Mam BBS02 48V 750W jen kratce,jeste se v nastaveni moc neorientuji, potrebuji mensi radu, jde vypnout asistence pri rozjezdu(pri slapnuti do pedalu se motor rozjede cca na 2-3 sekundy aniz bych pouzil akcelerator).Jde nekde v nastaveni vypnout? Chtel bych aby motor fungoval jen pri pouziti akceleratoru.Diky za rady
Uživatelsky přes displej toto nejde, dá se to asi nastavit jedině přes programovací kabel,jedině zkuste dotaz u prodejce,někteří prodejci toto přeprogramování poskytují svým zákazníkům zdarma.
A důvod?
Na displeji nastavis asistenciu 0. A potom uz pojde len packa a ides ako na motorke. Aspon mne to tak ide.
Zajimavy, me to tak nefunguje.
Potom si to bude musiet niekto nastavit cez USB kabel v PC
kabel mam, stal me docela majlant. bud prodam kabl dal nebo nastavim kdyz mi date na pivo :-) - Praha.
Diky za nabidku, az budu mit cestu do Prahy ozvu se, zatim si zvykam na tovarni nastaveni:-).....musim ale uznat ze koupi motoru jsem neprohloupil, i na asistenci 1 to ma neskutecnej tah:-)...akorat jeste dotaz, k motoru mam display C965, ale nema ukazatel spotreby ve wattech, coz mi docela vadi, delaji se 2 typy C965?
ano
Ja môžem len doporučiť preprogramovanie RJ ... motor sa dá dobre nastaviť ( podľa potrieb majiteľa )a má úplne inú charakteristiku ... na továrenskom nastavení je to fakt hrôza ( aspoň pre mňa )....
Já jsem taky jezdil vloni celou sezonu na tovární nastavení, teď jsem si to dal přes zimu do servisu k prodejci,sice mě to nastavil "zdarma"(resp.si za nastavení nic neúčtoval),ale jen s podmínkou komplet.servisu kola.A za ten servis jsem dal přes tři tácy(2500,-materiál+800,-práce).Ale s tím nastavením to jezdí líp(mám odstupňované od 250W do 750W po 100W na jeden stupeň přípomoci(nastavení 9stupňů) a přijde mi to lepší-při rozjezdu a pomalejší rychlosti to nejede na tak vysoký výkon(při továrním to mělo až zbytečně velký zátah a po zvýšení rychlosti výkon klesal),a motor táhne tím nastaveným výkonem i při vyšších rychlostech,takže když dám 250W,tak výkon je tak mezi 250-350W,ale stále,i po zrychlení to prostě furt pomáhá.Jen na 1.stupeň jsem chtěl aby plyn.páčka byla jen na malou rychlost jako pomoc při vedení kola do prudkého kopce nesjízdným terénem,což se nepodařilo-na 1.stupeň to nejede vůbec.Takže kdyby bylo možno v Praze si od někoho ten kabel na pár dní za nějaký poplatek půjčit(nebo koupit a prodat dál),abych si nastavil ten výkon i na 1 stupeň na cca 150W(někdy je těch 250W moc a vypnout to úplně zase moc dřina,někdy stačí třeba v rovině jen těch 150W).Kdysi ho tu někdo prodával asi za 800,-,ale už jsem ho nestihl koupit. S tím plynem při nulové asistenci mě to prodejce vysvětloval tak, že když se to nastaví,aby to pomáhalo i při PAS-0,tak pak ten plyn zabírá při všech stupních na maximum,jeho rozsah se při změně PAS nemění.
Na asistenci 0 me take nejede.
Dobrý den,
jak již bylo zmíněno, vše je o nastavení SW v řídící jednotce motoru.
Nastavit se dá ledacos, asistence, výkon.
Je však potřeba programovat s rozvahou, při neodborné manipulaci může dojít k poškození řídící jednotky.
Vím že takové programování prování některé cykloservisy ve spolupráci s EVBIKE, jsou po celejch čechách. http://www.evbike.cz/partner/
Co se týče displeje s možností asistence zvýšení na 0-9, tak některé starší displeje tuto možnost nemají. Displeje standardně dodávané mají ukazatal spotřeby ve W.
Teď je na trhu i větší borec než středovej BBS 02 (750W).
EVBIKE bude prodávat i BBS HD (1000W). Má 160Nm.
To bude drak :D
http://www.evbike.cz/EVBike-Central-Kit/Sady...
Také za větší cenu. Mezi 750W a 1000W u střeďáku už moc rozdíl není. Tedy pokud nechci motorku. reálný dojezd s baterií 432Wh (9Ah) až 80 km . Tak to jo,to bude pravda :-)
Baterka co dává nominálně 15A je pro motor 1000Watů úplně to optimální. To si koupím. A zrovna u EV -bike