Zdravim.
Chtel bych vedet, je li potrebnost na vyrabu li-ion baterek, rekneme 48V, 10-20Ah?
Pred rokem jsem poptaval, jestli by nekdo chtel repasovat moji baterku pomoci mych (!!) clanku, ale nikdo nechtel udelat tu repase. Nabidky byly jen na spatny clanky. Tak jsem koupil novou.
Ted premyslim nad nakupem pristroje a kvalitnych clanku (LG INR18650-MJ1 3.5Ah pro maly proud, Sony US18650NC1 2.9Ah pro velky proud) a pak nabidnoul by tu vyrabu sam.
Kolik bych jste chtely zaplatit za baterku bez obalu (obrazky lze uvidet tady http://www.li-force.ru/battery-build/custom... pokud clanky+BMS+doprava+dani stoji napriklad 10000Kc?
V čem je lepší si kupovat sám články a pak shánět někoho na repasi, než sï třeba v e-pohonu objednat reapsi z článků, které berou patrně ve velkém a tak mohou mít dobrou cenu? Docela chápu, že ti nikdy nedá záruku na sestavenou baterku z článků, které dodáš. A když ti to postaví bez záruky, tak pak hrozí, že se něco stane vlivem špatného článku a budou mít zbytečný spor a bude jim to kazit pověst. Tak to je asi důvod, proč ti to nikdo renomovaný neudělá. Musíš to udělat sám. Na netu najdeš, jak na to. Dělá se to nějakou bodovačkou přes plíšky, ale viděl jsem, že to někdo i pájí. U pájení je riziko, že ten článek přehřeješ a zničíš. Ale dělají to.
Sam muzu koupit te clanky, které chci. Nikdo me nenabidl repasi pomoci MJ1 3.5Ah clanku (10A), max kapacita byla 3.2Ah. A cena repasi byla horsi, nez ja koupil na aliexpresse.
Ja vim, jak to delat. Delal bych pomoci kvalitního stroje, ale pro jednu-dve baterky ho kupovat nebudu. S pajenim jak u Tesly taki není problém:) Tlusty draty - jde prehret clanek.