Těžko říct. Řj? Servis
Asi hall sondy v motoru
To asi je hezké,ale je to asi. Proč by kvůli hall sondám ukazoval display nízké napětí?
Ještě mě napadl kontakt ve spoji mezi motorem a baterií, zoxidované kontakty a velký přechodový odpor, kvůli kterému by to hlásilo nízké napětí...
Tak jsem proměřil vše co šlo a všechno se jevilo OK.Po odpojení a znova zasunutí baterie stále stejná hláška...Tak jsem to jel zkusmo projet, na displeji stále svítí err 4, ale slyším, že motor naskočil???Tak jsem to znovu vše znova restartoval a chyba je pryč a vše maká jak má???Tak jsem zvědav, jestli to vydrží...
Tak držím palce, holt je v tom computer a na něj pomůže buď restart, nebo nic...:-) Tak ať to jezdí :-)
Pokud displej funguje - to znamena ze je napojen na baterku (!). Pokud na vstupu (nabijecka) je 53V, a na vystupu (motor) je mene - tak je to vada BMS nebo nejakeho clanku, pokud taki 53v - tak pravdepodobne nejaky kontakt mezi baterkou a motorem je blby.
Vycistit kontakty, pokud nepomuze, reklamovat cely motor+baterku+displej.
Ahoj, nechci zakládat nové vlákno, tak se zkusím zeptat tady. Po 4,5 tis km mi začal motor 750W postupně víc a víc hrčet. Většinou jen v silnějším záběru do kopce, ale teď už i po rovině. Je to takový kravál, že se už i lidi za mnou otáčí. Jede ale jinak normálně, možná občas pozoruju malinko slabší tah...ale to se mi může zdát. S prodejcem jsem už domluvený na odeslání k reklamaci. Motor mám ale přeprogramovaný a teď nevím jestli to může mít vliv na záruku. Doporučujete vrátit původní hodnoty, nebo to nemá vliv a mám hodnoty nechat tak jak mi vyhovují? Popř. tušíte někdo co se mohlo v motoru podělat? Předem děkuji za případné rady.
Muj prvmi motor BBS-02 projel 10000km, pak prestal fungovat. Ozubeny kolecka jiz byli hodne ojety. Kolegi doporucuji po 2000-5000km promazat ozubeny kolecky vazelinou.
Pravdepodobne te kolecka jiz dlouho toci bez vazeliny. Kvuli tomu je vetsi hluk, ohrati motoru a opotrebovani kolecek.
Pokud casto jezdite v dest, tak ta voda taki dela spatny veci.
Ja bych vratil puvodni hodnoty.
Ahoj, tak tenhle kravál mě to dělá taky už asi 1000km, začalo mě to ve již po 2500km po 30ti stupňových vedrech (náhoda?). Ale já mám BBS01. Zkoušel jsem přemazat teflonovou vazelínou plastové ozubené kolo, které přístupné po odendání plastového krytu, nepomohlo to, namazané bylo. Na netu jsem pak našel, že jde o "shaft noise" způsobuje ho vůle v "ložisku".
Zde číňan předvádí postup pozáruční opravy, ale nevím jak to dlouho může vydržet.
https://www.youtube.com/watch?v=8d914aeJWYE
Ale já to mám v záruce a budu to teď v evbike.cz reklamovat, čekal jsem na špatné počasí, kdy stejně nejezdím.
Díky za video, mrknu se na to. Já to zítra stáhnu z kola a hned to odvezu k prodejci na reklamačku. Taky jsem čekal až skončí pěkné počasí. Předpokládám že to tak hned opravené nebude, takže na kolo naskládám původní komponenty a jedeme dál...:-)Jedn doufám že to v servisu dají dohromady tak, aby to vydrželo trochu dýl.
Doporučuji pro budoucnost zjistit rozměr ložiska
a objednat do toho naše kvalitní ložiska.
Jen mám obavy že to bude atyp který se u nás sehnad nedá. Přesně tak to mám u středové osy cyclona. Koupil jsem proto ještě jeden kompletní střed a stáhl jedno ložisko a přidal jej na puvodní střed, tak že tam mám 3 ložiska.
Zdravím, a vznáším dotaz do tohoto vlákna, zda jste se někdo nesetkal s takovouto poruchou:
BBS-02 750W/48V, najeto cca 450km začal občas vynechávat a pak po ujetí 10km přestal reagovat. Vyhlásil blikáním na dislay ERROR a poruchu 12H . Ani po restartu se nerozchodil.
V manuálu nemám takovou poruchu popsanou :(. Nevím, zda jde o něco zásadního nebo je někde jen špatný kontakt?
Děkuji za případnou odezvu zkušenějších.