afghánského premiéra a jeho rodiny včetně žen a dětí speciálními jednotkami SSSR a následnou válkou v Afghánistánu ?
Kdo vyvraždil miliony vlastních občanů zatímco měl plnou hubu světového míru ? USA snad ?
A pokud v jednom příspěvku řeknete po druhé světové válce a v druhém po staletí tak:
jste sám otevřel prostor k několika dalším obludným válkám, genocidám a zákeřným přepadením sousedů Ruskem.
Když po staletí tak kdo přepadl Polsko ? Ve spolupráci s nácky ?
Kdo zabral Pobaltské státy ? Po dohodě s nácky?
Kdo přepadl malé Finsko ?
Kdo byl po dva roky spojencem Hitlera když Říše přepadla Polsko, zabrala Francii, Norsko a bojovala s Anglií ?
Kdo nechal vymřít hladem Ukrajinu ?
Kdo zpustošil vlastní území tak, že lidé vítali i nacisty jako osvoboditele ? ( naštěstí pro nás si to náckové neuvědomili a chovali se stejně jako vláda sovětů)....
Proč srovnávám? Protože ač nechci hájit úplně všechny ruské či sovětské akce, jejich rozsah a dopad na civilní obyvatelstvo je nesrovnatelně menší než u těch amerických.
Když už jsme u toho srovnávání. Srovnávalo snad ruské letectvo německá města plná civilistů se zemí? Ne, to dělalo letectvo americké a britské. Použilo snad Rusko atomovou bombu proti civilistům? Rozhodně ne. Dopouštělo se Rusko podobných genocid jako Spojené státy ve Vietnamu? Určitě ne.
He ?
Civilní obyvatelstvo SSSR a jeho satelitů, jakož i civilní obyvatelstvo německých měst a vlastně i neněmeckých měst osvobozených rusy jste nějak opomněl zmínit ?
Hel, to nemá cenu. Když Rusko miluješ, není co řešit... Ten tady zas rozjede propagandistický orgie :-)) Teď jsem kouknul k němu na web, má péči, že to tady uvadá, tak nás přišel zachránit :-)
Mě stačí, když si hodím do plusů a do mínusů, čím pro mě byli kdy (i v dohledné historii, mě přímo ovlivňující) přínosní Rusové (včetně nohsledů) a čím Amíci. Samozřejmě v širokém kontextu.
No a vychází mě to jednoznačně.
Chápu, že byli a jsou i tací, drsní prospěcháři, kterým i to soužití se Sovětským Svazem na věčné časy bylo přínosné, ať už hmotně, nebo ne-morálně. A teď se jim stejská...
Ona sovětská vláda kobercově bombardovala svá vlastní nebo německá města? To by pro mě byla novinka.
Zrovna tak se nedá srovnávat ruské a americké angažmá v dnešní Sýrii. Spojené státy tu krizi samy vyvolaly podporou islamistické opozice proti demokraticky zvolenému Asadovi. Rusko bylo po několika letech krize pozváno legitimní vládou země až ve chvíli, kdy hrozilo, že země bude za asistence USA rozvrácena stejně jako Irák nebo Libye.
Vojska Spojených států (ani turecká) do Sýrie nikdo nezval, navíc bojují po boku Islámského státu proti vládní armádě. V Sýrii jsou tedy v roli okupanta. Kdežto ruská armáda na rozdíl od té americké Sýrii skutečně osvobozuje.
Tak jo, jdem si hrát.
Co třeba velkej politickovojenskej průser na Dukle ? Tam zařvalo lidí. Vlastních i spojenců. A zbytečně. - A nakonec nás to nutili celá desetiletí slavit...
Nezapomněl´s na "bitvu" u Sudoměře?
A všechno to bylo špatně a ke škodě prostých lidí nebo bylo i něco z těch intervencí dobře a lidem v těch zemích bylo pomoženo a začalo se jim vést líp než předtím?
Přesně tuhle otázku si kladu u těch ruských "hříchů".
Mají se lidé v Iráku lépe nyní, tj. po americkém zásahu proti Saddámovi, nebo se měli lépe za Saddáma? A jak je to v Libyi? Mají se Libyjci lépe po americké intervenci nebo se měli lépe za Kaddáfího?
Já to s jistotou samozřejmě nevim jen se můžu dohadovat, že některé intervence vedli ke zlepšení života lidí.
Jenže tys prostě všechny ty války, intervence a konflikty odsoudil šmahem jako špatné, tak se tě ptám jestli opravdu všechny nebo některé byly prospěšné lidem.
Některé konflikty byly špatné a v důsledku toho lidi ztratili mnohem víc než získali, ale rozhodně si nemyslím, že všechny. Velký problém je, že některé konflikty byly začaté, ale nebyly úspěšně dokončené podle představ.
A co je lepší nechat lidi pod nějakým šíleným diktátorem nebo se snažit jim pomoct?
Hlavně zapomněl napsat, že třeba v Korejské válce si severní korejci bez čínských a sovětských expertů a vojáků ani neuprdli.
Nebo že valnou část výzbroje a expertů a v Egyptském případě i obsluh protiletadlových raket tvořily v jeho " válce Syrie a Egypta s USA" ) mimochodem slyšel jste o ní někdy někdo ?) vojáci SSSR
nebo 1967 Řecko je klasická sviňárna, jaký je rozdíl převratu v Řecku a sovětského převratu Rusku ? Snad jenom v tom, že Řekové nevybili značnou část vlastního národa.
Myslím, že měli méně obětí za celou vládu černých plukovníků než bylo mrtvých Čechoslováků po " přátelské invazi" sovětčíků a řekněme po stejně dlouhém období sovětské okupace....
Sveho casu se meli Nemcilepe za Hitlera, nez bezprostredne pred nim.
Fakt dost blbej a ryze ucelovej "argument", Medvede.
Co ale cekat od tebe noveho, ze...
O tom jak jsou Rusové a celý komunistický systém skvělý vypovídá to, že od konce druhé světové války spousta lidí emigrovala k hnusnejm amerikáncům, ale migrace do evropského tábora míru a socialismu bylo po málu.
https://www.youtube.com/watch?v=Hj7VlmS1Rz0
Pervaja čečenskaja vajna. Ale je fakt, že tam dělala armáda policejní práci. A tak jak sjou zvyklí tak to zvochlovali tankama a letectvem. a dodneška se to píše v rusku s velkým P na začátku.
Zajímavosti z přípravy soudu ve Švédsku.
Chycený náklaďákový terorista, údajný Uzbek, si přeje jako právníka muslima, nejlépe sunnitského ritu " jen ten ho dokáže správně před světem obhájit."
Zajímavější je, že až teď si švédské úřady sjednotily Rachmata Akimova s člověkem, který již v roce 2014 neobdržel, rozhodnutím imigračního soudu, povolení k pobytu pod jménem Rachmatjon Kurbonov.
Rachmat Akimov přitom obdržel hned v lednu roku 2015 povolení k pobytu na dva roky do ledna 2017 a toto mu nebylo prodlouženo.
Světe div se proč , neboť " na konci roku 2016 nedokázal věrohodně potvrdit svou identitu" .
Akimov/Kurbonov či kdo to je, ani nebyl žádný chudák . Dle daňového přiznání si za dva roky oficiálně vydělal zhruba 500,000 švédských korun ( +- 55,000 dolarů )což při průměrné mzdě zhruba 31 500 dolarů ročně dle wiki není nic, co by ho utlačovalo....
No a po té, co úřady neprodloužily povolení k pobytu " jim prostě zmizel z dohledu" aby se o 3 měsíce později zjevil v kabině náklaďáku váljcujícího lidi a pejsky ( ano pátou obětí teroristy, žádajícího si za právníka věřícího muslima ,je adoptovaný pes z Irska jménem Iggy )....
aji psa přejel? to je fakt hajzl.
Hm tak Německá policie hlásí, že zadržela v souvislosti s bombovým útokem na autobus jednoho islamistu a po druhém pátrá....
http://zpravy.idnes.cz/policie-bezpecnostni...
Zlé útočné zbraně v ulicích! Policejní manévry okolo křesťanských svátků jsou normálka, zvyknete si.
Určitě to nemá nic společného s migranty a s Islámem uz vůbec ne.
"Pad Kaddafiho režimu otevírá novou etapu historie svobodné Libye". Pravil Karel. Gratuluji.
https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/v-libyi...
https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/v-libyi...