Zdravím, najde se někdo další kdo chystá v tomto směru objednávku, nejlépe do Anglie, že bychom tím zredukovali náklady na poměrně vysoké poštovné....
Osobně potřebuji 1 článek baterie LiFePo4 38120S ( http://eclipsebikes.com/headway-lifepo4-38120s... ) a tato ozubená kolečka do planetovky ( http://eclipsebikes.com/planetary-gearbox-gears... )
V Česku se to bohužel nedá nikde sehnat, snad jen článek v Batimexu, ale ten tam mají vyloženě předražený nejméně o 100%.
Nebo pokud snad máte někdo z toho na odprodej, nabídněte.....
...tak najde se někdo?????
Asi nikdo, díky tomu že tam máš bateri tak to jde přepravní službou a vyjde to na 20liber, letecky jen 7liber bez baterie.
...no právě, proto sháním parťáka.
Pokud se nikdo nenajde objednám jen ta ozubená kola a rovnou tedy min 6ks....jinak díky za reakci.
A proč nepoužiješ převodovku z toho spáleného motoru? Nebo jsi ho nakonec zprovoznil?
...no právě tu převodovku jsem nuceně použil poté, co se mi zcela omlela kolečka právě v tom "novém" motoru 1680W.
Ten měl najeto úplné minimum, cca 500km, v podstatě městský provoz, takže celkem nepochopitelné, jako by ta kolečka byla ze silonu.
Netuším proč to u takhle nového motoru odešlo, promazané to bylo, navíc jsem jej doposud ani nestihl zatížit více než z 1/3 deklarovaného výkonu neb jsem stále jezdil jen na 24V místo až 48V, žádné agresivní akcelerace apod.
No takže po výměně převodovky z toho "spáleného", služebně druhého nejstaršího motoru (mám celkem 3 motory) nyní vše zase běží jak má a navíc tak potichu, že tomu nemohu ani uvěřit, jen si tak ševelí.
Ta nová kolečka pak chci použít hlavně pro nápravu té převodovky v které došlo k tomu poškození. To aby byla zase alespoň jedna do rezervy. Co je zajímavé, ten její velký věnec zůstal zcela nedotčen, takže to má smysl. Čekal bych i zde nějaké souběžné poškození, taktéž třeba i u té výstupní ozubené hřídelky z motoru, ale to vše je kupodivu zcela ok.
Proto, už i coby původem strojař dost nechápu, proč se takto zdevastovala jen ta 3 samotná oběžná ocelová kolečka a ne také všechno to kolem, byť alespoň částečně. Napadlo mě jen, zda ta kolečka neměla mít nějakou povrchovou úpravu, ale bohužel zrovna u těchto se to zušlechtění z nějakých důvodů neuskutečnilo.
Je to celé opravdu převelice podivné... Pokládám si otázku, proč se např. právě cosi takového už dávno nestalo u toho prapůvodního motoru co má nyní najeto minim. 10tis., což bych vzhledem k tomu co má právě ten motor už za sebou, bral bez nějakého překvapení. Ten však také stále šlape bez jakýchkoliv příznaků únavy. No ale jak vidno, dějí se kolem nás i věci záhadné.....