reklama

Šílenosti v číslování velikostí

Chci si pořídit na léto nějaký hadřík ale jsem zmaten z toho číslování.
Doma spodní prádlo mám některé XL, jiné XXL.
Totéž se týká bund.
Vyběr mám z tohoto
http://www.bezvasport.cz/produkt/ulhtralehka...
http://www.bezvasport.cz/produkt/mikina-panska...
https://www.altisport.cz/jarni-bundy-panske...
https://www.altisport.cz/fleece-mikiny-panske...
http://www.rogelli.cz/cyklisticky-dres-rogelli...

Poradíte co a nebo jiné obchody? Velikost zřejmě mezi 3XL-4XL jak od jakeho výrobce.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 20.05.2016
Autor: Bobbob
  • Re: Šílenosti v číslování velikostí

         

    A "tabulky velikostí" u jednotlivých výrobců/výrobků jsi už zkoumal? ;-)
    Pořádně se proměř a pak to porovnej s těmi jejich čísly ;-)

    No, a konkrétně já (i když nakupování oblečení vysloveně nesnáším, resp. to otravné zkoušení) si radši někam zajedu to osobně vyzkoušet, jistota je jistota... Než pak při nákupu přes net zjistit, že mi něco napasuje, opětovné zabalení, návštěva pošty a odeslání zpět prodejci :-/

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 20.05.2016
    Autor: Jarda
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Šílenosti v číslování velikostí

           

      Pravě že někteří míry ani neuvádějí jiní maji jiné pro bundy a jiné pro mikiny.
      Jet někam na nákupy když nemůžeš téměř chodit je nemožné, tak že zbývá jen e-shop.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 20.05.2016
      Autor: Bobbob
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Šílenosti v číslování velikostí

             

        Nj, pak bych se ale asi na takové zboží vykašlal... Nějak si neumím představit, že kupuji něco, u čeho ani nevím míry...

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 20.05.2016
        Autor: Jarda
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Šílenosti v číslování velikostí

             

        V tomhle te chrani zakon, objednas, koupis, zaplatis, vyzkousis, vratis. V e-shopu.

        Tratis postovne, ale kdyz si hendikepovany, nebo nemas z jinych duvodu cas smejdit po obchodech, zato smejdit po netu ti jde, je to reseni, a mozna i nejlevnejsi.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 21.05.2016
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Šílenosti v číslování velikostí

         

    Rogelli-vlastní zkušenost- rozhodně o číslo větší velikost nežli je Tvoje obvyklá...máš-li 3X,potom vol 4XL.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 20.05.2016
    Autor: paspulka
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Šílenosti v číslování velikostí

           

      Tak ja mám hruď 132 tak 4XL je do 138 což by mohlo být, nebo se pletu?

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 20.05.2016
      Autor: Bobbob
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Šílenosti v číslování velikostí

             

        Teda nevím, ale u tebe bych hruď jako základ velikosti nepředpokládala, i když podle míry ji máš impozantní, to fakt závidím, ale vozit bych to nechtěla:-)). Nicméně paspulka uřčitě ví, o čem mluví.
        Já, stará konzerva, bych normálně zašla do krámu, zkusila, co mi sedí, koupila... eventálně nekoupila, což je častější, protože nesedí a moc stojí:-))

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 20.05.2016
        Autor: Lanna
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Šílenosti v číslování velikostí

               

          Taky se mně to nechce tahat ale bohužel stále je to místo které jaksi nechce zhubnout:-)
          Obchod v našem městečku má dost omezený výběr a navíc zde asi podle jejich číslovaní žiji lidé s velikosti M :-)
          Jet kamkoliv jinam je pro mně téměř nemožné:-)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 21.05.2016
          Autor: Bobbob
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Šílenosti v číslování velikostí

               

          A kdyz to nebude v Parizske, muzes zkusut Milano nebo rovnou tu Pariz...

          To se vyplati, a Valachum dvojnasob...

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 21.05.2016
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
      • Re: Šílenosti v číslování velikostí

             

        Bobe,nejde jen o hrudník - další míry ..vlez na Rogelli,je tam tabulka velikostí s mírami...rozhodně je o číslo navíc lepší i tak..seriozní prodejci mají vždy tabulku- a postavu jak měřit - s mírami a odpovídající velikostí.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 21.05.2016
        Autor: paspulka
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
        • Re: Šílenosti v číslování velikostí

               

          A proto po změření u regelli dycinky o číslo větší! Rogelli šije pro rogalisty:-))

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 21.05.2016
          Autor: Lanna
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                 

            No právě že jsem na hranici 3XL tak že vezmu 4XL a mělo ba to sedět ne? :-)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 21.05.2016
            Autor: Bobbob
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                   

              Souhlas s Paspulkou - co se týče cyklokalhot...jinde je totiž snad není možné ve vel.4XL sehnat./ o číslo větší nežli máš./Zadala jsem dotaz - kde sehnat cyklokalhoty/Na altisport-slevy výrazné na trička sportovní,mají i nadměrné velikosti 3XL -ale zase lepší vzít o číslo větší.Zásilkové katalogy-Bon prix,Hallens,Blanche Porte,Mall.cz,ZOOT apod. - ceny přijatelnější na další oblečení - tam vel.vcelku odpovídají-vel.3XL je č.60.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 21.05.2016
              Autor: hančule
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                     

                Jenže cyklokalhoty mám "jen" XXL a sednou až ještě zužím nohavice:-)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 22.05.2016
                Autor: Bobbob
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Šílenosti v číslování velikostí

           

      Rogelli - vlastni zkusenost - nebrat.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 21.05.2016
      Autor: Jindra8526
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Šílenosti v číslování velikostí

         

    Bobe, doby kdy v tomto státě platila ČSN a mohl jsem kdekoli říci, že chci velikost 56, zúženou a dvakrát prodlouženou a oblečení mi sedlo jsou nenávratně pryč. Běžně mám XXL nahoře, XL dole, ale i u stejného výrobce to mnohdy nesedí, nedávno jsem bral manšestráky velikosti L. Jindy musím brát až 4XL, aby se v tom prase vyznalo! Navíc mám dlouhé ruce a tak v "běžné" velikosti mnohdy vypadám jako kdybych to měl po mladšímu bratrovi.
    Nechat si za těchto podmínek něco posílat je opravdu problém. Nakupuji tedy tam, kde nejsou problémy s vracením a výměnou zboží, někdy jdu až tak daleko, že si vezmu dvě sousední velikosti, doma řádně odzkouším a jednu vrátím.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 21.05.2016
    Autor: vysočina
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Šílenosti v číslování velikostí

           

      To znám, koupil jsem si košili XXL a vlezl bych do ní dvakrát.
      Vratil jsem jí a ojednal XL a do té jsem se zase nedokázal narvat.
      Fakt je to naprd s tím číslováním.
      Pro mně je nákup na netu jediný možný.
      No uvidím ještě to promyslím:-)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 21.05.2016
      Autor: Bobbob
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Šílenosti v číslování velikostí

             

        Já si je nechávám šít u týhle firmy a všude mě obdivně okukujou. https://www.lepremier.cz/content/10-kosile-na...

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 21.05.2016
        Autor: abernathy
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Šílenosti v číslování velikostí

               

          Za ty prachy mám oblek do rakve:-)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 21.05.2016
          Autor: Bobbob
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                 

            Nebuď troškař, do rakve stačí oblek ze sekáče. Ale košilka třeba s fižíčkem, ta je po deseti letech nošení jako nová. A přitom vůbec nová není, jen vypraná v Perwollu.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 21.05.2016
            Autor: abernathy
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                 

            Na to snad mas svatebni kvadro?
            Oni to v zadu rozparou, a vejdes se, s nebostimkem stejne nikdo netoci, a to kvadro pak poslouzi podruhe...

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 21.05.2016
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
  • Re: Šílenosti v číslování velikostí

         

    U obleceni je cislovani a velikosti celkem problem, ale vzivote nepochopim tu nebetycnou demenci všech ševcovskych vyrobců na planetě!

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 22.05.2016
    Autor: Mig-all
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Šílenosti v číslování velikostí

           

      Pořádek a disciplina je pro blbce! :-)))

      Bohužel máš pravdu, také se pohybuji v rozmezí tři t.zv. velikostí, a to se nebavím o výšce nártu.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 22.05.2016
      Autor: vysočina
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Šílenosti v číslování velikostí

             

        Dostal jsem troje džíny Crosshatch, W 36 a 2x W 36R. Každý jsou v pase jinak velký, největší rozdíl jsou 3". U triček je to podobný, není L jako L ať je to od firem Quicksilver, Jack Wils, Polo Sport, Ben Sherman, Reebok...Všechny šijou v Asii, ale mohli by si to trochu ohlídat. Je to otrava.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 22.05.2016
        Autor: abernathy
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Šílenosti v číslování velikostí

         

    No, jo, oblíbená kratochvíle volné ruky trhu, klamání spotřebitelů. No, ale jestli je pro tebe jediný možný způsob nákupu přes internet, tak ti může být jedno, co koupíš. Nikdo krom těch, co za tebou přijdou, to beztak neuvidí.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 22.05.2016
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -8
    • Re: Šílenosti v číslování velikostí

           

      Narodil ses do blbé doby, ty škaredá volná ruko trhu. Krásná padesátá léta tě minula. Chrochtal bys blahem a iniciativně by sis to užíval (než by tě to samotného semlelo)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 22.05.2016
      Autor: ronda
      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Šílenosti v číslování velikostí

           

      Běž si blábolit někam jinam pokud nemáš něco k tomu nač jsem se tázal.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 22.05.2016
      Autor: Bobbob
      Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
      • Re: Šílenosti v číslování velikostí

             

        Mám. Jestli chceš mít jakžtakž jistotu, že pod daným označením dostaneš to, co předpokládáš, tak prostě nezbývá, než omezit trh různými normami, a trestáním, pokud označení nebude odpovídat skutečnosti. Jiná možnost prostě není.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 22.05.2016
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
        • Re: Šílenosti v číslování velikostí

               

          To je jedna cesta, administrativně náročná a drahá (v konečném důsledku zaplatíme všichni)

          Druhá cesta je ta proklatá volná ruka trhu. Firma nerespektující pravidla číslování se sama z trhu diskvalifikuje. Opatrný zákazník od ní preventivně nenakoupí, aby si nenaběhnul a přednost dá firmě, pravidla respektující. Současně s tím běží mezi lidma reference, doporučení a zkušenosti plusové i mínusové.

          Docela zřetelně tenhle trend můžeš sledovat právě v tomhle tématu.

          A společnost to na daních nestojí ani halíř, není na to potřeba ani jeden úředníček, funguje to spolehlivějí, než ty sankce (taky nejsou stoprocentní a neprůstřelný)

          Mám pocit, že volná ruka trhu opět vyhrála na body... ;-)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 22.05.2016
          Autor: ronda
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                 

            Nakonec to vypadá tak, že nekoupím nic a budu dále jezdit v košili jako doposud.
            Nakonec, starý rozměrný dědek ve sportovním nebude to pravé ořechové:-)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 22.05.2016
            Autor: Bobbob
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                   

              Podstatné je jen aby dobře seděly kalhoty, nesmí šponovat, být volné, nesmí dřít, cyklovložka musí být na tom správném místě.
              Všechno ostatní už může být klidně nepatrně volnější.
              Ušponované a přesně sedící oblečení je pro sportovní cyklisty.
              Pro našince je skoro lepší volnější oblečení, je to i pohodlnější.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 22.05.2016
              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                 

            Ve chvíli, kdy podvádět bude výhodné, což defakto nezadáním norem uděláš, tak bude podvádět skoro každý, a ten, kdo ne, tak se buď omezí na úzkou skupinu lidí, nebo půjde ke dnu.
            Ono tohle je bohužel běžné. Pořádný sýr, nebo vlastně skoro cokoliv, koupíš jen od člověka, který to má rád. Sýry, který běžně koupíš, to je unifikovaná sýrová hmota označená jako ... , dokonce se už ani nesnaží, aby to chutnalo, jak má.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 22.05.2016
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                   

              No, nechápu, proč odbočka od hadrů k sýrům, ale budiž.
              Je to otázka preferencí zákazníků (a opět volná ruka trhu). Chtějí hodně sýra za málo peněz ? Budiž jim vyhověno. Bude to sice hnůj, ale levný a ve velkém objemu.
              Zákazník, který chce kvalitu, se svého sýru dobere, ví kam si pro něj dojít. Ale logicky ho musí adekvátně zaplatit.

              Kdyby byl zájem většinového zákazníka kupovat dobré a kvalitní sýry, za odpovídající cenu, neraboval by v Kauflandu regály s akčním humusem. Kauflanďákům by tohle zboží zhnilo na regále a příště by už navezli žádané, kvalitní. Výrobce by se rychle přizpůsobil, aby prodal.

              Jenže je u nás tlak především na co nejnižší cenu, tak tomu zákonitě odpovídá i kvalita.

              Ale poctivě, vedle těch laciných humusů je k dostání i široký sortiment kvality. Stačí koukat a vybírat.

              Přál bych ti to zažít za socíku. Výběr minimální, kvalita bídná, regulace obrovské.
              Pověsti o závratné kvalitě podle norem ČSN jsou jen pohádky ovčí babičky a selektivní paměť na dobu trávy zelenější. Dělal jsem v té době taky nějaký čas v potrevinářství, tak vím, jak to chodilo...

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 22.05.2016
              Autor: ronda
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                     

                To jsou bohužel kecy. Prostě velcí prodejci ví, že jim prodávání humusu, respektive extrémně nekvalitních věcí, projde, tak to prodávají.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 22.05.2016
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                       

                  Nejsou to keci. Když teď vyrazím do obchodu, přinesu plnou tašku prvotřídních sýrů, každý jiný. Chce to jen koukat a zajímat se. Kvalita se u nás vyrábí i se dováží.
                  Většina zákazníků bohužel ale dává přednost lacinému balastu. Tak ho dostává.

                  Totéž platí i u ostatního žrádla, u hadrů, kol, aut, počítačů. na co si vzpomeneš, to tu je v různých úrovních kvality i cen.
                  Je na každém jednom zákazníkovi, co zvolí.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 22.05.2016
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                       

                  Chtěla bych být muška zlatá a nahlédnout do tvého nákupního košíku...
                  Nebo že by si ráno vstal ve 4h, zadělal na chléb a pak podojil kravku?!?

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 22.05.2016
                  Autor: radka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                     

                Jinak ono to spolu souvisí. Nekvalitní výrobky, nedodržované velikosti, prostě zkoušení, co zákazník ještě strpí. A neviditelná ruka tohle klamání defakto umožňuje.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 22.05.2016
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                       

                  Ano, umožňuje (regulovaný trh to taky umožňoval, jinou formou). Ale je na zákazníkovi, jestli se nechá otentočkovávat, nebo se obrátí na jiného prodejce, jinou značku.
                  Když se na nepoctivce vyflákne dostatečný počet zákazníků, nepoctivec buďto bude muset přehodnotit obchodní politiku, nebo krachne.

                  Jenže v nátuře našich zákazníků je ještě ze socíku zafixováno - brblat, nadávat, ale zas a znova se nechat ojebat a konzervativně nakupovat tam, co mě minule i předminule odrbali... prostě, jaký si to jako zákazníci uděláme, takový to máme.

                  Vy, socialisti, byste furt něco měnili revolucí, stávkama - proč touhle cestou nejdete i na poli spotřeby ?? Přesvědčte dav lidí, ať pár dnů bojkotuje v krámech levný humus. Záhy z pultů zmizí. Proč by ho kdo vyráběl a proč by ho obchodník objednával, kdyby se to neprodávalo a prodělávali by na tom ?
                  (zas a furt dokola je nejdokonalejším, nejefektivnějším a nejlevnějším nástrojem tak volná ruka trhu ;-)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 22.05.2016
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                         

                    Promiň, ale ve chvíli, kdy stejně značené zboží může být jinde kvalitnější a přesto levnější než u nás, tomu fakt moc nevěřím.
                    Krom toho, že ne každý si může dovolit nepoctivce opustit, zvlášť když nepoctivý je snad každý obchod od větší samoobsluhy počínaje, a specialistů je pomálu.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 22.05.2016
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                           

                      Jo, je to tak. I v samotném Německu jsou lokální rozdíly. Ale určitě nejsou nějak nadiktované. V tom Bavorsku by výrobce klidně zkusil to, co u nás, v Sasku, nebo v Rakousku. Jenže mu to zákazník nedovolí.
                      Nehrne totiž do vozíků tuny čehokoliv, jako u nás. Tam je před obchoďákama poloprázdno a vozíky jsou znatelně "hubenější", než v našich natřískaných kvelbech.
                      Takže se bavorský producent a obchodník musí pěkně smekat, aby něco prodal. S mizernou kvalitou by určitě neuspěl.
                      Fakt to má v rukách zákazník.

                      A ten negativistický postoj v závěru tvého příspěvku je jen zobecněná a vžitá nepravdivá floskule.
                      Projdi se po obchoďáku, zajdi do menších kšeftů - a opravdu poctivě a nezaujatě pozoruj, co je v regálech. Že tam kromě balastu je i kvalita. - Někde míň, někde víc, ale vždycky je kam za tou kvalitou jít. Zvlášť ve větších městech. Tam to problém opravdu není.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 22.05.2016
                      Autor: ronda
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                             

                        Pravda, pokud hledáš, tak tam najdeš i lepší šmejd, ale beztak šmejd.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 22.05.2016
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                               

                          Floskule, floskule, neopodstatněná floskule. Evidentně jen potřebuješ na něco nadávat a brblat, tak všechno záměrně a paušálně neguješ. Při takhle tendečním a neobjektivním pohledu na realitu ale nemá cenu o čemkoliv diskutovat.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 22.05.2016
                          Autor: ronda
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                 

                            Sorry, ale takhle to bohužel velmi často opravdu je. Jako dokážeš najít i docela zdařilé napodobeniny, ale často dost neodpovídající tomu, za co se vydávají. Vím, že se dá v těch velkých obchodech koupit vskutku dobrá napodobenina goudy, samozřejmě ve vyšší cenové hladině. Jenže stále to má ke goudě daleko.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 22.05.2016
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                            • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                   

                              Tak pokud ti jde o naprostý originál, krájený přímo z bochníku, můžu tě ujistit, že takový běžně (kromě nějakých propagačních akcí) nekoupíš ani v bavorském obchoďáku.
                              Luxusnější a luxusní dovozové sýry (balené) jsou u nás dostupné ve srovnatelné kvalitě s Německem. Bohužel za znatelně vyšší cenu, než v Německu.
                              Koukat po těch 200g balíčcích z dolních regálů s nápisem Gouda nemá cenu. U nás předražené, v Německu levnější a lepší - každopádně má oboje do originálu hodně daleko.
                              Vím o čem píšu. Z bavorska jsem kolegům do práce za patnáct let navozil doslova metráky sýrů (bez nadsázky). A brali jak ty laciné, tak občas i něco z horních regálů. Uměli porovnat s tím u nás. Ty lepší sýry chtěli dovézt jen kvůli ceně.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 22.05.2016
                              Autor: ronda
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                     

                                Tak ale máš tam alespoň pevné standardy, které to musí splňovat. Ve chvíli, kdy ani dražší kategorie chuťově neodpovídá, je to trošku tristní. Samozřejmě, pokud se budeme bavit o Goudě, tak fajnšmekr ti řekne, že existuje pravá gouda, severská gouda, amsterdamská, které se chuťově trošku liší, ale pořád je v tom ta chuť goudy. Tady se obávám, že ani u lokálních sýrů nemáš zaručeno, že to připomíná chuť toho, co to má být, byť teda v ČR těch sýrů fakt moc nemáme, myslím ryze českých. Holt je třeba zavést minimální parametry, a vysoké tresty pro prodejce, aby kvalita odpovídala, a pak se dá i u nás dosáhnout toho, že to, co je dnes ve vyšších cenách, bude za rozumnou cenu a v západní kvalitě, protože to bude něco, co bude splňovat alespoň základní kritéria.

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 22.05.2016
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                       

                                  Hele, ale to už zabíháme krapet mimo rámec možností běžných obchoďáků. Pro opravdu značkové víno taky nepůjdu do Tesca nebo Hypernovy, ale někam do vinotéky. Zrovna tak (zvlášť v Praze) vyhledám speciálku se sýry, kde si přijdu na své.
                                  V obchoďáku hledej toliko konfekci. V nižší i vyšší úrovni, ale jen konfekci. A to i v tom Bavorsku, nebo kdekoliv jinde na světě.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 22.05.2016
                                  Autor: ronda
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                         

                                    Tak jistě, ale chce to mít i kvalitní standard. Ono aby to se vším dopadlo jako tady:
                                    http://www.ceskatelevize.cz/porady/1097429889...
                                    tak o to fakt nestojím. Jako, neočekávám, že hotové jídlo v konzervě bude kdovíjaké, ale že to je tak hrozné, to bych fakt nečekal.

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 22.05.2016
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                           

                                      Lítáš od zdi ke zdi. Chvilku o (i v Holandsku drahé a luxusní) original Goudě, teď zas o totálním blafu z plechovky.
                                      Co se tak bavit o běžných a standardních potravinách.

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 22.05.2016
                                      Autor: ronda
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                           

                                      A kdo tě nutí to kupovat a žrát.

                                      Nekupuj to a nežer, v obchodech to obcházej obloukem a nebudeš tady psát takovéhle voloviny jako doteď.

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 22.05.2016
                                      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                             

                                        Tak nějak... Případně koupím na zkoušku, zjistím, že je to blaf, a příště už se tomu vyhnu obloukem.

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 22.05.2016
                                        Autor: Jarda
                                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                             

                                        Až na to, že se tomu nevyhneš jinak, než že danou věc úplně přestaneš kupovat. Samozřejmě, někde to jde, ty konzervy, jinde je to ale už přece jen nepříjemnější. Postupem času zkazili filé takovým způsobem, že nelze než se mu úplně vyhýbat, prakticky neexistuje značka, která by to dávala ve slušné kvalitě. Přitom ale rybí maso je důležité.

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 22.05.2016
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                               

                                          Ale vyhneš a celkem snadno. Co nechci tak nekupuju.

                                          Rybí maso je důležité. I rybí filé se dí koupit docela kvalitní, stačí trochu obejít prodejny a hodně dobře vybírat. Kvalitní filé z celého kusu masa, ale nemůžeš chtít za 50 Kč. Za ty peníze dostaneš jen odpad.
                                          Když chceš kupovat a jíst co zbyde při zpracování, tak můžeš, nic ti nebrání, ale pak si nestěžuj, že to není dobré a kvalitní.

                                          Já filé nekupuju, protože když chci mít dobré rybí maso, tak si kupuju chlazené ryby a mám celkem jistotu.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 22.05.2016
                                          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                               

                                          To lelek:
                                          Ale jistěže by to šlo. Jen by si zloději* z řetězců museli zkrátit marže. No, ono by je tak neubylo.
                                          *vlastníci a hlavní manažeři

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 22.05.2016
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                        • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                               

                                          Rybu nekoupíš levně ani přímo u moře.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 23.05.2016
                                          Autor: ronda
                                          Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                               

                                          Musíš přestat kupovat ty reklamované rybí prsty od toho pedofila, co ho všechny děti znají.
                                          Ideálně si kup velké akvarko a můžeš vyplnit díru na trhu s kvalitním masem

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 23.05.2016
                                          Autor: Bruca
                                          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                               

                                          Bruca: Že by jako pěstoval diskáče nebo astronoty? To ne, pomalu to roste a je (nebo aspoň bylo) to náročný na vodu a potravu. Kolega v práci diskáče v sedmdesátejch letech dělal a vždycky, když se mu vytřeli, přines na velín flašku lidský tváře.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 23.05.2016
                                          Autor: abernathy
                                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                               

                                          to jo, ale zas by měl tu důležitou kvalitu a mohl by machrovat i něčím jiným než svou literární tvorbou :-D

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 23.05.2016
                                          Autor: Bruca
                                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                     

                                :-)

                                Syr - fromage - tak to je francouzska domena, Charles de Gaulle rekl kdysi, ze neni mozne vladnout narodu, kde je vice druhu syra nez je dni v roce.

                                Jinak mas naprostou pravdu, syry taky vozim z Nemecka, protoze vz Francii jsem mene casto, kvuli dvema vecem: kvalita a cena, vyssi kvalita, nizsi cena.

                                Pochopitelne, ze si musis nechat ukrojit, ne kupovat balene, pokud jde o ty tvrde syry.

                                Jinak u nas je to tak, ze udajne spickova prodejna potravin nedavno otevrena v Cestlicich ma sortiment chudsi nez vecerka Carrefouru v Perpignanu, ale za vsechno muze zakaznik sam.

                                Doslo k agrofertizaci potravinarstvi, lidi kupuji Buresovi sracky a jeste ho voli, tak neni z roho cesta ven, proste jen nakupovat venku...

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 23.05.2016
                                Autor: Jindra8526
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
        • Re: Šílenosti v číslování velikostí

               

          Bohužel to nezměníš ani ty ani já a jak vidět ani ve světě to nikdo nezměnil.
          Pokud platí že se změříš a výsledek navýšiš o jednu velikost výše pak s tím nemám problém.
          Problém je v tom že né každý výrobce tu vyšší velikost vyrábí.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 22.05.2016
          Autor: Bobbob
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Šílenosti v číslování velikostí

               

          Běž s těmi kecy o omezování trhu do háje. Jednoznačné číslování bot zavedl již Baťa , stejně tak velikosti oděvů v Prostějově již za první republiky. Komanči to rádi přejali a označili ČSN.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 22.05.2016
          Autor: vysočina
          Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                 

            A naštěstí je dost norem zachována, či zpřesněna, ještě přes ISO nebo EN.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 22.05.2016
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
            • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                   

              Co tím chce básník říci?
              Nahoře mluvíš o omezování trhu, tady to chválíš. Nebo jsem tě špatně pochopil?

              BTW zrušení ČSN např. v potravinářství sem dovolilo přístup takovým prašečinám jako špekáčky z nejmenovaného supermarketu, které vedle masa jen možná ležely a mají stejnou barvu díky chemii.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 23.05.2016
              Autor: vysočina
              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                 

            Blbý ale je, že když už máme znormovaný oděvy i obuv, tak že ti parchanti lidi se roděj a rostou úplně neharmonizovaně mimo ČSN, DIN ...
            Strašně to brzdí volný trh, když si člověk nemůže v e-šopu objednat na sebe nic podle normy, protože taková není a výrobci musí dělat extra nenormalizované nad a pod měrečné nehospodárné série. Tady je volné pole pro vědce typu Palmovky - přece by šlo uzákonit a pokud by to nepomohlo, tak genetickými manipulacemi zajistit, že budeme všichni stejní ne? To by se výrobcům a prodejcům ulehčilo. Současný stav dokonce nahrává takovým maloburžoustům, jako jsou krejčí a ševci - ale na to "obyčejný" človíček nemá, nechat si dělat vše na míru. Je to prostě bordel :o(

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 23.05.2016
            Autor: PepikW
            Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                   

              To by bylo na velkou diskuzi - proč jsme zlikvidovali Baťu a OP, kteří by jistě dokázali zásobovat trh i levnými oděvy a botami jako za první republiky.
              Navíc pokud jsi byl mimo normu, tak nebyl problém se s nimi spojit a oni ti za mírný příplatek dodali žádaný vzor v nadlimitní, nebo podlimitní velkosti. Znám lidi, kteří ve Zlíně měli své kopyto a žili si na Velké Noze za Malý Peníz navíc.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 23.05.2016
              Autor: vysočina
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                     

                Jsi si jist, že by Baťa zásoboval trh levnou obuví?!?

                Firma Baťa na českém trhu působí znovu od revoluce, ale podle mého je v cenových relacích "od průměru nahoru".
                Moji představu o levné a obuvi nesplňuje.
                A bohužel nesplňuje už ani představy o kvalitní obuvi...

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 24.05.2016
                Autor: radka
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                       

                  Na to je těžká odpověď, protože oba víme, že KDYBY neexistuje.
                  Baťou jsem měl na mysli ten výrobní komplex ve Zlíně ve vlastnictví státu, nezačleněný do koncernu stejného jména.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 25.05.2016
                  Autor: vysočina
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                         

                    Fakt si myslíš, že kdyby Baťa udržel firmu ve Zlíně, že by firmu nerozšířil dle možností do světa a dělal by stále boty jako za 1. republiky?!?

                    Kolik takových příkladů v našem malém rybníčku máme?!?

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 25.05.2016
                    Autor: radka
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                           

                      Tak otázka asi nestojí, pokud je mi známo, tak bratři Baťové firmu rozšířili do světa již před válkou m.j. také do Argentiny, kam Jan emigroval.
                      Své výrobky ze zahraničních poboček anonymně po světě nakupoval a ve Zlíně je pak na poradě pitvali, aby bylo zjevné, z jak kvalitních surovin vyrábí a zda se dodržují výrobní postupy atd... (tuto informaci mám od předválečného pracovníka obchodního oddělení zlínské centrály - osobní vzpomínkou již posloužit nemůže, letos by mu bylo 112 let.)

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 25.05.2016
                      Autor: vysočina
                      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                             

                        Nedelejme z Batu lidumili.
                        Proste vymysleli model, co funguje. Pasova vyroba, masovost s akceptovatelnou, nukoliv spickovou, kvalitou.

                        Batuv model me osobne nepripada stastny, je to prefabrikace zivota.
                        Neco co nas ceka - Ceska republika - clen skupiny Agrofert....

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 25.05.2016
                        Autor: Jindra8526
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                        • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                               

                          Komunisté taky neměli Baťu rádi a přesně takové výtky vůči němu měli. :-)))

                          On totiž nesnášel lemply a nefachčenka která se jen vezou na zádech ostatních.

                          HOWGH !

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 26.05.2016
                          Autor: vysočina
                          Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                 

                            Taky jim náš Kléma, když ho v parliku rozčílili, řek, že se do tý Moskvy jezděj učit, jak jim zakroutit krkem. Ale prý měl při tom zvýšenou hladinu.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 26.05.2016
                            Autor: abernathy
                            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                 

                            Mno, ono pracovat pro něj vyžadovalo celkem dost, až skoro zaslepené, loajality. Ano, lidi si u něj dokázali vydělat na tu dobu velké peníze, ale jako vždy to bylo něco za něco. A teď nemluvím o jejich pracovním nasazení...
                            Např. bydlet dělníci museli převážně (nebo dokonce všichni?) v těch jeho "bytovkách", volný čas jim taky celkem tak nějak úplně nepatřil. O přímo zakázaných koníčcích (zahrádka, chov domácího hospodářského zvířectva atd.) by se taky dalo dlouho vykládat... Potřeboval lidi odpočaté, ne, že se budou ještě namáhat nějakou prací na zahrádce ;-)

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 26.05.2016
                            Autor: Jarda
                            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                       

                  Moje babička říkala, že ten "původní" zlínský Baťa skutečně vyráběl boty cenově dostupné a přitom kvalitní. Současný Baťa dělá boty předražené a bohužel - z vlastní zkušenosti - i nekvalitní. Ovšem na tom je přece založen současný většinový (český) kapitalismus: drahý a nekvalitní.
                  Ovšem - abych jenom nehaněl - musím zde vyzdvihnout jeden malinkatý koloniál v Sázavě (teď o srazu byl zavřený): tam mají zákusky VELIKÉ, DOBRÉ a přitom (vzhledem k té velikosti a chutnosti) LEVNÉ!
                  Takže není kapitalismus jako kapitalismus! Nejlepší je ten, co se dá sežrat! :-)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 25.05.2016
                  Autor: Airline
                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                     

                ono se i teď dá přes Baťu objednat obuv nad nebo podlimitní velikosti, případně širší nebo užší. leda to nešije přímo Baťa, ale berou od nějakého výrobce, který je taky myslím ze Zlína. Musel by ses ale ptát na boty pro diabetiky a mít štěstí na ochotného prodavače.
                V Kroměříži to třeba nemělo absolutně smysl (nemáme, nejde, bla bla bla), ve Zlíně na Dlouhé to kupodivu šlo bez problémů včetně poslání poštou domů :)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 25.05.2016
                Autor: Bruca
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                       

                  Boty v rámci jedné velikosti širší nebo užší, půlčísla, někdy i čtvrtinová, standardně nabízí i několik těch z globálně profláklých výrobců sportovních bot... Jenomže, to by ti naši šmelináři jménem distributoři a především prodejci museli takové kousky taky objednat a dotáhnout to sem do republiky :-/ V drtivé většině případů je tady člověk rád když narazí alespoň na to půlčíslo...

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 25.05.2016
                  Autor: Jarda
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Šílenosti v číslování velikostí

               

          Klasicka otazka a paradox, ktery ten system norem, regulaci, narizeni oproti svobodnemu trhu zni:

          KDO HLIDA HLIDACE.

          V svobodnem trznim systemu je to zakaznik a konkurence, v tvem socialistickem a post-socialistickem systemu je to uplatny urednik, uplatny policista, uplatny soudce....

          Proste chybi zpetna vazba, proto ten socialismus nefunguje.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 23.05.2016
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
          • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                 

            Ehm, v případě norem alespoň někdo hlídá. V případě "svobodného" tržního systému je jakákoliv kontrola zakázána, takže to dopadá tak, jak to dopadá, tedy extrémně blbě.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 23.05.2016
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                   

              Kontrola zakázaná ??
              Kým, čím. Dolož, nebo nepiš blbosti.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 23.05.2016
              Autor: ronda
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                   

              V systemu svobodneho trhu jsi ty sam kontrolorem.

              Koupis nebo nekoupis. Nakoupis u konkurence. Pokud ani tam se nepodari, nakoupis za hranicema, a nikdo po tobe nebude pri prechodu hranice strilet....

              Tyhle komunisticky kecy nevypravej lidem, ktery velkou cast zivota v tom systemu co obdivujes, prozili.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 23.05.2016
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
              • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                     

                Mi prosím tě vysvětli, jak ti do toho tvýho svobodného trhu zapadá Gaussova křivka, kterou celkem často zmiňuješ.

                Jak může bejt člověk svobodnej, když je tak nějak průměrně blbej?

                A jdou mu po krku specialisti s vysokým aj kví, vyplachují mu mozek, zneužívají jeho podprahové vnímání, všechny nízký pudy, a takový ty věci, kterými se blb vyznačuje?
                Co je to za svobodu?
                Mi z toho vyplývá, že tobě to vyhovuje, ale většina lidí není o nic svobodnější, než by byli za totáče.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 23.05.2016
                Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                       

                  Já vím, že některým lidem vyhovuje, když jim jiní nalajnují život a říkají jim co mají dělat, co jíst, kam jít a kam ne a koho jediného volit a oni ve své jednoduchosti bez přemýšlení poslouchají. Těm to určitě vyhovovalo. Pokud se ti to líbí, proč ne, klidně si tak můžeš žít dál, možnosti tady jsou.
                  Ale, pevně doufám a věřím, že takových většina není.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 23.05.2016
                  Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                       

                  Svět je džungle. Všude samí predátoři. Tak to vždycky bylo, je a bude.
                  Pokud chceš žít v jistotě, bezpečí a pohodlíčku, musíš se smířit s malou klíckou s velmi omezenýma možnostma a kurfa drahým provozem.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 23.05.2016
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                         

                    Hle, kam až jsme se dostali od svobodného trhu a svobody obecně - do džungle.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 23.05.2016
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                    • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                           

                      Jenže tobě se evidentně líbí žít v ZOO

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 23.05.2016
                      Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                      • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                             

                        Podívej se, Lelku, já bych byl docela rád, kdybys diskutoval s lidmi tvé úrovně, a kdybys mi dal definitivně pokoj.
                        Zrovna ty jsi klasický prototyp blba, který svobodný není, protože podléháš nízkým pudům, místo abys používal mozek.
                        Jindra ti oznámil, že jsem mu hacknul účet na Bikemap, a tys mu to ochotně uvěřil, přestože důkaz neexistuje, pro mě jsi jen zlomyslný hlupák.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 23.05.2016
                        Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                        • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                               

                          Já vím, že se udělalo horko, ale takové zase ne aby ti až tak zesračkovatěl mozek.

                          Netuším proč sem pleteš Jindru a nějaký účet na Bikemapu. Nevím jestli si mu hecknul nebo ne a je mi to naprosto srdečně jedno, to si vyřiď s Jindrou a mě do toho netahej.
                          Už jsem na nějaké tvé spory s Jindrou ohledně navigace zapomněl, ale docela hezky si mi to připomněl.
                          Když tak vidím jak to s tebou stále mlátí, tak je i docela možné, že na tom něco i bude.
                          A kdybys nebyl tak nesmyslně zaslepenej, tak by sis přečet, co jsem k tomu tehdy napsal a mohlo by ti být jasnější co si o tom myslím.

                          Je mi jedno, že se ti líbí život v kleci pod dohledem silných a všemocných ošetřovatelů s jasně nalajnovaným způsobem života.
                          Je to tvůj život, tak si ho žij a o můj svobodný život neměj zbytečnou péči.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 23.05.2016
                          Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
              • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                     

                Což ovšem znamená, že kontrola neexistuje. Ty si naivně myslíš, že se dokážeš vyvarovat všech nepravostí. Můžu tě ujistit, že to nedokáže nikdo.
                Systém norem navíc zavádí jakési kontrolory, či garanty, že něco by mělo nějak vypadat, a taky tresty, pokud se zjistí, že tomu tak není. To ale samozřejmě neznamená, že bys byl omezen v kontrole. Víra, že speciální kontrolor sám o sobě uhlídá, či že se bude vždy chovat čestně, je lichá. Jenže na rozdíl od čistě svobodného trhu tady máš jaksi prvek navíc, máš tu defakto dva na sobě nezávislé druhy kontroly.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 23.05.2016
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                       

                  nic jako čistě svobodný trh neexistuje. ne v našem světě.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 24.05.2016
                  Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                         

                    Nikde, jen tam kde je svobodnejsi, ziji bohatejdi a spokojenejsi lide....

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 24.05.2016
                    Autor: Jindra8526
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                    • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                           

                      bohatství a spokojenost nejdou ruku v ruce. A trh není vše. A největší omyl je to, že si věci kupujeme za peníze. My si všechno kupujeme za svůj čas. (to není z mojí hlavy jen cituji nějakého prezidenta údajně chudé země.)

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 24.05.2016
                      Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                      • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                             

                        Ja mam jinou zkusenost, lidi, co tvrdi, ze penize nepotrebuji, ze pro ne nejsou cilem ani stestim, jsou velmi casto ti, kteri se dusi zavisti.

                        Souhlasim bez vyjimky, ze k tomu, abys byl stastny prachy vubec nepotrebujes.

                        Ale kdyz si muzes doprat, misto lavicky v parku, hotel s vanou a prijemnou obsluhou, neni to nic, co je hodne opovrzeni, pohrdani, nebo zatraceni.
                        Ctvrt stoleti pracujes tvrde, a tak ti do toho, jak s penezi, ktere vydelas, nema kdo co kecat.

                        Mit dostatek prostredku ti neda stesti, ale da ti to SVOBODU. A to neni z me hlavy, cituji Milose Formana -rezisera.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 25.05.2016
                        Autor: Jindra8526
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                        • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                               

                          Když někdo spí na lavičce a přitom si zpívá Ascalonu, tak svobodný není?
                          Má někdo právo mu do toho kecat?
                          Je hoden opovržení, pohrdání, nebo zatracení?
                          Jak poznáš, jestli je to z nouze ctnost, nebo zda ho to prostě baví?

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 25.05.2016
                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                          • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                 

                            Jak to poznáš? velmi snadno, dej mu 100 000 a myslím, že brzy zjistíš, že bude šťastný úplně jinde než na té lavičce.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 25.05.2016
                            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                        • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                               

                          Jo, jo, taková svoboda je dost drahé zboží.
                          Třeba únosci se prodejem svobody živí. Faktem je, že míří spíše na bohatší klientelu:-))

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 25.05.2016
                          Autor: Lanna
                          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                        • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                               

                          Tak, kam a kudy jezdím já, velmi často je maximálně nějaká budka... A i o tom to pro mne je, odpočinout si od "civilizace". Jediný mínus je, když se chce v noci čůrat (neřku-li na záchod), ze spacáku se mi nikdy vylézat nechce (a zejména v zimě). :-D Ale jinak pak RÁNO, když vylezeš, ten luft, slunce, to voňavé ráno... To v ti v žádném Hiltonu nenabídnou a nezajistí. A večer zase ještě chvíli jen tak posedět, čumět do krajiny a na hvězdnou oblohu, dívat se třeba, jak v dálce blikají "větrníky" a nad hlavou létají letadla :-)...

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 25.05.2016
                          Autor: hekynen
                          Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                 

                            To mas recht, nenabidnou.

                            Ale zase prijet orvanej po dlouhe strece a vlezt si do vany, trochu se prohrat, a pak si skocit dolu do restaurace na veceri, ma taky neco do sebe. To nocni curani je ovsem stejnej problem, musis vstat....

                            Ona je cela rada nejruznejsich pocitu stesti, me se casto dostavuje euforie prave s tim kolem s "beranama", kdyz svistim krajinou, a nemusi to byt ani daleko, proste vraci me to daleko zpatkyv case. Ale abych touzil se vratit v case tak daleko, ze bych spal na lavicce v dekovem spacaku pod igelitem, na to jsem uz dost pohodlnej.

                            Par pokusu o navrat do mist, kde me byvalo tak, jak popisujes, jsem ucinil, a vesmes jsem z toho bylo byl zklaman. Proste v pameti byly ty noci jiskrnejsi, nebe hlubsi, les vonavejsi, proste revokovat kouzlo okamziku se mi nedari.
                            Tak prijimam jine "vyzvy", a taky to nebi k zahozeni.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 25.05.2016
                            Autor: Jindra8526
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                            • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                   

                              Tak ke spaní pod igelitem a (hlavně) dekovým spacákem se vracet rozhodně nehodlám. Mám "péřáček" (a dokonce dva - letní a tří-sezonní) a perfektní nafukovačku - a nic z toho nestálo pětikačku;-). Jen ten "domeček" moc echt pořešený nemám...

                              Tím ale neříkám, že pod střechou občas nespím. Teda pod střechou jako pod střechou a v posteli, ne pod nějakým přístřeškem...

                              Obé má své výhody a nejsem fanatický zastánce (či odpůrce) jednoho či druhého.

                              "Spacák" má obrovskou výhodu svobody. Ale někdy i nesvobody...

                              Je to zkrátka podle vkusu každého soudruha. :))

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 25.05.2016
                              Autor: hekynen
                              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                     

                                Me naposledy chytil zachvat taborniceni vloni koncem leta, zaprahnul jsem vozejk, nalozil ten stan, polni luzko a dalsich asi 20 kilo nezbytnosti a vyrazil odpoledne do Podebrad, tam jsem zekempoval. Kemp byl plnej nejakejch mladejch vodaku, co se chystali na nejakou akci ci co, tak hulakali asi do 10ti a pak zalehli, tak celkem pohoda. Rano jsem zabalil a vyrazil do Sobotky, cesta Ceskym rajem, naprosta pohoda, kemp na koupalisti v Sobotce, kde jsem travil detstvi taky fajn az na drobnost, vedle ve stanu byla mlada rodinka, fotr cely vecer vychovaval synka, mel jsem to, jako by me rval do ucha, ale pak bylo hurprotoye meli s sebou jeste batole a to od pulnoci az do rana rvalo jako protrzeny.
                                Pak jsem rozlamanej dojel v ukrutnym vedru domu, s tim vozejkem to mas jak kdyby te nekdo drzel za prdel, a rozhodl se, ze kempovani napriste asi uz vynecham.

                                Leda az nekdy budu mit hodne casu, tak si rikam, ze bych zaprahnul vozejk a objel Francii, tam se da dobre spat nadivoko, takze nehrozi, ze mi bude u hlavy rvat batole, ale kdovi jak to vsechno nakonec dopadne.

                                Ta touha jet furt dal a jeste dal furt ve me je, ale spis ta toha jet, nez nekde stanovat a na lihaci varit cinskou polivku.

                                Ale jiste me i tohle ceka, az vnuci trochu povyrostou, protoze fotr s nima pod stan nepojede a nekdo jim to ukazat musi....

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 25.05.2016
                                Autor: Jindra8526
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                                • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                       

                                  njn, já se vlezu včetně ložnice a kuchyně do jedné (skoro) poloprázdné brašny*... A kempům se vyhýbám jak čert kříži. ;-)

                                  * vyjma zimy, kdy beru teplejší péřák plus péřovou bundu a poučen/ověřen letoškem ještě přihodím alumatku, to mám tu brašnu skoro plnou.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 25.05.2016
                                  Autor: hekynen
                                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                         

                                    V kempech se to neda, mimo se to nesmi...

                                    Tosi fakt radeji napustim tu vanu :-)

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 25.05.2016
                                    Autor: Jindra8526
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                       

                  Ale ja se nic naivne nedomnivam, vim, ze volny trh je casto deformovan a to nejen zbesilymi socialnimi inzenyry, ale i proste z objektivnich duvodu zadba rozumna konkurence neni mozna.

                  Ale obecne je sponrtani trzni rad mnohem efektivnejsi nez dirigismus.

                  Normy a pravidla jsou nutne a potrebne, ale zaroven nesmi tech norem byt nadbytek, ne-li zaplava a ty normy je potreba umet efektivne vymahat a vynucovat jejich dodrzovani.

                  To je neustaly a nekonecny boj, zadna idealni spolecnost se nekona, zadny "spravedlivy" rad neni, nikdy nebyl a nikdy nebude.

                  Proc?
                  Siravik to naznacil, ono Gaussovo rozdeleni inteligence v populaci, blbcu je vic, blbcu, co si nechaji neco nabulikovat je skoro polovina.

                  To jsou ti, kteri nakupuji v retezcich ty sracky, to jsou ti, co voli stbaky, komunisty (jedno v ktere partaji prave jsou). A ti chytri a vychytrali te jejich nebetycne hlouposti vyuzivaji, manipuluji s masami, ktere veri, ze "on uz ma dost" a tak nebude krast...

                  Ve state, kde je blbost platit draheho advokata, kdyz si muzes koupit levneho soudce, zadna kontrola nikdy fungovat nemuze, tedy jinak, ta kontrola funguje jen pro nekeho....

                  Cely system je spatne, pozustatek monarchistickeho statu strihnuty socialistickou blouznivosti.

                  Serifa, soudce, zalobce, ty vsechny ma lid volit a ne ze jim jsou najmenovani (dozivotne) vrchnosti.

                  Staty, ktere takovy system maji, jsou ekonomicky vykonnejsi a maji bohatejsi a spokojene obyvatelstvo. Na opacne strane spektra qtoji chude "socialisticke" diktatury.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 24.05.2016
                  Autor: Jindra8526
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                         

                    Jindro, čistě volný trh tvoří ráj pro zločince a podvodníky. Bez přesně daných norem a úřádů, které na ně dohlížejí, nelze tyto lidi alespoň omezit. I když by se člověk sám snažil jít po tom nejlepším, tak reálně nemůže zkontrolovat všechno. Pravděpodobně ani kdyby se vysral na práci, rodinu atd.
                    Jistě, je třeba oddělit důležité posty od politiků. Třeba soudci a žalobci by měli být voleni v rámci právnické obce a nikoliv politiky. To, že ale soudce, či žalobce, je tímto člověkem doživotně, pokud se nedopustí přečinu, včetně braní úplatků, je ale dle mého správné. V současném systému je to dokonce žádoucí, neb to brání politikům dosazovat si na tato místa svoje lidi.
                    Nutno ale říct, že sebelepší systém kontrolních orgánů nedokáže postihnout vše. Kontrola občany, včetně tohoto systému, je žádoucí, ne-li přímo nutná. Vtip je v tom, že v případě neomezovaného volného trhu je jedinou možností kontroly, a jediný, koho se může podvodník obávat, ostražitý občan. Kontrolní orgány tak, v případě, že správně pracují, vlastně rozšiřují možnosti kontroly ze strany lidí. Stejnou funkci mohou plnit i média. Takže máš defakto méně příznivý systém pro podvodníky, protože ta kontrola je vícero způsoby. Ostatně řekněme, že ČOI provede kontrolu, ale protože podvodník se na ni připraví, tak samozřejmě nic nenajde. Občas se setká s problémem a informuje ČOI. Ta provede neplánovanou kontrolu, a hle, podvodník má po žížalkách.
                    Nebo podvodník použije méně kvalitní materiál, na kterým zákazník moc nemá šanci poznat, že je v něco v nepořádku. ČOI nechá provést analýzu, a podvodník je dopaden.
                    Samozřejmě, kdo mermomocí chce podvádět si vždycky nějakou skulinku najde, ale pro většinu možných šejdířů je to odrazující, takže podvodníka nepotkáš na každém kroku.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 24.05.2016
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                    • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                           

                      Nechceš to nanejvýš duchaplný PŠM přemístit do svýho zakázanýho tématu. Tam si můžete naříkat třeba do rána. Ď.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 24.05.2016
                      Autor: abernathy
                      Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                    • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                           

                      Ty jsi guma.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 25.05.2016
                      Autor: Jindra8526
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                    • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                           

                      Kde zijes?
                      Neplanovana kontrola? Ty jsi fakt sasek.

                      Ja vim, tys nebyl na vojne, tak vubec netusis, ktera bije, kasparku.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 25.05.2016
                      Autor: Jindra8526
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                      • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                             

                        Kašpar jsi ty, a velký. Téměř zuřivě se biješ za pravicové věci, ale neuvědomuješ si jejich následky. Sice bereš v potaz, že normy jsou nutné, ale už jaksi nechceš vzít v na milost, že bez toho, aby tu normu někdo kontroloval, někdo, kdo k tomu má nástroje, to už nechceš. Takový systém je ale totálně na hovno.
                        Vem si, že já nezatracuji kontrolu lidmi, naopak, beru ji jako jednu ze složek kontroly, protože si prostě jsem vědom nedostatků.
                        Si pamatuji, že na Ruzyň mému bývalé školiteli přišel chlápek a nabízel mu nějakou ultra speciální vodu s tím, že jediný, kdo je schopen dát jasný důkaz, že ta voda má opravdu ty speciální vlastnosti, je její výrobce. Naštěstí měl smůlu, že to nabízel někomu, kdo si byl jaksi vědom, že to jaksi není dobré. Ale vem si, že by to nabízel třeba tobě. Ostatně pak jsou takové labužnůstky jako methanol a ethanol, bez přístrojů prakticky nerozeznatelné, i bod varu je tuším celkem podobný (nedívám se do tabulek). Fakt bych rád viděl, jak jako běžný zákazník ohlídáš, že vodka, nebo jiný alkoholický nápoj, obsahuje téměř zcela ethanol a bezpečné množství methanolu.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 25.05.2016
                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
                        • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                               

                          Tak na takovou ultra speciální vodu snad ani člověk nepotřebuje kontrolu či nemusí být školitel z Ruzyně, aby poznal, že se jedná o habaďůru.

                          To snad může koupit jen naprostý debil.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 25.05.2016
                          Autor: radka
                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                          • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                 

                            Ehm, tohle vypadlo až poté, co se snažil tu vodu nabídnout, kdy už nevěděl, jak víc tu vodu vynachválit.
                            Ovšem tohle se nestává úplně často, že člověk zažene prodejce do krajnosti. Naopak, většinou se ty podvody k situaci, která ukáže i necvičenému člověku, že jde o podvrh, vůbec nedostane.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 25.05.2016
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                            • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                   

                              Čoveče, tobě v tomhle směru někdo evidentně ublížil. Copak jsi to na zájezdu koupil ? Hrnce, nebo vysavač ? :-))

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 25.05.2016
                              Autor: ronda
                              Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                            • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                   

                              Ale prd, dneska už s těmito šmejdy zatočí i důchodci.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 26.05.2016
                              Autor: radka
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                        • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                               

                          Co to tady propánajána plácáš a rozvíjíš za teorie ? Jak se prosím tě vylučuje volný trh a kontrolní orgány (obchodní inspekce, hygiena, živnosťák atd atd...) Ty vždycky byly a jsou i v třeskutém kapitalismu v rozviuté společnosti. Úplně bez kontroly to snad není ani na tržišti v džungli.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 25.05.2016
                          Autor: ronda
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                          • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                 

                            Nech ho, hňupa. Právě došel z Kliniky, tak je (a bude) poněkud mimo. Nebuď xenofobní rasistické prase, buď k fetkám trošku tolerantní, ni? ;-)

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 25.05.2016
                            Autor: hekynen
                            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                          • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                 

                            No, zničení, respektive znemožnění kontrolních orgánů provádět efektivně kontrolu je podstatou kapitalismu bez přívlastků.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 25.05.2016
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                            • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                   

                              Cože ? Někdo to má v politickém programu ?

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 25.05.2016
                              Autor: ronda
                              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Šílenosti v číslování velikostí

         

    Otče zakladateli, nejvyšší čas mazat příspěvky toho vola cyklopalmovky. Ď.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 25.05.2016
    Autor: abernathy
    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Šílenosti v číslování velikostí

           

      ale člověk se sním nenudí :-)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 25.05.2016
      Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Šílenosti v číslování velikostí

             

        Pokud jeho reakce nezabírá víc než dva řádky, pak ne. Ale někteří jedinci nejsou schopni jeho názory vydejchat a vznikají otravné věžáky plné jaloviny.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 25.05.2016
        Autor: abernathy
        Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
        • Re: Šílenosti v číslování velikostí

               

          Když ty jeho pravdy jsou zřejmě natolik inspirativní, že nedokáží odolat :-)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 25.05.2016
          Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Šílenosti v číslování velikostí

           

      Seju na něj, ať se chlapec vykecá, tím moc škody nenadělá:-)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 25.05.2016
      Autor: Bobbob
      Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Šílenosti v číslování velikostí

           

      Největší čas mazat pravdu, ano.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 25.05.2016
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Šílenosti v číslování velikostí

             

        Proč mazat, vždyť si ji můžeš v klidu psát ve svém.
        Jenomže to se ti nelíbí, že, tam se s tebou nikdo nedohaduje, nikdo ti neoponuje :-))

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 25.05.2016
        Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Šílenosti v číslování velikostí

               

          Všem oponentům zakázal vstup, tak že není kdo by mu oponoval:-)
          A jak vidno moc ho to tam samotného nebaví:-)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 25.05.2016
          Autor: Bobbob
          Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Šílenosti v číslování velikostí

             

        mazat? pravdu? a tvoji? hehehe :-)))

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 25.05.2016
        Autor: Bruca
        Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Šílenosti v číslování velikostí

               

          Kdo nežije v pravdě, ten se směje.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 25.05.2016
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                 

            A kdo ti řekl, že ty máš pravdu?

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 25.05.2016
            Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                   

              To je pro vás nepochopitelné.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 25.05.2016
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
              • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                     

                Ale to my přece víme. Jsou to TY hlasy, že? ;-)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 25.05.2016
                Autor: hekynen
                Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                       

                  Aštar? :D

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 25.05.2016
                  Autor: Bruca
                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                         

                    Možná se taky živí pránou jako Agáta P.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 25.05.2016
                    Autor: abernathy
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                         

                    Aštar mu to neříká. Cyklopalmovka JE Aštar :-)

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 25.05.2016
                    Autor: ronda
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                         

                    Aštar onan.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 25.05.2016
                    Autor: hekynen
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
              • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                     

                Ale já se ptal na to kdo ti řekl, že máš pravdu.

                Jestli to je nebo není pochopitelné je už něco jiného. To se teprv dovíš.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 25.05.2016
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                       

                  Pochopitelné to je, ale vy to nejste schopni pochopit.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 25.05.2016
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                  • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                         

                    A myslíš, že si schopný odpovědět, kdo ti řekl, že máš pravdu?

                    Nebo budeš jen donekonečna opakovat, je to pochopitelné, vy to nechápete?
                    Co je pochopitelné a co nechápeme?

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 25.05.2016
                    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                    • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                           

                      Proč vás zatěžovat něčím, co beztak nejste schopni pochopit.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 25.05.2016
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                      • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                             

                        Nesmis to vzdat, pokud si myslis, ze mas pravdu, musis se snazit to vysvetlovat, obhajovat, bojovat.

                        Casto se to nedari, ale vzdat to, je neco, co chlap nikdy neudela. Neplat, ze vetsina ma pravdu, protoze vetsina, je vicemene hloupa.

                        Ale povazovat vsechny, za uplne blbce, tak jak to tu predvadis ty, je celkem trapne.

                        Tak se snaz nam vysvetlit, proc si myslis, ze mas pravdu.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 25.05.2016
                        Autor: Jindra8526
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                        • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                               

                          Považovat blbce za blbce je není nic špatného.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 25.05.2016
                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                          • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                 

                            Ano, to je celkem moudre.
                            Blbcu je vic, neco kolem poloviny populace, tvuj problem je, ze ty za blbce povazujes prave tu druhou pulku.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 25.05.2016
                            Autor: Jindra8526
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                            • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                   

                              Ale kdepak, já za blbce považuji ty, kteří blbci jsou.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 25.05.2016
                              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                              • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                     

                                A co když to je úplně obráceně?

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 25.05.2016
                                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                       

                                  Aštar řekl ! Dogma. O tom se nediskutuje.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 25.05.2016
                                  Autor: ronda
                                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                       

                                  Vyloučeno. Pořád dostávám informace, že se zas tolik nemýlím. Ostatně jsou i takoví, kteří by chtěli, abych s nimi šel do sporu, který před soudem prostě nemohou vyhrát.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 26.05.2016
                                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                  • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                         

                                    No a proč nejdeš když jsi si jistý výhrou.
                                    Ja zase dostávám informace že se soustavně mýlíš:-)

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 26.05.2016
                                    Autor: Bobbob
                                    Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                  • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                         

                                    Teď jsem volal na informace (1188, tam prý vědí všechno) - a seznamu blbců prý vévodíš ;-)

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 26.05.2016
                                    Autor: ronda
                                    Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                              • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                     

                                I sebe? Evidentně podle informací jim jsi:-)

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 26.05.2016
                                Autor: Bobbob
                                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                          • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                                 

                            Považovat kokota za kokota je není nic špatného.

                            (ty jsi fakt takový kokot, že, ano, opakuji se, kdyby bylo mistrovství světa kokotů, tak ty skončíš druhý, protože jsi takový kokot, že bys to ani nevyhrál) ;-)

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 25.05.2016
                            Autor: hekynen
                            Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                      • Re: Šílenosti v číslování velikostí

                             

                        Proč myslíš, zkus to.
                        Já třeba věřím na mimozemské civilizace a taky na něco co je mezi nebem a zemí.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 25.05.2016
                        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

626 cyklistů (1 přihlášený)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024