Vybíral jsem el. kolo pro manželku .Jelikož je již v důchodovém věku tak jsem zvolil městské kolo,především k vůli snadnému nástupu. Do oka mi padlo kolo KENTOYA RSEB 303 s akcelerátorem. Má velmi pěkně zapracovanou baterii do rámu a velmi slušnou výbavu.
A to nám oznamuješ proč?
Nebo jen děláš reklamu či máš i nějaký dotaz?
Jeden dotaz bych měl. Jak se řeší demontáž zadního kola při defektu . Nenašel jsem žádný konektor kde by se dal motor odpojit. Kablík vede přímo do řídící jednotky. Já sám mám střeďák , tak jsem tohle zatím neřešil. Jestli má někdo zkušenosti, tak se rád přiučím.Děkuji
Lepit lze i bez demontáže kola pokud je díra zlepitelná. Sundáš plášť vytáhneš duši, nafoukneš, najdeš díru, zalepíš a nahodíš vše zpět. Běžně jsem to tak praktikoval aniž bych měl motor.
Tak jsem tu případnou demontáž zadního kola řešil přes prodejce.Z řídící jednotky je na délce kabelu rezerva , aby se dalo kolo vyjmout a položit bokem. Při centrování jdou odpojit všechny přívody u Ř.J. a vytáhnout prostupem v rámu.
To je tezke a predrazene elektrokolo:)
Manzelce jsem koupil skoro stejne elektrokolo s vahou 24kg a baterkou 36V14Ah za 17000Kc.
Tento model jsem vybral především k vůli dobře rozloženému těžišti. V žádném případě bych nekoupil kolo s baterií v nosiči.
Dobre rozlozena vaha - je to motor v prednim kole+ baterka na riditkach:)
Jinak je to vzdy ruzne blbe. Jiste, kdyz baterka je na nocise - je to nejhorsi. Ale pro elektrokola do 25km/h je to skoro jedno:)
Na rychlem elektrokole mam baterku 5.5kg na nosice. Ve sjezdu je to uplne blbe:)
El.kolo za 17000kč.Když budeme počítat baterie 14ah za 9000kč , motor 5000kč ,tak jaké to je kolo za 3000kč.???
A co to zkusit počítat obráceně, kolo za 12 a zbytek je elektrika.
A ty ceny se nejspíš nedají počítat jako když to kupuješ ty kuse někde v obchodě.
V tom se dost pleteš, tyhle otevřené systémy jsou skládány u nás ze sad dovezených z číny.
To kolo samotné je nějaký ocelák z marketu za 2-3tisíce. Uzavřené systémy jako bosch, yamaha apod. na tom jsou sice o kapku lépe ale když chceš něco dokoupit (třeba bateri) tak se nedoplatíš.
Obecně u elektrokola je kolo maximálně ošízeno na všech komponentech.
Skoro ano:) Baterka ja bych rekl 5000 (nejlevnejsi clanky), motor 5000 a kolo 7000 (V-brake+hlinik).
fuj ty škrte, myslím, žes na manželce zbytečně šetřil.
nevím, můj subjektivní názor, že na trhu se dá sehnat i lepší kousek a i vzhledově
navíc kupujete kolo, které není jen takový spotřební statek, takže bych zkusil naspořit na něco kvalitnějšího a příjemnějšího vzhledově
jinak už jsi to kolo koupil?
Ano, to kolo je již doma a zatím jsem ho jenom testoval a spokojenost. Motor je údajně nějaká novinka. Zabírá fantasticky. Dusil jsem ho se svými 110kg do kopce jen na plyn a vůbec se neohřál. Tohle kolo nám padlo do oka právě pro svou konstrukční odlišnost od ostatních el.kol.
Jaké elektrokolo mám koupit aby mělo co nejlepší dojezd?
To záleží víc na akumulátorech než na kole....
Kup něco s pořádným výkonem ať to jede, já koupil manželce kolo s 250W motorem
Ahoj, hele a fakto to stačí? Kolik to ujede? Já teď řeším něco pro mámu, trochu do kopce, trochu z kopce do práce v Jeseníkách.
Dojezd nic moc a je i těžké http://www.kentoya.cz/elektrokola/elektrokolo...
On ten udávaný dojezd závisí především na stupni přípomoci. Také na prodejci jak moc ty čísla vyšponoval ,aby prodal.
Koupil jsem včera kolo Wisper v Praze www.cyklospeciality.cz/elektrokola/, kamarád mi doporučil obchod cyklospeciality, že se specializují na elektrokola
to nemůžeš takhle. Pěkně adresně, který kamarád, kde bydlí, jméno jeho matky za svobodna, datum narození, postoje jeho otce v roce 1968 k okupaci československa vojsky Varšavské smlouvy.