Re:
http://www.nakole.cz/diskuse/21136-islam...
1) Zlí lidé? Ne, spíš naivní. Já netušim kdo povolil třeba ty halal porážky. Někdo takový jako Kocáb, mladej Dienstbier, nebo Šabatová? Takoví chtějí jen to "nejlepší", vyjít všem (menšinám) maximálně vstříc, ukázat jak jsme "hodní", ale neuvědomují si důsledky (nebo nechtěj uvědomit ... protože by přišli o dobré bydlo).
2) Psal jsem ti to výš, nečets?
Ty asi rád paušalizuješ a odsuzuješ, viď. To bys neměl. Jak tu někdo napsal "přizpůsobivější", hned tam hodíš všechny Cikány. Nebo každý kdo má výhrady k Islamizaci Evropy chce popírat náboženské svobody, je Konvičkovec, "panicky se brání Islámu". A taky "Češi hodně kradou" ...
Ještě stále jsem neslyšel která konkrétní "větev" islámského učení prosazuje rovnost mezi lidmi (náboženskou, genderovou ...)? Takoví by v Evropě určitě dobře zapadli.
http://svobodneforum.cz/wp-content/uploads/2015...
@lester - to, že jsi procestoval kavkaz, znáš české tunisany, syřany vůbec nic o islámu a muslimech nevypovídá. Za Třetí Říše, když vládli nacionální socialisté, tak jsi po Německu (před válkou určitě) mohl také cestovat, určitě i čeští nacisté byli celkem v pohodě, nikdo tě do koncentráku neodtáhl. Stejně tak jsi mohl jako cizinec cestovat po komunistickém Československu, či dokonce i do SSSR na návštěvu zajet, aniž bys skončil v gulagu. Ostatně, do Severní Koree také jezdí turisti... Znamená to tedy, že nacismus, komunismus i režim Severní Koree jsou naprosto v pořádku, když tam můžeš cestovat?
Z pohledu cestovatele? ano.
Z pohledu občana? ne.
Další talent velkého palmiče objeven !
Mnohadílná investikativní filmařina, slibující nevšední zážitky. Něco mezi Kurosawou, Fellinim (nebo spíš Pasolinim), Chytilovou a Jankem Kroupou...
https://www.youtube.com/watch?v=D1YU9L3_bOY
https://www.youtube.com/watch?v=1gegbPYjYrk
https://www.youtube.com/watch?v=jtc2AWn_V08
a další a další...
Dokoukat to nešlo, ale u Medvěda zmiňoval, že už byl od nich na 150 metrů. Tak uvidíme v dalších dílech, třeba se přiblíží i na padesát.
Palmič vyhlíží uprchlíky na moři ! Bez prdele.
https://www.youtube.com/watch?v=fb3Se8TBvag
(první čtyři minuty, dál nevím, nedal jsem to :-))
Jára Cimrman, stojící, vyhlížející...
Postoupil o další úroveň výš, z literáta rovnou mezi filmaře.
Děsím se okamžiku, kdy začne foukat sklo :-)
Tak to blahopřeji. Já nevydržel ani "úvodní titulky" :-D
Jen jsem to rychle přejel posuvníkem, furt "stejné" obrázky. Na to fakt nemám čas ani náladu. A nesouvisí to s tím, kdo to "namaloval".
Ale zase musíš uznat, že to skutečně "myslí upřímně". My jsme proti němu jen intérnétový kecalové.
Jsem zvědavej na výsledek, jen jestli to z toho "formátu" půjde vyčíst ...
Jak jinak by to taky moh myslet?
počki počki, to jako fakt SÁM MISTR?!?
A je to na stejné úrovni jako jeho psaní?
A jsou tam i nějací ti připrchlíci vidět? Mluvil s nimi? Jedl s nimi? Spal s nimi? Pil s nimi? Něco jiného s nimi dělal? A co na to Tleskač?
Pochopitelně nic takového. Je to umělecky pojaté, lehce abstraktně. Ale on ví...
hmm, Ridley Scott asi vrací Oskary...
No jestli kouk na trubku, tak nejen vrací, ale i zvrací.
edit - myslíš Oscary za Vetřelce ?
A ty tou trubkou myslíš co? Nebo koho?
No, Vetřelec je vlastně taky o migrantech...
Pánové, také jsem neměl dost času si to dílo vychutnat, ale na první pohled je patrné, že jde o zcela mimořádný počin.
Třeba ty dlouhé záběry do prázdna, kdyby takhle uměl s kamerou Ondříček, mohl by z Oskarů postavit armádu, jako ten čínskej císař z terakotovejch panáků.
To není na povrchní shlédnutí a navíc,ta nová neotřelá moudra "lidi jsou v podatatě stejní" (akorát doktor má klíče), to by moh Chovanec koupit jako školící matroš pro policajty.
Dobrého pomálu, zejtra dám dalšich 20 sekund...
TYS měl zapnutý i ZVUK?!? Tak to jsi buď tvrďák anebo masochista!
Bylo to náročné, ale bez toho není zázitek úplný
Já na to koukal v barvě !
HD, DD, DDT? Nebo jak jsou vlastně ty zkratky, moc se v tom nevyznám...
Svět není černobílý, toby ses jistě dozvěděl taky, kdybys nebyl xenofob a dokoukal to jak F.L. Věka...
Tak popravdě ono jet na Lesbos loni a jet tam teď je docela rozdíl...
Říkat, že je tam celkem klid a místní lidi se klidně koupou je poslední dobou docela snadný.
1. turci pořád nepouštějí
2. většina z uprchlíků nemá žádný vztah ke koupání v moři
3. řecká cesta není perspektivní díky Makedoncům.
Co mám zprávy z ostrova Chios ( doslova nadohled od Cesme) tak je tam poslední dva měsíce taky docela pohoda, ve srovnání s tím co se tam dělo dřív.
Divím se ale, že mistr nejel někam kde je opravdu mazec, například italské námořnictvo vyndalo z moře 9600 lidí za jediný den.
To se divím, že nejel tam kde se něco děje
To by ale nemohl prohlašovat, že se tam nic neděje, že je tam celkem klid a místní lidi se klidně koupou!!
Jen si musej hlídat kozy...
To, že se o něčem nepíše, ještě neznamená, že to neexistuje. Možná taky proto cesta právě tam.
A přestože Erdogan uprchlíky zadržuje, tak tahle cesta funguje dál, což jsem se osobně přesvědčil.
Strach byl prý ze začátku, ale pak docela pohoda.
Teď na Lesbu většinou prakticky posílají hned do Morie, která je vlastně dál, než jiná místa. Mithimna je od Turecka vzdálena jen nějakých 13 km (odhadem, přesné měření nemám).
A dostal jsem se k uprchlíkům doslova na centimetry, nebo možná bych měl říct na milimetry. Nutno říct, že na to, v jakých podmínkách jsou, tam mají fakt pořádek:
https://youtu.be/UHHvKKE4Uww
To jsi hrdina!
Tak hlavně jestli jim taky nějak pomohl, když už je měl na dosah a tak moc s nimi soucítí. Alespoň těm dětem.
Nebo že by je jen očumoval a hyenisticky si je filmoval ? Nevěřím...
Snažil jsem se udělat, co bylo možné. Dost mne mrzí, že jsem vlastně nemohl udělat víc.
Nicméně je fakticky jediná možnost, jak jim pomoct nějak lépe, a to přestat blokovat snahu o řešení a hledat řešení dostatečně rychle. Řešení zahrnuje i to, že tihle lidé, třeba jen dočasně, budou i tady. Takže přestaňte s tím pitomým antiislamismem.
Jo, to se říkalo po okupaci:
Víš jaká je jednotka dočasnosti?
Jeden Furt.
"Snažil jsem se udělat, co bylo možné."
např. ? Pochlubíš se ? Dej inspiraci. Když ne mě, tak někomu ochotnějšímu k pomoci. Třeba někdo tápe a neví, jak se zapojit.
Ono stačí i málo přispět. Zvlášť velkým problémem je voda.
Chtěl jsem pomoct těm dětem s pomocí UNICEF, kde mne teda dost naštvali. Ve chvíli, kdy ti lidé s dětmi překročili hranici Řecka už to není jejich věc. Snad by radši viděli ty děti umírat. :-(
Ono to natáčení má i svůj účel, ukázat realitu. Ta pomoc, co jsem napsal, je beztak jenom dočasná, a nijak situaci neřeší. Je třeba ty lidi přijmout a chovat se k nim jako k lidem.
Takže jsi jim donesl vodu ?
Nebo jsi jen chtěl po UNICEFu, aby jim donesl vodu ?
Takových (a mnohem lepších) filmových záběrů migrantů jsou plná média. To bylo jen nošení dříví do lesa, nic víc. Jen tvůj privátní vejlet za sluníčkem do Řecka.
Nebo nám stále ještě nějaké tvé věci prospěšné konkrétní činy tajíš ?
A dej konkrétní návod, jak je tady přijmout, když k nám sami nechtějí...
Po UNICEF jsem chtěl, aby jim nějak pomáhal, třeba se vzděláváním dětí, protože jsem věděl, že za pár dní budu pryč.
Jel jsem tam opravdu za sebe, ne za žádná média, ne za žádnou organizaci. Všechno jsem si platil sám. A kdyby to, co jsem viděl, bylo jiné, musel bych přehodnotit svůj názor. A i jsem byl na vážkách. Jsou to nezávislé záběry.
Nutno říct ale, že mi povolili to natočit, protože pochopili, že ty záběry samy jim mohou pomoct.
Že bych sám jim mohl pomoct nějak víc, než drobně, je iluzorní.
"A dej konkrétní návod, jak je tady přijmout, když k nám sami nechtějí..."
Oni o nás v zahraničí prakticky vůbec nevědí. A pokud ano, tak akorát tak znají výroky našeho pitomého prezidenta. To v případě těch uprchlíků rozhodně neposiluje touhu jít sem. Ostatně, když jsem těmhle lidem říkal, že jsem z České republiky, tak vůbec netušili, o co jde. Teprve poté, co jsem zmínil Československo, tak měli nějakou představu.
Prostě je třeba jim ukázat lidskost, ale zároveň bychom se k nim neměli chovat jako k malým dětem.(To jest všechno dělat za ně.)
Jinak to video jsem pochopitelně poslal představitelům naší vlády.
A vy jste neudělali ani to málo, abyste se přesvědčili, jak to skutečně je.
Takže co se teda vlastně skutečně a hmatatelně skrývá za tím tvým "Snažil jsem se udělat, co bylo možné." ?
Že jsi poslal tuctové záběry migrantů našim ouřadům ?
A sestříhal to nějak anebo to má xx hodin záběrů o ničem?
A co jsi kurva pro ty lidi udělal ty.
Proč by pro ně měl kurva něco dělat?
Hele, už se těším, až se konečně najde řešení, když se ti lidi přemístí, nebude žádný problém a lidi, kteří byli celou dobu proti uprchlíkům najednou budou říkat, že byli pro jejich přijetí.
Je to stejně jako se sametovou revolucí, kdy každej teď říká, jak byl strašnej hrdina, přitom po celou dobu dělal hovno, nebo dokonce ten režim přímo podporoval.
Je fajn, když se najdou takoví lidé jako Jiří Dědeček, kteří přiznávají, jak to bylo.
Takže si vlastně jen děláš strejčka, aby až se to usadí a oni sem přesídlí a politicky i jinak převládnou, abys byl krytej, že tys nebyl ten křivák, ale žes je měl rád odjakživa :-)))
Hele, nic mi do nich není, ale vůbec nic.
A ty, a podobní, sem tu primitivní, línou a pomatenou verbež taháš, pod záminkou jakéhosi pseudohumanismu.
Lidí na světě trpí strašně moc a není v lidských silách všem pomoci.
Nevím, proč jste si vybrali zrovna tyhle parchanty pochybné víry a dokonce máte tu drzost islám obhajovat.
Podle našich zákonů je jednoznačně islám "hnutí směřujicí k potlačení lidských práv a svobod", tedy neslučije se s našimi zákony a ty jako propagátor této nenávistné ideologie můžeš a budeš stíhán.
Žádná vlastizrada, ale útok na svobodu jednotlivce garantovanou ústavou a Listinou práv.
Předpokládám, že ženy považuješ za lidi, a tak žádné složité dokazování nebude potřeba.
Pokud bych já měl být souzen za obhajobu "hnutí směřujicí k potlačení lidských práv a svobod", což je absurdní, protože já neobhajuji ideologii, ale pouze lidi, pak by měli být stíháni téměř všichni současní uživatelé tohoto serveru, kteří navíc obhajobu a prosazování "hnutí směřujicí k potlačení lidských práv a svobod" opravdu dělají, včetně tebe.
Samozřejmě je mi jasné, že žijeme v banánistánu, takže lidi, kteří ten čin opravdu dělají, stíháni nebudou, zatímco lidi, kteří proti takovým hnutím něco dělají (mezi něž jsem se zařadil i já sám), stíháni budou.
Takže jsi, kurva, vlastně pro ty lidi udělal úplně stejný hovno, jako já. Akorát jsi byl na vejletě :-))
Jestli jsi je premlouval at ty vyzirkove tahnou k nam, tak doufam ze jednou budes souzen za vlastizradu.
Nebuď takový pesimista. Třeba jim vysvětloval, že u nás jim "pečení holuby nebudou létat zadarmo do huby" a pokud by chtěli u nás zůstat, BUDOU MUSET PRACOVAT A PŘIJMOUT NAŠE SPOLEČENSKÉ NORMY.
Tak u toho bych chtěl být a zažít :-))
Jsem zapomněla připojit: 8-))
nebylo třeba, i bez nich to bylo velmi srozumitelné :-)
Za vlastizradu může být souzen ten, kdo dělá něco proti vlasti, tedy například náš prezident, nebo třeba ty. Defakto antiislamisté pracují pro Daeš, nikoliv pro Českou republiku.
Máme svobodu a demokracii, takovou eurosocialiatickou, ale pořád demokracii.
Tak tě za vlastizradu nikdo soudit nebude.
Za blbost se nesoudí a nezavírá.
Všichni uprchlíci určitě nejsou muslimové. Takže pláčete ve špatném tématu.
Ti co nejsou muslimy to v táborech od těch co mulismy jsou dostávají sežrat.
V Německu dokonce občas i od německé ochranky,tedy tam kde je většinově muslimská, což není zas tak řídký případ, protože znalost jazyka byla při najímání výhodou.
Krásně rasistický příspěvek. Ale co taky od rasistů čekat, že.
Co čekat od blbce....
Že by povídku, video? :-)
Počkej, počkej, to by stálo za vysvětlení. O jakých rasách a rasismu píšeš ? A nejen ty ? Já čtu jen poznámku o lidech téže rasy, pouze jiného vyznání.
Byl tedy v naší historii konflikt mezi katolíky a protestanty také rasistický ?
A nebo je v těchto souvislostech s oblibou užívané, mimořádně hanlivé slovo "rasista, rasismus", jen účelová a bezobsažná floskule ?
Zklapni xenofobe :-)
To mají v Německu také, ti co poukazují na problémy jsou také paušálně rovnou strkáni do jednoho pytle. Nikoliv však s nápisem rasisté, ale pravicoví extrémisté.
Ale s tou ochrankou, na to jsem narazil v německých diskusích také. Stává se, že někdo musí utéct z uprchlického tábora a hledá pak útočiště na faře, protože je šikanován spolumigranty i ochrankou ruku v ruce kvůli své víře.
Němci, i když třetí poválečné generace, nejen že jsou k tomu vychováni ale opravdu a skutečně cítí historickou vinu svého národa.
Podléhají proto výrazné autocenzuře myšlení.
Je zajímavé, že méně historického sentimentu mají bývalí Dederóni.
Ač se nám to zdá neuvěřitelné, v Německu je stále ohromná síla těch, kteří jsou upřímně přesvědčeni, že Německo má povinnost postarat se o každého uprchlíka. Jen, díky Bohu, mnozí už začínají chápat, že nejde o uprchlíky ale ekonomické přistěhovalce, a k těm ani ten nejslušnější a nejpokornější pravnuk nacisty žádnou povinnost nemá.
Řekl bych, že v Dederónii neproběhla taková denacifikace jako ve Westnu. Což nejspíš souvisí jednak s tím, že oni byli ti, co u Stalingradu stříleli do vzduchu :), jednak tím, že nejspíš nejen českým komunistům se židovští nepřátelé také náramně hodili.
Jinak se pod to, co jsi napsal mohu podepsat, mám z nich stejný dojem.
Obávám se, že nesprávně používáš označení "ekonomičtí přistěhovalci". Jak to tak sleduju, jde o "sociálně-ekonomické žadatele o dávky" :o(
Ekonomičtí přistěhovalci jsou třeba u nás Vietnamci a Ukrajinci. Sociálně ekonomických máme ale taky dost ... (přes 1/4 milionu).
Hlavní problém těchletěch muslimů, je že si nikdy nevemou hypotéku, půjčku na úrok, ponivač jim to Muhamad zakázal. Takže z nich není žádný prospěch, ani přínos pro ekonomiku.
Neboj, oni to mají dobře ošéfovaný pomocí "halal bezúročné půjčky" a jejich obdoby leasingu, ovšem pod dozorem "bankovního duchovního" :o)
Samozřejmě, vydělávat budou jen islámské banky. Ale spousta těch Evropských se už taky snaží obchodovat podle šaríi a vlády kvůli nim dokonce upravují zákony (GB, F....). Taková tichá islamizace ...
ano etická banka je odpověď na potřebu vydělávat půjčováním peněz.
prodělávání peněz půjčováním ovšem nikam nevede a někdy se to maskuje pojmem dotace :)
Islámské banky vydělávaj stejně jako ty severní, západní a jižní. Jen to musej s pomocí toho duchovního dozoru šikovně skrýt :o)
To máš stejný, jako mladej Al Hadramee, když si u nás tu becherovku dal - jenom se musel při pití otočit zády k východu, aby to ten jeho vševědoucí neviděl. Celý jejich život je jedna velká přetvářka.
Z prodělávání by si paláce v kdejaký prdelce nestavěli:
při poslední finanční krizi skutečně nejvíce prodělávaly komerční banky založené na půjčování na úrok. Naproti tomu muslimské banky respektující nařízení Muhamada nepůjčují na úrok. Jako příklad fungování výdělku muslimské banky se obvykle uvádí příklad koupě domu. U nás to řeší hypotéka s úrokem. Pro muslima je úrok nepřijatelný. Takže Ali jde do banky a řekne, chci si koupit támhle přes ulici ten zelený dům. Bankéř se koukne, zjistí si cenu a nabídne Alimu obchod. Obchod se ziskem pro banku. Když se s Alim dohodnou, tak bankéř jde a barák koupí za 1 milion a za 1 200 000 ho prodá Alimu. Ali nemá prachy takže si na ten dům půjčí 1 200 000 od banky s tím, že v průběhu 20 let ty prachy splatí. Žádné úroky. Splatí fakt jen to co si půjčil. A tak se z toho západní banky poučily a vymyslely produkt zvaný etická banka.
A jaký je pro banku rozdíl, když přestane splácet tisíc Pepíků milion s úrokem - nebo tisíc Alíků milion dvěstě tisíc ? Obě banky budou v řiti...
u banky je mně, tak nějak jedno jestli ostatní Alíci přestanou splácet. Ale rozdíl je v tom, že ten Alík ten barák přeplatí akorát o 200 000. Kdežto u klasické komerční banky můžeš přeplatit 200 000 nebo taky 400 000. A to zda to Muhamad zakázal nebo povolil je v tuto chvíli nedůležité, pro mne. Ne tak pro Aliho ten má dobrý pocit, barák, dluhy.
A jak mají zajištěno když dotyčný přestane splácet kupní cenu?
U nás se už roky taky používá tenhle způsob "úvěru", jen to je větší prasečina s mnohem větším tlakem na věřitele než běžný úvěr.
Pro Lelka:
podle wiki jde o "murábahu":
"Banka místo poskytnutí úvěru na nákup určitého produktu toto zboží sama koupí. Klient s ním pak smí disponovat, nicméně až do zaplacení kupní ceny včetně ziskové přirážky zůstává zboží v majetku banky."
Takže forma leasingu a když nesplácíš, tak tě vyhoděj, asi ...
Jistě, vím, že to je forma leasingu, proto píšu, že se to u nás už léta také používá. Zhruba vím, jak funguje "úvěrování" jejich bank a základní princip jejich činnosti.
Orwell o tom zřejmě ví víc, tak mě zajímá jak mají jejich banky jištěné případné nesplácení. Jestli jako naše nebo tam mají i něco navic nebo jinak.
Tak řeč šla o krizi bank, tak by bylo dobré se držet tématu a nestáčet hovor k zatížení dlužníka. Tu krizi způsobili právě nesplácející Pepíci a způsobili by ji úplně stejně i nesplácející Alíci. Bance by bylo úplně k prdu vlastnit tisíc nemovitostí s klesající cenou, když by od Pepíků nebo Alíků neměla hotovost...
A když už, tak i u úročeného úvěru se předem dopočítáš celkové splacené částky i s úrokem. Jen hlupáka tohle nezajímá a půjčuje si naslepo.
Ronda: Ale Orwellovi zřejmě jeho komerční banka hýbe s úrokem bez jeho vědomí :o)))
Lelek: Naše banky taky nic moc. Ti "naši" dlužníci v domě jsou i po šesti letech stále ještě majiteli bytu, na který si vzali úvěr a nezaplatili ani K.
Hele já mám holouřiť ale žádné dluhy vlastní. Ten důvod proč jsem to sem uvedl je ten, že všechny imigrantské vlny do západního světa přinesly oživení ekonomiky. Protože imigrant nic nemá a banky mu rády půjčí. Půjčka respektive nutnost splácení půjčky je dobrou motivací k tomu aby imigrant pracoval. Takhle to fungovalo v Kanadě viz Charamostova kniha TA KANADA
U islamské imigrace to fungovat nebude. Právě z důvodu toho zákazu vypůjčovat si peníze na úrok.
To, že muslimské banky vyšly z krize lépe než komerční úrokové je fakt. Takhle to vyšlo těm hokynářům v Americe v číslech. Nedohledám už kde o tom psali nejsem ekonom jen si skládám informace.
Tak proč jsi psal že u "komerční" banky přeplatíš 200, ale i 400? Já s tím zkušenost nemám žádnou (nikdy jsem si u banky nepůjčil), ale když znáš částku, úrok a dobu, tak je to snad dané pevně, ne? Jako u toho Aliho případu.
Turci, taky vyznavači Islámu, šli do Německa za prací a fungovalo to (oživení ekonomiky, netušim, jestli si půjčovali). Takže bych k mohamedánským dogmatům přidal ještě arabskou mentalitu a oblbnutí že v Evropě je všechno zadarmo :o(
I třeba ČSOB může velmi snadno a efektivně půjčovat arabášům. Prostě místo úroků si propočítá pro danou dobu zápůjčky poplatek, který nějak vhodně nazve.
Když dneska bereš cokoliv na úvěr, tak i když jsou tam procenta úroku, od prodejce se dozvíš, kolik přeplatíš, tudíž celkovou cenu.
http://finexpert.e15.cz/hypoteky-pevnou-nebo...
si to nastuduj pokud tě to zajíma :-)
Já se půjčkám vyhýbám celý život, takže ta čísla co jsem uvedl, ber jako příklad, ne realná čísla.
Tohle je jiná, ale je potřeba zdůraznit, že "přeplacení" může být i nižší - takže u tvého příkladu třeba místo pevných 200 jen 100 anebo i 300. Mě prostě přišlo, že to v porovnáním s Aliho Islámskou bankou považuješ za podvod západních bank a že vlastně !vždy! klient dopadne hůř, než Ali a ještě nevědomky :o)
Krásný příklad toho, že islámská banka na tom taky vydělá majlant, díky za něj:)
Alí totiž ty peníze navíc zaplatí taky, sám to píšeš zaplatí 1/5 navíc a banka 1/5 navíc získá , konkrétně 200,000 .
Pojem etická banka s tím nemá nic společného :)
to by mě zajímalo co to ta etická banka teda je? Informace na internetu mlží něco o kampeličkách a další starodávné historii aby toho kostlivce nějak obalili masem.
:o) to máš - eko, bio, ethno, natur, hatefree, fairtrade, no teď přišly asi i banky s módním přívlastkem. Biobankovnictví by asi věřil málokdo (ale našli by se!), tak zvolili tohle ...
Doba si to žádá!
pro muslima je hlavní, že banka tam nevydělá úrokovou sazbou ale má normální obchodní marži, tedy rozdíl mezi nákupem a prodejem. Mimochodem úroky si neúčtovali ani židi mezi sebou. Úroky se vždycky směřovaly na góje.
A co je tedy když je obchodní marže rozložená do splátek a splátky jsou stejně velké, jako splátky úroku za stejnou dobu na stejné období ?
Proč tedy 65 procent muslimů v Anglii čerpá normální hypotéku, a dle islámského bankovnictví, které je tam normálně dostupné, se to nemá dělat ? Dělají to proto že je to nevýhodné ??
Mimochodem křesťané si také měli mezi sebou půjčovat bez úroku , akorát za marži :)
Na to ti neodpovím protože se na islámské právo ani na jejich náboženství nespecializuji. To že muslim někde chlastá, půjčuje si na úrok a dělá jiné věci, které by podle svého náboženství neměl je mi celkem putna. nejsem jeho farář ani nadřízený. Pouze konstatuji, že jeden z důvodů negativní protiislamské kampaně může mít tyto ekonomické důvody.
Proč ne, vždyť hlavním argumentem pozitivní islámské kampaně jsou jsou právě ekonomické důvody :)
Jinak ty mi nemusíš odpovídat, hodil jsi do tématu nějaký podtéma islámské ekonomiky a pak z toho vycouváš s tím, že o tématu islámské ekonomiky vlastně nic nevíš :D
Jsi tak chytrý, že musíš být z Prahy. Ale vlastně máš pravdu. Nic o tom nevím ale diskutuju o tom jako pražák. Aspoň v něčem jste nás ve Slezsku obohatili.
Bezruč se v hrobě vobrací :-)
Orwell - a jakpak se asi arabášskej bankéř dopracoval k marži ? Jak ji stanovil ? Střelil od boku, nebo ji vylosoval ?
Tipnul bych si, že z nějaké zkušenosti a obchodní taktiky věděl, že je vhodná tak pětina (tedy 200t z 1M). A co je pětina jinak ? cca20%, že :-) Nazvou si to jinak, ale fungují na tomtéž principu...
Takže podle cyklopalmovky jsou muslimové, kteří v uprchlických prostředích šikanují nemuslimy krásní rasisté. Nevím co si pod tím mám představit, ale protože činnost těchto rasistů vyšetřuje německá policie tak si myslím, že cyklopalmovka obdivem k rasistům v Evropě blízké doby poměrně riskuje...
A to je všechno? Takovéhle záběry z "cesty za migranty" přece vysílá kdejaká TV, naše státní jakbysmet. Zeptal ses jich alespoň odkud jsou a co si od Evropy představují? Byli tohle zrovna uprchlíci před válkou (IS, nebo Asadem), ekonomičtí migranti, nebo sociálně-ekonomičtí žadatelé?
Několikrát opakuješ že ti "povolili" to natočit - a kdo by ti tohle mohl zakazovat, Řecko není islámská země, nebo Rusko ...
Pokud někdo utíká i s dětmi, tak k tomu má fakt, ale fakt dobrý důvod. Co jsem byl schopen vypozorovat, tak se o děti starají lépe, než mnozí našinci.
"Několikrát opakuješ že ti "povolili" to natočit - a kdo by ti tohle mohl zakazovat,.."
No, pokud bych se jich nedovolil, tak by mi, a i právem, mohli rozbít hubu. To opravdu není o tom, zda jde o islámskou nebo jinou zemi. Taky bys asi nebyl dvakrát šťastný, kdyby ti někdo bez dovolení vstoupil do obýváku a natáčel tě, tvoji ženu, nebo děti.
Cikáni kočují s dětmi od nepaměti.
Nic nedělat a pobírat dávky je taky dost dobrý důvod, proč mít hafo harantů,.
Vypozorovat ? Vážně ? Tam na tom plácku, na ulici ? Jak dlouho jsi tam s nimi pobýval ? Podle těch tvých videodokumentů nejvejš deset minut...
S uprchlíky jsem strávil minimálně 14 hodin, jak dlouho ale přesně, to fakt nemůžu říct.
Tak proč krmíš YouTube hodinovými nicneříkajícími záběry na dveře vlaku a hrstku Arabů tam máš sotva dvě minuty ?
A když jsi s nimi strávil tolik hodin, máš nějaké zajímavé postřehy, které by nám je mohly přiblížit ?
A tu vodu jsi jim přinesl, když s ní mají takový problém ? Alespoň dětem ?
Ještě 437 910 hodin a a mohli vás svatořečit jako Svatou Matku Terezu, která se pomoci bližním bez rozdílu rasy a víry věnovala víc než 50 let...
Navíc ona s ten čas netrávila turistikou, ale něco pro ně dělala....
No, zrovna s Matkou Terezou bych asi fakt nic mít nechtěl. I když je to pěknej symbol, tak je to dost sporná osobnost katolické církve. Zrovna bych si nebyl jistý, zda tuhle osobu lze svatořečit.
A já to fakt nedělám pro nějakou slávu. Já to dělám pro lidi. Samozřejmě dělám to, co je v mých možnostech, a ty, pokud člověk dělá něco sám, nejsou nijak velké. A já je nepřesvědčuji o správnosti víry. K Bohu musí najít cestu každý sám. Někdo ji najde, jiný ne.
Přeju ti abys jednou neměl pocit, že jsi doplatil na přísloví: Čiň čertu dobře, peklem se ti odmění.
Ti křesťanští, co u nás byli - to byly taky celé rodiny i s dětmi. A část se jich vrátila - že by snad i s dětmi do války? Část šla za lepším. To tedy byli "uprchlíci", nebo ne? Jak se to jednoznačně pozná?
Když budu tábořit někde ve městě, ještě v cizí zemi, asi musím počítat s tím že nemám žádné soukromí. Rozhodně bych hubu nikomu nerozbíjel - to bych byl pěkný hulvát.
Tak to, s těmi křesťany, to byla kravina. Prostě se nemůže pomáhat dle náboženství.
Navíc se k nim chovali jako k malým dětem, tedy nenechali je dělat ani ty nejzákladnější věci. Ono je to fakt hodně jiný, když si zařizuji věci sám, když jsem odkázán na svoji, byť špatnou, angličtinu, než když to někdo udělá všechno za mne.
" Když budu tábořit někde ve městě, ještě v cizí zemi, asi musím počítat s tím že nemám žádné soukromí. Rozhodně bych hubu nikomu nerozbíjel - to bych byl pěkný hulvát."
Ty přemýšlíš tím pitomým čecháčkovským způsobem.
Horolezec z Vysočiny pracuje v Kurdistánu, 50 kilometrů od Islámského státu
30. srpna 2016 18:53
Jako celoživotní horolezec je zvyklý na pravidelné dávky adrenalinu a pro práci v této neklidné části světa jistou odolnost vůči stresu musí mít: jen padesát kilometrů od Irbílu začíná území ovládané teroristickou organizací Islámský stát. A právě tam pracuje Karel Sýkora z Jihlavy.
Zdroj: http://jihlava.idnes.cz/rozhovor-s-karlem...
Už jsem to sem postoval... Tento xenofobní rasitický zkurvený čecháček sebe a celou svou rodinu přestěhoval přesně tam, odkud utíkali ti "naši" uprchlíci před válkou.
No, takže debile, buď je ten člověk taky debil, že do oblasti, kde se válčí, lifruje svou rodinu anebo to, co je nám "oficiálně" předkládáno, není pravda.
Něco jiného, než urážky neumíš? A prosím o nějakou vědeckou studii čecháčkovství :o)
Ale s tím, že se ani lidem v nouzi nemá přehnaně pomáhat a všechno jim zařizovat, souhlasím. Tos mě mile překvapil. Byl bych strašně rád, kdybys tenhle názor taky předal vládě (už tam máš jistě dobré kontakty). Celé ohromné skupině přizpůsobených imigrantů by jenom prospělo, kdyby museli pracovat (klidně i podnikat), sami si hledat bydlení, zařizovat ho a platit. To že mají všechno zadarmo, je vůbec nenutí svou situaci řešit.
Palmič je tohoto směru průkopník. Zjistil, že migranti jsou na tom blbě s vodou, tak si je nafilmoval, krizi s vodou zkonstatoval - a dál se na ně z vysoka vysral. Ať si to nějak zařídí sami. Přece s nima nebude jednat jak s dětma (i s těma dětma) a nebude jim něco zařizovat a nosit, nějak jim hmatatelně pomáhat. Přece bohatě stačí, když o nich tady křandá a ostatní uráží...
Důležité je bojovat za lepší svět, ne se vyptávat nebo nedej Bože přemýšlet!
https://youtu.be/idBeWRORIy8
Já bych opět zde umístil odkaz na video televize ZDF (s českými titulky) na téma nepovedené integrace v Německu.
https://www.youtube.com/watch?v=CuZDFYoKoVM&...
Jo, to je "hutný" materiál.
Turek, německý policajt, říká že uprchlíci přinášejí náboženské a národnostní spory, vadila mu pro dceru německá škola s většinou neněmeckých žáků ... pak v Kolíně to paralelní právo a "soudnictví" ...
Ale vlastně se vůbec nic neděje, když existuje i pár solidních imigrantů.
zajímavý materiál.
Jinými slovy přáli by si žít v Německu úplně stejně jako doma, dokonce se zdá, že by se chtěli s Němci o radosti jejich životního stylu podělit....
Ne všichni, ale poslední sobou (10 let) pozoruji emancipační tendence mnoha Turků.
Dříve byli rádi, že tam jsou, mají práci a chtěli být co nejdříve Němci.
Teď, když spousta z nich má německou občanku, uvědomují si, že jsou Turci, že jich tam je pár milionů, a budou se hlásit o svá "menšinová" práva.
Jestlipak také jednou nepřijede nějaký turecký Runciman na nějakou německou Tokáň a vyslechne si, jak je Němci utiskují?
Výhoda dnešní EU je v tom, že několik top Runcimanů má každý národ přímo ve svých řadách a v Bruselském parlamentu je jich v přepočtu na člena ještě víc.
Všimni si kolik u nás vylezlo agilních levičáků všeho druhu. Navíc u nás jsou speciální v tom, že mají potřebu to " hlásit vejš" jak je to v Česku děsivé a jak utiskujeme kde koho...
Vůastně i zde na nakole je takových hned několik....
Že se tomu řidiči ani nedivím:-)
https://www.youtube.com/watch?v=Y8nBA79n-eE
v zemi kde už nechtějí mít ani separované záchody, hádají se o jména ulic ( příliš málo ženských jmen), chtějí mít značky s panáčkem, s panenkou( pozor né moc staromódně ženskou) a s transpostavou. V zemi kde nepřijaté studentky žalují stát, že si dovolil vzít 50 procent studentů s pindíky přestože mají horší výsledky na střední ( když rovnost tak né pro všechny :) klidně mohou fungovat školy, které separují chlapce od děvčat.
Udělat to nějaká normální škola, tak je oheň na střeše http://www.thelocal.se/20160829/stockholm...
ale islámská škola klidně může ...
Zkus u nás pořádat "Ples pro bílé" jako analogii "Rómského bálu". (Miss Roma, ...)
O dotaci pro sociálně znevýhodnění bílé žáky ani nemluvě:
Dne 31. 5. 2016 bylo poradou vedení a paní ministryní schváleno vyhlášení dotačního programu „Podpora sociálně znevýhodněných romských žáků středních škol, konzervatoří a studentů vyšších odborných škol na období září – prosinec 2016.
http://www.msmt.cz/vzdelavani/socialni-programy...
http://echo24.cz/a/wKzuT/nejsympatictejsi...
Dokonce je dost možné, že reálně v tom městě ten oddíl Hitlerjugend měli. A soutěž byla o období II. světové války. Smutná historie, ale naše. Kdyby nastoupili v pionýrských krojích, neštěkl by pes, ale přeci jen nebylo by to dobové.
Vzpomínám jak jsem před mnoha lety byl na nějakém průvodu k výročí sousedního městečka Sebnitz. Průvodem, tak jak to bývá procházely postupně postavy oblečené dle různých dob. Když přišla ta nacistická léta, za zvuku bubínků a píšťal prošli hnědokošiláči. Nebylo mi to dvakrát příjemné, ale holt to tak prostě bylo.
Zase jeden pomatenec
https://www.novinky.cz/zahranicni/svet/413479...
Připomenutí
http://zpravy.idnes.cz/klaus-se-obava-imigrace...
Václav Klaus st. i ml. jsou pitomci, jež není třeba brát vážně.
Zatím jste se nevyjádřil o jediné osobě, kterou je nutno brát vážně, tedy ovšem krom té vaší, ale to se nepočítá....
Mimochodem jaká byla koupačka ? Prý jste byl s cestovní kanceláří a s polopenzí u moře, v klasické turistické oblasti a počasí vám celkem vyšlo. Na kolik vyjde takový zájezd v době, kdy je každá koruna pomoci dobrá ?
Ani náhodou jsem nejel s cestovkou. A fakticky jsem se ani nekoupal. A o polopenzi bych si mohl nechat jen zdát.
Vy jste neudělal ani ň. Takže poučovat o tom, že je třeba pomáhat, byste mne neměl poučovat. Já jel udělat alespoň něco.
Tys jel udělat alespoň něco - ale co vlastně ?? Marně se to tady snažím od tebe dozvědět.
Zatím mi vychází, že sis je jen šmírácky nafilmoval, pro svůj alibisticky dobrý pocit, žes pro ně něco udělal.
Nebo jsi tam pro ně fakt dělal něco víc ?
Psal jsi tu například, že mají veliký problém s vodou. - Koupil jsi v nějakém supermarketu alespoň jeden balík vody a donesl ho těm dětem ?
Je lepší přispět našim odborníkům, tedy českým charitám ( zde vřele doporučuji českou katolickou církev, Lékaře bez hranic a Člověk v tísni ) než někam jet překážet v jedné osobě a bez jakéhokoliv povědomí jak a komu konkrétně pomoci a tam pak 14 hodin hladově koukat, jak uprchlíci svačí za peníze mezinárodní pomoci ....
Tak "Člověk v tísni" fakt dobrá charita není, u české Katolické církve taky peníze nejsou moc v bezpečí, zvlášť, když nad nimi má moc Duka. Snad ti "Lékaři bez hranic". Problém je, že ti na protest z proti nic nedělání z Řecka defakto odjeli.
Nechtěl bys ses raději místo afričanům, kteří k nám do ČR stejně nechtějí, věnovat slovenským Romům z osad, kteří k nám stále přicházejí?
Na Chiosu jsem byl za posledních 25 let mnohokrát, včetně svatební cesty a se všemi dětmi několikrát.. a tak jsem se zájmem otevřel vaše video Chios ... a uff no ... můžu vám říci, že před pár dny ve Flachau u bobové dráhy jsem asi potkal víc muslimů než vy za celou dobu na Chiosu...
Popravdě když bych měl vyhodnotit váš výkon na Chiosu, tak dle záběrů je úplně jasné, že jste prakticky nevystrčil nos z přístavu, probloumal jste se až na hlavní náměstí ( začíná tak 60 metrů od přístavu) prošel místní variantu na Pařížskou ulici až k muzeu Chiosu a z mini kopečka jste celý v obavách kolem pomalované zdi došel za pár minut zase do přístavu :) ( jako ty anarchisticko/komunistické malůvky tam na tom místě jsou minimálně čtvrt století akorát přepíšou hesla a osvěží hvězdy občas :)
Musím řici, že pojem " nicnedělání" vaším podáním nabylo netušeného významu .
Tak jen doufám, že jste zjistil, že pomeranče v hlavním parku nejsou k jídlu jako já v roce 1990 ? :)
Rada : když chcete netočit město plné života, tak v Řecku a na Chiosu zvláště musít jít večer až tak po 22té hodině, o siestě a ráno je to tam mrtvý jak po epidemii :)
Jinak mimochodem vámi zmiňovaní vojáci v přístavu byli i v roce 1990 a každý boží rok, co jsme tam byli s dětmi nebo bez nich ... na ostrově je jich víc než celá divize a je tam slušná námořní jednotka a jsou tam i výsadkáři..
Mapku dávají v přístavu na info centru a soudě dle vašeho projevu jste byl docela slušně dehydrovaný, na to si dejte pozor ....
Až na to, že infocentrum (a místní ani neví, co to je) tam jaksi nemají. Takže mapka žádná.
Ostatně, pokud člověk chtěl něco vidět, tak zrovna na tomhle místě byl přístav jediné místo, kde by se snad dalo něco vidět, což jsem taky odpoledne viděl.
Na Chios jsem měl všeho všudy jen asi 24 hodin, no, kdybych tam jel opravdu na dovolenou, tak by to tam za víc asi fakt nestálo.
Víc muslimů jsem viděl až na Lesbu, byť samozřejmě jsem měl i na Chiu to štěstí, ale až odpoledne, i když jsem si prozíravě zajistil ubytování na druhé straně ostrova, než je Moria.
Běž s uprchlíkama a celým islámem vůbec do prdele. A hlavně se už s tama nevracejte.
Tam do těch míst, kam mne posíláš, bys měl spíš jít sám.
Mapu dostanete v každé turistické kanceláři.
Samozřejmě je i na netu.
Přístav je nejobyčejnější část Chiosu, je vidět že jste čistý turista, co vám nepřinesou pod nos, to nemáte....
Podrobnější mapu tam fakt nedostanete. A že je na netu je mi na dvě věci, když nemám jak se tam dostat. A ta mapka, která se tam dá sehnat, je na dvě věci.
On ten Chios je až příliš nezajímavý. A přístav je místo, kde ty uprchlíky defakto zachytit lze, do uprchlických táborů běžný smrtelník opravdu nemá přístup.
A kdybych byl čistý turista, tak bych šel někam na pláž, což je asi tak jediné, co na Chiu lze dělat, a na vše se vykašlal.
Krom toho odjet někam, když máte 24 hodin a jízdní řády jsou v Řecku většinou něčím, o čem si můžete nechat jenom zdát, je blbost.
Nepoužívej slovo "uprchlík".
Jde o "migranty".
Většinou jde opravdu o uprchlíky. Nebo si snad opravdu myslíš, že v tomhle se dá reálně žít?
https://www.youtube.com/watch?v=QHxVn84md5U
Nutno říct, že ti doktoři si zaslouží opravdu uznání. No, současná situace v Alleppu je dílem Ruska.
A třeba tady se moc neví, že Erdogan zrušil zákony na ochranu dětí před sexuálním zneužíváním. Taky se nějak neví, že Turecko prakticky neuznává jiné uprchlíky než svoje lidi a lidi z dob 2. světové války.
Většinou jsou to ekonomičtí migranti, jak dokazují data
Chceš říct, jak nám řikají naše pseudoautority.
Ve skutečnosti ovšem čistě ekonomických migrantů bude minimum. Ostatně, pokud by většina byla ekonomičtí migranti, tak proč by obětovávali opravdu nemalou sumu (tisíce Eur(na koruny znásob 27×)) pro nejistou cestu sem.
Azyl získá v evropských zemích cca 25% žadatelů o azyl (což je podmnožina z počtu imigrantů).
V ČR je to cca 5%. Máme velmi dobré azylové zákony bránící zneužití a testující spolehlivost žadatelů. Nesmíme si za žádnou cenu nechat vnutit destrukci tohoto systému z EU.
V Německu momentálně postrádají 9000 dětí uprchlíků, což je zhruba dvojnásobek proti stavu z ledna 2016. Myslíte, že mají v Německu dobrý zákon na ochranu dětí, když jim jich tisíce zmizí neznámo kam a děje se jim neznámo co ?
Zdroj
http://www.dw.com/en/some-9000-refugee-children...
Speciálně pro vás cyklopalmovko , protože znám vaše námitkové pochody :
(Bundeskriminalamt který to číslo přinesl není pravicová organizace leč je to federání německá policie.
DW.com není pravicové, soukromé nebo nedůvěryhodné médium, je to německý státní rozhlas pro zahraničí, který má zhruba 3000 zaměstnanců a je financován německým státem...
9000 z kolika. Ono 9 000/900 000 je něco jiného než 9 000/10 000.
Česká policie taky není pravicová organizace, přesto nemůžu říct, že by byla nějak důvěryhodná.
Česká televize a český rozhlas jsou taky financovány státem, že by dělaly svou práci dobře se zrovna říct nedá, i když je pravda, že ji dělají o něco lépe, než Prima nebo Nova. V případě Primy ale snad dělá tu práci lépe skoro každý, a o Nově by se to dalo říct taky.
Mě akorát napadá, jestli se náhodou nejedná o děti "putovní", které se dováží opakovaně a tak jejich počet uvnitř Německa papírově narůstá, i když tam po nich není vidu ani slechu.
že by tak uměle vylepšovali poměr mladých mužů?
Tož nedělej ze sebe vola a přemejšlej, jak je to možný, když čísla neseděj na skutečnost :))
Třebas proto, že v tom mají němci děsný bordel? :)
To by mě nenapadlo ani ve snu! Akorát nevěřím tomu, že by někdo ilegálně s obrovským rizikem adoptoval takové množství. To by u nás v děcákách pořídil zcela legálně lepší.
Nebo myslíš, že s nima topí?
Proč by s nima měli topit ? Prostě ty pětadvacetiletý děti nečekají na nějaké úřední požehnání pobytu, nebo neriskují případné vyhoštění, ale prostě jen zmizá v džungli německých muslimských ghet. Sami Němci přiznávají, že v těch čtvrtích jsou nedopočítatelní.
Uprchlíci? To že jako prchají před válkou? V Turecku je válka? V Řecku je válka? V Itálii je válka? Ve Francii je válka?
Uprchlíci to jsou, dejme tomu, v první bezpečné zemi. Což pro ty ze Sýrie je Turecko. Pokud "prchnou" z Turecka do Řecka, tak se stávají nelegálními migranty bez nároku na azyl. Zajímavé je, že "ajfouny" narozdíl od osobních dokladů neztratí...
Tak kdyby jen ty zeme co jsi vyjmenoval, ale oni nas sem jdou vyzirat snad ze vsech zemi Afriky a predniho vychodu, tam vsude je valka? Mimochodem, je valka taky v Jihlave, nebo kde byl ten premalovany kravin?
Co je ale hlavni, a co tu myslim nezaznelo, videl nekdy palmovka valecny uprchliky? Myslim OPRAVDOVY valecny uprchliky? Vypadaly snad fotky napriklad z II svetove valky tak, ze 80-90% byli mladi chlapi? Odkdy prchaji pred valkou bojeschopni muzi a nechavaji tam sve zeny a deti?
Ne ne, pro mne uz to je jasny, tahame si sem budouci problemy, z tehle lidi nikdy nic dobreho nebylo a nebude, nasi predci to vedeli, celou historii jsme se tyhle pakazi branili abysme prezili, a ted to budeme muset udelat znova. A palmovka je pro mne vlastizradce, a nic na tom nemeni ze to dela jen z kolosalni naivity, a az to tady skonci a bud my budeme mit urezany hlavy, nebo cmoudi budou viset na lampach, a v tom pripade doufam, ze na tyhle zradce se nezapomene a nic se jim neodpusti za roli jakou sehravaji ted, kdy sem tahaji toho trojskeho kone.
Po dobrym to tady urcite neskonci, na to znam muslimy az moc dobre.
Co se týká té Afriky a běženců z rovníkových zemí - tam je údajně jiný problém a to je vysychání země. Nevím přesně terminus technicus, ale tihle běženci přesidlují na sever kvůli tomu, že se u nich stává půda neúrodnou.
Zajímavý je, že už 30 let v Sahelu srážek neubývá, naopak mírně přibývá. Asi je to způsobeno tím hnusným Globálním Oteplováním. I když se to třeba na první pohled zdá divné, tak ochlazování by vedlo k suchu a rozšiřování pouští.
http://www.nature.com/nclimate/journal/v3/n7...
Ja ti povim kde presne je problem. Je v tom, ze tahle lina pakaz ceka kdy prileti ocelovy ptak od hloupych bilych lidi se srotem. Kdyz se tak stane, naperou si pandera pecenym srotem a jdou se mrouskat jak potkani, protoze to jediny jim opravdu dobre jde.
Krasny priklad je Nigerie, pred 100 lety 15 mio obyvatel, dnes 180 mio. Vsechny divoky zvirata co tam meli uz davno sezrali. A tak je to vsude, i v zemich kde krome pisku maji uz jen kameni, tam vsude roste pocet byvatel exponencialne, ale zemekoule neni nafukovaci. Odjakziva toto regulovaly valky, a ani ted to nebude jine. Rocne pribyde v rozvojovych zemich 80 mio obyvatel, do Evropy se infiltrovalo podle prolhanych politiku a s nimi spojenych novinaru 1,5 mio, ale tohle cislo uz pouzivaji asi rok, tak odhaduji ze to bude 3 mio. Furt jeste tam tedy je prirustek 77 mio rocne. Mame brat vsechny? Za pouhych 5 let by nas tady komplet nahradili, a pritom tam u nich by jejich pocet neklesl, tedy by se ty problemy pouze o tech 5 let oddalily, ale vubec nic by to nevyresilo. Je jasny ze valka bude, ta v ulicich! A kdyz si sem tuhle verbez tahame, tahame si sem zaroven i valku.
edit: a jeste bych chtel dodat, ze podle mne uz jsou karty rozdany a v podstate se nema cenu tady hadat.
Já se nehádám. Jen jsem předala, jak jsem získala.
Jsem proti přijímání migrantů nechť je to z jakýchkoli důvodů a nehodlám ani posuzovat životní podmínky (klimatické, živelné ani válečné) v jiných zemích, protože o tom vím velký kulový.
Echtle Jandová pokud bych se jen maličko zmínil co výš píšeš tak máš ve vzp navždy po ptákách a jdeš k lopatě. ;-)
(S někým takovým chodím totiž často na pivo jen pro tvou informaci).
Pak máš zhubnout, když se prolejváš pívem s Andrejem, Bobe...
No samozřejmě se naskytla možnost si ty mapy stáhout, dopředu vytisknoutm koupit nebo je mít dokonce v mobilu.
Navíc Nokia/microsoft mobil za i méně než 2 tisíce korun to umí zadarmo aktuálně pro celý svět.....
Vy jste prostě 24 hodin capkal kolem přístavních restaurací , místní nákupní zónou a po náměstí kde centrálně staví autobusy pro celý Chios. Minimálně do jednoho ze tří táborů na Chiosu by jste stejně došel za +- 30 minut s prstem v nose...
Tak fakt jsem nepočítal s tím, že tam žádnou mapu mít nebudou. A každý nemá mobil, na němž jdou přehrávat mapy.
A tábor tam zřejmě je někde na severu, takže asi bych tam za půl hodiny nedošel, když se člověk dostane na jih.
A to, že někde centrálně staví autobusy, zvlášť v Řecku neznamená vůbec nic. S tím jsem měl problém na Lesbu, kde bych se sice do Morie dostal, ale už bych se nedostal zpět, prostě naprosto dokonalé jízdní řády.
Ale jasně, pro vás, kdo není schopen udělat ani ň, jsou to jen výmluvy.
Není na severu.
Jak jsem řekl jeden je zhruba 30 minut pomalé chůze od přístavu Chios.
Autobusy jezdí v Řecku naprosto normálně, na Chiosu určitě. Je samozřejmě možné jet i taxíkem, není to moc drahé. Vypůjčit auto na den je naprosto jednoduché, půjčit si na jeden den skútr je nejenom naprosto jednoduché ale i levné, dokonce se tam dá půjčit si i to kolo.
Výmluvy, marnost , trapnost . Jak si kdo naplánuje cestu takovou ji má, chtěl jste být takový všudebyl a zorganizoval jste si to sám, tak to neházejte na řeckou hromadnou dopravu.
Najmout malý skútr nestojí , ve srovnání s letenkou do Atén, prakticky nic...
Jo, musel bych o tom ale vědět, a mít mapu. Myslím, že jsem schopen lokalizovat to místo. Možná bych tam i náhodou došel, kdyby mi nedošla energie.
Samozřejmě na těch videích není úplně všechno. To by zlikvidovalo jak paměť, tak baterku.
Řecká hromadná doprava je ale opravdu šílená, a to snad všude.
" Najmout malý skútr nestojí , ve srovnání s letenkou do Atén, prakticky nic..."
Jenže ve chvíli, se vydáte na takovou cestu a nemáte moc, tak zrovna najmutí skútru je postradatelná položka. A řídit auto v Řecku bych snad ani nechtěl.
Jo, tu tvoji poznámku o tom, že v tom šíleným provozu bys tam auto řídit nechtěl, jsem zaslechl. Humorné bylo, že kolem tebe za děsně dlouhou dobu projely dvě auta a nějakej skútřík :-))
https://www.youtube.com/watch?v=fb3Se8TBvag
1:40 min
Jel si pomoci a měl si na to limitovaných cca 24 hodin?!?
Tak hlavně že si za tu chvilku stihnul ty uprchlíky aspoň vidět a nafilmovat.
Jen tak na okraj - jak to, že jsi měl "jen" 24 hodin, když si, podle tvých vlastních slov, nebyl vázán na žádnou cestovku a na nic a jel sis jen sám podle sebe?!?
To, že nejsem vázán na cestovku, ještě neznamená, že mám úplně volný program. Ve chvíli, kdy mi jela jediná loď dál, je to trošku blbé. Tam, kde nebyla jedna možnost, se to dalo natáhnout, nebo zkrátit.
Ostatně podobná blbost mi nakonec nedovolila jet do Idomeni, prostě jediný vlak/bus někdy pozdě, a možná základna někde v ... . A kvůli kameře ta základna byla nutná.
Upřímně bych tak nějak pochopil, kdybys vzal ty peníze co jsi dal za ten výlet a odnesl je nějaké neziskovce. Tak by jsi alespoň přispěl na mzdy přátelům vítačům, ale takhle....Ale zase jsi si alespoň udělal dovolenou a tu člověk potřebuje.
No, původně jsem chtěl udělat mnohem víc, bohužel jsem narazil na bandu idiotů. Ono zajišťování nějaké pomoci v Řecku, je sice dobrá činnost, jenže to není řešení. Je třeba postoupit o krok dál, přikročit k přerozdělování, protože Řecko samo, nemůže ten nápor zvládnout, a zvlášť poté, co Erdogan oficiálně prohlásí nemravnou smlouvu EU-Turecko za neplatnou.
Pro sebe jsem si dopřál maximálně den a půl. Každopádně teď bez nějakých obav můžu říct, že není důvod ty lidi nepřijímat, neb jsem ty lidi poznal osobně. Samozřejmě, nejsou mezi nimi jen samí svatoušci, ale to ani v ČR. A na tomhle foru, zvlášť v tomto tématu, je křiváků víc než dost. Zvlášť, když je založeno jedním z nich.
A lidi, kteří tak rádi jezdí do zahraničí, by bylo dobré upozornit, že pokud budou tyhle lidi odmítat, tak se jednoho krásného dne může stát, že oni nikam taky nevyjedou. Ostatně už je to vidět na Británii, kdy po Brexitu, podporovaného stejnými lidmi, narostl počet spáchaných trestných činů z nenávisti (hate crimes) nejen na lidech odkudsi z druhého konce světa, ale taky na lidech ze středovýchodní Evropy.
Řečí máš jak vopice chcanek - tak už bys mi mohl konečně říct, jestlis udělal aspoň ten nejmenší konkrétní dobrej skutek a donesl jim tam jedinej balík vody, když jsi zjistil, že s vodou mají velký problém. Alespoň těm dětem...
Ať se o ně postarají (a klidně i "postarají") ti, kteří to tam rozmrdali a hlavně pak ti, kteří si je pozvali. Když někoho pozvu k sobě domá na mejdan, tak ho nebudu posílat k sousedům, aby mu tam dali najíst.
Naprostá většina jsou to nelegální migranti, kteří azyl nikdy nezískají, nemají na něho právo. Takže naložit je do autobusů a lodí a naházet je zpátky za plot. Jinak za pár let je budeme hnát po kulometama do dobytčáků směr Turecko. Všechny. A včetně všech kolaborantů a zrádců, kteří jim pomáhali.
"Ať se o ně postarají (a klidně i "postarají") ti, kteří to tam rozmrdali..."
Tak začni. Ty jsi za to, že ti lidi musí sem, taky zodpovědný. Nebo mi opravdu chceš říct, že za invazi do Iráku, jejímž následkem je vznik Daeš nemůžeš? Udělal jsi snad něco proti invazi do Iráku?
Z mé zkušenosti vím, že většina jsou naopak lidé, kteří alespoň na dočasný azyl mají nárok.
Utíkají přece před válkou. V Turecku válka není. V Řecku válka není. Jsou v bezpečné zemi. Není vůbec žádný důvod, proč by měli jít sem. A pokud si je pozvala mamá Makrela, tak ať se o ně taky postará. Když si pozvu na mejdam k sobě domů lidi, tak je taky neposílám k sousedům, aby jim tam dali jídlo, pití a postel.
Islamský stát nezvnikl následkem invaze do Iráku, ale kvůli nenávistné ideologii zvané islám. Meleš nesmyly.
Ona Česká republika napadla Irák? Nebo ho napadlo Československo? A kdypak to bylo? Nějak si na nic takového nevzpomínám.
A co jsi udělal ty?
"Ona Česká republika napadla Irák?"
Ano. Invazi do Iráku jsme podpořili, byli jsme součástí "koalice ochotných" (mj. nás za to tvrdě kritizovali třeba Francouzi), i vojensky jsme se angažovali. Co si tak vzpomínám, nějaké velké protesty se kvůli tomu nekonaly...
Vojenským angažmá myslíš účast našich chemiků a lékařů?
Aha. On takový lékař, či chemik, zabije stejně, ne-li víc lidí, než tankista či pilot bombardéru, že?
I kdyby to byla jenom polní kuchyně - poslali jsme tam armádu. Vojáky. Tu invazi jsme podpořili. Někteří lidé mají tendenci se tvářit, jakože "my nic, to někdo jinej". Ne. My taky.
Jo, a mimochodem - podpořili jsme i útok na Srbsko v roce 1999, na to - v rámci svatého zápalu reconquisty - lidi taky rádi zapomínají (je to obzvlášť zábavné, když si člověk uvědomí, čí vláda to byla...)
velmi matně si vzpomínám, že srbové vedli válku na území Slovinska, Chorvatska, Bosny a dalších místech, kde vedli podle tebe asi " politický boj" ve stylu my vám ukážeme Dubrovnik..
https://www.youtube.com/watch?v=sU0JPXUmg44
Pokud budeš argumentovat tím, že bránili územní celistvost , tak bych pak prosím chtěl poděkovat české a slovenské armádě, že stejně brutálně jako srbové nebránily územní celistvost u nás ..
Díky ti armádo :)
Za Slovinsko, Chorvatsko a koneckonců ani za Bosnu po tlamě nedostali (i když zasloužili). Ten ochuzenej uran na ně nasypali kvůli Kosovu...
Ale o tom můj příspěvek nebyl. Byl o tom, že ČR se podílí na vojenských operacích po světě a tvrdit, že "my nic, my plnotučné mléko" je poněkud...ehm...pokrytecké...
Irák jsme pomáhali rozdrbat, "stát" Kosovo jsme pomohli vytvořit a uznali, vyzbrojili jsme Gruzii na válku v Osetii a do Afghánu jezdí už několikátá generace našich vojáků.
Nehodnotím, jestli je ta, jistě obětavá a náročná, služba mužů a žen AČR pro dané oblasti a koneckonců i pro ČR přínosem nebo ne. Píšu to sem proto, že spousta lidí se děsí, že sem táhnou davy Afghánců a Iráčanů a tvrdí že se situací v jejich zemích nemáme nic společného. Máme.
Znovu zopakuji, že jsem na účasti a skvělé práci našich vojáků nesmírně hrdý.
Za zkurvený život afgánců, iráčanů a ostatních orpavdu nemůžeme. Melou se tam odjakživa a nikdy nepřestanou. Budiž, ať si tam řežou hlavy dle libosti. Ale ať to KURVA netahají k nám do Evropy.
Podstatné je, že Česká republika, a i její veřejnost, s tím souhlasila, byť třeba jen mlčením.
To, že útok na Irák vlastně nemá moc společného s demokracií, bylo jasné už tehdy.
Za jeden a půl dne si poznal jací jsou?!?
Co lze také čekat od člověka, který tady dělá "psychologické rozbory osobností" aniž by kohokoli byť jen viděl.
A co se týká pomoci - jestli tam přišel a jen mentoroval jako to děláš tady, tak si dovedu živě představit, jaký byl o tvou pomoc zájem.
zajímavé na tom je, že když si pak přečteš jak lidé nemají problém přijít na Chios, dojít do kempů a něco tam pro ně udělat
v tomto článku z 9 srpna 2016 je zmíněn čech Luděk :)
https://www.opendemocracy.net/can-europe-make...
http://www.reflex.cz/clanek/zpravy/74623...
Popravdě tady logika rovnosti nekulhá ani trochu, pokud máme svobodu slova, náboženství, sňatku bez ohledu na pohlaví tak nebude lze muslimům právně bránit v mnohoženství když už na to přišli :)
No, ono mnohoženství už tady defakto je, byť ne právně. A dokonce jej vyznávají i osoby veřejně činné. Ráthovo mnohoženství navíc bylo takové veřejné tajemství. (Věděly o tom i ty ženy). Takže Reflex se spíš snaží vyvolat paniku, jak ostatně všechny české pitomé noviny.
Jakou paniku ? Vy jste proti právu muslimů na mnohoženství ?
Kurva, jak říkám, tak to tu už máme, byť ne posvěcené zákonem. Ale zákon sám to ani nezakazuje, zakazuje to morálka, kterou ovšem dodržuje málokdo.
Kurva je nějaký nový módní oslovení ve vědecký a umělecký komunitě?
Pardon my tu máme možnost, že rodina dostane dávky na 2-3 manželky ?
Máme zde možnost že se 2-3 manželky mohou ptát u doktora na stav manžela ?
My zde máme možnost, že 2-3 paní mají stejné jméno jako jejich manžel a že dědí stejně ?
V právním řádu ?
Máme zde možnost slevy na daních na 2-3 manželky ?
Prodají vam v ZOO rodiný lístek pro 2-3 manželky s dětmi ?
Zakazuje to občanský zákoník (zk. 89/2012 sb.), § 674; trestní zákoník, § 194, to pak hodnotí až dvěma roky natvrdo...ale to Ty víš, že jo?
Ale to se vztahuje defakto jen na manželství. Ale to neznamená, že muž nemůže podle zákona udržovat vztah s více ženami zároveň, a dokonce s nimi i zároveň mít děti.
Tak proč píšeš, že zákon nezakazuje mít víc manželek? Nebo myslíš, že muslimové nechtějí manželky, ale jen nějaké vydržované baby a že by na to rodina té ženy přistoupila?
"Tak proč píšeš, že zákon nezakazuje mít víc manželek?"
A já něco takového psal? Nebo fakt myslíš, že mnohoženství je dáno nějakým psaným svazkem?
Mimochodem svého času i křesťané měli mnohoženství povolené. I když pravda, někdy v dobách, kdy začínalo.
Ano psal
Re: Islamizaci nechceme (II.)
Kurva, jak říkám, tak to tu už máme, byť ne posvěcené zákonem. Ale zákon sám to ani nezakazuje, zakazuje to morálka, kterou ovšem dodržuje málokdo.
[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: dnes v 07:22
Autor: cyklopalmovka
Polygamie existovala jen u židů , najde se ve Starém Zákoně, ale jen poměrně krátkou dobu, v době Ježíše Krista byli již židé dávno monogamní takže vaše tvrzení je opět jen blábol...
Kurva, píšeš voloviny. Zákon zakazuje více manželství.
Řekl bych, že i tohle přirovnání celkem slušně kulhá :-)
Až bude homosexuálům povoleno před úřadem uzavřít vztah s více homosexuály, tak pak by mělo logiku, že muslimové chtějí mít možnost uzavřít víc sňatků a mít více manželek.
Do té doby má možnost jako každý jiný mít uzavřený jeden sňatek a další baby si držet a platit mimo manželství.
myslím, že oni to hrají na přesvědčení :)
No a průser je, že se to u lidí podobných palmovkovi může snadno povést a časem prosadit změny v zákonech.
Postupně to budou zkoušet, ono se jim občas povede prosadit nějaký náš ústupek a svoji výhodu až postupně dojde k tak výrazným změnám, že návrat už bude velmi obtížný.
Taqk jak to tady čtu a sleduju, vychází mi, že palmič vykonal totéž, co se tolik kritizovalo v letech 1997 a 2002 při povodních.
Do zasažených míst přijížděli tzv. "povodňoví turisté", podívat se, jak takové neštěstí vypadá, napást se na senzaci. Ruku k dílu ale nepřiložili, nepomohli. Jen čuměli, překáželi, fotili, filmovali.
No a palmič teď v Řecku předvedl totéž, jen místo na následky povodně čuměl na migranty.
Ruku k dílu taky nepřiložil. Ale žvanění mu jde skvěle...
Jdi do hajzlu.
Chtěl jsem fakt udělat mnohem víc, ale narazil jsem na bandu pitomců, tak jsem udělal jen něco málo.
Taky je mi jasné, že prostá pomoc v těch táborech je neudržitelná. Je třeba prostě ty lidi pustit do Česka, což čeští pitomečci nechtějí.
Ale kritizovat snahu, něco udělat, to by jim šlo.
Udělal jsi naprosté hovno. Nic konkrétního. Jen umíš kecat. A nadávat ostatním. A za své neúspěchy vinit jiné.
Problém je, že ti lidé utíkají i v rámci Německa z oblastí, které jsou podle nich " nepravé Německo" jinými slovy nedostatečně bohaté a zajímavé.
A popravdě když bych si měl vybrat co by bylo pro budoucnost Česka lepší, zda vy, nebo nějaký normální průměrný Syřan ?
Tak ve světle vaší cesty hlasuji pro Syřana a vás bych poslal do Německa..
Cestu si dokážou zorganizovat, používají lepší mobily a za dobu, kterou jste probloumal na území Řecka se dokázali sami dostat přes moře a skrz celou EU.
Darwin by pro vás taky asi nehlasoval...
Do jakýho hajzlu ?
Na jakou bandu pitomců jsi to narazil, že jsi migrantům ani tu vodu z nejbližšího obchoďáku nemohl donést ?
Třeba na tebe. I když teď myslím úplně jinou bandu pitomců, poněkud výše. Holt vládne neviditelná ruka trhu. Že to pak vypadá blbě, to je věc jiná.
S tou vodou jsem nevyvrátil ani nepotvrdil, takže kde bereš tu jistotu, že jsem jim vodu nedonesl. Jsem daleko solidárnější, než většina z vás (a rozhodně víc, než všichni, co diskutují v tomhle tématu), možná než všichni vy dohromady. Jen o tom málokdy mluvím, stačí, že to ví ti, kterým jsem pomohl.
Co ti bránilo napsat "jo, donesl", pokud jsi jim ji donesl ? Nebo se snad za to stydíš ?
Mohlo by mi (nebo nám) po tom být houby - pokud bys ale ty nemoralizoval a nepřičítal si pochybné zásluhy. Sám jsi tady i na YouTube prezentoval svou cestu i její účel, také jsi sám zmínil ty problémy s vodou. Tak si myslím, že konkrétní otázka na konkrétní pomoc je zcela na místě.
Konkrétní pomoc je i to video, byť jsem nechtěl zůstat jen u něj. A vlastně taky nezůstanu.
Že bych zmínil problém a alespoň se ho nepokusil vyřešit?
Jako fakt mne nasrali v UNICEFu, kde na jednu stranu tvrdí, že asi polovina uprchlíků jsou děti, ale pokud by měli pomoct v zemi EU, tak to ne. Ty děti příchodem do EU neztrácí svoji špatnou situaci.
Navíc UNICEF má o dění ve státních uprchlických táborech daleko horší informace, než jaké si člověk může obstarat přes důvěryhodné zdroje.
Opravdu to není tak, že bych chtěl jen paraziticky točit uprchlíky. Jenže nějakému opravdovému řešení jsou házeny všemožné klacky pod nohy, ať už pitomečky, kteří na základě zkreslených nebo špatných informací, těm lidem odmítají pomoc, nebo třeba připosránkem na Hradě.
a) co jako řeší to tvoje video s mnohaminutovými záběry dveří vagónu, nebo záběry tvých pochodů uličkama ?
Mimochodem, dělej něco se svojí fyzičkou. Na pár schodech se zadejcháváš jak starej dědek ;-))
b) mlžíš hezky, ale furt z tebe ne a ne vypadnout, jestli jsi nějak reagoval, na krizovku, o které jsi dám tak veledůležitě referoval.
Donesl jsi jim tam tu vodu, nebo ne ??
To je pro dementy jako ty. Jakýsi důkaz, že ty záběry nejsou staženy a poskládány z internetu.
Ono jedno dělá kamera, nahrávací zařízení zachytí i zvuky, které neslyšíme. Krom toho pomalá chůze je ve skutečnosti náročnější, nohy začnou bolet daleko dřív, než když se do toho člověk opře. Pomalá chůze+mluvení+vedro je docela vražedná kombinace.
No ne-ke-cej... Fakt, jo ? Víš, mě se ještě nestalo, abych ve vedru pomalu šel a u toho mluvil :-)))) Šmarjá, ty jseš blbej, to snad není možný.
A tahle fotka z videa je důkaz víc než dostačující, že to není stažený z netu :-)
Navíc, co to pochodovací video má jako dokazovat ? Že jsi byl na dovolené v Řecku by ti všichni věřili i bez videa. Tam jezdí od nás lidí mraky. Proč ne i ty...
No, a VODU, vodu jsi jim donesl ?? Alespoň těm žízní trpícím dětem ?
Ty jo, co je to za odporného migranta?:-)
Se divím že ho nešoupli taky do nějakého toho tábora.
Agentura Bachtar a ta helena fibignerová, koho mě to jen projevem připomíná ?
https://www.youtube.com/watch?v=KPzjVQ5ExoM
Blbej seš ty. Ostatně kdyby sis položil zásadní otázky, jako co všechno je třeba k poskytnutí téhle pomoci, věděl bys odpověď. Já nejsem jako vy, nebo nyní Medvěd, kterej je totálně zmanipulovanej, a lze to velmi snadno dokázat.
A pokud z nějakého videa děláš obrázky, mohl by ses alespoň zeptat. Je to stejné jako s točením uvnitř uprchlické komunity. Taky je třeba se zeptat, zda souhlasí. Samozřejmě primitivní antiislamisté nemají ani za mák slušnosti.
Otázku jsem si položil a hned si na ni odpovídám - je potřeba nalézt nejbližší obchod nebo obchoďák, čapnout jeden futrál balených vod, u kasy zacálovat směšnou částku v porovnání s cenou tvého vejletu, nebo cenou kamery a prostě jim to tam donejst. Tohle by zvládnul i vyloženej primitiv bez základky...
A co se týká obrázku, je z videa, které jsi ty sám pověsil na YouTube bez jakýchkoliv omezení, navíc, jak sám píšeš, má dokazovat tvojí přítomnost v Řecku. Nechápu potom, proč se tak čertíš. S obrazem jsem nijak nemanipuloval, nezkresloval.
Vždyť ty vlastně nevíš co sám chceš :-))
Proč furt sem cpeš slob0va jako "uprchlíci" a "pomoc"?
Jde o migrující nájezdníky. Ty jsi zatím do společné kasy neodvedl ani měďák a tůtoruješ tu své živitele, což je poněkud drzé.
I kdybys nakrásně koupil ten balík vody a donesl ho těm pomatencům, jak navrhuje Ronda, stejně bys to nedával ze svého, ale z mého a Rondova....
Ty celý svůj život jen bereš, tak se neopovažuj něco pindat.
Okupanti jsou leda tak Češi. Nechtějí dělat podřadnou práci za minimální mzdu, to radši půjdou na pracovní úřad, a ještě si budou přivydělávat na černo. A pokud už nějakou práci přijmou, tak nejlépe tu, kde je maximální zisk za minimální námahu.
Už dávám do společné kasy, i když já ty peníze, které tam dávám, nevidím. No, ony peníze mají vlastně nulovou hodnotu, jen my si na nich nějak příliš zakládáme. A tohle fakt není něco, co je určeno k ochraně.
Tak hlavně že ty tu "podřadnou" práci za minimální mzdu chceš dělat a děláš.
Ono je ale jednodušší zašívat se na VŠ s tím, že děláš "studie" a ostatním do všeho jen pindat jak to mají dělat.
Takže s takovými argumenty přijď, až si vyzkoušíš skutečnou práci na vlastní kůži.
Nájezdník není okupantem, pokud se nájezdu podaří ubránit.
Snažíš se (verbálně) ze všech sil, abychom nájezdu podlehli, ale tak jednoduché to nebude.
Nezvládáš jazyk, nezvládáš kameru, nechápeš jednoduché souvislosti, ještě že vypadás k světu, konečně se objevil ten mezičlánek mezi vopicí a neandrtálcem....
Když čtu některé tvoje příspěvky, děsí mě představa, jak po pár pivech representuješ naši krásnou zemi při svých cestách po Evropě.
Tak, abych vlast representoval co nejlépe:
http://www.glassfairs.co.uk/Articles/2011visit...
http://www.artplus.cz/cs/aukcni-zpravodajstvi/1...
(viz odstavec Sberatelská záležitost)
http://www.20thcenturyglass.com/glass...
http://www.kralik-glass.com/beranekbasicinfo.html
No stačí si dát do vyhledavače google "Jindřich Pařík" a zjistíš, jak repreaenruji naši vlast ve světě.
Schválně jsem si zadal jméno Pavel Čmuchař.
Výsledek nula.
Ro bude ten rozdíl v tom, co jsi udělal pro vlast a pro druhé ty a co já.
Ale ještě to můžeš stihnout, jsi o pár let mladší, tak s chutí do práce!
Hlavně si proboha ohlídej, aby se příznivci českého skla nedozvěděli, jak kulturně se projevuješ tady. To by byla hotová katastrofa. (Navíc mám obavy, jestli poznáš rozdíl mezi reprezentantem a parazitem)
Běž se podívat do zrcadla.
Uvidíš závistivý uzlíček komplexů.
Chudaku..
Možná se tu ještě najde pár lidí kteří uvěřili, že zrovna ty, reprezentuješ v zahraničí české sklo, resp. vlastní sbírku skla, z lásky k naší vlasti. Ale na mě to, prosím, nezkoušej..
Ty jsi totiž ubožák, který není schopen pochopit, že člověk investuje svůj čas i peníze do věcí, které má rád a to tak, že nemalé peníze, a ještě více úsilí, než si dovedeš představit.
Že pak po letech trpělivé práce se dočkáš úspěchu i ocenění je celkem přirozené, když věci děláš dobře.
A pak se dostaví závist.
Kolik ten člověk na tom musel vydělat?
Kolik dostal za tu knihu?
To ať mi nikdo nevykládá, že to dělá zadarmo!
Myšlení zkurvené socky. Prací si vydělám dost peněz, že si mohu dovolit ze zdaněných peněz provozovat ten web, datové úložiště, a platit všechno kolem. A pro tvou informaci, stojí to ročně víc, než tvá dovolená.
Po mě tu něco zůstane.
Dobře zpracované dílo pana Františka Vízneta a pana Ladislava Urbana, podrobně a knižně zpracovaná historie škrdlovické sklárny a dokud si to budu moci dovolit, i volně přístupný archiv všech zdrojů (ono nakoupit ty časopisy, katalogy a prohnat to scanerem bylo taky spousta práce.
Kdybych si měl za ten čas, co jsem tomu věnoval účtovat svoji běžnou taxu, měl bych vilu v Monaku.
A co zústane po tobě?
Pár jedovatých slin co jsi plivnul kolem a odporný puch malé závisti neschopného človíčka.
Užij si to.
Tuhle diskuzi máš taky moc rád, investuješ do ní spoustu času, možná i zdaněných peněz, přesto se mi z toho dost často zvedá kýbl. Takže si dokážu živě představit, jak kulturně ses zachoval v rámci "lásky k českému sklu".
Ne to byl rafinovaný trik jak vidělat další prachy, jak jinak.
Na lid seru, ale lidi mám rád a naši, ti co normálně pracují, nikoliv dávkaři, jsou fajn.
Říkám to pořád, my mít jen o malinko víc kázně a respektu k autoritám, ale jen o milimetr, natrhli bychom Němcům prdel.
Ti kluci od skla, věkem generace mého táty, to dokázala, a málem se na ně zapomenulo. Tak jsem, s přispěním mnoha přátel, tyhle pány a dámy připomenul.
Vzkaz dvěma směry:
Jsme inteligentní, pracovití a tvůrčí lidé, kteří když budou chtítm udělají z naší vlasti kvetoucí zahradu.
Chci aby to slyšeli lidé venku i doma.
Že se najdou závistiví blbci, co to nepochopí, se dalo čekat, ale střet s takovou omezenou zaprděnou zlobou vždy trochu překvapí. Naštěstí jsi kůlem v plotě, jako Milouš...
Holt žije ve svém mikrosvětě. Na po jakémkoliv vykročení z něho narazí do zdi, což ho tam zase vrátí.
Ono třeba zmiňovat se v zahraničí o našem prezidentovi zrovna není dvakrát bezpečné. Ostatně s těmahle máme strašnou smůlu. Havel nebyl nic moc, ale alespoň byl normální. Klaus dokonce i v přímém přenosu kradl, no a Zeman nás prezentuje jako banánovou zemičku plnou komplexu méněcennosti.
Co to pindáš, jsem v zahraničí zhruba 120 dní v roce, ty ses vrátil z výletu a jsi chytrej jak traktor
Zdravím z Porůří, troubo :-)
Můžeš žít v zahraničí a přesto ve vlastním mikrosvětě. To se nevylučuje. A v takovém případě pak opravdu můžu vědět víc já, kterej se tam dostane jen občas.
Souvislosti nechápeš ty, Jindro, nejen jednoduché, ale i ty složitější. A to bys, jako starší, a tedy světa znalejší, měl . Ostatně propadáš stejnému fenomenu jako Medvěd, až na to, že trošku jinak, ale propadáš. Prostě máš radši svůj názor a necháváš si to od svých potvrzovat kde se dá, než aby ses alespoň někdy zamyslel. Medvěd se navíc nechává od myslících lidí odříznout.
http://www.blisty.cz/art/83629.html
Docela mne překvapilo, že pravděpodobnost, že se v USA staneš obětí teroristického útoku je menší nejen než že se staneš obětí dopravní nehody, ale i než že zemřeš po pádu z postele(!).
Ty jsi vážně trouba, Rosťo.
S Čulíkem jsem se rozešel už adi před 15ti lety, protože je to manipulativní magor.
Když jsem osal do Blistů (a narozdíl od tvých slintů to lidi četli a diskutovali) ty jsi ještě netušil, co je to internet.
Tak laskavě přestaň poučovat všechny kolem.
Jindro, manipulativní jsi ty. Je docela zvláštní, jak se na to dívá Čulík. Svého času jej prej četla minimálně celá ODS, protože nějak označil proces v ČT. Když pak ale zjistili, že nebude skákat, jak on bude pískat, tak se s ním rozešli. Stejně se teď nedávno stalo levici, takže Britské listy opustil dlouholetý spolupracovník Š.Kotrba.
A upřímně, nevím, jestli má tvoje články smysl číst, asi radši ne.
A ty si asi taky myslíš, že všichni budou skákat, jak ty budeš pískat. No, cestu do háje sis vybral sám.
Kolik ti bylo za Bobokrize v ČT?
Co ty o tom víš?
Čulík je levičák, ale to by nevadilo, kdyby nemanipuloval již zveřejněné texty. Cizí texty uložené v databázi prostě po letech bez uzardění pozměňuje a komentuje, jak v tom 84'.
Blisty odešli v řiť bolševizací, kdy soudruh Kotrba nahradil Tomáše Pecinu, a objevili se exoti jako Fabiano Golgo, kteří se nestydí, stejně jako ty, veřejně lhát a ignorovat zdroje.
Já, hako fejetonista, jsem to zabalil ještě před Pecinou a Blisty zařadil na roveň Haló novin nebo Rudého práva, tedy něčeho, jako hovna, do kterého nepotřebuji šlápnout, abych věděl, že smrdí.
Ty jsi už potomkem těch hoven, tak od tebe nic rozumného čekat nelze.
Asi by ti prospělo se zkusit uživit sám, bez podpory státu, ale prioritou pro tebe by mělo být dokončit školu. Tohle amaterské "dobrosraní" nikomu nepomůže, čpí z něj nezkušenost, nevyzrálost a naivita, kterou celkem právem v tvém věku lze považovat jako případ sociální demence.
Pokud někdo zveřejní video, OPAKUJI ZVEŘEJNÍ JEHO VIDEO, opakuji ZVEŘEJNÍ video na nejsledovanější video síti světa a pak se diví, že se najde na netu, tak je od něj dost primitivní, opakuji hloupé se nad tím rozčilovat.
Jasně, s příchodem sociálních sítí mizí slušnost, musí ustoupit chtíči a snaze zničit soupeře.
Čím konkrétně tě ničím, přetisknutím nekarikované momentky z tvého důkazního videa ?
Slušnej člověk by si přes takovej xicht hodil nikáb nebo burku :-)
No tak, vážení. Kdo zde s Palmičem diskutujete, vemte na vědomí, že tahle debata vás může krásně obohatit. O problemaice islamizace Evropy ne, na to zapomeňte. Ale máte možnost v přímém přenosu sledovat, jak se na našich pseudounverzitách dělá vědecká práce, jakou činností a v jaké kvalitě se zabývají lehkoživkové, kteří jednoho dne budou za to své žvanění a teoretizování požadovat profesorký titul a budou se cítit dotčeni, budou se soudit, budou se hrdlit, když jim ho třeba jednou někdo odmítne posvětit.
No, lehkoživkové jsou především antiislamisté. Pitomce neobohatí nikdo, kdo zastává jen trochu odlišný názor než oni. A o antiislamistech to platí dvojnásob.
Tituly, stejně jako peníze, nejsou nic.
Já mám paměť jak slon. Tak jestli se dožiju, nezapomeň!
No, pokud budeš podporovat antiislamismus, tak, že vyhraje, pak bude jen otázka pár let, kdy zemřeš. Antiislamismus je stejným zlem jako antisemitismus.
A i když mám titul, tak mi přijde blbý, aby mne někdo, zvlášť z neodborné sféry a v případě, že se nebavíme o něčem, co souvisí s odborností, titulem oslovoval, a taky nebažím po tom mít vyšší titul za každou cenu.
To ti upřímně věřím, že za každou cenu ne :))
PS Dobře víš, že profesorský titul znamená definitivu a celkem slušnej příjem, to máš spočítaný dobře.
Profesory jmenuje president.
I ten současnej, kterej je fakt Ovarová hlava, ovšem není takovej dement aby Palmiče jmenoval.
Ono je k té profesůůe dlouhá cesta, nejdřív vůbec obhájit ten doktorát, pak publikovat, docentura, a furt publikovat a pak možná....
I když to hoch tlačí politicky té správné bruselské linii, je od profesury milion kilometrů. Profesor musí být osobnost, ne pomatená figurka, Putna s Bělohradským stačí dosyta...
Uvažuješ v penězích, a to je špatné. Jistě, člověk má s titulem více peněz než normální doktor.(Profesor v ČR je vlastně učitelský titul, to jest, nejen že máš za sebou nějakou vědeckou práci, ale taky dokážeš vychovávat následovníky). Ale prachy nejsou vše. Když si vezmeš, co vlastně reálně potřebuješ k životu, tak každá koruna navíc je vlastně zbytečná.
Ty si zatím nevychoval ani křečka, ale načtené to máš dobře
Ty žádný titul nemáš, jsi jen naprosto obyčejný Mgr., jakých jsou u nás mraky.
A proč ty tedy stále studuješ, když tituly nejsou nic?!?
Od člověka s takovým názorem bych spíš očekávala, že se na jakoukoli školu vyprdne a půjde makat.
Třeba poznání světa. Ale to lidi, jako vy, kteří studují jen pro titul, a ještě hledají možnosti, jak s tím mít co možná nejmenší práci, asi těžko pochopí.
Špatně, příliš pyšná a nabubřelá ambice.
Svět nepoznáš a nepochopíš, ale cílem je, posunout tu laťku poznání, pochopení jen o malinko dál.
https://youtu.be/s91q-XlpG2E
Nechápu, že Ty vysokoškolsky vzdělaný člověk, si nedokážeš spočítat, že kdyby jsi věnoval peníze, které jsi vydal za svou "objevnou" cestu, přímo nějaké nadaci, tak to opravdu mohlo někomu pomoci. Takto jsi jen poněkud zbytečnou cestou poškodil životní prostředí.....
Poznání světa na jaderné fakultě ČVUT?!?
Ftipe vylez?!?
Ano, studovala jsem kvůli titulu a nemám problém to přiznat. Vše, co jsem se přitom dozvěděla a naučila beru jako bonus. Nicméně nebyl to ztracený čas a mnoho věcí využiju.
Ale co oceňuji nejvíc je, že jsem viděla, jak celé to slavné ČVUT funguje a jak je vysokoškolské vzdělávání degradováno.
Takže pokud by si chtěl opravdu poznávat svět, pak bys to udělal jinak a mnohem aktivněji než se flákal na státní VŠ. A nic na tom nemění ani fakt, že už si to studium zřejmě platíš.
https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/414311...
To jsou teda uprchlíci, hezky se nám vybarvují.
Kdo ví, co ten list, pokud jde o věrohodné noviny, napsal. Novinky sice nepřekrucují fakta tak jako třeba parlamentní listy, ale taky docela slušně.
Tak si to přečti přímo zdroj.
To bys měl asi zvládnout si to najít sám, dokonce byst to měl udělat, když jsi ten vysokoškolsky vzdělaný člověk.
Ale kdyby ti to nešlo, tak zde je odkaz:
http://www.welt.de/politik/deutschland...
Tak tiše si představuji, jak v roce 1969 nebo 1970 jezdí čeští emigranti na Němci placenou řádnou dovolenou do ČSSR a ..... a nejde mi to .
To ovšem na klasickou prouprchlickou výčitku " taky češi v osmašedestátým utíkali a jak nás přijali" vrhá poněkud podivný stín...
Ne vážně, dovedete si představit, jak na Rozvadově soudruzi z silových složek socialismu salutují panu Novákovi s rodinou a říkají užil jste si tu dovolenou ? Tak pozdravujte v uprchlickém táboře a příští léto zase vítejte doma soudruhu.....
Takže bychom se mohli zamysket nad tím "anti-islamismem" který je nám některými morálními kreaturami vyčítán.
Položme si pár otázek:
1. Považujeme za správné a akceptovatelné, že žena musí poslouchat muže a že nemá žádná práva?
2. Považujeme za přijatelné a akceptovatelné, že žena může být bita, a v případě, že si nękdo myslí, íe byla nevěrná, brutálně zabita?
3. Považujeme za přijatelný a akceptovatelný sex s dětmi?
Civilizovaný Evropan má jasno.
Tohle je neakceptovatelné, nepřijatelné.
Tohle s sebou všechno přináší náboženská sekta uctívající islám.
Normální člověk, který má v úctě lidská práva a rovnost občanů před zákonem musí být "Anti-islamistou".
Je přirozená povinnost postavit se tmářství a zlu. Je to normální.
Že si pár pošuků z toho chce udělat korýtko neznamená vůbec nic.
Anti-islamismus je vlastní každému člověkum co má v úctě lidská práva - Rostislave Adama, mgr.....
To by mě zajímalo, kdo je tu ta kurva, co považuje kamenování žen za normálni a adekvátní trest za podezření z nevěry, fakt, přihlaš se, hrdino!
Překrucuješ. Tohle je otázkou výkladu. A to, že žena neměla žádná práva, bylo (může být) i součástí křesťanství, a obávám se, že někde zrovnoprávnění žen a mužů proběhlo až v polovině minulého, tedy 20., století, a obecně ke zrovnoprávnění začalo docházet až ve 20. století.
Od kdy se počítá, že muž nebo žena již není dítě. Taky bylo běžné, a někteří naši heterosexuálové to též považují za normální, že sňatky a sex byli již ve 12 letech. Krom toho, že jsou muži a ženy, kteří mají/měli dobrovolný sex v tomto, nebo podobném, věku.
Od kdy se počítá, že muž nebo žena již není dítě?!?
To si snad děláš legraci že tuhle hranici, danou zákonem, neznáš...
No, může být defakto tato hranice definovaná zákonem? Zákon určitou dobu může toho člověka chránit, vyjma před sebou samým. Jako pokud si 13-letý kluk, nebo 13-letá holka začne ze své vůle sexuální románek, tak ho, nebo ji, neochrání nic, ani zákon. Naopak, zákon v tu chvíli nemá jak potrestat viníka.
Z hlediska městské dopravní cyklistiky se pak jeví více než podivné, že na kole muslimky nějak nejezdí a je celkem jedno, jestli jsou heterosexuální nebo měly dobrovolný sex ve 12ti letech.
Dokonce v Německu chtěla nějaká parta cyklistů učit ženy, sestry a dcery uprchlíků jezdit na kole, ale protože by při tom , dle otců manželů a bratrů, údajně byly zneuctěny jako ženy, tak si ve světle těchto událostí říkám, jestli by neměly přestat na kole jezdit i evropské nevěřící a křesťanské ženy ?