Ahoj,
přemýšlím o koupt tohoto elektrokola, ale netuším, zda je to dobrá volba http://www.easy-bike.cz/elektrokola/terenni-kola/
Rozumím, že za tu cenu nemůžu čekat nic špičkového, ale v podobné cenové relaci jsem zatím nenalezl lepší a kolo je pěkné i designově...to ovšem může být jediná výhoda :)
Budu rád za jakýkoliv názor na tento typ kola.
Nějaké těžké bez baterie. To miluji že je "pěkné", pěkné kolo, pěkné auto, pak do nebo na to sednou a z toho "pěkné" vidí a mají prd.
27 kg s baterií a bez blatníků a výbavy? To tedy nic moc na to,že to má malej motor,lehkou aku.Moje kolo váží bez akumulátoru 27kg,rám je z oceli + nosič,blatníky atd.
zase za to dostaneš o nějakou kačku víc ve výkupu. to je taky pěkné, ne? :-D
To bude nějaký lešeňový hliník :-) A nebo má pancéřové pneumatiky
Budu rád, když mi doporučíte něco jiného. U toho "pěkné" píšu, že to může být jediný výhoda, ale čekal jsem, že se toho někdo chytne. Budu rád za rozumné odpovědi. Díky
Pokud máš dobré kolo tak raději přestavět. Tak těžké nevýkonné krávy kola bych tedy nechtěl. 27kg s provedením 250W v náboji ,to je tedy brutal
a proč sis našel kolo zrovna u firmy, která dodává náhradní díly na auta?
Protože ho můžu mít nový za 16 tis, přes jeden servis. Ale ta váha je fakt masakr. Resp. jde sehnat "kvalitní elektorkolo do 25 tis? Počítám, že se těžko. Vlastní jiné kole na přestavbu nemám.
Bazar. Nebo připlatit. Ale nic moc. Ale zase jen 21kg http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/1-1...
To kolo je opravdu z hliníku? Ani ocelové tolik neváží :-))) Bez motoru a aku 21kg?? To je fakt brutal stroj
Alespoň to vypouštím z hlavy, viditelně to byl fakt nesmysl :) Díky
Třeba se spletli:-) Ale ta váha je opravdu mimo- Já mám ocelové kolo ze supermarketu + levnou odpruženou vidlici. Kdybych oddělal motor a akumulátor s nosičem a měl z toho zase šlapacácí kolo,tak bych se dostal na váhu 19kg. Ocelák
Nebyl, klidně dál o něm uvažuj, za 16 tis. nepostavíš ani kdyby jsi měl vlastní kolo.
Co dělá tu váhu? Ukryté zlato v rámu??
Baterie, motor, nářadí, nahradní potřeby atd...:-)
+ nákup z LIDLU
Ber ho za ty prachy, na váhu se vybodni, zdejší odborníci většinou gramaří:-)
Mé elektro včetně baterií a věškerého vybavení váží 50kg a nemám s tím sebemenší problém.
Gramaří??? Spíše kilaří :-)))
Gramaří, přitom se nažerou v poledne a nalijí pivem a vůbec jim nevadí že vezou o 2-3kg více:-)
Zato 200g pumpička by jim mohla kolečko přetížit:-)
Je pravda, že mám chudejch 75kg, tak tím by se to mohlo redukovat :
Koupil jsem ho asi ve stejné akci za 15.000 od svého dvorního autoservisáka, který ho dostal "zdarma" za odběry v Autokelly. Jezdí na něm přítelkyně, párkrát jsem na něm jel taky a dovolím si tvrdit, že za ty prachy je to naprosto to nejlepší co můžeš sehnat. Pouze jsem vyměnil ty lankový brzdy za hydraulický + přední vidlici (zbyly z mého starého kola).
Dekuji za info. Reknis mi jeste jak to je orientacne s najezdem?
Tak lépe než můj 1KW Bafang :-) Ale přítelkyně má 50kg, takže je to značně zkreslené :-)
Po cca 60ti najetých km měla cca 3/4 baterie, já 30%. Průměrná rychlost cca 30km/hod. Změnil jsem jí rozměr kol, nastavil nejmenší co to jde, takže jí to pomáhá do cca 30-35 namísto původních 25km/hod. Upozorňuji že v rovinatém terénu.
Dá se odblokovat na 35 km/h přímo na dispeji nemusíš měnit průměr kola
Super zprava, popiš jak ;-)
Drž stisknutý SET asi 15 vteřin a dostaneš se do nastavení rychlosti bude tam 25 nebo 26 a potom tlačítkem ˇplus nastavíš rychlost
Moc diky, nasteveno na 0 a funguje paradne!
kolik takhle ujede na baterku
Tak zatim jsme dali cca 40 a z baterky ubyl jeden dilek. Po rovine a s pritelkyni co ma 50kg...
Jen na 35? Já myslím ,že snad úplně
no je tam hodnota 50 ale nezkoušel jsem jak to jede
1kw Bafang 50 dozajista pojede. Spíše pojede po rovině přes 60,někdo tvrdí 65,ale záleží na převodu
no jo ale toto kolo má motor 250W
Také to nebylo k tomu kolu.
Za ty peníze ho ber. Není to RR mezi elektrokoly, ale určitě tě nezklame.
Místní odborníky musíš brát s rezervou, vesměs do roztrhání těla nekriticky brání své řešení. Kdybych před lety na ně dal, tak dnes jezdím s těžkým 1kW žroutem a ne s převodovou 250-kou.
Ok :-) tak bude jezdit s těžkým 250W žroutem :-)
Tady přece nikdo nekritizuje to,že to má 250W motor,ale že to má značnou nadváhu. Asi není hliník jako hliník,nebo je to edice na 150kg jezdce.
Je to obšlehnutý Magnum Mi5 a ten váží stejně, v USA mají asi stejný hliník jako v Číně
Asi. Nadváha značná
Tak kolo jsem pořídil a jsem s ním opravdu spokojen. Jezdím s ním v Jizerkách po kopcích a na 3 asistenci ujedu kolem 70 km na nabití. Co mě však mile překvapilo, tak když jsem kolo převažoval. 24 kg včetně baterie! Nechápu tu oficiální informací.
Tak to je jiná. Asi nechtějí ,aby to někdo kupoval :-) 27 s Lion 36V a hliníkovým rámem to bilo do očí
Rád čtu,když alespoň někdo chválí-ale jeden dotaz-jak funguje pomoc-dává stále stejný výkon na kolo a reguluje rychlost nebo snižuje výkon dle asistence?
A cítíš,že by s menším tlakem na pedály dával menší výkon? A jak to brzdí-měl jsem horáka s mechanickýma kotoučovkama a brzdy nic-moc,V-čka byly účinnější.
A co přesmyk,přehozka,klikové složení-je to nejnižší řada,tak nevím,jak to bude držet.....
Díky,B.
Tak nikdo nic neví,nikdo neporadí...no,koupil jsem dvě -jedno bezproblémové,druhé se samo vypnulo,ztratilo část výkonu a to po cca 50 km...budu reklamovat a uvidím,co bude dál.
Tak jsem zpět po roce provozu-tady je pár poznatků.
Tím,že mám kola dvě,mohu srovnávat a ihned poznám nějakou změnu proti druhému-a to je asi kámen úrazu.
Takže první odešlo při cca 50 km,dostal jsem výměnou jiné,ale to již mělo ovládání u levé ruky a centrální display a obě brzdy odpojují motor.Toto kolo zatím funguje dobře,naj.1800 km,ale nejde na něm nic nastavovat jako na starším.
Starší model-jeden ovladač v display u levé ruky a odpojení motoru jen u př.brzdy-fungoval do cca700 km,pak se snížil výkon cca o 1/3 ,začalo se při teplu odpojovat a jiné drobnosti.Poslal jsem ho na reklamaci a po návratu se NIC nezjistilo(dle reklamačního nálezu),ale stejně mi dali novou baterii a ŘJ.
Po jízdní zkoušce byl výkon stále nízký,kolo sice neodpojovalo(byla venku zima),ale zase zapínalo a vypínalo nárazově,prostě buďto "plnej nebo nic".Tak šlo na další reklamaci a ta se zatím jeví jako "úspěšná",tzn.kolo se vrátilo do stavu funkčního,i když výkon se na původní úroveň nevrátil, ale už mu nechybí 1/3,ale tak cca 1/5.Těď mě asi napadnete,že se to nedá poznat,ale mám možnost okamžitě přesednout na druhé a pak se to poznat dá. Toto kolo má najeto 2800 km.
Jinak celkově ke kolům-nutný stálý drobný servis (to jsem u starého horáka neznal)-je to dáno tím,že na kole jsou ty nejlevnější komponenty-brzdy,přehozka,přesmyk,atd,-aby prodejce mohl srazit cenu. Barva je měkká,odře ji i molitan v kolovém nosiči.
A teď k ceně-koupil jsem je za "hodně" akční cenu,takže jsem s problémy s kvalitou komponentů musel počítat,ale za plnou cenu cca 29000,- bych se jim obloukem vyhnul!!!
Zdar,B.
Nedočet jsem se jaký je tam motor.... nebo jsem to přehlédl ? Já tomu za ty peníze nevěřím, to je cena za normálního horáka střední třídy.
250W 8fun v zadnim kole
taký mi to přijde za ty peníze docela podezřele. Navíc osobně si myslím že 250W na terenní elektrokolo je málo
Motor mi rozhodně slabý nepřijde a nákup tohoto kola považuji za jednu z nejlepších investic v životě. Přiznávám, že se silnějšími motory nemám zkušenosti, ale nepotřebuji, aby kolo jezdilo za mě...to už můžu pořídit motorku a nešlapat vůbec.
Určitě nepochybuji že toto kolo není úplně špatné :) Vždyť to je jenom kolo a můj osobní názor. Od toho jsme tady.
Jedině k těm motorům. Nemusíte to brát pouze jako motorka, ale to berte i z pohledu zatížení.
Pokud máte auto s motorem 1,2 a 1,6, tak obojí pojedou v pohodě, avšak zatížení motoru je u obojích různé.
Jinak gratuluji ke koupi. Ať se dobře jezdí! :)
Dobrý den, jsem spokojeným majitelem kola od AutoKelly 27,5.
Neví někdo se dostat do servisního menu v nastavení modulu Das-Kit C6 a upravit si pomoc do 25km/h podle svého?
Stejně tak si myslím že motor má vyšší výkon než uvedených 250W ale z důvodu homologace jej museli omezit a možná i ten pude poladit. poradíte?
Zde je návod totožného elektrokola prodávaného pod jinou značkou, kde je vše vysvětleno, ale v angličtině.Motor zde má 350W. https://www.magnumbikes.com/wp-content/uploads...
Tento návod je pro starší typ MI5.Mám stejný problém jako autor ,,DAPRO".Nelze se dostat do uživatelského menu.Tlačítko SET funguje pouze jako přepínač .I když jej dlouze podržím,tak se nic neděje.Snad by to šlo nějak odblokovat pomocí nějakého kódu .Při aktivaci tlačítek + - se lze dostat k jeho zadání.
Jinak díky za ochotu.
Moje vlastní zkušenost po pár dnech.(MI5 27,5") Za ty prachy zatím dobrý. Nájezd je hodně závislý na obtížnosti terénu a jak moc si nechám pomáhat. V rovině s občasnými mírnými kopci můžeš najet i 150-200 km, ale jel jsem na Ještěd s půlkou baterie a na vrcholku po 5 km stoupání bylo vybito. Takže jsem celkem najel 100 km (30 km Český Ráj rovinky s občasnými kratšími stoupáními + 70 km Liberec-Chrastava-Hrádek-Rynoltice-Křižany-Ještěd a bylo vybito. V průměru jsem použil motor asi na 10-20% trasy s výpomocí v průměru 3, na Ještěd až 6) Když jedete na 6 do pořádnýho kopce tak jde baterka hodně dolů a to jsem se snažil pomáhat co jsem mohl) Lidé si myslí, že když má něko elektrokolo, že je to jako na motorce, ale to by baterie moc nevydržela. Pokud by člověk používal baterii stále a téměř nešlapal, vydržela by hodně málo. Troufnu si říci, že podle terénu a stupně přípomoci motoru se může hovořit o rozmezí (+-)20 - 200 km nájezdu.
200 km? Kdyby si jen trochu chtěl, tak klidně 300 a možná i 400 a když se nebudeš stydět tak určitě zvládneš i 600.
200km dojezd muze mit elektrokolo, například moje s baterkou 27Ah:) Ale to by bylo s limitem asi 22-25km/h a na první stupeň pripomoc.
Na rychlosti 34km/h ma dojezd jen 100km:)
Už to tady bylo mnohokrát opakováno, záleží na způsobu využití. Jestliže motor dávající 350 W zapínal jak píše jen po dobu 10-20% trasy a nesnažil se ždímat energii z baterie a pokud možno dodával vlastní, pak lze skutečně dosáhnout vynikajícího dojezdu, zvlášť pokud je schopen značnou část energie vyvinout sám. Pokud někdo váži 100 kg a chce vyjet jakékoli stoupání bez námahy, potřebuje motor dávající víc než 1 kW, ovšem i při baterii s velkou kapacitou mu energie vydrží třeba jen 10 nebo 20 km. Zákony fyziky se oklamat nedají.
Mám kolo EasyBike 27,5 zatím tři týdny, najel cca 160 km během 5-ti cyklovýletů v relativně kopcovitém terénu, baterii jsem nabíjel už 5x, ale udivuje mne, že k vybití baterie došlo, i když na stupnici zůstaly "svítit" ještě dvě čárky. Jaká je zkušenost ostatních uživatelů s indikátorem stavu nabití/vybití.
To máš pravdu. Poslední dvě čárky už nemají moc velkou kapacitu a při větším zatížení se jeví jako že je vybito. Já jsem občas využil poslední čárku na stupnici ke tlačení kola vedle sebe. Když držíš tlačítko šipka nahoru, kolo samo jede rychlostí 6 km/h a to baterka ještě dá. Na stupnici se nedá moc spoléhat, i proto, že rychlost vybíjení je opravdu hodně závislá na obtížnosti terénu a míře přípomoci. Vezmi si, že ty jsi dobíjel 5x na 160 km a já jednou na 100 km. Je třeba se s kolem zžít a spíše vycítit dle povahy terénu jak dlouho asi baterie vydrží. To je ale podle mě u všech elektrokol. Jako s mobilem, když je vše vypnuto vydrží třeba i 5 a více dní a když máš zaplou wifi, navigaci a stále voláš vydrží pár hodin.
Ten režim "chůze vedle kola" (nejraději do kopce) využiju k úplnému vybití baterie.
Doufám, že elektronika v baterii ohlídá přílišné vybití. Režim "formování baterie" bych už měl mít už za sebou. Těším se delší výlety v oblasti Třeboň, Chlum u Třeboně, Jindřichův Hradec. S optimální mírou asistence nebude problém najet za den 80-100 km. Má někdo zkušenosti s možností dobíjení v některých restauracích, bufetech, kioscích při přerušení jízdy za účelem obědu ???
Dobíjení v restauracích jsem zkoušel vloni párkrát, dělám to tak, že jdu hned za obsluhou a řeknu: Rád bych se u vás najedl, ale potřeboval bych si dobít baterku, nevadilo by vám to? Zatím jsem měl štěstí na slušné"hospodské" a ukázali mě zásuvku, kam se mohu připojit. Přijde mi, že je to takto nejlepší se zeptat hned při vstupu, jednak v případě odmítnutí se otočím a jdu zkusit štěstí jinde, a pokud mě to umožní, tak se hned připojím a využiju všechen čas strávený v restauraci. Jako poděkování pak nechám dýško :-)
V Jižních Čechách ti baterie určitě vydrží na 100 km i více, takže nebudeš muset dobíjet v restauracích. Stačí přes noc na pokoji. Horší by to bylo v horách. Třeba Krkonoše v případě prudkých kopců, protože při vyšší asistenci jde baterie hodně rychle dolů. A ještě je třeba počítat s tím, že motor nepomáhá do opravdu těžkých kopců. Včera jsem jel z Liberce na Bedřichov lesem místy prudkým terénem a motor vůbec nepomáhal. Pak se opravdu hodí pomoc při tlačení vedle sebe, protože kolo má opravdu svou váhu. Do dlouhých těžkých kopců by asi musel být o dost větší výkon.
Od počátku ježdění s elektrokolem se nemohu srovnat s funkcí ukazatele denních ujetých kilometrů. Stále ukazoval méně než by odpovídalo údajům dobře známých pro okolí domova, popř. naměřených z mapy. Nastavení obvodu kola mám v pořádku. Po instalaci klasického cyklokomputeru se podezření potvrdilo. Jaké ověření mám ještě provést, než se s nějakými pádnými argumenty vydám kolo, resp. ukazatel reklamovat ???
Záhada odstraněna. Zašel jsem do prodejny Auto Kelly v ČK a tam zjistili, že přestože na displeji za údajem o rychlosti i vzdálenosti svítil symbol km/hod, resp. km, počítač "uvnitř" byl nastavený na míle (!!!).
Technik uvedl měření a ukazování do souladu a od té chvíle jsem se zobrazeným údajem ujeté vzdálenosti spokojený.
Hoj, upřesni pojem "do dlouhých těžkých kopců" Občas si dám trasu Frýdlant-Liberec přes "KOZU", jezdím to na silničce, vcelku v pohodě, ale už chci i horský, myslíš, že by to dalo třeba trasu Frýdlant-Ještěd a zpět? Stupeň pomoci elektriky přirovnej např k průměrnýmu bajkerovi. Dík
Na svém kole už mám najeto 1200 km, z toho druhou polovinu v oblasti Chlumu u Třeboně.
Rovinky jsou pouze v lokalitách kolem Třeboně, nebo Českých Velenic, ale ve směru na Novou Bystřici až ke hradu Landštejn je kopců požehnaně. Nájezd 75 km byl i tak slušným výkonem. Odhaduji, že dojezd byl s rezervou 10-15% zbytkové kapacity baterie.
Na rovinkách jezdím na "vlastní" energii, baterie pomáhá při protivětru a do všech větších stoupání. Zatím jsem s provozováním elektrokola velice spokojený. Kolo jsem dovybavil aktivním osvětlením, dvěma držáky cyklolahví, zpětným zrcátkem, jednou podsedlovou brašničkou pro nářadí a druhou na rámu za hlavovým složením pro mobil s mapami dobíjeného ze zavedeného nabíjecího USB-kabelu. Klasický cyklotachometr udává denní čas a celkovou dobu jízdy (displej Das Kit to dělá nějak divně). Plánuji další kilometry v oblasti "horní" Šumavy. Přeji ostatním majitelům kola EasyBike bohaté zážitky z naježděných kilometrů.
Rok 2017 jsem zakončil se stavem 3065 km a 52 nabíjecích cyklů. Často jsem při návratu dovezl 1-2 "čtverečky" (BMS 35,0-36,0 V), nikdy nedojel "na doraz". Přemluvil jsem kamaráda k nákupu stejného kola za vánoční cenu a ještě s bonusovým vybavením.
S tím ukazatelem stavu baterie je problém asi na každém kole-mám starší model s jedním spojeným ovládáním a když mi spadne na 2 čárky,tak po pár km se kolo vypne,aniž by ukazatel skočil na 1 čárku a dál nejde zapnout. Když doma změřím napětí baterie,tak ukáže malinko přes 35 V a to ŘJ už nevezme.
Jinak loni na Koskách (Třeboňsko) jsem ujel na 2 dílky ukazatele 135 km,ale to nás byla parta s normál.koly a s dětmi,takže žádná jízda...ale za týdení pobyt jsem nabíjel jen jednou.
Povedlo se už někomu odblokovat ten nový typ displeje?
Ahoj, prosím Tě, jak jsi přišel na to heslo. U mně nefunguje. Dík
8306 je na YouTube ve videu,ale pro C7.
U mě taky nefunguje.
Jo , ale já mám displej C 6. Zkoušel jsem různé kombinace, ale nepodařilo se mi to odblokovat.
Jo,mám taky C6,jen ses ptal kde Seler přišel na těch 8306.
Zatím netuším,kde ten kód splašit,štve mě,že si nemůžu nastavit velikost kola,myslím že mi to neukazuje správně rychlost.
Až bude slušně,porovnám to s navigací.
U těch starších displejů prý šlo i nastavit vyšší rychlost. Já když jedu víc než 25 km/h , tak mně to spíš brzdí. Mi jde hlavně o tu rychlost. Když jsem stáhnul návod v angličtině psali tam, že se dá nastavit i sílu, jak moc ti to bude pomáhat. Já mám trvale nastaveno"Power". jsou tam ale i možnosti eco a normal. To bych taky zkusil
Jo,to všechno se dá,i ta rychlost,jde jen o to dostat se do toho nastavení přes ten pos..... kód.
Nevím kde ho zjistit.Je v tom i to nastavení velikosti kol.
Na YouTube jsem našel manuál k elektrokolu MOSCOW dodávaným firmou LEON Cycle GmbH. Jedná se o stejné provedení kola jako je EasyBike Mi5. Jako servisní PIN tam uvádí číslo 8007.
V odkazu YouTube
https://www.youtube.com/watch?v=2QehyWuTvhs
je ukázka použití PINu 8306 (který ale kolo EasyBike do režimu nastavení nepřivede).
Uvedený PIN 8007 sice ano, ale nastavení maximální rychlosti nenabízí.
Každá dodavatelská firma si asi stanovuje jak svůj vlastní servisní PIN, tak možná i rozsah nastavitelných parametrů.
Změnu maximální rychlosti jsem vyzkoušel přes změnu rozměru kol. Při nastavení na 20" lze režim řídicí jednotky "oblbnout" tak, že aby při menším rozměru kol dosáhlo elektrokolo na displeji údaj max. rychlosti 25 km/hod musí jet ve skutečnosti rychleji (cca 35 km/hod).
Tímto "fíglem" se dá na kole dosáhnout vyšší rychlosti, ale za cenu, že měření ujeté vzdálenosti nebude odpovídat skutečnosti (bude úměrně menší).
Takže kdo chce s rychlostí kola experimentovat, může vyzkoušet můj příspěvek.
Ahoj, zkoušel jsem ten tvůj návod. Do nastavení jsem se dostal, ale pokud jsem změnil nějaký parametr tak se mi to nepodařilo uložit. Po zapnutí displeje se ukázalo to původní nastavení. Nevím co jsem udělal špatně, ale prostě to nešlo.Můžeš , prosím tě napsat, jak se to ukládá. Dík
Ahoj, paní jsem nedávno pořídil také kolo s novým displejem a návod od Tomise mi funguje. Do nastavení jsem se se dostal 8007 a ukládal jsem jen tak, že jsem kliknul na "set" a posunul se na další možnosti nastavení. Pak jsem jen displej vypnul a znova zapnul. Podařilo se mi změnit režim na eco a také max. rychlost (max šlo nastavit 29). Zajímavé, že km na mph se mi změnit nepovedlo (ačkoliv jsem to v menu natavil, ale po zapnutí svítily opět km. Je to zvláštní, ale přijde mi, že to má každý jinak.
Včera jsem zkusil 8007,dostanu se do menu u obou kol,změním všechno,ale neuložím nic.
Zajímavé,že na větším kole bylo z výroby nastaveno POWER a na menším NORMAL.
Hallo ich brauche auch Anleitung.
25 kmh endsperene
Podřaď si a přišlápni :-)