http://zahranicni.eurozpravy.cz/amerika/184602...
To se mi moc libi - kdyz me nekdo vykrade, dostanu vylagos, ze jsem si dal malo zamku. Kdyz me nekdo podvede, ze jsem blbej a neinformovanej. No a ted, kdyz by me nekde nejakej sebevrah vzal nahodou sebou, tak muzu za to, ze ho frustruju... Hmmm, z toho se nevylizu :-))
Rondo, netvrdím, že za to můžeš ty, odpovídal jsem na tvoji otázku, proč teroristické útoky v poslední době páchají převážně muslimové.
Mel jsem psat v mnoznem cisle, myslel jsem to obecne.
Hlavně jsi neměl utíkat od tématu. Jestli nesouhlasíš s mým názorem, že jsme frustrovaným muslimským jedincům dali k dispozici spoustu důvodů, proč naši civilizaci nenávidět, tak mi napiš proč.
Nesouhlasím, já nevím jak ty, Ronda, ale já jsme jedinému muslimovi žádný důvod k tomu, aby vytřílel diskotéku v Paříži, fakt nezadal, ani můj otec, matka, a děd taky ne.
Zeptám se kluků Pod ledem, ale myslím si, že ani nikdo z Velkých Popovic.
Za prvé - ronda se mne ptal, proč v poslední době bývají frustrovaní pouze muslimové.
Za druhé - v předchozím příspěvku jsem jasně napsal, že ho z ničeho neviním.
Na základě výše uvedených skutečností jsem dospěl k názoru, že nesouhlasíš s něčím, co jsem vůbec nenapsal ;-)
Já nevím, jen mě přišlo divné, že ty mluvíš za mě, tedy za použití "my" tak jsem se hradil...
Ostatně frustrovaní nejsou jen muslimové, máte doma zrcadlo, že jo :-)
Ja od tematu nikam neutekl. Naopak, poukazuji na jakysi "spolecny jmenovatel".
Stejnou logikou by se dalo omluvit chovani frustrovanych sudetaku pred druhou svetovou. A dalsich tisic obdob by se v historii naslo...
Raději půjdu ostříhat tu jabloň, nebo ze mě bude taky frustrovaný jedinec..
Není na jabloň už trochu pozdě?
Reakce na Cyklopalmovkův odkaz http://blisty.cz/art/86212.html
Možná kdyby se snažil zapůsobit na přímo na ty "lidi, kteří podnikají útoky, protože si myslí, že to dělají ve jménu islámu", tak by pak nemusel nám, v Mohameda nevěřícím, tohle vysvětlovat a žádat nás o porozumění. Jako muslim má mnohem větší šanci je ovlivnit, než my. Co pro to dělá? Neměli by se konečně ti hodní muslimové pořádně opřít do těch, co se tedy za jejich náboženství jen schovávají? Třeba místo skrývání teroristů ve svých komunitách!
A neměl by být uražený né našimi otázkami, nebo opatrností, ale činy těch, kteří používají jeho víru jako omluvu pro své zvrhlosti (jak nám tvrdí)?
Trochu mi to připomíná výroky některých našich Cikánů.
Mě to celé připadá jako, že když nemáme Cikány, tak si nějaké pořídíme.
Připomnělo mi to diskusi s jedním studentem. Že prý je potřebujeme proto abychom měli komu vyplácet přebytky a oni utrácením roztočí ekonomiku.
A normální zaměstnaní by se přece styděli brát od státu za nic ... :o)
Až nás nahradí roboti, možná se stydět přestanem.
Ceho to byl student ?
Doufam, ze ho jako odbornika nebudu v zivote potrebovat...
http://ekonomika.idnes.cz/exekuce-pocet-cesko...
Lidové přísloví praví, že kde nic není, ani čert nebere...
Zaujalo a zarazilo tohle dnešní v zaujalo 153 :
Podle mě z pocitu, že pomáhají nějaký "veliký" věci. Jako třeba Palach nebo Zajíc.
[ Reagovat ] [ Zpět ]
[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: dnes v 08:45
Autor: abernathy
to mě přijde hodně zvláštní tvrzení v souvislosti se sebevražednými útoky teroristů
Skutečně si myslíš, že Palach a Zajíc chtěli " při upálení se" někoho vzít sebou na onen svět ?
Přijde mi to v kontextu tématu a konverzace jako poměrně hnusné srovnání a chtělo by si to uvědomit, že pravděpodobným vzorem Palacha a Zajíce byli tehdy vietnamští Buddhističtí mniši a ne nějaké útočné sebevražedné zrůdy s touhou ublížit co nejvíce ostatním lidem ....
Prostě nevhodné spojení
Reagoval jsem na tohle: "Ale opět se ptám - proč se v poslední době veřejně sebevraždí prakticky jen muslimové ?" Proč do toho hned montuješ terorismus?
protože znám z médií jen jeden případ veřejné sebevraždy muslima ( start arabské revoluce upálením šikanoveného zelináře) a nepočítám ani případy kdy je sebevražedník muslim technický neumetěl a inicuije sebevraždu mimo cíl....
Jinak každý sebevražedný pokus muslima, který ke mě prosákl skrz média byl obklopen zraněnými a mrtvými lidmi.... asi to není náhoda, že pak mám " takový obraz"
Zářná budoucnost je tady:
"Sami autoři studie však loni v jiné analýze předvídali, že automatizace bude vytvářet nová a lepší pracovní místa mimo samotnou výrobu. Nyní přiznali, že jsou zaskočeni tím, že se tak neděje."
http://archiv.ihned.cz/c1-65677790-roboti...
Trendem vyspělé společnosti je, že se lidé z výroby přesouvají do služeb. Prostě ve výrobě je potřeba čím dál méně zaměstnanců, a tak co s nima.
Budou obsluhovat v kavárničkách, budou stříhat ploty a trávníky, pomáhat s úklidem, hlídat děcka, péct croisantky....
To všechno mohou, ale je je potřeba pohlídat, aby u toho správně odváděli všechny poplatky, tak je všechny všechny pěkně on line z eetíme.
A oni se nám na to vyserou, pujdou na pracák, a trávník mě posekají načerno, tedy vlastně zadarmo, páč jsou kámoši...
V důsledku tedy, místo aby třeba i nic na daních neplatili, a platili jen minimální pojištění, přestanou jej jako nezaměstnaní platit vůbec, a naopak, od státu berou.
Ale zase máme jistotu, že nekradnů...
"Budou obsluhovat v kavárničkách, budou stříhat ploty a trávníky, pomáhat s úklidem, hlídat děcka, péct croisantky...."
-- Jo, ale komu? Robotům?
Hmm, všude kam kouknu samej robot.
Chce to všechno znárodnit, sorry jako, zagrofertit, naplánovat na pětiletky,počítače a roboty vyházet a z celého IT odvětví zachovat jen eet pokladny.
Pak, když se vše bude dělat růčo, a bude tu ten proletariát, s vedoucí úlohou, budou všichni mít právi, a všichni budou šťastní.
Než to nastane, musí nás pár,co ještě něco dělá uživit tu úředníky, co z těch co byli schopni se uživit sami, nadělají nezaměstnané.
Ale konec se blíží, Botičem připlouvá Aurora
Posmívat se můžeš, ale ta místa mizet budou, a nová, ekonomicky smysluplná, se ne a ne objevit...
Ale já ti to vysvětloval, jenže ty to nechceš, nebo neumíš pochopit.
Ta místa jsou ve službách. Tedy drobné živnosti.
Jenže velký Andrej, v rámci agroferizace společnosti má drobné živnostníky za zloděje, a šikanuje je takovým způsobem, že ta nová místa pochopitelně nevznikají, ale naopak, mizí.
Ve výrobě prostě bude pracovních míst ubývat stále, a zaměstnanost se tím přesouvá do sektoru služeb. To jsou známé věci, prošlo si tím celé Porůří v druhé polovině minulého století. Konec těžby uhlí, konec hutí, omezení těžkého strojírenství. Ten region se nevylidnil, změnila se struktura zaměstnanosti.
Z horníků nenaděláš programátory, i když někde u nás se o to pokoušejí, resp. čerpají na rekvalifikačni kurzy. Ale tu sekačku obsluhovat mohou.
Bolševik na úřadě ovšem má za to, že tu práci sr srkačkou mu má dát stát, nebo obec, a ne že si nękdo na to založí živnost a bude se starat sousedům o zahrady. To může, ale stát mu to znepříjemní tak, že se na to vysere.
A to jsou ta místa, co chybí.
Individualní služby, ne Drobná provozovna obce, ale maník, vo je sprostý podezřelý že "kradne".
Aby Ti tenhle model fungoval, potřebuješ na to velký množství lidí ve službách jiný velký množství lidí, kteří za ty služby můžou zaplatit. A tahle skupina plátců tu nejspíš nebude. Respektive nějaká skupinka movitých určitě bude, ale asi ne dost velká. V tom je ten problém. Krom toho, technologie likvidují pracovní místa i ve službách - ten trávník Ti klidně poseká automatická sekačka...
Ten můj ne, na něj nemá hlavu ani Kauel.
Ano, to máš pravdu.
On je to začarovaný kruh. Stát bere lidem z jejich platu extrémně moc, aby z toho co jim sebere, moh platit ty nezaměstnané, politiku zaměstnanosti a rozkrádat prachy v rekvalifikacích, subvencích a dotacích.
Kdyby stát těm co dělají, tolik nebral, mohli by si dovolit právě ty služby, co na ně teď nemají, a ty sluíby by někdo vykonával,nebral by ty dávky, a tak by ty peníze, co by stát nevybral,nechyběly.
Není to složité.
Prostě jen méně buzerovat, méně brát, méně dotovat....
Stát by měl být službou.
Problém státu je jeho velikost.
Čím větší firma, tím větší náklady na řízení, tedy náklady, které neprodukují zisk, jen umožňují, aby to celé fungovalo. A stát představuje už safra velkou firmu.
Uvedu na příkladu.
Naše malá firmička získá zakázku. Protože nemá sekretariaty, náměstky, účtárnu, a všechny ty věci, které mají velké firmy, ale jen platíme nájem za kanceláře, internet a máme extetního účetníj0ho, zůstane z těch peněz na každého zaměstnance mnohem víc, než tomu je u velké firmy.
Pokud bychom byla velká firma, peněz za tu zakázku víc nebude, jen ti, vo to skutečně dělají, musí uživit ještě ten další aparát nad sebou. Ono se mutně nemusí jednat o parazity a lehkoživky, prostě větší firma má a musí mít vícestupňové řízení.
Takže v našem malém, zahradník, kterého bych najal přes Drobnou provozovnu, bude vždycky dražší, než kluk, co dělá sám na sebe - nebo - za stejnou práci dostane míň zaplaceno.
Nejde to jinak zařídit. Nevytvářet řídící a organizační struktury tam, kde to není nezbytné, protože to je drahé.
Osobně si dokážu představit, jaký typ lidí v budoucnu spadne do kategorie služeb a jaký do kategorie, která si je bude platit. Než abych při každé výplatě poslouchal kecy nějakýho arogantního, sebestřednýho idiota, jako že mě živí, že mě reprezentuje v zahraničí a podobně, to mi bude mnohem milejší arogantní úřednice na pracáku, na tý nebudu existenčně závislej a můžu ji klidně poslat do prdele.
K tomu není vo dodat.
Přeloženo, než abych pracoval a musel se podřídit pracovní kázni, raději se budu válet a nechám se živit těmi hlupáky, co ještě chodí do práce a páitom mám picit, že na ty co mě živí, mohu být sprostý...
Bezva ukázka myšlení lempla.
Také tady máme podobné bílé Cikány.
Od těch opravdových se liší v argumentaci. Ti opravdoví tvrdí, že pro ně práce není, ti bílí tvrdí přesně to, co napsal šíravník.
Společensky blbý na tom je to, že zatímco na ty tmavé většinově nadávají, ty bílé mnozí obdivují jak dokázali se systémem vyjebat.
Typický překlad a la Jindřich :-D
Z čeho jsi usoudil, že se odmítám podřídit pracovní kázni, budu se raději válet a že na ty co mě živí mohu být sprostý, to fakt nechápu. Takhle děláš i překlady z francouzštiny?
"Než abych při každé výplatě poslouchal kecy nějakýho arogantního, sebestřednýho idiota",
to jako nejsi ty? To jsi nenapsal ty?
Tam není co překládat:-)
Napsal jsem to já, no a co jako?
Na blbý kecy sebestředných idiotů vážně nejsem zvědavej a nikdy jsem nebyl.
Tam vážně není co překládat.
S pracovní kázní a ostatními bláboly, co si Jindra vycucal z prstu, to nemá vůbec nic společného.
Trvám na tom, že když už bych přišel o práci, raději budu existenčně závislý na státu, klidně budu v rámci podpory dodržovat pracovní kázeň a zametat ulice.
Když se ke mně bude chovat arogantně nějakej ouřada, mám šanci se bránit, kdežto když budu v rámci existenční krize chodit k Jindrovi sekat trávu, může si se mnou v podstatě udělat, co se mu zachce.
Z tohoto důvodu bych stát jako prostředníka rád zachoval, samozřejmě i daně, aby si na nezaměstnaných lidech nemohl léčit mindráky kdejaký sebestředný idiot.
No, tak to je.
Já, i když mě to nekonečně sere, budu celé pondělí odpoledne ukazovat software lidem, které vůbec nemají ponětí, jak to funguje ani jak by to mělo fungovat, jen jsou to ti, co rozhodují o tom, jestli mi tu fakturu proplatí nebo ne.
Nesmím se nasrat, musím trpělivě odpovídat i na ty nejnesmyslnější otázky. A kurva ještě německy. Naseru je, a oni ten projekt stopnou.
A pár kluků bude mít problém s hypotékou.
Tvůj postoj, tedy aby náhodou neutrpělo tvoje EGO újmu, raději se necháš od nás, co platíme dane živit, je pro mě absolutně nepřijatelný.
Aha, takže když "mně někdo živí", jinými slovy odměňuje penězi za mojí odvedenou práci, tak si za to od něj mám nechat všechno líbit? I od opravdového asociálního debila, vychcánka a kdovíjakého dalšího šmejda, který se ke svým podřízeným lidem chová jako ke kusu hadru???
Mno, někomu to za to i přesto stojí, peníze jsou potřeba :-/
Ne všechno, ale lecos, jako vždy a všude musíš zkousnout.
Šíravík tady rozehrává podivnou hru, jako bych se snad ke klukům co s nima spolupracuji choval arogantně nebo povýšeně. To by zřejmě ta naše parta nedržela čtvrtstoletí v téměř stejné sestavě, kromě dvou mlaďochů, studentů a naší budoucnosti, je u nás nejkratší dobu Ondra, 11 let, s Honzou naopak to táhnu od roku 1990.
Nebo snad se chovám povýšeně a arogantně ke Kaulovi, kterej si chodí půjčovat prachy s tím, že toza týden vrátí a pak když nemá, vždycky příjde s návrhem, že s to oddělá?
Možná byste fakt mohli sednout na kolo a stavit se Pod ledem a zeptat se na Jindru....
Ale k věci.
Někdy si zákazník vymýšlí naprosté, ale naprosté píčoviny, zejména ti, z vyššího managementu, kteří jen rámcově a mlhavě tuší, o co jde, ale když už na jednání jsou přítomni, mají pocit, že musí něco chtít, požadovat, popřípadě rozporovat.
A s těma je to fakt složitý, musíš se zapřít, a nesmát se jim do ksichtu a neříkat "ale pane kolego, vždyť chcete naprostou kravinu a je na vás vidět, že víte o věci totální hovno" a hůř, takovýhle člověk se začne vykecávat, a zdržuje bláboly všechny celé odpoledne, a ty mu nemůžeš říct, hele, tohle nemá smysl, mám před sebou 800 kiláků, pro všechny by bylo lepší abych už jel.
A jen proto, že by se snad někdo na mě moh v práci vytahovat, jít na pracák, kde se naopak já mohu, dle Šíravíka tu babu poslat doprdele (vlastní zkušenost nemám za celý svůj porevoluční život jsem nepobral jedinou dávku, ani nemocenskou), tedy jít na ten pracák, a pobírat dávky na které se mi skládají všichni ti blbečci, co denně chodí do práce, tak to je trochu eklhaft.
Nesmím se nasrat, musím trpělivě odpovídat tak, abys to pochopil i ty.
Takže znovu - raději budu existenčně závislý na státu, I KDYBYCH MĚL ZAMETAT ULICE.
OPAKUJI, ZAMETAT ULICE.
To znamená, že se nenechám živit, nýbrž odvedu užitečnou práci, za kterou mi stát zaplatí podporu v nezaměstnanosti.
Takže já vlastně udělám to samé, co děláš ty, když hledáš práci a proto trpělivě odpovídáš na otázky německých klientů - já taky odvedu nějakou práci a taky za ní dostanu peníze.
Říkají ti němečtí klienti, že se od nich necháš živit, milý EGO?
Neříkají, že?
Ty, milý Šíravíku, ty jsi závislý na těch, co tobě, na ty tvoje dávky, odvádějí každý měsíc peníze.
Pokud nemáš navíc, než na to, abys zametal ulice, zametej, ale žít na podpoře nebo se nechat živit manželkou, to pro chlapa co dokáže přejet Pyreneje není dobrá vizitka, fakt ne.
A jéje, už jsem zase na pracáku a živí mě manželka:-)
Jindro, ty moc dobře víš, že jsem to psal čistě hypoteticky, že jako kdyby se mi někdy, náhodou, stalo, že budu bez peněz a bez práce, radši budu zametat ulice, než abych šel k prolhanýmu Jindrovi sekat trávu.
Chytrej chlap jako ty by měl zvládnout diskuzi i bez lhaní, pro chlapa co prý dokáže přejet Pyreneje to není dobrá vizitka, fakt ne.
Všeobecně jsem to napsal hned v prvním příspěvku - než abych v rámci sekání trávy na živnostňák neustále dokola poslouchal něčí sebestředné kecy, a byl na takovém typu člověka existenčně závislý, spíš zkousnu to zametání ulice. Že si to Jindra vztáhl na sebe, je pro mě naprosto nepochopitelné, vždyť on je tak skromný, ohleduplný chlap, s ničím se nepochlubí, ani náznak arogance..
Nemotej furt do toho Jindru. Ten má svoji kosu a trávník si poseká sám.
Obecně, zvláštní přístup a náhled. I když vlastně ne. K rovnostářství jsme tady byli celá léta vychováváni. Takže se tady musí zákonitě dařit i tomuhle rovnostářství falešnému.
To fakt máš pocit, že když pro někoho děláš nějakou službu (jako kšeft), tak že mu poníženě sloužíš ? Že prostě jen prodáváš svoji práci za sjednanou cenu tě nenapadlo ? V "regulérním" zaměstnání nikoho ani nenapadne, že je to úplně totéž, jen zprostředkovaně přes zaměstnavatele, coby živnostník napřímo se zákazníkem.
Mimochodem, do soukromých hospod doufám nechodíš ponižovat hospodské - živnostníky. A využíváš jen služeb státní sféry.
Já zas předpokládám, že i kdybych teď na tom pracáku opravdu byl, nikdo z vás nemáte žádné informace o tom, kolik jsem na daních zaplatil v minulosti, či zda jsem nebyl pro společnost prospěšný ne-finančním způsobem, s jakými problémy jsem se musel potýkat a podobně.
Pokud si tady někdo dovolí mi do očí neustále dokola tvrdit, že na tom pracáku jsem, a že on mě živí ze svých daní, je akorát tak zralej na pořádnou tečku mezi voči :-)
Takže bohatá společnost ano, ale musí to mít i nějaký morální rozměr.
Pokud by bohatství společnosti mělo stát na arogantních a prolhaných lidech, většině lidí bude to bohatství akorát pro zlost.
Hele, Šíravíku, to ty, ne já jsme psal že tu babu na pracáku můžeš poslat doprdele....
Ty jsi myšlením hluboko v reálném, včetně krasožvanění o morálním rozměru, společnosti a ostatní blafy.
Věc se má tak, že stát nám, co vyděláváme, spoustu peněz bere, a větší část pak z nich ti, co se mají za stát o ty prachy starat, to co nám sebere, prostě rozkrade. Tenhle stát také umožňuje lidem, kterým se z jakéhokoliv důvodu nechce pracovat, aby celkem pohodlně žili na úkor těch, co pracují, a jak naznačil Petr, dokonce si připadají jacísi lepší a chytřejší, než ti, co poctivě hákují.
Tak si strč morální rozměr do prdele.
Kdysi dávno, když jsem začínal, jsem se bavil s kolegou z Anglie. Tenkrát v tom 90tím, jsme všichni byli nadšení a chtěli jsme něco udělat, aby se ten stát pohnul dopředu, abychom ty Němce a Anglány co nevidět dohnali. O tom jak to ve světě chodí jsme tenkrát nevěděli vůbec nic, a byla klika, že nám tenkrát ve světě dost fandili, a tak si nás nenamazali na chleba, jako by to bylo dneska, ale docela nám pomáhali, třeba radou.
A Eddie tenkrát říkal:
hele, nepouštěj si do hlavy blaho státu, to je moc velká ambice a nezvládneš to. Najdi si svoji parketu, tam makej, a buď v tom dobrej. Když budeš tvrdě makat a budeš v tom dobrej, uspěješ, a budeš se mít dobře, ty i tvoje rodina.
A když tohle udělá každý v tvé zemi, budete velmi brzo bohatým státem.
A tady je to podobné, je lepší theoreticky řešit co by kdyby, než sednout a máknout.
Za ta léta co se tady dohadujeme, už jsem popojel tak, že jsem schopen rozumět a domluvit se francouzky. Hovno talent, jen každodenní dřina.
Ty jsi to vzdal předem, i když jsi schopen si pamatovat 5 let dozadu kdejaký detail z chatu, tak kde je ta chyba? Kdo může za to může?
Jindro, každý z nás má chuť se porvat s něčím jiným. Já ti taky při každé příležitosti nepíšu, že máš přestat chlastat, naučit se chovat slušně, na kole jezdit ze sedla, nebo že máš chodit na tenis. Na ničí úkor nežiju a čemu se budu věnovat, do toho ti nic není.
Takže co ti na tvoje věčné litanie mám říct... strč si francouzštinu i všechny prachy do prdele.
A za ty věčný lži se mi omlouvat nemusíš, vím, že na to prostě nemáš.
Tak drž hubu, a neser se do mě.
Co jsi za parazita si předvedl sám docela bez obalu.
Když děláš hovno, hovno máš, at pak prskáš a závidíš.
Za estetickou komisi máš mínus, ta eklektická barvenost je fakt hnusná.
Ale jinak se mi zdá, že by to mohlo fungovat.
Myslím si, že tvůj nápad, hodit zátěž na extrawheel je dobrej, vyzkoušel to na tý cestě.
Já se rozhod, pojedu ViaRhona první týden červenci, bez zátěže. Počkám si jak uspěješ s extrawheelem a pak to koupím. Ale věřím, že pojdedeš jak brus.
Pojedeš asi v čase, kdy se budu pohybovat poblíž, tak přesto že jsi kretén na kvadrát, víš, že se můžeš ohlásit, a nenechám tě ve štychu.
Nikdy nevíš. Tak dej vědět kdy vyrazíš a pravděpodoby plan cesty.
To jsem myslel, že si na tom s pamětí líp, zapomenout během 15 minut co si napsal je slušný hosip.
Nebo ještě jedna možnost, že se nechceš hlásit k tomu co si napsal a je ti hloupé se k tomu přihlásit.
Pěkně děkuju za takovou službu. Kde se to dá odhlásit?
Zruš trvalý pobyt, odhlaš se ze zdravotního pojištění, spal pas, občanku a rodnej list. Jednoduché, ne?
Ještě ta druhá půlka:
"vydej se na cestu do Německa ale nezapomeň, je ti teprve 16, to musíš tvrdit..."
A pak si kup kalašnikov a odstěhuj se za minimálním státem do Somálska. Zaplácneš dvě mouchy jednou ranou. Nebudeš mít nad sebou žádné darmožroutské úředníky a budeš moci střílet podle svého gusta.
http://sichtarova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=596205
Takže jediný způsob, jak nebýt okrádán ve své vlasti je emigrace? Smutné.
Můžeš ještě s liberály vyhrát v Česku volby a začít své sny uskutečňovat :D
Vzhledem k historickému rozložení volebních preferencí v Čechách za posledních 100 let, mi připadá ta emigrace reálnější.
Bohužel, asi máš pravdu :-(
Mě přijde, že k velkým skupinám co na ty služby mít nebudou, to zatím nespěje. Spíš naopak, i ti "na dávkách" si můžou dovolit už skoro to co ekonomicky aktivní "nižší" kategorie.
Možná to skutečně spěje k té státní rentě. Naštěstí snad dost pomalu, asi bych to "neskous" :o(
Zrovna tenhle týden je jedna zdejší rodina na dávkách celá letecky v Anglii, prý si potřebují něco zařídit.
(doufám, že se jim výlet nějak protáhne)
Já sice vím, že levné letenky jsou levné, ale 6 lidí z nichž ani jeden nepracuje si jen tak mírtix, týrnix zaletí na výlet, na to mnohý výběžkový pracující fakt nemá.
Zpáteční letenka na sever Anglie (Leeds, Manchester) vyjde s trochou štěstí u Jet2 nejlevněji na cca 2700,- CZK bez kufru. Krát 6?
Nějaký drahý, ne? :-)
http://pardubice.idnes.cz/do-londyna-zacnou...
K tomu 270 - 500 Kč zpáteční jízdenka z Výběžku na letiště x 6. Takže nějakých cca 18.000 Kč pro někoho, komu se musí ze státní kasy platit nájem a dětem se platí školní obědy z nějaké sbírky. To mi fakt přijde divné.
To dává smysl, přece než abys
"při každé výplatě poslouchal kecy nějakýho arogantního, sebestřednýho idiota, jako že mě živí, že mě reprezentuje v zahraničí a podobně"
je lepší se hodit na pracák....
Na druhou stranu podobné typy článků se psaly a psát budou už někdy od " štrajpudlíků".
Docela živě si pamatuji, jak někdy řekněme v roce 1991-92 se psalo o tom, že nezaměstnanost bude strašlivě vysokánská a že najít lidem práci bude nadlidský úkol.
No uplynulo 1/4 století a valná většina firem v Česku štká, že nejsou ani lidi s mozky ba ani na manuální práci a že je potřeba hned dovést čtvrt milionu dospělých a pracovitých lidí.
No a add studie, zatím mi přijde, že zrovna v USA ( kde se měřilo) práci místních nahrazují spíš pracující v Číně a dalších zemích :)
Nebál bych se toho až tolik, už jenom s tím, že tuhle jsem viděl v ČT ochránkyni robotích práv, napadlo by vás před čtvrtstoletím , že by se tím mohl někdo živit ? :D
O robotích právech jsem neslyšel, ale o tom, že by se měla za roboty odvádět daň a pojistné, o tom se ve Francii debatilo.
Tím se, mimjiné, ukazuje, že pojistné je také daní, protoze robot nebude stonat ba ani nebude dostávat podporu v nezaměstnanosti, na kteréžto by sr snad "pojišťoval".
http://archiv.ihned.cz/c1-65660400-roboti-si-o...
dokonce v " zahraniční cizině" už zkoumají, jestli lze znásilnit robota a jak je proti tomu chránit :)
Před čtvrtstoletím mě napadala spousta věcí, žel, pohledy do skleněný koule se ukázaly jako šalebné.
Malý komentář k EU a Brexitu pro would-be libertariány :-)
https://reason.com/archives/2016/07/12/why...
A vyvrácení těchto mýtů online just fčíl :-)
https://www.facebook.com/mach.svobodni/photos/a...
Eh, těsně vedle, správně zde: https://www.facebook.com/mach.svobodni/videos...
To jsou už Velikonoce ??
Vylezl jsem z baráku a po ulicích se courají od baráku k baráku skupinky menších holek s pomláskama a vcelku klasicky koledují.
to je přece klasický zvyk, že 2 týdny před Velikonocemi koledují holky nebo ne ?
To je zvykem třeba tady v některých hornolužických vesnicích. Kluci v těch místech ani na koledu nechodí. Musím říct, že jsem se o té "ženské koledě" dozvěděl až tenhle týden. Tady, ve Výběžku, se chodilo koledovat na Zelený čtvrtek.
Na Zelený čtvrtek také děti na zahradě hledají barevná vajíčka, co je tam nechal velikonoční zajíček.
U nás zajicci snáší tak akorát bobky. Ale že by zajíc snášel vejce, kdo to kdy viděl? :D
Mezi dětmi na prachaticku se údajně šíří hazardní hra "Sekání vajíček".
Hrají ji na hřbitově (je tam klid) vždy dva hráči. Majitel vajíček (vaječník) má vajíčko položené na dlani a sekáč se snaží do vajíčka zaseknout minci. Zasekne-li, je vajíčko jeho, nezasekne-li, je mince vaječníkova.
Vaječníkův "zisk" je ovšem vykoupen pobitou (posekanou) rukou od "netrefů"
Zdroj: lékař v Prachaticích a palný z Prachatic, agronom z Vlachova Březí (okres PT)
Zaujalo mě, že ve Švédsku a Norsku se letos tisk domluvil nevypustit jedinou " aprílovou zprávu".
Vysvětlením je v poslední době klasické, aby to nepodporovalo " šíření falešných zpráv" a aby se to někoho neurazilo .
"Abytone" hysterie se prostě vesele šíří dál a protože skandinávci jsou mnohým vzorem je téměř jisté, že další normální a neškodný zvyk bude za pár let nemožný.....
Jedině mě napadá, jestli není apríl na2? _:)
StB bledne závistí co by všechno mohla kdyby na to měla dnešní prostředky, a hlavně tu drzost se takhle srát úplně všem lidem do soukromí :-(((
http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/wsj-na-cestach...
Doufám, že to zavedou recipročně i Amíkům lezoucím sem do Evropy :-/
Co je/by bylo lepší: Toto, nebo cenzura internetu (o té se uvažovalo přeci také)?
Ta už je dnes také a bude stále narůstat. Kontrola internetu, mobilu a dalších a posílaných zpráv bude nutností.
Zatím není jiná reálná možnost.
Do lebky novorozenců (před její osifikací) implantovat čip, aby "Velký bratr" věděl a mohl usměrnit ...
Jak prosté, milý Watsone!
Ale kdež, jen proniknutí práva a pravidel do území "divokého západu", kde zatím žádná pravidla nebyla a tak se tam začali schovávat a působit kriminálníci, kteří nás začali ohrožovat. Stejně jako s kolonizací "divokého západu" ubyla svoboda a přišli šerifové, Pinkertoni a armáda, tak stejně se děje i na území svobodného internetu. Můžeme toho litovat, ale nastolí to nějaká pravidla a větší bezpečí. Taková je civilizace.
No nevim, v mých kontaktech v mém telefonu nečmuchá ani můj vlastní stát... A ohledně nějaké mojí finanční aktivity to samé.
Takže fakt nevím proč bych takovéhle věci měl sdělovat/ukazovat nějakému zvědavému cizákovi, ještě k tomu z druhého konce světa :-/
Ještě, že tam nemám žádné známé ani příbuzné. Ohledně práce mi taky nehrozí, že by mne tam někdy někdo vyslal. Takže tenhle stát si na mapě světa už taky označuji coby nezajímavý, kam nemám zájem se někdy podívat :-/ Za tyhle související sviňárny mi to fakt nestojí :-(
Opravuji: Ne, že mi to za to nestojí, ale tohle prostě nepřekousnu, na to jsem prostě stará konzerva a soukromí je pro mne stále posvátná kráva. Mne nemá nikdo co předem lustrovat, dokud jsem něco neprovedl, nebo nejsem z něčeho podezřelý...
https://www.novinky.cz/domaci/434246-jedete-do...
Sláva, tak se stateční ochránci hranic konečně dočkali. No a my ostatní si jen několik hodin počekáme. Príma.
Považuješ naprosto nekontrolovaný a zcela volný vstup do šengenského prostoru za správný? Kolik zemí, nebo Unií to tak má? Žeby žádná?
A pindy o "statečných ochráncích" si nech na koledu ...
Legrační na tom je, že Chorvatsko k tomu přistoupilo na nátlak EU, tedy toho společenství, které nekontrolovaně vpustilo přes hranice několik milionů lidí a v té době soustavně buzerovalo členské státy EU, které hranice hlídaly nebo chtěly hlídat.
Takže opakuji, tohle hlídání hranice dohodla EU s Chorvatskem, není to nějaké chorvatské rozhodnutí samo o sobě...
Eu dotlačila Chorvatsko k tomu, aby mu Maďaři a Slovinci hlídali hranice?
A domluvilo se Chorvatsko s EU i na tom, že Maďaři budou hlídat hranice Srbům a Rumunům?
Je to klidně možné, Chorvatsko se s EU domlouvá na ledasčem jako členský stát EU.
Navíc legrační na tom je, že Chorvatsko se s EU dohodlo, že na hranicích s Madarskem úplně a Slovinskem ve smíšeném režimu provádí kontrolu chorvatská policejní služba a to již poměrně dávno před vstupem do EU... Madaři a slovinci začali kontrolovat hranice až po neslavné německé akci " přijďte pobejt"
V dnešní době je možné úplně všechno. Češi taky pomáhali Maďarům střežit srbské hranice.
Ale co je na tom legračního jsem dosud nepochopila.
Protože mně na tom nic moc legračního nepřipadá. Když Maďaři postavili plot na srbské hranici, začali Chorvati vozit migranty na chorvatsko-maďarskou hranici. Dokonce jim tam Maďaři tehdy zabavili jakýsi vlak hlídaný chorvatskou ozbrojenou policii. No a pak Maďaři postavili plot i na chorvatské hranici. Následně si začalo na Chorvaty stěžovat Slovinsko, že jim přes hranice vozí příliš mnoho migrantů. No a pak už se to vezlo.
důležitý je, kdo to spustil, podporoval a kdo soustavně kritizoval brždění imigračního veletoku.... a že to nedokázaly ustát země s malým počtem obyvatel ?
Jj, to bylo v době, kdy Maďaři měli na Keleti nezvladatelně přeplněný uprchlický tábor. Přímo v centru Budapešti. Mluvilo se druhém Calais. O zavření srbské hranice bylo již rozhodnuto a plot byl už skoro hotový. Migrační vlna se ze Srbska přelila do Chorvatska, země to členské EU. Tehdy začátkem září mutti Merkel vyměkla a řekla Maďarům, pošlete to k nám. A šlo to přes Rakousko, nám se to vyhnulo, ačkoliv již stavěli uprchlické středisko v Břeclavi (tři měsíce na to opět demontováno jako zbytečné). Pak začali Chorvati posílat autobusy imigrantů k chorvatsko-maďarské hranici a jejich premier se napařoval, že těm Maďarům předvede, zač je toho loket, a že stavět ploty ať si vyhodí z hlavy (říkal tomu plán B). Chorvati nikoho neregistrovali, o nic se nestarali, lifrovali to v autobusech na hranice Schengenu. Když jim to Maďaři zatrhli, nalifrovali to Slovincům (plán C), odtud to mířilo všechno do Německa.
Jj, tak to bylo. Zajímavé. Není to tak dávno a už se zapomíná.
Možná si mnoho z vás neuvědomuje, že kdyby tehdy nepřišlo ono "wir schaffen das" (což bylo jednoznačně porušení Dublinských dohod), tak se to z Maďarska přes Slovensko a Břeclav požene uhlupříčně republikou.
Fakt? A copak jsme to tady mnohokrát psali?
Když bys napsala někteří, tak by to bylo přesnější a kdybys chtěla být vůbec konkrétní, tak by to bylo jen pár jmen.
Vidíš, Lelku, to jsou věci dva roky staré. Mně teď zajímá ta dohoda EU s Chorvatskem:-))
Ve skutečnosti se stalo to, že ač měli původně Chorvaté oblažit Schengen svojí přítomností již v roce 2016, tak jsou pořád hranice Schengenu v Maďarsku a Slovinsku.
http://ceskapozice.lidovky.cz/madarsko...
Jejda jeden statečný ochránce hranic se dotčeně ozval... (A ostatní stateční obránci alespoň použili palečky.) Copak se vám nelíbí, že budete čekat? Vždyť po tom jste všichni toužebně volali, aby ani myš neproklouzla, tak to máte. :D
Jako vždy se vykrucuješ a odvádíš pozornost jakoby ftipnými narážkami, že?
Co takhle raději odpovědět? Jenže to ty nikdy neděláš ...
A na co mám odpovídat? Jesli se mi líbí jako obyvateli Schengenského prostoru, že budu při výstupu z něho a vstupu do něj důsledně kontrolován? Tak pro nedovtipného: NELÍBÍ SE MI TO.
Stačí?
To mě taky ne, ale asi to holt jinak nejde. Stejně mě otravujou třeba i kontroly na letištích, nebo prohlížení (případně zákaz) batohů do muzeí.
A co? Mám tu vyřvávat (nebo fňukat), že to prostě nechci a nechci a nechci !?!
Stejně´s s odpovědí uhnul. Ale už to klidně nech bejt, stejně tě mám přečtenýho :o)
Důležité je si umět odpovědět proč a díky komu se to , co se ti nelíbí , děje.
Jako obyvatel Schengenského prostoru se víc bojím toho, že díky nedávnému německému vyžadování nekontrolování vnější hranice tohoto prostoru, se bude důsledně kontrolovat na hranicích vnitřních.
Mimochodem fronty na rakousko-německé dálnici v prostoru Bavorsko ( A3 a A8) byly několikakilometrové a na čekání dlouhé již předloni v září...
Na hranicích vnitřních se kontrolovat nebude.
Kontrolovat se bude na hranicích vnějších a důsledně se budou kontrolovat všichni, tedy i obyvatelé schengenského prostoru a to na cestě ven i dovnitř a děje se tak z důvodu, že se ukázalo, že terorismus hrozí i od obyvatel s pasem EU.
Italie (Řecko) není schopna ustrážit svoji vnější hranici, Frontex by mohl pomoci, ale ...
Je jen otázkou času, kdy státy s přísnější imigrační politikou a sousedící se státy s volnější politikou se nezačnou chránit (bránit)
Pokud mě něco zaujalo, když už jsme v zaujalu, tak to, že zde lze plácnout kdejakou blbost. Pokud se to vyšperkuje frázemi jako "je legrační, že" nebo "je důležité si uvědomit", pak zabere stoprocentně:-))
Tak, tak.
AV sem postnul informaci a jeden se ihned ozval rádobyftipnou "jásavou" reakcí, vyšperkovanou frází o "statečných ochráncích hranic", později o "všeobecné toužebném volání" a "nadšení", ani na tu komunistickou Pohraniční stráž nezapomněl.
Neměla by ses do něj takhle navážet, dyť on za to snad ani nemůže ... :o)))
Osobní výpady ať řeší zakladatel tématu.
Já řeším pouze nepodložené nebo mylné informace:-))
Na vnitřních hranicích v Schengenu od roku 2015 do roku 2017 začalo postupně, díky německé Vítací politice, kontrolovat Dánsko, Norsko, Švédsko, Německo, Belgie, Francie, Maďarsko, Malta ... asi právě díky kvalitní kontrole venkovní hranice, že ?
Evropa to, přes počátečním mediálním štěkání jednotlivých " postižených států" ( kupříkladu Německa na Dánsko), bez velkého rozruchu dle odstavců 25 a 29 Schengenské smlouvy schválila a pravidelně tyto kontroly prodlužuje.
Momentálně zhruba do května 2017
https://ec.europa.eu/home-affairs/what-we-do...
http://data.consilium.europa.eu/doc/document/ST...
To že jsem napsal, že je legrační, že v klidových dobách vnější ochranu Schengenu mohl dělat neschengenský stát ( členský EU) bylo špatně.
Měl jsem napsat, že to v té době všem přišlo úplně normální a z hlediska EU přínosné, levné a zjednodušující opatření , protože v době vstupu Chorvatska do EU nikomu ani na vteřinu nepřišlo na mysl, co s vnější hranicí provede Německo...
Tak abychom to uvedli na pravou míru. Špatně bylo, že jsi napsal, že toto konkrétní nařízení budou provádět Chorvaté na nátlak EU. Pravda je, že to budou provádět (ode dneška provádí) v této konkrétní části vnější hranice Maďaři a Slovinci, podobně jako třeba Slováci na hranici s Ukrajinou. Nebude to provádět Velká Británie a Irsko, na rozdíl od třeba Norů, kteří provádět budou. Dánsko se může do půl roku rozhodnout, zda se připojí.
jj, to je tak, kdyz se pasy EU rozdavaji az naivne pratelsky kazdemu "na potkani" a nafurt.
Máš na mysli maďarské rozdávání pasů na potkání každému, kdo pochází z historického území Uher, prohlásí, že se cítí být Maďarem a slušně pozdraví maďarského konzula "Jó napot!"?
Toto opatření bylo schváleno 15/3/2017 Evropským parlamentem
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/CS/TXT...
NAŘÍZENÍ EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2017/458
ze dne 15. března 2017,
kterým se mění nařízení (EU) 2016/399 s ohledem na posílení kontrol na vnějších hranicích za použití příslušných databází
EVROPSKÝ PARLAMENT A RADA EVROPSKÉ UNIE,
s ohledem na Smlouvu o fungování Evropské unie, a zejména na čl. 77 odst. 2 písm. b) této smlouvy a blablabla
Já vím, rozumím tomu, ale nelíbí se mi to. Ovšem naši stateční ochránci hranic by měli být nadšení a zdá se, že zase tak nejsou :(
tomu už vůbec nerozumím, říkal jsi nelíbí se mi to, znamená to, že jsi statečným ochráncem hranic ?
Ne tím říkám, že rozumím tomu, co říkáš. Já rád přecházím hranice volně a nejraději po nějaké polňačce. To se se statečnou obranou hranic v duchu režimu komunistické Pohraniční stráže, kterou tu skoro vzýváte, neslučuje.
To jsi právě potvrdil totální neználkovstí reality časů minulých, komunistická pohraniční stráž, kterou jsi do debaty zavlekl ty a pak začak tvrdit , že je ostatními vzývána , tak tak PS dělala úplně něco jiného.
PO NAPROSTOU VĚTŠINU ČASU SVÉ EXISTENCE A V NAPROSTÉ VĚTŠINĚ AKCÍ JEJÍ EXISTENCE
B R Á N I L A L I D E M V L A S T N Í Z E M Ě
V L A S T O P U S T I T A Z A B Í J E L A J E P Ř I TOM !
Jinými slovy, pohraniční stráž, kterou k dnešní situaci zhůvěřile a trotlovsky argumentuješ, byla bachařským nástrojem režimu k hlídání aby lidé z vězení ČSSR neutíkali.. takový dozorci z tábora míru, oni nehlídali hranice státu, oni prováděli dozor aby se jim lidé nerozutekli...
Újezďákovo politické školení. Úderná slova politruka nové doby.
Nic se (bohužel) nezměnilo. Tenhle úhel pohledu prosazvali i političtí komisaři v ČSLA
https://www.ustrcr.cz/uvod/dokumentace-
usmrcenych-statni-hranice/
Byli povražděni v době míru vlasním národem.
Je tam i seznam 280 povražděných lidí.
Mně to funguje
https://www.ustrcr.cz/uvod/dokumentace...
280 je velká hromada!
Komunistická pohraniční stráž nás tenkrát také chránila před diverzanty, kteří se snažili ilegálně překročit hranice!
Důsledné pasové a celní kontroly na schengenských hranicích. No to je paráda. Už se těším, až mě bude Maďar buzerovat za flašku dunjevače a pár sklinek ajvaru...
Nevoz věci přes limit a nebude :-)
navíc v lex EU je jasně psáno, že se jedná o kontrolu osob a dokladů za pomoci příslušných databází, to jsem zvědav, která databáze definuje typický chlast a jídlo jako osobu a doklady :)
Případně můžu nějakou tu flašku vychlastat při čekání v koloně na Horgošu, že jo...
Proč ne když bude chuť a budeš mít sebou někoho kdo ti bude říkat jestli je ještě den nebo se už stmívá :-)
Po útocích z 11. září se začaly FBI a CIA přehrabovat telefonními hovory, které proběhly PŘED útoky (musely být zaznamenané).
I u nás má nejspíš Velký kormidelník záznamník, takže o tobě ví mnohé ...
To jejich problém, když jim to asi nevadí... Já vím, "všechno se děje v rámci dobra", takže je to vlastně v pořádku, lidi to pochopí a budou nakonec rádi :-/
Náš "Velký kormidelník" ať si má co chce, zatím to ale nepořídil nijak legálně, takže si to může v případě nějakého dokazování kdoví čeho akorát tak strčit do... I tak mi přijde zkousnutelnější aby tahle data byla u "našince" než u kdoví koho všeho dalšího v cizině :-/
Hele, zbytecne se plasis. Na 99% bych si tipnul, ze tebe ani vetsiny podobnych by si na care ani nevsimli. A kdyz, tak jen formalne. Taky nejsou blbi, vedi co hledaji a umi si vytipovat. Kdyby meli takhle lustrovat kazdyho, tak se z toho zblazni a cele dny by jenprehrabovali hlusinu. To podstatne by jim uteklo.
Je to stejne, jako kdyz nekde prosakne, ze policie, nebo jine organy sleduji maily, telefony atd. My jsme jim u riti, proste nezajimavi...
Mě na tom baví ta naivita, že má smysl kontrolovat kontakty v mobilu. Když si představím, kolik telefonních čísel jsem dřív nosil (a nejen já) v hlavě. Důležitá čísla, byť je samozřejmě v mobilu mám, stejně vytáčím na klávesnici. To proto, abych je nezapomněl a byl schopen je volat i při ztrátě či nefunkčnosti telefonu. Takže nějakého toho kumpána bych si asi taky byl schopen zapamatovat.
Je to dle mého typická akce aby stát ukázal, jak je akční, ale jinak je zrovna takovéhle věc k prdu.
Teda to mi nedá přispět historkou, která by patřila spíš do "pobavilo"...
Přišla jsem tuhle z práce, pozdravila se se synem, který zrovna sešel ze svého pokoje v podkroví a jen chytla psa, že ho rychle vyvenčím. Za pět minut se vracíme, sáhnu do kapsy... a klíče zůstaly doma. Mobil pochopitelně taky...
No nic, zazvoním na syna. Ten se ale mezitím vrátil k práci, což znamená sedět u počítače se sluchátky na uších. Kdyby byl pes doma, tak ten na zvonění reaguje tak zběsilým vytím, že se nedá přeslechnout ani přes sluchátka. Ale ten byl se mnou venku.
Byl to dost zoufalý pocit, koukat na to synovo svítící okno a nemoci se dostat domů...
Nakonec jsem zazvonila na sousedy, zda si od nich smím zavolat. Přičemž jsem zjistila, že zpaměti znám akorát číslo na manžela, který měl mobil už v době, kdy jich na celé vesnici bylo když moc tak pět, já byla na mateřské a každou chvíli jsem to číslo dávala nějakému jeho zákazníkovi.
Takže jsem volala manželovi, ať ten zavolá synovi ode mě vzdálenému nějakých deset metrů vzdušnou čarou, ať mě pustí domů...
To mi něco připomíná :-)
https://www.youtube.com/watch?v=3AT7twKzINo
Stát koná dobro, část 287., kapitola Dotace,
aneb
"Zelená úsporám!"
Včerejší reportáž ČT o kotlíkových dotacích v Liberci bylo čisté a nefalšované dada z období reálného kotlíkového socialismu v éře Andreje Babiše. Připomněla mi doby, kdy lidé (podle záběrů v TV bych přísahal, že to byli ti samí) stávali frontu na pořadníky na Favority. Ti v Liberci si vytvořili i samosprávu a ta zase papírový pořadník, který spravedlivě vedl pořadí, kdy kdo dorazil...
Občané tábořící celý víkend před úřadem pak samozřejmě byli poněkud překvapeni, že první dva hoši ve frontě měli plné moci od několika desítek lidí, kteří jim zaplatili za to, že budou první v pořadí...
Ovšem ani mladí muži, své zákazníky moc nepotěšili, protože jako ve správném dramatu, vše bylo nakonec jinak.
Smetanu totiž lízali ti, co využili kurýrní služby DHL. Poštovní služby mají totiž přednost před jakoukoliv frontou, takže to dopadlo tak jak v socialismu dopadá spousta věcí...
Na ty pošetilce, co tam stepovali od pátku, stejně nic v pondělí nezbylo!
https://www.facebook.com/vit.blaha.1/posts...
Tchýně z Liberecka o dotaci uvažovala. Rušila starý Dakon, má teď plynovýho Wolfa. Jsem rád, že jí topenář vysvětlil, že když si to pořídí bez kotlíkový dotace, tak ušetří. Jinak jsem v tý frontě stál taky :o(
Gratulace policii.
https://www.novinky.cz/krimi/434274-policie...
No jo, to je tak když si někdo víc začne s feťákama, to snad nikdy nedopadá dobře. Lidi jsou nepoučitelní.
http://www.designvid.cz/technika/minimal-bike...
Nezaujalo mě to ani tak " cenově nebo designem" ale spíš tvrzením, že se na to pohodlně poskládají lidé od 150 do 210 cm a to díky " nastavitelnému rámu" ovšem z ukázky je vidět jen pohyb sedlovky... hm
Koupil jsem si "Vege (Papei) karbanátky s ovesnými vločkami".
Dělají se ovšem i řízky stejného složení i chuti (nechuti)
No řeknu vám, musí to být tvrdá řehole, být vegetariánem ...
Teda takhle si schvalne ublizovat... Neni lepsi sado -maso ?
Ona se dá jíst vegetariánská strava, která není náhražkou řízků a karbanátků, kde očekáváš nějakou chuť a ona je jiná. Když je to rovnou neznámé jídlo, tak to sníš bez předsudků a předchozích představ. Pak se mnohé dá jíst jako každé jiné jídlo.
Máš recht jako v Dhábě nebo Maranathe se dá luxusně přežrat třeba lilkem, musakou a dalšími ňamkami, když teda nepředstírají, že jsou maso.
Jediná legrace ( pozor na to slovo legrace, že :) je v tom, že když tam jdu, tak si většinou naložím tolik, že tolik dohromady nemá ani 6 bojovnic s masem u vedlejšího stolu :) které tiše oňimují plátek velikosti pivního tácku jakési hmoty, která se tváří, jako když ji právě vytáhly z reaktoru ve Spolaně a u toho mají lžičku kuskusu, půl lžičky ořechů a laskonku velikosti pětikoruny barvy nepopsatelné..
A ty jejich pohledy na moje prázdné talíře pak :D
Hodně nízká účinnost amerických prskavek v Sýrii. Z 59 jen 23 doletělo kam mělo a jen zničení asi 6 letadel a 7 vojáků.
Docela bída jen necelých 40 % vystřelených raket dojetí kam má.
Ale fakt je, že si skóre s netrefenými letadly vylepšili na civilistech a dětech.
https://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a...
Přesto akcie výrobce raket Tomahawk vzrostly o dvě procenta.
Tak kšefty se zase pohnuly a je jasné, že tohle nebyly poslední co vystřelili.
Nevim kolik milionů stojí jedna prskavka, ale na pár dní mají zase zajištěnou výrobu a akcionáři jsou určitě rádi zýa každý milionek.
Udajně to bylo střelivo určeno k likvidaci.
To je tak vždycky, proč jinak by se střelivo vyrábělo :-)
Mělo jít do šrotu bylo už zastaralé:-)
Jo to by bylo škoda a zbytečné plýtvání, takhle nemuseli vynakládat zbytečně hodně peněz na rizikovou delaboraci a skladování, tak to radši hodili na civilisty v Sýrii ať se s tím poperou sami.
Nemůžu to popřít ani potvrdit - jen připodotknu, že bývá zcela obvyklý taneček potrefeného, že bagatelizuje strategické ztráty a zveličuje nebo i vymýšlí ztráty civilní. Třeba to tak je tentokrát doopravdy - jen mě ale trochu zarazily zdroje, Sýrie a Moskva, skrzevá nějaký twitter...
Nápodobně. A když vezmeš v úvahu, že Američani varovali Rusi a ti zas varovali Syřany, tak třeba vyjde najevo, že vše, co umělo létat, včas odletělo.
No a když si vzpomenu na argumenty typu, že Trump sice není nic moc, ale je to lepší volba než krvavá lady Clinton, která je spolčená se zbrojaři a celá se třese na válčení s Putinem..
Na Facebooku dnes někdo Trumpa označil za psychopata a přijde mi, že to sedí. Jeho životním krédem je, zdá se, vyvolat chaos, je to podobný génius, jako sám život.
Víš co? Já Trumpa nemusím, opravdu ne a být Američanem, tak bych ho nevolila. Na druhou stranu nejsem až tak zaslepená, že bych neuměla hodnotit jednotlivě jeho konkrétní činy.
A v tomto konkrétním případě jsem na jeho straně. Protože bylo načase dát najevo, že tak strašné sviňárny, jako použití chemických zbraní (a pokud šlo opravdu o sarin, tak bych ti to fakt nepřála) se prostě netolerují. A je mi jedno, zda byli na vině povstalci nebo syrská armáda. Pokud chce Assad v Syrii hrát první housle (s podporou Rusů), tak si musí doma udělat pořádek. Bezpodmínečně! Jinak vlna uprchlíků z oblasti nemá šanci zeslábnout. A jejich útěk z oblasti, kde se používají chemické zbraně je naprosto opodstatněný.
Trump zrušil (možná jen částečně) Assadovi čistě vojenské zařízení v odvetu za útok na civilsty chemickou zbraní.
Blbý je, že se s největší pravděpodobností nikdy nedozvíme, kdo vlastně ty chemické zbraně použil. Že se na jejich použití mohli podílet i Američané, a že je to zrovna tobě jedno, opravdu není důležité, prostě je to blbý furt stejně.
A to je taky dobrá teorie: Gliwice vol.2. Američani hodí do města sarin, svedou to na Asada a hned ho bombardujou. To je přece logický, ne?
To jo, ale proto že to Američani nijak nezpochybňují, nevyvracení a ani sami neuvedli jiná čísla, jen se zdržují komentářů na tohle téma, tak nejspíš ta čísla můžou být hodně blízké pravdě.
Co je fakt, že Američani těma rachejtlema moc škody na letišti nenadělali, protože vzápětí po pár hodinách už odtud Asad zase lítal a bombardoval.
Teď jsem chvíli surfoval a tyhle informace uvádí pouze Rusko a Syrská vláda.
Ještě doplnim, že na proruských !spikleneckých" webech teď letí, že veškerá videa z chemického útoku byla zinscenovaná ...
To je jasný, natrénovali si to v moskevském metru a tak to předvedli v praxi i jinde.
Ono je docela možné, že údaje budou jiné, ale kdyby byly lepší, tak to Američani alespoň krapet okomentují.
Řekl bych, že Američani z poměru 23 z 59 nebudou moc nadšeni a nejradši by se asi viděli kdo ví kde, zvlášť když jim Rusové dělali čárky netrefil, netrefil, trefil, netrefil ... :-))
Oni by možná Rusové na tom třeba nebyli o moc líp a nejspíš to i ví, ale proč toho nevyužít a pořádně si nerejpnout, zvlášť když si vzájemně a celému světu dávají najevo jak jsou vojensky dokonelejší než ti nejdokonalejší :-))
Já o téhle technice moc nevim a psal jsem to jen proto, že mě zaujala tak nízná míra přesnosti zásahu. myslel jsem, že v současné době je ta špičková technika přece jen o dost lepší.
Chápu že za 2 války z bombardéru netrefili nejen fabriku nebo nádraží, ale často ani město, ale dnes, docela překvapilo.
No oni také nepíšou jak moc netrefili. Netrefení může být 30m a také 30km. Kdo ví?
To nevim a nejspíš se to asi ani nedovíme, zvlášť jestli skončili ještě v moři nebo kdo ví kde v poušti a nic nerozbili. S tím se nikdo chlubit nebude a i protistrana když by to věděla to nebude říkat a využije takticky pro sebe.
Ale když nějaká rachejtle skončila někde ve vesnici tak to o metrech není, ale na jistotu netrefili o několik kilometrů a to už je na pováženou.
Je jasný, že je asmeričani odškodní, možná jim i postaví nový McDonald's a stánek se zmrzlinou.
Ono kdyby to Rusové měli tak dobře zmapovaný, tak by taky věděli, kam dopadly ty co se odchýlily. A oni prý vůbec neví ...
Hele, pokud je hlavice kazetová, nenajdeš jeden kráter, ale spoustu malých. Jak to chceš přesně spočítat?
legrační, tak když se několik hodin před útokem zavolá do Ruska, aby tam náhodou nebyl někdo z jejich vojska bratrské pomoci na dopadové ploše, tak se asi dá čekat, že tam cílů jejich spojence asi moc neostane, že ?
A zajímavé je, že přesto jich údajně dle syrského státního zdroje dopadlo tak málo na vojenskou základu a cituji " ostatní dopadly neznámo kde" , tak zároveň vědí, že ty ostatní dopadly na vesnici a zabily děti..
Přijde mi to jako zpravodajský majstrštyk už jen vzhledem k tomu, jakých přesnostních úspěchů dosahovaly Ruské a Syrské síly v posledních dvou letech , pamatuji si jak ruské rakety dopadly při útoku na Syrii od Iránu :)
Tak si představ Lanno, že Švédký premiér právě ohlásil, že chce kvůli teroristickému útoku začít kontrolovat hranice. Taková nelogičnost! Nechceš se přihlásit na místo jeho poradkyně :o)
Na to má právo a Schengenský border kodex mu to jednoznačně umožňuje. Stejně jako na vyjádření, že jsou silní a nezmění se. Držím jim palce a modlím se za oběti.
No ale my přece už víme, že je to naprosto k ničemu, jen to způsobí fronty na přechodech a radost z toho budou mít jen a pouze stateční ochránci hranic.
Taková pitomost, kdo by to od chytrých a milých švédů čekal?
Já nevím, co víte vy a vlastně mě to vůbec nezajímá.
Já osobně jsem nic o frotách na hranicích nepsala, že ne?
O frontách na hranicích, konkrétně na dálnici mezi Rakouskem a Německem a to již v roce 2015, psal újezďák. Prosím, vyřiď si to s ním.
Vzhledem k tomu, žes tu měla spousty příspěvků o tom, že kontroly na hranicích situaci s terorismem vůbec, ale vůbec, neřeší, tak jsem předpokládal, že bys to mohla vysvětlit i těm Švédům. Ale u nich jen napíšeš, že na to mají právo a pak to převedeš na kolony o kterých jsi skutečně nepsala. Ale které evidentně s kontrolami souvisí ...
Přestávám tvojí logice rozumnět.
Jedu prubnout, jestli Poláci taky už nezavedli kontroly :o)
Takové příspěvky jsem tu měla?
Tak nějaký uveď, prosím?
Neni to tak dlouho, co jsem tu četl, že někde zavedli kontroly a po několika letech se ukázalo, že to na terorismus vůbec nemělo žádný vliv. Nevedu si archiv a vyhledávání nefunguje, ale měl jsem to nějak spojený s tebou. Pokud to psal někdo jiný, tak se ti omlouvám.
O frontách na hranicích jsem psal v reakci na brahmovo bublání, že právě teď jako naprostou novinku na hranici s chorvatskem budeme mít fronty.. když už tedy máš chuť přeposílat někoho k vyřízení,,
Ps Švédsko kontroluje hranici s Dánskem a Finskem již docela dlouhou dobu :)
Ano, samozřejmě kontroluje. Jezdím tudy docela často. Kontroluje přesně podle Schengenského hraničního kodexu. Pravě proto, že tam jezdím často, tak jsem si ho přečetla.
Tobě a ostatním bych si skromě dovolila poradit, udělejte totéž. Přečtěte si to.
Zajímavé, proč potom Německo a pak i členové evropského parlamentu loni vyzývali Dánsko a Švédsko, aby zastavily hraniční kontroly , i když to bylo přesně podle Schengenského hraničního kodexu ? :)
třeba zde :
https://euobserver.com/nordic/135182
https://www.thelocal.se/20160428/sweden-to-keep...
https://www.thelocal.dk/20161102/danish...
https://www.ft.com/content/7ae022f2-b2cd-11e5...
Tak důsledné kontroly na Schengenských hranicích byly přerušeny poté, co se na přechodech vytvořily kolony s čekací dobou i tři hodiny:
http://www.vecernji.hr/hrvatska/vazna-obavijest...
Babišovo podnikání ve Wittenbergu
http://archiv.ihned.cz/c1-65687430-nemecke...
No vidíte to pitomci, bureš nám pomalu kupuje německo, volte bureše, nakonec nám koupí celý svět:-)
"Odstřelit" Babiše a dát možnost dalším, co jsou na řadě. :-) http://www.forbes.cz/miliardari/
http://technet.idnes.cz/dupont-3m-goretex...
... kuwy nadnárodní!
Nemusíte být zavilý pacifista, sympatizant Bašára Asada, propagandista Kremlu, ani socialista, ani paleokonzervativec, nebo jen takzvaný užitečný idiot, aby vás znervózňovalo pomyšlení na to, co znamená Trumpův krok pro budoucnost. Americký prezident se rozhodl obejít jak Kongres, tak Radu bezpečnosti OSN, byť ta je snad ještě méně funkční institucí než americký parlament. Samozřejmost, s jakou se vyhnul této povinnosti, by měla být alarmující pro každého. O to více, že se tak děje za uznalého přikyvování politiků i médií. Mnoho z nich přitom ještě nedávno nebylo ochotno ani uznat legitimitu Trumpova prezidentství. Bůhví, k jakému válečnému aktu bude chtít dát Trump bez svolení Kongresu příkaz příště. Vzhledem k tomu, jaký efekt má útok na Šajrát na jeho popularitu, má k opětovnému použití síly mnoho důvodů.
https://nazory.aktualne.cz/komentare/trumpem...
Asi by znepokojoval, kdyby ti ostatní odpovědní dělali něco víc, než jen naplano mleli hubama a vymejšleli kokotiny. V téhle situaci má pak Trump šanci zavděčit se i činem, který by jinak odsuzovali.
No a co když je jeho nápad bombardovat letiště ještě větší kokotina, než naplano mlít hubama?
To já nevím, to neumím takhle na dálku posoudit.
Každopádně se nemůžu zbavit pocitu, že autor článku má pravdu v tom, že pomalu a jistě přestávají platit zákony a stále důrazněji se prosazuje právo silnějšího.
Ono taky co s tím arzenálem, když do něj tolik let investovali, přece se to nevyhodí.
No a nám nezbývá než doufat, že si ten vytoužený návrat k tradičním hodnotám ve zdraví užijeme..
... se mě zdá, že na vaše důchody budou opravdu dělat Cikáni
8-DDD
https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/pruzkum...
zajímavý rozhovor, zajímavá diskuse
http://ona.idnes.cz/jirina-prekopova-zeny-se...
Tak kde je hranice emancipace?
Hranice? Mezi pohlavím přece. Mužský je odjakživa silnější. Od muže se očekává, že když hoří, zasáhne a pomůže. Že nějak vyřeší problém. Muž uvažuje jinak, jinak mu funguje mozek. To nejsou nějaké filozofické úvahy, to je prostě fyziologicky dáno. Muži mají jiné myšlení. Ne nadarmo se říká, co muž, to slovo. Zatímco žena je slovník. Když muž chce něco říct, řekne to jednoduše. Žena složitě. Ženská kecá a kecá, zatímco mužskému by stačilo jedno slovo. Když už to muž nemůže snést, tak, pokud je správný džentlmen, prostě jde a uzavře rty své ženy dlouhým polibkem. A ona už nekecá. Tak to prostě příroda udělala, aby byli každý jiný a přitom se doplňovali.
Kdyby´s to zveřejnil bez odkazu, myslel bych, že jsi ženská (Watsone)
8-)
proč? že jako mužský a ženská přemýšlí každý jinak? však to tak je, ne? :-)
a co říkáš na toto? :-D
https://videacesky.cz/video/tady-nejde-o-hrebik
Hm, https://www.novinky.cz/kultura/434720-cenu...
Přehled čtenosti outdoorových webů
Pořadí www měsíční čtenost
1. Turistika.cz 280 000
2. Hedvabnastezka.cz 250 000
3. Treking.cz 230 000
4. Hiking.sk 200 000
5. Bikeforum.cz 190 000
6. Vyletnik.cz 70 000
7. MTBiker.sk 60 000
8. Horydoly.cz 60 000
9. Svetoutdooru.cz 50 000
10. Dobrodruh.sk 50 000
11. MTBS.cz 40 000
12. Nakole.cz 40 000
13. Lezec.cz 40 000
14. Pohora.cz 40 000
15. Cykloserver.cz 40 000
16. Outdoorforum.cz 35 000
17. Geocaching.cz 35 000
http://www.treking.cz/testy/outdoorovy-web-2017...
skládačka, bez řetězu a zajímavé triky s uvolněným zadním kolem ...
https://www.youtube.com/watch?v=ZCXNLh0shCY
http://newatlas.com/chainless-bike/48915/
http://www.archiweb.cz/news.php?action=show&...
Holešovice a Karlín propojí nová lávka pro pěší a cyklisty. Architekti mohou soutěžní návrhy odevzdávat do 25. 7., vítěz bude znám po následném zasedání poroty.
Já bych tohle sdělení psal raději v podmiňovacím způsobu. Přijde mi to bezpečnější vůči blamování se.
Ten, kdo píše oznamovacím způsobem, že lávka propojí. Co když lávka nebude a nepropojí?
https://www.youtube.com/watch?v=BitaNlyFg1A
..."Drž hubu a plav !"
https://globe24.cz/svet/28847-tri-svedske... už trochu chápu známého, který když vidí ženskou policistku tak vypění do ruda
Lanno, něco pro tebe
http://www.info.cz/cesko/centrum-pro-imigranty...
A je po starostech, jakou nálepku dát na dveře...
Kdoví, kam to přesunou? Bude to takové migrující migrační centrum, každého půl roku jinde. Asi jako evropské předsednictví:-))
Nám zde přibude další služebna policie, aby nás hlídala, a cizinci k nám už nebudou jezdit auty ale slušně MHD, jak se na našince patří:-))
Akorát to parkování se teda moc nezlepší, poniváč to nesouvisí s uprchlíky, ale spíše s loňským zavedením modrých zón na části Phy6, kdy my jsme se ocitli za tou zónou.
Ono je to těžké, když jedni si stěžují na parkování (oprávněně) a ti samí si stěžují na plán výstavby parkovacího domu. Je to těžké, s dětmi nezatopíš:-))
https://www.liboc.info/ministerstvo-dedina/
Mno, zaujalo... Spíš zblblo až tak, že už to mám doma :-)
http://www.skyrc.com/index.php?route=product...
Tak snad mám na pár let po starostech čím nabíjet kterou baterku. Ale hlavně už nemusím v létě na dovolenou s sebou tahat tolik nabíječek jako dosud ;-)
Funguje i jako rychlonabíječka?
"Aj" nevládzem ...)-8
Samozřejmě ;-) Tedy, pokud na to jsou akumulátory stavěny a jsou v dobrém stavu (umí to změřit i vnitřní odpor v mΩ), tak to do nich umí rvát až 3A. Což bych tedy nedoporučoval používat nějak moc často...
Ne e. Zkusil jsem to sem dotáhnout od Číňana skoro o tisícovku levněji než se to dá sehnat tady. Jenže mi to típli naši celníci a doplácel jsem DPH, takže jsem s cenou skoro zpátky na té české + jako bonus na to mám o rok kratší záruku než naši standardní 2 roky :-)))
Docela mě zaujalo, jak je M. Sáblíková ve skutečnosti mrňavá. Sem si vždycky myslel, že má tak metr devadesát, a ono prd. Asi to dělaj ty šlajfky:).
Kde se v ní bere ta síla na 5 kilometrů, sakra nějak nechápu:).
Zdá se ti mrňavá i se stojedenasedmdesáti? https://www.google.cz/webhp?sourceid=chrome...
Jo, zdá.
Právě mě to zarazilo, když jem jí viděl naživo. O tom, jak je hubená, radši pomlčim:).
tak jako netahá sebou spoustu zbytečného masa :)
Vždyť to tahá po naprosté rovině s minimem tření. Jediný odpor který překonává je odpor vzduchu a na to by zakulacenější aerodynamičtější tvar mohl být spíš výhodou. Jezdí dlouhé tratě, takže ani to počáteční zrychlení nebude hrát zase tak velikou roli. Ostatní bruslařky jsou mnohem naducanější a také jim to jezdí. Myslím, že u Sáblíkové je to spíš jejím typem, než tím, že by se musela o svou vyzáblost na bruslích zase tak moc starat. Jo pro časovku na kole, to je ovšem jiná kapitola.
Jé, a já myslel, že je v Česku akorát pět milionů fotbalových a hokejových reprezentačních trenérů... ;-)
Tohle spíš vypadá na experta aerodynamiky těles a tření ?
Krásná předvelikonoční momentka z Dortmundu
njn, pomlásky letos nefrčej, bude to vostřejší :-)
Podle toho jak tam stojí v pěkné kruhové obraně, kterou by jim záviděl i sám generál George Custer, tak jsou rádi, že ochrání tak akorát sami sebe.
Paní Merkelová to vzala před hledáním
velikonočních vajíčků a zajíček :) pěkně zostra a od podlahy se pustila do kritiky německé bezpečnostní politiky .
Jednotlivé německé státy a velká města nemají " dotaženou spolupráci mezi sebou ", dokonce nemají " dobré bezpečnostní procedury" a některé se dokonce používání bezpečnostních opatření brání ( třeba Berlín nebo Severní porýní Vestfálsko)
Paní Merkel řekla " víme, že jsme ve stejném nebezpečí jako některé další státy EU ale musíme zabezpečit naše občany jak na federální tak na lokální úrovni"
To mi přijde od paní, která zrušila hranice EU, do své a dalších zemí EU vpustila mraky lidí bez kontroly, bez svolení ostatních zemí a od paní, která je sice řídící političkou nejsilnější země EU , ale země jejíž zákony umožňují vypovězenému zločinci a prokazatelně podezřelému z terorismu nebýt v zadržovací vazbě a volně zabíjet občany, jako poměrně odvážné prohlášení a docela s křížkem po funuse....
Jindra se pasoval do role francouzského zpravodaje, ale o objektivitu mu evidentně nejde, protože mi smazal příspěvek, který se mu nehodil do krámu.
Takže to dám sem - Marine Le Pen má pěkně vostrou neteř:
https://zpravy.tiscali.cz/mlada-le-penova...
Dobré zprávy :-) Tak snad až tak úplně ztracení ještě nejsou, když mají někoho kdo to tam krapet rozhejbe.
Tak tohle se Jindrovi nehodilo do krámu? On to snad s tou volitelností Marie Le Pen myslí vážně. Já jsem tomu nevěřil, že jí vlastně fandí a ona je to pravda. Třeba nám tu založí českou odnož Národní Fronty :D :D
Tohle né, smazal mi příspěvek, který se týkal spíš všeobecného rozhledu.. napsal jsem mu něco ve smyslu, že tady už víc jak rok mává transparentem "refugees go home" a zároveň vykřikuje, že Sýrie je Tramtárie, která se nás vůbec netýká. A že tomuhle přístupu se říká "Nevidí dál, než na špičku svého nosu".
No a von to zas ňák neunesl, a hrdinně mi to smazal..
Je to jen názor, ale zajímavý. Pravda, nejsem si jistý, zda je horší otevřený rasismu(Trump), nebo skrytý(Le Pen, Zeman,...).
https://www.youtube.com/watch?v=NmnbpKlE7bE
A co teprv podpora islamistů, a zvlášť ta veřejně nepřiznávaná, že.
https://www.theguardian.com/football/2017/apr...
Jakýsi anglický tisk , říká si The Guardian píše, že v souvislosti s útokem bombou na autobus v Dortmundu zatkla německá policie iráckého islamistu a po německém islamistovi pátrá....
Islamista, nikoliv muslim (vyznavač Islámu). Vlastně žádný řádný muslim není islamistou.
V západních médiích se o islamismu mluví, zároveň se ale mluví i o nebezpečí antiislamismu. (byť skrytého)
Všichni muslimové se řídí Koránem. A Korán zcela otevřeně vyzývá k zotročování a zabíjení "nevěřících" a "jinověrců". Islám tedy není a nemůže být mírumilovným náboženstvím. Odpor proti náboženské ideologii, která vyzývá k těm nejhorším formám násilí, je zcela legitimní.
Křesťané se řídí novým zákonem. Nový zákon zcela otevřeně vyzívá k zabíjení Židů. Křesťanství nemůže být mírumilovným náboženstvím.
Sorry, vždycky záleží na interpretaci. Jak Křesťanství, tak Islám, tak Judaismus tyto odporné části náboženských knih neaplikují a ani aplikovat nechtějí.
Samozřejmě všude se najdou extrémisté, ať už jde o "muslimy", "křesťany" či "židy". Uvozovky zde jsou na místě, neb ti lidé nejsou skutečnými muslimy, křesťany ani židy.