reklama

K&K-Kolena a Kolo

Zdravím příznivce kolosportu,tento cykloserver je po všech stránkách super,řeší se tu samozřejmě všemožné problémy týkající se kola a všeho co se motá okolo něj což je samozřejmě v pořádku,ale ted k mému problému je mi 22let ročně najezdím tak 3-6 Tk záleží na roce,počasí a času a poslední dobou mám docela problémy s koleny tento výkend jsem si vyrazil na kole na sobotu a neděli.Urazil jsem za 2 dny pouhých 160Km a po návratu mě kolena ještě několik dní hrozně bolí,první den se jedná vyloženě o utrpení s problémy při chůzi,návštěva lékaře je samozřejmostí rád bych slyšel i vaše rady a zkušenosti,jsem z toho totiž poněkud vystrašený v mém věku je snad na opotřebovaná kolena ještě čas nebo ne?((
jinak jezdím denně se svalstvem nebo kardiostimulačním systémem jsem spokojen.

[ Zpět ]
Datum: 02.08.2004
Autor: Neregistrovaný uživatel (Tau ([email protected]))
  • Re: K&K-Kolena a Kolo

         

    Hodně záleží na správné poloze sedla, tedy nejen výškové nastavení, ale i posunutí sedla vpřed nebo vzad. Další doporučení asi jezdit s větší kadencí. Jde o to, kde tě to bolí, zda šlachy, nebo přímo kloub. Dost pomáhá kombinace vápníku a hořčíku, taky není špatný se na cestách cpát gumovými medvídky. Když mě začnou bolet kolena, tak aplikuju kostivalový gel. Ale většinou se to dá rozhýbat.

    [ Zpět ]
    Datum: 02.08.2004
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Horal Fanda ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: K&K-Kolena a Kolo

           

      Asi před rokem mě taky strašlivě začala bolet kolena.
      Zkoušela jsem Fastum Gel, ale ten je k ničemu. Pomáhají mi Švédské kapky od Dr. Theiss nebo obyčejná kafrová mast, která sice svým pepermintovým aroma spálí čichové buňky, ale výsledek se dostaví prakticky okamžitě.
      Není také od věci lehnout si na zem a opřít nohy o stěnu.
      Strečink, nebo-li protahování je samozřejmostí (protahovat tahem, ŽÁDNÉ HMITÁNÍ). Ale je taky dobré chodit na parafínové zábaly.

      [ Zpět ]
      Datum: 02.08.2004
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Wichita)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: K&K-Kolena a Kolo

           

      Jo, s tima medvídkama máš pravdu Fando, denně tak půl kila a jede to samo, víme o čem je řeč, ne :-)

      [ Zpět ]
      Datum: 02.08.2004
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Rostaros ([email protected]))
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: K&K-Kolena a Kolo

             

        Jojo Rosťo, něco na tom je :o)

        [ Zpět ]
        Datum: 02.08.2004
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Horal Fanda ([email protected]))
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: K&K-Kolena a Kolo

         

    používáš nášlapy / klipsny / pedály? Pokud kolena bolí, dej sedlo dozadu a vyhledej si na netu jak nastavit "optimální" posed. Strečink je dobrej, ale ne na bolavý kolena. Pokud je nejhůř a doktorka ti to povolí! osvědčil se Flector EP gel

    [ Zpět ]
    Datum: 02.08.2004
    Autor: Neregistrovaný uživatel (DyEm)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: K&K-Kolena a Kolo

         

    Umíš anglicky? Pokud jo, tak mám pro tebe supr odkaz, který se vyskytnul v "naší" diskuzi Spolek lehocipedistů" v sekci Ve městě na kole: http://p206.ezboard.com/fbentrideronlinefrm18...
    Pozornost věnuj hlavně tomu dlouhému příspěvku jakéhosi doktora, který do diskuze na BROL převěsil někdo jiný. Je tam přesné zdůvodnění všech druhů bolestí kolen a k nim i rada, co máš s kolem udělat, aby to přestalo. Je to tam ve vždy ve variantě pro lehociped i pro vzpřímené kolo. Dost se o tom diskutovalo taky ve Spolku lehocipedistů. P.S. Taky je mě 22 a najedu ty samé kilometry, ale já už jezdím vleže. P.P.S. Piš aspoň čárky ve větách, jestli to umíš, takhle se to po době dost blbě luští.

    [ Zpět ]
    Datum: 03.08.2004
    Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: K&K-Kolena a Kolo

           

      Děkuji za odpovědi,medvídky pořídím).Vlastním obyčejné pedály a na kole,alespon podle informací z internetu můj posez je správný nebo v mezích.

      Se sedlem hýbat už asi nemá smysl jezdím ne něm při jeho nynější poloze delší dobu a problémy s koleny mám
      až poslední dobou.

      Mohlo se to tedy projevit až za delší čas což musím vzít taky v potaz.

      Pro Jiřího:čárek koukám je dostatek jen na tečky jsem nějak opoměl))

      [ Zpět ]
      Datum: 03.08.2004
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Tau ([email protected]))
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: K&K-Kolena a Kolo

             

        Chybí ti tam dvě tečky (nové věty) a šest čárek:-). Nebo tři a pět, má to víc možností:-).

        [ Zpět ]
        Datum: 04.08.2004
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: K&K-Kolena a Kolo

             

        Když už se teda o tom bavíte, za čárku a tečku patří mezera.

        [ Zpět ]
        Datum: 04.08.2004
        Autor: Neregistrovaný uživatel (McTorpedo)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: K&K-Kolena a Kolo

             

        a ten "výkend" vám nikomu nevadí?

        [ Zpět ]
        Datum: 04.08.2004
        Autor: Neregistrovaný uživatel (hok)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: K&K-Kolena a Kolo

               

          Človjek si tadi přypadá jako ve škole u tabule páni profesořy :-)

          [ Zpět ]
          Datum: 04.08.2004
          Autor: Neregistrovaný uživatel (Rostaros ([email protected]))
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: K&K-Kolena a Kolo

                 

            Ne, člověk si tady připadá jako u afrického kmene po ročním působení českého misionáře. Masa Bob řekla. Howg.

            [ Zpět ]
            Datum: 04.08.2004
            Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: K&K-Kolena a Kolo

                   

              Tento typ lidí jako je Jirka nemám moc v lásce(promin Jirko(,chytré až na půdu a každým coulem detajlisty jenom aby ukázal jak jsou chytří,tady na diskusi čtu pořád od něho nějaké narážky na něčí pravopis a na moji odpověd jakožto test se chytnul na první našlápnutí,mám to asi nos na tenhle typ lidí.Jistě jsi velice chytrý a chodíš na vysokou.Odhaduji tě jako pár typů tobě podobných co znám,že potom až to dostuduje bude to nosit nos tak vysoko až mu na něj jednou něgdo dá.Pochop,že život většiny lidí není stavěn jen na pravopisu, pokud tvůj ano tak se ti omlouvám.Bože nekoumej chyby lidí které ti možná vadí,ale jsou trošku off topic a radši začni pořádně bušit,at máš silné nohy.A můžeš svůj rychlý lehociped pořádně rozhýbat.Myslím si,že skoro každý gdo je špatný Češtin jakožto já se svojí bohužel vrozenou vadou která se netýká jen pravopisu jsem a mohu se snažit sebevíc psát lépe,si svoje chyby alespon z části uvědomuje a tudíž nepotřebuje aby ne ně něgdo poukazoval.Promin nepochopím tvůj rozum kterým disponuješ,že máš tu sílu ke kritice lidí které vůbec neznáš.Dej si pozor aby jsi nenarazil.Tagže ti ještě na závěr tohoto chybami plného článku,který mě stál mnoho sil formulovat alespon takhle,odpovím na tvoji větu:Piš aspoň čárky ve větách, jestli to umíš:promin Jirko snažím se,ale moc mi to nejde.Bud rád,že tvůj pravopis je vpořádku a skus svoji chytrou hlavu používat prospěšněji než hledáním chyb cizích lidí.Všem kteří odpověděli k tématu mých bolavých kolen děkuji i Jirkovi za odkaz na zahraniční web gde se problémy rozebírají a přeji vám mnoho štastných kilometrů,poněvadž já už jich moc mít nebudu.

              [ Zpět ]
              Datum: 05.08.2004
              Autor: Neregistrovaný uživatel (Tau ([email protected]))
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: K&K-Kolena a Kolo

                     

                Dík, nechtěl jsem, aby to vyznělo tak agresivně. Je mi jedno, jestli někdo nepíše velká písmena na začátku vět, nerozlišuje i s y a podobně. I většina čárek ve větách se dá vynechat a půjde to číst, jenže občas se podaří, že člověk musí v té větě hledat, kam by ta čárka patřila prostě proto, že na první ani na druhé přečtení se mu nedaří najít její smysl: "jezdím se svalstvema s k. systémem, jsem spokojen" jsem to rozdělil prvně, pak se mě zdálo divný, že bys dokázal jezdit i bez nich, tak mě došlo že "jezdíš denně" a že "se svalstvem a k. sys. jsi spokojen". Ale třeba to někdo přečte i napoprvé, takže promiň, že jsem tak protivnej. Asi si léčím komplexy z toho, jak jsem z češtiny furt propadal kvůli literatuře, i když mi docela šel pravopis (na matematickou třídu slušně:-)). Tak ještě jednou sorry a přeju rychlé uzdravení kolen.

                [ Zpět ]
                Datum: 06.08.2004
                Autor: Neregistrovaný uživatel (Jirka (hebi))
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: K&K-Kolena a Kolo

                       

                  Souhlas s Jirkou. Původní text byl opravdu hrozný. Divil jsem se, kam jezdí Tau se svalstvem... Nemám rád kecy o lásce k mateřskému jazyku - čeština je zbytečně komplikovaná - ale čeho je moc, toho je příliš.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 07.08.2004
                  Autor: Neregistrovaný uživatel (Crabat)
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • K&K

         

    :-))) Lidi, vy jste trubky. Ale je fakt, že já také občas prudím kvůli češtině.
    Ta diskuze, na níž Jirka odkazoval, se týkala mých kolen. Krom toho, že je dobré zvážit polohu sedla, je spousta jiných faktorů, ovlivňující kolena. V onom článku od jistého doktora se je dozvíš (jako je frekvence šlapaní, šlapání do stran, či s koleny do "X", ale také postavení nášlap. pedálu a jejich vůle,... je toho plno). Já jsem svůj problém ještě nevyřešila. Chci posunout se sedlem, ale mám lehociped a tak to není tak jednoduché; musím posunout střed. Frekvenci šlapámí se snažím držet co nejvýše, ale stále šlapu "do čtverce" (pokud rozumíš). Můj ortoped je celkem aktivní cyklista a tak mi poměrně znalecky věci osvětlil:
    - šlapaní na kole není fyziologická záležitost
    - zátěž v objemu nad 3000 km ročně vyžaduje kompenzační cvičení a promyšlený treninkový plán
    - potlačení bolesti pomocí léčiv, Ibuprofen atp., lze brát jako první pomoc, ale problém jistě trvale neřeší, naopak může dojít ještě k dalšímu zhoršení stavu
    - doporučení - aerobní cvičení na spineru s menší zátěží a vyšší frekvencí, posilovna - celkově, ruce, záda, břicho + srtretching... plavání.
    Já ještě přidávám: přes zimu ZATEPLIT.
    Tak snad jsem trochu přispěla svou špetkou soli do moře...

    [ Zpět ]
    Datum: 28.12.2004
    Autor: Neregistrovaný uživatel (evina)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: K&K

           

      Souhlasím, i když kompenzační cvičení pro 3000 km ročně mi připadá přehnané (ale předpokládám, že ten, kdo to najede, dělá i jiný pohyb...)
      Je mi 45, na kole jezdim poslední roky kolem 10 tis. km ročně (odhaduji, že minimálně 1500 najedu při teplotách pod nulou). S koleny na kole jsem měl problémy asi před patnácti lety, kdy jsem v listopadu kolo zavěsil na hák a v březnu sundal. První měsíc mě trápily vždycky bolesti kolen a achilovek. Myslel jsem, že je to z chladu. Pak jsem koupil MTB a začal jezdit celou zimu, a překvapivě bolesti přestaly.
      Ale možná mám jen kliku...

      [ Zpět ]
      Datum: 29.12.2004
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Glum)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: K&K

             

        Stejná zkušenost, pokud jsem nejezdil v zimě, na jaře mě vždy pícalo v kolenou, posledních asi 15 let končím cykistickou sezónu na Silvestra a novou zahajuji na Nový rok a kolena jsou OK. (věk 51, 8000 až 13000 km/rok) Na druné straně přiznávám, že bolesti kolen mohou mít mnoho různých příčin.

        [ Zpět ]
        Datum: 30.12.2004
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Láďa N)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: K&K (Zatepleni)

           

      Jakym zpusobem zateplujes?
      Kamarad mi doporucil nejakou ortezu, ale jednak nevim co to je, ani kde to sehnat a jestli je to toprave.
      Ja osobne jsem to v hodne akutnim pripade resil salou, jenze to je hodne neprakticke. Potrebuju stejnou pohyblivost jako u "holeho" kolena a taky aby to zustalo, kde ma.

      [ Zpět ]
      Datum: 15.01.2005
      Autor: Neregistrovaný uživatel (pafal)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: K&K (Zatepleni)

             

        Normální nějaké sportovní kalhoty, tepláky, při -5 až -10 ještě jednu spodní vrstvu a pod -10 někdy nasadím pod kalhoty přes kolena takové speciálně upletené návleky (jako rukávy od svetru). Ale poslední 2 zimy jsem je nepoužil - nebylo dost zima.

        [ Zpět ]
        Datum: 17.01.2005
        Autor: Neregistrovaný uživatel (Láďa N.)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: K&K

           

      Asi to budev značne diferencované podľa toho kto a ako jazdí. Ja v priemere okolo 10.000 km ročne. V akomkoľvek počasí. 6iadne cyklo tretry, v lete tenisky, v zime kanady, na sebe v lete od 15 stupňov cyklokraťasy pod 15 šušťáky pod 5 aj spodky. na sebe vetrovka a našťastie kolená zatiaľ v poriadku. ako vravím, je to dosť individuálne.

      [ Zpět ]
      Datum: 01.12.2006
      Autor: diviak
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: K&K-Kolena a Kolo

         

    Taky mne z kola boleli kolena, tak ted' beru kloubní výživu (dobrej je třeba Colafit a Artrofit co berou i Lucka s Michalem na Cestě všemi kontinenty) a hodně se to vylepšilo.Problémy ted 'mívám až když to na kole přeženu.

    [ Zpět ]
    Datum: 29.12.2004
    Autor: Neregistrovaný uživatel (lupen)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • kloubní výživa

           

      Kloubní výživa sice zpravidla funguje, pokud ji člověk používá. Jakmile s ní ale přestane, veškeré problémy se zase vrátí. Tudíž problém zcela jistě neřeší.

      [ Zpět ]
      Datum: 29.12.2004
      Autor: Neregistrovaný uživatel (evina)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: K&K-Kolena a Kolo

         

    Taky všechny zdravím!! Mám úplně stejný problém, asi před týdnem jsem ujel 120km, jel jsem celkem nadoraz, druhý den asi 70 km a navečer mi úplně odešly kolena, v respektive pravé koleno, další den jsem chtěl sednout na kolo, ale po pár metrech byla bolest tak intenzivní, že jsem musel hned slézt. Tak jsem to nechal týden v klidu (mazal atd..) a včera zase vyjel, asi po 30km koleno nevydrželo a zranění se zase obnovilo, tak jsem bylů dnes u lékaře, který mi řekl (mimochodem na něm nemám žádný otok), že ho mám nechat pár dní v klidu a mazat!!!!!!!! Tak jdu zítra k jinému... Poraďte prosím, jak se léčit!!! Děkuji moc!

    [ Zpět ]
    Datum: 02.08.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (kenyh)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: K&K-Kolena a Kolo

         

    Ó kolena, kolena - když začnou bolet, je to na houby.
    Rozhodně si je nech prolustrovat od doktora - tím nic nezkazíš. Je pravděpodobné, že ti řekne, že jsou chrupavky trošku více opotřebené a jinak je vše v normě, ale budeš mít přece jenom jistotu, že se třeba nedělá meniskus apod.
    Se sedlem bych ti ale moc hýbat nedoporučovala. Někdy stačí půl centimetru a rozhodíš si záda nebo něco jiného.
    A ještě se zeptám - jakpak si chráníš kolena před chladem?!? Od 15° C dolů (možná se ti zdá přehnané, ale je to tak) by se měly klouby (hlavně kolena a ramena) zakrývat jinak zbytečně prochládají a "vysychají". Dochází pak ke změnám na kloubní chrupavce, které jsou prostě nevratné...
    Od jara do podzimu stačí i obyčejné návleky.

    [ Zpět ]
    Datum: 03.08.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: K&K-Kolena a Kolo

         

    Ahoj. Mám podobné problémy už pár let. Takže co se mě týče, veškerá léčba je již k ničemu. Je mě téměř 33 a zjistil sem, že kolena bolej hlavně když prochladnou a dokážou to i při relativně vysokých teplotách. Záleží hodně na větru a vlhkosti. Hlavně když jedu ráno v pět do práce a je chladno a vlhko, to pak dokážou zlobit pěkně. Zkusil sem návleky na kolena, super věc, jen sem nepřišel na to jak je na inkriminovaném místě udržet. Zkus 3/4 kalhoty. A nestyď se za to, až budeš mít vodu v kolenou, bude pozdě. Druhá věc je váha. Hubenému člověku končetiny prochladnou mnohem rychleji. Přeju mnoho dalších kilometrů a zdravá kolena :o)

    [ Zpět ]
    Datum: 29.08.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (hawkie ([email protected]))
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: K&K-Kolena a Kolo

           

      Taky si myslím že chlad a průvan je na kolena to nejhorší i v létě za tropických teplot když koleno pořádně profoukněš může se v něm usadit zánět pokuď ti koluje v těle určitě se stav za Mudr nejlépe za nějakým kolenařem neboli orthopedem já jsem se propracoval s kolenama až k tomu že mě 2x týdně vytahoval vodu a nakonec jsem zkončil na kudle, od té doby co jsem si pořídil dlouhé winter protektion tak mám pokoj a to jsem odjezdil i letošní zimu rekord -29°C, do práce z autařů nedorazil nikdo jenom my dva šílení kolisti.

      [ Zpět ]
      Datum: 29.08.2006
      Autor: jipík
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: K&K-Kolena a Kolo

             

        V -29° na kole?!? Proboha, to si musel mít rampuchy i na plicních sklípcích, ne?!?

        [ Zpět ]
        Datum: 29.08.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (radka)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: K&K-Kolena a Kolo

               

          Kuklu přes obličej a jseš v poho, co mám zkušenosti tak tento mráz není tak zákeřný jako nějakých -5, protože je ve vzduchu ještě dost vlhkosti a ta vleze všude, ale -20 a výše resp. níže je ten mráz už tzv. suchý a tomu se lze docela dobře chránit dobrým oblečením a těch 2,5km do práce lze zvládnout bez problému.

          [ Zpět ]
          Datum: 30.08.2006
          Autor: jipík
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: K&K-Kolena a Kolo

                 

            Přesně tak...
            Známá mi vyprávěla, jak měli kdysi doma na návštěvě známeho z CCCP někde ze Sibiře či co... On zvyklý na mrazy kolem 50-60 pod nulou prý řekl, že nejhorší zimu v životě zažil tady v Praze ;-))) Bylo prý tenkrát jen asi 5 pod nulou... Byl prý zmrzlý jak rampouch a nevěřil teploměru...
            Je to opravdu dáno tou vzdušnou vlhkostí, to pak to zalézá za nehty a vůbec, brrrrr ;-(

            No, já bych ale v tomto mraze stejně nevyjel ;-))) Já na to potřebuji svítící a hlavně hřející sluníčko ;-)

            [ Zpět ]
            Datum: 30.08.2006
            Autor: Jarda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: K&K-Kolena a Kolo

                 

            fuj, jezdím do práce 25km ale v mrazu pod 10 bych nejel!

            [ Zpět ]
            Datum: 30.11.2006
            Autor: vangogh
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: K&K-Kolena a Kolo

                   

              Jako porad? A 25 tam, 25 zpatky? Klobouk dolu...

              [ Zpět ]
              Datum: 30.11.2006
              Autor: vasek
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: K&K-Kolena a Kolo

                     

                To neni tak moc. Ja jezdim 2x 19km. Teda aktualne to beru rano metrem a vecer se projedu.

                [ Zpět ]
                Datum: 30.11.2006
                Autor: wewerka
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: K&K-Kolena a Kolo

                       

                  Ja jezdim do prace na kole porad, ale nejak to nepocitam, je to jenom zanedbatelnych par km. Ale 2x 25 denne, ne jenom kdyz je hezky, minus max. cca 1 mesic, co muze byt tech -10 :o), pak cca 1 mesic dovolena apod., tj. 10 mesicu po 20 prac. dnech dela 50 x 20 x 10 = 10.000 km jenom pri dojizdeni do prace, to uz je maso.

                  [ Zpět ]
                  Datum: 30.11.2006
                  Autor: vasek
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: K&K-Kolena a Kolo

                         

                    Tj :) prakticky v mem pripade je to 600-800km. Pak sem tam nejaky sobotni vylety (4x100) a jeste navic treba dovolena (500) a mam standardni letni dojezd 1000+ mesicne :)

                    [ Zpět ]
                    Datum: 30.11.2006
                    Autor: wewerka
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: K&K-Kolena a Kolo

                   

              Když musíš tak musíš, ať je jakékoliv počasí, má přítulkyně jezdí takhle už 4 roky a kousek a já se ji snažím km dohnat, ale ten rok mě tam pořád chybí.

              [ Zpět ]
              Datum: 01.12.2006
              Autor: jipík
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: K&K-Kolena a Kolo

             

        mínus 29 a kolo? - pochybuji o tvém duševním zdraví...

        [ Zpět ]
        Datum: 31.08.2006
        Autor: Neregistrovaný uživatel (....)
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: K&K-Kolena a Kolo

               

          Víš někdo musí pracovat i při takovýchto teplotách, ona naše vláda a posranci mají dost velkou spotřebu a kde jsou časy kdy se nemuseli platit daně, jestli jsi to četl celé tak tam píši "do práce" ne na vyjížďku, ....

          [ Zpět ]
          Datum: 31.08.2006
          Autor: jipík
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: K&K-Kolena a Kolo

         

    Mám podobný problém po úraze z mládí (aspoň si myslím že je to tím) - pád z výšky, kolena silně naražená, následně oteklá + pár dalších zranění).
    Po ujetí, nebo ujití větší vzdálenosti (pěšku tak nad 25km, na kole kolem 100km) mě začne bolet jedno koleno (většinou levé), s pokračující zátěží stále více. Zvláštní je že druhý den je vše v pořádku a můžu totéž ujet znovu.
    Naposled se mi to stalo letos v létě po 50km jízdy s cyklovozíkem (+45kg navíc) - konečný cíl byl 60km

    [ Zpět ]
    Datum: 31.08.2006
    Autor: Neregistrovaný uživatel (TomášT)
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: K&K-Kolena a Kolo

           

      Doporučuji vyzkoušet Geladrink nápoj .Osobně mám vyzkoušeno a funguje i v madším věku je třeba se o klouby starat.
      Hodně ujetých kilometrů v novém roce.

      [ Zpět ]
      Datum: 27.11.2006
      Autor: Neregistrovaný uživatel (Bobín)
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: K&K-Kolena a Kolo

         

    ahoj, taky něco přespěju... kolena mě začaly trápit již v 10 letech, bývala jsem otylka a bez pohybu, bohudík je to za mnou :-) Měla jsem uvolněné vazy.
    Před pár lety jsem se konečně dala dokupy a začala jezdit na kole, zkusila jsem to i z důvodu zpevnění kolen.. Ale jenom pohyb to nevyřešíé, i když je to mnohem lepší. x až 2x za rok si doplňuju stravu těma výživama, momentálně beru Flexit a zdá se to být účinné. Tuto 2-měsíční "kůru" si nasadím vždy, když cítím staré známé pnutí v kolenou. Když si s hrůzou vzpomenu, jak jsem se v noci budila tupou bolestí v kolenou. brrr, nechtěla bych to znovu zažít.....

    [ Zpět ]
    Datum: 30.11.2006
    Autor: alvapinka
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: K&K-Kolena a Kolo

         

    Když jsem byl prase skoro metrákový, taky mi tahali vodu z kolen. Pak jsem skončil na kudle a začal se o kolena bát.
    Dnes jezdím na jaře, podzim a v zimě v No-Windových elasťákách a když je velká zima, nosím pod nima ještě spodky které mají na kolenou další No-Wind. Dále jsem 20 kg zhubl. Od té doby jsem s koleny problém neměl. Gela-nevímco nejím, prodávají to za naprosto zhovadilé ceny. Beru Pangamin, piju syrovátku, jím medvídky, tlačenku, ovárek, kůže a chrupavky, a ono to funguje, o kolenech ani nevím že je mám.

    [ Zpět ]
    Datum: 30.11.2006
    Autor: Petrun
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: K&K-Kolena a Kolo

           

      Hele,když mi bylo 15let,jezdil jsem na svém oři jménem Mustang i v zimě-nemusel jsem šlapat ,šla léta,na vojně jsem 2roky jezdil jako motospojka na J-350 a nejvíce jak jinak v zimě.Dneska mám v L koleně lékařsky potvrzenou artrozu st. č.3-Ráno se koná doslova exhumace,teď v zimě obzvlášť :-))) a už jsem měl 3 termíny na operaci kolene.Zatím jsem se z toho vždy nějak dostal,jezdím na kole jak to jde,ale patřičně oblečen a s rozumem,chodím do fitka a doktorům říkám jen tolik,že pokud vylezu na kolo,tak kšeft nebude:-)))Ale vyšetřit se nech,není to od věci a nejen od ortopeda,problém může být dědičný a revmatologie je věda :-))))

      [ Zpět ]
      Datum: 30.11.2006
      Autor: Merida
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: K&K-Kolena a Kolo

             

        Dík za radu. Vyšetřit jsem se nechal, mám za sebou 2 operace. Ale jak říkám shodil jsem 20 kg a pořádně se oblékám a zatím to drží.

        [ Zpět ]
        Datum: 01.12.2006
        Autor: Petrun
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: K&K-Kolena a Kolo

               

          PS. : Artrozu máme skutečně dědičnou.

          [ Zpět ]
          Datum: 01.12.2006
          Autor: Petrun
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • LeWedge - klín pod kufr

         

    Nalezla jsem stránky, kde je podrobně presentován problém zhruba 96% lidí. Jde o vyklonění roviny chodidla při chůzi. Tento úhel vyklonění je u každého individuální. Protože se však vaše chodidlo při styku s pedálem dostane vždy do roviny určené pedálem, může to mít za následek bolest v koleně nebo chodidle. Rozpoznat se to dá už tím, že vaše koleno při šlapání opisuje osmičku.
    LeWedge je destička ve tvaru klínu, kterou vložíte mezi kufr a tretru. Nejenže tím můžete eliminovat bolest, autoři tvrdí, že to zvýší také váš výkon. Koleno spolu s kotníkem a pedálem se dostanou do jedné přímky. Tím lze využít veškerou energii, kterou do pedálu vkládáme...
    Více o LeWedge je zde:
    http://lemondfitness.com/products/lewedge/index...
    Je to jen v AJ, ale jsou tam popisné obrázky. Myslím, že to stojí za zvážení.

    [ Zpět ]
    Datum: 10.12.2006
    Autor: evan
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: LeWedge - klín pod kufr

           

      Je to hezky, ale skoro vsichni vyrobci treter tohle podle mne vi a resi to stejne jako vyrobci beznych bot vyklenutim ve vnitrni casti boty, ev. specialnimi ortopedickymi vlozkami do bot (SQ Lab, BD od Specialized apod.). Vetsinou se totiz tretra nedotyka pedalu jenom v miste kufru, ale taky v mensi nebo vetsi mire i ramecku okolo.

      [ Zpět ]
      Datum: 10.12.2006
      Autor: vasek
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: LeWedge - klín pod kufr

             

        hmm, vidíš, zase jsem o něco chytřejší, díky za info, udělám menší průzkum trhu

        [ Zpět ]
        Datum: 11.12.2006
        Autor: evan
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: LeWedge - klín pod kufr

           

      By stačilo trochu zvohnout šlapky :o)) Tak jsem to měl jako kluk na favoritu, ale nebylo to schválně, jen jsem to položil jako dneska a místo řidítek, tehdy ohnul šlapku :o))

      [ Zpět ]
      Datum: 11.12.2006
      Autor: Jurimír
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: LeWedge - klín pod kufr

             

        Tak od ohle slapky se drz pekne dal. Jezdeni na takove slapce dokaze i za par mesicu pekne znicit nohu.

        [ Zpět ]
        Datum: 11.12.2006
        Autor: wewerka
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: LeWedge - klín pod kufr

               

          Sem na tom jezdil celý dětství. Furt jsem měl kolo obouchaný ze všech stran, protože jsme na něm dělali hovadiny. Takže obě šlapky rovně jsem měl tak dvakrát a vydželo to vždycky maximálně pár měsíců :o)))

          [ Zpět ]
          Datum: 11.12.2006
          Autor: Jurimír
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

201 cyklistů (9 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024