reklama

projekt Kradená Kola

Zdravím všechny,
Protože se stále častěji množí nejrůznější krádeže všech možných kategorií bicyklů, rozhodli jsme se udělat centrální registr kol. Na adrese http://www.kradenakola.cz/ si jednoduše a bezplatně zaregistrujete vašeho miláčka. Pře tuto databází, pak může každý ověřit majitele kola podle čísla rámu, zobrazí se i fotodokumentace (pokud bude vložena). Možno využít při koupi z druhé ruky atd. S danou databází už pracuje i PČR, která nás občas osloví. Aby ovšem mělo všechno smysl je třeba celý registr „naplnit“ (v současnosti je registrováno cca 700 uživatelů). Pokud budete mít chuť, budeme rádi za každou registraci, popřípadě pokud budete naši myšlenku šířit dál. Fungujeme rovněž na FB, kde se na nás obrací nešťastní majitelé ukradených kol. Snažíme se jejich příspěvky sdílet a předávat dál (prví úspěchy už se nám také dostavují), opět je ale potřeba i tuto komunitu „nafouknout“ aby dosah byl pokud možno co největší https://www.facebook.com/KradenaKola.cz/. Opět budeme rádi za každý like, sdílení, komentář a šíření dál.
Jsme banda cyklistických amatérských nadšenců. Moc dobře víme, že centrální registr kol není všelék na všechny lumpárny, ale pokud se podaří objasnit byť jen 1 % tak to má snad alespoň trošku smysl.
Díky
Za tým KradenýchKol
Pavel

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 05.02.2016
Autor: pvtopl
  • Re: projekt Kradená Kola

         

    Takových databází s podchyceným půpromile (a méně) kol už tady bylo...
    Policajti nevidí do sousedního okrsku, natož aby se probírali patnácti databázema. A i kdyby do ní mrkli v Lounech, tak jak k tomu donutit ty v Tachově, nebo ve Vsetíně ?

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 05.02.2016
    Autor: ronda
    Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
    • Re: projekt Kradená Kola

           

      Tady to nabízejí, mrknout se sám. Není třeba všechno odsoudit a přitom sám nic nedělat.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 05.02.2016
      Autor: Pepíček
      Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: projekt Kradená Kola

             

        Kde vidíš jaké odsuzování ? Jen jsem konstatoval, že tohle tady už bylo Xkrát. A pak jsem dodal věcnou ke koordinaci s četníkama.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 05.02.2016
        Autor: ronda
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
      • Re: projekt Kradená Kola

             

        V tomhle má Ronda pravdu, navíc, když jim někdo hackne databázi, má docela solidní přehled o tom, kam si dojet ukrást kolo.

        Když budeme uvažovat optimističtěji, taková databáze má i slušnou cenu pro prodejce cyklosoišástek a cykloservisy.

        Amatérské sbírání jakýchkoliv dat o majetku do privátní databáze je trochu vošajstlich, i když nepodezírám ani náhodou autory tohoto nápadu z jakýchkoliv nekalých úmyslů.

        Možnost zneužití silně převažuje na poněkud vachrlatým a nejistým užitkem.

        Argument nikoliv nepodobný "byť jedinému zachráněnému životu" nmě tedy neoslovil....

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 06.02.2016
        Autor: Jindra8526
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: projekt Kradená Kola

               

          A ejhle, jeden z tvůrců projektu obchoduje s cyklosoučástkami.

          To poněkud diskvalifikuje tvrzení "jsme banda amatérských cyklistických nadšenců".....

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 06.02.2016
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: projekt Kradená Kola

                 

            Dobrý den, pokud myslíte pana Mátla, tak s celým projektem má společné pouze to, že nám dělá propagaci nic víc. Stejně tak byly osloveny i ostatní firmy, cyklistické týmy atd. zda by byly ochotny dělat reklamu tomuto projektu.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 06.02.2016
            Autor: pvtopl
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: projekt Kradená Kola

                   

              Já jen klik na ten váš odkaz a jsou tam dva kluci i s fotkou, ten vlevo tam má link na ten shop.

              Nepředpokládám postranní úmysly, protože bu0y se jistě maskoval.

              Databáze jízdních kol, vcetně všech údajů o nich a kontakry na majitele, by ovšem mohla leckterého prodejce, idealní zdroj pro cílení marketing.

              Ale to by měvtak nebolelo, o jeden spam navíc.
              V každém případě takováhle data shromažďovat není extra sichr.

              Největší slabinou projektu ovšem bude to, co naznačil Ronda. Jakým způsobem by to mělo omezit krádeže nebo snad umožnit dopadení, usvědcení a potrestání ničemů si neumím představit.

              Splehlivější a účinnější je recept kolegy Orwella.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 06.02.2016
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: projekt Kradená Kola

                     

                Jasně rozumím, nemá cenu si hrát ně něco jiného než jsme. Samozřejmě krádeže dat v dnešní době jsou riziko a my nejsme pentagon (a i ten pokud vím, už byl cílem hackerů). Přiznám se, že celou stránku mají na starost kluci, kteří jsou přímo IT technici v jedné firmě. Předpokládám, že zabezpečení bude „standardní“, ale je to čistě pohled můj, lajka. Zase člověk muže vyplnit jen to co chce. Pokud se jedná o celý projekt, tak moc dobře víme, že tahle konkrétní databáze může být jen jedním dílem v celé mozaice. Ale pokud se sní naučí pracovat široká veřejnost při ověřování kupovaných kol z druhé ruky může se snížit počet kol co zatáčí do leva (a že jich není zrovna málo).

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 06.02.2016
                Autor: pvtopl
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: projekt Kradená Kola

                       

                  "... ale pokud se sní naučí pracovat široká veřejnost ..." a soudce Lynč "... může se snížit počet kol ..."

                  P.S. "lajka" není pes?

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 06.02.2016
                  Autor: AV
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: projekt Kradená Kola

                       

                  Problém je, že těhle databází je hnedle několik (vím jen o těch, co se tu za cca 8 let prezentovaly). Každá má nějaké procento zaregistrovaných a nějaké procent z těch kradených. Pokud kupuju kolo z druhé ruky a není s původními doklady, tak po projití vaší databáze snížím riziko na dejme tomu 99,5%, po projití další na 99%.
                  Prostě pokud nebude jedna jediná takováhle databáze v celé republice (lépe mezinárodní) a nebudou to tam povinně sypat policajti, tak to opravdu nemá smysl. Jen hezká hra, bohulibá, ale hra. Za pár týdnů na to přijdete sami.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 06.02.2016
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: projekt Kradená Kola

                         

                    Myslím si, že Evropa má teď dost starostí, aby zaregistrovala statisíce osob a registrace jízdních kol je v tomhle smyslu naprosto bagatelní záležitostí.

                    Další věcí, a umejvali jste mě za to hlavu už před léty, je odhodlání nekupovat kradené.


                    Jenóe je furt spousta lidí, co vědí, že to je čórka, přesto to koupí. Budou říkat že to "nejde poznat". A mnohdy nepůjde, mnohdy jen láce a indicie naznačí. Tak mravní otužilec řekne "nevím že je to kradené, cena mi vyhovuje, beru".

                    Strašně se kradla mobilní zařízení.
                    Technicky existuje možnost kradený mobil lokalizovat, ovšem vrátit jej majiteli jde stěží píes ty nejrúznější právni překážky, zmizí-li třeba v cizině.

                    Našli proti tomu něco jako obranu. Ty ten mobil nadálku zablokuješ. Tobě se nevrátí, ale ničemovi je k ničemu, a tak příjde na to, ze tphle zboží není lukrativní krást.

                    S lply je to horší, jedině že bys do rámu narval semtex, a kradené kolo odpálil na dálku.

                    Mysli, si, že ty opravdu drahá kola, stejně jako ty opravdu drahé vozy, nekončí u našich zákazníků, ba aniv Unii.

                    Takže netuším, jak se bránit jinak, než je nespouštět z očí....

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 06.02.2016
                    Autor: Jindra8526
                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                    • Re: projekt Kradená Kola

                           

                      tak je řešení jak kolo chránit proti zcizení, ale dokud je ochrana zdraví a života zloděje nadřazena nad právem a spravedlností a aktivní ochrana se bere jako trestný čin sebeobrany, tak asi skutečně jediný účinný způsob je být stále v přítomnosti bicyklu.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 07.02.2016
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: projekt Kradená Kola

                             

                        Což pro osamělého jezdce je občas neřešitelné...
                        Takže jen na krátko, nebo Pepíka přes rameno a brašny na záda...

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 07.02.2016
                        Autor: Jindra8526
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: projekt Kradená Kola

                           

                      "Takže netuším, jak se bránit jinak, než je nespouštět z očí...."

                      Nejlepší zámek je žádný zámek.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 07.02.2016
                      Autor: ronda
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: projekt Kradená Kola

                             

                        Máš-li kolo s sebou, nezavřeš dveře kabinky (WC)

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 07.02.2016
                        Autor: AV
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: projekt Kradená Kola

                               

                          V lese místa dost.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 07.02.2016
                          Autor: ronda
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: projekt Kradená Kola

                                 

                            Les není vždy ´na dosah´ (doběh)

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 07.02.2016
                            Autor: AV
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: projekt Kradená Kola

                                   

                              Stačí když je na dojezd

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 07.02.2016
                              Autor: ronda
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: projekt Kradená Kola

                                     

                                Nedojel jsem, a není to tak dávno :-)

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 07.02.2016
                                Autor: Jindra8526
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: projekt Kradená Kola

                                       

                                  Musíš jezdit rychlejc :-)

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 07.02.2016
                                  Autor: ronda
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: projekt Kradená Kola

                                         

                                    Jsem to vyřešil, že jsem si les představoval...

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 07.02.2016
                                    Autor: Jindra8526
                                    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: projekt Kradená Kola

                               

                          Hele, já mám v pojistce, že pokud musím kolo opustit v nouzi (třeba zde diskutované) a ukradnou ho, tak také něco dostanu.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 07.02.2016
                          Autor: radka
                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: projekt Kradená Kola

                                 

                            "něco" :-))

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 07.02.2016
                            Autor: ronda
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: projekt Kradená Kola

                                   

                              Jistě, pořád lepší něco než vůbec nic :o)))

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 07.02.2016
                              Autor: radka
                              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: projekt Kradená Kola

                                 

                            Soustrastný telegram?

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 07.02.2016
                            Autor: AV
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: projekt Kradená Kola

                                   

                              Závist?!? :o)))

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 07.02.2016
                              Autor: radka
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: projekt Kradená Kola

                         

                    Naprostý souhlas, zatím se nebavíme možná ani v 0,5 %. Prozatím jsme oslovili prodejce kol (kolokrám, author, specialized), kde by mohla proběhnout spolupráce na úrovni kupit kolo=zaregistrovat kolo. Sám author chystá pro svoje zákazníky samostatnou databázi (ideální by bylo podle mě propojení). Jestli vše bude fungovat, nebo je celá tahle snaha něco udělat výstřel do tmy ukáže čas.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 07.02.2016
                    Autor: pvtopl
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: projekt Kradená Kola

                           

                      Už 2 databáze jsou moc a pokud budou i jen 3 a nebudou automaticky propojené, tak už to je téměř k ničemu a hodně zbytečná práce.

                      Nutné je začít tlakem na ministerstvo vnitra aby vytvořili, nebo zajistili vytvoření jediné centrální databáze s plným zabezpečením proti možnému zneužití a komerčnímu využití.
                      Pokud tohle nebude, tak je to jen jakého hobby pár nadšenců, které časem přejde pro nezájem.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 07.02.2016
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: projekt Kradená Kola

                             

                        To je přesně "Velký bratr".

                        Centrální evidence majetku ve státních rukách. U soukromníka existuje jistá pravděpodobnost zneu

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 08.02.2016
                        Autor: Jindra8526
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: projekt Kradená Kola

                             

                        zneužití dat, v případě státu je to však jistota.

                        Navíc, ta drahá kola, nekončí u nás ani v Unii a projit majetkové databáze jen v Unii by byl problém na léta, natož mimo.

                        Takže tlak na MV, jistěl

                        Aby policajti dělali svou práci. Máme jich v EU na pbyvatele nejvíc, ne že málo. Jenže sedí na ouřadech a vymýšlejí kraviny typu "velkého bratra" nebo číhají ve t zalezlí xa bukem v autě na to, kdo pojede na nesmyslé 70ce 90, protoée ji tam osadili bčera.

                        Policajti mají choditt po ulicích, každý ve svém rajónu a mají znát výtečníku i jejich přezdívkama.

                        Dostat byrokraty do ulic, na vy měl být vyvíjen tlak.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 08.02.2016
                        Autor: Jindra8526
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: projekt Kradená Kola

                               

                          Velkýho bratra máš u motorek, aut a nemovitostí (u majetku za mnohem víc peněz) a že by se tam konávala v tomhle směru nějaká zneužití ?
                          Naopak se stává, že nějaký končící soukromníček (lékař) v pohodě vyhodí celou kartotéku na smeťák, nebo firma odprodá databázi kontaktů...
                          Neříkám, že úředník nemůže udělat svinstvo, ale mám pocit, že zrovna v tomhle soukromá sféra docela slušně vede.

                          A nešlo by ani tak o povinnou registraci všech kol, v tom by byl při neohlášených prodejích stejně za pár týdný strašnej bordel), ale hlavně o veřejnou databázi kradených kusů s povinným vkladem ze strany policajtů. Zaregistrovaný ukradený majetek už tolik neohrožuje, i když je vyvěšený úplně volně.

                          Mimochodem, co říkáš úplně volně dostupné katastrální mapě se jmény majitelů pozemků a nemovitostí ? :-)

                          A s těma policajtama si to tak romanticky neidealizuj. To fakt mohlo fungovat leda za první republiky. A taky určitě ne vždy a všude.
                          Dneska máš jiný životní tempo, jinou mobilitu šmejdů, jiné vzorce chování, respektu, hierarchií lumpů.
                          Ale je fakt, že policajtů máme sice tabulkově hodně, ale všechen ten nadbytek sřepí s plukovnickýma hodnostma "na ministerstvu" a na krajských ředitelstvích. Prostě celá dlouhá desetiletí klídek, teploučko, smrádeček, tak přebujela byrokracie, jako u vojáků, tam to bejval taky samej generál.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 08.02.2016
                          Autor: ronda
                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: projekt Kradená Kola

                                 

                            doplnění:

                            "... Neříkám, že úředník nemůže udělat svinstvo, ale mám pocit, že zrovna v tomhle soukromá sféra docela slušně vede ..."
                            ... a teď do toho ten Babiš s EET, hajzl, chce vědět jak (no samo že poctivě!) jsme si peníze, co máme, vydělali!

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 08.02.2016
                            Autor: AV
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: projekt Kradená Kola

                                   

                              Já tě nepoznávám ! Furt samý moralizování a prudění - a najednou (nejen tady a teď) takhle plácáš. Zkus se držet tématu.
                              Nebo že by - "... možnost reagovat je důležitější než přínos pro zadavatele" ;-)

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 08.02.2016
                              Autor: ronda
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: projekt Kradená Kola

                                   

                              Hele, mě se EET netýká, stejně jako tebe a spouaty dalších, ale to neznamená, že by to k něčemu bylo, naopak.


                              Stejně tak ta hlášení DPH, udělá to účetní, jen si možná za to řekne víc peněz, a to už se mě týká.

                              Já na DPH jako čistý exportér vydělávám, tedy neplatím žádnou DPH, a moje vlast ,i pravidelně každý měsíc DPH ze všeho co jsem pro firmu pořídil, vrací.

                              Takže zpočátku kontrola, kdyz správce daně pochopil systém jak fungujeme, dal pokoj.

                              Další hlášení nic nepomůže,

                              Jsem si jist, že kdyby místo pár desítek tisíc na DPH mi měli vratit pár stovek tisíc, tak je mam na kontrole hned druhý den.

                              A tak to má fungovat.
                              Ne prudit všechny a každý měsíc nějakým hlášením.

                              Oni stejně nemají šanci to porovnat a kontrolovat, takže budouostupovat jako vždy, jakmile začneš být "přijemcem" ane plátcem, musí zjistot důvod. Pak jakékoliv výrazné změny -kontrola.

                              Oni bojují minuloi válku, tedy ty danove uniky na LTO. Kdyz ma stat nekomu vracet miliony, tak bych kontrolu cekal ihned.

                              Podle mého jde o populismus na jedne strane, a na druhe strane o cileny sber dat., kdo ma data, ma konkurencni vyhodu.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 08.02.2016
                              Autor: Jindra8526
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: projekt Kradená Kola

                                 

                            S obojím souhlasím, jenže proč nadbytečně registrovat kola, navíc povinně (a jistě pod sankcí) když to k ničemu nebude.

                            Občas se bavím s našimi "orgány".
                            Na place je jich málo a technickym vybavenim je na tom lip pomalu kazdy skolak, ale to pro me, jako pro danoveho popkatnika mic neznamena. Tabulkove je jich nejvic v EU, tak at si to hoši nějak vyřeši,.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 08.02.2016
                            Autor: Jindra8526
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: projekt Kradená Kola

                                   

                              Čti pořádně, zas už vyrážíš na větrné mlýny ;-) Píšu, že smysluplná je jen důsledná centrální registrace UKRADENÝCH kol.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 08.02.2016
                              Autor: ronda
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: projekt Kradená Kola

                                     

                                Jsi na hlavu Rondo?
                                Myslis ze pujdu hlasit ze mi ukradli kolo polišum, nebo snad nekam jinam?

                                Proc bych to delal, jen prijdu o par hodin casu, krome toho kola...

                                To bych udelal jen v pripade, ze bych chtel uplatnit pojistku. A tam je registrace vec pojistovny a ne statu.

                                A po zkusenostech, tedy s mobilem a tabletem, nepojistuji. Pri koupi ti nabidnou pojistku navkradez nebo zniceni, platis 10 procent cenysnad na 2 roky.
                                Ukradli me mobil i tablet ve Spanelsku (psal jsem o tom blog), potvrzeni s policie jsem mel, jen jsem nemohl dokazat, ze auto bylo dostatecne zabezpeceno. Bylo zamcene, dalkove si jej frajeri odemknuli,tedy zadne nasilne vniknuti, a pojistku mi nevyplatili.

                                Jen me muze tesit, ze jim to moje zarizeni bude k prdu, pac jsem to bloknul...

                                Jinak databaze UKRADENYCH kolv Cschach, kdyz druhy den jezdi kolo v Ruaku ti bude k prdu, i kdyby byla vyvesena na kazdem nadrazi.

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 08.02.2016
                                Autor: Jindra8526
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: projekt Kradená Kola

                                       

                                  Hele, trošku si protiřečíš. Na jednu stranu tady halasně horuješ za to, aby se nic postaršího s ne úplně prokazatelným původem nekupovalo - a teď píšeš, že stejně všechno kradené frčí na východ.

                                  Samozřejmě, že není povinností nikoho oznamovat krádež (ale zlodějíčkovi tím tak trochu pomáhá, i kdyby jen z pár procent).
                                  Ale když už to někdo oznámí, tak by databáze oznámených dostupná být měla.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 08.02.2016
                                  Autor: ronda
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: projekt Kradená Kola

                                         

                                    Kde rikam ze "vsechno".

                                    Podle meho ty opravdu draha auta nebo kola jsou kradena "na zakazku" a frci jinam.

                                    Neprotirecim si.
                                    Nekupuj kradene veci. Navrhujes zavest pred kazdou koupi kola povinne nahlednuti do rejstriku kradenych kol? Nahlednuti je ordu, vypis, ktery potvrdi, ze kolo neni v rejstriku? Za bratru 200 Kc spravni poplatek?

                                    Povinnost hlasit kazde kradene kolo, pod sankci?
                                    Bez sankce to fungovat nebude.

                                    Namatkove kontroly, nejlepe u tebe doma, jestli nahodou ti nebylo ukradeno kolo a tys to zlovolne neohlasil?

                                    Jolik byrokracie chces jeste zavest misto normalni lidske slusnosti?

                                    Stejne to nebude fungovat. Ram se da prestrikat, ciska prerazit, nefunguje to u aut, proc by melo u kol?

                                    Rozeberu na dily a pistavim jine kolo....
                                    Tolik moznosti a tak malo foemularu a uredniku, co by to zbladali.... :-)

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 08.02.2016
                                    Autor: Jindra8526
                                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                                    • Re: projekt Kradená Kola

                                           

                                      Nečteš a čertíš se jen proti svejm vlastním fabulacím.

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 08.02.2016
                                      Autor: ronda
                                      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                      • Re: projekt Kradená Kola

                                             

                                        Necertim, jen podpora Velkeho Bratra, vsechny ty registrace, hlaseni, vykazy, nikdy nic dobreho neprinesly, jen buzeraci.

                                        Svet zlocinu je velmi flexibilni

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 08.02.2016
                                        Autor: Jindra8526
                                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                        • Re: projekt Kradená Kola

                                               

                                          Tak teda v duchu tvých reakcí : Zrušit policii :-)

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 08.02.2016
                                          Autor: ronda
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: projekt Kradená Kola

                                               

                                          Ne, je to jinak, pokud chceš hesla:

                                          Dej blbci úřad, vymyslí lejstro (databázi)

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 08.02.2016
                                          Autor: Jindra8526
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                                        • Re: projekt Kradená Kola

                                               

                                          Jak chceš jinak ale zrušit blbce s lejstrem jinak, než že mu zrušíš instituci ?

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 08.02.2016
                                          Autor: ronda
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: projekt Kradená Kola

                                               

                                          Nedávej blbci funkci, to stačí..

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 08.02.2016
                                          Autor: Jindra8526
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: projekt Kradená Kola

                                               

                                          Jak čtu tvoje reakce, tak teď mě napadlo, že asi o policejních evidencích a evidencích kradených věcí asi moc nevíš. I když s tvými znalostmi počitačů, programů a statistiky bych řekl, že si umíš zhruba představit co všechno je možné evidovat a jak ty údaje pak zpětně využít.

                                          Ty ses rozhodl to předem zavrhnout, protože "velký bratr" a nic dobrého to nepřinese i když o tom asi nic nevíš.

                                          Proč si myslíš, že v Česku máme a vždycky jsme měli jednu z největších objasněností zločinů i těch krádeží jízdních kol?
                                          Protože evidence a jejich způsob vedení, které nám záviděly leckteré hodně vyspělé policejní složky. Bohužel to dost upadá, protože ty evidence stojí moc peněz a je na to potřeba lidi, které nejsou.

                                          Bohužel v policii stále převládá názor, že jízdní kolo je jen věc za pár tisíc a hlavně lokální dopravní prostředek v rámci jedné obce nebo městečka, maximálně okresu, tak nepovažuje za potřebné rozšiřovat evidenci o kradená kola na celostátní úroveň.
                                          Až se tohle změní a bude celostátní evidence, tak by se mohl a měl zvýšit i počet zjištěných zlodějů.
                                          Jenže bohužel jde "jen" o kola vesměs s nízkou odhadní hodnotou.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 08.02.2016
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: projekt Kradená Kola

                                       

                                  Když krádeže nikdo nebude hlásit a kradená kola evidovat, tak jak chceš zamezit krádežím kol a hlavně jak chceš zjistit kdo krade a jak bys chtěl dodržet to tvoje vyhlašované "nekupujte kradené", když nikdo nebude vědět jestli to kradené je nebo není?

                                  Bez důsledné evidence se žádná policejní složka neobejde a pokud ji nemá, tak nelze čekat nějaké výsledky.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 08.02.2016
                                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: projekt Kradená Kola

                                         

                                    Lelku, už jsme ae o tom bavili, u některých věcí na první pohled poznáš, že to smrdí.

                                    Stačilo by, kdybychom začali tady.

                                    Jak ti evidence pomůže, když ničemové kolo rozeberou na součástky, nebo jej vyvezou.
                                    Policajt má bejt na ulici a hládat, aby mi kolo neukradli a ne v kanceláři vymýšlet formuláře, aby se líp ukradené kolo našlo (v Rusku).

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 08.02.2016
                                    Autor: Jindra8526
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                    • Re: projekt Kradená Kola

                                           

                                      Na ulici ti ho žádný policajt neohlídá, nebuď naivní. To by musel u každého z nás stát jeden bambula.
                                      Policajt musí zlodějům znepříjemnit "práci", transport, odbyt. Třeba i tím, že bude evidovat čísla kradených kusů. Když je pak náhodou někde odchytí s nákladem na cestě, nebudou moct tvrdit, že je poctivě nakoupili v hospodě per huba. A takový zásah eliminuje alespoň na čas pár šmejdů, větší tlak dokáže i vytlačit bandu z regionu.
                                      To prvorepublikový šlapání chodníků je sice romantický, ale za jeho zády ti kolo štípnou než se rozhlídneš.

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 08.02.2016
                                      Autor: ronda
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: projekt Kradená Kola

                                             

                                        Možná jo, přesto by místo aktivniho rozdávání botiček měli být vidět v mřstech, kde se "běžně" krade.

                                        Na akce "Kryštof" jsou machři.
                                        Udělat podobný zátah u nádraží jako Němci, decimovat řady lumpů, a působit preventivně, ne až se něco ukradne, tak to sepsat a odložit.

                                        Moc jich sedí v kanclu.
                                        Mimochodem, najdi si, o kolik za té republiky bylo mín policajtů....

                                        Kecy o tom že to nejde šlapat chodník neberu.
                                        Jde to, jen se jim nechce.

                                        Ne těmco jsou dnes v poli, těm, co zakládají kopíráky v té hejich struktuře.

                                        Zajřmalo by mě, kolik v kanceláři pripadá na jednoho na obvodě....

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 08.02.2016
                                        Autor: Jindra8526
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                                        • Re: projekt Kradená Kola

                                               

                                          A no jo, přebujelý kancly mají, o tom žádná. Ale nejde to srovnávat s tou první republikou. Tehdy běžný lump operoval v pětikilometrovém okruhu, běžná čtvrť měla pár stovek, výjimečně tisíc obyvatel a každý znal každého. Jen pár elitních šmejdů jelo někam vlakem. Dneska má každý auto, republika je mu malá, mobily, internet, různá technika, ale taky jiný systém práce šmejdů, jiná "morálka", respekt atd atd...

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 08.02.2016
                                          Autor: ronda
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: projekt Kradená Kola

                                               

                                          To máš recht, ale podobnou technikou jako grázlivé by měli být vybaveni i orgáni (vím jak to je) takže technologický náskok ničemníků by měl být eliminován.

                                          Za republiky neměli taky všude kamery...

                                          Průser je, že se prostředky rozkradou nahoře, a na obvodě se tahaj o mobil.


                                          Policajtů je moc a efektivita toho celju je žalostná, čímž nechci hanit práci lidí v terénu.
                                          Celý systém je špatně.

                                          Asi by to chtělo do toho hrábnout důsledne a volit šerifaa nenechávat to na vrchnosti v Praze

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 08.02.2016
                                          Autor: Jindra8526
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                        • Re: projekt Kradená Kola

                                               

                                          No jo, jenže tohle začíná už při volbách. A tam je na prvním místě bůček, pivo a 30 Kč poplatek u felčara...

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 08.02.2016
                                          Autor: ronda
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: projekt Kradená Kola

                                               

                                          Jenomže když nikdo krádeže hlásit nebude a nehlásí, tak není co evidovat, ale hlavně nikdo neví kde se nejvíc krade a těžko to ohlídat.

                                          Jindro máš v tom chaos. Ty ses umanul a zabarikádoval za zdí, že evidence je zbytečná a naprosto k ničemu, že je to velký bratr, a že kradená kola se vozí do Ruska :-))

                                          Nikdo tě nenutí nic hlásit a oznamovat, klidně si nech ukrást cokoliv a klidně můžeš hlásit, že to je v Rusku, ale nepřesvědčuj o podobných blbostech ostatní lidi.
                                          Ty si fakt myslíš, že když se do Ruska vyveze pár kradených medvědů, bavoráků a oktávií, že se tam vyvážejí i běžná kola?

                                          A mimochodem, je bohužel hodně velký omyl, že nějaké jízdní kolo ti najdou policajti na obvodě a ti co chodí venku. Občas ano, když o něj spíše omylem škobrtnou, ale ve skutečnosti ta kradená kola najdou právě ti policajti co "jsou v kanceláři". Bez nich by nebyly zjištěni téměř žádní pachatelé krádeží, loupeží a třeba i vražd.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 08.02.2016
                                          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: projekt Kradená Kola

                           

                      Nevíš, jaké jsou zkušenosti s podobnými projekty v zemích ´cyklistice zaslíbených´ (Německo, Holandsko)?
                      Funguje tam registrace kol (jakým způsobem)?

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 07.02.2016
                      Autor: AV
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: projekt Kradená Kola

                             

                        Tohle by byl materiálek k registraci... (foto 1)

                        Tam kola a cyklistiku neprožívají, jako my tady (foto 2)

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 07.02.2016
                        Autor: ronda
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: projekt Kradená Kola

                               

                          No neprožívají.
                          Podíváš-li se na zaparkovaná kolo v Amsterodamu, jsou i na ´plečkách´ masivní zámky, tedy krade se, ne že ne.
                          Policii to nechává chladnou, protože i ten okradený odjíždí na kole (na kterém nepřijel). To policie ´ví´ takže proč honit zloděje (jsou-li potenciálními zloději všichni tamní cyklisté)

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 08.02.2016
                          Autor: AV
                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: projekt Kradená Kola

                                 

                            P.S.
                            množství zamčených (oholených) rámů (bývalých kol)

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 08.02.2016
                            Autor: AV
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: projekt Kradená Kola

                                 

                            Zamykají proto, aby měli na čem odjet. A chrání si jen svůj majetek - kus železa obutý gumou, vhodný k přesunu z bodu A do bodu B. V naprosté většině nic víc.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 08.02.2016
                            Autor: ronda
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: projekt Kradená Kola

                                   

                              A mnohdy neochrání, jako praktická cesta áeření problému se jeví sdílená kole, i když ta byvají zřídka kradena, nezřídka vandalizována.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 08.02.2016
                              Autor: Jindra8526
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: projekt Kradená Kola

                                     

                                Při jejich intenzitě používání by to snad ani nešlo. Někde by se po tisících hromadila (tak, jako dneska ty jejich osobní) jinde by zoufale chyběla. To by nebylo o předistribuování desítek kousků.

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 08.02.2016
                                Autor: ronda
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: projekt Kradená Kola

                           

                      Už vidím, jak ovhotně spolu sdílejí data o prodeji dvě konkurenčnč firmy, třeba Spezialized a Author, např.

                      Registrace každého prdu se kterou se setkáváme pri koupi výrobků neslouží k "zkvalitněně služeb spotřebiteli" ani nám neposkytuje "výhody v plném rozsahu" či "ochranu" ale slouží výhradně k marketingovým účelům konktétní firmy.

                      Zákaznické databáze, to ne to, k čemu se chtějí Agroferti dostat přes povinná hlášení DPH. Vědět komu konkrétní firma prodává je velmi cenná informace.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 08.02.2016
                      Autor: Jindra8526
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: projekt Kradená Kola

                             

                        Taky vcelku nemá žádnou hodnotu databáze vlastněných kol - kolik desítek jich denně změní majitele (a neohlásí to), nebo je zničeno a vyřazeno.
                        Už vidím, jak poctivě koupím kolo i s původními papíry a pak mě nějaký hypreaktivní měšťák s takovouhle databází v noťasu bude cupovat, jenom proto, že původní majitel se vykašlal na vymazání a já o tom nevěděl :-))

                        Smysl má jen centrální databáze těch kradených. Ale jen jedna. ne že jako dneska by měl jich člověk prašmejdit deset a o dalších patnácti lokálních ani nevěděl.
                        http://search.seznam.cz/?q=datab%C3%A1ze+kraden...

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 08.02.2016
                        Autor: ronda
                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: projekt Kradená Kola

                               

                          Databáze nemá žadnou cenu.
                          Musela by být celosvětová.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 08.02.2016
                          Autor: Jindra8526
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                          • Re: projekt Kradená Kola

                                 

                            Tak do Thajska nebo na Nový Zéland se s Pepíkem asi nikdo na trh tahat nebude :-)

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 08.02.2016
                            Autor: ronda
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: projekt Kradená Kola

                             

                        Kejháš jak "potrefená husa" - nevyčítám, ale dělej to nějak víc ´na úrovni´, prosím ...

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 08.02.2016
                        Autor: AV
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: projekt Kradená Kola

                               

                          Nevíš o čem je řeč, mě denně volaji minimálně 2 osoby, co mi chtějí něco prodat, nabídnout výhodnou půjčku, kartu s kreditem 200 tisíc, a to všechno na základě toho, že kdosi zobchodoval moje data a program jim mě vyhazuje jako potencialní kafku....


                          Fakt vůbec netušíš nic o tom, k čemu tvoje data kdy kdo použije.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 08.02.2016
                          Autor: Jindra8526
                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                    • Re: projekt Kradená Kola

                           

                      Evidence a databáze nových kol je naprostý nesmysl, nemá to žádný význam.
                      Smysl má pouze jedna jediná centrální evidence ukradených kolo, vedená policií.
                      Nic jiného nemá smysl. Tohle je nutné prosadit a ne vytvářet další už asi pětapadesátou soukromou evidenci.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 08.02.2016
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: projekt Kradená Kola

               

          Jo, taky mi napadlo, jak to mají ohlídané, když jim tam lidi dají iniciále a soupis majetku. Tohle se špatně hlídá, i když mají dobrej úmysl. Ze špatného úmyslu je viníš ty, aspoň vidíš, jak tě to všechno už pokřivilo, nevěříš a priory už nikomu. Podezíráš, prověřuješ, šmíruješ, trousíš domněnky, možná pravdivé, možná nepravdivé. Já, na rozdíl od tebe, jen pochybuji a jsem někdy ochotna třeba i důvěřivě riskovat, ovšem s databázema jen pokud mě za to někdo platí :))

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 06.02.2016
          Autor: bara2
          Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
          • Re: projekt Kradená Kola

                 

            To jsou zlá slůvka, Báro, hodně zlá.

            Neprověřuji, nešmíruji, netrousím domněnky, jen upozorňuji na možnost zneužití, které v tomto případě se mi zdá riskantnější než očekávaný přínos.

            Ať si každý nakládá se svýmu daty jak se mu líbí a jak uzná za vhodné.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 06.02.2016
            Autor: Jindra8526
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
            • Re: projekt Kradená Kola

                   

              Ale jo, upozornils, na rozdíl ode mě. Já držela pysk, máš pravdu.
              Akorát jsi mohl jen upozornit na možná úskalí, nemusel's hned na někoho konkrétního ukazovat prstem, to je jen tvá domněnka (nic o něm nevíš, třeba je to zrovna ten, co dělá 24x7 na 150%).

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 06.02.2016
              Autor: bara2
              Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
              • Re: projekt Kradená Kola

                     

                Ne, ja upozornil na možná rizika a vyslovil jsem přesvědčení, že "ani náhodou nepodezírám....".

                A ty jsi na mě sprostě, hulvátsky a nestydatě zaútočila, že šmíruji.

                Kolega z projektu nakonec potvrdil, že se do toho snaží zaangažovat prodejce. Což není nic proti ničemu.

                Takhle je náš svět nastaven. Sbírají o nás data, často za úcelem marketingu.

                Databáze kol a jejich majitelů jistě svoji hodnotu má. Je na každém, jak si věc vyhodnotí, jestli výhoda či zisk z toho, že má kola a já budu kdesi registrován je pro mě tak přínosná,áe ji směním za možná rizika spamu a nevyžadaných telefonátů.

                Znovu, neříkám, že to někdo udělá, nebo se na to chystá, ale jen to, že tu takové riziko je.

                A ry jsi za to na mě nechutně sprostá.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 06.02.2016
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -7
              • Re: projekt Kradená Kola

                     

                ....obdivuji tvoje přesvědčení o nápravě- takovou reakciś mohla čekat a je zbytečné se čílit nebo vysvětlovat....;-)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 06.02.2016
                Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                • Re: projekt Kradená Kola

                       

                  Co chceš napravovat?

                  Bára si dle vlastních slov myslí totéž "taky ji napadlo, jak to mají ohlídaní" ale mysli si to a "mlčí".

                  To je jako když vím, že ten plot ten plot, co soused postavil kolem svého dobrmana, ten pes může poměrně snadno přeskočot, a nadělat druhému sousedovi paseku v kurníku.

                  Půjdeš kolem a budeš si to myslet, ale nechceš si "nadělat zle" tak budeš držet hubu.
                  No a já, když vím, co takovej pes dovede, jdu kolem a řeknu nahlas: "hele, ten plot je blbej, ten ti ten pes může snadno přeskočit, bacha na to!

                  No a Bára k tomu dodá, že podezřívám souseda a šmíruji ho.


                  A já, taky trochu díky tomu, že "s takovými psi mám co dočinění půl aktivního života, jen upozorňuji......

                  To, že ty to nechápeš, vůbec nic neznamená.
                  Každý nemusí rozumět psům.

                  A ten kdo rozumí, by spís za upozorněně na slabiny systému měl být pochválen a ten kdo rozumí a mlčí, protože se nechce pálit, označem za sobce.

                  Vidím, že je to naopak.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 06.02.2016
                  Autor: Jindra8526
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
    • Re: projekt Kradená Kola

           

      ...kdyby byl zájem policie nebo pojisťoven zamezit krádežím hlavně dražších kol, dávno by je registrovali(příp. ve spolupráci s výrobci použili nějaké nedostupné, neznámé a pomocí přístroje snadno identifikovatelné umístění značky, kodu pod lakem). Jenže policie po nahlášení krádeže sepíše záznam pro pojesťovnu a tím pro ni pátrání končí v místě bydliště. Moc by jsme chtěli po ní, aby nějak prohlížela jen výr. čísla- nesnaží se moc ani při autách....

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 06.02.2016
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: projekt Kradená Kola

             

        Ne, že by nebyl zájem, ale nikdo to neumí a nezná způsob. A nezná ho nejen tady, ale ani nikde jinde na světě.

        Pokud víš jak zamezit krádežím kol a a hlavně jak bezpečně nalézt víc než 50 % ukradených kol, tak věř, že svůj nápad velmi dobře prodáš.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 06.02.2016
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: projekt Kradená Kola

               

          ....máš recht- ale že není zájem od policie(asi aby nepřidávali práci sami sobě) svědčí i dávné zrušení registrace kol a pojisťovny také nevyplácí patřičnou náhradu s radostí. Jednou se mi stalo- po krádeži druhého kola během roku(začáte éry horáků)- že se mne agent zeptal jestli si to nekradu sám "na výdělek". To, že jsou případy poj. podvodů neznamená, že je páchá každý. Taky byla rychle zrušena pojistka, kde se platilo procento kupní ceny a podle toho byla i výška plnění. Dnes ti ukradou kolo 10 let po koupi a nikoho nezajímá, žes na něm měnil věci a původní je jen rám(pokud nedodáš doklady a i nato se dívají jak na podvod- pokud si to měníš sám, nemusí věřit že to na kole bylo), odečtou 10% za každý rok a je vystaráno :-((

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 07.02.2016
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: projekt Kradená Kola

                 

            To máš tak i třeba u auta. Prostě vezmou jen věk a je úplně jedno, jestli to byl vylítanej prorezlej střep, nebo vymazlenej veteránek po kompletní GO (kromě pár unikátů)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 07.02.2016
            Autor: ronda
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: projekt Kradená Kola

                   

              Dovolím si odporovat. Nám pojišťovna do dvou let stáří kola hradí celou částku - měli jsme možnost i vyzkoušet v reálu a fakt vyplatili bez řečí.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 07.02.2016
              Autor: radka
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: projekt Kradená Kola

                     

                Možná že u fungláčů v záruce je to trochu jinak, ale zkus to se starším kouskem.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 07.02.2016
                Autor: ronda
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: projekt Kradená Kola

                       

                  Myslím, že se bez této zkušenosti obejdu :o)))

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 07.02.2016
                  Autor: radka
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: projekt Kradená Kola

                       

                  Z vlastní zkušenosti vím, že některé pojišťovny neumí kolo vůbec nacenit. Stačí jim jen potvrzení ze servisu, že škoda je taková a taková. Neřeší, jestli zaplatí 10 nebo 40 tis (pro ně prakticky pakatel).

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 07.02.2016
                  Autor: pvtopl
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: projekt Kradená Kola

                         

                    Mně takhle pojišťovna zaplatila díly na opravu kola z povinného ručení toho auta, co to způsobilo. Nejprve se cukali, když jsem jim poslal jen fotky, jak je to zrušené a že si to vyměním sám. Když jsem jim namítal, že je to mnohem lacinější, než prostá oprava nabouraného blatníku v servisu, tak sklapli a zaplatili mi nové přední kolo, sedlo a dalšich pár drobotin. Přitom to byl přestavěný Favorit, rám prastarý, díly nové, domarobo. Ale třeba byli jen hodní, protože v tom bylo i výrazné poškození zdraví.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 07.02.2016
                    Autor: Brahma
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: projekt Kradená Kola

                           

                      Potrboval bych trochu upgradnout tu ziletku, nechces ji pucit na projeti? :-)

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 08.02.2016
                      Autor: Jindra8526
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: projekt Kradená Kola

         

    to objasněné 1% pak pověsíme? za krádež koně býval provaz.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 05.02.2016
    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: projekt Kradená Kola

         

    Já třeba na kole nemám výrobní číslo a věřím, že nebudu sám. Takže i kdybych se rozhodl pro registraci, tak nelze.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 06.02.2016
    Autor: Papji
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: projekt Kradená Kola

           

      Stav se v nějaké zámečnické dílně a nech si tam libovolnou kombinaci znaků naťukat.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 06.02.2016
      Autor: ronda
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: projekt Kradená Kola

             

        Nemám chuť si kolo prznit nějakým číslem. Navíc o takové databázi nemám valné mínění. Známý měl kolo registrováno policii (myslím, že městskou) a stejně dostal radu, že když ho chce najít, ať si obejde zastavárny.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 08.02.2016
        Autor: Papji
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: projekt Kradená Kola

               

          To ´Highlander´ je jiný kádr (-8, když už má "Mk6"(nebo 8?)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 08.02.2016
          Autor: AV
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: projekt Kradená Kola

                 

            Přej a bude Ti přáno.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 08.02.2016
            Autor: Papji
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: projekt Kradená Kola

           

      tak to ti zbývá jedině registrované partnerství. prostě to kolo bez výrobního čísla spáruješ s kolem s výrobním číslem a v oddacím listu budou mít uvedeno, že od tohoto data se rozhodli používat společné příjmení. :-)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 06.02.2016
      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: projekt Kradená Kola

             

        Ano, to by mohlo být řešení dané situace.:-))

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 08.02.2016
        Autor: Papji
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: projekt Kradená Kola

         

    Všechna motorová vozidla jsou ze zákona povinně v "databázi" a stejně se kradou...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 08.02.2016
    Autor: hekynen
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: projekt Kradená Kola

           

      ... a procento nalezených není příliš vysoké.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 08.02.2016
      Autor: AV
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: projekt Kradená Kola

             

        ...skoro na úrovni statistické chyby.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 08.02.2016
        Autor: hekynen
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: projekt Kradená Kola

               

          Ty ty "pátrám, pátrám" nemáš (nejspíš) rád!

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 08.02.2016
          Autor: AV
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: projekt Kradená Kola

                 

            Přesnější než "pátrám,pátrám" je "eviduji,eviduji" :-(

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 08.02.2016
            Autor: miro5
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: projekt Kradená Kola

         

    Otevru stare tema, s nabidkou "konkurence", ktera se zda docela zajimava..
    http://priblizovadla.cz/ochrana-samolepkou...

    Co na to rikate?

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 13.03.2016
    Autor: Bruca
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: projekt Kradená Kola

           

      Zloději jsou sice mnohdy tupá hovada, ale i přesto se rychle dokáží přizpůsobit. A musel bys mít kliku na toho úplně nejtupějšího zloděje, aby samolepku nestrhnul, nebo nepřelepil jinou.
      Jediné, co se možná vyplatí, je ten prodej samolepek :-)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 13.03.2016
      Autor: ronda
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

443 cyklistů (11 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024