čím víc W tím lépe :)
Cim vic W - tim lepe, ale tim o hodne drazzi provoz:(
Tomasi, kolik chcete platit za 1 km cesty? Pokud mene nez 3kc na km - nema cenu kupovat 1000W motor.
To neni pravda, nemusis jezdit porad na maximum... Vykonova rezerva se hodi vsude, taky nemam Fobii 1.2HTP a tech 370 koni nevyuziju furt, nicmene tam jsou ;-))
Mam 1kw verzi. Pokud ti nevadi kilo navic ve vaze a 2000 rozdil v cene, vezmi tu 1kw verzi. Jezdim na prvni az treti pripomoc z deviti a zatezuji motor mnohem mene nez u slabsich verzi, tak doufam, ze mi diky tomu dele vydrzi ;-))))
Pocitej ale s tim, ze jakmile das "9ku", tak mas po baterce velmi brzy (1200-1500w je tam furt).
Dotaz na majitele: Prodejce píše :: Řídící jednotka: integrovaná s max. proudem 30A . Takže jaká je pravda?? Pod pojmem maximální proud si představuji Maximální,ne tedy nominální stálý. Jaký je nominální???
Bývá to 50-100A špičkově podobu pár vteřin:-)
To určitě ne. A na to jsem se neptal
Nom. je 30A, prodejce to má zřejmě popletené.
Špička je v drtivé většině 45-50A u výkonějších až 100A.
Pochybuji u střeďáku
Nevím, co je to "pry neni uplne spolehlivy?" Mám ho od dubna, najeto něco přes 1100 km a naprosto bez problémů. Stejný žvást jsem slyšel od firmy, která se chlubí tím, že pojem ekolo vymyslela, a nakonec z ní vypadlo, že s tím motorem nemá zkušenost vůbec žádnou a ani ho neprodávají.
Po 1100 km a čtyřech měsících provozu nelze o spolehlivosti odpovědně nic prohlásit.
Před koupí elektrokola je potřeba si ujasnit zda chci dopravní prostředek nebo nástroj ke sportovnímu vyžití. Těžko hovořit o sportu, jestliže uživatel používá přípomoc i na rovině. Na cestu do práce je určitě bezvadné mit kolo které převezme většinu potřebného výkonu. Ovšem vláčet na sportovní aktivitu několikakilový motor a využívat obvykle jak tady mnozí píší do třetího stupně přípomoci z devíti postrádá logiku.
Ja tu ale nevídím že by to někdo chtěl kupovat kvůli sportu.
Elektrokolo kupují aby měli i nadále požitek z jízdy ať už je důvod jakýkoliv.
Kupovat elektrokolo kvůli sportu je zhovadilost:-)
1.) jak to děláš, že okamžité dostaneš u svého příspěvku kladný bod?
2.) běž už se vycpat s tvojí propagací předraženého bicyklu který nesplňuje podmínky našeho zákona, natož pak normy EU.
Já měl možnost jezdit na obou a já osobně bych šel do 1000W verze. Jak zde bylo řešeno, pro běžný provoz stačí použít asistenci 1-4 (pokud je systém nastaven na 9 stupňů) a vždy máte v rezervě ještě další výkon. Je však potřeba k tomu vybrat vhodnou baterku, která umí pracovat s 30A špičkového proudu který dává motor při maximální zátěži. Jinak by to při maximálním výkonu mohla baterka vyhodnotit jako chybu a odpojit se. Výhoda motoru je hlavně v jeho velkém kroutivém momentu kdy není nikde výkonová rezerva.
Takže LION do rámu je mimo
Asi kdyby se nyvyužíval plný výkon, tak by šel tento, má nom.20A/40A-15sec.:http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/16-1... nebo radši si tenhle nějak šikovně přidělat do rámu: http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/16-1...
Nějak šikovně do rámu nabastlit
http://1gr.cz/fotky/lidovky/12/013/lnorg...
A co to má společného se středovým motorem?