Ahoj, mám už delší dobu strašný zmatek v jedné věci: Hlavovém složení. Nikdy jsem se o to zatím nemusel starat,ale teď kupuju nový rám (ještě nepřišel) a já nevím,jestli v něm nějaké to složení bude,nebo se prodávají bez (Rock Machine Blizzard)...případě rozdíly mezi integrovaným a těmi ostatními...vysvětlíte mi to někdo?
No tak, to o tom fakt nikdo nemáte ani páru? :-)
Hlavový složení, tam asi mít nebudeš (by sis ho musel říct k rámu hned). Jinak jestli je to nový rám, tak už tam možná bude integrovaný, takže budeš muset koupit integrovaný ( např. Ritchey, Pells...). Říká se, že integrované je lepší než Ahead v pevnosti atd. Těžko říci, v některých případech je i trochu hezčí a mně připadá i lehčí na údržbu.
Tak v tom rámu není nic,ani integrované...tzn. že když si koupím integrované, musím ho nechat nějak zalisovat,nebo stačí namontovat svépomocí?
Tak nejprve si musíš zjistit, jestli ten tvůj rám je dělané na integrované nebo "klasické"
Musel bys koupit cely ramovy set ale u samotnyho ramu hlavovka nejspis nebude. Poznas to jednoduse: pro integrovany se na koncich rozsiruje a vytvari misky, u a-head je to rovny a misky tam davas. Montaz zvladnes sam. Staci gumova palice a natlouct tam loziska. Pak das spodni podlozku, stricis vidlici, ze zhora nasunes takovou plastovou podlozku s konusem a na to vicko. To urcite pochopis. Ja si davam dohromady po prvy sam kolo a nevedel jsem taky nic. Pak jsem koupil hlavovku a je to vlastne jednoduchy.
Díky moc za radu, já se s tím nějak poperu, bude tam to integrované. Já si právě teďka taky skládám celé kolo poprvé sám, tak kolem toho objevuju tolik nových věcí a záhad, až se sám divím :)
No s tím zatloukáním palicí, já nevím :-) Pokud je mi známo, tak se misky zalisovávají speciálním přípravkem aby dosedly absolutně rovně. Měli by to udělat v každém solidnějším cykloservisu.
Tu gumovou palici mi dokonce poradil jeden prodejce v cykloshopu :) . Ja osobne jsem to stahnul mezi dvouma drevenyma spalikama ve sveraku a funguje to jako lis. Dosedly krasne rovne. Jen jsem si rekl ze zavedeni a serizeni razeni (dualu) necham odbornikum. Do toho se mi fakt nechce. Jinak celkove na stavbe kola nic slozityho az tak neni :)