Chtěl bych namontovat na kolo motor honda gx25, případně motor 37ccm + variátor, který používají u koloběžky crosco.
Nemáte bližší zkušenosti s těmito agregáty ? Jedná se mi o výdrž a spolehlivost.
Honda GX 35 koupen u motokola.cz je jen o 250 dražší,ale má větší výkon. S variátorem zkušenosti nemám, používám řetěz a přesmyk.
Máš někde foto ? Nevím co znamená přesmyk.
Díky.
http://papji.wbs.cz/Trikolka.html
Chybně jsem umístil odpověď, tedy znovu.
Neměl bys v detailu vyfocenou tvoji převodovku (velké - malé kolo) za sedlovou trubkou. Uchycení apod.
Dík.
Jinak ta karoserie nemá chybu. Ještě nezávislé benzínové topení, aby ti nebyla zima. Vešel by ses do 3 kg i s nádrží.
Měl jsem na mysli přesmykač.
Brutal to rozhodně není, jen trochu víc využití možnosti motoru.Rozsah rychlosti po rovině je od 6 do 40 km, ale využívám to jen do kopce a dodržuji rychlost do 25 km. A to hlavně proto, že šetřím motor, neb nevyužívám jeho maximální výkon.
Neměl bys foto s motorem ?
Jak je tam nasazený řetěz apod.
Dík.
Je tam primární převod z minibiku. 6z pastorek,74z rozeta. Na zadním kole je rozeta na volnoběžce (převodník) 48z a sekund. pastorek je osmičkový ořech kazety, na který si poskládáš jednotlivé pastorky podle potřeby.
A jak je to s životností nástavce-primárního převodu na motor, na kterém je nasazený pastorek ?
Nevím, mám to teprve od února. cca 2000 km.
Než jsem pořídil tohle:http://www.minibike-shop.cz/minibike-tuning/66...
,tak jsem měl zvon soustružený a ten po víc jak roce byl téměř jako nový. K opotřebení zvonu dochází minimálně, neb spojku nenecháváš prokluzovat jako u auta. Rozjedeš se šlapáním a pak přidáš plyn, takže spojka zabere "bez" prokluzu.
a ložisko(a) ? drží originál china ?
teď je rozdíl 900,- ))-:
Je to už dávno,co jsem opustil základní školu, ale tehdy platilo, že 7749 - 7500 JE 249 zaokrouhleno na 250.
máš špatný vstupy: 7.200 v. 6.300 ne počty (-:
http://www.automarg.cz/motokola/motor-honda-gx...
Již na začátku jsem odkazoval na www.motokola.cz
úplně stejná firma, jiný web...
Teď jen záleží, na kterém webu mají cenu, která skutčně platí.
Každopádně bych udělal to co jsem udělal již dříve, připlatil si za silnější motor. Nikdy nevíš, k čemu se vyšší výkon může hodit. Kdybych měl tahat přívěs typu "Zazvur", tak je vyšší výkon téměř nutnost.:-))
jenže silnější motor by mohl zničit špice kolo řetěz
To je přece o tom, jak to budeš používat. Špice není důvod zničit, kolo taky né, a řetěz se časem vytahá jako každý jiný. A samozřejmě pokud to s vytaháním řetězu přeženeš, tak odrovnáš pastorek a rozetu.
Nevím, nevím, ale výkon motoru 1kw už tahal řetěz i na stadionu a ten byl dimenzován na jinačí zátěž. I výplet byl trochu bytelnější.
Já bych se takových výkonů při delším používání pod zátěží v kopcích obával. (myslím tím ozubené kolo přišroubované do výpletu kola)
Najdi si vlákno SVČ sleh 2016. Tam najdeš odkazy na trasu, kudy jsem jel , včetně profilů.A to máme s naloženou tříkolkou cca 150 kg.
To věřím, jenže tady jde o tisíce km. Je potřeba trochu vysšší spolehlivost. To je jediné, čeho se obávám, aby se nevysypala převodovka.
Převodovku tam mít nemusíš. Více jak rok jsem jezdil s převody: primární 11:80 a sekundární 13:52 a taky mi to stačilo. Dnešní převody mám proto, abych ulevil motoru a současně to pomáhá i mě tím, že se nemusím před kopcem rozjet na patřičnou rychlost, abych ho ve výsledku vyjel z posledních sil mých i motoru. Pokud bych plánoval trasu několik tisic km, tak přibrat nějaké pastorky navíc není až takový problém. Samozřejmě musíš počítat i s opotřebením řetězů. Všech bez vyjímky. Ideální stav by byl variátor, který by pobral potřebné převody a místo řetězů použití ozubených řemenů. To by však chtělo od základu jinou koncepci.
jedu s variátorem
Už se nebudu rozepisovat a reagovat na provokatéry a podobnou havěť. Takže co není k tématu smažu, protože zaplevelené téma je nepřehledné, nečitelné a kdy by chtěl něco normálního napsat, tak si to rozmyslí.