Zdravím všechny spokojené majitele horských kol easybike. Mohu se zeptat zda se již někomu z vás povedlo odblokovat omezovač.Aby rychlost dosahovala 50km/h s asistencí.Já našel jednu firmu na Boleslavsku a ty za tento zásah do softwaru požadují 1900kč. Neznáte někoho levnějšího?
Hele, je to tu o pár threadů níž, stačí číst...
Drž stisknutý SET asi 15 vteřin a dostaneš se do nastavení rychlosti bude tam 25 nebo 26 a potom tlačítkem ˇplus nastavíš rychlost
Takže jsem ti ušetřil 1900, pošlu ti do SZ číslo účtu, stačí mi 1/2 :-)))
Díky za odpověď , ale tohle jsem nastavil už včera a asistence je pouze do rychlosti 30km/h
já bych rád 50km/h
Ano nejdřív 50km/h a potom O km/h a výsledek je stejný asistence se posunula na 30km/h a konec.
Tobě to pomáhá až do 50km/h ???
A máš stejné kolo MI5 27" ???
Nemáme 27, ale 26, nicméně si myslím, že je to stejná elektronika. Nastavil jsem 0 a přítelkyni to pomáhá pořád. Ale jestli do 50ti a nebo do 40ti netuším, tolik nejezdíme :-)
Mám kolo půl roku, výdrž baterie přibližně do 60 km, podle asistence. Při ujetí 15 km na pětku do strmého kopce baterka vypíná, nebo se přehřívá a kolo dál nejede, řešil jsem to reklamací a psali, že přetěžuji kolo. že do tak strmého kopce mám jezdit na menší rychlost. Mám 86 kg. Jakou máte zkušenost vy?
To je tak,kdyz si nekdo plete pripomoc 250w motorku s motocyklem :-))
přátelé bohužel ten návod nejede.
Držím-li 15 s SET nic se nestane
Držím-li dohromady +a- vyhodí to čtyřmístné číslo ale nedá se editovat.
tak nevím.
Tak to máme stejný problém.Podržením tl.SET se neděje vůbec nic.Takže nelze navolit jiný režim jízdy a vlastně vůbec nic.
Teké mám Das Kit C6, neví někdo ten kód? Už jsem psal i výrobci a vůbec se neozval.
nerucim za to ale na c 6 som nasiel toto https://www.youtube.com/watch?v=x_e8htgtehk
Zdravím, řeším stejný problém a po dotazu na Autokelly mi byly zaslány tyto kódy 8007, 8018 snad to někomu pomůže, mě bohužel 8018 funguje, ale není tam omezení rychlosti pouze nastavení velikosti kol, napětí baterie a power-normal-eco. Pokud by měl někdo tip jak se do toho dostat budu vděčný. Jinak Easybike mam rok a najeto 300 km a umřel display proto řeším nový.
Tak to máš ještě rok v záruce, dispay by měla řešit reklamace.
No když ja sem to kolo dostal v nějaké akci hurá od kelly a na to se prý záruka nevztahuje mi řekly.
Pokud jsi při koupi něco platil, nebylo to použité a neupozornili tě přímo na konkrétní vady, nevidím důvod, proč by minimálně 2 roky záruka neplatila. Že je něco v akci, slevě nebo výprodeji, nezbavuje prodejce zodpovědnosti.
Pokud bys to ovšem dostal zadarmo jako dárek, tak asi smůla, jedno z možných řešení reklamace totiž je, že ti vrátí zaplacenou cenu... :-D
Přesně tak darovanému na zuby nekoukám ale co s tou rychlostí to mě vysloveně až obtěžuje dalo by se říct , když se to vypne a zapne a vypne a tak dokola a upřímně nejsem sportovec abych dupal a ještě tahal to kolo a motor. Ale asi nic jiného zatím nezbude.
A co nastavit co nejmenší průměr kol ? Při nastavení 20'kol (u 28´kol) bude display (a tedy i odpojovač) ukazovat 25km/hod.při skutečné rychlosti cca 40km/hod.
Ano to jsem udělal. Kecá tacho ale už to aspon utíká.
Přesně tak, no já ty kilometry vždycky tak nějak dopočítám, když třeba ujedu podle tachometru 20km, tak jsem se ve skutečnosti ujel asi kolem 28km. Nebo si tam dát ještě externí tachometr :-) Jinak v kopcích kolem Hořic je elektrokolá skvělá věc, trošku jsem tam pojezdil někdy před 10-ti lety ještě na starém obyč.kole, když jsem tam zaskakoval za kolegu na Letním kině Boháňka-Skála, je to tam hezký kraj, ale na obyč.kole neskutečná dřina...
EasyBike jsem měl na test a odblokoval jsem to tlačítkem SET, u novější verze motoru se do rozšířeného nastavení dostanete zmáčknutím tlačítka Power dvakrát hodně rychle za sebou.
Můj názor je, že chtít za to, co je popsané v anglickém návodě, ale ne v českém, dva tisíce, je sprosťárna, tak jsem sepsal postupy a hesla pro Bafang v článku http://www.elektromobilne.cz/elektrokola...
Doufám, že to adminovi nevadí, protože aby za to lidi platili, je proto, že neumí anglicky, je nespravedlnost.
A smutné na tom je že prodejce je povinen dodat návod v českém jazyce, jinak porušuje zákon, což ovšem odpovědným jaksi vůbec nevadí.
On ho dodá, jenže Leader Fox tam má například napsané, že to by uživatel neměl provádět a tuhle část rozšířeného nastavení v překladu vynechá.
Když jsem se na to ptal prodavače, tak mi řekl, že uživatelé by na tohle nastavení neměli mít právo, protože tomu nerozumí - samozřejmě, že jejich prodejna účtuje ty dva tisíce za pár zmáčknutí tlačítka na displeji.
Hmm,s tím návodem je to právně jasné,ale prakticky na zákazníka AK s..e ! Já dostal kolo a návod jsem si měl stáhnout z jejich stránek a podívejte se,co tam je-blablabla a to ještě ke starému typu ovládání...
Ty si už v posledních 30 letech někdy někde viděl návod třeba k autu nebo automatické pračce jak by si měl zákazník dělat nastavení nebo dokonce měnit parametry chodu?
Já ano a u pračky určitě, auto nemám:-)
servisní manuál u pračky? no nevím, nevím :-)
jasně, návod "zmáčkni čudlík a neper parchanty" tam bývá, ale servisní - což je to, co tady někdo chce - tak ten se nepřikládá ani u pračky ani u auta ani u ničeho jiného. protože pak by opraváři chcípli hlady
Nevěřím, že máš v návodu jak si upravit program, jak měnit otáčky a časy.
otáčky se mění čudlíkem :-D
Ano a u auta převodovkou a plynovým pedálem :-))
Ano návod mám, fakt mě těší že ti co o elektrokolech a motorech k nim neví témeř nic se zapojují do diskusí a radí jak zkušení matadoři:-) Ano vážení odborníci k některým motorům v sadách se dodává i servisní návod jak co zapojit a jak co nastavit. Ano a týká se to i nastaveni síly přípomoci a omezení rychlosti a dalších hafo nastavení.
Je rozdíl jestli nastavit a změnit nějaký parametr tak jak dává výrobce a co si může uživatel sám měnit a nebo to co výrobce nepředpokládá, že by měnil. Je plno zařízerní, kde máš základní tovární nastavení a pak podle návodu si uživatel sám nastaví volitelné, ale pouze VOLITELNÉ !! parametry.
Žádný výrobce ti neuvede do návodu jak měnit něco mimo volitelných údajů.
A v to je dost podstatný rozdíl a o tom tady je řeč.
Pro volitelné údaje samozřejmě musí být návod.
Fakt o tom víš prd, některé řj. si nastavuješ dle vlastních potřeb a možností které řj. a motor dává a to se týká i omezení rychlosti.
Mám s tím mnohaletou zkušenost a vím o čem mluvím. Neuč orla lítat jo:-) Sami výrobci prodávají čipy k překonání svých omezení a někteří to dodají i s návodem. U jinych to lze upravit sowtem kde rovněž bývá servisní manuál.
Tak kluci studujte ať o tom něco víte, třeba se vám to bude jednou taky hodit:-)
Ale vždyť o tom píšu. Pokud si něco můžeš uživatelsky měnit a nastavovat, tak ti k tomu výrobce (prodejce) dodá potřebný návod a postup. Pokud nechce aby to dělal uživatel, ale jen on nebo odborný servis, tak ti to nedodá a lidi si schání možnost změny různě a podivným způsobem.
Viz zdejší časté dotazy typu, jak se dostanu dovnitř a jak to změním? :-)
Na tom není co ke studování, je to celkem prosté.
To si myslíš ty, skutečnost bývá někdy jiná, vše záleží jen na zakazníkovi a prodejci nikoliv výrobci. S výrobcem ty jako zákazník nemáš nic společného. Prodejce je povinen vždy dodat kompletní dokumentaci, že se tak neděje je jiná věc. Koupil jsem cyclona a měl jsem u toho vše, sice anglicky jelikož to bylo z anglie. Koupil jsem magic pie (nedávno) a opět k tomu vše. Ještě se mně prodejce dotazoval zda chci něco nastavit od něj a nebo si to nastavím sám.
Od prodejce je úplně zbytečné něčemu bránit jelikož se do zařízení vždy někdo dostane a je pak logické že se jiní ptají jak.
Obecně je to s návody hodně různé.
Třeba k ústředně zabezpečovačky nebo plynovému kotli jsme dostali jak uživatelský, tak podrobný servisní manuál, ve kterém bylo věcí k nastavení mnohem víc. Předpokládám, že když si to člověk objedná od firmy, co všechno dodá "na klíč", tak mu dají jen tenký uživatelský návod a neřeknou mu administrátorský heslo, aby se změnou každé blbosti musel za nima... :-)
Na druhou stranu, když si mamka před časem objednala "Městské kolo" od InsportLine (tohleto https://www.insportline.cz/13834/mestske-kolo... ), přišla jenom krabice a návod absolutně žádný! Přestože slibují, že z 99% je kolo seřízeno, strávil jsem nad tím několik hodin, než to použitelně řadilo a brzdilo. A třeba upevnění košíku jsem zkoumal z obrázku, abych zjistil, že na některých fotkách mají jinou variantu vzpěry než jakou poslali...
No a po důrazném požadavku na návod nám Insportline poslalo odkaz na návod k nějakému horskému kolu s tím, že je to přece podobné.... :-D
Dle očekávání o připevnění košíku tam nebylo ani slovo.
Tak zrovna návody na kola bývají hodně univerzální. určitě ne pro každý typ zvlášť, ale v rámci značky to mají všechno zhrknute dohromady.
Když už si někdo objedná kolo z eshopu, tak se asi počítá s tím, že si ho umí sestavit a seřídit.
Byť některé kousky fakt stojí za to a jsou akorát k vzteku a i ten, kdo umi, se u nich občas pěkně nasere :-D
Dobrý den,
prosím o odkaz na originální zdroj informace. Anglicky umím, ale zatím mi to nepomohlo. Článek na "elektromobilně" není (prý momentálně) přístupný. A pořád nejsem z dostupných informací moudrý.
Zdravím,mám MI5-650...s diplejem C7...nejde mi odblokovat tlačítkem SET a ani Power dvakrát po sobě...chtěl bych se dostat do nastavení hlavně kvůli tomu,že se mi ze záhadných důvodů řeplo měření rychlosti z KM/H na MPH...chtěl bych to nastavit zpět a nejde mi to...poradíte prosím?
Zdravím,Mám EasyBike MI5-650 s displejem C7.Netuším proč,ale přeplo se mi měření rychlosti z KM/h na MPH...chtěl bych to vrátit zpět a nejde mi to...z hesel co jsem kde našel mi funguje pouze 8018,jenže tam nejde změnit zpět na KM/h...poradíte prosím někdo?Děkuji
I když se na displeji přenastaví hodnota vypínání motoru na např. 45kmh tak kolo díky řídící jednotce a motoru nepojede více než 32 Km/h. Jak již jeden psal, v delším kopci elektronika vypíná - je přetížená. Daň za nízkou cenu. Kdo koupil ať se jich co nejdřív zbaví - je to kolo na cenu ne na kvalitu.
Možná záleží kus od kusu. Já koupil Mi5 650 27,5 s displejem "Das kit C6" a není také dokonalé. Systém vypína baterku při 33,5V a měl by to dělat až u 31V.
Přesto je výkon obdivuhodný na tak laciné kolo. Formoval jsem baterii jízdou 55km, převýšení 550m, na plnou asistenci "6" při teplotě pouze +3°C. Váha jezdce 82kg, věk 73let. Dosáhl jsem průměrnou rychlost přes 24Km/hod.
Mám dotaz, jak se formuje baterie?
Formuje se hrdzavym kladzivem . Ahoj pánové, jak se tu furt máte? Pár let jsem tu nebyl, ale koukám že debata stale frčí
Stále dokola se omilají stejné věci:-)
Zakoupil jsem si EasyBike EGO 1.0 se středovým motorem.Rád bych věděl,zda by šla navýšit rychlost
Proč by neměla jít? Stačí zvýšit otáčky.
V pátek se mi konečně podařilo předjet elektrokolo... na inlinech... myslím, že to měl špatně nastavený, protože rychleji než 22 km/h jsem rozhodně nejel a víc (zatím) delší dobu ani nezvládnu.
Takže žádné posouvání limitů! Těch zákoných 25 km/h je nastaveno správně, to bych mohl časem natrénovat, ale vyšší rychlost na bruslích už nehspíš nedám...
Takže ne ne ne, jezdit přes 25 km/h na elektru je špatné! Pokud chcete jezdit rychleji, kupte si inliny, pro ty ŽÁDNÝ zákonné omezení rychlosti neplatí... :-)
Loni na podzim jsem měl velký problém udržet na kole tempo bruslaře. A to jsem jel kolem 35 km/h. Chlapkovi to fakt jelo :-)
Jo, když se to opravdu umí, můžou jet brusle zběsile rychle.
Pravděpodobně to bude hlavně o technice, já mám maximálku okolo 25 km/h a to vydržím jen chvilku, takže mi elektrokola vždycky ujela, proto mě fakt potěšilo, že jsem konečně narazil na nějaké nemocné, co se předjet nechalo. :-)
chlápek jel přede mnou nějakých 8 km. původně mě teda dojel a předjel, když jsem jel "jen" třicet a to se mi moc nelíbilo, tak jsem ho začal pronásledovat. nadřel jsem se slušně :-)
Nekoukal jsi, jak měl velká kolečka?
U bruslí v zásadě funguje, že větší kolečka = menší odpor = vyšší dosažitelná rychlost. Ale určitě to nebude jen o bruslích, ona je i nějaká pokročilá technika odrazu - double push, což jsem zatím ani nepochopil. :-)
Takového rychlíka na bruslích jsem ještě nepotkal, bude to asi hodně vzácný jev.
Zatím jen opravdu pár lídi s rychlostí do 25, docela dost tak 18 až 22 a naprostá většina do 18.
Já je v okolí taky nepotkávám, ale opravdu existují. Teď jsem hledal výledky Inline 24h a v 2014 ujela vítězná čtveřice 688 km, což dává celodenní průměrku 28.6 km/h.
A tady můžeš kouknout, jak se takový závod jezdí https://www.youtube.com/watch?v=kA191_4tamw zřejmě 40 km/h není vyjímečná rychlost... :-D
30 až 35 a ve stoupání 28 a tepovka 195 už je slušný masakr, Ten jeden taky dopad, po 3/4 okruhu křeče a byl rád, že vůbec dojel kolo. Zajímalo by mě jestli zase střídal a jak vypadal, protože po těch nějakých 8 minutách se do kupy nedal.
Co vím, tak Inline 24 má kategorii dvojice a čteřice, netuším, v jakém týmu hlavní hrdina byl, ani za jak dlouho se z toho okruhu vzpamatovával. Každopádně to hezky ilustruje, co lze na inlinech zvládnout a tohle byl ještě vytrvalostní závod...
Nevím jak ty, ale já bych mu pravděpodobně nestačila ni na kole.
Před pár lety mě hrozně lákalo Inline 24 zkusit, ale nikdo se mnou nechtěl jet. Na základě tohohle a podobných videí a výsledků z minulých let, jsem ten nápad odložil na neurčito. Na rozdíl od K24 to tady berou všichni hrozně vážně... :-)
Pokud je to Ego letošní, bude trochu problém.
Je to letošní model Ego 1.0 displei CP 10
Na tento typ kola a display C10 je třeba software , kabel .... A hlavně kód ...motory Bafang se daji prenastavit na různé hodnoty i jednotlivé asistence , u Autor s tímto motorem není problém, jen se musí souhlasit se ztrátou záruky , nebo 2 roky počkat ....! Zná někdo kód na Ego 1.0?
https://cestovani.idnes.cz/test-elektrokol...