Potěšila dnešní odpolední procházka lesem.
Klouzci, svatojánci, kováři a kozáci. První 5 metrů od poslední ulice.
Po 20 minutách jsme se museli doslova otočit a prchnout z lesa, košík byl moc malý.
A kupodivu nic nebylo červavé.
Nádhera
jo jo já vím, ale téma s potěšilo mělo 106 dílů a ve 107 se nám to potěšení z názvu nějak vytratilo :)
Svatojánci? Snad nesbíráš ty svítící broučky. :-)
tak to mám název z manželčiny rodiny, my tomu zase říkali podhříbci, ale originál suchohřib hnědý:)
Aha, tenhle název jsem neznal.
Taky ne, u nás je to podoubák
To se mě stalo včera. Já houby nesbírám tvrdím, že jakmile vlezu do lesa, tak houby jak jen můžou, tak nerostou. Přesto jsem včera potkával hub spoustu jen tak podél cesty, takže jsem alespoň mohl ukazovat dceři, která houba je jedlá a která ne. Ale nechali jsme je tam svému osudu, neměli jsme je v čem odnést.
Každá houba je přece jedla, netřeba přebírat :D
Já zase chodím lesem a suita rodinných příslušníků radostně vykřikuje a plní košíky. Jsem výbornej vodič. Nebožtík tchán mě občas navigoval: Dva kroky vpravo, sehnout, pravou rukou sebrat... abych z toho taky něco měl.
Kdybys býval byl měl ruštinu, věděl bys jak na ně!
Pohádka v první učebnici ruštiny...
Śel dědeček na houby a prospěvoval si: "Ji idu za gribami, ja idu za gribami" a všechny hříbky se schovali. "Ty durak takoj", skazala babka. A tak šel dědeček znovu do lesa a zpíval: "Ja idu za malinoj, ja idu za malinoj". A hříbečci se nebáli a dědeček jich přines domů plný košík.....;-P
http://neviditelnypes.lidovky.cz/diskuse.aspx...
Už si zase budeme hrát na slovíčkaření?!?
To mě nepotěšilo, protože v těch tématech zase bude tak akorát bordel.
Teď jen nevím - neměla bych kvůli tomu založit vlastní téma?!?
Mimochodem - až se 107. naplní nebo povolíš založení 108. nebo budeme muset naplnit i tohle tvoje téma?!?
Tvoje starosti o 108 bych chtěl mít . Řekni Jindrovi kam zašantročil potěšení
Nehraboshovatíš!?
Řekni, prosím, řekni že NE!!!
Potěšila mě manželka, v cyklopůjčovně ráno už neměli echt dámského kola, ba ani slušného dámského horáka tak jsem ji podstrčil docela slušnou 29 ku na XT a konečně pochopila o čem to mluvím :)
Po asi deseti letech snahy se konečně někam vydala na pánském rámu a po zkušebním kilometru byla doslova nadšená " jak to jede, jak to přehazuje snadno , jak těmi prsty jen udělá cvak a nemusí ničím točit... jak to kolo je vlastně lehký a jak vyjede mega kopec. Dokonce si ho zamluvila na zítra..
Nesmějte se, jejich rodina vyrostla na skládačkách eska-sobi a velký kola pro ně jsou velký nebezpečí.. a moc řazení chce moc přemýšlení a ták..
Konečně jí budu moc koupit normální kolo,,
Velikou gratulaci :) Také bych to chtěl zažít. Ta moje se letos na německých větrných rovinách naučila nesměle trošku jezdit v háku. Konečně pochopila, že to táhne a že se při tom hned nezabije. Sice má asi 1..1.5m odstup, takže z toho snadno vypadne, ale je to veliký pokrok.
Ta moje to pochopila minulou sobotu na rovince okolo Černé Elstry. "Jé, opravdu se takhle nemusí tolik šlapat, teď už to vidím." Horší to bude se mnou naučit se jezdit pro ní v háku čitelně.
Z mé zkušenosti to pro mne znamená se neustále otáčet a kontrolovat, zda tam ještě visí. V každém hrbku ubrat, protože ona si nepřišlápne. Jinak naprosto pravidelně a strojově šlapat 20, max 22km/h. No a regulace musí být ode mne zepředu, protože ona tak maximálně vypadne a už to nedohoní. No a protože má obrovský odstup, tak to moc netáhne a snadno vypadne. Jo a upozorňování hlasem, na nějaké ukázání díry rukou nelze spoléhat, protože stejně kouká kde co lítá okolo. Manželka je schopná při jízdě po cestě lesem sbírat okolo houby.
Takový, co nezvednou zadek, když vypadnou z háku a očekávají, že se mašinka bude pořád ohlížet a zpomalovat bych nejraději tloukl něčím tvrdým. A nejvíce na zabití je, když svěsím, čekám na docvaknutí a vagonek taky svěsí, protože nešlapu, takže má furt stejnou díru.
To vyvěšení nohou je zřejmě nějak podvědomý instinkt. Byl vyslán signál teď se nešlape a nějak podvědomě to ostatní přijmou a opakují. Když nepřemýšlím nad vlastní jízdou, tak se mi to taky občas stane.
Občas ?!? Furt. Přejedeme přes hrbol, já o třicet metrů vepředu, už ve sjezdu, rozjetej vyvěsím nohy a čekám, lelek na vrcholku v ten moment taky vyvěsí a sotva ubalancuje, protože se skoro zastaví. Ale nepřišlápne, čeká až se zase rozhlemejždí spádem...
Ale jo, když jsem jetej, tak taky na chvíli svěsím. Podvědomě, protože čekám, že ten přede mnou pro to má nějaký důvo (překážka). Ale když si uvědomím, že čekám, tak do toho zase šlápnu.
Tohle je blbej zvyk bikerů, kde se jezdí pomaleji a víceméně pořád za svý. Takže je vcelku jedno jestli jsi za někým půl metru nebo dva.
Hovoříme tady s Brahmou o manželkách, ne o tvých kámoších. Nevzít něco tvrdého a netlouct, i kdybys měl stokrát chuť, je základem dlouhodobého vztahu.
Však já také psal jenom o chuti tlouct něčím tvrdým. Je však potřeba se otočit a dostatečně mile houknout "pojeď". Akorát, když se to dělá po desátý za deset minut, to ve mě vyvolává výše zmíněnou touhu.
Máš tachometr? Jeď pořád stejně rychle.
Ono by to chtělo spíš watmetr.
Chcete auto z moduritu? https://auto.bazos.cz/inzerat/62339924/Volvo...
http://neviditelnypes.lidovky.cz/fejeton...
Pokrok nezastavíš !!!
Z kolika že ingrediencí pekla ta prostá žena své (jistě nezdravé) koláče ?
máme tu ve Zlíně zvláštní paní učitelky. to, co po žácích chtějí, respektive po jejich rodičích za "výbavu" do školy, stojí za to..
teď třeba maminka s naprosto přesným podrobným seznamem, který od učitelky dostala.
sešit s přesným počtem řádků na stránce, s okraji tak a tak vzdálenými, dírky na kraji.
kalkulačka ti35 (předpokládám, že "ti" znamená texas instrument, protože nic jiného to nenašlo), která už se 30 let nevyrábí. ale jen tuto a žádnou jinou.
vzkázal bych paní učitelce, ať si políbí řiť a koupil bych jinou, ale žel maminku obsluhovala kolegyňka :-))
jako, to mají učitelky uzavřenou smlouvu s konkrétními dealery nebo výrobci, že chtějí přesně tudle značku a nic jiného? nebo jim tak lehoučko šplouchá na maják? :-D
Zapomínáš, že učitelka je diagnóza. Ještě na střední jsem měl dost tvrdý střety o to, že budu psát do čverečkovanýho papíru (5mm řádek) a nikoliv do linkovanýho (7mm řádek), že budu psát na A5 a nikoliv A4 a místo deseti sešitů, na každý předmět jeden, budu mít kroužkový blok na všechny oddělený výhmatníky.
jo, diagnoza, to sedí :-)))
znám pár normálních učitelů, ale většinou je to fakt diagnoza :-D
Tak si to zkuste chytrolíni, já bych toto povolání nedělal ani za 100k týdně, no možná jo ale ne dýl než měsíc, pak bych byl zbytek roku buď na léčení s nervama nebo víc let v base za ublížení.
tak v tom jsem s tebou zajedno, taky bych s těma hajzlíkama být nechtěl. mě stačí, když tu pak po škole naběhnou a udělají během 5 minut takový bordel, že to pak uklízím 2 hodiny.
kdysi sem v poledne naběhl jeden starší učitel ze základky naproti. děcka mu cosi hnusného vyvedli a to bylo samé "hajzlové, smradi, hajzlové,..." :-)))
To já taky ne, ale to nevysvětluje proč určujou dětem jak široký maj mít okraje v šešitu a na jaký formát papíru mají psát.
To mi připomnělo jeden z mých minulých životů, kdy jsem učila. (Na gymplu, který byl tehdy až po osmé třídě, takže vlastně už ne děti a matematiku - fyziku, tedy vcelku exaktní vědy.) Inspekce měla k mé hodině jednu připomínku - že studenti nemají v sešitech nalinkované okraje, s poznámkou, že přece všichni víme, že tento rok má být věnován estetické výchově.
Po mateřských už jsem se do školství nikdy nevrátila, ale dlouho jsem žila v přesvědčení, že po revoluci takovéto nesmysly už snad vymizely. A čím dál tím častěji zjišťuju, že není tomu tak... Kdoví, třeba za to ten učitel taky nemůže...
Okraje mají význam pro lidi, kteří si tam pak píšou poznámky. Jenže já si poznámky už nedopisoval, respektive potřeboval jsem na ně méně místa a spíše jsem si nechával volný řádky.
nám tvrdili, že okraje tam máme proto, abychom nepsali po lavici. akorát netuším, čím by mi v tom měla ta čára tužkou zabránit :-D
V předdůchodovém věku (25-60) už je to těžko pochopitelné proč, nepochopitelné a netušené, ale stačí nahlédnout do svých školních sešitů a kolikrát pak valí oči co tvořil, školní věk je jediná doba kdy jedinec získá určité návyky které přejdou tzv. do krve, nějaká úhlednost psaného textu, forma apod, říkám tomu štábní kultura když mám na zaškolení nějakou oběť a chci po nich aby ty jejich malůvky byly čitelné i pro ostatní.
Ve škole (dokud po mě chtěli psát psacím) jsem měl škrabopis přímo doktorskej, po sobě jsem prakticky nic nepřečet. A protože jsem psacím navíc nestíhal, přešel jsem na systém nerozluštitelných zkratek. Zachránilo mě až psané "tiskací", to už sypu dost svižně a vcelku čitelně. S tím už ale škola neměla nic společného. Takže za mě - blbost.
Já myslím, že je to slušná příprava do života. Až přijdou do praxe a budou muset řešit nějaké blbé certifikace či audity, tak jim okraje v sešitě přijdou, že to ještě byly zlaté časy. Zrovna dneska večer mi kámoš vyprávěl, že měl ve firmě na zákaznickém auditu nějaké mladého blbého arogantního (MBA) pitomnce z automotiv průmyslu a ten málem chtěl certifikát od propisky, kterou si píše technologické poznámky.
míval jsem v hospodě dlouhé roky učně, ale poslední čtyři roky na to kašlu, ať se ti debilové vyučí kde chtějí. Vždycky jsem tvrdil, že pokud se bude chtít stát šimpanz číšníkem a projeví alespoň trochu zájem, tak jej to naučím, ale bohužel to co je teď na učňácích, tak to strčí i šimpanz do kapsy.
To si nemůžeš vybírat? Ten nezájem přeci musí být vidět hned ve dveřích.
sice znám mistrové na dvou učňácích, ale bohužel, i když mi pošlou to lepší co mají, tak to většinou stálo za prd. Přitom tak před 10 lety k nám učni co jsme měli na praxi, většinou po škole nastupovali do práce.
Já bych si obstaral divadelní mince, těmi bych tajně vybavil hosty a viděl bys ten cvrkot. :-) Něco na způsob Pohlreichových zátěžových dnů v restauracích.
Na jednom takovém zátěžáku "Ano šéfe" jsme byli se ženou... Brali jsme to tak, že se na vlastní bulvy potkáme z Pohlreichem a dá nám podpis do jeho kuchařky. Nic jiného jsme od toho naštěstí neočekávali. Cvrkot to teda byl, chaos, hrůza, panika, děs. Ještěže aspoň to pivo měli dobré.
A přišli jsme najezení. :-)
Mimochodem, Polreich je docela prcek.
Má teď být prý i ve Zlíně, tak přijeďte :)
Taky má bejt po kom, jeho táta se zabil v angličáku.
Hele, papírníku, jsi ve službách, tak služ!
Poslední týden v srpnu nastupují učitelé do škol, zajdi si na ZŠ a domluv se.
tobě jde o kšeft, ne?
8-)
teda ty máš pěkně nabroušenou klávesnici :-))
to víš, že sloužím, teď den co den 10-11 hodin v práci a to ještě nepřišel ten hlavní nával. to až si rodiče uvědomí, že začne školní rok, vždycky je to z neznámého důvodu zaskočí ten poslední týden a pak se diví, že jsou všude fronty :-D
Kecy v kleci - už máš popsaný šestihranný a pětihranný pastelky?!?
nemám. ti debilové stejně nečtou.
a navíc jsou to šestihranné a tříhranné, takže klídek a vyměnit obklad na čele :-))
Dvojhranné bys neměl? Prosím, prosím :o)
dvojhranné ne ale dvojstranné jo :-)
Simtě, dvojhranou tužku ti vyrobím asi za pět korun.
S tou žlutou ale už někdo psal. Ta nemá ostrou špičku!!!
P.S. Žlutá, to je ta co není fijalovo-zelená :o)))
Už máš nachystaná kulatá pravítka?!?
jafně
Jseš nějakej patriot, že tam máte docela slušnou nadílku od KOH-I-NOORu? ;-) To se jen tak nevidí... Spíš bych dneska čekal ty skoro nepoužitelné čínské atrapy...
Mňo, asi to bude tím, že dělám ve firemní prodejně ;-)
Takže u některých věcí nemám tak jaksi na vybranou :-D
To by bylo dobrý - domluvit se a rovnou prodávat balíčky s 10% slevou :-D
Mě dneska těšej hned tři věci:
1. dneska jsem si koupil novou sedlovku na meridku, a taky gripy, takový dobře padnou do ruky - mám z toho radost!
2. že už pozítří jedeme s Ane na týdenní cyklo do Jizerek,
3. že dneska večer budeme píct na ohni klobásy.
Jojo, samý pozitiva :-)
Dostal jsem 10Ah powerbanku a nevěděl, co s ní. Už vím :-)
http://www.ebay.com/itm/1000LM-Bike-Bicycle...
Matěj Stropnický.
Nejdřív mě teda pěkně vytočil, ale pak jsem si řekla, že takhle si umí voliče odradit jen opravdový vůl.
Potkala jsem ho u bankomatu - ač byla fronta, vytáhnul dvě či tři faktury a jal se učit se, jak zadat platbu. Chvilku mu s tím pomáhal kdosi z baňky, ale pak se s tím mořil sám.
Na co by si vypisoval hromadný příkaz, který měl na stolečku za sebou, když mohl 10 minut blokovat bankomat, že...
Byl tvrdý, ve svém snažení nepolevil, ani když začali lidé se sakrováním odcházet. My zbylí jsme pak vůbec neocenili jeho omluvný úsměv při odchodu :o)))
Jo a asi mu někdo prásknul dveřmi, protože už nemá "kníra" :o)))
Kdo by stavěl silnice, kdyby nebylo státu?
https://fee.org/articles/russian-smugglers...
Čas 21:00 z https://www.novinky.cz/domaci/412857-navsteva...
a popslední minuty muti u nás
pobavil, datart
konkrétně služba "blesková výměna"
https://www.datart.cz/sluzby/zaruka_bleskove...
slibují hory doly, vztahuje se naprosto na vše, alespoň na webu a když kupuješ na prodejně. tak jsme si ji koupili k tyčovému mixéru.
včera se po necelém roce pokazil. uvařil se a doslova se roztekl ten "šroub", co přenáší sílu od motoru na jednotlivé nádstavce.
však se ta záruka vztahuje i na to, když praskne plastová miska na sekání (aspoň jak tvrdil prodavač). chyba lávky. bod 6 podrobných podmínek, které musíš složitě hledat, říká, že máš smolík pacholík a mixér jde do reklamace naprosto standardně. :-))
vcelku by mě zajímalo, jak funguje to "připojištění" záruky i u ostatních prodejců, jestli to taky není jen zbytečný tahák peněz
s tím tě vyfakujou, nadměrné opotřebení se tomu říká. mixoval jsi s tím příliš dlouho a moc hutný materiál.
Mnohdy stačí už jen to, že jsi mixoval :-)
tak ono zase za 1800 to tehdy úplný šunt nebyl :-)
https://www.datart.cz/Mixer-ETA-3015-90000...
nojo Eta, to už je řadu let ta nejhorší čína pod tradiční značkou. Horší už je snad jenom Sencor. To si taky musíš pořádně prohlídnout co kupuješ.
já ti nevím, od Sencoru toho mám doma víc a stěžovat si na ně nemůžu :-)
ten mixér od Ety měl právě docela slušné hodnocení, tak snad to byl jen problém mezi zemí a mixérem :-D
Ta hodnocení nic nevypovídají o výdrži, to je jak se testují a hodnotí auta - vždy jsou to funglovky které jsou ještě nadupané vším možným, ale už se v hodnocení neobjeví třeba výměna žárovky ve světlometu apod.
Stejný jsem spravoval mamce - nic se nerozteklo, rovnou se spálil motorek a potom pojistka - správně, nebyla tam proti přetížení, jenom proti následnému vyhoření.
Pasoval tam deset let starý motorek schovaný z dob marné práce v servisu. Nový motor tenkrát dovozce dodal, mixér byl ale slepený a nerozebiratelný, stejně jako ta Eta. Byl to čínský šunt horší než Sencor - tam mi připadlo, že ještě jakási kontrola kvality je.
Máma opět mixuje, nic na tom není poznat (nesmí být), ale ten čas strávený s mikro bruskou a vteřinovým lepidlem by stál několik mixérů.
Šlo o princip, opravář je už diagnóza a navíc - doma to ještě baví, k čemu jinak všechno to nářadí.
na reklamačkách říkal, že takhle zhuntované to ještě neviděl. ten šroub byl totálně rozteklý. prostě vdova má sílu a ty oříšky chtěla a chtěla. já jí říkal, že kokosový ořech se musí první oloupat, ale ona néééé :-D
Vidím že se ještě najde pár důvěřivců co skočí na modré z nebe:-)
Tahle blbost nefunguje bez velmi podrobného prostudování podmínek. Zvlaště těch psaných neviditelným písmem:-)
stálo to navíc "jen" 200,-, takže to nebyla až taková tragédie. je jasný, že takováhle služba musí být výhodná pro ně, tak jako pojištění pro pojišťovnu.
ale víš jak, stokrát někam pojedeš a cestovní pojištění nevyužiješ (a jsou to jen vyhozené prachy), a po sto první ho neuzavřeš a zařídíš si pěkný průser :-D
Pobavila mě ilustrační fotka k článku
http://ekonomika.idnes.cz/cestovani-po-celem...
Tolik romantiky bych tam ani nečekal. Já vždy spíš vnímal ten binec podél trati v Pojarówě, skoro takový jako byl při příjezdu na hlavní nádraží v Praze.
Velice potěšilo, že už konečně z lip přestala téct ta šíleně hnusná lepivá a sladká sračka. navrch do toho bordelu začalo padat i listí.
Ještě, že to mám k myčce pár metrů, stálo mě to 40 kč a 1/4 hodiny času.
Listí z nich už taky začalo padat, tak ještě pár dní ometání bordelu a bude to zase do příštího června zase bezproblémové parkování.
Asi jak kde, na Liblicích jsem parkoval tenhle týden vedle lípy a olepilo se slušně, ale auto zase ve stínu nebylo rozpálené takže přírodně 1:1 :)
Hlavně to prosím nikde neventiluj, než se toho někdo chytne a nechá vykácet i lípy,vždyť kácení stromů je v týhle zemi populární už i mezi zelenými.
Lípy v přírodě jsou nádherné a tam patří, ale určitě ne do měst a zvlášť ne kolem chodníků parkovišť a dětských hřišť.
Z těch lip když teče sladké lepidlo, tak kromě toho lepivého černého bordelu se na to slétají vosy a další hmyz. Prostě hrůza.
Vůbec bych se nedivil, kdyby ty stromy někdo úmyslně nezačal ničit.
Místo lip tam měly být jiné stromy ze kterých není takový čurbes.
Vzpomínám, jak v Lipsku byla místa, kde bylo ulepené úplně vše a pod kolem to pořád křupalo, jak člověk jezdil po těch kuličkách.
Lípy jsou asi nějak populární, protože třeba ve Šluknově nechali vykácet na náměstí hlohy a vysadili lípy.
Takových stromů ze kterých čurbes padá či teče na zaparkované auto je mrak, v podstatě všechny :)
A na některých pak sedí ptáci, kuny a veverky na ta auta rovnou serou... taky vykácet ? :)
Některé stromy pod sebe nepouští medovici ale rovnou "bio" defolianty, takže autům to nic nedělá ale kytka, tráva nebo keř pod tím nevyroste...
Nejlepší byly nějaké stromy nad parkovištěm uprostřed města, kde jsem kdysi stával ještě s trábošem. Strom měl na konci léta nějaké červené bobule a ti debilní jarabáci se jich tam přilítali přežírat. To pak byla lejna jak od krávy. Jenže to červené barvivo v kombinaci s agresivním střevním výtvorem a zvětralým lakem dokázalo po půdni působení nechat na autě pěkný fleky. Sice časem vybledly, ale stejně každoročně jsem jezdíval tak zhruba měsíc s podivným maskáčem :-)
Nezastavíš a svou rychlost udržovati budeš :)
https://www.youtube.com/watch?v=Pi_3pqPRWTc
https://www.youtube.com/watch?v=Pi_3pqPRWTc
:-)))
Chcete bydlet zadarmo a ještě dostat zaplaceno?
ZDARMA
Brno
Chcete bydlet zadarmo a ještě dostat zaplaceno?
Pro našeho klienta hledáme mladé lidi (studenty) - dívky a páry.
Budete bydlet v nadstandardně zařízených domech a bytech v Brně vybavených počítači a webkamerami, kdy přístup na webkamery je kvůli vašemu soukromí blokovám z České republiky a Slovenska.
Náš klient nabízí ubytování ZDARMA a vysoké výdělky. V každém bytě budete bydlet s dalšími třemi spolubydlícími (dívkami nebo páry).
Tato nabídka vzejde v platnost v září 2016 a v tuto chvíli máme k dispozici omezený počet míst (konkrétně 10).
Pokud vás tato nabídka zaujala, neváhejte nás kontaktovat a domluvíme osobní schůzku.
-
I takto se dá napsat inzerát na honění před kamerou.
http://www.nakole.cz/bazar/2991-bicykel-deore...
může mi někdo říct, jakou výbavu má to kolo v deore nebo slx, když se tím tak chlubí? :-))
Rejpale. Vždyť čteš, že "Žiadne fejkové ázijské, či poľské napodobeniny, len európska kvalita."
eurépské šimáno? tak to potěš koště :-D
A proč ne?
http://www.scrs.cz/
Prací si nevyděláš ani na slanou vodu? Nevadí, staň se profesionálním aktivistou!
Abyste nemuseli hledat o co tam jde:
AMNESTY INTERNATIONAL ČESKÁ REPUBLIKA PŘIJME VEDOUCÍ/VEDOUCÍHO MOBILIZACE
22.8.2016
Jako vedoucí mobilizace budete zodpovědný/á za realizaci strategií, komunikaci s aktivisty a budování aktivistické základny v rámci lidskoprávního hnutí Amnesty International (AI) v České republice.
Co si můžete pod touto prací představit?
- Pravidelné zapojování lidí připravených chránit lidská práva s cílem rozšířit aktivistickou základnu AI ČR (akce, happeningy …);
- Rozšíření existující aktivistické základny AI ČR a inspirace k větší a intenzivnější účasti na dlouhodobých lidskoprávních projektech (Maraton psaní dopisů, Den Tibetu …);
- Podpora existujících místních skupin a zabezpečování jejich trvalého rozvoje (pravidelná školení, zapojení do přípravy akcí …)
- Motivace vhodných aktivistů/aktivistek k založení místních skupin a pomoc s jejich vznikem (organizace prvního setkání, pomoc s hledáním členů, networking …)
- Umožňování rozvoje a specializace jednotlivých aktivistů v rámci hnutí (identifikace budoucích členů správní rady, stážistů, specialistů …)
- Přenos mezinárodního Amnesty know-how do naší lokální praxe (účast na školeních a workshopech v zahraničí, komunikace s dalšími Amnesty pobočkami …)
Proto hledáme TOHO/TU:
...KDO PODPOŘÍ…
Zásadní je pro nás schopnost vyjít s lidmi a radost z úspěchu druhých. Hledáme člověka, který chce spolupracovat s ostatními a podpořit je v dosažení našich společných cílů.
…KDO NADCHNE …
Vlastní aktivistická zkušenost je podmínkou (praxe v samostatném řízení projektu, v koordinaci dobrovolníků apod.), nutný je přesvědčivý projev, schopnost motivovat a inspirovat, kreativní a inovativní přístup k práci.
….KDO VYŘEŠÍ…
Hodí se organizační, manažerské a komunikační dovednosti, schopnost rychlého a pružného jednání za účelem dosažení cílů.
...KDO NASLOUCHÁ…
Ceníme si otevřenosti, schopnosti naslouchat, dobré znalosti angličtiny slovem i písmem, zájmu
Heč, já jsem autobus.
Heč, já jsem veverka.
Na Necyklopedii lze k tomu prvnímu obrázku najít tento text:
Odboroví předáci Českých drah se pokoušejí vyjít cestujícím maximálně vstříc. Na fotografii zajišťují přistavení vlaku na Horní náměstí v Humpolci pro usnadnění přímého přestupu z autobusu.
V diskusi pod otrokovickým trajfem je tenhle odkaz:
https://www.youtube.com/watch?v=NkSvaWSxcxI
:))
Máte tam ceduli jako kráva :D
No, celá ta diskuse je zazivna. Takový trošku černý humor. Všichni jsou asi rádi, že se nikomu "nic" nestalo a že přežili :)
pobavilo vítězství ducha nad hmotou
https://www.youtube.com/watch?v=aEcIdSjCADw
a potěšilo mě, že po týhle silnici jsem taky loni jel
Zlomyslný čůrák v autě ale cklouš sním vyjebal:-)
https://www.youtube.com/watch?v=zzvJYXRzd30#t...
Ovšem policejní stíhačka na kole, to jsem snad ještě neviděl, ale točil fest a myslím, že hříšník neunikl :-)
Krásný mírný a dlouhý sjezd, to musí být přímo cyklistické eledorádo :-)
Syn se ptá otce: „Tati, vyzná se babička v automatických převodovkách?“
„Ne.“
„A dieselovým motorům rozumí?“
„Ne.“
„Tak proč jí ukazujou v televizi, jak leží pod autobusem?“
Dneska byla dcera u známých a opřela si tam kolo v oplocené zahradě o dům. A když vyšla ven, tak kolo bylo fuč. Naštěstí v kombinaci náš známý (který, jako pravý zálesák, šel po stopách) a česká policie se kolo velmi rychle vrátilo zpět majitelce.
Policisté byli velmi korektní a velmi ochotně spolupracovali. To mě fakt potěšilo.
Bohužel pro nás z toho plyne poučení, že už i tam musíme věci, byť za plotem, hlídat. Druhá věc je ta, že se ukázalo, že mají v blízkosti člověka, který jako splátku dluhu je nejspíš ochoten přijmout věc i když je zjevné, že jde o čórku.
Ale celkový dojem je: Potěšilo.
Člověče, jak jste dotyčného donutili, aby otevřel garáž či kam to kolo strčil?!?
Naštěstí ještě nebylo schované, bylo opřené o dům, shodou náhod ten, komu bylo určeno nebyl zrovna doma, tak ho tam zloděj jenom opřel.
Pobavilo, chytil jsem ve zprávách nějakou reportáž, kde ředitel školy dal dětem 2 dny volno hned první dva dny ( příprava návštěvy premiéra nebo co) a reportér nadšeně reportoval, že pan ředitel školy dal dětem za úkol doma spočítat, kolik že toho volna z celoroční kvóty 5 dní vyčerpal.
Pak se reportér obrátil na pana ředitele a požádal ho řešení.
Dvě třetiny odpověděl sebejistě říďa přímo do hlavní zpravodajské relace TV NOVA :) a když se reportér zarazil, tak se po chvíli opravil na dvě pětiny ....
No není to bžunda ?
Pobavilo mě, že někteří lidé mají díky své činnosti až o tolik rozšířené portfolio udání možností toho, za co byli údajně vyhozeni z hospody.
http://brno.idnes.cz/hollana-a-stropnickeho...
Třeba zahrádkáři by mohli někoho vyhodit za to, že si plete biopaliva s kompostem :)
Vždyť ani nedostali přes huby! Co je to za blbou hospodu?!? Ale třebas v pondělí daj reparát... :) "Pivem proti nenávisti"... To muže vymyslet fakt jen levičák.
... v Mnichově na Oktoberfestu
asi by povstali noví (hnědí) bojovníci ...
Neví někdo z vás, kdo je majitel té hospody?
To mi totiž přijde jako dost zásadní.
Jako proč ?
Jako proto! Z mé hospody si budu vyhazovat hosty sama. Tečka. O tom se nediskutuje.
Hm, tak to je docela legrační představa ... škoda že už paní Chytilová umřela, třeba by to vzala jako scénář na řachandu a dala ti nějakou kačku ...
Soráč, ale ze své hospody, ze svého majetku, ze svého bytu, ze své zahrady...nebude nikdo z mých hostů vyhazovat jiné hosty. Od toho jsem majitel. Bez diskuse.
Když jsem hostem u někoho jiného a nelíbí se mi jiní hosté, odejdu. Není nikdo, kdo by mě mohl nutit setrvat.
A Chytilovou si neber do huby. Co a jak by si myslela a jak by se zachovala, ty vůbec nevíš.
Zjevně nám tady (někomu z nás) chybí vnější nepřítel, tak holt někteří z nás, hledají....hledají...až najdou.
(P.S. Mladého Stropnického bych vyhodila sama, aby bylo jasno)
Vyjímečně :) s tebou souhlasím. Dejte si klidně přes huby, ale z mé hospody/hradu nikdo, krom mě, nebude nikoho vyhazovat.
P.S. Mladého Stropnického bych nejenom vyhodil, ale na cestu mu jednu přidal ;-))
Hele ty už vůbec neumíš normálně reagovat.
Ty máš představu, že majitel hospody sedí 24 hodin denně na hospodě a kontroluje hostí ? Nebo že instruoval personál, že všechny hosty musí instruovat, že od vyhazování je tam jen on ?
Tuhle psali, že nějaký blb vyhodil člověka z tramvaje, já tedy být majitelem tak ... a bez diskuse bych chránil majetek...
Byla si někdy v životě v hospodě, když se tam hosti vyhazovali nebo tahali někoho ven aby mu rozbili kušnu třeba ? Podle toho co jsi napsala a jak jsi to uchopila, jsem usoudil, že hodpodu znáš akorát z prorockého filmu paní Chytilové.
Ps ani tu paní Chytilovou si neberu do huby, pokud umíš číst psaný text ( není tvým koníčkem napříč tématy to každému dokazovat? :) tak by jsi si měla uvědomit , že jsem nenapsal že by vymyslela něco takového, ale že by to určitě dokázala zpracovat a tobě by to třeba hodilo korunu.
Pokud to bereš jako že do hubybraní, tak už cyklopalmovka a další na tomto webu skutečně vyhráli a je konec debaty v nadsázce,.,,
Jen majitelé mají právo vyhazovat hostí, já puknu :)
Sranda je, že ani majitelé ne. Co už bylo případů, že majitel někoho vyhodil - a se zlou se potázal, mastnou pokutu zacáloval. A nebylo to jen pro rasizmus, ale i jiné, možné i nemožné důvody a diskriminace.
Takže ty souhlasíš s tím, abychom se vzájenmě vyhazovali z hospod kvůli názoru?
A kde ještě? Co třeba ve frontě na kasu? Stál by před tebou Stropnický a ty bys ho začal vyhazovat, že tam nemá co dělat?
Zrovna ty, který jsi tady toho napsal hafo o uličních výborech a podobných věcech?
Mně osobně z toho mrazí. A je to můj názor. Klidně mě můžeš začít za to vyhazovat odkud chceš:-))
No, každopádně je vhodné volit, s kým si sedneš ke stolu a koho pustíš přes práh. A když to dokážeš dát najevo, může to být i pro dotyčného důvodem aspoň k zamyšlení. Možná by se tak dalo docílit i toho, že by ubylo přefinancovaných arogantních blbů.
V tom s tebou souhlasím. Dát najevo, že mám jiný názor je naprosto správně a v pořádku.
Myslím, že už Voltair něco v tom smyslu říkal:" S vašimi názory nesouhlasím, ale do smrti budu hájit vaše právo je říkat."
Těžká věc hlásat v neznámém prostředí svůj společensky nepřijatelný názor. Když některým oponentům nepomůžou ani vyřvávané argumenty, uchýlí se nevyhnutelně k inzultaci. Lidé jsou holt lidé, s tím nic nenaděláš.
Hele tyhle řečnický floskule z kurzu o rozhovoru "takže ty souhlasísh" na mě nezkoušej.
Byl jsem za svůj život v tolika hospodách s majiteli i bez a lidi se tam kupodivu občas prali, vyhazovali za názory nebo jenom za to jak vypadali nebo za to jak se koukali nebo za to koho byli/nebyli příbuzný nebo prostě jenom tak .
A druhý den tam šli zase a celkem normálně se ožrali a většinově se časem usmířili, protože zjistili, že soused je taky jenom člověk.
Jenže nám tady vyrostla nová generace lidiček, kteří místo toho aby se k něčemu postavili čelem ( nemají mě rádi) tak se snaží přes média zalarmovat orgány činné v trestném řízení .
Vyhodit někoho, protože ho nemám rád , to je pro ně k ničemu, oni přece byli vyhozeni kvůli migrantům, rasové a homofobní nenávisti a vsaď se, že už Pelikán kouká jak se k tomu vyjádřit, že vyhodili " skupinu osob kvůli názorům"
A ty do toho taháš vlastnictví :) když ve vzduchu smrdí paragrafy ?
A všimni si kdo nanakole vyhazuje lidi z diskuse, typický levičáci stropnickohollanovského ražení se tady performují s cenzurou a zákazy ...
K poslednímu odstavci:
Možná. Nevím. Ale je-li to pravda, kdo jsou tedy ti vyhazovači z hospody?
zde několik identitkitů
:-))
Vlastně jsem ani nečekala, že odpovíš.
Pokud tě vyhazování z hospod, v souladu s názvem tématu, pořád těší a baví, nemůžu s tím nic dělat. Přeju ti to.
A pokud do toho zatáhneš i zdejší nakole (jakože jsi zatáhl), tak v souladu s tématem, nekňourej pořád, že tě někdo někam nepustí nebo někdo někde maže. Já kupříkladu k cyklopalmovce také nesmím (tedy jednou jsem to pro forma vyzkoušela, měla jsem tam závoru, víckrát jsem do jeho témat nelezla, nakonec, co bych tam dělala), ale nepíšu o tom furt v jiných tématech a neohlašuju v jiných tématech, co se děje tam, kam já nesmím. Ostatně, tu fičůru, že zakladatel tématu může někomu odepřít vstup do svého tématu, si zde někteří prosadili v rámci "vylepšování nakole". Sami si to vylepšili, jen jim nedošlo, že to bude zneužito. Není, na koho si stěžovat. Většinově a demokraticky jsme to chtěli (já ne, ale tak to chodí).
Nerozumím tomu, že si pořád stěžuješ, že tě Hraboš troluje, či troloval. Způsob, jak to řešit jsi popsal výše. Dejte si někde v ústraní do držky, vyřešte to a pak už to zde dále neventilujte. Teoreticky, zdá se, ten správný postup znáš, prakticky se ti moc nedaří. Výsledkem je, že tvůj problém s palmovkou a Hraboshem zde máme všichni na talíří několikrát do týdne:-))
Přemýšlím, jestli jsi skutečně četla začátek větve...
Marně přemýšlím kam jsi dovedla svůj názor o vlastnictví hospody v souvislosti s tím, že někdo někoho vyhodí. Navíc nevidím souvislost vyhození s nemožností vstupu.
Kńourání asi nemá cenu komentovat, pokud tak nazýváš připomenutí faktu, že se tady kradou témata tak pak už tak nějak víc chápu proč rok 1948 u nás tak snadno prošel-....
Tady se krade? Tady se kradou témata?
Jak je to možné? To jsi měl už dávno oznámit provozovateli.Krádež je trestný čin. A propo: kdyby tady nebyl ten provozovatel, co ti umožnil dávat sem tvá témata, tak by ti je tu nikdo "nekradl".
Ty nejen že kňouráš, ty už jsi vážně zešílel.
Tady se krade:-))
Buď to bereš moc vážně, to rejpání do nadsázky, ale když si nedáš pokoj ?
Prostě jsem si zvykl za těch asi 8 let co sem chodím běželo několik témat, většinou neutrálním v takovém řetězu, že dosáhly pokračování v řádu stovek,
Pak ale přišli lidi, kteří měli dojem, že tato témata nejsou moc korektní/ně naplňovaná, založili pokračování a zakázali tam přispívat, mažou o 106 a vůbec je nezajímá, že tím dělají akorát bordel.
Nazval jsem to krádeží a pokud se na tom hodláš vozit, tak se klidně povoz.... můžu to nazvat okupací nebo prostě sviňárnou, ale je to jedno jak to nazvu, protože ty by jsi vymyslela stejně nějakou veselou historku..
Děkuji za vysvětlení. Jsem nakonec ráda, že tvá věta, cituji:"Kńourání asi nemá cenu komentovat, pokud tak nazýváš připomenutí faktu, že se tady kradou témata tak pak už tak nějak víc chápu proč rok 1948 u nás tak snadno prošel-...." není projevem chorobného stihomamu, ale jen obyčejnským, sice nepovedeným ale vědomým, pokusem o docela obludnou demagogii. S tím se dá pracovat. Například tím, že až mě něco pobaví nebo potěší, založím si na to svoje téma a tebe do něj nepustím, abys neměl chutě mě osočovat z krádeže nebo třeba souhlasu s nástupem komunistické moci.
Tak se něj hezky:-))
Několik témat s pokračováním v řádu stovek?!?
Prosím tě jakých?!?
Já bych si takové téma tipla jen tohle jedno jediné.
http://vetvicka.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=548999
A už jsi četl jeho knihu o tom, jak se potkali Hilter, Stalin, Lenin a Masaryk ve vídeňské kavárně?
Větvička je pro mne něco jako Troška. Aby mohl občas režírovat operu, která moc nenese, musí natočit (napsat) pro lid vezdejší nějakej ten Kameńák.-))
Všichni jsou spokojení, autor je nečitelnej.
Já, osobu Větvičky, Stalina či Hitlera nerozebírám, nálepkování nechám zkušenějším. Mne zaujala a pobavila reakce článku na návštěvnost hospod jako reakce k tématu. Každý je hold jiný .
tak e to složitější,našel jsem něco asi 3 roky staré, to asi nebylo ještě za Hollana ? provozovatel je údajně v dlouhodobém sporu s městem Brno ( hlučnost provozovny) , ale majitelem prostoru je majitel domu , který to pronajal a úpdajně ho chce vyhnat navzdory smlouvě ale to může protože je to majitel :)
http://brno.idnes.cz/pivnici-u-poutnika-hrozi...
Mein Gott. Dnešní Idnes.
Improvizační schopnosti některých lidí :-)
https://www.novinky.cz/koktejl/413570-ridic...
jako je to dost dobrý, když jsem tu správu na německým tisku viděl, tak jsem si říkal, že když se ti při havárii zničí a ty nemáš " povinnou výbavu" tak v česku by ti za to napařili pokutu...
Je konec prázdnin. Učitelé se vracejí z klidu psychiatrických léčeben do blázinců ve školách.
To se ti to baví, když už nemusíš, což?!?
Kantořina byla moje volba, takže spíš lituji, že nemohu nastoupit
5. září 2016 nechal Artin Holanter provoláním na facebooku obklíčit pivnici U poutníka v Brně , kde se konala normální podvečerní činnost obyčejné hospody .
AH se po boku dalších aktivistů vrhl do hospody s výkřiky s pivem proti nenávisti a spolus ním jeho jednotka Slunečních Aktivistů ( SA) , která jen čekala na povel. Během chvilky si AH získal podporu u facebookem svolaného davu 27 a půl aktivistů ( podvyživený Podlažnický se prostě za jednoho aktivistu počítat nedá), ale nepovedlo se mu naklonit si ani pomocí slibů, lichotek a poté i hrozeb tzv kormoránova paragrafu o nenávisti ke skupině osob na svou stranu celou místní společnost štamgastů( kteří se celou neděli sjížděli doslova z celé republiky) aby se přidali k „pochodu na Brno “ a pomohli mu svrhnout vládnoucí nenávist láskou .
Se zfanatizovaným davem poté vyrazil do ulic v centru Brna , kde se mu ale postavila do cesty většinová společnost .
Představitel hnutí Umřít Brno pak vyhrožoval udáním rukojmí tribunálu v Haagu , a tak vůdce většinové společnosti ustoupil a nechal přesdatavitele Umřít Brno jít domů a napsat další status na Facebook :
"Síly Prozřetelnosti jsou mocnější nežli úmysl a vůle jednotlivých lidí. Bohové netrestají slepotou jenom lidi, odsouzené ke zkáze, nýbrž nutí také, aby lidé Prozřetelností povolaní usilovali o cíle, které často daleko předbíhají jejich původní vlastní přání."
Tím 5/9/2016 zvítězila aktivita a láska nad lží a hospodskou rétorikou
Hm citace z internetu a jejich vyhledávání ti jdou lépe.
nechcete někdo sluchátka s výkonem 32 MW? jsou prý vhodné i pro dědečku a babička :-)))
dneska mi přistála nabídka ve firemním mailu. asi odpovím a doptám se, protože se mi ten výkon docela líbí. takové menší elektrické křeslo :-D
sakra to bude potřeba slušný obnovitelný zdroj :)
Pamatujete si tu mediální kampaň, co následovala po rozhodnutí voličů v britském referendu? Média se nám snažila vykreslit, jak jsou lidé šokovaní, litují svého rozhodnutí a těsné referendum by se tak mělo alespoň zopakovat, nebo by měly být vyhlášený nové parlamentní volby. Petici za nové referendum prý podepisovaly miliony lidí.
Jaká je realita? Dvě třetiny Britů se nyní po rozhodnutí opustit EU domnívá, že jejich země je na správné cestě. A to včetně třetiny těch, kteří hlasovali pro setrvání v EU. Premiérka se těší nebývalé podpoře. Většina obyvatel si myslí, že jejich země bude prosperovat.
A když se na to podíváme ještě z druhého úhlu: Kdo v Evropě si dnes myslí, že se EU vyvíjí správným směrem? A jakou podporu má pan Juncker?
http://www.telegraph.co.uk/news/2016/09/04/two...
Aniž bych chtěl stranit komukoliv, to si Sudetští Němci také mysleli, že jsou na správné cestě.
Pár fotek jásajících davů vítajících Hitlera ve Šluknově tady máme. Já bych se na to téma pobavil tak za dva, tři roky. Já jsem, co se týče nadšení většin ze správné cesty, spíše životní pesimista.
Máš pravdu, ale ten tvůj příspěvek je opravdu mrazivý.
Ve smyslu toho co porovnává si myslím, že mrzne dobře ale na špatným hrobě :)
Přirovnávat československoněmeckorakouskouherskopolský politický soudek střelného prachu k situaci v dnešním UK mi přijde trošku nefér ...
Dobře. Tak se můžeme podívat na upřímné všelidové nadšení pro budování komunismu na počátku 50. let. Nebo třeba na to, kolik lidí v roce 89 cinkalo klíčema a volalo Havel na hrad a dneska vzpomínají na zlatý komunisty.
Nadšení lidu pro mě je zkrátka něco takového jako první sníh. Často se rozplyne dřív, než si ho člověk stačí všimnout.
tak mezi 2/3 Britů " se domnívá " jak uvedl Joe a tebou uváděnými příklady " nadšení" je snad poněkud rozdíl, ne ? A nejenom v době , situaci a režimech (jejich změně)nebo ne ?.
Britové nebyli v nacismu, komunismu a i v EU byli pořád lehce bokem.Britové nemění měnu, režim vlády a hranice. Britové nežili v izolované, zaostalé společnosti. Britové nesměřují do náruče nějakého režimu.
A promiň všelidové nadšení se v 50tých letech nekonalo....
Takže se skutečně můžeme s Brity domnívat, že se tak nic strašného nestalo a to strašení ze ztráty údajného britského bujarého nadšení by jsme měli nechat projevům agentury sputnik a mluvčímu evropské komise :)
Prostě si vaří čaj a hrají kriket podle pravidel, Brusel nebrusel
Ono se vážně nic tak strašného nestalo. Proběhlo jen jakési, naprosto interní, na venek nezávazné hlasování. Co a kdy z toho vzejde, pokud kdy co, je ve hvězdách...
nejdůležitější na to je :
že mohlo proběhnout
že nikdo z EU nevyhlásil opravné
Divný je akorát to, že s tím odchodem docela otálejí. Vím, že to není otázka týdne, ale minimálně by už na tom mohli začít intenzivně makat. Jenže kde nic, tu nic... Jestli ona ta jejich znovu se zvyšující stabilita a prosperita není produktem právě toho zatím neporušeného status quo a odkladů faktického odtržení na neurčito :-)
Úsvit národní koalice bloku proti islamizaci.
WTF?
Ž: "Co si dáš k večeři?"
M: "Mě je to docela jedno, co uvaříš, to sním."
Ž: "S tím už přestaň, snad víš, na co máš chuť, ne?"
M: "Jo chuť? Tak to bych si dal třeba smažený hermelín a opečený
brambory s fazolkama."
Ž: "Hele, já tu nemám čas na blbosti, zatímco ty jsi přijel z práce až v
sedm večer, já už stačila napsat s dětmi úkoly, uklidit nákup a vyprat
prádlo. Tak řekni, co si dáš k večeři."
M: "No vždyť jsem ti to řekl, já mám chuť na smažený hermelín a ..."
Ž: "Hele, já na to fakt nemám náladu, nemůžeš někdy říct něco
normálního?"
M: "No dobře, pak bych tedy měl chuť na bramborák."
Ž: "V půl osmý večer? Ty jsi se snad zbláznil. A stejně nemáme brambory.
Kdyby jsi přišel domu dřív, mohl jsi je koupit!"
M: "Já bych je klidně koupil i v těch sedm, vždyť v supermarketu mají do
devíti, stačilo aby jsi mi to řekla."
Ž: "Proč bys je prosím tě kupoval ty, brambory vždycky kupuju já,
odjakživa. Navíc jsme je měli včera, tak je přeci nebudeme žrát každej
den."
M: "No já jen, že jsi se ptala na co mám ..."
Ž: "Nech už toho prosím tě, jseš s tím ...že jsi se ptala... už trapnej.
Naposledy se tě ptám, co si dáš k večeři?"
M: "A z čeho si můžu vybrat?"
Ž: "No to seš celej ty. Já se tě zeptám a ty mi odpovíš otázkou."
M: "No... tak tedy..., co třeba tousty?"
Ž: "Ty bys byl schopnej mi sežrat toustovej chleba, když víš, že je
jedinej, po kterým nemám zácpu? K večeři ti udělám buď špagety nebo
ohřeju nějakou omáčku. Konečně se už rozhodni."
M: "Tak ja bych si... asi... dal..., no třeba tu omáčku, tu jsem už
dlouho neměl."
Ž: "Omáčku, jo? A proč si nedáš špagety?"
M: "Dobře, udělej mi špagety."
Ž: "No konečně, z tebe taky něco dostat. Chceš na ty špagety sýr?"
M: "Nechci, vzdyť víš, že si ho na špagety už léta nedávám."
Ž: "No to je zvláštní, já se ženu dneska extra pro sýr na tvoje spagety
a ty mi nakonec řeknes, ze si ho už na špagety nedáváš. To by mě
zajímalo, jak dlouho."
M: "Už deset let miláčku, to jsem tě ješte neznal, když jsem si
naposledy na špagety sýr dal."
Ž: "Takže já ti teď v osm večer udělám špagety. Já je teda nebudu, děti
taky ne, takže je budeš jíst sám. A přitom jsi si klidně mohl dát tu
omáčku z mrazáku."
M: "To mohl, klidně, proč ne, tak mi ji dej"
Ž: "No vidíš, kdybys to řekl hned, nemuseli jsme tady půl hodiny
šaškovat a já z tebe nemusela tahat co si dáš!"
.. dočetl advokát svědeckou výpověď pana M. Na to do ticha pravil pan M.: "No nezabil byste ji slavný soude, to se nedalo vydržet!" rozplakal se pan M.
Soudce: "Po zvážení všech okolností a důkazů ukončuji projednávaní této kauzy a sprošťuji obžalovaného všech obvinění, protože obviněný jednal pod nátlakem paní Ž a v jasné sebeobraně. Soud skončil, můžete se rozejít."
Ale copak, šmejdům nechutná jejich vlastní meducína? :-)))
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/1898339...
Ti dva si pinčes zjevně užívají celou dobu, ale to co předvádějí v 16:10?!? https://youtu.be/lnEZDSaAUHg
Nádhera.
Několik postřehů, je to z exhibičního turnaje proto je to tak uvolněné.
Zábavně to ukazuje, jaká je to dřina hrát pinec do vysoké obrany, oba dva to předvedli, že to není jistota bodu, když protihráč " zoufale vrací" protože ten do toho přidává různé rotace nepravidelně v kombinaci s nárazem a tak každý " jasný smeč" je potřeba prásknout jinak.
Když by museli hrát do typického obranáře, tak by se nadřeli ještě 2x tolik na každý míček.
Pěkný
Píšou tam cosi o čtvrtfinále, to je jako vážnej zápas? To může hráč oběhnout stůl a proběhnout před soupeřem?
BTW Persson tak hrával když jsem ještě mladý: https://www.youtube.com/watch?v=GR8U-a754B4
(tento zápas jsem viděl v přímém přenosu)
A hrává tak dodnes: https://www.youtube.com/watch?v=daI-xYoYflU
Našel jsem, že to byl exhibiční turnaj v rámci představení nových hráčů klubu.
Určitě můžeš přejít na druhou polovinu dokonce můžeš odehrát míček, který se zpětnou rotací vrací po straně stolu na druhou půlku, a dát ho na soupeřovu polovinu mimo síťku ale : nesmíš soupeře omezit nebo mu bránit ve hře, proto si myslím, že zakrytí výhledu přeběhem je určitě mínus bod :)
já teda nevím, jestli je to k smíchu nebo spíš k pláči, ale byla tu paní, která si strašně stěžovala na pastelky z obchoďáku, že je koupila a že nekreslí a že by chtěla dobré pastelky, které kreslí.
kolegyňka jí je ukázala, vysvětlila, no a paní si opět vybrala nejlevnější školní pastelky, nejnižší řadu, kterou tu máme. jako, komu není rady,... :-)))
Školní pastelky nekreslí? K čemu pak jsou, na šourání v nose?
A čím se tedy různé řady pastelek vlastně liší?
uf, no jak to říct :-D
tak jak máš třeba u shimana víc "řad" komponentů co do kvality, tak podobně je to u pastelek. "fungují" nějak všechny, ale některé budeš chválit a o některých je lepší se ve slušné společnosti ani nezmínit :-)
je fakt, že ty nejnižší řady sem ani neberu (kdo chce, ať si je koupí v obchoďáku a neprudí pak s nimi tady, že mu nekreslí), takže i ta "nejnižší" řada co tu mám, nějak kreslí. ale prostě musíš přitlačit, aby žlutá byla žlutá (s tou bývá u levných pastelek obzvlášť problém).
rozdíl máš třeba v kvalitě dřeva (jak se bude ořezávat - některé levné v obchoďácích už ani nejsou ze dřeva, ale z lisovaného papíru)
rozdíl máš třeba v kvalitě tuhy (poměr pigmentu a "plnidla" - ovlivní to, jak dobře nebo špatně bude nechávat stopu na papíře)
rozdíl je třeba v tloušťce tuhy - jestli a jak moc se bude lámat (tenká pastelka prostě nemá šanci dlouhodobě přežít). pastelky s nápisem "nelámavé" sem neberu, protože jsou to největší šity na světě :-))
k čemu jsou ty levné? mám pocit, že na ozdobu, aby nůžkám a propisce nebylo smutno, když s nimi zrovna nestříháš a nepíšeš :-))
A úplně stejně si určitě jinde stěžuje na žrádlo, co není k žrádlu - ale v kaufáči spolehlivě hrábne do regálu pro "párky" za 40 Kč/kolo :-)
Však za tu cenu v nich to maso být musí, ne? :D
Po čase určitě - červi.. :)
Co máš proti červům, významnému zdroji proteinů. V outdoorových obchodech za ně draze platíš pěkných cca 47.000 Kč/kg.
https://www.globetrotter.de/shop/outdoor-kueche...¨
Blíží se volby.
Dobrý nápad, díky za inspiraci. Upravim, nakopíruju a roznesu: Chcete víc sociálních výhod? Tak vložte do obálky listy těch stran, které vám je slibují :o)))
https://www.youtube.com/watch?v=Gml8CPPygi4
Lipský to řekl pěkně...
Právě jsem se dozvěděl,ústy mluvčího magistrátu Hoffmana, že musím Krnáčové vrátit mojí věkovitou Opencard, protože je majetek města a to i přesto, že přestala platit.
Musí se vrátit fyzicky , s potvrzením o vrácení to jde jen na magistrátu hl.m.Prahy :)
Po včerejším neskutečném rozsudku soudu nad Hudečkem a Svobodou je totiž jasný, že vrátit ji musím proti potvrzení.
Jinak člověk v táhle zemi klidně může jít sedět za krádež , nebo mu za 5-10 let někdo v exekuci sebere barák.
A potvrzení určitě dát do bezpečnostní schránky..
no ještěže mi to pan mluvčí neřekl. ani nevím, kde ji doma mám :-))
já si zas přečetl na úřadě, že se musí vracet "propadlý" pas, jinak obrovská pokuta.
ale zatím mi ji taky nikdo nenapařil, tak nevím :-D
Neříkej, že v Brucově jezdíš na Pražskou opencard?!?
Co je to za nesmysl? Lítačku mi poslali po online žádosti zdarma poštou. Předplatné dopravy jsem si přehrál z Openkarty do Lítačky ve validátoru a další existence Openkarty pozbyla smyslu. Proto jsem jí rozstříhal a vyhodil. O vrácení nebyla ani zmíňka. Co by s ní dělali s kusem plastu bez funkce? No i kdyby, já jí už nemám.
lítačka je průjem? :-D
Ten teprv přijde, až si nějakej ouřada za čas třeba vzpomene a bude jí pod hrozbou sankce po něm chtít (kasa se pro vánoční prémie musí nějak naplnit).
To je to kouzlo drobného písma ve smlouvách, co nikdo nečte :-)
Podepsal jsi to při převzetí opencard, tak si v řiti člověče, já to vidím na takových 8 měsíců s podmínečným odložením na dva roky , to máš poškozování cizího majetku, krádež no a pokud jsi to nehodil do plastu tak i znečištování živ.prostředí :)
Já měl problém nahrát ten starej kupon do Lítačky , tak jsem si starou kartu ještě nechával dojíždět.... a tkas jsem spasen.
Jedinou šanci máš, ohlaš to na policii a nech si to od ní potvrdit jako krádež
No ANO a opět pražský úřednický hlavy nezklamaly....
No jo, jenže tady na netu už je zvěčněný jeho doznání k rozstříhání a zahození. Nahlášením krádeže by si zadělal na další malér. Teď ale nevím, jestli se tresty jen sčítají, nebo rovnou násobí :-)
Umocňují.
Tak to dopadneš jak v některých amerických státech. Vyfásneš 800 let a na polovičce si můžeš požádat na zbytek o podmínku.
Praha se překonává.
Myslel jsem, že návrat openkarty je vrchol dne, ale kdepák.
Náměstek Dolínek přišel na to jak " legálně zamezit městem legálně schválenou akci Konvičky" prostě mu to místo shromáždění přiště rozkopou s tím, že je tam havárie vody...
No není to úžasné ?
Kreativita úředníků nezná mezí
Konvička žádnou akci schválenou nemá.
Navíc mu v takovém případě musí úřad navrhnout změnu konání.
No, to musí. Třeba někde za nákladovým nádražím... :-)
Ale hlavně ať to neruší!!!!
Já jsem si již preventivně na víkend naplánovala výlet na Táborsko s tím, že tam bude klid a svatá pohoda, když se cirkus " 6 medvědů s Kropeničkou živé vody a dromedárem" rozhodl opět hostovat v Praze:-))
Pokud magistrát při řádném oznámení akce nenašel důvod ji legálně zrušit, tak dle shromažďovacího zákona je automaticky schválena.
Listina práv a svobod, garant práva na shromáždění musí nad Dolínkovým výmyslem plakat jako želva...
Ne, není schválena. Přečti si listinu a shromažďovací zákon. Je řádně ohlášená a nezakázaná.
tak jistě opět se slovíčkaří a přesně jsem to tušil.
Dobře tedy po hraboshovsku, je řádně ohlášená a nezakázaná a tak se hledají obezličky, jak z toho vyklouznout .
Děkuji vám za připomínku , na osobního trolla velmi slušně provedeno
Není to slovíčkaření. Pokud něco podléhá ohlašovací povinnosti, tak to stačí ohlásit a můžu to udělat. Maximálně mi to mohou zakázat (ty důvody jsou v zákonu přesně vypsány). Pokud něco podléhá schválení/povolení, tak úředník/politik může a také nemusí vyhovět.
V Listině je uvedeno, že shromažďování osob NESMÍ podléhat schválení ze strany státního orgánu.
Přesně takže může a nemůže vyhovět
A protože, milý slovíčkářský trolle, úředník Konvičkovi už vyhověl a až pak začal jeho nadřízený hledat důvody jak to vyhovění odhovět ( abych se vyhnul slovu zneschválit, které vám zdá se zvedá trollí tlak) je jasné, že s Listinou práv a svobod si pražský magistrát chce utřít zadeček....
Hele, nedelej zagorku. Magos navrhl konvovi náhradní prostor na Letné. Jenže konva prosté chce padnout do kanálu. No tak ho nechme, no.
Sakra, to by se ale mělo rychle zahrábnout, až tam Konvajs zahučí...
On proste chce spadnout do kanálu v bubenci a ne na Letné. Musíme to chápat a byt ve střehu.
Zagorku dělá magistrátosh.
Pokud , dle tvého zdroje, od července 2016 je celá ulice v kalamitě, tak je některým divnosh, proč nevyjádřil nemožnosh konání akce v ohlášeném prostosh už tehdosh a a proč navrhuje náhradní až měsíc po řádném ohlashení konvičkovou partosh ?
Netusosh prosh ?
Protože je na Praze jen bordel?
Jejdamane, to je srani s jedním blaznem kropickou. Dokonce i novorec kvůli němu vymyslis
Jsem zvědav, až stejnou fintu někdo použije na někoho dalšího, nebo na něco.
Představ si že ze zažít město jinak se stane zažít havarii jinak. Nebo že nějakým sluníčkářům v jiném městě prostě stejným způsoben zruší shromáždění... to bude řečí o nacismu....
No, tak už víme, o co v cirkuse tentokrát šlo:-))
Nešlo o kanalizaci. Šlo o kadibudku. A kouzelník opět nepřišel. Ať se Kropička snaží, jak se snaží, soběrovného blba, který by na něj agresivně zareagoval, nenachází. A to je přesně to, o co mu jde:-))
Ignorovat, ignorovat, ignorovat. Úplně stejně, jako ho ignorují i ti zlí muslimové. I oni vědí, že je to prostě chudák:-))
Nemit tebe ani nevím že nějaký konvička existuje. No aspoň že ty mu věnuješ nějakou pozornost když na něj všichni kálí:-)
Ale hlavně ignorovat, ignorovat,ignorovat:-)
Když to máš těžký. Jak se ne příliš trapně trefovat do těch hnusnejch xenofobů a antiislamistů, když se vlastně ani moc xenofobně a antiislamisticky neprojevují ? Tak si najdeme ulítlého magora, se kterým naprostá většina lidí nechce nic mít a uděláme si z něj reprezentanta našich ideových odpůrců...
No vlastně máš pravdu:-))
Já se na ty naše prežské volené politiky, jakož i na újezďáka, tak trošku zlobím, že těm akcím zbytečně dělají reklamu.
Toho člověka je potřeba nechat být. Nejelegantnější by bylo, kdyby dopraváci prostě a jednoduše zakázali vjezd náklaďáku s Toy-Toykou do ulice, kde je vjezd zakázán.
To by bylo znalecké! On totiž organizátor nejspíš netušil, že tam je vjezd zakázán. A oni mu to předem práskli:((
Jo, to má pan kandidát z toho, že se nevěnuje svému elektorátu na Táborsku. Taky, co by tam dělal, žejo, tam není ani jedna mešita, o velvyslanectví ani nemluvě.
Zato se tam dnes fajn jezdilo na kole:-)
Suma sumarum, jsem v podstatě hrozně ráda, že nemusím volit senátora na Táborsku. Protože to bych musela položit několik nepříjemných otázek. Kupříkladu, jak to udělat, aby ty Jihočechy tak příšerně netrpěly těmu dopravními problémy?
Mojí klikou tedy je, že jsem je nevolil :)
Popravdě mě je ten pán úplně ukradený, mě se jenom nelíbí, že právo, zákon a paragrafy se dnes naprosto veřejně ohýbají protože " nám nestačí na každou situaci a přestože máme zákon a vyhlášku už na kdejaký prd.
Jinak souhlas, dneska se fajn jezdilo na kole a je klidně možné, zítra už to nepůjde, až nějaký magistrátník ohne zákon jinak...
To mně se taky nelíbí. Já uznávám právo každého (třeba i blázna) na svobodu projevu a politického názoru.
Jsem proti vyhazování bláznů jinými blázny z hospod, stejně jako proti vyhazování bláznů z veřejných prostor. Nechte je. Mají právo se ztrapnit:-))
Nevšiml jsem si, že by politici vyhazovali ohýbáním zákonů politiky z hospody. Tam to bylo poněkud jinak.
Tvými slovy : z hospody, na kterou narážíš, vyhazoval nespokojený místní elektorát jak místní tak a přespolní politiky.... asi se jim, tvými slovy , nedostatečně věnovali ?
Hospoda není nějaký obyčejný veřejný prostor, hospoda je prostor, kde rychle dostaneš odpověď, zda v místě jsi nebo nejsi oblíben, dokonce i když o to nestojíš a majitel hospody není doma a když ti není 18 tak tam ani nenalejou....
Prostě mě to pobavilo:-))
Tak to ber (nebo neber, já ti velet nebudu).
Tedy pardon, my jsme tady v pobavilu a také v potěšilu:-))
Asi takhle mě to pobavilo:
https://www.respekt.cz/politika/konvicka...
...
i když ta hadí žena mě štve. Tu jsem chtěla ještě vidět.
Tak možná ji uvidím v jiné předvolební kampani:-))
Konva zas prováděl nějakou performaci? Kolik lidí zemřelo tentokrát? :-D
Ještě, že ho tak důkladně sleduješ. Bez tebe bychom se topili v řece nevědomí... ;-))
Co se ti na něm vlastně tak líbí? Ten jeho špatně hraný "macho" styl? No pro některé pipeny to imponující asi je.
Já nevím, co je pro koho na Kropenkovi imponujícího, to musíš zjistit ty sám:-))
Mně to prostě pobavilo, uznej, to není každý den, abys viděl docenta a kandidáta do Senátu běhat po ulicích s hajzlíkem.
A tak jsem to dala do pobavila. A do potěšila.
Máš něco proti tomu?
Ulice není v kalamitě. Probíhá plánovaná rekonstrukce ulice a hlavně mostu přes vlakové koleje.
Jenže to, že ulice je v kalamitě řekl soudruh deformátor zákona za Prahu a ČSSD .....
http://mapy.pvk.cz/udalosti/pvk.html
žádná aktuální událost , žádná plánovaná výluka na webu vodovodů a kanalizací.
Špatná koordinace ?
Inu, ti z nás, co zde bydlíme, víme, že:
"od 5. 7. 2016 0:00:00 do 31. 12. 2016 23:59:00
ulice Korunovační, Praha 6, uzavřeno, stavební práce, rekonstrukce mostu nad železniční tratí, překládka inženýrských sítí, rekonstrukce vodovodu - úplné uzavírky komunikace, doprava vedena po okolních pozemních komunikacích, Objížďka - oba směry: Korunovační - Milady Horákové - Svatovítská - Vítězné náměstí."
ahá, tak to soudruh Dolínek popletl, není to tedy havárie vody.
No a jak je to možné, že magistrát na to při oznámení akce, údajně v srpnu tohoto roku , nevzpomněl hned ?
No a mezitím se nám již ozval pan Kropička s tiskovým prohlášením, ve kterém vyzívá vládu Prahy (jmenovitě toho Dolínka v jeho vlastním zájmu), aby občanům nebránila ve výkonu jejich Ústavou zaručených, nezadatelných právech.
A já se k té výzvě připojuji a plamenně volám: Praho stověžatá, nebraň panu Konvičkovi v jeho svrchovaném, Ústavou zaručeném právu na svobodné nadechnutí....
....
...a zahučení do kanalizační šachty:-))
Pardon:-))
Brzy, jazyk, nazývat...
Omlouvám se:-))
Docela mě překvapuje, že ti vadí neškodný fanatik a nevadí ti 1,5 mega nevzdělaných primitivů, se kterými si Evropa neumí poradit.
Muslimů mezi nimi není většina, ani Syřanů.
Poplach zvoní jinde.
Google maps mají takovou šmírovací aplikaci "Vaše časová osa".
Prostě zaznamenávají polohu telefonu a přiřazují objekty, které jsem podle nich navštívil. Zřejmě se chytají na wifi těch objektů o lokalizují, ale ostatně je to fuk.
Pokud někde pořídím mobilem fotku, prásknou jí na časovou osu do správné polohy podle gps.
Navíc tam mají nějaký sw, co se snaží uhodnout dopravní prostředek. Spolehlivě poznávají snad jen metro, ale i tak slušně typují, auto, kolo, chůze.....
Tak koukám na své včerejší kolečko na kole a zjišťuji, že od nás nad Petříkov jsem jel podle google na kole, ale na vrcholku jsem kolo vyměnil za motorku a frčel až do Jesenice. Tam jsem zase přesed na kolo.....
Asi tam mají nějaký rychlostní limit podle kterého zjistili, že "takhle rychle kolo nejezdí" :-)
Šmírovací je ale jen když si ji sám zapneš.
Ja i když jezdím tak tam nic nemám, pak se kouknu a vidím "zapnout", nic tam nemám bo to nemám zapnuté:-)
Nejsem si jist, jestli-tě nešmíruje, i když nemáš zapnuté a to, že máš zapnuté jen nezpůsobí to, že to můžeš vidět i ty, ale to je celkem šumák.
Nakonec to není špatné, vidíš kudy si jel, máš tam časy, fotky, vlastně ti to připomene ten den, aniž bys musel cokoliv pro to y0udělat, jen máš s sebou ten mobilnebo tablet.
Potěšilo mě tohle video :
http://www.reuters.com/article/us-chile-elderly...
Devadesátiletá paní jezdí do města prodávat vajíčka a další produkty své práce.
Kolo nejvěrnější přítel, zdroj obživy...
A my tady máme starosti, jestli máme pro cyklistiku dostatečné podmínky :)
taková nenápadná dlažba - dokud nezaprší
Kurva sorry, uklikl jsem se o obrázek vedle :-/
NO VIDÍŠ JAK UMÍŠ POBAVIT I POTĚŠIT ZÁROVEŇ, akorát mě mrzí, že jsi použil TO Cyklopalmovko slovo co začíná na k a končí na urva , měl jsi tu slušnost a zeptal jsi se ho jestli ti dá copyright ?
Na jaře tady proběhla diskuze o návštěvnosti Brd po jejich otevření. A zde je hodnocení první "volně přístupné" sezóny:
http://plzen.idnes.cz/chko-brdy-fiser-turistika...
Doufám, že to tak i zůstane.
Zrovna minulý týden jsem byl u Bärwalderského jezera. Když jsem tam byl poprvé před lety, bylo tam pusto prázdno, nikde nic. Dneska už je to "profláklé", najednou tam jsou stánky s občerstvením, hřiště, pláže. A spousta, spousta lidí. Naučili se tam prohánět svá horská kola po asfaltových cestách dokonce až z Čech.
A co jsme tady říkali - kde nejsou stánky, je tam blbá hromadná doprava a je to kopcoidní, tam není nutno obávat se návalu cyklistických rodinek :o)))
Hlavně aby se v Brdech stánky s občerstvením v blízké době neobjevily a nezačala k nim jezdit hromadná doprava. Zatím občerstvení naprosto dostatečně jistí Gril Míšov.
Jak bylo v bývalém VVP Ralsko krásně, dokud se podél cest neobjevily ty žluté cedulky se symbolem kola...