Ahoj,
chci se zeptat na Vaše zkušenosti s eurobike Praha?
Jedná se mi zejména o úroveň poradenství, zda poradí opravdu vhodné kolo dle mých potřeb nebo se snaží prodat model s nejvyšší marží apod..
Díky
Kuba
a kdy sem hodíš ten odkaz? kdo to má jako hledat na gůůůglu?
tuším, že myslí http://www.eurobike-praha.cz/ , obchod a servis u Kobylis
Já s nima mám dobrou zkušenost. Když jsem tam bral kolo, tak jsem s tím neměl zrovna dvakrát zkušeností (bylo to moje první); tak jsem hodně poslouchal a doufal že mě nebalamutí - zpětně ale myslím, že je to naprosto v pořádku. Poradily, dokonce mi nabídl levnější model než jsem chtěl..
Navíc u nich již 3 roky servsuji a super.
A který jsi chtěl a který ti nakonec poradili?
Chtěl jsem základní TREK FX model z roku 2014 ale nakonec jsem si odvezl FX 7.1. z rok staré řady - původní cena byla vyšší a přidaná hodnota moc žádná. Takže výrazná sleva pomohla v rozhodování :-) Pro mé ježdění to stačí.
no jóó ale ty jsi piča, takže tvůj názor nelze brát vážně. Osobně bych se firmě, která se potřebuje takhle zviditelnit vyhnul obloukem.
Souhlas, ale oceňuji dvoufázovou reklamní akci. To tu ještě nebylo. Jeden maník založí téma a druhý maník ho potom rozvíjí. Možná se dočkáme i třífázového modelu, kdy to jeden založí a další dva v diskusi to budou rozvíjet.
Ať tak, nebo jinak, pořád nechápu, proč tohle (dobrovolně) řeší diskutující a ne provozovatel webu.
Bilíčkovo primitivní sprostota mi vadí mnohem víc, než maskovaná reklama.
můj táta říkal, že piča je dobrá věc jen to nesmí být chlap. to jako bys i o mém zesnulém otci říkl, že byl primitivní sprosťák?
Přesně tohle předvádí i na BF.
njn, je to nejenom piča, ale (a hlavě) pražák.
Normálně na příspěvky tohoto typu nereaguji, ale můj prodejce TREKu zkrachoval, tak nezbylo než náhradní díly shánět jinde (ráfek Bontrager). S poskytnutým servisem i celkovým přístupem k věci jsem byl velmi spokojen a velmi vážně uvažuji, že pro toto kolo je zařadím mezi servismany věcí, které si neumím udělat sám. Bohužel to mám přes celou Prahu, ale dojem je opravdu velmi pozitivní.
Pokud jde o poradenství s koupí kola, to je velká alchymie. Klíčové je odhadnout, jaké potřeby a očekávání zákazník má. Problém je, že to sami zákazníci často nevědí a jejich potřeby se s časem vyvíjejí. Samozřejmě s nárůstem kvality a logicky i ceny kola se obecně snižuje riziko nespokojenosti zákazníka v budoucnu. Je proto logické, že všichni (a nejen profesionální prodejci a servismani) inklinujeme k dražším řešením nebo alespoň k osvědčenému standardu. To je nakonec zřetelně vidět i z reakcí v diskusích na tomto webu.
Mně s ráfkem nikdo netlačil do drahých řešení, jednání proběhlo velmi seriózně a pragmaticky. S výsledkem jsem velmi spokojen. Je ale pravda, že toho nenajezdím málo, kola si více méně servisuji sám a celkově vím, co chci. To se to pak radí takovému zákazníkovi.
Ještě pokud jde o tento styl reklamy, je to dost trapné. Já vím, že situace na trhu není snadná. Přesto si ale myslím, že například čistokrevný reklamní článek na nějaké zajímavé téma, partnerství při nějaké akci, cykloakce pro veřejnost atd. mohou svou práci odvést a přitom nevyvolávají pochybnosti a rozpaky. Charakter a určitá úroveň nejsou kasovní trháky, ale mají svou nezanedbatelnou hodnotu.
Já jsem s eurobikem velice spokojen, profesionální přístup ke mně, se vším poradí a vcelku dobrý ceny.
Tak to naštvalo už i mě. Na začátku vlákna jsem to ještě omlouval tím, že je třeba zajímá, co si o nich lidi myslí. Ale toto už je hnus, velebnosti.
no jo, vypadá to, že krachují a už si nemůžou zaplatit ani reklamu. podobně jako cyklospeciality, ale od těch už je tu chvíli klid, tak to třeba už mají za sebou :-))
Mají totiž spoustu práce s posilanim dobirek ;-)
Upřímně, jak kde, ale spíš bych se jim vyhýbal, neb i primitivní služba tady může být hodně špatné kvality.
Tak koukám, že je jenom na Kobylkách. V tom případě je lze použít jen v případě nejvyšší nouze. Rozhodně tu na severu máme lepší.