reklama

Bezpečnost na silnicích

Sice se to nestalo přímo cyklistce, ale chodkyni,bohužel to vypovídá o tom, co se tu u soudů děje,odsoudí poškozenou,nikde zmínka, co dostal viník:https://www.novinky.cz/domaci/407083-na...

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 21.06.2016
Autor: pobrdny
  • Re: Bezpečnost na silnicích

         

    Čeho viník?
    Ona si vzala právo do svých rukou a začala dle vlastního uvážení trestat - poškozovat majetek.

    Tohle prostě v civilizované zemi nesmí procházet.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 21.06.2016
    Autor: Jindra8526
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -9
    • Re: Bezpečnost na silnicích

           

      V tomhle případě bych určitě nebyl takhle rázný.
      Jsem zásadně proti aby se člověk mstil a sám "trestal" za nějakou újmu, ale tohle byla vážně úplně jiná situace.
      Nejspíš by to z její strany neměl být ani přestupek.

      Tohle byl echt úlet státního zástupce, který korunoval soudce. Naštěstí bylo vše napraveno.

      Teď na K24 mě předjížděl nějaký blb s autem. Až tak pomalu jsem nejel a v době kdy mě předjížděl jelo proti jiné auto. Silnice tam byla dost široká abychom se bezpečně všichni tři vešli. Jenže ten blb mi chtěl něco předvádět nebo dokazovat a tak jel jen nepatrně rychleji než já a ještě zpomaloval a začal na mě najíždět a tlačit mě ke kraji.
      Nevím to to mělo znamenat a proč to udělal, ale už to bylo moc a tak dostal babu.
      Rána dlaní do plechu ho krapet umravnila. Jenže ten blb pak nevěděl co má dělat, jestli brzdit a jít si povídat nebo přidat a rozumně zmizet. Asi 3 na střídačku přidal a brzdil a když viděl, že furt jedu celkem na plno a že se mnou asi nebudu mít náladu na nějaké diskutování tak přidal a zmizel. Kdyby to neudělal a zopakoval lísání, tak bych mu taky asi udělal důlek, že by si mohl cvrnkat kuličky.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 21.06.2016
      Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Bezpečnost na silnicích

             

        Ten soud byl nesmysl,babě měla domluvit jiná baba v přestupkovém řízení.

        Ale vem si, že známe jen jednu verzi příběhu, tedy k čemu došlo. Mohlo to být tak, že baba čuměla po ptákách, on ji neohrozil, ona se jen lekla, a začala mu hystericky mlátit do karoserie.

        Tak on, aby zabránjl v ničení vozu ji chytil za ruce.

        Zjevně naprosto nepřiměřená reakce. To je jako bys blbě zaparkované auto obcházel korunou a divil se, že ti dají flastr.

        Dobře to dopadlo, a baba si pro příště bude psmatovat, že nikomu se do auta nemlátí.


        Jo, na silnici potkáš dost blbů a někdy musíš "přijmout boj". Jenže tohle bylo asi něco jiného a asi k nějakému poškození došlo, když flastr.

        Ale rozhodně bych řidiče neoznačil za "viníka".
        To by se mu muselo něco trestného prokázat, a zdá se, že tu babu jen "omezil" a ona, omezená dost, se chovala jako stará cigánka...

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 21.06.2016
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -9
        • Re: Bezpečnost na silnicích

               

          "Soudci připomenuli, že ráně do kapoty předcházelo nevhodné chování řidiče. „Obžalovanou výrazně ohrozil a vyprovokoval k následné reakci. Sám si byl vědom toho, že ji ohrozil, a přiznal, že i poté ještě popojížděl."

          Tolik výrok soudce

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 21.06.2016
          Autor: Radler
          Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Bezpečnost na silnicích

                 

            Já mám k výrokům soudců mírně obezřetný postoj.

            Sleduji kauzu Nečasová-Nagyová a nemám sebemenší důvod věřit jim.

            Jeden soud odsoudí, druhý soud má názor opačný, a tak se hraje pingpong.

            A soudce, který takhle krkolomně osoravedlňuje, že baba začala hystericky reagovat, by měl sundat talár a ját dělat něco, kde méně škodí.

            Princip našeho státu je ten, že viníky trestá soud, a ne nějaká baba, co kope do kapoty.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 21.06.2016
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
            • Re: Bezpečnost na silnicích

                   

              Proti "zbrani" (najíždění autem na chodce jako útok zbraní tedy považuji) vyrukovat pouhou pěstičkou, ještě k tomu holčičí, Ti přijde jako neadekvátní reakce???

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 21.06.2016
              Autor: Jarda
              Hodnocení: +15 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Bezpečnost na silnicích

                     

                Já sibpamatuju tu starou cignu, co šla na červenou, a bouchaka mi do kapoty, sprostě řvala, že ji chci zabít, vožralá na plech.

                Bez znalosti situace bych si netroufal hodnotit, jak to bylo.

                Navíc, nešlo o obranu ale o mstu a trest.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 21.06.2016
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -8
                • Re: Bezpečnost na silnicích

                       

                  Víme prd, jak to bylo, Ale najíždět na mě auto na přechodu, když jsem šla na zelenou, tak si dovedu představit, že v určité situaci mi nezbude, než se ho pokusit odstrčit jak dotěrnýho čokla. Kmih té ruky pak prostě musí být, jinak to nefunguje. Jde-li použít nohu, má to větší účinek.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 21.06.2016
                  Autor: bara2
                  Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                • Re: Bezpečnost na silnicích

                       

                  Jasně, bez přesné znalosti jak to bylo, to tady asi nevyřešíme... Ale kdyby se to stalo tak jak nám média servírují, tak já osobně bych mu do toho křápu taky bouchnul, nejlíp rovnou kopnul do dveří, nějaké hovado obrněné plechovou kastlí mne ohrožovat fakt nebude :-(((

                  A jestli mám být srozuměn, že všechno se má v dnešní době řešit pouze přes advokáty, tak hrubě nesouhlasím :-/ Jedna dobře mířená tečka vydá za deset prohraných soudů, jinak si ty šmejdy nevychováme :-(

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 21.06.2016
                  Autor: Jarda
                  Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Bezpečnost na silnicích

                         

                    Tahle evidentně dobře nemířila, a bezpochyby, bez ohledu na to jestli to byl trestny cin či ne, tu škodu co způsobila, zaplatila.

                    Ono máš pravdu, řešit věci přes soudy je k ordu, řešit je pěstmi necivilizované, a řesit ničením majetku, trestné.

                    Já používám methodu zastrašování, vidle v ruce a nasranej výraz, ale vím, že do nikoho ty vídle nezabodnu. Důležité je, aby si on myslel, že jsem rapl, co je schopen to udělat, a pak to funguje. Civilizovane to ale taky moc není.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 21.06.2016
                    Autor: Jindra8526
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                • Re: Bezpečnost na silnicích

                       

                  "... co šla na červenou ..."
                  když se rozsvítí na semaforku zelená, začnu (bez otálení) přecházet. Cca v polovině přechodu se rozsvítí červená (ale je ještě dost času na dosažení protějšího chodníku)
                  Nebylo to s tou červenou tehdy takhle nějak, Jindřichu?

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 24.06.2016
                  Autor: AV
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Bezpečnost na silnicích

                         

                    Já běžně vídám chodce, co mi vkročí před kolo, když už jim na semaforu červená nějakou dobu svítí.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 24.06.2016
                    Autor: JendaH
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Bezpečnost na silnicích

                           

                      Ano, to jsou ti, kteří si nenechají vzít svobodu vlastního rozhodování barevnými světýlky ...
                      Nestádní svobodomyslníci (vokecat se dá lecos)

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 24.06.2016
                      Autor: AV
                      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Bezpečnost na silnicích

                           

                      Tady v UK funguje pravidlo selského rozumu – světla pro chodce na přechodech jsou tu jen jako doporučení, přecházet na červenou zde není přestupek a nikdo za to nemůže být pokutován. Je jen na každého úsudku aby vyhodnotil okolnosti a podle konkrétní situace se rozhodnul.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 24.06.2016
                      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Bezpečnost na silnicích

                             

                        To mi nevadí, když nikdo široko daleko není, tak taky někde jedu na červenou. Ale když říkám „vkročí mi před kolo“, tak to asi znamená, že tam někdo je.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 24.06.2016
                        Autor: JendaH
                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Bezpečnost na silnicích

                             

                        Mně se líbí ta ohleduplnost řidičů na silnicích, každej má dost času. Nechápal jsem zpočátku, v jaký pohodě se vyhýbají na těch venkovských, jen pár metrů širokých silničkách, většinou ohrazených jorkšírskými zídkami. Ale tři dny mi trvá, než si zvyknu udělat při přecházení ulice nejdřív vpravo hleď. :-)

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 25.06.2016
                        Autor: abernathy
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Bezpečnost na silnicích

                               

                          Opravdu když přecházíš silnici, přestávají být tamní řidiči ohleduplní a jsou schopni tě zajet?

                          Mňo a nemáš nějaké viditelné stigma, které (tamním) řidičům naznačuje, že jsi na prasící plechovkáře adaptovaný?

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 25.06.2016
                          Autor: AV
                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Bezpečnost na silnicích

                               

                          Loni na podzim jsem tu zažil svůj vůbec první střet s autem. Ať chceme nebo ne, člověk je bohužel tvor omylný, každý někdy uděláme chybu – jedno jestli jako chodec, cyklista nebo motorista. Večer už za tmy, řidič sice ohleduplný, avšak trochu nepozorný, na křižovatce mě přehlédnul, já už to neubrzdil a sťukli jsme se. Přelet přes řídítka, dopad na kapotu a odtamtud na silnici. Byl ale slušný – neujel, zůstal, nechal na sebe kontakt, ani mě nezažaloval a nechtěl uhradit škodu za pomačkaný plech. :-)

                          Jinak ale je to paráda tady jezdit, zvlášť po takovýchto klidných country lanes
                          http://www.undiscoveredscotland.co.uk...

                          Dnes už to tu beru jako samozřejmost, avšak když jsem sem na ostrovy před 14 lety zavítal poprvé, byl to šok. Na těch úzkých klikatých okrskách je řidič schopen za mnou jet i dlouhé minuty, a předjede teprve tehdy až když si je stopro jist že mne neohrozí. Nevytrubuje, nenajíždí, a když ho vždycky sám hned pouštím třeba i tak že s kolem musím zalehnout do svahu, vždy potom blikne, troubne, poděkuje.

                          Nejsou to však jen pěšáci, cyklisté a jezdci na koních které tu na farmářských okrskách potkáváš. Volně pasoucí se koně, krávy, ale hlavně všude samé ovce, spousty ovcí, někdy i celá stáda, třeba stovky metrů dlouhá. Protijedoucí řidič zastaví, vypne motor, počká až se všechny ovečky kolem něj probečí, a teprve až pak zase pokračuje. Pár obrázků a videí z takovéhoto setkání mám tady :-)

                          http://cyklopoustevnik.rajce.idnes.cz/2015_-...

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 25.06.2016
                          Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Bezpečnost na silnicích

                                 

                            Jsou takové země. Včera jsem potřeboval odbočit vlevo. A protijedoucí řidič, který odbočoval do stejné ulice na mě mávnul ať jedu první, přišlo mu, že on zastaví snáze než já na lehouši. Bylo to sice ve Výběžku, ale řidič měl značku začínající písmeny PIR. (asi pirát)

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 25.06.2016
                            Autor: petrp
                            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Bezpečnost na silnicích

               

          Podle tvé logiky a výkladu by měli "babu" zavřít do blázince, protože mlátit bezdůvodně rukou do jedoucích aut není normální :-/

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 21.06.2016
          Autor: miro5
          Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Bezpečnost na silnicích

                 

            Nechat vychladnout na záchytce.

            Mlátit do cizích věcí není normální ani přípustné. V civilizované zemi jsou jiné prostředky než pěsti.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 21.06.2016
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
        • Re: Bezpečnost na silnicích

               

          Samozřejmě vím jen co čtu. Ale v každém případě to mělo být na vyznačeném přechodu pro chodce a ještě na zelenou a tam je chodec maximálně hájený a jakékoliv najíždění na chodce nebo jen pouhé jejich děsení nějakým prudkým brzděním by mělo být dost přísně postihováno, protože řidič nesmí ohrozit.

          Rána do plechu to musel bát dost velká, když mu promáčkla boudu. Určitě se s tím nemazala a poněkud řídila.
          Co si budem povídat tak ty bys asi taky nezůstal v klidu a s úsměvem, že se nic neděje. Hodně lidí by dost řídilo a mnozí by se asi chtěli prát :-)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 21.06.2016
          Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Bezpečnost na silnicích

                 

            Dědek může být rád že hned jednu od ní nekoupil, "baba" musí mít mocný úder :-) v mém případě bych se neudržel a chlápek by si ten den už nevrznul (možná týden).

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 21.06.2016
            Autor: miro5
            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Bezpečnost na silnicích

                   

              Dědek může být hlavně rád, že holka není moc duchapřítomná a jenom mu práskla do střechy. Taky se mu mohla svalit na kapotu a mohl se divit jak Janoušek...

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 21.06.2016
              Autor: Radler
              Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Bezpečnost na silnicích

                     

                To by bylo vymakanější řešení a v tom okamžiku bych jí fandil.

                Ale hrubá síla?
                Prát se na křižovatkách jako Vojta?
                To nemá úroveň :-)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 21.06.2016
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
              • Re: Bezpečnost na silnicích

                     

                Jak jsem četl, tak asi duchapřítomná byla,když na ní najížděl,tak stihla uskočit.Kdyby neuskočila,tak se mu válela na kapotě.Což by asi bylo podle Jindry lepší?Prostě jdu na zelenou,někdo na mě najede,tak neuskočím,skončím se zlomenou haksnou na kapotě.Sice budu půl roku v neschopence,ale pak mě ten blbeček za volantem nebude žalovat,naopak můžu žalovat já jeho...

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 21.06.2016
                Autor: pobrdny
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                • Re: Bezpečnost na silnicích

                       

                  To zrovna taky není ideální, blbě to sroste nebo jiná komplikace a mám problém do konce života, co je mi pak platná moje pravda a nějaké žalování a souzení - zdraví je jen jedno ale rezavých plechovek je bylo a bude plné áčka.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 21.06.2016
                  Autor: miro5
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Bezpečnost na silnicích

                       

                  Tohle je velká bublina.

                  Ožralá cikánka se flákala po přechodu, a měla pocit, že na ní auto najíždí a tak se jej jala demolovat.

                  Dostala správně flastr, ale chopil se toho nějaký dobroser, co jí z toho vysekal.

                  A vy z toho děláte kauzu Janouškova rypu, jako kdyby mu nezničila auto, nepřežila by. Trochu rozumu, pánové...

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 22.06.2016
                  Autor: Jindra8526
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -9
                  • Re: Bezpečnost na silnicích

                         

                    Nečetl, ale přesto rozmrazil:-))

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 22.06.2016
                    Autor: Lanna
                    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: Bezpečnost na silnicích

                         

                    Odvolací soud rozhodl. Jaké jiné lepší kriterium spravedlnosti a pravdivosti bys chtěl? Ty tu zcela v ideologickém duchu, že automobilista se musí bránit proti cykloaktivistům, popíráš rozhodnutí soudu. Sice o tom víš stejné nic, jako kdokoliv z nás, ale ty to vidíš zcela jasně a klidně popřeš rozhodnutí soudu. Kde k tomu bereš odvahu?

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 22.06.2016
                    Autor: Brahma
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                    • Re: Bezpečnost na silnicích

                           

                      Nevěřím soudům.
                      Je to mafie.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 22.06.2016
                      Autor: Jindra8526
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Bezpečnost na silnicích

                             

                        To sice chápu, ale čemu pak už věříš? Pokud nevěříš policii a soudům, tak už musíš používat kalašnikov. Ty nejsi libertarián, ale čistokrevný anarchista. Pak už ti zbývá pouze to Somálsko. Ostatně už jsem ti to několikrát nabízel :)

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 22.06.2016
                        Autor: Brahma
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                        • Re: Bezpečnost na silnicích

                               

                          Verim sobe, Sone a jeste par lidem.

                          A verim, zevdobro se vyplaci, v dlouhodobem meritku. Babicka rikala: "Clovece oricin se, a pan Buh ti pomuze".


                          Tomu docela verim taky.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 22.06.2016
                          Autor: Jindra8526
                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                          • Re: Bezpečnost na silnicích

                                 

                            Svatá pravda, pámbů je nejlepší lobbysta.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 22.06.2016
                            Autor: abernathy
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                          • Re: Bezpečnost na silnicích

                                 

                            Jak kdybys to četl přímo z úst te ženě z článku. Přesně to tam říká:-)

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 22.06.2016
                            Autor: Lanna
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                            • Re: Bezpečnost na silnicích

                                   

                              Lidi toho nakecaj :-)

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 23.06.2016
                              Autor: Jindra8526
                              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Bezpečnost na silnicích

                                     

                                To je fakt. Někteří jdou až tak daleko, že vyfabulují příběh o ožralé cigánce, co se motala po silnici a demolovala auto hodnému řidiči, kteří zastavil, aby ji chudinku nepřejel. A na scéně se objevuje záporná postava dobrosera, který jako deus ex machina zvrátí celý příběh, dodá mu potřebný dramatický náboj....:-))
                                Ti lidé to dělají proto, že nevěří nikomu, jen sobě (a Soně). No a samozřejmě také obráceně, těmhle lidem také nikdo nevěří, protože plácají blbosti:-))

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 23.06.2016
                                Autor: Lanna
                                Hodnocení: +10 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                • Re: Bezpečnost na silnicích

                                       

                                  Ja takovou potkal.

                                  Zase pindáš.
                                  Je to celé napsané tendenčně, už jen označení "dívka" (27) má naklonit čtenáře na její stranu.

                                  Fakt, který z toho je nepopiratelný, je to, ze poskodila nějakému řidiči vozidlo, a že to kdosi vyhodnotil jako trestný čin, soud (na který se těšís v případě toho sesuvu) to rozsoudil, vyšší instance rozsudek zrusila, a trestný čin byl označen za přestupek.


                                  Nevřme v jakém rozsahu to poškození bylo, ani co mu předcházelo, protože je nám předloženo jen tvrzení jedné strany sporu.

                                  Já namítám dvě věci:
                                  1. Na základě toho co čtu, není možné šoféra označit za viníka konfliktu.

                                  2. Je nepřípustné, aby kdokoliv ničil cizí majetek jen jako odplatu nebo mstu, a jak se zdá, oba soudy se s tímto ztotožnili, jen právní kvalifikave je jiná.


                                  No a potažmo je tu třetí věc, nesouhlasím se zjednodušením, ze "auto je zbraň". Zbraní může být v ri0ukách idiota cokoliv, s auty to nesouvisí, stejně jako tahle stať nesouvisí z bezpečností na silnicích, ale jen o konfliktu dvou osob, pri kterém jedna strana záměrně poškodila majetek strany druhé.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 23.06.2016
                                  Autor: Jindra8526
                                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -9
                                  • Re: Bezpečnost na silnicích

                                         

                                    „Ridič obžalovanou výrazně ohrozil a vyprovokoval k následné reakci. Sám si byl vědom toho, že ji ohrozil, a přiznal, že i poté ještě popojížděl.''

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 23.06.2016
                                    Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Bezpečnost na silnicích

                                           

                                      Tvrdí jedna strana sporu.
                                      Jeden soudto odmítnul, druhý přijal, další tíeba zase odmítne.

                                      A kdyžbude vynesen pravomocný rozsudek, neznamená, ze to tak bylo. Nebo ty jsi u toho byl a viděl si to?

                                      Ale i kdybys to viděl, třebaby sis to vykládalpo svém. Na webu kolujevideo, ze kteréhoje zřejmé, že jeden člověk odstranil překážku v cestě, byl napaden zezadu majitelem překážky a následně nepřiměřeně ztrestán bratrem napadeného.

                                      A prestože všichni vidí, jak to bylo, kdo jalo první fyzicky zaútočil, najdouse lidé, coten konflikt vykládají jinak.

                                      Tady,protože na koloserveru, se víichni pohoršují na základě zjevně tendenčně napsaného článku, aniž by kdokoliv znal pravdu.

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 23.06.2016
                                      Autor: Jindra8526
                                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -8
                                  • Re: Bezpečnost na silnicích

                                         

                                    Jindro ty v tomhle případě úplně pomíjíš fakt, že ona byla na přechodu a šla na zelené světlo, tedy měla absolutní přednost před všemi a nikdo, opravdu NIKDO nesmí chodce ohrozit. A reakce ohroženého a vyděšeného chodce může být různá, třeba prokopnutý blatník nebo vyražené zuby. V tomhle případě to byl jen malý dolíček v plechu.

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 23.06.2016
                                    Hodnocení: +12 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Bezpečnost na silnicích

                                           

                                      Nevím, nebyl jsem tam, a pocit ohrožení je velmi subjektivní.

                                      Protože se ji nic nestalo, je tězké posoudit nakolik to bylo ohrožení.

                                      V žádném případě nesmí demolovat cizí majetek, snad jen v případě, kdy berostředně odvrací útok.

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 23.06.2016
                                      Autor: Jindra8526
                                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                                      • Re: Bezpečnost na silnicích

                                             

                                        Samozřejmě, že nesmí ničí cizí majetek, nejspíš musí škodu nahradit, ale to neznamená, že každé poškození majetku i když bude velké musí být trestným činem a dotyčný by měl být trestně stíhán.
                                        Potrestaný by měl být řidič za ohrožení chodce na přechodu a ona by v běžném občanském řízení měla nahradit škodu.

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 23.06.2016
                                        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Bezpečnost na silnicích

                                               

                                          Tohle je, vcelku jednoznačně, § 228 Poškození cizí věci. Tedy pokud to nebyl dvacet let starej vrak u kterýho haubna nemá cenu.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 23.06.2016
                                          Autor: Hrabosh
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Bezpečnost na silnicích

                                               

                                          To jasné je, ale jen za předpokladu, že dotyčný byl odsouzen za majetkový trestný čin. Pokud nebyl jde jen o náhradu v občanském řízení.
                                          V tomhle případě zcela logicky dotyčná nebyla, takže nastupuje dohadování v občanském řízení.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 23.06.2016
                                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Bezpečnost na silnicích

                                               

                                          Ano, tohle byl zjevně přešlap a nedivil bych se, kdyby zafungovaly konexe.

                                          S podivem je právě to chování naší justice.
                                          Je fo tak jak píšeš, pokudby se skutečnost, že babu ohrozil, prokázala.

                                          Ale dělat z baby neviňátko a z toho áidiče vraha, je přehnané.

                                          Místo toho, abychom se vrtali ve věcech, o kterých nemáme dostatek informací bychom se měli důrazně ptát, jak je možné, že rozsudky soudů různé instancejsou tak rozdílné, a zdalekane jen v tomhle případě, který je víveméně banální.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 23.06.2016
                                          Autor: Jindra8526
                                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                                    • Re: Bezpečnost na silnicích

                                           

                                      Souhlas až na to "přede všemi" :)
                                      Napadají mě minimálně tři možnosti, kdy nemá.
                                      Sanitka plus Policie v akci a tuším že tramvaj..

                                      A z druhé strany si taky můžu rýpnout, cyklistů co mě objeli, zatímco jsem stál s kolem před přechodem a projeli mezi chodci, jsem viděl už poměrně dost.. a kdyby dostali pěstí v razanci "ďůlek do karosérie" tak by se to možná odnaučili....

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 24.06.2016
                                      Autor: újezďák
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Bezpečnost na silnicích

                                             

                                        Čekal jsem kdy někdo napíše že ne. Ještě si zapomněl na hasiče a vládní vozy v doprovodu :-))

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 24.06.2016
                                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Bezpečnost na silnicích

                                               

                                          A na nouzově přistávající letadla v zákoně zapomněli. :-(

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 25.06.2016
                                          Autor: abernathy
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Bezpečnost na silnicích

                                               

                                          Stejně jako na ponorky při nouzovém vynoření...

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 25.06.2016
                                          Autor: hekynen
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Bezpečnost na silnicích

                                         

                                    Dívka v 27, to je běžná novinářská praxe. Stát se to Tobě, bude tam titulek "Řidič na přechodu najížděl na seniora"...

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 23.06.2016
                                    Autor: Radler
                                    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                    • Re: Bezpečnost na silnicích

                                           

                                      :-)

                                      To jsem koukal do vylohy nejake cestovky, kdyz jsem cekal na Sonu, a ctu tam "zajezdy pro seniory od 55 let" tak jsem se tak nasral, ze jsem na prechodu oak makem prejel tu petatricetiletou ulicnici..... :-)

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 23.06.2016
                                      Autor: Jindra8526
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Bezpečnost na silnicích

                                           

                                      :) :) :)

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 23.06.2016
                                      Autor: bara2
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Bezpečnost na silnicích

                                       

                                  Joba ještě na jednu věc upozorňuji.

                                  To, že se nějaký soud přikloní k vysvětlení jední ze stran, neznamená, že našel pravdu.
                                  To, jak diametrálně se od sebe lišš nálezy soudu různůch instancí ve mě vyvolává hlubokou nedůvěru v celý systém

                                  Něco nemůze být podle rozsudku jednoho soudu koule, a podle druhého kostka. Ten rozdíl je až přílií velký na to, aby šlo jen o pochybení, přehlédnutí, omyl.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 23.06.2016
                                  Autor: Jindra8526
                                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                                  • Re: Bezpečnost na silnicích

                                         

                                    Chybí důležité informace. Protože se to stalo v Brně, tak první důležitá informace je na kterou část brněnské mafie byl napojen řidič. Evidentně napojen byl.

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 23.06.2016
                                    Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Bezpečnost na silnicích

                                           

                                      Takže máš ze soudů podobný pocit jako já.
                                      Můžeš s kistotou tvrdit, že ten další nepodléhal jiné, konkurenční skupině, řekněme lobistů?

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 23.06.2016
                                      Autor: Jindra8526
                                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                      • Re: Bezpečnost na silnicích

                                             

                                        je to sice jen domněnka ale, protože to šlo k soudu, tak si myslím, že druhá strana měla buď žádné nebo menší skupinu kamarádů než řidič.

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 23.06.2016
                                        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Bezpečnost na silnicích

                                         

                                    Ano i soudy se mýlí, ale mají podstatně více informací, než kdokoliv z nás. Oni rozhodují na základě informací a důkazů. Ty tu jen fabuluješ a ke všemu proticyklisticky na cyklistickém webu. Běž s tím fabulovat k Defensovi, tam to ocení. :D

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 23.06.2016
                                    Autor: Brahma
                                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                                    • Re: Bezpečnost na silnicích

                                           

                                      Já nefabuluji, říkám co říkám, fabulijete jen vy

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 23.06.2016
                                      Autor: Jindra8526
                                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                                    • Re: Bezpečnost na silnicích

                                           

                                      Jinak, divím se ze to nepodotknul Abernathy.


                                      Horákovou odsoudil taky soud, a Slánský, Slánský se dokonce u soudu přiznal :-)

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 23.06.2016
                                      Autor: Jindra8526
                                      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                      • Re: Bezpečnost na silnicích

                                             

                                        Rosenbergovy taky odsoudil soud, dokonce v nejdemokratičtější zemi v tehdejší době. Ostatně, soudy bych zrušil. :-)

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 23.06.2016
                                        Autor: abernathy
                                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                        • Re: Bezpečnost na silnicích

                                               

                                          Ti ovšem byli vinni, což Slánský nakonec taky,jen ne tím, za co ho pověsili...

                                          Soudy nerušit, jen totálně překopat, protože se dějou divné věci,jak tento případ naznačuje.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 23.06.2016
                                          Autor: Jindra8526
                                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Bezpečnost na silnicích

                                               

                                          Jako první předstoupil před soud Slánský. Přiznal se ke všem bodům obžaloby:
                                          - ke špionáži
                                          - k velezradě
                                          - k sabotáži
                                          - k prozrazení vojenského tajemství
                                          Tak za tohle se tehdy dával po právu jasně trest smrti.
                                          To, že to z něj vytloukli je jiná záležitost. Ale odsouzen byl podle platných zákonů. A samozřejmě to jak vypadal ten vlastní soud, to byla také politická fraška.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 23.06.2016
                                          Autor: Brahma
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Bezpečnost na silnicích

                                               

                                          A tak Slánský byl komoušská svině, takže ten provaz si plně zasloužil.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 23.06.2016
                                          Autor: hekynen
                                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                                        • Re: Bezpečnost na silnicích

                                               

                                          Jindra: Soudy už mi připomínají zahrádku, furt se překopávají a výsledek? Nula, každej má děťátka, kámoše, příbuzný, každej je potřebnej.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 23.06.2016
                                          Autor: abernathy
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Bezpečnost na silnicích

                                               

                                          Heky: A co vlastně ten Rudla, ta liška ryšavá, proved, že ho Náš Kléma nechal voběsit? Nebyl on trochu jevrej?

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 23.06.2016
                                          Autor: abernathy
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Bezpečnost na silnicích

                                               

                                          Byl to žid.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 23.06.2016
                                          Autor: hekynen
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                                      • Re: Bezpečnost na silnicích

                                             

                                        Když nebudeme uznávat soudy, tak skončíme u božích soudů nebo rovnou použijeme kalašnikov. Nic lepšího než soud jsme na řešení sporu nevymysleli. Emigruj do Somálska, tam ten kalašnikov budeš moci "legálně" použít. Místní minimální vláda ti jistě bude vyhovovat.

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 23.06.2016
                                        Autor: Brahma
                                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                                        • Re: Bezpečnost na silnicích

                                               

                                          Není to pravda. Arbitráž je daleko rychlejší a efektivnější způsob řešení sporů.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 23.06.2016
                                          Autor: Joe-CUBE
                                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Bezpečnost na silnicích

                                               

                                          Lepší je Mozambik, ten ho má dokonce na vlajce.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 23.06.2016
                                          Autor: abernathy
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Bezpečnost na silnicích

                                               

                                          Joj a také ta motyka. Tam se bude Jindrovi líbit, on má ten čirý vztah k přírodě bez té Ascalóny.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 23.06.2016
                                          Autor: Brahma
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                        • Re: Bezpečnost na silnicích

                                               

                                          Arbitráž určitě, ta se už hraním na nějakou spravedlnost ani nenamáhá. Jaké si kdo vybere arbitry, takové má rozhodnutí.
                                          Ale boží soud je ještě rychlejší a současně protivník už nemá ani možnost se rozčilovat na nespravedlnost. Většinou se nerozčiluje už vůbec.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 23.06.2016
                                          Autor: Brahma
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Bezpečnost na silnicích

                                               

                                          Hm, divné chápání světa.

                                          Ostatně u tebe nepřekvapí.

                                          Pokud soud je manipulován, ovlivněn a pracuje extrémně mizerně, mám emigrovat a ausgerechnet do Somálska, nebo ten mizerný soud ctít a držet hubu?

                                          Fakt prepychové řešení.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 23.06.2016
                                          Autor: Jindra8526
                                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                        • Re: Bezpečnost na silnicích

                                               

                                          Takže raději soudy zgrutu překopat a nastolit revoluční spravedlnost....
                                          Ty soudy jsou těžkopádné a jejich spravedlnost také. Soudí podle zákona a ne spravedlivě. Nikde v civilizovaném světě to není o moc lepší. Spravedlivě se soudí podle nejlepšího mínění soudce, kde se kašle na zákon. Tam pak mohou padnout takové "spravedlivé" rozsudky, jaké dělal Šalamoun.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 23.06.2016
                                          Autor: Brahma
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                                        • Re: Bezpečnost na silnicích

                                               

                                          Zgruntu změnit starý, neosvědčený KuK systém soudnictví s systém anglosaský s volenými soudvi, porotou i volenými, nikoliv na základě zěkulisních hodnot, jmenovanými státními zástupci.

                                          To by hledání spravedlnosti výrazně prospělo, protoze to je systém demokratičtější a pod veíejnou kontrolou a nikoliv pod kontrolou politických mafií.

                                          To není žádná revolucní spravedlnost, jen demokracie, které se naše justice úspěšně vyhýbá.

                                          Případů zkorumpovaných soudců, podivných rozsudků, kontroverzních výkladů soudyjinüch instancí je u nás až příliš ,noho, any před tím šlo zavírat oči.

                                          Jako v tomto případě.
                                          Halasně obviěujete šoféra, ale kdo soudil v té první instanco špatně a proč? Kolega Orwell naxnačuje, vy palečkujete, ale křižova
                                          I byste s chutí řidiče a ne špatného soudce. Toho ty radís respektovat, jinak Somálsko...

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 23.06.2016
                                          Autor: Jindra8526
                                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                        • Re: Bezpečnost na silnicích

                                               

                                          Ty máš pocit, že soud o promáčknuté kapotě po ohrožování chodkyně řidičem byl ovlivněn nějakou mafií? Proč by měl? Tím řidičem či tím chodcem byl snad Janoušek, nebo nějaká vlivná osoba? Mám pocit, že to kvůli spekulacím jen zbytečně komplikuješ.
                                          Ke kontinentálnímu a anglosaskému právu se vyjádřit nemohu, neznám to. Nejspíš by to přineslo jen jiné problémy. Rozhodně by to byla asi opravdu hluboká orba.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 23.06.2016
                                          Autor: Brahma
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                        • Re: Bezpečnost na silnicích

                                               

                                          Jindra: Když si uvědomím, jaké si tento národ zvolil politiky, jímá mě hrůza při představě, jaké by si asi zvolil soudce...

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 23.06.2016
                                          Autor: Radler
                                          Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Bezpečnost na silnicích

                                               

                                          To naznacil Orwro.

                                          Ja si myslim, ze ta baba ho nasrala, ze mu zvalchovala auto, a on nahodou mel par znamych, tak vec pripostrcil, aby si to odskakala.

                                          Kdyby byl vlivnejsi, pohlidal by si i ten odvolaci soud, takze jen mala ryba.

                                          To by se Rittigovi nestalo.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 23.06.2016
                                          Autor: Jindra8526
                                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                                        • Re: Bezpečnost na silnicích

                                               

                                          Tak pravil paranoidní anarchista :D

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 23.06.2016
                                          Autor: Brahma
                                          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                        • Re: Bezpečnost na silnicích

                                               

                                          A sakra:-))
                                          Člověk tady chvíli není a hned revoluce v soudnictví.
                                          Z gruntu změnit soudní systém, říkáš, Jindro?
                                          No proč ne? Změňme. Já navrhuji nezávislý internetový diskusní soudní tribunál. A do čela rovnou volím Jindru, protože on by stejně jinou než vůdčí roli nedělal.
                                          Tož Jindřichu, soudče náš volený, co uděláme s tou občankou nezdárnou, opilou, motající se po silnici, bušící do kapoty slušným řidičům?
                                          Oběsíme ji hned, nebo ji zítra za úsvitu zastřelíme?
                                          (Sakra, škoda že v padesátých letech ještě nebyl internet. To by se to s tou Horákovou nemuselo tak vléct. By občané prostě v anketě na internetu schválili provaz a jaký pak štráchy. Takhle bez netu musel národ posílat soudu ty hromadné dopisy a skandovat po ulicích. Fakt divná doba, tehdy.)

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 23.06.2016
                                          Autor: Lanna
                                          Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                        • Re: Bezpečnost na silnicích

                                               

                                          Radler:
                                          V tom je ten problém tý naší hry na demokracii.

                                          Lidi si politiky nevolí. Volí si partaje, které dosazují své lisi. Preferenční hlasy něco malinko zmohou, ale nic zásadního.

                                          A to na všech úrovních, čím větší volební obvod, tím více partajničení a tím méně demokracie.

                                          U nás třeba bývalý starosta byl strašně oblíbený, získal nejvíc preferenčních hlasůvz celého okresu, jasná jednička. Jenže byl na kandidátce ODS, ktetou volila hrstka voličů. Tak se nedostal ani do zastupitelstva.

                                          No a my se tu známe váichni osobně, dalo by se říc, že demokracie by měla fungovat 100 procentně. Nefunguje, protože podivná volební pravidla.

                                          Systém se dá nastavit tak, aby volby fungovaly dobře, volba šerifa, soudce, žalobce, poslance co je za tvůj obvod a je zodpovědný konkrétnímu množství voličů.

                                          Naše demokratura jde jinudy.
                                          A na úrovni EU už je to jen hra na demokracii, kdo z vás volil Jourovou do Brusele?

                                          No, byli jsme před EU budeme i po ní, jak prabil Palacký.

                                          Bravo Británie!

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 24.06.2016
                                          Autor: Jindra8526
                                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                        • Re: Bezpečnost na silnicích

                                               

                                          No jak jsme si třeba svobodně a demokraticky všelidovým hlasováním vybrali toho nejlepšího presidenta. Nebo jak se Britové podobným vtipným všelidovým hlasováním odebrali pryč z Unie. Není nad hlas lidu zmanipulovaného populisty.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 24.06.2016
                                          Autor: Brahma
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                        • Re: Bezpečnost na silnicích

                                               

                                          Hlas lidu, hlas boží.

                                          V Británii nemají korespondeční hlasy, tak to "opravit" nešlo... ;-)

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 24.06.2016
                                          Autor: hekynen
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                        • Re: Bezpečnost na silnicích

                                               

                                          Nemají korespondenční hlasy?
                                          No tak to patří taky do pobavila:-))

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 24.06.2016
                                          Autor: Lanna
                                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: Bezpečnost na silnicích

                 

            Já jsem agresivní spíše verbálně a to zase velmi.
            Ale Soňa, jak ji znám, by mu klidně rozbila okýnko šutrem, aby si to pamatoval, že jí prostě lekat nebude :-)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 21.06.2016
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
        • Re: Bezpečnost na silnicích

               

          A až pojedeš, tak bacha na ženy s kabelkou, je to mocná zbraň :-)

          http://funserver.cz/?p=3&id_o=215&t=6

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 21.06.2016
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Bezpečnost na silnicích

           

      Na jednu stranu máš pravdu, že poškozovat cizí majetek se (bez důvodu) nesmí, na druhou stranu by se tohle dalo přirovnat k tomu, že kolem tebe bude někdo pobíhat, mířit na tebe nabitou střelnou zbraní a ty mu dáš facku.

      Každopádně pod zhruba stejným popisem se můžou skrývat opačné extrémy. Od histerky, kterou rozzuřil pohled řidiče auta čekajícího metr před přechodem tolik, že mu začala tlouct do kapoty až po magora, který do ni prostě najel a když se mu neklidila dostatečně rychle z cesty, tak ji chtěl z blízka demonstrovat sílu svého motoru.... a nebo cokoliv mezi tím.

      Nebyl jsem u toho, takže netuším, která varianta byla realitě blíže a zrovna na tohomhle serveru může být popis situace značně subjektivní.

      Jistá je ovšem jedna věc - cholerik za volantem je svému okolí mnohem nebezpečnější než když jde pěšky.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 21.06.2016
      Autor: Jrr
      Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Bezpečnost na silnicích

             

        S tou poslední větou naprostý souhlas!

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 21.06.2016
        Autor: Jarda
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Bezpečnost na silnicích

             

        Víš Jardo, tady je ten problém.

        On seděl ve "smrtící zbrani" zatímco ona chudinka bezbranná mu udęlala škodu v tisících (jinak by to soud nevzal).

        Píedem odsouzen, vrah ve smrtící zbrani versus nevinné děvče, vlastně ještě dítě (27 let).

        Nevím jak to bylo, ale vím, že vzít právo do svých rukou u nás nikdo nesmí, A taky vím, že za viníka tě může označit je soud a nikoliv kolega Pobrdny.

        Nehraju hru "čtyři kola špatně, dvě kola dobře" ani nepřijmu tezi, že auto je zbraň.

        Zbraní je i plynovej sporák, pomni těch zhrzených služtiček, co si pustily plyn.

        Jsme rozumní lidé, a argumenty z červené knihovny neakceptujeme. Tedy ani sporák, ani automobil, nejsou zbraň. Ok?

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 22.06.2016
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
        • Re: Bezpečnost na silnicích

               

          Tak to prrr, pokud na mne bude někdo autem úmyslně najíždět, tak se z něj zbraň stává, ať se to někomu líbí nebo ne... Jasně, právníci a soudy v tom asi mají jasno a takto se to asi neklasifikuje. Tady ale vidím celkem místo na změnu příslušného zákona. Protože hrozit, ne-li strkat (co když upadne, zraní se apod.? zdraví, a hlavně vůbec zabránění jeho poškození, by mělo být přednější než nějaká škoda na majetku toho najíždějícího hovada), do chudáka ničím nechráněného chodce tunovým krámem, to mi jako neškodná zábava teda nepřijde. Pokud vím, tak nějaká obrana tady soudy akceptovatelná je... No, a když na mně někdo zaútočí tunou plechů, tak nevím kde je problém v tom, když mu ty plechy trochu pocuchám...
          To by se pak mohli lupiči hojit na své oběti po neúspěšné loupeži taky "škodou na majetku", když mu třeba z ruky vyrazím kudlu a ona spadne tak blbě, že si zlomí ostří ;-) Nebo mu při rvačce potrhám oblečení... To je asi pěkná blbost, že jo? ;-)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 22.06.2016
          Autor: Jarda
          Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Bezpečnost na silnicích

               

          Automobil (stejně jako hromadu dalších věcí) lze použít jako zbraň. A prakticky každá zbraň může být smrtící.

          Netvrdím, že to tak bylo v tomhle případě, ale když někdo auto použije k útoku (s cílem ublížit nebo zabít), tak se napadený samozřejmě má právo bránit (i když je jasné, že obrana nebude příliš účinná) a kdyby to soud uznal jako nutnou obranu, nebude se poškození auta ani řidiče řešit.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 22.06.2016
          Autor: Jrr
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Bezpečnost na silnicích

                 

            "Zbraň je všechno, čím lze učinit útok proti tělu důraznějším" - přibližně takhle byla/je definice v zákonu.
            Klidně i tužka, pokud tě s ní někdo chce píchnout do oka. Samozřejmě auto je taky zbraň.
            Pokud na ni úmyslně opakovaně najížděl, použil auto jako zbraň. Mohla v obraně vytáhnout kvér a střelit po něm, pokud by odvracela hrozítí útok.
            Otázka je, jak to bylo ve skutečnosti a co se PROKÁŽE při vyšetřování (tvrzení proti tvrzení, svědci, soudní znalci...)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 22.06.2016
            Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Bezpečnost na silnicích

                   

              Takhle to je.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 22.06.2016
              Autor: Jimi
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Bezpečnost na silnicích

                   

              Kubánští dělníci pak opětovali palbu z lopat a rýčů a nakonec nasedli do míchaček a odletěli...

              To bylo za Husáka v Angole.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 22.06.2016
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Bezpečnost na silnicích

                     

                Hoření tehdá v otvíráku RP psal, že tam nechali akorát nějakýho Ernesta Rafaela Guevaru de la Serna, M.D.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 22.06.2016
                Autor: abernathy
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Bezpečnost na silnicích

               

          Jak bys Jindřichu asi reagoval, kdyby na místě té oné byla tvoje mladší dcera?
          Zopakoval bys vše, co´s výše zveřejnil?
          8-DDD

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 24.06.2016
          Autor: AV
          Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Bezpečnost na silnicích

                 

            Na mě taky kolikrát najízdělo na přechodě auto, na kruháci mę jedno málem sejmulo (a mám to nafilmovane) občas jsem nadával jak špaček, ale nikdy mě nenapadlo kvůli tomu to autonemolovat a poškozovat.

            Doufám, že větěinu přítomných a věřím, íe ani moji dceru.

            Naak vím skoro na beton, ze by si Soňa pomohla treba i šutrem a ten frajer by se raději zamknul v autě. Jsem zásadně proti takovemu jednání, ale nic s tím nenadělám.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 24.06.2016
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Bezpečnost na silnicích

                   

              "... Jsem zásadně proti takovému jednání ..."
              proti jakému jednání : tvé milostivé nebo toho řidiče?

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 24.06.2016
              Autor: AV
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Bezpečnost na silnicích

                   

              Jojo šutrem. Já vždy po takovém konfliktu sním o zkrácené brokovnici zavěšené místo pumpičky pod rámem. Naštěstí tam není, jinak bych už dávno trávil čas v kriminále. Ale chápu, že někoho tohle použití auta jako nátlakového prostředku může vytočit k udělání důlku do kapoty, když to nejde do hlavy toho řidiče.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 24.06.2016
              Autor: Brahma
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Bezpečnost na silnicích

         

    Právě jsem se vrátil z rozpálené Prahy a je to peklo.
    Holka přebíhá přes ulici a já málem nabourám.
    Prosím vás, den bez kalhotek byl včera!

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 25.06.2016
    Autor: AV
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Bezpečnost na silnicích

           

      Když ubereš na chlípnosti, můžeš jezdit Prahou i v Měsíci bez kalhotek.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 25.06.2016
      Autor: abernathy
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

391 cyklistů (4 přihlášení)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024