reklama

Menší motor na 48V

Před rokem jsem se rozhodl kvůli zdravotním problémům elektrifikovat kolo,díky radám na tomto fóru jsem se rozhodl pro středový Bafang BBS-2, který ale funguje pouze na 48V, s tímto motorem jsem vzhledem ke své váze naprosto spokojen. Přítelkyni chci také elektrifikovat kolo, ale protože je pro mě prioritní abych si mohl půjčovat její baterii na sólo výlety (ona tolik jako já nejezdí, spolu jezdíme asi tak 1x na mých 10 sólo výletů), tak je pro mě důležité, abych její kolo elektrifikoval také na napětí 48V ( baterii do rámu Samsung-systému, co dělá e-pohon v Tišnově ). Prostě když pojedu sám,tak si tu její Aku vzít s sebou na nosič,cestu "tam" jet na jednu baterii,pak ji jen přehodit a cestu "zpět" jet na druhou.
Kdyby jste měli nějaký nápad ohledně elektrifikace kola pro přítelkyni-váží jen 75kg,tak by jí stačil slabší motor-ale na napětí 48V, tak prosím dejte vědět. Dlouho jsem uvažoval o nějakém nábojovém motorku, ale bohužel na 48V se dělají jen ty těžší přímé.Zapojit slabší 36V přes řídící jednotku na 48V se staženým proudem mě v Tišnově nedoporučují,ty motorky špatně chladí a tak by brzy shořel. Třeba má někdo z vás nějaké řešení? Našel jsem "http://teslabike.sk/motor-qq-m128-48v-500w/, ale nějak nechápu,kde by se dal ten motor sehnat? Jinak asi budu muset koupit druhý středový BBS-2 a nechat ho naprogramovat na menší výkon.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 26.01.2016
Autor: pobrdny
  • Re: Menší motor na 48V

         

    Sorry,nějak ten odkaz nefunguje, zkusím znovu:http://teslabike.sk/motor-qq-m128-48v-500w/

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 26.01.2016
    Autor: pobrdny
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Menší motor na 48V

           

      Domnívám se že ten tvůj by jel i na 36V jen by měl výkon 500W
      Porovnej prametry těchto motorů
      Specifications:

      Voltage: DC 36V
      Power: 500 Watts
      Current Limit: 25A
      Motor Weight: 4.22KG
      Controller: 9 Mosfet, Sine Wave, Intergrated With Motor

      Ty motory jsou naprosto shodné jen ten prostřední je upraven z 25A na 18A.

      více zde
      http://www.eclipsebikes.com/bafang-8fun-bbs02...

      http://www.eclipsebikes.com/bafang-8fun-bbs02...

      http://www.eclipsebikes.com/bafang-8fun-bbs02...
      PAS Sensor
      BB Length: 68mm
      Max torque: ≥80N
      Max Efficience: ≥78%
      Waterproof Grade: IP65

      Specifications:

      Voltage: DC 48V
      Power: 500 Watts
      Current Limit: 18A (controller is 25A version, reprogrammed to 18A)
      Motor Weight: 4.22KG
      Controller: 9 Mosfet, Sine Wave, Intergrated With Motor
      PAS Sensor
      BB Length: 68mm
      Max torque: ≥120N
      Max Efficience: ≥78%
      Waterproof Grade: IP65

      Specifications:

      Voltage: DC 48V
      Power: 750 Watts
      Current Limit: 25A
      Motor Weight: 4.22KG
      Controller: 9 Mosfet, Sine Wave, Intergrated With Motor
      PAS Sensor
      BB Length: 68mm
      Max torque: ≥120N
      Max Efficience: ≥78%
      Waterproof Grade: IP65

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 26.01.2016
      Autor: Bobbob
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Menší motor na 48V

             

        Díky Bobe, to by bylo taky řešení :-) Jen by se asi muselo poštelovat vypínací napětí, protože teď když mě dochází baterka, tak displej nejdřív píská a pak to začne v záběru škubat, ale displej furt svítí, z čehož jsem usoudil, že nevypíná BMS,ale ŘJ.Vypnutí BMS se mi podařilo jen jednou,když jsem to při vybité baterce"šolichal"v protivětru,takže nebyl takový odběr.Protože jinak jak jsou LION "měkké",tak při záběru ke konci baterky klesá napětí víc a ŘJ vypíná, přitom BMS by ještě mohla. Tak těžko říct, jestli by to šlo, každopádně se chystám do servisu na poladění ŘJ,tak se na tuto možnost zeptám.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 26.01.2016
        Autor: pobrdny
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Menší motor na 48V

               

          Kolega si kopil BBS 350W a na tom displeji si může nastavit napájení na 24V nebo 36V proto sjem si myslel že to jde i u té 750satky nastavit 36V nebo 48V ale asi ne. Každopádně se na to poptej.
          Na druhou stranu váhově jsou všechny stejné a tak je rozdíl jen v ceně.
          Asi bych to neřešil a ženě bych koupil to co máš ty a hotovo.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 26.01.2016
          Autor: Bobbob
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Menší motor na 48V

                 

            Na displeji změnit napětí nelze, to jsem zjišťoval.Úspěšně jsem jen změnil 3 stupně přípomoci na 9 a rychlostní omezení. Ale teď to chci ještě nechat trošku poladit,aby ta přípomoc byla jemnější a lineárnější,jak jsem tady četl,tak to pomůže zlepšit dojezd.A na tohle se tam chci zeptat.Ten cenovej rozdíl zas není tak moc velkej,prodejce mě nabídnul,že by mně ten 48V nastavil na menší proud,takže by jí to líp vyhovovalo.Jen jsem taky pod vlivem vedlejší diskuze začal přemýšlet o tom "legálním" 250W, ten jí by stačil a kdyby ti"ochránci"po tom začli jít,tak bych aspoň jedno kolo měl podle předpisů...:-)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 26.01.2016
            Autor: pobrdny
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Menší motor na 48V

         

    Dobrý den,
    jak jste psal, je možní si koupit středový pohon 750W a nechat si jej snížit na 500W.
    Pak je možnost si pořídit motor do výpletu kde je řídící jednotka univerzální jak na 36V tak na 48V.
    Jeden takový je do předního kola, kde když dáte 36V baterku má výkon 350W a když 48V baterku tak má výkon 500W.
    http://www.evbike.cz/EVBike-Wheel-Kit/Sady...
    Ten by mohl být pro Vás řešením.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 29.01.2016
    Autor: Pecino
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Menší motor na 48V

           

      Díky, přesně to mi teď běží hlavou :-)Ten slabší nábojový by jí stačil,škoda, že ho mají jen do předního kola.Většina lidí doporučuje spíš zadní kolo,z hlediska možnosti podklouznutí nebo naopak zablokování předního kola.Máte s tím nějaké zkušenosti? Asi si to budu muset někde půjčit a vyzkoušet:-)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 29.01.2016
      Autor: pobrdny
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Menší motor na 48V

             

        Cena ovšem odpovídá kvalitě:-)
        Do přímého už bych nikdy nešel, mám dost zkušeností na to abych takovou hloupost ještě někdy opakoval.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 29.01.2016
        Autor: Bobbob
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Menší motor na 48V

               

          Bobe,můžeš prosím těch pár svých zkušeností popsat?Já mám totiž zkušenosti jen s tím středovým a ty jsou veskrze dobré,jen to chce trochu technického ducha při řazení-bez odpojování pohonu při řazení jsou to hrozné rány,takže používám navíc jednu brzdovou páčku jako"spojku"na motorce a po dobu řazení vypnu na chvilku pohon.A protože přítelkyně není technický typ a řazení jí moc nejde ani na normálním kole(ženský prostě nepřemýšlí moc předem a pak v kopci chce řadit,když už je pozdě,takže většinou už nepřeřadí a je nucena z kola slézt),tak mě z tohoto hlediska přišel lepší motor v zadním kole,kdy si řadí jen to svoje šlapání a ne ještě k tomu výkon středového motoru.Je mi jasný že ten nábojový právě díky nemožnosti řazení má menší výkon do kopců a účinnost, ale možná ta 500W by 75kg lehkou ženskou,co ještě může přišlápnout utáhla,nevím?Díky moc za Tvé rady:-)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 29.01.2016
          Autor: pobrdny
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Menší motor na 48V

                 

            Ty zkušenosti tu byly už mnohokráte popsány ale tak ještě jednou.
            Přímý motor je značně ztrátový a mnoho energije promění jen v teplo.
            Obavám se že přípomoc do kopce ani pro tvou ženu nebude dostatečný.
            Co se týká řazení dopadne to stejně a možná ještě hůře s tímto motorem.
            Dále v případě poruchy či závady na elektřině bude dřina na tom šlapat.
            Je to ovšem na tobě co koupíš jen nebuď potom zklamán.
            Jsi li spokojen s BBS2 neřeš něco jiného.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 29.01.2016
            Autor: Bobbob
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Menší motor na 48V

                   

              Díky moc,něco v tom smyslu jsem tušil nebo někde již vyčetl,proto jsem do něj nešel,když jsem o něm přemýšlel před rokem pro sebe.No myslel jsem si,že by pro ženskou s nižší váhou stačil.Ale máš pravdu,asi by byla blbost cpát prachy do sice na první pohled levnějšího řešení,protože by se to mohlo ve finále prodražit.Ten střeďák je fajn a mám s ním dobré zkušenosti,teď jsem se domluvil s prodejcem,že mě ho teď během zimy zkontroluje a promázne,po 3000km je to prý potřeba, je fakt,že při pomalejší jízdě v kopci jsou trošku převody slyšet.Sice mě trochu dělá strach to její "ženské" řazení, no on ten středák je dost silnej,aby ji uvezl i na těžší převod. Třeba se to časem naučí,řadit s lehce zmáčknutou brzdou.Každopádně díky za cenné rady:-)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 29.01.2016
              Autor: pobrdny
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Menší motor na 48V

                     

                Na těžší převody zase klesne kadence šlapání, takže asi snadno pozná, že je třeba podřadit. :)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 29.01.2016
                Autor: Robikl
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Menší motor na 48V

                       

                  Ale jo, my chlapi to poznáme, ale ne tak ženská od plotny, že :-) Prostě dlouhá léta jezdila na Esce s torpédem polabskou nížinou a pak se přestěhovala ke mně do Brd. Tenkrát jsem jí proto koupil horáka a od té doby se učí řadit :-)Škoda,že se nedělá motor s automatickou převodovkou, to by byla pro takovýhle ženský výhra :-)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 29.01.2016
                  Autor: pobrdny
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Menší motor na 48V

                         

                    Dělá ale na to nenašetříš ani za celý zbytek života:-

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 29.01.2016
                    Autor: Bobbob
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Menší motor na 48V

                         

                    Jo v Brdech to máte krásný. To se nedivím, že se přestěhovala. :)

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 29.01.2016
                    Autor: Robikl
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Menší motor na 48V

                           

                      Jojo,taky mě ten kraj přirostl k srdci:-)Jí se tam taky líbí,jen nadává na ty kopce,jaká je to dřina...Tak až našetřím,tak jí nadělím taky motůrek do kola,třeba jí to kolo taky chytne jako mně :-)

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 30.01.2016
                      Autor: pobrdny
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Menší motor na 48V

         

    Elektrosada SmartPie je menší verze MagicPie
    SmartPie Specifikace:

    Napětí: 24-48V
    Výkon: 200W(24V)-400W (48V)
    Možnost kotoučové brzdy: ano
    Rekuperace: ano
    Tempomat: ano
    Hmotnost: 4,6kg

    velikost ráfku: 28", 26"

    Prodej - http://akumotomelnik.webnode.cz/products...
    http://www.goldenmotor.ca/products/Smart-Pie-5-...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 15.02.2016
    Autor: Karell
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Menší motor na 48V

           

      O tom Smart Pie jsem taky uvažoval,vzhledem k tomu, že je to asi nejlehčí nábojový motor.Ale v tom odkazu ho mají zřejmě jen do předního kola a já potřebuji do zadního. Ale ještě nejsem rozhodnutý,vzhledem k tomu,že ty přímé motory nejsou moc do kopců.Nemáte někdo zkušenost s tím Smart Pie,v jaké nejnižší rychlosti je ještě slušná účinnost?

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 16.02.2016
      Autor: pobrdny
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Menší motor na 48V

             

        Jestli se nebojíš nakupovat v Číně, tak ti doporučuji tuhle sadu. Používám ji 3 roky k plné spokojenosti a vlastní ji i zakladatel slovenského fóra "teslabike".Oba jsme ji koupili zde http://www.elifebike.com/peng/iview.asp?KeyID... Je to poctivá plnokrevná převodová pětistovka a ta už se opravdu kopců nebojí a jede jak tank. Před touhle sadou jsem měl taky převodovou pětistovku, koupenou ČR ale ta se jen tak tvářila žrala ,ale nejela. V kopci jsem musel hodně šlapat a jak mě došly sily, vzdal to i motor. Tento úderník když v kopci přestanu šlapat to většinou ani nepozná, nebo klesne rychlost o 1km ale jede se dál. Jeho maximálka je 30km/h. Nemám zapojenej pedelec ,ale jezdím na půl plyn, to znamená, že šlapu a pokud přijde protivítr, nebo kopec otočím plynem a jedu dál, po vyjetí kopce zase šlapu bez pomoci. Při delším kopci nebo protivětru nastavím "tempomat" a jede se dál. Jestli paní váží 75kg tak to sní vyjede i po střeše, já mám 115kg a když jedu naloženej na ryby lesní pěšinou na lehčí převod, tak jedu místama jen po zadním, jak se mi v kopci zvedá předek. Motor váží jen 4.5kg a vypletou ho do ráfku a perfektně vycentrují. Nyní celá sada stojí 143$ a do měsíce je tady. Vyšla mě i
        z proclením asi na 5600kč, nyní jeto podobné tak proti Smart Pie ušetříš 2tácky a v kopci vážně nezklame. Už mě bylo 61 a Brno "Pálavská jezera" a zpět 126km žádný problém. (jen mě bolela prdeeel)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 16.02.2016
        Autor: kormik
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Menší motor na 48V

               

          Děkuji za dobrý tip :-)Co jsem to počítal, tak s dopravou DHL by to vyšlo asi na 5700,-,nevím,jak je to s proclením,to mě napočítají ještě navíc?Ještě mám trochu strach z té převodovky,je lepší si rovnou objednat i náhradní kolečka?Jak to popisuješ, tak to by bylo pro přítelkyni ideální,aby jí to pomohlo do kopců :-)Maximálka do 30km/hod.jí bohatě stačí,není žádný rychlík,jen ty kopce jí dávaj zabrat...

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 16.02.2016
          Autor: pobrdny
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Menší motor na 48V

                 

            Šetříš na nepravém místě, přímé motory jsou v kopcích spíše vařiče a žerou moc energie:-)
            Nemluvě o tom když dojde energie a nebo při poruše se na takovém vařiči hodně těžko šlape:-)
            Šel bych do středového to je úspora i pomoc.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 17.02.2016
            Autor: Bobbob
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Menší motor na 48V

                   

              Bobbobe tady se bavíme o převodovým motoru který neklade právě žádný odpor.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 17.02.2016
              Autor: kormik
              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Menší motor na 48V

                     

                Měl jsem i převodový a malý odpor tam je:-)
                Ovšem že to do kopce žere je nesporné.
                Dnes už se moc nevyplatí jit do přímého byť i s převodovkou.
                Ten se hodí spíše na roviny a rychlý přesun.
                Na cykloturistiku je jedinečný sice drahý středový pohon.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 17.02.2016
                Autor: Bobbob
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Menší motor na 48V

                       

                  Mám na to jiný názor. Středový to vyhraje v horách, tedy tam, kde jsou často strmé kopce. V mírně zvlněné krajině stačí v pohodě kvalitní motor v náboji. Proč by taky neměl stačit? To, že je středový taková móda a lidi s ním jezdí i mírně zvlněnou krajinu samozřejmě není nic proti ničemu, ale stačil by jim motor v náboji. A nejen stačil, ale přinesl by jim i výhodu jednoduchého řešení, kde nejsou komplikace s řazením, absencí trojtácu a mohl bych jmenovat další.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 17.02.2016
                  Autor: Robikl
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Menší motor na 48V

                 

            Našel jsem ještě k tomu papíry, tak ti to napíšu přesně. Celní poplatky váznoucí na zásilce 1203.10kč No a proclívat do Prahy jsem samozřejmě nejel, to za mě udělala Česká pošta za 180kč. Proclení tedy stálo 1383kč a celé mě to vyšlo na 5729kč. Sada tehdy stála 155$ a dolar byl za 20kč. Náhradní kolečka mívali v nabídce za 17$ ale už je tam nevidím. Za 3roky provozu zatím nepozoruji nárůst hlučnosti, ale mít kolečka v rezervě není špatné. Řídící jednotka co k tomu je dá 19A a na 48v to dělá 912w což je už více jak 1kůň a toje v kopci pořádná pomoc. Přítelkyně bude určitě spokojená:-)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 17.02.2016
            Autor: kormik
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Menší motor na 48V

                   

              Děkuji moc za dobré informace :-)Bob má s tím středovým určitě pravdu, mám ho a jsem s ním maximálně spokojen :-)Ale věřím i Tobě, že se může najít nábojový,který je taky k něčemu :-)Já bych rád i přítelkyni taky koupil střeďák jako mám já, jen mám strach že když jí už teď nejde řazení, že s tím střeďákem se jí bude řadit ještě hůř :-( Ještě si to nechám projít hlavou, každopádně moc díky za všechny vaše zkušenosti :-)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 17.02.2016
              Autor: pobrdny
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Menší motor na 48V

                     

                Nebude, stačí přestat na chvíli šlapat a ten moment zařadit a začít šlapat, pak to pujde jak po másle.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 17.02.2016
                Autor: Bobbob
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Menší motor na 48V

                     

                Pokud se s tím nenaučí řadit, tak prodávají nějaký senzor, který na chvilku vypne motor v okamžiku řazení. Prostě středový pohon sebou nese složitosti. Záleží, co jezdíte za kopce. Třeba by fakt stačil kvalitní nábojový motor.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 17.02.2016
                Autor: Robikl
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Menší motor na 48V

                       

                  Co je složitého na tom přestat na chvíli machat nohama?

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 17.02.2016
                  Autor: Bobbob
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Menší motor na 48V

                         

                    Při nulové kadenci jaksi nepřehodí. Takže je možnost ubrat alespoň svůj výkon a nechat to ničit jen výkonem motoru. Další možnost je nějak vyřadit motor a o to s emůže postarat senzor na řadícím lanku. Jiná možnost je to dělat nějak ručně. Lépe na tom jsou systémy s torzním čidlem. Bafang s PAS je za trest.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 17.02.2016
                    Autor: Robikl
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Menší motor na 48V

                           

                      Ale přehodí, mám to odzkoušeno, stačí jen na sekundu dvě přestat šlapat.
                      Si to zkus ono to jde i bez motoru:-)

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 17.02.2016
                      Autor: Bobbob
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Menší motor na 48V

                           

                      Jo, to s tím řazením máš pravdu, já jsem si na svoje kolo musel dát jednu brzd.páčku ze sady navíc(mám hydrauliky) a používám ji jako spojku na fichtlu, protože ten Bafang prostě nezvolní,když člověk ubere výkon na šlapkách, tak ten motor výkon naopak zvýší.Takže řazení bez odpojování je fakt za trest :-( Copak já jsem se to naučil, ale přítelkyně má "řidičák" akorát na kolo s torpédem :-) Už 15 let si zvyká na horáka a furt jí to řazení nejde, kolikrát na to zapomene a až v kopci přijde na to že by bylo dobré přeřadit,ale už je pozdě, takže nakonec sleze a tlačí:-(Proto furt přemýšlím,jak jí to usnadnit a ten nábojový motor je takovej "blbuvzornější".Jen mám zase strach,aby ho někde v kopci neupekla nebo neočesala převodovku,protože budeme jezdit hlavně v kopcích-Brdy.Nejsou to sice přímo hory,ale kopce jsou tam pěkný.Já jsem s tím střeďákem v těch kopcích hodně spokojený,takže furt váhám a možná dám přednost tomu střeďáku a dám jí tam ten lankovej senzor,ještě si to nechám projít hlavou...Díky moc za vaše zkušenosti:-)

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 17.02.2016
                      Autor: pobrdny
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Menší motor na 48V

                             

                        Jak prudká stoupání tam jsou nejčastěji a jaká maximální se vyskytují? Pokud kolo s pomocí pohonu a mojí pomocí nezpomalí pod 15km/h, tak je to pro motor v náboji v pohodě. A přítelkyně alespoň bude muset máknout a budeš jí mít v dobré formě. :) Ještě že nás neslyší.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 17.02.2016
                        Autor: Robikl
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Menší motor na 48V

                               

                          No občas tam prudší kopec je,dřív jsem tyhle prudší chodil pěšky a teď je vyjedu se střeďákem na lehký převod rychlostí cca 7-8 km/hod.No naštěstí jich není tolik a buď se dají objet,nebo i vyšlápnout pěšky,to je taky řešení.Ta moje ženská není zas taková fanatická cyklistka,aby z kola neslezla, naopak se projde ráda:-)Já teď právě hledám možnosti,co by pro ni bylo nejlepší,jasně že je to nejlepší ozkoušet.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 17.02.2016
                          Autor: pobrdny
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Menší motor na 48V

                             

                        Někde jsem viděl středový s torzním čidlem. Ale jen v nějaké slabší verzi. Tam to má teoreticky fungovat tak, že když ubere při řazení tlak na pedály, tak má polevit i motor a to ikdyž bude točit klikama. Ale asi tam bude nějaké zpoždění. Nevím. Chtělo by to u nějakého prodejce nebo v půjčovně nejdříve vyzkoušet. Přeci jen tě to bude stát peníze.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 17.02.2016
                        Autor: Robikl
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Menší motor na 48V

                               

                          Jde o středový motor Apache s torzním snímačem - nabízí e-pohon, měl by být k vidění i v PRE-kolo v Jungmanově ulici. Ale jen 250W / 36V.

                          http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/3-1-Sety-na...

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 17.02.2016
                          Autor: vysočina
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Menší motor na 48V

                                 

                            Díky,tenhle má vyhlídnutý švára,taky hledá něco pro manželku :-)Chci se na něj taky mrknout,nicméně tím že potřebuju motor na 48V,tak tohle bude oříšek:-( Takže momentálně se rozmýšlím mezi tím nábojovým z Číny,co mě doporučuje Kormík; nebo Smart Pie a stejným střeďákem co mám já-BBS-2,prostě si musím vybrat něco jednoduchýho,spolehlivýho,co funguje na 48V.Tady v ČR je problém,že sem nikdo nevozí menší motory na napětí 48V,přitom v tom čínským shopu"elifebike"jich je na výběr dost,u většiny motorů jsou dvě verze,je možnost vybrat 36V/48V.Je tam třeba i střeďák 48V/350W.Škoda,že si naši dovozci neuvědomují tuhle "díru"na trhu,kdy jezdí partneři různých váhových kategorií a chtějí mít možnost využívat druhou baterku jako záložní na sólo delší tůry.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 17.02.2016
                            Autor: pobrdny
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Menší motor na 48V

                                   

                              Konečně jsem přemluvil moji paní, že ji pořídím elektrokolo, trvalo to několik let, ale podařilo se. Ale má určité požadavky. Kolo musí být pohodlné-bez štangle a řadit nebude. Co tam dám za motor ještě nemám jasno.Ve výběru jsou tyto sady:http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&...
                              Výhoda- motor řadí sám podle otáček
                              nebo jezdec přeřadí tlačítkem
                              volba 36/48v
                              je docela malý a lehký 3kg
                              velice úsporný bere max jen 15A
                              na rovině dá až 35km a 14% stoupání bez příšlapu zvládne 8km/h i s 105kg jezdcem.
                              Má až 50Nm krouťák
                              nevíhody: nemá rád couvání a tím se občas zasekne.

                              Další je již osvědčený můj úderník

                              http://www.elifebike.com/peng/iview.asp?KeyID...

                              dobře ho znám je velice spolehlivej a má taky 52Nm

                              Ještě je tu jede, který stojí za pozornost a to tenhle:

                              http://translate.google.com/translate?hl=cs&...

                              Má největší sílu ze všech a ve verzi 800w údajně dá 96Nm a mají rozteč 100mm i zadní 135mm.Jsou vysokoobrátkové a převod 1:16
                              Bafag 1:5 a Xiongda 1:4 a 1:8

                              Pak je tu ještě asi napodobenina Q128C a to tahle

                              http://www.elifebike.com/peng/iview.asp?KeyID...
                              Když jsem se ptal pana Denga na parametry tohoto motoru tak neví!! On to prodává a neví...
                              Tak jestli nemáš ještě vybráno... je o tom zajímavá diskuse na www.pedelecs. Pro jednu tuhle sadu se musím rozhodnout.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 22.03.2016
                              Autor: kormik
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

450 cyklistů (2 přihlášení)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024