A je to tu ..Bolo to len otazkou casu ..nez vyrobcov dobreho napadu dostihne lacna okopcena znacka ,,made in cina" .
Sice dobra sprava pre kupujucich (ako sa to vezme) co maju hlbsie do vrecka, ale zaroven zla pre vyrobcov ktorym zalezi na kvalite a dobrom mene..
https://wholesaler.alibaba.com/product-detail...
No tak ale minimální odběr je 100 kusů takže to nebude zas tak žhavé
pre nejakeho nenasytneho dovozcu, co vtom uvidi velku ryzu, to nebude problem ..cina uz nejedneho vyrobcu v eu pocovala..
dnes asi nie.. ale zajtra, no ktovie
Teď mi nějak nejsou jasné tvoje výhrady a co ti vlastně vadí.
To, že se za přijatelnější cenu bude něco prodávat z dovozu z Číny, samozřejmě s přiměřenou kvalitou, nebo, že stávající výrobci a obchodníci budou muset přece jen krapet ubrat z ceny a být tak i dostupnější pro větší počet lidí?
Jinak si ale nemyslím, že jsme nějaký významnější trh pro tříkolky. Dost pochybuju, že se jich tady prodá obchodně zajímavé množství.
Ano mam vyhradu.. uz som par trojkoliek vyrobil a viem kolko prace a casu natom je.. aj ked som sa snazil vyrobit co najlacnejsie, cena materialu a cyklosuciastok(kupenych vo velkosklade) proste nepotlaci pod nejaku uroven.. ak by som aj takto chcel z cinou superit, musel by som odpocitat cenu prace az na nulu ..bolo by fajn keby sa ktomu aj azubaci mohli vyjadrit.. samozrejme sa este nebudu obavat..ale dokedy
..moja reakcia je logicka z pohladu vyrobcu, nie zakaznika ..a chapem ze tu su prevazne zaujemci/zakaznici co sa snazia usetrit..a nejde len o trojkolky ale o hocico ..mozno aj o vasu pracu, ak vyrabate nieco ..co vam cina okopci a vy mozte ist akurat tak na up.
No, pokud ty nakoupíš materiál a součástky na pět tříkolek a oni na tisíc, tak už jen na vstupech bude nějaký rozdíl. O práci na sériovce oproti kusovce ani nemluvě. No a dalším aspektem může být kvalita jejich materiálů, o tom nemám extra iluze...
Ta kvalita bude fakt nizka a o cyklodieloch tiez nemam iluzie. Pollok nikto z nas si nekupuje a ani nedava tie najlacnejsie suciastky na lehace . Chceme jazdit pohodlne a bezproblemovo.
Ale urcite si to niekto kupi od cinanou a bude dufat ze sa to nebude moc kazit. Ja si bud kupim poriadny stroj a ked nekupim tak si ho vyrobym ale z kvalitnych materialov viem totizto po akych cestach tu na SK musiim jazdit :-D
Nejvic mi to pripomina toto http://www.atomiczombie.com/StreetFox...
Kdyz to budeu skladat doma na kolene,dostanu se na stejnou cenu.Tak proc to nekoupit hotovy a hned jezdit?
mozno preto lebo tam budes chciet mat lepsie vybavenie nez to najlacnejsie. Ja som na svoj rekumbent tiez nedaval lacne veci. Nie som tak bohaty :)
Ale na druhou stranu není nutné aby byly věci výrazně dražší než je potřeba, takže další výrobce s rozumnou cenou rozhodně není ke škodě věci.
Naopak pre vyrobcov ktorym zalezi na dobrom mene a kvalite je toto vynikajuca sprava. Tento zgarb z Ciny nema nic spolocne z kvalitou. Takze toto ani zdaleka nejde povazovat za konkurenciu. Minimalne nie pre spicku svetovych vyrobcov.
Mimochodom ked som robil trojkolky doma ako homebuilder, tak boli nie o triedu, ale asi tak o desat tried lepsie spracovane.
Tak třeba se časem dočkáme i hypermarketových lehokol... aspoň by už na mě lidi nekoukali jak na zjevení... :-)
ty bys chtěl aby si lehokolo mohl koupit každý? Já všem kdo se mne zeptají, zda se dá na lehokole naučit jezdit říkám, že ne. Že se tak člověk už musí narodit.
"Kde je tady přechod pro pěší?"
"Nevím, já jsem se narodil na tuté straně a jsem tu spokojený!"
Hezké, připomíná mi to dnešní závod. Hlavní silnici nám označili za zakázaný prostor, takže na druhou stranu se nesmělo ani po přechodu pro chodce, legální to bylo akorát mimoúrovňově...
https://photos.google.com/share...
https://photos.google.com/share...
https://drive.google.com/file/d...
To od tebe ale není hezké... kvůli takovým jako jsi ty dodnes jezdí TdF klasické silničky... oni by chtěli, ale tys jim řekl, že nemůžou... ;-)
kdyby se už narodili s vhodným lehokolovým genem tak by nejenom chtěli ale i mohli. Ale Darwina neojebeš. :-)
Jenže ten gen se nemusí projevit u každého ihned, třeba u mě se projevil až po 35ce, a zrál a zrál....., no i když ..... je pravdou, že vleže ve šlapacím autíčku, které mi vlastnoručně vyrobil děda, protože plechového Moskviče měl kdekdo, jsem vlastně jezdil dřív, než malej Aleš na té své tříkolce :-DDD
ved hej, zatial su na zaciatku.. ale ucia sa milovymi krokmi o proti nam, baziacim po kvalite ..a co vidim jednoduchych ludi tak beru viac kvantitu nez kvalitu ..na jednej strane sa lehokola aspon rozsiria do sveta a prestanu bit raritou na cestach ..potom by sme uz nemuseli kazdemu osobitne vysvetlovat ze s tohto neboli chrbat :)
8-)
"Nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko?"
Japonská auta, dovážená do Evropy, byla zpočátku konstruovaná pro subtilní Japonce. Poměrně dlouho trvalo, než sedadla a ovládací prvky přizpůsobili výrobci průměrným Evropanům.
Budou-li ta leha tvarovaná pro Číňany či Japonce a ne pro nás, "co nejsme líní se nažrat", jejich rozšiřování příliš rychlé nebude ...
To je snad nejčastější výtka či dotaz, že z toho musejí bolet záda a za krkem.
Vždycky vysvětluju, že je to stejné jako si sednout do křesla a natáhnout si nohy na křeslo protější. Ale málokdo tomu věří.
to je protože nemají ten lehokolový gen. To je jak kdybys slepěmu vysvětloval, že skrz to studené hladké sklo je normálně vidět na druhou stranu.
Zvláštní, to za komunistů nebylo.
kdyby z toho bolely jen záda nebo za krkem,ale na srazech lehokol ráno spoustu lidí bolí hlava...
ty to máš od hlasivek...
od hlasivek ne , to má od stolu :-)
Byt pravym lehokolistom je narocne :-D
Ale uz sa zda ze to zacinaju chapat aj nasi poliutici a je mozne mat nejaku tu desatinku promile aby po predoslom dni nebolela hlava od hlasiviek :-D