reklama

Život v dokonalém městě

Požádal jsem na sociálních sítích, aby mi lidé napsali odpovědi na otázku: Podle čeho posuzujete, jestli je pro vás město příjemné k životu? Tady jsou kritéria, která se v odpovědích opakovala nejčastěji:

Snadný pohyb po městě bez auta.
Radnice podporuje aktivity svých občanů.
Dostupnost služeb (zdravotnických, sociálních, vzdělávacích, obchodů apod.).
Dostatek veřejného prostoru, kde se mohou lidé scházet a děti si hrát.
Možnost ovlivňovat podobu města.
Kulturní infrastruktura (divadla, kina, kluby apod.).
Bezpečnost a čistota.
Zajímavá architektura a hodně zeleně.
Ohleduplnost k lidem s handicapem.
Fungující sousedská pospolitost.


http://www.respekt.cz/tydenik/2016/10/zivot-v...

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 07.03.2016
Autor: Hrabosh
  • Re: Život v dokonalém městě

         

    Já bych tam ještě dodal prostředí nezamořené výfuky, prachem a hlukem od aut. Kolik krásných Pražských ulic je neobyvatelných z důvodu přebobtnalé dopravy.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 07.03.2016
    Autor: Brahma
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Život v dokonalém městě

         

    Zásadní chyba byla dát to čtenářům respektu, to není zrovna reprezentativní vzorek společnosti.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 08.03.2016
    Autor: Joe-CUBE
    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Život v dokonalém městě

           

      To máš bohužel asi pravdu.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 08.03.2016
      Autor: Brahma
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Život v dokonalém městě

           

      Požádal na sociálních sítích.
      Čtenáře Respektu jsi si vymyslel.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 08.03.2016
      Autor: Kolorádo
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Život v dokonalém městě

             

        To je pravda. Když tabery požádá na sociálních sítích, zcela jistě to bude úplně jiný vzorek, než čtenáři respektu.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 08.03.2016
        Autor: Joe-CUBE
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
        • Re: Život v dokonalém městě

               

          Tak třeba já s ním po sociálních sítích nekomunikuji.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 08.03.2016
          Autor: Brahma
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Život v dokonalém městě

         

    Každý má nějaký sny, touhy a ideály :-)

    Realita je vždycky hodně odlišná.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 08.03.2016
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Život v dokonalém městě

         

    Žít ve městě je nepřirozené, nastohovaní nad sebou jak králíci, bez šance vyjít ven a nadechnout se.

    Dokonalé město je utopie.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 08.03.2016
    Autor: Jindra8526
    Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
    • Re: Život v dokonalém městě

           

      Pak jsou zde příživníci, co žijí na venkově a do toho města denně dojíždějí autem a to město zamořují polutanty svého motoru.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 08.03.2016
      Autor: Brahma
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Život v dokonalém městě

             

        Proč, jezdí možná kratší vzdálenost, než ti z Bohnic na Chodov....

        Ale souhlas, místo čárání po asfaltě v Praze pro směšné procento cyklistů, by asi stálo za to, nabídnout těm, co do města jezdí smrďět, nesmradlavou alternativu.

        60 km denně na kole nedáš denně ani ty, a tak to vychází.

        Ono je to provázané, nejvíc té dopravy dělají úředníci, státní zaměstnanci. Pobavila mě ta debata o parkováni na Malostranském. Úřednicina.

        To očesat, udělalo by to dost. Pak to mýtné.
        To by eliminovalo lidi, co jsou dnes ekonomicky na hraně. Jet autem je mírně dražší, než sockou a je to pohodlnější a víc flexi.

        Ten zbytek, těch, co jim je to fuk, kolik to stojí, se to nedotkne.

        Těm se uleví, že je aut míň a byrokracie nahnala škodovkáře do socky.

        Ale to furt mluvíme, o miniaturním segmentu osobní dopravy. Dopravu budou zřejmě nejvíc tvořit obsluha a služby. A těm, třeba zavedení mýta, neomezí jejich potřebu.

        Jen tobě zdraží doručení zásilky.

        Jde to určitě dělat lépe, než dnes.
        Ale jak jsem psal jinde. Bylo by potřeba o věcech přemýšlet bez lobbystických zájmů, bez touhy po grantu či dotaci, prostě férově.

        A v tomhle stěží mohou být partnerem nátlakové skupiny žijící s dotací, stejně jako stavebni firmy betonových lobby.
        A magistrát?

        Najdi mi 10 spravedlivých, tedy Sodoma a Gomora.


        Řešení - trvat na tom, aby byly předloženy férové a jasné účty.

        Filler a AM jsou v tom jistě vzorem...

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 08.03.2016
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
        • Re: Život v dokonalém městě

               

          Kdybys svůj analytický příspěvek nazaplevelil útokem, tak by to nebylo špatné. Ale když "konstruktivně" tvrdíš, že úplně všichni kradou a tudíž vlastně není vůbec s kým jednat, tak to nemá žádné řešení. Přitom problém je spíš v našich volených Pražských zastupitelích, kteří jsou sami příznivci individuální automobilové dopravy. Proto nejsou ochotni ta auta ani trochu uškrtit a pro cyklisty uvolní maximálně ty barvy na silnici. Ti zastupitelé budou takoví, dokud je tam takové budeme volit a dokud na ně nebudeme tlačit. No a na to jsou ty cyklistické akční skupiny. Já ani ty to individuálně dělat nebudeme a oni to dělají docela dobře.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 08.03.2016
          Autor: Brahma
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Život v dokonalém městě

                 

            Hezkej fór :-)
            Jak sám uvádíš, jsou tam VOLENÍ zástupci, sami příznivci automobilové dopravy. Kdo je volil ? Odpůrci automobilové dopravy ? Nejspíš ne.
            Je proto normální následně po volbách se mračit na ty, kdož prosazují zájmy svých voličů a tlačit na ně, aby konali jinak ?
            Nebyla by v demokracii správnější cesta dát dokupy odpůrce automobilové dopravy, nechat se zvolit většinou a pak prosazovat změny ? Jenže kde ty další odpůrce brát, když prostě nejsou, co ? Tak se holt na to musí jít řevem, nátlakem a revolucí...

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 08.03.2016
            Autor: ronda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Život v dokonalém městě

                   

              No třeba by mohli uvolnit prostředky na cyklodopravu, která odpovídá tomu zastoupení té cyklodopravy, což nečiní. Je jasné, že na výhru v pražských volbách zatím Zelení nemají. Ale v některých městských čtvrtích už jsou významnou součástí na radnici.
              Ono se tohle lidem, kteří nežijí v tom zaprášeném velkoměstě špatně vysvětluje. Každý to chápeme ze svého pohledu a chápu, že třeba v Hradci vás problémy cyklodopravy nechávají chladnými, když jí tam máte tradičně docela obstojnou a těch aut a tlačenic tam tolik nemáte.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 08.03.2016
              Autor: Brahma
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Život v dokonalém městě

                     

                jj, v Hradci to žije. Cyklistů docela radikálně ubylo (oproti stavu před devadesátým), ale na asfalt skoro není vidět přes všechny ty malůvky a piktokokotiny.
                Mám trochu obavu, že když takový městský cyklista pak vyjede někam, kde ho nebudou vést a chránit červené koridory, bílé šipky, lajny a piktogramy, že bude značně nesvůj a bude to jen velmi těžko zvládat...

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 08.03.2016
                Autor: ronda
                Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Život v dokonalém městě

               

          Jindro, tady jsem admin já. S hejtovacím kolovrátkem běž někam jinam. Tento příspěvek ještě ponechám, ale další hejty už budu mazat.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 08.03.2016
          Autor: Hrabosh
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
          • Re: Život v dokonalém městě

                 

            Samo "dokonalé město" je docela slušnej hejt :-))

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 08.03.2016
            Autor: ronda
            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Život v dokonalém městě

                   

              V dokonalém městě by měli žít jen dokonalí lidé.
              8-))

              https://www.youtube.com/watch?v=DSNY3svVRCw

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 08.03.2016
              Autor: Burajda
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Život v dokonalém městě

                     

                Když on ten průzkum po českých představách byl patrně vyprovokován každoroční volbou nejlepšího města pro život, kterou opakovaně vyhrává Vídeň. Tak se pan Tabery patrně ptal na vlastnosti, které považují Češi na městech za významné. Jistě není to legální průzkum veřejného mínění, nevíme jaký byl vzorek dotázaných, ale zajímavé to z mého pohledu jistě je.
                Docela mne překvapuje vynechání zdravějšího životního prostředí. Snad máme pocit, že se to zlepšilo od dob revoluce. Tomu dost dobře nerozumím.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 08.03.2016
                Autor: Brahma
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Život v dokonalém městě

                       

                  A to životní prostředí se od 90. roku setsakra hodně změnilo - zlepšilo. Není všude výborné, ale všude je určitě výrazně lepší.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 08.03.2016
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Život v dokonalém městě

                         

                    Ano, zlepšilo, ale současně třeba Praha je od té doby auty docela natřískaná, mnohé ulice se staly jen stokami pro auta a pro lidi jen obtížně obyvatelnými. Ale to je problém Prahy. Je otázka z jakého vzorku se ten průzkum dělal.
                    I když budeš poptávat pražáky po různých institucích, tak zase budeš často poptávat právě ty dojížděče, co na životním prostředí Prahy jen parazitují.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 08.03.2016
                    Autor: Brahma
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                    • Re: Život v dokonalém městě

                           

                      Nebuď zahleděnej jen do nějaký Prahy, u nás se zlepšilo radikálně, jak vzduch (ze směru od elektráren co vám dodávaj šťávu, i od lokálních topenišť, tak voda kterou jste nám posílali svoje sra.ky i odpad ze středočeských chemiček ...

                      :o)

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 08.03.2016
                      Autor: PepikW
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Život v dokonalém městě

                             

                        Když já v té Praze žiju a téma je Život ve městě. Tak hovořím o tom svém městě. Sice se přestalo topit uhlím v kamnech, ale silně přibyla auta. Výsledkem je, že už se zase dusíme.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 08.03.2016
                        Autor: Brahma
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                        • Re: Život v dokonalém městě

                               

                          Už jsi asi hodně zapomněl, jaké to byly smrady a čmoudy.
                          Vyjeď si někdy v začátkem zimy v podvečer na nějakou vesnici kdy se začíná topit v kamnech. Stačí ti tak 5 komínů a rád vesnici vyměníš za pražské ulice přecpané auty :-)

                          Nemysli si, že je na tom Praha nějak špatně. Může na tom být líp, ale jinde mají jiné problémy. Takový vepřín, slepičárny, siláže, kejdou zahnojená pole, kafilérka a podobné venkovské radovánky taky nejsou úplně ono.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 08.03.2016
                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Život v dokonalém městě

                                 

                            To já rozhodně nepopírám, na rozdíl od vás, kteří šmahem popíráte pražské problémy, protože je nežijete.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 08.03.2016
                            Autor: Brahma
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                            • Re: Život v dokonalém městě

                                   

                              Praha je halt všech čechů ráj... V Praze i to hovno jinak smrdí!

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 08.03.2016
                              Autor: hekynen
                              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                            • Re: Život v dokonalém městě

                                   

                              To popírání je na mě? Nebo kdo tu co popírá?
                              Já ti jen připomněl, že není jen a pouze Praha a okolní tvými slovy paraziti.

                              Však ty taky na Ústecký most koukáš jen jako na umělecké dílo a z Blanky se můžeš víš co :o)

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 08.03.2016
                              Autor: PepikW
                              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Život v dokonalém městě

                                     

                                Samozřejmě, že není jen Praha, ale tohle téma je o městě, tak píšu o svém městě. To, že to je pro vás jako červený hadr pro býka, za to já nemůžu.

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 08.03.2016
                                Autor: Brahma
                                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                              • Re: Život v dokonalém městě

                                     

                                Z některých příspěvků v této diskuzi se zdá, že jediným MĚSTEM v ČR je Praha.
                                8-))

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 08.03.2016
                                Autor: Burajda
                                Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Život v dokonalém městě

                                       

                                  Tak piš o svém městě. Můžeš to snadno napravit.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 08.03.2016
                                  Autor: Brahma
                                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                              • Re: Život v dokonalém městě

                                     

                                Když jsem po tom mostě nikdy nešel ani nejel, tak jak se na něj mám jinak dívat? Blanka mi jako stavba nevadí, rád skrze ní jezdím. Jen byla tak trošku dražší. Na fóru, kde se řeší cena barvy na silnici bych řekl, že je to důležité.

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 08.03.2016
                                Autor: Brahma
                                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Život v dokonalém městě

                                       

                                  Ten most byl taky trošku dražší, takže je to nastejno. A použil jsem oboje a tunel (poprvé minulý pátek) mi přijde podstatně přínosnější.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 08.03.2016
                                  Autor: PepikW
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Život v dokonalém městě

                                         

                                    Kolik miliard stál ten most?

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 08.03.2016
                                    Autor: Brahma
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                    • Re: Život v dokonalém městě

                                           

                                      Myslíš, že to jako není srovnatelný s Blankou, jo?
                                      Možná pro někoho z Prahy :o)

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 08.03.2016
                                      Autor: PepikW
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Život v dokonalém městě

                                           

                                      Našel jsem cenu mostu asi 230 milionů, kdežto Blanka stála asi 43 miliard. Je Blanka 187 krát užitečnější? I když budeš s cenami různě pohybovat, tak řádový rozdíl nezměníš. Opravdu porovnáváš zcela nesouměřitelné věci.

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 08.03.2016
                                      Autor: Brahma
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                      • Re: Život v dokonalém městě

                                             

                                        :o))) kdes to našel? :o)))

                                        Jen v rychlosti a zaokrouhleně:

                                        - Cena mostu 1mld v cenách r.98 v dnešních ať nežeru min. 1,5mld? = 100% rozpočtu města 2016 (nemůžu najít rozpočet UL/1998, proto ten přepočet).
                                        - zvýšení ceny na dvojnásobek (podle tvých dat na čtyřnásobek)
                                        - 18 let soudních tahanic s dodavatelem a ještě to neskončilo!

                                        - Cena tunelu 45mld = 75% rozpočtu Prahy (60mld/2016)
                                        - zvýšení ceny na 2,5-násobek
                                        - soudní tahanice

                                        Ten most prostě byl a stále ještě je pro Ústí mnohem větším finančním průserem, než celá slavná Blanka a taky než se může pohledem odněkud zdaleka zdát.

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 08.03.2016
                                        Autor: PepikW
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Život v dokonalém městě

                                               

                                          Dobře, tak cena mostu 1 miliarda, cena tunelu 45 miliard. Je tunel 45 krát užitečnější než most? Ty jsi tuhle absurditu začal porovnávat. Já dokážu tohle porovnat tak do úrovně 2x, ale 45x :D

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 08.03.2016
                                          Autor: Brahma
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                        • Re: Život v dokonalém městě

                                               

                                          Co to kromě přepočtu na peníze taky přepočíst třeba na délku, nebo průjez aut ?

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 08.03.2016
                                          Autor: ronda
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Život v dokonalém městě

                                               

                                          ronda: To by mělo být započítané v té užitečnosti.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 08.03.2016
                                          Autor: JendaH
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Život v dokonalém městě

                                               

                                          Zejména je nesmyslné chtít porovnávat tu užitečnost. Jak a podle čeho, jak pro koho, podle jakých objektivních a všeobecně přijímaných kritérií?

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 08.03.2016
                                          Autor: Brahma
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                        • Re: Život v dokonalém městě

                                               

                                          No však - začal jsi jen penězma a podivnýma násobkama. tak jsem nabídnul dvě z mnoha dalších kriterií. A je nutné zohledňovat celek, ne jen potřebnost pro mě, nebo tebe.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 08.03.2016
                                          Autor: ronda
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Život v dokonalém městě

                                               

                                          To je snadné, milý Watsone, porovnej to s financemi města, které bylo u příslušné stavby investorem. Co je na tom tak komplikovaného?

                                          A možná že Blankou projede víc aut, než jen pětačtyřicetkrát, co po mostě. Vždyť si tu furt stěžujete, že jich tam máte moc ... :o)

                                          Pokud jde o absurdity, viděl bych to na "sošné pojetí mostu".

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 08.03.2016
                                          Autor: PepikW
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Život v dokonalém městě

                                               

                                          Ale to přece s prostou užitečností nemá mnoho co společného. To, že nemám na pořádné boty ještě přece neznamená, že by nebyly užitečnější než chodit v onucích.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 08.03.2016
                                          Autor: Brahma
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: Život v dokonalém městě

                         

                    Ve městech ten posun nebyl nijak výrazný. Průmysl a kotelny nahradila auta. Hluk a fotosmog je neporovnatelně horší.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 08.03.2016
                    Autor: Hrabosh
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                    • Re: Život v dokonalém městě

                           

                      Houby pamatuješ. Ani celá kolona na magistrále nevyčoudí to, co dva až tři kloubový Ikarusy neblahý paměti. A že jich po Praze rajtovaly stovky...

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 08.03.2016
                      Autor: ronda
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Život v dokonalém městě

                             

                        Většina prachových částic se do vzduchu nedostává z primárních emisí (otěr gum, brzdových destiček a z motorů), ale ze sekundárních- vířením prachu. A v tomto směru jsme na tom mnohem hůře, protože vířičů jezdí násobně více.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 08.03.2016
                        Autor: Hrabosh
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Život v dokonalém městě

                               

                          To si nevybereš. V okrajových částech Prahy i na nejmenších vesničkách a samotách jsou od jara do podzimu těhle vířičů statisíce, možná miliony. velmi účinných vířičů, už z principu. Rotační sekačky se jim říká. A co nadělají kraválu, jako bonus...
                          A to mě nejvíc baví, že i fůra pražáků ujede před tím prachem a hlukem do přírody na chaty a chalupy - a první co udělají po příjezdu je to, že nakopnou mountfíldy a tři hodiny hoblují pažit, aby ho o dva cenťáky zkrátili.
                          Ten kravál, exhalace a prach je evidentně návykový, chyběl by vám !

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 08.03.2016
                          Autor: ronda
                          Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Život v dokonalém městě

                               

                          Ha ha ha! Si někdy zajeď do Ostravy, když je INVERZE. Oproti tomu jsou Praha klimatické lázně.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 08.03.2016
                          Autor: hekynen
                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Život v dokonalém městě

                                 

                            A někdo to zpochybňuje? Všichni víme, že máš pravdu. Bylo to hrozné a je to hrozné zase. Na druhou stranu se všichni klepou strachy, že by se Ostravské hutě a doly měly zavřít. Tak jak z toho ven?

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 08.03.2016
                            Autor: Brahma
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                            • Re: Život v dokonalém městě

                                   

                              Ostravské hutě a doly už zavřené jsou (doly všechny, z hutí jede už jen Acelor, býv. NHKG).

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 08.03.2016
                              Autor: hekynen
                              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Život v dokonalém městě

                                   

                              velmi obdobně by nemálo pražáků chtělo mít ve městě klídek, ticho a bezprašno - ale obdobné nemálo by jich bez auta nepřežilo.
                              Tak jak z toho ven ?

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 08.03.2016
                              Autor: ronda
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Život v dokonalém městě

                                     

                                Nazvat je fašisty?

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 08.03.2016
                                Autor: hekynen
                                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                • Re: Život v dokonalém městě

                                       

                                  Je vidět, že už umíš přemýšlet.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 08.03.2016
                                  Autor: ronda
                                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                      • Re: Život v dokonalém městě

                             

                        Zdroj:
                        http://dopice.sk/gLl
                        konkrétně http://dopice.sk/gLm Strana 36.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 08.03.2016
                        Autor: Hrabosh
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Život v dokonalém městě

                           

                      Tehdejší kouřící auto určitě vydalo nejméně za 10 dnešních. A s kolika dnešními auty by byla srovnatelná tehdejší běžná střední kotelna si ani netroufám odhadnout.
                      A zrovna tak hluk z průmyslu a dopravy je neporovnatelně menší. Dnes podle hluku a smradu ani nevíš, že je někde nějaká průmyslová výroba.

                      Dneška dokonce začíná být v zimním období ve městě čistší vzduch než na leckteré vesnici nebo malém městečku díky kamnům a kotlům v barákách a spalování kdejakého smradu.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 08.03.2016
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Život v dokonalém městě

                             

                        Intenzita dopravy v Praze byla po revoluci mnohem nižší, snad třetinová, ale myslím že ještě méně. Je hrozné zjišťovat, že pohled nepražáků je na tohle diametrálně jiný. Prostě pokud to nezažíváš, tak tomu nevěříš.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 08.03.2016
                        Autor: Brahma
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Život v dokonalém městě

                               

                          Pokud je na vině doprava, tak ke zjištění stačí málo. Na měsíc zakázat jízdu aut po Praze a hned budou všichni jasně vidět a cítit jestli došlo ke změně a hlavně jak moc ta změna je velká.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 08.03.2016
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Život v dokonalém městě

                                 

                            Jistě. Ale to je politicky neprůchodné.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 08.03.2016
                            Autor: JendaH
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Život v dokonalém městě

                                   

                              Je, ale cokoliv jiného je jen dohadování, odhadování a spíše hádání z křišťálové koule. A jakákoliv jiná opatření jsou jen hokusy a pokusy podle nějaké náhodné volby a hlavně podle toho zda to je ještě průchodné a jak moc se to které vlivné skupině líbí a hlavně z toho má potřebný prospěch.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 08.03.2016
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Život v dokonalém městě

                               

                          Kterou revoluci máš na mysli?

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 08.03.2016
                          Autor: Pepíček
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Život v dokonalém městě

                                 

                            No přece jedinou světovou VŘSR, když se tak blbě ptáš :p

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 08.03.2016
                            Autor: Brahma
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Život v dokonalém městě

                               

                          Hmm, tak to nějak nechápu. Na Ostravsku není intezita dopravy nějak "šílená", ale přesto se tam dost často nedá dýchat a vzduch je doslova "chrumkavý"...

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 08.03.2016
                          Autor: hekynen
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Život v dokonalém městě

                                 

                            Všimni si, že hovořím o Praze a její dopravě a nikoliv o problémech Ostravy. Samozřejmě, že jsi si toho všiml a jen zase prudíš. Zkus jednou zkusit přispívat do diskuse nerozvracecím způsobem, díky.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 08.03.2016
                            Autor: Brahma
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                            • Re: Život v dokonalém městě

                                   

                              No a já hovořím o problémech Ostravy. Samozřejmě, že jsi si toho všiml a jen zase prudíš. Zkus jednou zkusit přispívat do diskuse nerozvracecím způsobem, díky.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 08.03.2016
                              Autor: hekynen
                              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                          • Re: Život v dokonalém městě

                                 

                            Proč na příspěvek začínající slovy "Intenzita dopravy v Praze byla ..." popisuješ stav z Ostravy? Jakou to má s příspěvkem na který jsi zareagoval spojitost?

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 08.03.2016
                            Autor: Hrabosh
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Život v dokonalém městě

                                   

                              Má.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 08.03.2016
                              Autor: hekynen
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                              • Re: Život v dokonalém městě

                                     

                                Asi máš problém se sémantickým porozuměním textu. Otázka nezněla "Má tvůj příspěvek spojitost...." na kterou je možné odpovědět slovem "má", nýbrž "Jakou má tvůj příspěvek spojitost ..." na kterou odpovědět slovem "má" možné není.

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 08.03.2016
                                Autor: Hrabosh
                                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Život v dokonalém městě

                                       

                                  Má. Velkou.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 08.03.2016
                                  Autor: hekynen
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                        • Re: Život v dokonalém městě

                               

                          Počet dní s překročenými imisemi v roce 2016 (k 8. březnu 2016):

                          Radvanice- Bartovice 31
                          Orlová 21
                          Věřňovice 19
                          Karviná 19
                          Ostrava (Českobratrská) 18
                          Havířov 16
                          Český Těšín 16
                          Ostrava-Přívoz 16
                          Frýdek-Místek 15
                          Loni překročily Radvanice-Bartovice limit 35 dní už na konci února.

                          Zdroj: http://ostrava.idnes.cz/vzduch-je-letos-na...


                          Tu Prahu, dle tebe, hnusně znečištěnou těmi fuj fuj auty tam nějak nevidím...

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 08.03.2016
                          Autor: hekynen
                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                          • Re: Život v dokonalém městě

                                 

                            To nemůžeš srovnávat. Na ostravsku žijí odolní lidé, opravdoví chlapi. (o ženách nemluvě) Zkus se zeptat nějakého pražáka, kdyby se tam objevil, zda-li by tam chtěl bydlet. Tipnul bych si, že dostaneš odpověď: tady bych žít nemohl.
                            Soudím tak podle toho co říkají u nás. Máte tady pěkně, ale žít bych tady nemohl, to už jsem slyšel mockrát. Přeci jen drsný sever není pro každého. Vzpomeň třeba na všechny ty sněhové kalamity, které Prahu postihly...
                            ;)

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 08.03.2016
                            Autor: petrp
                            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                            • Re: Život v dokonalém městě

                                   

                              Ono hlavně by tady každý pražák dostal velice rychle do držky... A zcela zasloužně.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 08.03.2016
                              Autor: hekynen
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                              • Re: Život v dokonalém městě

                                     

                                Jen si tu vaší zaprděnou Ostravu vlastními polutanty nechte a opatrujte si jí. On vám tam nikdo soudný neleze. A tu držku si můžete rozbíjet navzájem jako doposud.

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 08.03.2016
                                Autor: Brahma
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                •      

                                  Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

                                  Datum: 08.03.2016
                                  Autor: hekynen
                                •      

                                  Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

                                  Datum: 08.03.2016
                                  Autor: hekynen
                              • Re: Život v dokonalém městě

                                     

                                Co by normální Pražák dělal v takovým ghetu jako jako je Ostrava ?

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 09.03.2016
                                Autor: lilek
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Život v dokonalém městě

                     

                V dokonalém městě by měli žít jen slušní člověkové!

                https://youtu.be/yHa6x3kK1hg

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 08.03.2016
                Autor: Hrabosh
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Život v dokonalém městě

                       

                  Cítíš se být také (takhle) slušným ? :-)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 08.03.2016
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Život v dokonalém městě

         

    Nedovedu si představit současné dokonalé město bez komunitního kompostéru. Často myslívám na můj ochuzený život v socialismu, který mým rodným Říčanům komunitní kompostér odepřel. Až ta sametová a vývoj po ní přinesly do mýho města tuhle vymoženost. A co víc - Říčany mají i komunitní louku, kterou říčanská komunita chodí pravidelně pohrabávat a pak, když mají shrabáno, komunitně pozorují broučky a kytičky...
    Jóoo, socík, to byl svi.ě... :-)

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 08.03.2016
    Autor: Airline
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Život v dokonalém městě

         

    Nepopsali čtenáři Respektu typické satelitní městečko, odkud jezdí všichni za prací autem do Města? O zaměstnání, továrnách atd. se totiž nezmiňují, zřejmě počítají s plnou ekonomickou závislostí "městečka" na velkém hlukem, prachem, exhalacemi a továrnami zamořeném sousedovi :o(

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 08.03.2016
    Autor: PepikW
    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Život v dokonalém městě

           

      V dokonalém městě se přece pracuje u compu z domova (nejspíš i rohlíky se tisknou na 3D).

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 08.03.2016
      Autor: ronda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Život v dokonalém městě

             

        No to fungovalo už před mnoha léty, ale nějak se to nerozšířilo:

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 08.03.2016
        Autor: PepikW
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Život v dokonalém městě

           

      Podle mě jsou v úvodu uvedena kritéria, podle kterých lidi posuzují dokonalost města, takže to jsou spíš přání než skutečnost.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 08.03.2016
      Autor: Quatsch
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Život v dokonalém městě

           

      > Nepopsali čtenáři Respektu typické satelitní městečko, odkud jezdí všichni za prací autem do Města?

      Spíš ne, hned první bod je pohyb bez auta.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 08.03.2016
      Autor: JendaH
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Život v dokonalém městě

             

        V tom je kouzlo takových průzkumů. Všichni by chtěli klidné město bez aut, bez kraválu, samý park a samou kytičku. Zároveň ale také snadnou dostupnost a dopravní obslužnost, práci, obchody a služby hned u nosu. Zároveń by přivítali větší soukromí a dostatek prostoru, ale chtějí mít všechno blízko a cpe se jich tam na malý prostor milion. Ostatně bez toho milionu by zas nebyly na jednom fleku ty obchody, služby, pracovní příležitosti a kultura, kvůli čemu tam vlastně jsou. No a to všechno nutně vyžaduje hustou dopravu...a jsme zase na začátku :-))

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 08.03.2016
        Autor: ronda
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Život v dokonalém městě

               

          Ale přesto jsou města, která se s tím vypořádají lépe a hůře. Vídeň pravidelně vyhrává a v Pekingu se už skoro nedá žít.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 08.03.2016
          Autor: Brahma
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Život v dokonalém městě

                 

            A určitě si myslíš, že by se ti ve Vídni žilo lépe než třeba v Praze nebo nějakém jiném zdejším větším městě?
            Když je Vídeň tak úžasná a nejlepší na světě, tak proč se tam nehrnou davy lidí?
            Ono to s tím nejlepším městem nebude tak horké. Určitě bys po Rakousku a okolí našel hodně lidí co z Vídně utekli a vysvětlili by ti proč to tam je hrozné.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 08.03.2016
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Život v dokonalém městě

                 

            Vždycky je to něco na úkor něčeho. Ani ta Vídeň není svatá. Jel jsi někdy po A2 od jihu k Vídni za jasného bezvětrného dne ? V té rovině je žlutavá poklice jasně zřetelná. Navíc nelze posuzovat jen podle úplného historického centra. Vídeň žije především v periferiích a širším průmyslovém okolí. A tam bývají dopravní zácpy skutečně výživné. Vídni ale pomohlo nemálo "Blanek" v podobě dálničních obchvatů a průtahů. Dobře si to pamatuju z devadesátých let, jaký to byl šrumec ve městě. A pak ty blázince při stavbě a rozšiřování dálnic. Těch proskákaných hodin, když se všechna doprava na jih sbíhala z víc jak sedmi hlavních do jednoho jediného, tři metry širokého...

            A Peking ? Ten živelně a sprintem dohání to, na co měla Vídeň pár desítek let čas. I v té Vídni dýmili svého času staré dýzláky a fabriky. Navíc Vídeň už si dneska může dovolit přenést zátěž někam ven, třeba do toho Pekingu...

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 08.03.2016
            Autor: ronda
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Život v dokonalém městě

                   

              Je otázka jak moc je ta Vídeň lepší než třeba Praha a také zda ta kritéria výběru jsou i mými nebo našimi kritérii. Ale rozhodně už párkrát tu soutěž vyhrála, kdežto z českých měst žádné.
              Já ani neznám ta kritéria a musel bych je hledat. Jen to dávám za příklad, že i v té komplexnosti a rozporuplnosti dobrého tvoření a magistrování města to lze dělat lépe a hůře a dá se to i nějak celkem objektivně a opakovaně hodnotit. Ale rozhodně v tom posuzování nebyla pouze doprava a dobré ovzduší.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 08.03.2016
              Autor: Brahma
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Život v dokonalém městě

                     

                V republice je každá pátá vesnice nějakou "Vesnicí roku". A v některých takových bych nechtěl žít, i kdyby platili.
                Správně píšeš, otázkou je, co posuzovali, čí zájmy převážily. A jak moc v tom hrála roli politika. Něco jako u stupidity, volby Miss.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 08.03.2016
                Autor: ronda
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Život v dokonalém městě

                       

                  No tohle je celkem hodně vnímaná mezinárodní soutěž. Tak snad to není jen výběr nějaké miss, čí vesnice roku. Ale neznám ta kritéria, jen jsem o tom četl slyšel to komentované. Ale také to pomlouvali, že se ptají jen lidí z nadnárodních firem ve Vídni žijících. K tomu výběru a způsobu hodnocení můžeš mít výhrady úplně vždy, ať to udělají jak chtějí.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 08.03.2016
                  Autor: Brahma
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Život v dokonalém městě

                         

                    No, jestli posuzovali úroveň pětihvězdičkových hotelů a přístupu bank k nadnárodním korporacím, tak Vídeň může mít docela dobře navrch :-)
                    Čím sledovanější soutěž, tím víc tam v tom ta politika může hrát roli. Viz právě ta Miss World nebo Universe. Úplná kravina, ale ty tanečky okolo. A nakonec naprosto korektní výsledek, spravedlivě podělující kontinenty, etnické skupiny, sociální skupiny a pružně reagující na geopolitickou situaci světa. A protože jsou ty holky univerzálně "hezký" a plácají univezální kokotiny, nemají pořadatelé s přidělením missky problémy. - Podobně to bude u nějakých všeobecných soutěží měst a obcí. Jinak asi budou vypadat soutěže odborně zaměřené na nějakou konkrétní oblast, kde se dá jednoznačně měřit a počítat.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 08.03.2016
                    Autor: ronda
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Život v dokonalém městě

                           

                      No já jsem třeba slyšel hodnocení z pražského magistrátu, že ve Vídni nemají bezdomovce, protože je vyhledávají a podporují ještě předem, než se těmi bezdomovci stanou. Výsledkem je to vyjde levněji a účiněji. Je pravdou, že jsem tam jednoho bezďáka viděl, ale toho si tam asi chovali jen pro ukázku. Takže oni se v té Vídni zabývají nejen tím šlechtěním fizůry a plácáním nesmyslů jako ty missky.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 08.03.2016
                      Autor: Brahma
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      •      

                        Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

                        Datum: 08.03.2016
                        Autor: hekynen
                      •      

                        Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

                        Datum: 08.03.2016
                        Autor: hekynen
                      •      

                        Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

                        Datum: 09.03.2016
                        Autor: hekynen
                        •      

                          Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

                          Datum: 09.03.2016
                          Autor: Brahma
                      •      

                        Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

                        Datum: 09.03.2016
                        Autor: hekynen
                      •      

                        Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

                        Datum: 09.03.2016
                        Autor: hekynen
                        •      

                          Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

                          Datum: 09.03.2016
                          Autor: hekynen
                      •      

                        Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

                        Datum: 09.03.2016
                        Autor: hekynen
                      • Re: Život v dokonalém městě

                             

                        V Monaku taky nemají bezdomovce, co se poučit tam?

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 09.03.2016
                        Autor: Joe-CUBE
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Život v dokonalém městě

                               

                          Ani nevím, jestli nějaké kvóty plánují taky pro Vatikán.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 09.03.2016
                          Autor: ronda
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Život v dokonalém městě

         

    Abych citoval svého syna poté co přišel do Phy na vysokou: Jak tady mohou žít lidé, když tu nejsou vidět hvězdy.

    Osobně moc nechápu centralizaci různých amtů právě v Praze. V dnešní době, kdy se stejně většina řeší elektronicky. Klidně by ministerstvo financí mohlo být třeba v Břeclavi, ministerstvo životního prostředí v Krásné Lípě, ministerstvo obrany v Pardubicích, ministerstvo práce a sociálních věcí v Chánově, atd., atd. Počet těch, co dojíždějí do Phy by se snížil, naopak by to jistě pozdvihlo zasažená města.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 08.03.2016
    Autor: petrp
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Život v dokonalém městě

           

      Podle našich děvčat má ale Praha i přes to všechno pár výhod - třeba že se při pozdním návratu ze školy (klidně i před půlnocí) cítí mnohem bezpečněji, než v našem městěčku střediskovém ve stejnou noční dobu :o(

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 08.03.2016
      Autor: PepikW
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Život v dokonalém městě

           

      Ministerstvo financí do Břeclavi teda rozhodně NE! To by taky mohlo brzy lehnout popelem... :)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 08.03.2016
      Autor: hekynen
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Život v dokonalém městě

           

      Už aby to bylo. Pražák

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 08.03.2016
      Autor: Kolorádo
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Život v dokonalém městě

           

      Mě osobně dost nazdvihlo, když byly poslední povodně (už nevím přesně, kdy to bylo). Televizní noviny na Nově, Jakub Železný v reálu u Vltavy na Novotného lávce, voda v Praze ještě víceméně v normálu, ale jinde po Čechách už jí bylo hafo - a on tam drmolí o tom, že Praha je na velkou vodu připravená. Tak tehdy jsem tý Praze přál, aby jí to hezky propláchlo. Matičku jednu naší! Stověžatou! Když je tak připravená...
      A od tý doby Prahu teda nemusím.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 08.03.2016
      Autor: Airline
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Život v dokonalém městě

         

    .

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 08.03.2016
    Autor: hekynen
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Život v dokonalém městě

         

    Máš pocit, že tím, že smažeš někoho kdo sem dá odkaz na událost, která kazí ten dojem z dokonalého města, se to vlastně nestalo?

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 09.03.2016
    Autor: Grille
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Život v dokonalém městě

           

      Potěmkinova prosluněná Vídeň.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 09.03.2016
      Autor: ronda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Život v dokonalém městě

           

      Motivace pro mazání je jiná, než kterou mi podsouváš.

      Když jsem si přečetl článek, tak mě zaujalo co lidé od města čekají a chtěl jsem zjistit co od města očekávají jiní. Sice to je úvodní příspěvek zcela určitě pošopnutý, protože "průzkum" probíhal v nějaké sociální bublině, ale to nevadí. Jako záminka pro založení tématu to dobré.

      Hekynenova xenofobie a nenávist k islámu s tím nemá mnoho společného, takže to mažu, protože se to netýká toho o čem jsem začal psát.

      Když budu mazat, existuje určitá šance, že se debata bude týkat věci (což ovšem předpokládá, že sem nebude přispívat nadlimitní množství blbců, kteří okázale ignorují veškerá pravidla a připadaj si díky tomu drsně). Kdybych to nechal, tak to tady Hekynen rozesere svojí nenávistí a džihádem. Téma pak stejně ztratí smysl. Protože jeho smysl opravdu nespočívá v nadávání na islám.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 09.03.2016
      Autor: Hrabosh
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Život v dokonalém městě

             

        Fajn, takže pokud bych tam ten odkaz dal třeba já, nechal by jsi jej tam v rámci objektivity, že nic není dokonalé jak se to na první pohled tváří?

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 09.03.2016
        Autor: Grille
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        •      

          Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

          Datum: 09.03.2016
          Autor: hekynen
        • Re: Život v dokonalém městě

               

          Když mi vysvětlíš co to má společného s tím jaké chtějí lidé město mít, tak to tu nechám. Také bych rád věděl jaký to má vliv na skutečnost, že Vídeň těmto kritériím nejvíce vyhovuje.

          Nikde nikdo nenapsal ani netvrdil, že Vídeň je "dokonalá". Jenom nejlépe vyhovuje kritériím, která lidé považují za důležitá. Že má nějaké nedostatky? Mění to nějakým způsobem hodnotící kritéria?

          Jsem zvědavý jak vysvětlíš, že někdo chce ve městě kriminalitu.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 09.03.2016
          Autor: Hrabosh
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Život v dokonalém městě

                 

            jeden z bodů je fungující sousedská pospolitost a to asi není, že někomu rozhodím sandál, protože je jeho žena s dcerou venku v jedenáct v noci....takže s tou pospolitostí to nebude až tak žhavé. I když někdo se ho zastal a tomu rozbili hubu taky, takže je to možná vlastně vše OK. Tobě jak se něco nelíbí.....

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 09.03.2016
            Autor: Grille
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Život v dokonalém městě

                   

              Budeš teď řvát, že Brno je město plné násilníků a že v Brně se člověk musí bát vylézt na ulici, aby ho nezavraždili? Že asi není sousedská pospolitost, když se tam vraždí na ulici?

              Jen se na to podívej, v Brně ani nemůže ženská sama na ulici: "O probíhajícím zásahu v té době ale nevěděli lidé žijící v okolí. „Přítelkyně mi pouze volala, že slyšela o tom, co se tu přihodilo, a proto jsem ji raději přišel vyzvednout na tramvaj, aby nešla sama," poznamenal muž, který si nepřál být jmenován, na tramvajové zastávce Bieblova. Právě blízko ní neznámý muž zavraždil ženu."

              http://brnensky.denik.cz/zlociny-a-soudy/v...

              Jedna (nebo třeba i více) událostí nemůže a nemá vliv na celkovou atmosféru ve městě s několika miliony obyvatel.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 09.03.2016
              Autor: Hrabosh
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Život v dokonalém městě

                     

                Myslíš, že silvestrovské události v "Kolnu" nemůžou mít a nemají vliv na celkovou atmosféru v zemi s několika desítkami milionů obyvatel? Potažmo v Evropě s několika set miliony?

                A ani těch cca 500 zaznamenaných útoků od migrantů za leden, co se v Německu staly? Ani ty nemůžou a nemají žádný vliv na celkovou atmosféru?

                A mimo to, co do "záležitostí" Vídně taháš Brno?

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 09.03.2016
                Autor: hekynen
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Život v dokonalém městě

                       

                  Prosím tě Hekynene, už přestaň plést tu svojí islamofobii násilím do všech témat, kam se vůbec nehodí. Je to odporné. Nejsi takový hlupák, abys dobře nevěděl, co děláš. To, že tohle téma založil Hraboš, vůči kterému cítíš nenávist, přece neznamená, že to musíš kazit úplně všem ostatním. Ke všemu pak s sebou strháváš další své ratlíčky, kteří se po tobě opičí a ňafají s ještě menším rozletem a vynalézavostí než to děláš ty.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 09.03.2016
                  Autor: Brahma
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Život v dokonalém městě

                       

                  Ptáš jestli nějaký silvestrovský průser nějak změnil to (ne)dobře se mi žije v Praze? Ani v nejmenším. Na tohle to vliv nemělo a nemá.

                  Říká se tomu paralela. Nejspíše nezačneš považovat Brno za město plné vrahů a mafiánů na základě jedné vraždy. Ale u Vídně to děláš.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 09.03.2016
                  Autor: Hrabosh
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Život v dokonalém městě

                         

                    Jenže ten Kolín ve mě vzbudí nedůvěru a ostražitost. Proč sem tahat další problémy, když svých tu máme dost.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 09.03.2016
                    Autor: Grille
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Život v dokonalém městě

                     

                No já jsem tu nezaložil článek, že všichni se chtějí mít jako v Brně. Navíc jsem v naší vesničce střediskové, městečku maličkém, celkem spokojený....
                Jinak když se ty trošky nasbírají, média a policie tomu napomůže tutláním a zlehčováním, tak se může stát, že situace vybuchne jako papiňák.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 09.03.2016
                Autor: Grille
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Život v dokonalém městě

                     

                Že máme doma (řekněme) 10.000 šmejdů a násilníků s kterýma máme problém se vypořádat - je důvodem, proč jich do Evropy pustit dalších 10.000 s tím, že nedělají vlastně nic jiného, než ti "naši" ?
                Jenže 10.000 + 10.000 už je 20.000. A kromě toho, že kriminalitu posilují, tak ji i rozšiřují o nové praktiky a oblasti.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 09.03.2016
                Autor: ronda
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Život v dokonalém městě

                       

                  Co to má společného s tím jak se lidem ve městě žije a co by chtěli, aby se jim žilo lépe?

                  Ale jo, vypadá to, že ten debil tohle téma zabil a ty mu v tom pomáháš. Máš z toho radost?

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 09.03.2016
                  Autor: Hrabosh
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Život v dokonalém městě

                         

                    Téma jsi zabil ty, debile.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 09.03.2016
                    Autor: hekynen
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Život v dokonalém městě

                           

                      Téma kde není možné efektivně šířit nenávist vůči muslimům je mrtvé. Chápu.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 09.03.2016
                      Autor: Hrabosh
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Život v dokonalém městě

                         

                    Pomiňme teď tedy současné imigranty, vraťme se cca 10 let zpátky (přesný rok nevím) a vzpomeňme na invazi Rumunů především k Hlavnímu nádraží (spodina), na parkoviště dálnic a do různých obchodů (průměr) a dealeři drog a jiného humusu na Václaváku (top). - Vliv na život ve městě, klid a spokojenost to určitě mělo, podobně jako v jiném ohledu to přemnožení aut.
                    Paralely, samé paralely. Nejde koukat jen na jeden aspekt.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 09.03.2016
                    Autor: ronda
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Život v dokonalém městě

                           

                      S "pomiňme současné imigranty" jsi přišel pozdě. Poplácejte se s debilem po zádech jací jste dobří, že jste dokázali rozvrátit diskusi nad zajímavým tématem, protože místo toho, abys tomu bránil jsi k tomu sám přispěl.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 09.03.2016
                      Autor: Hrabosh
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Život v dokonalém městě

                             

                        Takže k věci už neupustíš ani slovíčko, protože s tebou nestojím na barikádě. Hmmm, divná logika. Z toho mi plyne, že ti ani tak moc nejde o téma, jako o podporu v boji s Hekym...

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 09.03.2016
                        Autor: ronda
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Život v dokonalém městě

                               

                          Ne, protože to už nemá smysl.

                          Spousta lidí téma kvůli debilově posedlosti schovala a další, včetně mě, se nebudou ochotní prodírat nenávistnými blitkami, které sem pořád dokola cpe, a nebudou sem přispívat.

                          Nemusím a nebudu diskutovat za každou cenu.

                          Mrzí mě, že ten idiot tohle téma rozesral, ale už je pryč a zpátky se to vzít nedá.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 09.03.2016
                          Autor: Hrabosh
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Život v dokonalém městě

                                 

                            No, dobře ses z toho vylhal...

                            Mimochodem, úplně mimo ten jeho příspěvek nebyl. K životu ve městě se vázal a reagoval dost konkrétně na jiný. Dalo se na něj reagovat věcně, nebo přejít mlčením. Hloupým provokačním mazáním jsi vyvolal jen hloupou provokaci. Dosáhl jsi svého - potvrdil sis, že Heky je kokot.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 09.03.2016
                            Autor: ronda
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Život v dokonalém městě

                                   

                              Ano, nějaká spojitost se tam najít dala. Obvykle se tomu říká oslí můstek.

                              Mlčením jsem to přejít nemohl, jinak by zase rozjel ten džihádistický kolovrátek nenávisti k islámu.

                              Nebudu vyvracet nenávistný blitky o kterých si s nikým nechci psát. Dříve jsem to občas dělal, ale přestalo mě to bavit.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 09.03.2016
                              Autor: Hrabosh
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Život v dokonalém městě

                               

                          Příště debila zablokuju. Furt nějaký hemzy o cenzuře a umlčování. Ale když ho nezablokuju, protože mi přijde škoda mu nedat příležitost se vyjádřit k zajímavému tématu, tak toho akorát zneužije. Čím zajímavým sem přispěl? Akorát nenávist a nadávky.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 09.03.2016
                          Autor: Hrabosh
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Život v dokonalém městě

                                 

                            Takže nelegální rumuni, cikáni a další sebranka v Praze kolem hlaváku byly v pořádku? Proč teda takové nářky?

                            Myslíš, že když nějakým způsobem umlčíš názorové odpůrce a lidi co poukazují, že ne všechno je dobré a že i Vídeń má obrovské problémy, tak že ty problémy nebudou a Vídeň bude zase slunečním městem?

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 09.03.2016
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Život v dokonalém městě

                                   

                              Není totéž důstojný názorový odpůrce a člověk, který jen kazí diskusi. To jistě chápete. Ona to je možná chvíli švanda, ale po nějaké době je to už jen protivné a Heky jeho ratlík nemají brzdu.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 09.03.2016
                              Autor: Brahma
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Život v dokonalém městě

                                   

                              Názorový odpůrce má názor a podporuje ho argumenty.

                              Debil má jen nadávky a nenávist.

                              S debily se bavit nechci.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 09.03.2016
                              Autor: Hrabosh
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Život v dokonalém městě

                                     

                                A on tě snad někdo k tomu nutí?

                                Nenutí, jenže ty to prostě chceš a občas mám dojem, že to potřebuješ, že bez toho ani nemůžeš být.

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 09.03.2016
                                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                • Re: Život v dokonalém městě

                                       

                                  Ano, jeden debil se mi tu vnucuje se svojí nenávisti, ačkoliv jsem mu mnohokrát jasně řekl, že mě to nezajímá a moc dobře to ví.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 09.03.2016
                                  Autor: Hrabosh
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Život v dokonalém městě

                                         

                                    Když tě to nezajímá, tak proč to čteš a ještě na to opakovaně reaguješ a složitě to rozebíráš?

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 09.03.2016
                                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                    • Re: Život v dokonalém městě

                                           

                                      Já to nečtu a nereaguju. Já to mažu.

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 09.03.2016
                                      Autor: Hrabosh
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Život v dokonalém městě

                                     

                                a proto v jiném tématu voláš Šíravníka, aby mne nazval debilem? Místo abys mi vysvětli v čem se mýlím. A to se s Tebou bavím slušně, nesouhlasím s Tebou, ale debilem jsem Tě myslím ještě nenazval.

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 09.03.2016
                                Autor: Grille
                                Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Život v dokonalém městě

                                       

                                  Šíravník Ti nabídnul, že se k tobě bude chovat půl roku jako Hekynen ke mně. Tys mu odepsal, že klidně.

                                  Příspěvků, které obsahoval pouze nadávky, mi Hekynen v průběhu let adresoval nespočetně. Bez sebemenšího důvodu, předtím jsem se s ním vůbec nebavil. Jenom měl potřebu ulevit svým frustracím. Tobě vadí hned první nadávka? Simtě, si nějaká citlivka.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 09.03.2016
                                  Autor: Hrabosh
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Život v dokonalém městě

                                         

                                    jo táák, tak to jo. V tom případě je to OK. Beru zpět a pokračujeme. To víš, jsem z vesnice a mám delší vedení.

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 09.03.2016
                                    Autor: Grille
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Život v dokonalém městě

                                     

                                Na nadávky (a nejenom v tomto tématu) bezkonkurečně vedeš o mnoho délek.

                                Zameť si nejprve před vlastním prahem.

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 09.03.2016
                                Autor: hekynen
                                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  •      

    Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

    Datum: 09.03.2016
    Autor: hekynen
  •      

    Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

    Datum: 09.03.2016
    Autor: Grille
  •      

    Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

    Datum: 09.03.2016
    Autor: hekynen
  •      

    Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

    Datum: 09.03.2016
    Autor: hekynen
  •      

    Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

    Datum: 09.03.2016
    Autor: hekynen
  •      

    Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

    Datum: 09.03.2016
    Autor: hekynen
  • Re: Život v dokonalém městě

         

    Ponechám vás tu s vaší nenávistí. Tady se už nic zajímaného stejně nedočtu.

    Ale alespoň jsem to zkusil.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 09.03.2016
    Autor: Hrabosh
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Život v dokonalém městě

           

      Nemám k Tobě ani k nikomu nenávist... Jinak, proč se neangažuješ v HateFree, tam bys mohl konat dobra...

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 09.03.2016
      Autor: Grille
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  •      

    Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

    Datum: 09.03.2016
    Autor: hekynen
  • Re: Život v dokonalém městě

         

    Na Prahounakole jsem teď četl zajímavou myšlenku, že Blanka stála jako pořízení dvou elektrokol každému obyvateli Prahy… (a obdobně metro VI.A jako jedno elektrokolo)

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 09.03.2016
    Autor: JendaH
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Život v dokonalém městě

           

      Naštěstí Blanka slouží i mimopražským. Co by taky pražáci s dvěma elektrokolama per capita dělali?

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 09.03.2016
      Autor: Joe-CUBE
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Život v dokonalém městě

           

      A kolik to je přepočteno na Fábie? A na lokomotivy řady 380?

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 09.03.2016
      Autor: hekynen
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Život v dokonalém městě

             

        A co teprv metrů piv!

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 10.03.2016
        Autor: PepikW
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Život v dokonalém městě

         

    Samozvaní strážci islámských zvyků zbili ve Vídni muže, který bránil manželku s dcerou

    Samozvaná čečensko-turecká hlídka na dodržování islámských zvyků zbila na konci února ve Vídni dva muže tak, že skončili v nemocnici. Manžel bránil svou ženu Miroslavu P. s dcerou, které hlídka perzekvovala, za to že jsou pozdě večer venku, uvedl list Kurier. Druhým zraněným je svědek incidentu.

    http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/397081...


    jj, Vídeň, pravidelný vítěz "nejlepšího města pro život"...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 10.03.2016
    Autor: hekynen
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Život v dokonalém městě

         

    Mě tam chybí ohleduplnost ve smyslu dát klid na spánek v okolí klubů a části veřejného prostoru :)
    Viz třeba stížnosti starousedlíků na akce v Krymské ulici, kde se v době " kdy město žije" nedá spát, což lidem kteří chodí do práce narušuje vnímání sousedské pospolitosti hlavně v tom smyslu, že lidi co jim trsají pod okny jsou sousedi úplně jiných lidí...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 10.03.2016
    Autor: újezďák
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

565 cyklistů (12 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024