Neměl bys rovnou založit i 100 pokračování?!?
Aby ti ho nějaký Brahma nebo Hraboš neuzmul a nechtěl v něm provádět tu odpornou cenzůru :D
Hele, nekasal ty si se dneska někde, jak si nad sebou zvítězil a všechna ta "potěšila, zaujala a vytočila" skryl?!?
Jsem to zkryl, ale tohle je nové téma, takže jsem to ještě nestačil. No a protože zatím nikdo z proklatých exponentů nepřispívá, tak tu ještě chvíli můžu pobýt :)
"zkryl" jo?!?
Tak tohle si skryj za trest :o)))
skryl, skryl, skryl,skryl, skryl, skryl,skryl, skryl, skryl,skryl, skryl, skryl,skryl, skryl, skryl,skryl, skryl, skryl,skryl, skryl, skryl,skryl, skryl, skryl,skryl, skryl, skryl
Stačí? Já už nebudu prznit český jazyk.
Jsem dost proklatý, nebo mám doběhnout pro Hekyho ?
To už je zítra?!?
No nevydržel jsi ani hodinu, ty kecko ukecaná!
http://www.thelocal.de/20160311/refugee-jumps...
Egyptský kluk vyskočil z vlaku nedaleko Mnichova, snažil se uniknout vlakové policii, protože měl u sebe deportační příkaz z Rakouska...
Umřel.
Oběť neuvážené imgigrační Německa a předzvěst toho, co se bude dít při deportacích. Už jednou byl z Německa poslán zpět do Rakouska, Rakousko ho vypovědělo.
Německo a Rakousko, to jsou ty dva státy, které zvaly nelimitovaně a protizákonně každého, držely kázání ke státům, které se chovaly podle evropských zákonů a teď si Němci a Rakušané s těmi lidmi hrají pinpong na hranicích a oni jim skáčí z vlaků a umirají....
Kolik už jich skočilo a umřelo, zmiňuješ jenom jednoho.
Umřel mladý kluk kterého poslali domů a kterého pozvala z relativně bezpečné země neodpovědná výzva, ale tady se bude doslova slovíčkařit nad každou větou zatímco každý den se topí na moři další a další takové oběti ...
Jaký slovíčkaření, nejdřív mluvíš o jednom klukovi a o pár řádků později už tam ve stejný souvislosti nacpeš plurál.
Je to jenom do času, pokud si pamatuji, tak třeba tuším Francouzům se nějaký " deportovaný podle zákona" poměrně nedávno udusil v letadle.
Přišli totiž na skvělý nápad deportované trošku uspat, aby se jim v letadlech neprali a nedělali ostudu :(
Ale pokud se hodláme bavit o gramatice tak samozřejmě založme téma ..
Jablonecký pan starosta v rámci předvolebního boje se bil za zrušení heren v Jablonci. A dnes:
https://www.youtube.com/watch?v=fxXcsobbi4U
http://www.lidovky.cz/ctrnactilety-chlapec-dal...
Ta kráva si asi myslí, že když je "aktivistkou", že má asi nějakou zaručenou beztrestnost a všechno jí projde??? :-(
http://zpravy.idnes.cz/rakouska-aktivistka...
z diskuze dole:
"Fanny Müllerová-Uriová vstoupila do cizí země, která není členem EU a tudíž ani Schengenu, nezákonným způsobem a je naprosto v pořádku, že byla policií zadržena atd."
"Müllerová-Uriová by měla být souzena za pašeráctví, nabádání k porušování zákona a neuposlechnutí výzvy úřední osoby. Několik let v cele, by ji možná pomohlo se probrat do reality."
Ať si tohle zkusí provést v nějakém státě odkud pocházejí ti migranti... Se nestačí ani rozkoukat a bude se divit, co s ní provedou... A teď nemyslím IS ani další podobná hrůzná uskupení, ale jejich legitimní státní ozbrojené složky.
Stejnou "beztrestnost" si myslí i ty fetky z Kliniky a že jim všem projde, když jsou přece ti "aktivisti"...
Krávu by měli zavřít až zčerná! V mnoha zemích by za to už dávno chytla jednu mezi světla...
A moc rád slyší chválu na práci naší policie!
Prošel jsem diskuzi a nenašel tam ani jeden příspěvěk souhlasící s chováním té "aktivistky"... Řekl bych, že záměr článku redakci poněkud nevyšel... :)
Nerozhodnost, falešná humánnost, korektnost a nebo spíš jen nemístná opatrnost a předposranost odpovědných je naučila, že Policie jen stojí a kouká, do ničeho se moc nevměšuje, v nejhorším se mezi ně a jejich odpůrce postaví. A tak už to berou jako standard.
Vždyť si vzpomeň, jak tu nedávno šla ta bouřlivá debata o tom, jestli se má nechat policajt mlátit, nebo ne. Že přece musí pár ran snejst, že je chlap...
Nj, vyskakovat si umí akorát tam, kde jim nehrozí, že by přišli k úrazu :-/ Jak fyzickému, tak hlavně pak ústnímu, rozuměj popotahování s inspekcí atd. jestli postupovali podle předpisů...
Bych blil :-(
"Do pytlíku!"
... kdo to tu má porád stírat ...
"Sou ty lidi dneska hrozný prasata!"
To sem do toho nepleť, policajt si zaslouží přes hubu už z principu :-)
Cyklista také, přečti si v ústcké idnes diskusi pod článkem, jak si někdo ustlal na cyklostezce, přes kterou byla natažena páska.
http://usti.idnes.cz/cyklista-najel-v-usti-do...
Však jo, pumpičkáři jsou sobečtí hajzli a patří se je hubit jako štěnice :-)
Jinak, páskou z videokazety nelze sundat žádného cyklistu, takže simulant co si potřebuje odpočinout na nemocenské, cykloaktivista co hledá záminku, jak mu je ubližováno, nebo jiný bastard.
Viděl si někdy videopásku?
To fakt není struna...
Nemyslím. Ta páska tě shodí jako prd.
Když o ni nebudeš vědět, nebudeš pevně držet řiditka, spíš volněji a třeba zrovna jen jednou rukou a nebo do pásky najedeš ze šikma, ne kolmo, tak jsi dole ani nebudeš vědět jak.
A navíc tam není napsáno jestli náhodou nebyl natažena dvojmo a tam už to bude docela na jistotu.
Když se nedrží pevně řiditka oběma rukama, tak tě sundá i drobná nerovnost na cestě.
A pokud cyklista nebude dostatečně zkušený a vyježděná, tak je to hned.
Navíc, jestli jsem dobře poznal to místo, je to tam pěkně rovně z mírného kopce. Na poslední chvíli mohl pásku zaregistrovat jenom jako cosi co se leskne, a sáhnout po brzdě trochu ostřeji...
Jo, strach ho sundal.
Taky si myslím.
Takový jsem já!
Ta páska ho sundat nemohla, zkus si to.
Ono stačí, když na poslední chvíli tu pásku uvidím a budu rozjetý. Co to je v tom fofru nepoznám, ublížit si nechci, tak nasadím nouzové brzdění a jdu na zem. Výsledek může být i podobný tomu jak to dopadlo.
Na Ladronce si jednou v podvečer jakási rozveselená partička dělala srandu, že přes cestu cosi natahuje ve výšce nad kotníky. Jezdila jsem zrovna na bruslích a můžu ti říct, že to bylo hóoodně nepříjemné - věřit že tam opravdu nic není a dělají si jen legraci nebo fakt natahují vlasec, který nevidím?!?
Já je furt přetrzené lepil.
Spíš ho sundal jeho strach.
Je to samozřejmě prasárna. Kdyz se chci s cyklistounpopasovat, tak bejzbolkou, tímhle moh místo parchanta sundat klidně krásnou inlajnistku..
Nějakou pásku doma ještě mám, tak ji asi vyzkouším co vydrží, jen nevim jestli najdu dost odvahy do ní najet :-)
To nemáte u vás cyklostezky, abys musel experimentovat na sobě?
Pár by se jich našlo a jedna pěkná, Labská 2 mi vede malý kousek za barákem :-)
Musíš kolem jedenácte, to aktivisté vyjíždínkeštit kliky.
Ráno bys moh sundat tátu co jede do háku, odpoledne fešnou inlajnistku.
Abys nesundal nevinného...
Lidi co jezdí do kolbenky jsou v bezpečí, ráno spím :-)
a inlajnistky tam nejezdí ani ty ošklivé, natož fešné, protože je stezka hrbolatá a dobře prorostlá kořeny.
Jedenáctá vyhovuje, půjdu líčit na aktivisty :-)
Inlajnistky he to jediné, kvůli čemu stojí za to jezdit cyklostezkama....
Smutný kraj...
Nikoliv. Pro nádherné inlajnistky, lyžařky, kočárkářky a podobná zjevení máme krásné širokánské a nádherně hladké asfaltky
https://mapy.cz/s/wPm6
A můžeš jezdit za nimi nebo proti a nikdo nic nenamítá, jen musíš víc koukat na cestu abys nevrazil do jiného cyklisty s vykrouceným krkem a hlavou na druhou stranu, což je taky běžný :-)
Teď teprve si zceka uvědomuji genialitu mého ekektronického zrcátka, včetně možnosti záznamu :-)
Pravda, tomu říkám dobré využití :-)
Jak jsem psal, ona se ta svině wifi občas kousne, a já jsem takovej pechman, že by se to stalo vždycky v okamžiku, kdy by to by bývalo bylo stálo za to. Záznam na kartu je v pohodě, ale life show je jiný zážitek než film...
Zkusím to drátové spojení, teď už mě nic nezastaví, když vím, jak mohu lidstvu prospět.
Hoch má zlomený loket a zápěstí. Nepředpokládám že to simuluje nebo to nahrál kvůli nemocenské. Vzhledem k tomu, že také jezdíš na kole, tak mi to přijde jako poměrně hloupé tvrzení.
Leknul se a spad z kola...
Ty jsi taky hned bručoun...
Čekám od tebe omluvu nebo důkaz pro to tvé tvrzení
Pracujeme na tom, ale Ovčááek mi nezvedá telefon, vydrž...
Jinak, pokud jsi na tom kole nejel ty, nemáš na omluvu nárok ani omylem......
Pokud se domníváš ze ano, učiň příslušné právní kroky, nebo zklapni a nerej..
No to mě poser http://www.novinky.cz/domaci/398237-evropsti... a o co jde- jen a jen o peníze, tady jde krásně vidět jak v EU se dokáže vyskakovat na malou zemi, jednu z mála zemí s plnou gramotností, a tak je to i v jiných oblastech, ČR by měla zbytek EU(zakládající členy) žalovat pro diskriminaci a jiné křivárny.
http://www.reflex.cz/clanek/zpravy/66280/fico...
... inu byznys je byznys, peníze až na prvním místě
Bez komentáře (Zdroj Channel Four).
http://blisty.cz/art/81634.html
Je to blbost, účelově nahraný a sestříhaný. Jen úplnej idiot bez mozku tomu může věřit. Kdybys uměl přemejšlet, tak na to přijdeš sám. Ale to ty bohužel neumíš.
A Channel Four je veřejnoprávní bulvár, něco jako naše ČT 1.
Prskáš zbytečně. Po "létech" víry v B-L napsal "Bez komentáře"
Úroveň Channel Four je výrazně odlišná od ČT. ČT je sice jedním z lepších zdrojů informací v češtině, ale je jen kousek nad pravým bulvárem typu idnes.cz, lidovky.cz, aktuálně.cz, novinky.cz atd., o parlamentních listech a jiných pseudomédiích ani nemluvě.
Naproti tomu Channel Four, stejně jako The Guardian, udržuje britskou kvalitu, která se v ČR nevidí.
A z toho dovozuješ co?
Že je v pořádku když se brání nelegálnímu překračování hranic a porušování mezinárodních smluv, nebo to v pořádku není?
Úplná blbost ! Je to bulvár hrubého zrna, navíc tendenční. Jenže ty neumíš přemýšlet, tak to holt nepoznáš. Kdyby ses nad tím zamyslel, muselo by ti být jasné hned, že jen honí senzace a tendenčně zkreslují. A jen idiot jim to takhle hezky může baštit.
Objektivní je to zpravodajství, které informuje tak, jak si Dušánek přeje.
Chvilku mi o "britské kvalitě" vyprávěj, je to přesně 20 ket, co jsem v Britanii začal pracovat...
Ty kurvy fašistický turecký dokonce chtěli přímo na ten člun najet a uprchlíky zmasakrovat! Důkazy jsou jasné. Být tebou, hnal bych to do Štrasburku, důkazy jsou jasné. Ještě že, jak je u členů NATO běžné, jsou zcela neschopní a gumovému člunu uprchlíků velel skvěle manévrující kapitán.
A tak dlouho na ně útočili, až je díky vlnám od lodi vymanili ze silných mořských proudů a nasměrovali ke břehu, břídilové agresorský, turecký...
cyklopalmovko - těmhle dárečkům ti přeukrutní Turkové pomohli ke břehu (i když jsi manipulátorům ochotně sežral opak) - ale v Bruselu podobné množství lidí skutečně zahynulo (píšou o tom i na těch tvých BL !!)
Dáš nějaký komentář ? Nebo budeš jen srabsky prskat.
a) v Bruseli to (a se) neodpálili migranti, ale teroristé s pasem/občankou z EU, takže občané EU
b) v každém případě to nemá nic společného s islámem
(snad jsem nic nevynechal)
Vynechal jsi své oblíbené výkřiky, nebo jsi toho už nechal? To by byla úleva.
Brahmo zase popichuješ?
Zase chceš žumpu?
Nechci, naopak oceňuji komunikaci bez těch výkřiků.
Tak proč ty rejpavý kecy navíc?
No Hekynen se ptal, zda nic nezapomněl, tak mne napadlo, že obvykle připojoval něco jako opak "Aláh Agbar". Tak jsem mu to napsal. Ale současně jsem rovnou napsal, že je vlastně príma, když na to zapomněl. Ale máte pravdu, bylo to tak trochu rejpavé. Tak se tedy omlouvám, budu se snažit krotit :)
Tys asi (opět) nepochopil psaný text...
Zkus si přečíst ještě jednou, a pozorně, příspěvek, na který jsem reagoval... ;-)
Našel jsem ještě lepší! :-))
Jsem zcela přesvědčen, že tato ošklivá událost byla ve skutečnosti rafinovanou akcí nenávistných ultrapravicových xenofobních nacionalistů. Ti se ve snaze pošpinit pozitivní multikulturní soužití se neštítí žádné ohavnosti! Proto se hrdě postavme jejich zpátečnickému postoji a volejme ještě dnes pro více Evropy!
Kdes tuhle perlu vylovil ? Tam toho určitě musí být víc.
On tam palmič chodí ? Nebo s ním někdo závodí ?
Jsem si na 105 % jistý, že pisatel to vžádném případě nemyslel vážně... ;-)
Dovedeš si představit, co by s palmičem na B-F udělali? :-DD
Turci je přinutili k návratu(platí špatná smlouva mezi EU a Tureckem, asi jste to nepostřehli), a to velmi drastickým způsobem. Rozhodně to šlo udělat daleko.
Britské listy neinformují jednostranně, tedy informují i o těchto nehezkých věcech.
Napíšu to hnusně, ale v Evropě je nyní 1 teroristický útok za půl roku. Lidi v Sýrii a Iráku mají po několik let válku každý den. Tady jednou, dvakrát do roka zemře větší množství lidí, přesto zanedbatelně k tomu, kolik lidí je ročně usmrceno z jiných příčin (nehody s autem, kouření, ...). V Sýrii a Iráku je momentálně několik let továrna na mrtvoly a uprchlíky, na níž máme taky svůj podíl.
Ty nebejt chovanec ústavu z Bohnic, tak bych na tebe byl hodně šerednej.
Takhle zvrácený uvažování, to se hned tak nevidí. Syřani a Iráčani si to tam sami rozesrali, vražděj se navzájem. Ve Francii a v Belgii vraždí Evropany přivandrovalci, nebo jejich haranti. Tuhle nuanci ty humanisto ale asi nepobereš.
Máš velikou kliku, že nezažíváš opravdovou válku. V ní plácnout něco takového, tak bys jen chvilku postál u zdi. V kterékoliv zemi na světě a za jakéhokoliv režimu.
I když, tebe by nejspíš zavřeli někam do klece a zapomněli tě tam...
Sami rozesrali? Máš dost špatnou paměť! https://youtu.be/3aEvzuA4f0c
Co si dobře pamatuju, o odinstalování Saddáma sami usilovali. Taky to nadšeně vítali. Že pak neuměli sami sebe ukočírovat je věc úplně jiná. Požírají se a vraždí navzájem. V Sýrii totéž.
Část. Mocenský boj totiž probíhá všude.
Spojili jsme se s lidmi, kteří Iráku vládnou nedokáží a pomohli jsme jim k moci. Ty, kteří to dokázali ukočírovat jsme zlikvidovali či pomáhali zlikvidovat. V Sýrii totéž.
jj, dynastie Kimů taky umí držet Severní Koreu u tlamy. Ví bůch jakej by tam byl chaos bez nich... A Áda, ten svého času taky docela slušně sjednotil Německo. No a za starýho Fidela by se určitě Obama neproducíroval po Havaně...
Prokazuješ, že tvé znalosti z historie jsou velmi chabé. Hitler totiž nic nesjednotil.
Srovnávat Severní Koreu se Sýrií nebo Irákem je úplně mimo (například mi připomeň kdy v Sýrii nebo v Iráku zemřelo několik milionů lidí v důsledku hladomoru). Srovnání s Ruskem by bylo patřičnější.
Hitler je postavil pěkně do latě, kdo vyčuhoval, šel ke zdi. Takže sjednotil.
Proč by KLDR nevyhovovala ? Nestačí ti příměr ? Musíš to počítat na kusy ? Nikdy to není stejné jako jinde. Kim zase netrávil Kurdy. No a jestli chceš, Stalin a Brežněv jsou taky použitelní. Po jejich odstranění se to v Rusku taky začalo pěkně srát. Kdyby si nenašli Cara fírera Putina, bylo by to tam podobné jako v tom Iráku nebo Sýrii.
Prostě jsou to národy, které se bez diktátora neobejdou. Pomlátěj se navzájem.
Ale abych to vrátil na začátek - žádný důvod, aby to tahali sem k nám.
Vy dva, tři nebo čtyři pseudohumanisti byste asi potřebovali, aby vám něco pořádně bouchlo za zadkem. Bez následků. Ale abyste si z toho pustili do textilu a došlo vám, o co tady (v Evropě) kráčí.
Musím počítat na kusy.
Dát si panáka je něco jiného než dát si flašku.
Kurdům se asi dalo pomoci i jinak než rozbombardováním Bagdádu (například vojenským obsazením Kurdistánu a vytvořením protektorátu). Navíc to v roce 2003 to bylo už 19 let neaktuální. Tím nechci říci, že otrávení desítek tisíc Kurdů bylo OK, ale porovnat to s Kimy či Polpotem nejde.
Každý svinstvo je jiný, ale furt je to svinstvo. Nikdy by nic nešlo srovnat s ničím. A každá situace má taky svoje specifické řešení. Univerzální neexistuje.
A ty problémy se Saddámem až zas tak neaktuální nebyly. Ono se totiž dost často zapomíná na epizodku s Kuvaitem a mudruje se až o té druhé, definitivní výpravě. Jenže napoprvé holt Saddám nedostal pořádně na rypák, jen se mu zahrozilo. Tak pojal pocit, že může cokoliv a že se mu nic nestane. Tak zas začal vystrkovat drápky. No a dostal přes ně.
Tak vážný, abychom jim vypnuli popeláře, ústřední topení a policii to nebylo.
V roce 2003 nic nevystrkoval, to byla (je) jen propaganda. V té době nebyl o nic horší než Putin nebo Lukašenko.
To máš i v Africe. Tam taky byl klid a prosperita když byly kolonie.
Jsou v zásadě dvě možnosti- nechat zemi vyvíjet (a občas, například ve Rwandě, zasáhnout), anebo ji okupovat.
Podněcování a podpora povstání vede akorát k občanským válkám.
V té Sýrii jsme měli opozici buď poskytnout plnou podporu, včetně těžkých zbraní a letadel, nebo je nechat. Dodávat zbraně tak, aby ani jedna strana nemohla získat rozhodující převahu je odporné.
Ty nemyslíš ekonomicky.
Prodávat zbraně obou stranám!
Klid a mír kšeftu nesvědcí..
"Opozici" - to zní skoro jako by to byl jen politický boj. Jenže u nich je to na náboženském základě. Takhle proti sobě nebyli ani protestanti s katolíky. Do toho ještě různé minority (třeba Asad) a extrémní proudy. Tam je to všichni proti všem. A to tedy nebude naší vinou, ne?
V tom jasně jede Volstrýt
Je to politický boj. A jedna frakce má náboženství jako ideologii. Ostatní ne.
Ne, v Evropě žádná třicetiletá válka mezi katolíky a protestanty, na jejímž konci bylo v Čechách zhruba o 2/3 méně lidí než na jejím začátku vůbec nebyla.
Všichni proti všem probíhalo a probíhá všude po světě. Časem se situace stabilizuje (z jednoho se stane hegemon). A když tohoto hegemona zvenku odstraníš (a nadto rozvrátíš státní struktury), rozjede se občanská válka ve které se snaží kdejaký šmejd urvat větší kus.
Naprosto nepochybuji, že kdyby u nás nefungoval stát, z Babiše by se stal "landlord".
A naše vina spočívá v tom, že jsme odstranili/oslabili hegemony a podporovali jejich nepřátele (a sledovali tím naše cíle).
Mě se moc líbí ten sebemrskačskej tón - sledovali jsme naše cíle, podporovali jsme, oslabili jsme - takže teď trpme, skloňme hlavy a čekejme, co kterej šmejd z banánystánu nám hodí na hlavu. Však si za to sami můžeme. Tak hlavně se nebránit. Mají na to morální právo...
Hraboš asi podporoval...
Já jeho "my" nejsem.
Jsi. Jsi občan České republiky. Máme zastupitelskou demokracii tak jsi se (v zastoupení) na té válce spolupodílel. Nebo se snad ČR ke koalici nepřipojila?
Dovolím si ti to připomenout, až zase budeš nějak "aktivisticky" protestovat proti rozhodnutí volených zástupců a žádat změny podle nátlakové menšiny ;-)
"Zase"? Mohl bys mi připomenout poslední případ? Nebo to je jen takové "já si myslím, ale konkrétní příklad žádný nemám"?
:-)) Opět tvoje oblíbená hra na v"vy to nedohledáte a já jsem z obliga" :-)
Mnohokrát jsi tady horoval za prosazení určitých procyklistických opatření i proti vůli volených zástupců a většiny, jen z prostého přesvědčení tebe a tvých "souvěrců".
Spíš dost otravné "vyvracení ničím nepodložených pomluv".
Nikdy jsem žádná nelegální procyklistická opatření neprosazoval. A legálně se procyklistické opatření proti vůli volených orgánů (a jimi řízených úřadů) prosadit nedá (sehr logisch). Takže další záznam do dlouhého seznamu pomluv.
Já nepíšu o prosazování nelegálních procyklistických opatření.
Prosazuješ opatření legální. Jenže jaksi "nedemokraticky" (je to v uvozovkách !).
Nějakou většinou jsou zvoleni zastupitelé, kteří prosazují (teoreticky) vůli té většiny. A ty, zřejmý volič menšiny se snažíš přesto protlačit své zájmy a čílíš se, že je zástupce té většiny nechce brát v potaz.
Volil jsem Trojkoalici, která procyklistická opatření prosazuje, a ta má v Radě docela slušné zastoupení. Kromě Trojkoalice prosazuje procyklistická opatření třeba Petr Dolínek (CSSD, radní pro dopravu). A rada zastupuje většinu. Jak jsi tedy přišel na to, že jsem "zřejmý volič menšiny"?
Pokud to není pravda, tak pak není pravda ani že jsem "horoval za prosazení určitých procyklistických opatření i proti vůli volených zástupců a většiny" a to co jsi napsal je ve skutečnosti pomluva.
Kolektivní vina je tedy přípustný princip. Beru na vědomí.
Pokud se jedná zavinění tebou zvolených zástupců, tak ano.
Když trenér na hřiště vybere a pošle špatné hráče, tak na gólech, které tým dostane, má na selhání celku podíl i on, ačkoliv na hřišti neběhá.
Ten problém jsme způsobili my. My bychom ho měli vyřešit.
Nejdříve zničíš sousedovi vypálíš statek a za dva roky si stěžuješ, že jeho děti ti chodí na pole krást brambory a tvrdíš, že za to může on, protože je nezvládá. Že se kvůli tobě místo ve sprše v s teplou vodou myjí v potoce a že kvůli tobě nemají co jíst přehlížíš.
Ty statky si tam nad hlavou zapalují celé věky sami. Možná blbost od Evropanů a Američanů se tam do toho montovat a chtít je zklidnit. Největší zvěrstva dělají, když jsou tam sami. Buďto je dusí jejich diktátoři - nebo se bez diktátorů dusí navzájem.
Tu spoluzodpovědnost beru jen s velikou rezervou a velmi omezeně. Rozhodně ne tak, že si teď sousedovy děti tady u nás budou dělat, co se jim zlíbí.
Nezapalují. Možná se vymění vrcholný management, ale struktura státu zůstává stejná a nedochází k jeho rozpadu. Vyrobit v Iráku a Sýrii chaos se podařilo teprve nám. Předtím tam velmi dlouho existovaly relativně stabilní státy.
Představ si, že by deus ex machina pobil Přemyslovce na konci 12. století, podpořil nějaký jiný rod a vrátil Českou kotlinu do 10. století před vybití Vršovců a Slavníkovců. A konsolidace moci (včetně fyzické likvidace mocenských center) by mohla začít nanovo. Nic nového pod sluncem.
No však píšu, že chybou byla naivita, že jsou schopní zvládnout demokracii. Nějakou formu vlády tvrdé ruky prostě potřebují. Asi pro ně lepší diktátor, despota a vrah v omezeném rozsahu, než aby se vzájemně vraždili ve velkém.
A ještě to vraždění exportovali k nám...
To je možný, ale nezbavuje nás to odpovědnosti za vznik současné situace (tj. není pravda "rozesrali si to sami"). A pokud si dobře vzpomínám, tak k exportu začalo docházet až po našem zásahu.
Ale odpovědnost nezaměňuj s povinností strpět cokoliv.
O tom se vůbec nebavím. Tys napsal "sami rozesrali", přeneseně "za problémy mohou oni". Ne. Rozesrali jsme to my a můžeme za to my. Říkat potom "nelezte sem a nějak si to vyřešte doma sami" je pokrytecké.
Je to jinak. Jim to tam nefungovalo. teda tak nějak fungovalo na bázi diktatury, despotismu, teroru (v různých regionech různé kombinace). A proti tomu se bouřili. Jedné straně se poskytla pomoc. A je sporné, jestli to bylo k prospěchu, nebo ne. Protože vzápětí dělají ještě větší zvěrstva.
Tykže "my" jsme to neuvedli ze stavu pořádku do stavu chaosu. Rozesrané to tam měli a po intervenci si to dorozesrali definitivně.
A říkat "nelezte sem" právo máme, pokrytecké by bylo nepomáhat jim tam u nich doma.
Co jim nefungovalo? Popeláři jezdili, elektrika svítila, doktoři ordinovali, z kohoutků tekla teplá pitná voda, kanalizace odváděla hovna do čističky, v obchodech bylo jídlo i spotřební zboží. Představa, že by se v Rakká promenovali zakuklenci s kalašnikovy, byla zhruba stejně reálná jako kdyby měli začít courat SS v Olomouci pod orlojem.
A pak jsme to tam vybombardovali.
********************
Nadělat tam paseku, zdrhnout a říkat "nelezte sem" samozřejmě pokrytecké je.
Popeláři jezdili a teplá voda byla i tady za socíku. I v Rumunsku nebo v Rusku a Polsku. To je jediný měřítko ? U nás to byla docela selanka proti ostatním diktaturám. Ale odhaduju, že ty bys byl i z toho na prášky.
----
To čerpáš vědomosti o tomhle jen z nějakého tendenčního dějepisu, jako se dostával nám ? nebo kde ? Copak to bylo tak jednoduchý a černobílý?
Ve tvém podání tam byl klídek, pohodička blahobyt, obecná radost - a pak tam najednou vpadli amíci, a celé to rozmlátili - a utekli.
No a co jako měla dělat, poslat do Řecka armádu? Nechat v tom Řeky samotné? Uprchlíci už byli dávno na cestě, ti by přišli, i kdyby jim sprostě nadávala, akorát by si zbytečně udělala vostudu.
Snad vidíš, jak to chodilo letošní zimu, bylo hnusně, nikdo je nevítal, na moři to bylo mnohem nebezpečnější, a stejně jich přišly desetitisíce.
Která frakce islámu hlásá lásku, toleranci a respekt k jinověrcům a bezvěrcům, rovné postavení žen, respekt k židům a nemuslimům vůbec, odsuzuje zabíjení všech bez rozdílu pohlaví, vyznání, sexuální orientace?
Třicetiletá - my měli v Evropě výhodu ročních období. Válčilo se sice třicet let, ale jen občas, podle počasí, podle sklizně, atd.
Takže v arabistánech, kde maj furt vhodný podmínky pro vraždění, stihnou totéž za tři roky ...
A ani ta třicetiletá, tedy když se zrovna bojovalo, nebyla tak "nesmiřitelná". Dokonce se na našem území usídlili pěkně v míru i pár nepřátel. Jde tohle i u nich - že by žil šíita mezi sunnity?
A to "my" je socialistická internacionála a celý tábor míru a socialismu, podporující stranu Baas s diktátorem v čele?
Nebo OSN kde dnes už početně převažují muslimské země?
Nebo jsme třeba Saudi a Egypťani, kteří se výrazně spolupodíleli na válkách v zálivu?
To tedy v případě Iráku. U Sýrie platí jen první možnost, ne?
Vidíš to příliš jednoduše a černobíle :o(
Co je na islámu tak přitažlivého, že k němu konvertují další a další lidé (i státy, např. Turecko)?
Turecko konvertuje k Islámu? Od kdy?
Já měl za to, že v Turecku už několik set let Islám je v jako výrazně dominující náboženství.
http://www.reflex.cz/clanek/komentare/67862...
A tím chceš říct co?
Je v Turecku po několik staletí Islám nebo není?
... že se máš zeptat "strýčka".
Mám ti to snad vyhledávat a doplňovat - však jsi schopný si sám najít, co tě zajímá.
Já to vím i bez hledání, ale co potom měla znamenat tvoje poznámka, že Turecko konvertuje k Islámu?
Já nechtěl abys hledal nějaký článek, ale abys vysvětlil co tím chceš říct, že Turecko konvertuje.
Ještě nějaký ad hominem, prosím.
V obou případech západní kulturní okruh (NATO, EU), jehož jsme součástí.
V Iráku jsou "my" členové kolalice z roku 2003.
V Sýrii ti, kdo nedostatečně podporovali a podporují opozici.
A jak tedy rozlišit, kde je potřeba opozici podporovat a kde je to na škodu? A co je to takové - dostatečně?
Takhle to vyznívá:
v Iráku USáci podporovali opozici = chyba.
v Sýrii nepodporovali = chyba.
Prostě za všechno špatné na tomto světě může zahnívající západ vedený americkými židy ...
Bez západních peněz a zbraní by Asad opozici zlikvidoval za pár měsíců. S plnou podporou (děla, tanky, letadla) by opozice za pár týdnů zlikvidovala Asada.
V Iráku žádná reálná opozice, která by dokázala nahradit Husseinův režim, nebyla. V roce 2003 také západ nikomu podporu neposkytoval, ale "za svý" zaútočil na Irák. Nevím o tom, že by se toho jakkoliv účastnil kdokoliv z Iráku.
"... v Sýrii nepodporovali ..." poučili se v Iráku, jak se nevyplácí naslouchat opozici (páru "prodemokratických křiklounů) proti legální (zvolené) vládě?
Situace dost podobná té na Ukrajině ...
Nebyla náhodou v Syrii podobná demokracie a "svobodné volby" jako v celém východním bloku do devadesátého ? Teda tam to bylo ještě vylepšené o vojenskou diktaturu, tam se možná ani "volit" nechodilo...
Ty detailní informace máš odkud?
Nebo ty´s tam byl a pár roků tam i žil?
Jojo, s Ukrajinou je hodně podobné třeba to, že v Iráku koalice (výložkami označených vojáků) zasahovala se svolením OSN (třeba že poněkud pochybným) ... žejo!
Je to výsledek krapet naivních představ, že když jdou demokracie v Evropě, nebo v některých rozvinutých státech světa, že budou i v těch zaostalejších. No a tohle je výsledek.
Jenže jak to zjistit dopředu a jak to ošéfovat ? Nechat ty lidi napospas zblázněným magorům, kterří je mnohdy neskutečně dusí ? Nebo jim od nich pomoct a pak se dívat, jak se navzájem vraždí ? Těžkej soud. - A po bitvě je kdekdo generálem...
Takže stačí cca 500 magorů, kteří vymyslí, že by (tam u nich v rodovém zřízení) demokracie nebyla marná. Najdou-li spojence, začnou spojenci "kout pikle", vloží se do toho tajné služby (upraví známé skutečnosti) a hrrrr.
A místní je vítají a jásají, protože netuší (po období relativního klidu pod pantoflem), že by nemuselo vše dopadnout tak, jak si (bláhově) mysleli.
A že by mohlo být i hůř ...
... a spojenci se diví, a spojenci se omlouvají, a spojenci tvrdí že stejnou chybu už opakovat nebudou ...
8-(((
Jo, v roce 1948 tohle v jiné formě proběhlo i u nás.
... i v 1989
"Za 10 let se budeme mít jako v Německu!"
Teď to vypadá, že se Němci budou mít za 10 let jako my ...
Že se za 10 let budeme mít jak v Německu si mohl myslet leda tak úplně naivní trouba.
Tradují se dneska prý "tehdejší výroky", které ale kupodivu nejdou dohledat. Jestli tenhle taky není jeden z nich. Taková osvědčená hospodská píchovina, jen aby měli sklerotici na co nadávat.
Komárek tohle šířil, blb ... si to pamatuju. A byli tací, co mu to žrali :o(
No jo, to byl idelaista, jeho představy se sice hezky poslouchaly, ale byly dost k úsměvné. Taky ho dost brzo odstavili.
Komárkovi jsem to nežral, ale myslel jsem si, opravdu a upřímně, že je do deseti let doženeme.
Šik ze Švajcu pesimisticky tvrdil, že budeme potřebovat 15 let.
Spletli se oba.
Mě to trvalo 12 let. Pech je, že spousta ostatních se nepřidala....
Já to nesoudím. Věřím, že rozpoutání války v roce 2003 bylo vedeno dobrými úmysly (to ostatně každá válka :-) ). Jenomže, pokud jsme to válku v roce 2003 rozpoutali, tak je nemístné psát, že si to "rozesrali sami".
Už nehul!
přispíváš pak úplně "z cesty"
Hmmm, od tebe to teda fakt sedí. . Chceš připomenout pár tvých duchaplných příspěvků z posledních dnů ? Nebo si je dohledáš sám ?
O Iráku a Sýrii už napsal Hrabosh. Holt to, co se tam děje, je důsledek boje o ropu v roce 2003 vedené Bushem a dalšími lidmi.
V Belgii a Francii vraždilo pár zločinců, kteří již před spácháním těch útoků měly problémy se zákonem. A opravdu jde jen o pár lidí ze set tisíc. Takže uprchlíci fakt nejsou problém.
Samozřejmě pro ty, které to v Bruselu postihlo, je to velké neštěstí, a rozhodně nechci říct, že s těmi útoky souhlasím. Celkem ale, podle zpráv, které mám, zemřelo celkem asi 30 lidí, což je oproti tomu, co se dělo a děje v Sýrii opravdu málo.
Ty vole, to tvoje PŠM (politické školení mužstva) tu chyběll.
Z Aurory taky střílelo jen pár zločinců, a svět byl 80 let ve sračkách...
To je kravina. Samozřejmě člověk podprůměrné inteligence tomu bude věřit.
Vy neumíte uvažovat.
Kurva, jen zcela jasné, že ta tvrzení jsou lživá.
Kurva, tady jde o tuhle zprávu, která je zcela zjevně falešná.
Tohle je zcela zjevná pitomost.
Všechny body jsou naprosto stejně pitomé
Kravina to je, protože je to zjevná kravina, bez ohledu na to, co si o tom kdokoliv myslí.
Těch málo inteligentních tady je hodně, vy například.
Blbý jste vy, nebo možná jste spíš ztratil schopnost přemýšlet.
Odpoledne ses mohl ze 40 lidí ve člunu posrat (přežili) - a teď nad třiceti mrtvými jen ležérně mávneš rukou ?
Z tvýho způsobu uvažování je mi vážně na blití (a že mám kachní žaludek a snesu ledacos)
A jen mimochodem, k té tvé bitvě o ropu z Iráku - jakýpak prospěch z toho kdo má ? Kdyby jim o tu ropu šlo, tak tam zůstali a čepovali jak o život. Jenže amíci odešli. Na školení tě krměj kravinama, jenže ty u toho nepřemejšlíš, tak to nevidíš.
Jsi vypatlaná muslimská PIČA!
Jinak se to fakt nazvat nedá.
To ti manželka trpí? Má svátek a ty se věnuješ palmičovi ...
Už tě někdo takhle v úterý 22.3. něco lehce po 1/4 na deset večer poslal do prdele? Jestli ne, což je s podivem, tak jsem teda ten první... ;-)
Atentát na letišti v Bruselu.
I když... možná, že právě tyhle atentáty už budeme muset brát jako něco normálního, co patří k běžnýmu životu, a když náhodou jeden měsíc nikde nic nebouchne, tak se budeme ptát "neděje se něco? už je nějak dlouho klid".
Myslíš toto?
https://www.blesk.cz/clanek/zpravy-svet/381948...
Nicméně jedno je zcela jisté už teď - s islámem to rozhodně nemá nic společného. ;-)
Právě hlásili, že letiště Václava Havla zvýšilo ostrahu.
Tak už jsem klidnej...
Jo nakoupili větší kýble protože ty současné už nestíhají http://ekonomika.idnes.cz/do-prazskeho-letiste... se jim to rozpadne i bez IS, popřípadě to na ně svedou :-(
Jasným důkazem, že ten teroristický útok nemá nic společného s islámem je to, že útočníci před odpálením řvali Allahu Akbar. Takže buď tam bouchl plyn anebo to zase byly ti zku...ní budhisti!
"Viděl jsem malou bombu u přepážky American Airlines" uvedl náhodný svědek
ranní zprávy
Už alespoň půl roku tvrdím, že už tady měli být izraelští poradci.
Nakonec na ně bude muset dojít, ale ještě pěkných pár desítek lidí nejdřív zbytečně zařve...
Obávám se, že k tomu nedojde. Problém se může začít řešit až tehdy, když se pojmenuje. Tady je ten problém jasný - je to islám. Ale na to nemají EU politici koule, takže budou furt jen chodit kolem horké kaše. A ty, co si troufnou problém pojmenovat, budou nazývat xenofoby a islámofoby a bude se jim zavírat huba.
Myslí, že ten problém pojmenují
a) až se začnou trefovat i do nich nebo jejich blízkých, nejen do náhodných lidí z ulice
b) až se to začne projevovat dlouhodobě ve volebních výsledcích. Krátkodobě se tomu bude říkat fašizace a extremizmus. Střednědobě populizmus. Dlouhodobě nutný trend a pragmatická politika :-)
Islám s islamisty nemá nic společného, xenofobní rasisto!
Islám je poselství lásky mezi lidmi :-)
Tak útoky jsou tři: dva na letišti Zaventem a další v metru ve čtvrti Maelbeek.
Zatím 23 mrtvých...
Nějak vám ta multi kutlurní "welcome" sluníčkářská Evropa hapruje...
"... Nějak vám ta ..."
... a jó, ty vlastně do Evropy nepatříš. Tak hajdy za Ural!
No já "multi kutlurní welcome" rozhodně nejsem.
No oni nám to už místní dobrotrusové zase vysvětlí. Jen co projdou školením na Klinice... ;-) (a to jsou právě ti "vám")
Naše Ministerstvo zahraničí varuje před cestami do Bruselu i celé Belgie.
Ale migranty to furt táhne z klidného a bezpečného Řecka blíž k opakovaně nebezpečné Francii a Belgii...
A to mě Zaorálek tu odloženou cestu zaplatí a vysvětlí to zákazníkům?
Zítra večer do Belgie odjíždím....
Bouchnout to může všude, v Berlínějako Pařízi, Londýně nebo Praze.
Tahle varování jsou směšná, okamžitě internovat všechny Araby, jako to Amíci udělali s Japonci.
To není rasismus ani nenávist, jen prevence.
Kus po kusu prověřit a expedovat domů...
Ono na to nakonec dojde. Ale kolik to ještě bude stát životů...
A nevymyslíš to, neuhneš.
A nebudeme uhýbat, Zaorálka pošleme kam patří, protože o to jim jde.
Abychom se báli jet do Brusele nebo Paříže, abychom se báli každého čmouda.
Někde jsem četl, snad Ben Kuras to napsal, že tohle vyústí do stavu, kdy nás spořádané budou kobtrolovat, šikanovat na každém peróně a buzerovat scanováním na vstupu do metra, zatímco každý měsíc do EU přijde 200 tisíc lidí bez dokladů, kteří údajně před něčím prchají a na ty se buzerace vztahovat nebude.
Omezí demokracii, a nastolí vládu multi-kulti pravdy a lásky.
Ještě Ti z toho vypadlo úplné odzbrojení civilního obyvatelstva, ať tu pak jsme jak lovná zvěř :-/
Od té doby co žiji zdravě na zelenině jako obranu používám plyn. Sice zrovna neodpovídá konvencím, ale je účinný.
Jenom tak pro vyváženější zpravodajství
https://t.co/ZZZQJ5e9QP
Ti za ním ale nevypadají, že by mu to pomáhali malovat.
Za balíček čokolády podrží na pár vteřin jakoukoliv ceduli co mu dají než si ho vyfotí.
Ale věřím, že někteří se k tomu staví takhle. Nevypadá to ale na většinu.
Jistě že ne všichni.
Zrovna tak všichni nesmýšlejí podobně jako
https://www.youtube.com/watch?v=rjiQUW3NZVk&...
https://twitter.com/NawakNawak/status...
https://twitter.com/Laurent_Potelle/status...
https://twitter.com/MaxColle/status...
Začíná mimořádné zasedání vlády k událostem v Bruselu. Očekává se toto řešení:
- ostré, ale opravdu hodně ostré odsouzení útoků;
- minuta ticha;
- bezobsažné hovory o bezpečnostních opatřeních, která nemají žádný reálný přínos;
- nebude chybět zmínka o tom, že všichni islamisté nejsou ti špatní, ti co přijdou k nám, to jsou ti hodní; - zapálení svíčky před ambasádou;
- položení kytice;
- nasvícení petřínské rozhledny barvou belgické vlajky;
... problém je vyřešen. Jedeme dál ...
Kuwa zase další, který zapomněl na SRDÍČKA! Srdíčka, ty p*čo, rozumíš?!? Bez nich to není směroplatné!!!
A aby se lidi moc nenaštvali a měli pocit, že přece jen se něco dělá pro jejich bezpečnost, tak vláda schválí nasazení několika pár vojáků do služeb policie a nechají vojáky korzovat po letišti, kolem parlamentu a třeba i Václaváku.
tak koukám na tu hrůzu a mluví tam zaměstnanec letiště a říká :
slyšel jsem výstřel a výkřik Allahu Akbar
a k tomu naše milá veřejnrávní ČT dodá překlad,
slyšel jsem výstřel a něco arabsky .....
Nemáš odkaz na toho zaměstnance? Donutil si mě po mnoha letech si pustit televizní zprávy, ale nevydržel jsem to déle než 4 minuty, musel bych mít nějaký zvykací kurs.
Ne, že bych ti nevěřil, ale když to budu někomu z rodiny ukazovat, chtěl bych to mít kompletní.
No, alespoň jsem zjistil, že má ČT úplně jiné studio než když jsem ho viděl naposledy, že to vysílání zpráv vypadá spíš jak Objektiv či Toulavá kamera, že už nesedí za těmi stolky, to jsem netušil.
Dneska jsem si to taky pustil po delší době....hele nevím přesně, kdy to bylo ale byl to afroevropan kterého uvedli jako zaměstnace letiště někdy ve zprávách......
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani...
10:43
Pokud je to on, tak v tom tedy alláh akbar moc neslyším ;-)
Mohou si Belgičani udělat podobnou mapu, jakou mají Němci:
https://www.google.com/maps/d/u/0/viewer?mid...
Tak nějak už předem tuším co vytočí .
Myslíte si že se v následujících dnech podaří skrz německé a české veřejnoprávní zpravodajství probít informacím podobným těm " z prvního dne" ?
Tedy kupříkladu, že při prohlídkách a raziích se někteří plně integrovaní belgičtí občané nezdržují projevů odporu a nenávisti k policii jejich vlastního státu a kupříkladu poškozují vozy policie a novinářů ?
Nebo je , jako vždy, přehluší obvyklé nářky nad palestinci, I.II. a III. křižáckou výpravou a dalšími aktuálními životními tématy těchto bodrých lidiček ?
Zapomněl si, že celá staletí jsme je využívali jako kolonii.
... a proto za ně máme zodpovědnost ...
Fuj takovéhle slinty už jsem taky někde četl/viděl v bedně :-(
My? To jako České království, Československo, Česká republika?
To neřeš, prostě jsme spoluviníci, to je snad jasné.
Četl jsem úvahu na téma, že existoval nějaký náboženský směr, jeho jméno jsem hned zapomněl, který se domníval, že bůh je vlastně ďábel, protože stvořil svět aby na něm lidé trpěli. Proto bylo nejlepší směrovat k zániku lidstva.
A že tadyhlenti multikulti mají vlastně podobné destruktivní náboženství, že si myslí, že na světě bude líp, když rozvrátí evropskou civilizaci.
Od zejtra, solidárně s tmavými, budu pít jen černé pivo...
Přemýslím i o tom, že založím nevládní, neziskovou organizaci, co bude sbírat zátky od láhvového, a z výnosu sběru budeme konat dobro po světě.
Soňa udělá jinou neziskovku na pivní tácky....
Ono je to to těžké. Mnohým lidem se vůbec nedivím, že nenávidí polici a vládu a mají vztek na všechny okolo. Třeba v Paříži kde je už několik měsíců vyhlášená vyjimečný stav, hodně lidí bylo zatřených a jsou bez soudu držení v izolacích, dalších asi 200 lidí musí být neustále doma v domácím vězení bez rozhodnutí soudu, jen na základě policejního nařízení. Bez soudních povolení se ve dne v noci dělají stovky domovních prohlídek a nedělejme si iluze, že se dodržují nějaká základní pravidla. Docela si to živě umím představit co se kolikrát asi tak děje za zvěrstva.
Těžko jde očekávat nějaké spolupráce a pochopení a žádný div, že je nenávist a pomoc zločincům. Samozřejmě z toho hrozí radikalizace a mnoha dalších muslimů.
Přes 10 let na to v Paříži, Bruselu a jinde z vysoka prděli a nikdo si jich nevšímal a najednou to chtějí takhle zlomit. To je nesmysl, jen to bude vytvářet další bojovníky. Tyhle vlády podělali co se dalo.
Občanské svobody jsou do hajzlu a po řadu let buď půjde Evropa Izraelským směrem nebo úplně do kytek.
Anebo se lidi naserou a zvolí si někoho s velkým klackem...
Na to aby lidi zvolili nějakého diktátora, tak na to je tady stále ještě příliš mnoho velkých socialistů, humanistů a pomatenců (cyklopalmovka a jemu podobní) a pořád ještě není tak zle aby i ti pomatenci pochopili, že se musí něco radikálního udělat.
Ono až jim to bouchne u prdele, či to případně zabije někoho blízkého, tak se jim třeba možná v té palici rožne...
Ve vší té hrůze je možná asi dobře, že to bouchlo v Bruselu na letišti a vedle evropského parlamentu v době kdy se zrovna scházeli naši vyvolení, protože je to docela zasáhlo a mnozí to viděli hodně zblízka. Někteří se konečně začali vyjadřovat jako správní xenofobové a eurokomisařky jsou zděšené a krásně nám před kamerama brečí.
Bohužel tohle je pořád málo k nějakým zásadnějším změnám.
Obávám se, že budou nutný ještě tak dva až tři větší útoky a zatáhnout do toho Berlín a Mnichov, pak snad už ano.
Najal si me Babiš, aby se zapomenulo na Čapí hnízdo, matlák Dáda to má jako ověrenou informaci.
I to sám přiznal :-)
http://www.novinky.cz/domaci/398328-zmatek-a...
Chudák Keller, jestli on nebude z toho mít celozivotní trauma....
Toho taky miluju, bolševika...
Mne asi nejvíc "fascinuje" to jejich pokrytectví, jak že to bylo nečekané... No, mne to teda rozhodně nepřekvapilo. Že budou další útoku muslimů bylo a je jasné.
No ale to už je takový úděl nás, "xenofobů", mít (bohužel) pravdu...
Jen bacha, až začnou řádit na Ostravsku, to bude fičák...
V tom článku, co jsem sem postnul před chvílí, píšou, že se to čekalo... Pak ale nevím co tedy bruselská policie dělala :-/
Ono už si o ní člověk udělal trochu představu když se snažili vlítnout na toho Abdeslama a neprovedla to hnedka zkraje zásahovka :-O Nj, chybama se člověk učí :-/
Mne překvapujete - kam se poděl váš nadhled a laskavý humor?
Například byste mezi sebou mohli vyhlásit soutěž o "Pohár Charlie Hebda".
Vítěz soutěže vyfasuje "Alláhovy kapky"!
Máš pravdu. Velmi vysoký nadhled a mlaskavý humor tady předvedl v souvislosti s Bruselem akorát palmič.
Jen počkej, zajíci, až se proflákne, že někteří islamisté umí česky a pročesávají diskuze, nikdo tu o islámu ani nepípnete.
A Cyklopalmovku si budete předcházet, aby náhodu nepustil do světa citlivé informace.
Hele a prej už to nebude trvat dlouho, pět tisíc imigrantů, co nám sem chtějí němci nacpat, je jenom uvítací výbor, samí dobře cvičený islamisti, němci je pečlivě vybírali.
A čmoudi jsou na nás prej pěkně natěšený, už obsadili Francii, Německo, Belgii, teď zamíří na východ!
Nespletl sis to s těmi pěti tisíci kvalifikovaných instalatérů, svářečů, zámečníků a nástrojařů?
http://ekonomika.idnes.cz/firmy-ziskaji-pet...
Češi si umí poradit s jakýmkoli náboženstvím, na svém území zvládli skoro zlikvidovat nám mnohem bližší křesťanství. Takže nějaký importovaný, s naším způsobem života nekompatibilní, a hlavně, rozumnými lidmi nevítaný, islám to tu nebude mít vůbec lehké ;-)
Neber to na lehkou váhu, vlastizrádce Sobotka už prý hovoří plynně arabsky.
No na Slovensku je Kotleba už v parlamentu. Abychom se nedivili, až tu také budou hoši s velkým klackem. Ještě abys nostalgicky nevzpomínal na bezpráví demokratické policie během vyjímečného stavu.
Kotleba se všemožně snaží, aby se co nejdřív znemožnil a lidem zprotivil. Tragická figurka a chvilkové poblouznění voličů. Zapadne jak komik Sládek.
"Kdyby vstal z mrtvých Hitler a slíbil, že Evropu běženců zbaví, volili byste ho?"
51% čtenářů časopisu Týden odpověděla "ano"
Respekt 36/2015
Koukni na srandadiskuzi Novinek. Tam by měl Áda určitě 98% :-)
Jistě, ale i tady by asi bylo pár příznivců (vlády pevné ruky)
Ale i Římané zastoupeni svými senátory si v době krize volili diktátora.
Občas se jim volba moc nepovedla, ale zpravidla ano a diktátor zemi vyvedl z krize a zase vládu převzal senát.
Občas by nebylo špatné se v něčem poučit z historie.
Vyhlásíme konkurs na Diktátora ! Toho by se mohla chytit třeba TV Nova a udělat estrádu "Česko hledá Diktátora" se čtyřčlenou porotou, sms hlasováním, předkolama a velkým finále.
To by ve světě čuměli a Fidel by záviděl :-)
A neomezoval bych to jen na občany Česka. Bylo by zajímavé až by vedle sebe seděli Putin, Kim, Asad a pro vyvážení třeba náš Sládek :-))
Když blázinec, tak dokonalý :-)
neviem, ale nemáme už jednoho takého iba nenápadného u vesla ?
Koblihu ?
Myslím, že u nás je snad jen jediná figura co by se dala vybrat za diktátora - Klaus. Myslím, že by neváhal ani 5 vteřin zda to přijmout.
No nechci být moc vtipný v tomhle závažném tématu, ale diktátor Klaus by určitě napáchal méně škod svobodě, demokoracii a ekonomice než třeba diktátor Stropnický junior :)
O tom žádná. Já toho Klause myslel fakt vážně, že by to byl asi nejvhodnější kandidát.
Stropnický je šašek, ten by neuřídil ani poplužní dvůr.
51 % čtenářů Týdne, to je něco jako reprezentační hokejový tým Equádoru. 51 % z jakého vzorku? Kolik bylo respondentů? Autor, jeho manželka a tchyně? Kdybys vzal 51 % procent čtenářů třeba zmiňovaného Respektu, mám dojem, že bys dostal jiný výsledek.
Já myslím, že by to dopadlo úplně stejně a možná by těch zastánců pevné ruky bylo aji víc. Ono jde jen o to, čeho má ta pevná ruka dosáhnout či co má pevnit. V tom se možná (skutečně jen možná) může představa čtenářú Týdne a Respektu lišit.
Ale já nikoho takového právě tady nechci. Tihle lidi jsou bohužel negativním produktem těch dobroserů a humanistů, kteří ve svém nějakém idealistickém zasnění jsou schopni zničit přijatelně fungující občanskou společnost.
Naprosto odlišné kulturní a vývojové společnosti lidí nemůžou spolu fungovat na nějakém rovnostářství a plné toleranci.
A už je to tady.
Dnes jsem si přečetl, že muslimové v Belgii trpí nejenom tím, čím trpí třeba ve Francii nebo v Anglii ( ústrky a ták) , ale navíc ještě tím, že se nemají
" S KÝM IDENTIFIKOVAT" !
Belgie je údajně evropskou líhní islamistů číslo jedna i kvůli tomu, že se muslimové musí rozhodovat jestli se indentifikovat s Vlámy nebo s Valony .
Nejděsivější na tom je, že takovéto cinty první kategorie šíří ti samí lidé, kteří nechtějí, aby se vůbec někdo s nečím identifikoval a žádají, aby jsme se všichni stali multikulturním eintopfem bez jakéhokoliv rozpoznávacího znaku, snad jen vyjma čísla sociálního pojištění.
No a prdel je, že i v zemích, kde se dle těchto levicových zmatenců mají s kým identifikovat , typicky jimi uváděná Francie, je výsledek takové identifikace plus mínus stejný , tedy frustrátské vražedné bum bum ratatatata, stejně jako v Belgii, která je samou podstatou multikulturní až za hrob....
No a pak už jenom ty příběhy, jak umřela ta maminka čtyřeltých dvojčat z Peru, dvojčátka a táta na letišti islamistickou frustraci Belgií přežila , maminka měla smůlu tím, že se stala náplastí na islamistické bebíčko...
V sobotu má přes Výběžek projet v rámci velké okružní jízdy německý výletní parní vlak.
http://www.fluegelradtouristik.info/media/flyer...
A co mě vytáčí? Akce je tak utajená, že nedokážu nikde zjistit, kdy pojedou přes Výběžek.
A pak, že se u nás všechno rozkecá.
Tady to není?
http://www.eisenbahn-romantik-reisen.de...
Štvou mne přípravy na přivítání čínského papaláše na Pražském hradě. Nádvoří jsou uzavřena a vojáci nacvičují uvítací pochod, budou se střílet salvy z kanónu. Přijede na Velikonoční pondělí aby dal každému sežrat, že na nějaké křesťanské svátky kašle. Už schází jen uvítací špalír dětí s mávátky po cestě od letiště do Prahy. Dofám, že mu Zeman dá řád Bílého lva, aby se připojil k ostatním vyznamenaným výtečníkům jako je třeba Fidel Castro a Reza Pahlaví.
Já se chtěl zrovna zeptat, jestli Pražané vytvoří na Leninově třídě špalír, jak to pamatuji z návštěvy soudruhů ze Sovětského svazu.
Rezaví Pohlaví, ten dostal také Honoris Causa na Karlově universitě, to už se dneska asi moc nedělá.
Tak děti s fangličkami nebudou, ale alespoň po trase z letiště budou viset čínské vlajky. To je úplné vlezoprdelství komunistického střihu.
Ztohoven by se mohli pochlapit a několikero čínských vlajek vyměnit za prezidentské standarty.
Nebudou!
Už visí! Je jich spousta. Ráno jsem cestou po Evropské zažila skutečně nepříjemné deja vu. Jsem se musela štípnout, abych se přesvědčila, že už bdím.
Skutečně skvělá velikonoční výzdoba:-((
Visí? Kdo visí? To už TO začalo?!? :)
Ne. Ještě TO nezačalo. Začne TO až v pondělí, ale vlajky visí už od včera.
Ale dneska by to šlo 8-)!
... jednoho krásnýho dne půjdou všichni hlavouni do pudele ...
Akorát, že hlavnouni si klidně mohou zpívat "i kdybychom padli všichni, vstanou noví bojovníci" :(
Tenhle týden jsem v Lidovkách narazil na inzerát japonského velvyslanectví, kde se psalo o dlouholetém přátelství a spolupráci ČR s Japonskem. To tam určitě nebylo náhodou, spíš mi to přišlo jako "neopouštěj staré známé pro nové".
Docela smutný, když se tak významný partner musí připomínat inzerátem.
Zase na druhou stranu, japončínci nám pandu do ZOO nepůjčí. A pro takové pěkné zviřátko musíš něco obětovat.