reklama

Stupidita televizních seriálů :-)

Jednou týdně - ve středu - přespávám u mámy v Říčanech. Je už sama, tak abychom si pokecali. No a máma sleduje TV seriály - Ulice, Ordinace a podobný skvosty. Ve svém věku 82 roků je už nahluchlá, takže televize řve jak blbec a duní to až na ulici...
Na několik částí těch různých seriálů jsem se taky kouknul. Z mýho pohledu šílenost. Pro koho (kromě mý mámy) se vůbec tyhle idiotštiny vysílaj? Vždyť tohle přece nelze zdůvodnit ani tím "žehlils někdy? nežehlil!"
Přitom komerční televize si hlídaj sledovanost, kdyby to nemělo diváky, tak to přece zrušej. Takže se na to musí dívat spousta lidí!
Teď začli vysílat na ČT1 nějaký detektivní seriál, kde se "hrdina" probudí v minulém režimu a řeší případy v socialismu. Nebo V.I.P. vraždy - copak je možný, aby nějaká spisovatelka kecala do vyšetřování a na tom postavit seriál? Seriál s Vaculíkem - fakt jsou na okresech vyšetřovatelé takoví lemplové? Ten fousatej idiot - co ten vlastně dělá na tý okresní kriminálce?
Přátelé - jsem já jedinej magor, kdo ty současný seriály vidí v tomhle světle? Nebo je nás snad povícero (ve vašem případě samozřejmě žádní magoři, ale spíš poloviční blázni)... :-)

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 26.01.2017
Autor: Airline
  • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

         

    Nejsi jedinej magor, já to vidím podobně. Ale když to lidi chtějí, co naděláš. Pro herce jsou seriály vynikající chlebovkou, ani u filmu nemáš za natáčecí den tolik jako v přiblblým seriálu. Ale nezoufej, i v USA na jeden dobrej film musí vydělat deset sraček. A bude hůř. :-))

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 26.01.2017
    Autor: abernathy
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

         

    To máš stejný jako tady. Podle názvu cykloserver. A přesto tady suverénně vedou necyklo témata, stačí se jen podívat.

    Co pobavilo či potěšilo 118
    Co vás zaujalo 149
    Jaké to bylo dneska 62
    nejlepší vtip 37
    Co vás vytočilo 111
    Kdo se vlastně v Evropě integruje 9 .. atd...


    Když je založeno téma k věci, třeba "Prozradíte Vaše cykloplány na rok 2017", za pár dnů či týdnů je to plné plevele.

    V televizi koukám spíše na dvojku, kde bývají pěkné dokumenty. Tady se snažím ignorovat magory a pro tlachárnu je tady tlačítko "Skryj". Protože chápu, že i tenhle server musí být z něčeho živ. Tím je reklama a pro tu je potřeba sledovanost.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 26.01.2017
    Autor: mildakh
    Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

           

      Dyť je mimosezona, jsme jenom lidi, lidi co navíc jezdí na kolech a hlavním plánem roku 2017 je jezdit na kole co to dá kolik lidí má v lednu naplánovano ?

      Navíc zrovna "jaké to bylo dneska" je většinu sezony tvrdě k věci a všechno ostatní jsou mnohaletá témata cyklistů bavících se o životě a životem a nikdo tě nenutí si na ně přepínat :D

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 26.01.2017
      Autor: újezďák
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

             

        Měl jsem tam napasat spíše cyklo-sny než plány i když na druhé straně to někoho mohlo inspirovat k zamýšlení kam pojede:-)
        TV mám jen jako zdroj někdy pochybných informací. Nejvíce se dívám na čt2 a zoom, flora, fauna:-)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 26.01.2017
        Autor: Bobbob
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

               

          Nechytejte mě za slovo, vlákno s cykloplány jsem použil jen jako příklad. Napadlo mě jako první, protože do něj nakouknu vždy, když je v něm nový příspěvek.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 26.01.2017
          Autor: mildakh
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                 

            V pořádku, ja reagoval na újezďáka:-)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 26.01.2017
            Autor: Bobbob
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                   

              Nechytej mě za slovo, když je založeno téma k věci, třeba "stupidita televizních seriálu ",za pár chvil je to plné plevele :)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 26.01.2017
              Autor: újezďák
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
    • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

           

      Huš, babo! Airlinova "páteční" témata už mi začínala chybět :o)))

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 27.01.2017
      Autor: radka
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

         

    Já ti nevím. Už leta televizi sleduju minimálně a co jsem se loni v květnu přestěhovala, tak jsem ji zatím ještě vůbec nepořídila a nechybí mi.
    Ale ještě mám v živé paměti rok 2007 (a hele - letos to už bude desáté výročí... :-o ), kdy jsem byla asi osm měsíců nepřetržitě na neschopence a byla za to, že tu bednu můžu kdykoli pustit a určitě v ní nějaká taková nenáročná krávovina poběží, docela i vděčná...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 26.01.2017
    Autor: Ifča
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

         

    Jestli tě to opravdu zajímá můžeš si o tom přečíst i disertační práci:
    "Publikum soap opery Ordinace v růžové zahradě a jeho genderová vztahování se"

    http://is.muni.cz/th/65296/fss_d/autoreferat...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 26.01.2017
    Autor: petrp
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

           

      Vytisknul jsem si to, přečtu ve vlaku, dík. Vypadá to tedy, že tenhle pokleslý druh TV zábavy je už tak rozšířený, že stojí za diplomovou/vědeckou práci.
      Stále mě dost překvapuje, že kromě hereckého póvlu v tom občas vystoupí i dobrý herec. Vzpomínám, že šly nějaké "Křehké vztahy" a tam hrál Alois Švehlík - podle mýho názoru výborný herec. Omlouvat to tím, že i herci musí platit složenky - to přece jenom ne, to je prostě neomluvitelná degradace herectví.
      A celé to je vystuňované už i tím, že ve večerních zprávách na Nově Borhyová s rozzářeným úsměvem vypustí větu "a po televizních novinách vysíláme váš oblíbený seriál Ordinace v růžové zahradě", ten černej vedle ní se taky šťastně tlemí (a já odcházím dolů na válce).
      Před pár rokama Luděk Munzar v nějakém rozhovoru řekl, že socialistický "Synové a dcery Jakuba Skláře" nebyl tak špatný seriál - a je to tak, měl pravdu.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 26.01.2017
      Autor: Airline
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

             

        Mno nevím, Synové a dcery byla prostě jedna z dalších agitek o historii dělnické třídy v zajímavém prostředí , kterou zachránilo jen to, že to bylo o rodině, napsal to Jaroušek a doslovná agitka z toho byla až ke konci :)

        Rozhodně nic z toho od Dietla , co bych si někdy znovu pustil.
        Když už něco, tak Dva písaře nebo Píseň pro Rudolfa a možná pár z dílů Slovácka ..

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 26.01.2017
        Autor: újezďák
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

               

          On to říkal ve smyslu, že ty "staré" seriály - v porovnáním s tím novým - nebyly tak špatné, né že by vychvaloval právě ten seriál, ve které měl hlavní roli :-)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 26.01.2017
          Autor: Airline
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                 

            No i mezi těmi co hrál byly horší a lepší, z totálních blbostí, hraničících s odpadem, bych zmínil Radianu, akorát si nemůžu vzpomenout jak se to jmenovalo :)

            Kolem " Ulice" v tréninkové sezoně pince jezdím 2x týdně :) a dalo mě kdysi docela zabrat, než jsem přišel na to, co je to vlastně za barák, je to tam v okolí jako pěst na oko...
            https://goo.gl/maps/nKtey9nCtVP2

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 26.01.2017
            Autor: újezďák
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                   

              Na ČSFD to dostalo 32% !!!!!!! :-))
              Zákony pohybu (TV seriál)

              Drama
              Československo, 1978, 12 h 27 min

              Režie: Evžen Sokolovský
              Scénář: Miloš Smetana
              Kamera: Eduard Landisch
              Hudba: Karel Mareš
              Hrají: Viktor Vrabec, Vladimír Ráž, Martin Růžek, Luděk Munzar, Jiří Štěpnička, Antonín Procházka, Josef Somr, Viktor Maurer, Vlasta Fabianová, Ota Sklenčka, Ilja Prachař, Jiří Vala, Věra Bublíková, Eliška Balzerová, Ondřej Pavelka, Vlasta Matulová, Regina Rázlová, Bohuš Záhorský, Josef Mixa, Karel Urbánek, Bedřich Prokoš, Josef Chvalina, Josef Bek, Jiří Kodet, Jan Teplý st., Adolf Filip, Alois Švehlík, Zdeněk Kutil, Jiří Zahajský, Otakar Brousek st., Václav Švorc, Alena Procházková, František Filipovský, Bohumil Bezouška, Jiří Krampol, Svatava Hubeňáková, Břetislav Slováček, Jana Šulcová, Jarmila Švehlová, Evelyna Steimarová, Pavel Trávníček, Jan Přeučil, Jaroslav Kaňkovský, Zdeněk Dítě, Ladislav Pešek, Bohuš Pastorek, Jan Faltýnek, Eduard Dubský, Jiřina Štěpničková, Josef Čáp, Jaroslav Kotrba, Karel Houska, Stanislava Bartošová, Karel Chromík, Ivo Niederle, Pavel Buchvaldek, Jiří Holý, Jaroslav Mareš, Vlasta Jelínková, Miloš Vavruška, Rudolf Jelínek, Antonín Molčík, Eva Miláčková, Jana Břežková, Ludmila Roubíková, Lenka Kořínková, Vladimír Krška, Zdeněk Martínek, Bohuslav Čáp, Ferdinand Krůta, Miriam Hynková, Jana Leichtová, Miloslav Homola, Josef Patočka, Milan Mach, Marcela Jelínková, Bohumil Křížek, Oldřich Musil, Jiří Bednář, Bohumil Švarc st., Nina Divíšková, Kateřina Besserová, Jan Kuželka, Václav Fišer, Oldřich Vlach, Miloslav Štibich, Oto Ševčík, Zdenka Procházková, Jana Jiskrová, Věra Koktová, Josef Karlík, Vlastimil Fišar

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 26.01.2017
              Autor: abernathy
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                     

                ale nemá tam tolik fanoušků jako Ulice :)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 26.01.2017
                Autor: újezďák
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                       

                  Ani jednoho! Taky nasbírala jenom 22%. :-) Jak tvrdím už roky - je to pro většinu herců chlebovka.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 26.01.2017
                  Autor: abernathy
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

               

          Já tyhle seriály (když už se náhodou někde vysílají) beru jako filmy pro pamětníky. Pak je to taková příjemná oddechovka :o)))

          Jo a "Radiana" byla "Inženýrská odysea".

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 27.01.2017
          Autor: radka
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                 

            http://www.csfd.cz/film/174036-zakony-pohybu...
            Ale když to říkáš, tak jo. :-))

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 27.01.2017
            Autor: abernathy
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                 

            Pokud se nepletu (a možné to samozřejmě je), tak Inženýrská odysea byla se Satoranským - o tkalcovských stavech :-)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 27.01.2017
            Autor: Aar
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                   

              Sakra, tak jsem myslel, že tuhle dokonalou ptákovinu jsem úplně vytěsnil ale ne , kuba anče hajnej pardon Kuba bez Ančete jako soudruh inženýr vynálezce tý mašiny na tkaní ne ? Ten byl těžce (ne)uvěřitelný :)
              Šmarjá to byla ale hovadina, navíc jako bejvalej socialistickej strojař si pamatuji jak jsem se smál u scének z konstrukce/ projekce a při následných komunikacích "s výrobou"

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 27.01.2017
              Autor: újezďák
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                     

                Zavřít ho měli, Kubu! A fšecko zabavit! Ony by ho vynálezecké myšlenky na nějaký tryskový stavy přešly!

                Je smutný, jak byla skutečnost odlišná od seriálu.

                http://www.technickytydenik.cz/rubriky/archiv...

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 27.01.2017
                Autor: PepikW
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                       

                  ale běžná populace socialistického československa byla přesvědčena, že jsme světoví.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 27.01.2017
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                       

                  Předhodil jsem tvůj odkaz mému kamarádovi, textilnímu technologovi. A krom jiného jsem od něj obdržel tenhle text:

                  Občas se bavím tím, že hledám ve skutečném životě situace, které odpovídají na první pohled nereálným scénkám ve filmech.
                  Ale tohle je z Pelíšků, konkrétně scénky, jak pár chytrých soudruhů dalo hlavy dohromady a vymyslelo nerozbitnou skleničku. Víš jak jeden funkcionář na VŠ Liberec vysvětlil to, že u nás v sedmdesátých letech se rozvinulo tolik textilních vynálezů (tři ze čtyř nejdůležitějších)? Takhle - soudruzi, lidi už přestal bavit ten chaos vyvolaný v šedesátých letech a začali makat. A ejhle, on to šikanovaný továrnický synek.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 27.01.2017
                  Autor: petrp
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                   

              Pravda, pravda. Musela jsem si dohledat, jak se jmenoval seriál s tou Radianou - byly to Zákony pohybu
              http://www.csfd.cz/film/174036-zakony-pohybu...

              Musím říct, že na tenhle název seriálu si vůbec nepamatuji.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 27.01.2017
              Autor: radka
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

         

    Co jsem tak vypozoroval tak jsou na komerčních televizích filmy přerušovány reklamami ale jakkoliv i to je špatné tak všechny produkty filmové tvorby vysílané v TV jsou také reklamy. Minimálně reklamy životního stylu. Občas se bavím tím, že se na něco koukám a upozorňuji manželku na to která firma nebo značka si zaplatila reklamu. A ve většině případu mluvím víc já než televize :-p

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 26.01.2017
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

         

    Ze seriálů se ráda (= téměř výhradně) dívám na "seriály dokumentů". Úžasný byl seriál o české účasti v 1. světové válce (už nevím, jak se to přesně jmenovalo), který proběhl v na ČT1 v r. 2014. A dneska začíná "Modrá krev", seriál dokumentů o české šlechtě. Jsem na něj moc zvědavá.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 26.01.2017
    Autor: Burajda
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

           

      První díl o šlechticích už byl, bylo to o hraběti Zdeňku Sternbergovi.
      Bylo to pěkný a hlavně zajímavý, snad budou i další o ostatních rodech.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 26.01.2017
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

             

        To byl "GEN". V "Modré krvi" by měl být hrabě Zdeněk Sternberg ještě jednou.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 26.01.2017
        Autor: Burajda
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

               

          Řekl bych, že se jim to docela povedlo.
          Koukal jsem, že pořadem provázel kostelecký hrabě Kinský, bratr Antonína Kinského, co hrál sám sebe ve filmu Zapomenuté světlo.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 26.01.2017
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                 

            Taky se mi to líbilo. Žádné bulvární žvásty, ale civilní obraz pokračovatelů rodu.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 26.01.2017
            Autor: Burajda
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

           

      jestli máš ráda knížky od Herriota, tak koukni na toto:
      http://www.serialzone.cz/serial/all-creatures...
      na ulozto jsou první dvě sezóny i v češtině, zbytek žel ne. v angličtině je zbytek třeba na youtube ;-)

      postavy z knížek jsou tam vykreslené docela věrně, zvlášť Siegfried píše :-D

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 26.01.2017
      Autor: Bruca
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

             

        Herriot , to jsou skvělý oddechový knížky, viděl jsem nejenom seriál ale i nějaký film, tuším s Anthony Hopkinsem který hrál jeho kolegu Sigfrieda

        Krásný je, že lidi mu říkali Alf dle jeho originál jména James Alfred Wight :)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 26.01.2017
        Autor: újezďák
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

             

        Jestli budeš někdy v monarchii v provincii Yorkshire, můžeš se stavit v Thirsku (Darrowby). Z toho jejich domu je muzeum. V knihách ho popisuje tak, že mi připadlo, že tam nejsem poprvé. Je to pár mil severně od Yorku.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 26.01.2017
        Autor: abernathy
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

               

          Díky. Zvažujeme to na další rok :)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 26.01.2017
          Autor: Bruca
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

           

      Pro mě třeba problém, že tyhle zajímavé dokumenty a filmy jsou vždycky až po té půl desáté večer. To chodím spát.
      Nahrávat to nemá smysl, protože není čas, kdy se na to kouknout.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 27.01.2017
      Autor: radka
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

             

        Ale Radko, už jsem ti to vysvětloval. Jeden den si to od 22 hodin necháš nahrávat a druhý se na to od 19 podíváš místo dívání se na televizní noviny.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 27.01.2017
        Autor: petrp
        Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

               

          A jak to nahravate, můžu li být zvědavý? :)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 27.01.2017
          Autor: Bruca
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                 

            Já nenahrávám nic, maximálně něco lovím z archivu ČT, jen teoretizuji na Radčiným "nahrávat to nemá smysl..."

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 27.01.2017
            Autor: petrp
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                 

            Sice jsem to ještě nepoužil, ale normálně mám do televize píchlý externí disk, na který se to pak může nahrát ;-)
            Pak třeba někteří internetoví provideři nabízí "zpětné shlédnutí" a další podobné služby. Buď to umí nahrát sám jejich settopbox na vestavěný/externí disk nebo si to požadovaná data tahá odněkud z jejich serveru. To je třeba příklad služby Horizon od UPC.
            No, a asi jako poslední možností je mít "chytrou" televizi s funkčním HbbTV, přes které se dá dostat, mimo jiné, do archivů vysílaných pořadů jednotlivých stanic a pak si to na té TV rovnou spustit a koukat.

            Pokud nevyžaduješ koukat zásadně jen na televizi, tak třeba pomocí PC se samozřejmě dostaneš na web stránky stanic a tam se taky proklikáš do archivů a můžeš pak koukat skoro na co chceš. Resp. jen na to, co tam mají :-)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 27.01.2017
            Autor: Jarda
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

               

          Tak to ne. Zprávy bych si s dovolením ponechala.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 27.01.2017
          Autor: radka
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                 

            No a po zprávách to také nepřipadá v úvahu, protože pořady, které zajímají mě, nezajímají taťku a naopak.
            Ne, není to jednoduché najít si hodinu nebo dvě jenom sama pro sebe.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 27.01.2017
            Autor: radka
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Můj odchod od televize

                 

            Já naopak jsem svůj odchod od televize začal těmi zprávami. Když to tak vezmeš kolem a kolem, zprávy jsou tu od toho aby tě naštvaly, aby člověk mohl říct podívej na ty blbce co to zase udělali, vymysleli.
            Myslím si, že se tím tělo nabudí, chce to znovu, taková malá závislost. U mnoha lidí se mi zdá, že se projeví jestli zprávu viděli v televizi nebo si ji přečetli. Když si ji přečtou, mají ty emoce menší.

            Ale abych tolik neodbočoval. Cíleně jsem se přestal dívat na ty rozčilující zprávy, zrovna mi v tom pomohlo, že mi zdejší Básník poslal nějaké knížky. Takže jsem si místo zpráv uvařil čaj a sedl do křesla s knihou. Často jsem přišel na to, že televizi si pak už nikdo z rodiny nezapne, zatímco když běžela od zpráv, zůstali jsme se dívat i na to, co dávali potom, nebo prostě na něco jiného na jiném programu i kdyby tam dávali Kyselou prdel.

            Když jsem dočetl svrchu zmíněné knížky měl jsem nějaký čas problém co mám v tom volném čase dělat, prostě ten letitý návyk určitého večerního rytmu najednou chyběl.
            Ale vazba je večer, pustím si televizi byla už nadobro zrušená a televize se stěhovala do kotelny s tím, že kdyby se ukázalo, že se bez ní neobejdeme na Vánoce, tak ji vezmeme na milost.

            Nestalo se tak a po dalším půl roce jsem televizi, satelit i video odvezl do sběrného dvora a zrušil televizní poplatek.

            Občas narazím na pořad, který bych rád viděl, ale zatím si myslím, že se bez toho přístroje obejdu, přeci jen takových pořadů není mnoho.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 27.01.2017
            Autor: petrp
            Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Můj odchod od televize

                   

              Musím říct, že já zprávy tak intenzivně jako ty nevnímám.
              Mám je zapnuté, ale dělám si přitom na počítači a v podstatě se podívám jen na to, co mě zaujme. Jinak ty zprávy skrz mě protečou.
              Kolem osmé pak zpravidla přijde taťka z piva, takže musím vyposlechnout, co je kde nového, takže zase nějaké důsledné sledování televize nehrozí.
              My se zkrátka kolem té osmé doma scházíme po celém dni, takže tu televizi máme jen jako kulisu než probereme co bylo, je a bude :o)))

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 27.01.2017
              Autor: radka
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Můj odchod od televize

                     

                Já jsem zvyklý nepouštět si nic jako kulisu. Neplatí to 100%, tak 2x či 3x do měsíce si něco jako kulisu pustím.
                Když si chci poslechnout rádio, tak si k němu sednu. Což je, uznávám hrozně asociální zvyk, který občas končí tím, že někomu rádio vypnu když ve stejné místnosti musím pracovat (jsem pak za starého nerudného dědka) a také se kvůli tomu vyhýbám hospodám, kde běží televize.
                Mám několik známých u kterých bych také tu trvale běžící televizi chtěl vypnout (ale jsem na návštěvě, tak se to nehodí), protože nemohu se s nimi bavit, když je ten krám puštěný. Naštěstí někteří to rychle pochopí, že jsem divný a vypnout ji.

                Myslím si, že tvrzení "podívám se (poslouchám) jen to co mě zaujme" nemůže být pravdivé. Nevím, nejsem psycholog a o biologii ani nevím jestli jsme ji ve škole měli či ne. Ale když se nad tím zamyslím, tak jaké to musí být pro mozek, on slyší všechno a pořád třídí informace na pro mě zajímavé a nezajímavé protože přeci by jinak nemohlo fungovat "teď se dívám protože mě to zaujalo". Takže ano, podívám se jen na to co mě zajímá, ale musím někde v podvědomí zpracovat i tu haldu smetí okolo. A protože si zároveň myslím, že všechno si člověk pamatuje, protože jinak by si náhodně nemohl vybavit třeba něco z dětství, je dost možné, že to smetí si pamatuje také.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 27.01.2017
                Autor: petrp
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Můj odchod od televize

                       

                  Třeba teď jsem si četla tvůj příspěvek a vůbec netuším, co šlo za reklamu :o)))

                  Ale ono je to jedno. Každý jsme holt jiný, takže i ty zvyky máme naučené tak, aby nám vyhovovaly :o)))

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 27.01.2017
                  Autor: radka
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

         

    Tak ta kriminálka, co detektiv v komatu prožívá osmdesátý léta na místech svého dětství, mi tak špatná nepřijde. První díl mi přišel divnej ale teď to sleduju. Kriminálku jednou tejdně můžu :o)
    Docela mě zajímá, jak z toho na úplným konci s "hrdinou" vybruslej. Ústí znám a fakt to tam takhle retro vypadá, místy i hůř ...

    Zkusili jsme i nějakou jinou, ale k vypnutí došlo uprostřed prvního dílu. Vaculík to rozhodně nezachránil :o( Katastrofa!

    Vloni se mi hodně líbila série s Polívkou (jak ho normálně nemusim), to mi přišlo docela realistický. No a my Děčíňáci jsme museli povinně sledovat Bukovskýho :o)))

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 26.01.2017
    Autor: PepikW
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

         

    Čoveče, na toto téma s chlapama sem tam debatujem u pivka. Moje verze je ta, že většina lidí co to sleduje jsou tupci, co si pořád stěžují na práci, život, počasí, noviny, jídlo, vládu atd., celoživotně se nudí a jsou znechucení ze svého života, se z těchto seriálů plných emotivních scén, intrik, zahálky a dalších sraček utvrzují, že takto to vlastně v životě je, a že život je strašně nefér, všichni je podvádí, chtějí okrást a zamordovat.
    Paranoidní, ustrašení a ze zpráv zmagoření lidi si notují se scénářem, který je primitivní jak houpací kůň.
    Bohužel tato sorta lidí, je u nás podle mě většinová. Proto ta sledovanost.
    Od toho, co tato většina žádá, se také bohužel odvíjí hudba, kultura, služby a já nevím co všechno. Proto třeba u nás na hodonínsku nenaladíš krom Vltavy a Rozhlasu "normální" rádio.
    Je to k zblití. Nezbývá než si všechno naservírovat sám a je svatý klid :)

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 27.01.2017
    Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

           

      I tenhle tvůj postoj není zrovna moc povzbudivý, ale něco na tom bude. Při cestování hromadnou dopravou či při sezení v čekárně je těžké zaslechnout nějaké pozitivní řeči. Zrovna včera jsem v autobuse slyšel nářky nad jízdními řády, přitom si na rozdíl od těch důchodců pamatuju, jak tady ty autobusy dřív jezdily mizerně. (oni v těch časech jezdili autem, tak ví prd)

      Už jsem jednou dokonce uvažoval o tom, že si koupím pořádná sluchátka, taková ta, co aktivně odstíní okolní zvuky.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 27.01.2017
      Autor: petrp
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

             

        Petře, mně se už cca deset roků "ucpává" pravé ucho, takže v určité chvíli (než zajdu na ušní) napravo slyším jenom málo. Teď už to nechávám delší dobu v tomhle stavu, má to svý výhody - když mám všeho tak akorát dost, sednu si večer nalevo od Ane a mám klídek :-)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 27.01.2017
        Autor: Airline
        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

               

          Měl jsem kamaráda a s tím jsme vždy museli chodit tak, že šel napravo od mě. Neslyšel na pravé ucho, já zas nevidím na levé oko. Jak říkal můj syn, ještě kdyby s vámi šel Pepa, byli byste kompletní. (Pepa je fotbalista.)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 27.01.2017
          Autor: petrp
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                 

            Pepa nemluví? :-)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 27.01.2017
            Autor: abernathy
            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

         

    Když Ulice začínala, sledovala jsem ji. Byl to, myslím, první nekonečný seriál u nás.
    Teď nedávno jsem kousek zahlídla - je z toho jen slepenina prázdných dialogů.

    Nicméně seriály v pracovním týdnu sleduji - Ohnivý kuře, Temný kraj, VIP vraždy, Přístav. Je to od osmi, je to nenáročné a dá se při tom ještě ledacos udělat.
    Co mě ale štve, že pořádný film nejde ani v sobotu či v neděli. Nebo zase až bůh ví kdy.

    Jo a ty VIP vraždy nesmíš brát tak doslova :o)))

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 27.01.2017
    Autor: radka
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
    • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

           

      Už ani nevím, kterej cizí seriál se tady po převratu objevil jako první, Esmeralda nebo nekonečnej Jak se máte, Hortonovi? Lidi byli tehdá vyhladovělí po všech těch Plechovejch kavaleriích a dalších veledílech socialistickýho revmatismu, není divu. Pak přišly mýdlové opery Dallas a Dynastie, než to konečně napravil M*A*S*H*. Potěšilo mě, že opakujou Jake a Tlusťoch.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 27.01.2017
      Autor: abernathy
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

             

        Pamatuji si jak jsem, právě kvůli těm dallasům a dynastiím , nekoukal asi prvních 10 dílů na mash, s tím že to bude jen nějaká další taková blbost ....
        No a dnes, když to dávají asi už po 25x jako opakovačku někdy ráno o víkendu, celá rodina spí, já už nemůžu tak šlapu na spineru a koukám na MASH.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 27.01.2017
        Autor: újezďák
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

               

          Nápodobně, také jsme naskočili až tak po 10. díle, když jsem se podivovali, že se na to dívají naši známí, u kterých bychom nečekali, že sledují seriály.
          A mnohé se natrvalo přeneslo do rodinné mluvy. Např. "Taková smutková tragedie" nebo "Vy se vyznáte v koních? Ne, v zadcích." či "Kruh se dvěma šípy. Nejspíš čas"

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 27.01.2017
          Autor: petrp
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

             

        Jeden z prvních seriálů byla italská Hedera. Esmeralda přišla po ní a na tu jsem už nekoukala.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 27.01.2017
        Autor: radka
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

             

        Jj, Jake a Tlusťoch jsou na sobotní odpoledne super :o)))

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 27.01.2017
        Autor: radka
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

         

    U nás teď běží Dawnton abbey. Ale už jsme u šesté série, takže už to bude končit a vrátíme se zase k herriotovi :)

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 27.01.2017
    Autor: Bruca
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

         

    Holt to chcete. Ony i Dietlovy seriály jsou stupidní. Holt pokud je něco stupidní, tak je to populární.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 27.01.2017
    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

           

      Tak tady je příčina tvé popularity (zde i v televizi) :o)))

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 27.01.2017
      Autor: PepikW
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

             

        Okamžitě jsem mu dal plus bod, to je přece ten pán co si zde stěžoval na kvalitu televizních pohádek na Vánoce .
        Holt to chce !:D

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 27.01.2017
        Autor: újezďák
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

           

      Dietlovy seriály jsou obrazem své doby a ve srovnání s dnešními seriálovými pisálky byl Dietl machr.
      A pro mě osobně jsou ty jeho seriály i mnohem lépe natočené než ty dnešní umělé Ulice z jednoho studia.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 27.01.2017
      Autor: radka
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

             

        Akorát, že tehdy těch 13 dílů točili dva roky, odvysílané to bylo za 1/4 roku a lidi se pak toužebně těšili zbytek roku na další seriál, protože nic jiného připraveného nebylo.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 27.01.2017
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

               

          Také jsme ale nebyli seriálově zahlceni a když šel seriál, tak tím žil celý národ. Jak šel v TV další díl, nebyl na ulici vůbec nikdo :o)))
          Dodnes si pamatuji, jak jsem se o některých seriálech dozvěděla až z tramvaje, kde o tom kdosi živě diskutoval.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 27.01.2017
          Autor: radka
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                 

            V podstatě jediný čím jsme byli zahlcení byl socialistický tábor, ve smyslu propaganda všeho druhu. Nakonec i to umění kolem nás kolikrát bylo jen propagandou i ty zprávy byly většinou naprostá propaganda.

            Lidi co dnes nadávají na reklamu si v podstatě neuvědomují, že podobný prostor zabírala v našich životech za socíku všudepřítomná hesla, plakáty a informace o závazcích všeho druhu...

            Výhoda byla, že už v té době jsem se naučil to vytěsňovat z hlavy tak dobře ,že po roce 1990 jsem to jen prostě přepnul na nevnímání reklamy všeho druhu :D

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 27.01.2017
            Autor: újezďák
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                   

              Pitomá reklama v bedně ale totálně zabije děj, který v bedně sleduješ, obzvlášť během nějakého zajímavého nebo napínavého filmu... :-(
              Kdežto ta všudypřítomná komoušská hesla sice byla úplně všude, ale od ničeho moc nerozptylovala. Prostě strašila někdo bokem, ale ničemu vlastně nepřekážela. Takže je člověk tak nějak přestal vnímat.

              Na druhou stranu, reklamy zase nejsou tak úplně blbý vynález. Během nich si mohu odskočit na WC, na cigáro nebo připravit si něco k zakousnutí ;-) Jenže... To by je v drtivé většině nesměli cpát zrovna v ten nejméně vhodný okamžik probíhajícího filmu :-(((

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 27.01.2017
              Autor: Jarda
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                     

                Jo, sice reklamy neustále kritizujeme, ale přitom jsme si na ty pauzičky zvykli.
                Já jsem si tuhle potřebovala odskočit, ale reklamana furt a pořád nešla. Ve finále jsme zjistila, že čučím na ČT1 :o)))

                Co mě ale u reklam štve, když jdou takřka po 10 minutách. To je na úkor jakéhokoli pořadu.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 28.01.2017
                Autor: radka
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
              • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                     

                Nemyslel jsem jen ty televizní, ale i u propagandu ve veřejném prostoru :)

                I když ono stačilo jak některé ty filmy uváděli.

                Celkem výstižná je tahle parodie :

                Americký film Harpuna, který vám teď nabízíme, nastavuje nemilosrdně zrcadlo měšťácké společnosti, v níž je dolar alfou a omegou života.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 28.01.2017
                Autor: újezďák
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                       

                  Že ty ses ani nechtěl dívat a raději sis šel vedle lepit Artura. Takový krváky - nic pro nás! :o)))

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 28.01.2017
                  Autor: PepikW
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                       

                  A víš, že jsem to takhle nikdy nezkoumal? :-) Nějaké "zrcadlo tomu hroznému kapitalismu" mne v tom filmu fakt ani trochu nezaujalo... Mám takové tušení, že drtivou většinu jeho fanoušků taky ne ;-)
                  Spíš si myslím, že tvůrci splnili úkol s tou propagandou, ale normální lidi si toho ani nevšimli. To až dneska zpětně pitváme co se nám, a jak, servírovalo...

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 28.01.2017
                  Autor: Jarda
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                         

                    Já zas myslim, že soudruzi moc dobře vybírali, co nám naservírovat. To aby ten Západ vypadal co nejhnusněji.
                    Třeba takový Místo činu se Schimanským - snad všechny díly z Duisburgu byly takový ponurý, plný beznaděje, samá kurva, přístavní putyky, demonstrace, špinavej těžkej průmysl, ožralové, feťáci, vybydlený čtvrtě, atd.
                    Na mě to tak tenkrát působilo.

                    A i to zrcadlo (a podobný úvody) si pamatuju :o)

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 28.01.2017
                    Autor: PepikW
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                           

                      Myslíš, že zrovna Menzel + Svěrák se nějak extra snažili aby i tenhle jeho kousek měl nějaké politické působení? To si spíš myslím, že jim do toho ti nahoře nutili mnohem křiklavější věci a jenom oni si mohli dovolit to zmírnit na tuhle, vlastně skoro přehlédnutelnou, z pohledu toho špinění "Západu", scénku...

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 28.01.2017
                      Autor: Jarda
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                      • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                             

                        ???
                        Snad šlo o "nastavování zrcadla", ne? Tedy o "výběr" co ze západní tvorby pustí nám. M+S to nepokrytě zparodovali, přesně jak píše újezďák.

                        A vybíralo se takhle:
                        "Základní kritéria byla mnohá a Vladislav Mašek, ředitel Ústřední půjčovny filmů, je shrnul do několika hlavních proudů: Film musí být přijatelný z hlediska kulturně politického, ideového a uměleckého. Ani u filmů zábavných nemůžeme slevit z hlediska politického a morálního"

                        zdroj: http://is.muni.cz/th/108832/ff_m/

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 28.01.2017
                        Autor: PepikW
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                         

                    parodie :) parodie tehdejší doby propagandy byla už ta věta v tom filmu, nebylo co zkoumat,myslel jsem že každý, tak tedy po tvé reakci :) skoro každý, to tenkrát tak chápal, že si v tom filmu už tehdy dělají prdel z tehdejší socialistické propagandy...

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 28.01.2017
                    Autor: újezďák
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                           

                      V roce 1985? No tak jo :-)
                      Zase asi záleží jak si to kdo vyložil... Někdo jako tu propagandu, někdo asi jako rejpání do toho tady u nás.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 28.01.2017
                      Autor: Jarda
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                             

                        No vyložit si to v souvislostech toho filmu jako propagandu výhod socialismu mohl opravdu jen ten kdo byl duší a vírou komouš :)

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 28.01.2017
                        Autor: újezďák
                        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                             

                        Pusť si "modelářskou" scénku na trubce a všimni si, jak text "Harpuny" koresponduje s tím o čem si povídají v obýváku. Dokonale vymyšlený :o)))

                        Žádnej film Harpuna určitě neexistuje ...

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 28.01.2017
                        Autor: PepikW
                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

             

        Jako jo, Dietlovy seriály jsou o dost lepší než většina toho, co se dělá teď, ale sračky to byly taky.
        Jako občas se nějaký seriál celkem povede, ale je to jen jeden minimálně mezi sty dalšími. A tak to taky vlastně bylo vždy. Je to smutný, ale spousta lidí radši vezme do ruky sračku jako třeba "50 odstínů šedi" a pod. než nějakou opravdu hodnotnou knížku.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 28.01.2017
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
        • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

               

          Náhodou, ta kniha má úplně neškodný obsah , rozhodně pro budoucnost světa neškodnější než nenávistné sračky, které produkují lidé jako je Špidlíková, Kellner , Tamáš , Škabraha či Chomsky....

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 28.01.2017
          Autor: újezďák
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                 

            Ta kniha jen debilizuje společnost. Jako OK, pokud chcete společnost debilů, ale vyspělá společnost je založená na často v době kdy psali nijak zvlášť oblíbených autorech.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 28.01.2017
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                   

              jak je vám osobně jistě známo, debilů máme dost a kdyby si někteří " pravidelně ulevili" při čtení takové knihy, bylo by jich na světě méně....

              cituji vás doslovně :

              Jako OK, pokud chcete společnost debilů, ale vyspělá společnost je založená na často v době kdy psali nijak zvlášť oblíbených autorech



              Soudě dle vašeho pokusu o větu nevypadáte zrovna jako produkt kvalitní četby, spíš jako ten kdo již debilizován je :)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 28.01.2017
              Autor: újezďák
              Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
              • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                     

                Nejste schopen vnímat myšlenky. Ostatně to se ukázalo i nepochopením jiných autorů.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 28.01.2017
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                       

                  Mozkové myšlení mi říká, že člověk, který nečetl knihy o kterých zde nadšeně referoval a sám se posléze přiznal, že si je přečetl až pak nejsem já, ale vy.

                  Navíc my zde o stupidních televizních seriálech a vy zde o pornu pro voličky :)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 28.01.2017
                  Autor: újezďák
                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                  • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                         

                    No, vám mozkové myšlení jaksi nefunguje, krom toho, že máte špatnou paměť.
                    "...který nečetl knihy o kterých zde nadšeně referoval a sám se posléze přiznal, že si je přečetl až pak nejsem já, ale vy."
                    Nic takového jsem opravdu neudělal.
                    Vy pouze o tom, jak jsou seriály nyní stupidní, já o principu proč tomu tak je.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 29.01.2017
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                    • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                           

                      Orwella kterého jste nepřečetl jste sám přiznal :


                      Napřed jste Orwellovými deníky argumentoval zde :

                      http://www.nakole.cz/diskuse/19309-proc-si...


                      a pak jste řekl, ve vaší reakci na to že vám nevěřím , že jste to přečetl, že jste to vlastně nepřečetl ale že jste si jistý co je tam psáno :)

                      http://www.nakole.cz/diskuse/19309-proc-si...

                      Takže princip stupidity jste zase podpořil , blahopřeji

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 29.01.2017
                      Autor: újezďák
                      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                      • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                             

                        Omyl, neměl jsem přečtený všechny deníky. Ale ty deníky, na něž jsem se odkazoval jsem měl přečtené. Válečné deníky jsem přečetl dříve než ten zbytek, protože jsem o těch dalších neměl ponětí. A tehdy jsem měl ty neválečné rozečteny.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 29.01.2017
                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                      • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                             

                        Ještě aby bylo jasno, já neřekl, že je mám přečtené všechny, což jsem taky potvrdil. Ale opíral jsem se o tu část, kterou už jsem přečtenou měl.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 29.01.2017
                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                        • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                               

                          Tak ještě tu to Monaku :)

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 29.01.2017
                          Autor: újezďák
                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                   

              Proboha, čím ta kniha debilizuje společnost?!?
              Vždyť je to taková pohádka pro dospělé.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 28.01.2017
              Autor: radka
              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
              • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                     

                Je to porno. Jako takových věcí bez hlavy a paty by člověk dokázal každý napsat dost. Bohužel lidi vyhledávají spíš věci bez hlavy a paty, než něco kvalitního. Ostatně na to ukazuje to, že od tohohle už je i vedlejší příběh sledující sexuální choutky pana Greye. (Nečetl jsem a ani číst nehodlám.)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 28.01.2017
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                       

                  Myslím, že v pornu je hlav a i pat vidět někdy až moc :)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 28.01.2017
                  Autor: újezďák
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                       

                  Aha, nečetl, ale rozmrazil. Klasika.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 29.01.2017
                  Autor: radka
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
        • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

               

          To je jednoduchý, sračky jsou všechno, cos nenapsal a nerežíroval sám velký TY!

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 28.01.2017
          Autor: PepikW
          Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
          • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                 

            Tak zrovna teď má pěkný seriál v TV paní Brdečková. Ale pravda, tam můžu být zaujatý, protože jsem se s ní setkal.
            A třeba "Marta a Věra" se Kolečkovi taky povedla. Je vidět, že Kolečko, pokud chce a nikdo mu do toho nekecá, tak dokáže udělat i něco kvalitního.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 28.01.2017
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

         

    Stupidní televizní seriály jsou se 36 novými příspěvky na prvním místě, tak je to správné, tak to má byť..

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 27.01.2017
    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
    • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

           

      řekl slavný multinick

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 27.01.2017
      Autor: újezďák
      Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
      • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

             

        Jj, ty seš taky jednička :-)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 28.01.2017
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
        • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

               

          Nebojte, vám to první místo v tématu o stupiditě nevezmu, ani když mě za sebe navrhujete...

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 28.01.2017
          Autor: újezďák
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
          • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                 

            Proč o mě pořád produkuješ nenávistné sračky, dyť já si tě vůbec nevšímám, je mi z toho smutno :-(

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 28.01.2017
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

         

    Dneska jsem se spíš náhodně začal dívat na Primě na kriminální seriál Temný Kraj s Vaculíkem a Novákovou a určitě jsem chybu neudělal.
    Musím říct, že tak dobře povedenou kriminálku jsem už dlouho neviděl. Autoři si dali docela záležet, alespoň v tomhle díle. Tak snad jim to vydrží po celou serii.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 29.01.2017
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

           

      Koukám na to už od začátku, a zatím dobré. Má to sice takový pomalejší děj, ale to mi vůbec nevadí.

      Docela snesu i ten Svět pod hlavou v pondělí na ČT1.

      Na Specialisty na N@vě nekoukám, protože to ti poměřovači pindíků dali přesně v čas toho Světa pod hlavou, takže ať si trhnou, i kdyby to bylo náhodou dobré :-(

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 29.01.2017
      Autor: Jarda
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

             

        Dneska jsem shlédnul jeden díl a další už vypustím. Ten Hádkův syn se vplížil do totality červí dírou, jestli jsem to dobře pochopil? Pomyšlení zebe. Za minutu začíná Apač, snad s Burtem a Bronsonem vydržím aspoň půl hodiny, má to jenom 58%. :-(

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 30.01.2017
        Autor: abernathy
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

           

      Že by se to v průběhu doby vylepšilo? No, vracet se k tomu už asi nebudu, v neděli večer stejně vždycky vyvolávám fotky z víkendu :o)
      ( http://www.nakole.cz/diskuse/21538-stupidita... )

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 30.01.2017
      Autor: PepikW
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

             

        Já jsem Orwo 20 koupal v Rodinalu 1:80, nebo někdy v Atomalu. :-)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 30.01.2017
        Autor: abernathy
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

               

          Tak to já už přešel na barevný ORWO Chrom ...

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 30.01.2017
          Autor: PepikW
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                 

            jj, to byly doby, kdyz oranzova vladla svetu :-)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 30.01.2017
            Autor: ronda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                   

              Zrovna jsem si vybavil doby, kdy litr benzínu stál míň, než dvě piva (desítky). Je to možný? :-)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 30.01.2017
              Autor: abernathy
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                     

                To sis vybavil tenhle vikend ? Slusnej vykon ;-)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 30.01.2017
                Autor: ronda
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

             

        Podle mého názoru je úroveň od začátku pořád stejná. Jde ale o to, jak ti to zkrátka sedne. Měl by si zkusit víc než deset minut.
        Akorát ale každý případ je přes dva díly, takže včera se to rozjelo a v dalším díle budou chytat pachatele.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 30.01.2017
        Autor: radka
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

               

          Náhodou jsem vydržel půl hodiny :o)
          ...
          myslim tedy - sledovat ten první díl ...

          Nesedlo, no.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 30.01.2017
          Autor: PepikW
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

           

      Jo, včera se mi to taky zamlouvalo, navíc jsem k tomu sněd pytlik slaných buráků, takže dobrý :-)
      (ovšem opět si neodpustím: ten fousatý kriminalista, co kecá o bludičkách, hrdlořezech, bludných kamenech... kromě toho, že tam je k hov.u, je ještě k něčemu jinému?)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 30.01.2017
      Autor: Airline
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

             

        Tak se nerozčiluj, to je takovej přicmrnda, zrovna jako Poirotův drahý přítel Hastings. Režijní záměr, no. :-)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 30.01.2017
        Autor: abernathy
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

             

        Je to jen vedlejší figurka a je tam proto, že takoví lidé jsou. Zrovna tak tam mohli dát opilce, zloděje, podvodníka, prolhaného lenocha, a co já vím koho všeho.
        Prostě běžné policejní oddělení se běžným klady a zápory lidí, žádní rambové, žádné nesmyslné akční blbnutí, žádní dokonalí a neomylní, nikdo nadán nesmyslnými vlastnostmi.
        Realita života, proto si myslí, že je ten seriál skutečně kvalitně zpracovaný a podaný. Má to myšlenku, bezvadné nápady a vynikající zpracování. Je tam kriminální případ a jeho postupné řešení i s chybami, které se stávají.

        Je to něco co jsem v TV už hodně dlouho neviděl a co má skutečnou kvalitu a úroveň klasické kriminálky.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 30.01.2017
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

             

        Mě zase vadí ten snaživej mlaďas, co chce všechno vyřešit rychle a snadno a akorát to zvoře.

        Jinak se mi ten seriál ale líbí.
        Nic podle zahraniční šablony typu "Policie z...".

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 30.01.2017
        Autor: radka
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

               

          Policie z ... mi připomnělo, že někdy kolem roku 1990 tady v TV běžel vynikající seriál Poldové z Hill Street.

          Šel tady jenom jednou a už ho nereprízovali a není z mání ani nikde v úložišti.
          Bylo to něco naprosto nového, převratného a skutečně originálního. Od té doby už zase nikdy nic podobného nebylo.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 30.01.2017
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

           

      Dobrá je okupace, v sobotu na dvojce poslední dva díly.
      http://www.ceskatelevize.cz/porady/11542734595...

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 31.01.2017
      Autor: HonzaK
      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

             

        už se těším na další řadu. A zajímavý byl taky Most (Bron-Broen)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 31.01.2017
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

         

    Ahoj Láďo, říkal jsem si, že k tomuhle nemám co dodat, protože televizi už hezkou řádku let úspěšně ignoruju.
    Ale přesto - v domě jsou čtyři kusy, z toho tři v mámině bytě. A tak občas musím řešit, i když je mi to úplně jedno, že se programy nějak přeházely, nebo že někde nehraje to a tam zas ono, tak to zgruntu přeladím a je zas pokoj. Jak jsme kdysi byli rádi ze jeden až dva programy, najednou to nestačí.

    Někdy zaslechnu puštěnou tu Ulici, jak tam všichni musí pořád mluvit, tak moc a tak nahlas, pořád něco řešit a hádat se. A pak mají dotyční sledující pocit, že tak je to normální a tak je to správně. Tak teda asi jo, ale já si ze všeho beru špatné příklady, takže si tyhle normální situace preventivně nechávám ujít a zůstávám u svého klidu.
    Jeden kolega v mém věku to hltá při sedavém zaměstnání v "práci", když doma musí dělat užitečnější věci.

    Vynechání TV je snadný způsob, jak získat vzácný čas na něco jiného. Mládí jsem proseděl u draze placených anglických SKY programů přes analogový satelit. To byla závislost.
    K něčemu dobré, jsem teď alergický na dabing. Tvůrci se tak snaží o perfektní lip-sync, i u kreslených filmů a při vší té údajné kvalitě českého dabingu mám při každém slovu pocit, že někdo vypnul zvuk a pustil k tomu rádio, takže sledovat nelze.
    Jak se mají dobře v zemích, kde jsou zvyklí nanejvýš na titulky.
    Dnes není problém si cokoliv stáhnout v originále, ale stejně není čas. Zůstalo jen u Simpsonů - ze zvyku, i když poslední díly jsou už dlouho moc ztřeštěné a je jim čím dál míň rozumět.
    Jestlipak někdy bude čas pustit si od začátku těch 600+ dílů?
    Když to bylo nějak kolem 400, tak jsem to už jednou dal. Znova až v důchodě.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 30.01.2017
    Autor: Radek
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

           

      Ono se kdysi dalo ledacos pustit v originále na ČT a k tomu titulky z teletextu... na analogu to fungovalo s tím, že člověk pak v originále neměl stereozvuk ale jen jednokanálový.

      Přišla nová doba, pozemní digitál, který měl být úžasný ve " službách" a v podstatě to umřelo, protože tam potřebovali narvat víc kanálů a tak ořezali co se dalo....

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 31.01.2017
      Autor: újezďák
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

             

        No v analogu fungoval "duál" právě jenom u starších filmů, co ještě nebyly k dispozici ve stereu. Toho jsem víckrát využil.
        V digitálu nic, přesně tak. Ani u těch starých filmů, kde by to nestálo nic navíc, kdyby se to provedlo stejně, dva kanály zvuku musejí přenášet tak jako tak. Když on to asi nikdo nepotřeboval.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 31.01.2017
        Autor: Radek
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

           

      Byly doby kdy jsem si dopisoval s ČT, že dabovat slovenský seriály do češtiny je jen podporování ignorantů a analfabetů, ale už jsem s tím, přestal a raději si někde na internetu najdu film v původním znění a maximálně k tomu titulky. Myslím si, že díky dabingu máme tak mizernou znalost cizích jazyků.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 31.01.2017
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

             

        Legrační je, že slováci mají přísná zákon, který dabing některých pořadů do slovenštiny v podstatě vynucuje.
        Nedávno se rozčiloval režisér Anděl páně 2, že mu úplně zničili film...

        Na druhou stranu je poměrně velká skupina "analfabetů a ignorantů " kterým jsou titulky v podstatě k ničemu, maně mě napadají malé děti, špatně vidící spoluobčané nebo třeba autisté...

        Celkově s dabingem , zabijákem naučení se jiných jazyků, máš i nemáš pravdu.

        Obecně se za příklady vlivu dabingu na kvalitu angličtiny dávají skandinávské a anglosaské země , tedy země které jsou většinově jazykově příbuznější angličtině než země , které slouží jako typický odstrašující příklad " špatného vlivu dabingu" ( Španělsko, Bulharsko, Česko).

        Ohledně titulkování, když už rozumíš anglicky, tak sám musíš vidět, co provádí za prasárny s dialogy, taková kvalita titulku jaká byla třeba u Monthy Pythons od pana Petra Palouše už nikdy asi nebude dosažena a ani není v normálním filmovém průmyslu možná.
        Navíc úplně rozumím lidem, kteří jsou prostě sledováním titulků rušeni, unaveni nebo omezeni ve vnímání díla...

        Dobrý kompromis je anglický film s originálními titulky pro hluchoněmé, to je super věc pro psanou angličtinu.

        No ale pro rozvoje jazyka je stejně nakonec praxe to nejlepší, čučením na něco se maximálně připravíš na praxi, ale s učením se , čtením knih v originále a kontaktem s rodilým mluvčím se to stejně nedá srovnat...

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 31.01.2017
        Autor: újezďák
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

               

          Mluvit se koukáním na filmy v původním znění nenaučíš ale dostane se ti ta cizí řeč do uší. dostane se ti ta melodie. Potom když mluvíš musíš samozřejmě naučit mluvidla výslovnosti ale jde to snáz, když už máš naslechnuto. A taky jako motivace pro učení se cizímu jazyku je to sledování filmu v původním znění dobré.
          Těšil jsem se multiplex, že mi umožní koukat na film v původním znění a k tomu si vybrat titulky originální, titulky české nebo případně dabing. Ale multiplex je venku už pěkně dlouho a furt se jenom vymlouvají.
          Poslední dotaz na českou televizi po té co mi jejich ředitel argumentoval tím, že to nejde vysílat kvůli technickým problémům s nedostatečným pásmem a, že třeba v internetové TV už to jde, tak poslední dotaz na který mi už neodpověděli bylo, kde si původní znění zapnu na ivysílání.
          Slovenský jazykový zákon je stejná debilita ale to už si dovoluji kritizovat sousední zemi a to mi nepřísluší.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 31.01.2017
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                 

            Nic jiného jsem snad ani nepsal :)

            Mě třeba hodně pomáhal rozhlas, takové vysílání BBC zpravodajství bylo a je vynikajícím zdrojem pro naslechnutí a ještě se člověk doví co se děje v bývalých koloniích :)

            Na druhou stranu člověk, který vyrostl v angličtině z filmů a dokumentárních pořadů může v některých anglofonních částech světa být stejně prakticky bez šance, nebo s ním místní musí mluvit jako s dítětem, pokud tedy chtějí.

            Napadají mě , z dostupnějších, některé části Londýna, prakticky celé Irsko a Skotsko, obecně jižanské státy USA , kde někteří ani nechtějí ( buďme klidně rasisty, sexisty a postavošovinisty protože nejvíc si užívají že jim bělouš nerozumí tlusté afroameričanky s funkcí fakt to umí dát sežrat:)

            Mám krásnou příhodu s lektorem angličtiny, kterému musela v roce 1992 v Londýně překládat jeho dcera, protože on uměl anglicky tak dobře, že mu místní vůbec nerozuměli a nebyl si schopen ani objednat jídlo:) ( uměl dobře ale tu BBC angličtinu vzor 1945)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 31.01.2017
            Autor: újezďák
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                   

              Na manchesterským letišti jsme cestou pro kufry následovali věkovitej manželskej pár. Něco si mezi sebou furt brebentili. Ze zetě pak vylezlo, že mluvili tak příšerným staromanchesterským dialektem, že jim ani on, rodilej jorkšířan, nerozuměl.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 31.01.2017
              Autor: abernathy
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                     

                Pamatuji jak jsem se ptal , vedle sedícího rodilého Bratislavana, při svatební scéně v filmu Pásla koně na betóně "co to říkají "?
                A on jen bezmocně vrtěl hlavou, že neví....

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 31.01.2017
                Autor: újezďák
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                   

              Prvorozenej Nebeský zažil zhruba ve stejným roce něco podobnýho na školním zájezdu v Paříži. Jejich francoužštinářka, přeškolená ruštinářka, si nebyla schopná cokoliv objednat, tak jí museli tlumočit její studenti. :-)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 31.01.2017
              Autor: abernathy
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                   

              Syn měl taky tuhle zkušenost, že moc dobrá znalost jazyka může být i na škodu...
              Nějaký zbloudilý kamioňák se ho chtěl zeptat na cestu v naději, že i v naší vesničce malé střediskové snad mlaďoši už nějaké ty základy angličtiny mají. Akorát že syn se už pár let živí coby anglicky píšící a mluvící novinář a komentátor. Po chvíli snahy se domluvit mu došlo, že když se omezí na posunky a slova zpátky - rovno - vlevo - vpravo, bude srozumitelnější.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 31.01.2017
              Autor: Ifča
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                     

                já tak měl po matuře z němčiny navádět kamioňáka z celnice do firmy na vykládku. snažil jsem se (byl jsem s ním v kabině) sesmolit, že má objet halu na druhou stranu, nepomohlo, tak jsem mu ukazoval prstem a on jen "dreimal rechts". no koho by to napadlo, že :-D

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 01.02.2017
                Autor: Bruca
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

               

          Tak tak. Čím jsem starší, tím více mne titulky ruší od sledování děje a případných bombastických efektů nebo postranních částí obrazu, kde se taky občas děje něco podstatného ;-) Prostě nestíhám kmitat očima po celém "plátně" a ještě dole uprostřed zvládat číst nějaká rychle mizející písmenka...
          Dřív, tak před 10-20 lety, mi to tolik nevadilo, dneska mne to ale vyloženě rozčiluje, takže film bez českého dabingu u mne nemá moc šancí :-/
          Jedinou výjimkou jsou snad jen Monty Pythoni ;-)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 31.01.2017
          Autor: Jarda
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                 

            dyť říkám dabing je pro ignoranti a analfabeti :-p

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 31.01.2017
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                   

              Pfff, tak nějak se na filmy dívám především za účelem shlédnutí děje a toho, co ho vytváří, čili pohyblivého obrazu ;-) A rušící, a pozornost odvádějící, titulky mi v tom akorát překážejí ;-)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 31.01.2017
              Autor: Jarda
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                     

                Mi třeba v 3D kině titulky nevadí pokud je dají do jedné vrstvy ale někdy jsem měl dojem, že jak je to 3D poskládané tak jsou ty title jednou blíže a pak dál. Tak tam mi teda titulky taky vadí. Ale to nic nemění na faktu, že chci i tam mít volbu zda jít na původní znění s titulky nebo na odabovanou verzi téhož.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 01.02.2017
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                 

            Jsem na tom stejně. U televize vždycky dělám ještě něco dalšího, takže sledovat titulky je pro mě nemožné.

            Ale na Pythony, to si čas udělám :o)))

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 01.02.2017
            Autor: radka
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

             

        Holt některým lidem nedochází, že Slovenština je pouze nářečím Češtiny.
        Mizerná znalost cizích jazyků je dána tím, že se tu často mizerně ty jazyky učí.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 01.02.2017
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
        • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

               

          Moc tě prosím, prones tu první větu takhle v pátek navečer, pěkně hlasitě v nějaké dobře zavedené krčmě někde mezi Bratislavou a Košicema.
          Pohodlnou cestu tam ti zařídím i uhradím.

          Zpáteční asi nebude potřeba.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 02.02.2017
          Autor: ronda
          Hodnocení: +13 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                 

            musíš zaplatit ještě zpáteční pro někoho, kdo to bude natáčet. ideálně živý přenos, protože tohle by mohla být docela prdel :-D

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 02.02.2017
            Autor: Bruca
            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                 

            a nějakou levnou zdravotní pojistku

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 02.02.2017
            Autor: újezďák
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                 

            On smajlíky nejspíš nepoužívá úmyslně! :-))

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 02.02.2017
            Autor: abernathy
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                   

              I tak by mohl tuhle performanci dát :-)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 02.02.2017
              Autor: ronda
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                 

            Pokud bys byl alespoň z poloviny tak inteligentní jako ON, jistě bys to pochopil ...

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 02.02.2017
            Autor: PepikW
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
        • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

               

          tak za prvé, slovenština je hornouherské nářečí. Už jsem za tento výrok dostal přesdržku takže je to určitě pravda, protože za pravdu se lidi bijou.
          A za druhé učitele cizích jazyků máme kvalitní ale veškeré úsilí hatí ti co furt dabujou ty stupidní i ty kvalitní zahraniční seriály. Kdy nedabovali třeba Esmeraldu, tak už většina populace mluví španělsky, jak když bičem mrskáš černocha.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 02.02.2017
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                 

            Spíš bych řekl, že kdyby se nedabovalo, tak máme asi tak polovinu televizních stanic a nějaká digitalizace by je vůbec nemusela trápit :-)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 02.02.2017
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                 

            Onehdá jsem opakovaně koukal na Sedm samurajů s titulkama - a furt nic...

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 02.02.2017
            Autor: ronda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                   

              Tak to se ani nedivím, když Kurosawa nařídil hercům mluvit japonštinou z období Džómon kvůli autentičnosti. :-)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 02.02.2017
              Autor: abernathy
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                 

            Částečně. Ale i učitelé dost demotivují. Měli jsme vynikající učitelku angličtiny(tehdy jsem se bohužel učil německy), ale těch je dnes opravdu jen pár, jinak je to docela bída.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 03.02.2017
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                   

              Hmmm, takže ty máš zkušenost s jednou či dvěma učitelkami angličtiny a už víš, že plošně je to průser...

              Mám čím dál silnější pocit, že se stopa Járy da Cimrmana opět vynořila...

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 03.02.2017
              Autor: radka
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                     

                Asi na to nebudou mít vliv jen učitelé, ale měl jsem možnost delší dobu pozorovat úroveň angličtiny u žáků druhého stupně a středních škol (hodně školních skupin z různých regionů, střídajících se postupně zhruba po týdenních turnusech) a měl jsem pocit, že je to trochu průser... co se mladí lidé zvládnout NEnaučit po x letech studia jazyka v rámci školní docházky, to je fakt na pováženou. Pokud v tom hraje roli třeba i nezájem studentů na tom trochu pracovat... pořád to člověk tak zcela nechápe. Že se děckám nechce učit chemii nebo matematiku, to si umím docela živě představit, ale kdyby nic jinýho, tak u té angličtiny si snad i dost hloupé dítě může uvědomit, že to se mu zrovna v životě asi bude hodit...? :)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 03.02.2017
                Autor: Andrej
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                       

                  Tak na tomuhle nešvaru českých studentů se divil už můj lektor angličtiny - kluk z Floridy, co sem přijel po roce 1989 učit anglinu. Nemohl pochopit tu naši lenost. Proč chodíme do kurzu a přitom nemáme snahu se sami učit.

                  Tohle se ale nedá házet na hlavu učitelů. Jistě, najdou se i nekvalitní učitelé, ale jedním máchnutím je odepsat všechny a shodit na jejich hlavu všechny důvody jazykové nevzdělanosti studentů, navíc aniž by o tom měl napalmovka jakékoli podrobnější informace, s tím nesouhlasím.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 04.02.2017
                  Autor: radka
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                       

                  ale to furt jen potvrzuješ mou averzi vůči dabingu. K čemu ti bude angličtina, když ji nikde neslyšíš. v televizi každý mluví česky a to ne češtinou ledajakou ale pražským dialektem.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 04.02.2017
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Stupidita televizních seriálů :-)

                         

                    No však nic proti. Já dabing taky nesnáším.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 04.02.2017
                    Autor: Andrej
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

414 cyklistů (4 přihlášení)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024