reklama

Výběr MTB 29“ Author, Merida, LeaderFox za 16k

Zdravím,
jsem začátečník a na kole jsem neseděl skoro 15 let :-D Rád bych koupil horské kolo 29“ (prý tahle velikost teď frčí) na vyjížďky mimo civilizaci. Hledal jsem na netu a do užšího výběru se mi dostala tři kola v ceně 16 000kč. Vzhledem k tomu, že jediné v čem se vyznám je barva kola a že kvalita komponent je Altus

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 25.07.2016
Autor: FM87
  • Re: Výběr MTB 29“ Author, Merida, LeaderFox za 16k

Není co dál radit. Trendy 29" v červeném provedení (nejrychlejší) komplet na Altusu. Za šestnáct hravě pořídíš.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
    Autor: ronda
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

... tak ještě druhý pokus, nějak se to useklo ...
    Altus Acera Alivio Deore (od nejhorší po nejlepší), ale ten zbytek už mi nic neřekne, bych poprosil o radu pří výběru, nebo nějaké vaše zkušenosti s tou a tou konkrétní značkou … Díky.
    http://www.merida-bike.cz/horska-kola/bignine...
    http://cz.author.eu/horska/mtb-29/author-spirit...
    https://e-shop.leaderfox.cz/horske-kolo-leader...

[ Reagovat ] [ Zpět ]
    Autor: FM87
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Prašť jak bouchni. Ber to podle barvy. V těch kolech je snad rozdíl jen v nálepkách.
      Nejlepší, když se na ně aspoň na prodejně posadíš, když už se nedá projet, brát to pocitově. Drobounké rozdíly můžou být v rámech, ale podle obrázků nic neodhadneš, každý jsme jinak rostlý.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
      Autor: ronda
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0

Opravdu se liší v maličkostech. Meridu bych vynechal, řazení altus je imho slabina, ale možná nový ročníky vydrží víc.