tak jsem asi jen zmatený, 116 se mi ukazuje jako 115 ... tak nicosh... sorosh
Nejsi zmatený, při zakládání 116 bylo omylem napsáno 115 a název tématu už nejde opravit.
K http://www.nakole.cz/diskuse/20368-co-vas...
Ale to je v pořádku, že to je jen přestupek. Aby to byl trestný čin, tak musí po chycení dotyčného bez řidičáku proběhnout správní řízení se vším všudy, musí být vyfdané rozhodnutí o zákazu řízení a to musí nabýt právní moci. Teprve po nabytí právní moci takového zákazu může být řízení bez řidičáku posuzované jako trestní čin maření výkonu úředního rozhodnutí.
Do pravomocného rozhodnutí jsou všechna podobná jednání jen přestupkem. Proto byl jeden čas prosazován návrh aby na pověřených úřadech byl jeden úředník non-stop, který by okamžitě v podobných případech rozhodl a uložil trest a třeba i zákaz. Návrh neprošel.
Totéž platí i pro trestné činy (přečiny) kde je podmínkou spáchání předchozí odsouzení.
Snad jsem to napsal srozumitelně :-)
... srozumitelně, přesto tě někdo ´nemá rád´ ...
No jo, ale v tomhle případě by mě fakt docela zajímalo co jsem napsal blbě nebo s čím není souhlas.
Neproslo, protoze to nejde. Ano, formalne lze spravni rizeni provest behem asi tak 20 minut, ale to musi chtit obe strany. Napriklad, pokud mi stat milostive povoluje nakup pistole, je to spravko a pokud specham a ourada ma cas, nikdy to netrva dele jak hodinu.
Naopak, pokud jedna strana nechce, je vice veci, ktere lze udelat, ci neudelat a pak neni mozne okamzite rozhodnout. Prenastavit ta pravidla tak, aby vyhovovala vyse zminenemu principu by znamenalo takove kotrmelce v zakladnich pravnich principech, ze ani zakonodarce, ktery si s oblibou vytira rit i ustavnimi principy se do toho zatím nepustil.
K zadrzeni ridicaku aktualne je nastaveny pomerne rozumny a jednoznacny mechanismus, neni treba vymyslet silene konstrukty, aby mel ourada jednodussi zivot a prumernej Pepa Vohnout, zrout burtu z Lidlu, pocit sucha, tepla a bezpeci.
No jo, to jsem se chtěla už dávno zeptat.
Když je člověk na veřejnosti ozbrojen střelnou zbraní, tak je povinen nosit sebou svůj zbrojní průkaz?
Jak to má ozbrojený Pepa Vohnout?
Jo.
Pokud mam ZP skupinu E opravnujici me drzet a nosit kratkou palnou zbran (pistole, revolver), musim dodrzovat:
u sebe zbrojni prukaz a prukaz zbrane.
Nebyt ovlivnen (chlast, prasky, drogy)
Nosit mohu jen skryte (nesmi koukat ani kousek, ani obrys zbrane).
Nesmim s sebou mit na akci kde je predpoklad velkeho mnozstvi lidi (na fotbale, na koncerte, na demonstraci).
Muzu mit u sebe dve nabite zbrane.
A perlicka, netykaji se me vsechny ty samolepky s preskrtlou pistoli na bankacha uradech ........
Jedina vyjimka jsou instituce vybavene ramem (soudy), tam me vratny odzbroji a pistoli mi uschova.
Poruseni kterehokoliv z vyse uvedenych = prestupek. A dva prestupky = papiry do cistirny.
Pepu Vohnouta neznam, ale myslim, ze pokud u sebe nosi pistoli, chtel bych aby byl pobliz, az se neco semele a ja u sebe nebudu nic mit ;)
8-)
To se ale nikdy nestane!
Minimálně nohy u sebe můžeš mít vždycky ...
8-)
Chtel bych kracet zivotem s jistotou, ze se nemuze nic semlit .....
Zavidim Vam :)
A ta bouchačka vám tu jistotu dodává? Opravdu tomu věříte?
Divna otazka. Ano, verim. Pokud bych v to neveril, bouchacku nenosim.
A už vám pomohla třeba v případě těžké autonehody?
Ač je to možná pro někoho překvapivé, tak u nás třeba počet obětí v důsledku dopravních nehod pořád vysoce převyšuje počet obětí teroristických, násilných, vražedných trestných činů.
Ale možná máte pravdu. Kdyby se kolem silnic rozmístili ostřelovači, kteří by okamžitě mířili na nebezpečně jedoucí řidiče, tak by se ty počty možná změnily. U dopravních nehod by mohly klesnou...
Ale dokud to nenastane, tak budu pořád volit "srabácký" model obrany. Místo tasení zbraně se budu snažit se řidiči, který mě bude ohrožovat, vyhnout, třeba i zbabělým útěkem do hlubin pankejtu:-))
No někde jsem četl, že úmrtnost při dopravních nehodách v zemích odkud do evropy převážně prchají je poměrně větší než u nás.
Taky jsem četl, že řízení bez řidičáku soud třeba ve Švédsku uprchlíkům z některých zemí klidně povolí, ovšem domorodcům to netoleruje.
Myslíš , že počet obětí dopravních nehod v Evropě se může zvýšit, protože některé řidičské manýry se nám netolerují a jim ano ?
Ale stejně je fajn, jak se vždy vytáhne v debatách argument o nějakém " evropském umírání" které nám údajně nevadí a srovnává se to s terorismem, místo toho aby se zvažovala sčítací varianta, tedy že budeme mít jak terorismus tak nějaké to " námi nevnímané evropské umirání" pěkně dohromady...
Evidentně jsi nepochopil rozdíl mezi úředně povoleným(tolerovaným) řízením bez řidičáku a tím, čemu říkáš "řidičské manýry".
Kdybys měl dobrou vůli, v rámci "sčítací varianty" bys mohl zohlednit a tolerovat zvýšený počet řidičů i jejich počáteční problémy.
Jenže z tebe mám dojem, že to použiješ jako další kladivo na imigranty, že bys rád rozdělil a proti sobě poštval i kolegy motoristy.
Tolerovat neznalost a neschopnost a neochotu se podřídit pravidlům při neexistenci přísných a tvrdých trestů?
Já teda dost dobře nechápu, proč by měli jezdit autem bez řidičáku? To nemůžou udělat testy a praktickou zkoušku (nebo jak to dělají v té které zemi) a nafasovat řidičák? Dyť, pokud jsou v nějakém táboře, stejně nemaj auto a kam potřebujou jezdit? Pochybuju, že už maj poprohlížený všechny zajímavosti v okolí pěšmo a že by je případně neodvezli, když si to domluví. A pokud už jsou ofiko mimo tábor, tak ať na ně platí stejný pravidla a udělaj si papíry, pokud už si stačili vydělat na vlastní auto. Nebo to jako fasujou auta zároveň s lednicou, televizou a peřinama?
Hele to taky nechápu, já bych ho za jízdu bez papírů zavřel stejně jako místní.
Jenže újezďák do toho hned namontoval zvýšený počet nehod, bez ohledu na jejich příčinu.
A navíc je evidentně schopen tyhle nehody sčítat s obětmi teroristických útoků.
Jinak řečeno - on se domnívá, že by bylo vhodné nehody zapříčiněné imigranty klást na stejnou úroveň s teroristickými útoky, což je tradiční, újezďácký, manipulativní humus.
No nevím, ale všiml jste si vůbec, že nasilnou kriminalitu, terorismus a automobilismus v této větvi spojila Lanna a já pouze reaguji ?
Proč se vlastně ptám, vy jste si toho určitě všiml. To vám přeci nemohlo ujít , že ?
Ale přesto jste se projevil jako mistr manipulátor pokusil jste se kydnout něco z vašich smyšlenek o diskusi do diskuse :)
No a zase to nevyšlo co?
To nevadí, když to nebude dlouho vycházet, tsk si zase vezmete jiný nick a budete tvrdit, že vás k tomu donutili :D
Hergot proč ty jsi vlastně přestal používat nick Klánovický Expres? Měl by ses k němu alespoň občas vrátit, poslední dobou mám tendenci zapomínat, co jsi vlastně zač.
Podle vás soudíte ostatní, to je jisté.
Nikdy jsem nepoužíval jiný nick než újezďák , dokonce i na jiných webech ( třeba prahou na kole nebo obyčejné noviny ) jsem vždy byl újezďák .
Navíc opět nereagujete na to, že jste mě osočil ze zavedení souvislosti, kterou v této větvi zavedl někdo jiný.
Jenže vás nelze podezírat z toho, že nečtete a nechápete psaný text, kdepak kampak na vás.
Vy jenom šíravníkujete herasoviny a nemáte kouličky ani na to, aby jste se omluvil, místo toho šířéte pomluvy, které ze zoufalství taháte prakticky bez iq z vaší tykve.
Takže ještě jednou, přečtěte si co jsem napsal, zapněte myslivnu a přestaňte veřejně lhát, na tomhle webu jste toho předvedl už hodně a každý vás tu zná.
Ps o tom jaký jste člověk jasně svědčí to, že jste z tohoto webu vyštval medvěda pak jste se k němu nastěhoval na web a dělal tam dobráka... to mi přijde hnusnější než ty vaše obvyklé sviňárničky zde..
Teda Klánovickej, ty jsi ale zlej, vůbec jsi nezmínil, jak jsem odtud vyštval nepřihlášeného tydýta, poctivý kluky z Čemby, ubližoval radce, rondovi, lelkovi a dalším, a to kdybys věděl, jak strašně jsem ublížil jindrovi!
Ty jopa, vždyť já teď kvůli tobě vypadám jak podprdůměrnej hajzl :-/
To bude asi tím, že si na ty vaše místně diskusní sviňárny tak jako vy nevedu záznamy.
Člověku s jedním nickem si stačí pamatovat, co řekl, psal nebo přikládal za fotky ale chápu, že vy v tom máte poněkud multinikový chaos
No a ještě jednou to že jsem z druhé strany klánovického lesa přece neznamená, že vy nejste ze zemplínské šíravy pane agente s teplou vodou...
Ps : podprůměrnej si před slovo hajzl nedávejte, to z vás hvězdu prioru skutečně neudělá...
Prosím pěkně, do vašich osobních sporů se nehodlám míchat.
Ovšem za sebe musím říct, že jsem násilnou kriminalitu a terorismus sice použila, ale rozhodně nespojila, naopak dala do kontrastu s automobilismem. Jeli na faktu, který jsem uvedla, něco nepravdivého, prosím, aby jsi mě vyvedl v rámci slušné diskuse z omylu.
O uprchlících jsem neřekla ani slovo, že ne:-))
Měl jsem potřebu reagovat spíš na to, že jsi spojila nespojitelné a připomenout, že dopravní oběti nemáme jen u nás a že kultura dopravy v Evropě je přece jenom jinde, než kultura dopravy tam " odkud převážně přicházejí".
Jinými slovy prostě možná místo porovnávání různých problémů je můžeme sčítat ( teda naše problémy a jejich problémy dohromady )
Čistě polopaticky mě už unavuje zoufalá argumentace, že u nás máme taky problémy a tím pádem nám nějaké navíc nemusí vadit.
To ovšem pan šíravník tak nějak neunesl a a poněkud promíchal témata tak, aby to vypadalo, že mě unavují uprchlíci.
No a popravdě rád věřím tomu, že s obyčejným Syřanem by byla klidnější a smysluplnější debata než se středoevropanem šíravníkova ražení. Pár dnes už spíše polosyřanů znám ( ostatně i to šíravník rozporuje) protože jsou to moji příbuzní a když si vzpomenu, jak šíravník o mě šíří, že jsem sem dal mojí fotku, že jsem si za komunismu údajně koupil karavan a vypadám jako jeden zpěvák a jsem nick z Klánovic ( ano to je přes les, to očividné) tak si vzpomenu na Hraboshe, který se za osočení dokázal jako chlap omluvit a nad lhářem šíravníkem se tak maximálno ušklíbnu,,, nemá ani koule na to aby přiznal chybu, natož aby měl koule na to přiznat, že je lhář...
Rozumím, až na to, že jsem nikdy neřekla, že protože máme své vlastní problémy, nemáme si všímat, nebo máme bagatelizovat, problémy navíc. To je tvůj konstrukt.
Ke zbytku nemám co dodat, tvůj osobní boj s kýmkoliv zde, je tvůj boj. Bojuj, já své "směšné boje" taky bojuju za sebe a nechci a nebudu se zaklínat nikým jiným zde přítomným.
Mezi námi dvěma vyřešeno:-))
moje osobní boje jsou už spíš řidší(není chuť ani čas) , ale zapomenout na to, jak zde ostře šel šíravník pod jinými nicky po medvědovi a pak se dozvědět, že mu chodí na jeho osobní stránky pochlebovat , tak na to se zapomenout skutečně nedá....
ale občas si člověk to špínu musí připomenout, hlavně když tady špínamultinick káže o morálce...
Ted vazne nerozumim?
Jak to souvisi?
No uvádím příklad nebezpečné situace, která se může přihodit a ptám se, jak vám v té situaci bouchačka pomáhá. Protože vy píšete, že věříte, že vám pomáhá, kdyby jste nevěřil, tak byste ji nenosil.
Uveďte tedy, prosím, situace, ve kterých vám nošení zbraně zaručuje onen dobrý pocit jistoty.
Jinak já samozřejmě nemám nic proti vaší náklonnosti ke střelným zbraním. To je vaše věc. Já jen patřím k lidem, kteří tu náklonnost s vámi nesdílí, možná proto, že vím, že jsem pidlovoká a vůbec manuálně nezručná, tudíž se zbraní v ruce potenciálně nebezpečná sobě, a co je mnohem horší, také vám:-))
Aha.
Tak u nehody - ne moji a velmi neprimo - uz taky jednou pomohla.
Jinak takova ta klasika: tri naliti rusky mluvici nad ranem v centru Prahy.
Houkajici alarm na strelnici, projit ty prostory s vedomim, ze pokud se tam nekdo dostal a louskl trezor, ma palebnou silu asi jako jednotka URNY, taky jsem byl rad, ze jde se mnou.
Spani venku, rikate tomu tady "natezko", at uz s motorkou, nebo pesi - lip se usina se zelezem ve spacaku.
Chapu, ze zbran nechcete. Co me trochu desi, je to, jak se Vam zbran spojila s pocitem ohrozeni. Mate nejaky konkretni zazitek, nebo je to jen neopodstatneny strach z neznameho, umocneny atualni naladou ve spolecnosti?
Je to stejny, jako kdyz se vetsina lidi v CR boji uprchliku a ocekavaji, kdy vlna cernych mladiku znasilni vsechny nemky a vypali cele Nemecko - a to uprchlika videlo tak 100 lidi v CR a jeste pres plot s ostnacem :)
Uz Vas nekdo nekdy i vzdalene ohrozil cimkoliv od poplasnaku vyse?
BTW: vite jak se nazyva strach z neznameho :)
BTW jo, např. http://search.seznam.cz/?q=post%C5%99elil+leg...
:-)
A u tý nehody se stříkačka šikla jako šikovný těžítko, aby vítr nevzal papíry, ne ?
:D jasne, tezitko.
Nestrilelo se, ale byl to jeden z tech dvou pripadu, kdy sla z pouzdra. Nehlasil jsem to tehda, nebudu se rozepisovat. Buh vi, co benga vsechno monitoruji a co by zacali vystrovat.
Naproti bylo sekly auto v zatacce, magor s buhvicim v zile a plynovka.
Strach z neznámého? Vy asi myslíte strach z něčeho nebo někoho cizího.
Tak ten nemám. Kupříkladu Vás neznám, ale strach z vašeho nošení zbraně nemám, jak píšu výše, noste si ji, když chcete.
Sama sebe naopak znám moc dobře a vím, že v mém případě by takové to běžné každodenní nošení zbraně nebylo k ničemu a mohlo by i ublížit.
A ano, situaci, kdy jsem byla doprovázená někým, kdo měl zbraň, znám. Třeba z pěšího putování za migrujícími slony. Bylo to nádherné a byla jsem ráda, že tu zbraň nosí někdo, kdo těm zvířatům dokonale rozumí, zná vzdálenost, na kterou přítomnost člověka akceptují, zná jejich zvyky, umí odhadnout chování a HLAVNĚ PŘEDEVŠÍM umí dělat věci tak, aby nebezpečné situaci zabránil a svoji zbraň NEMUSEL použít.
Jinak mě zatím střelnou zbraní nikdo neohrozil, nicméně bohužel vím, že občas se to lidem stává a mnohdy to dobře nedopadne.
Mými údajnými děsy ze střelných zbraní se opravdu nemusíte zatěžovat, byl by to jen projev zbytečné vaši obavy z "neznámého".
Tak to já strach z vaší a jiných zbraní nošených neviditelně v mém okolí mám. Jsou to nástroje na zabíjení a vyhrožování zabitím. I vy jste se tu přiznal, že už jste ji k vyhrožování zabitím několikrát použil. Nechci spekulovat proč a zda oprávněně, to není podstatné. Podstatné je to, že nikdo nedokáže zajistit, že když mu uklouznou nervy a rozlišovací schopnosti, tak že tu zbraň nepoužije špatně. Pravidelně se to stává i profesionálům. I vy dobře víte, že její použití bude přezkoumáváno a může vás snadno dostat do konfliktu se zákonem. Ale protože si myslíte, že je lepší být souzen dvanácti než nesen šesti, tak ten možný omyl berete jako nutný risk. Ten kdo zbraň nemá, musí najít cestu z krize pro okolí bezpečnějšími prostředky. Pro něj je to snad nebezpečnější, pro to okolí je to mnohem lepší. Samozřejmě to neplatí v zemích jako je současný Izrael, kde jsou lidé náhodně napadáni nepřátelskými fanatiky a ohrožováni na životě a zdraví. Ale tento stav v Evropě nenastal a dá Bůh, že snad nenastane. Zatím jsme ve velice bezpečné zemi, kde se konfliktům s fyzickým ohrožením dá vyhýbat a netřeba nosit zbraň.
Na mě to navíc celé dělá dojem, že víc než o pocit bezpečí jde o pocit důležitosti...
Znám člověka, který kdysi dávno zčistajasna někdy o půlnoci v hospodě tasil zbraň a pálil, naštěstí do stropu. Naštěstí se nikomu nic nestalo. Byl v depce a byl namol. Zbytek hospody (komplet neozbrojen) ho dokázal pacifikovat.
Dnes už zbraň nenosí a prošel psychiatrickou léčbou.
Ano, pokud někdo používá zbraň na podporu svého ega, které si většinou pošramotil někde jinde zpackanými vztahy nebo zpackaným životem, je to moc a moc zlé a je to pro okolí nebezpečné.
Zbraň by měl nosit vyrovnaný člověk, který se umí ovládat a je dokonale vyškolený v tom, jak a kdy nastane chvíle, kdy je bezprostředně nutné zbraň použít.
A ještě mnohem vyškolenější by měl být v tom, kdy, teda skoro vždy, ji netasit. Každej psycholog, nebo i policajtskej praktik potvrdí, že nejhorší je vytáhnout kvér na grázla, kterej mává pistolí jen na zastrašení oběti (většinou). To je pak teprv zaděláno na malér.
ale to je v každé slušné příručce :)
Dokonce i některé sebeobrany říkají, že je kolikrát lepší konflikt neeskalovat, problém je najít tu hranici vnimání jestli je to " jen na zastrašení oběti" nebo už " předehra k peklu".
Tím spíš je úsměvné, co tady František popisuje za scénáře. Nebo že by jen vlhké pistolnické sny ?
Obecně je úsměvné skoro všechno,
ze začátku byli úsměvný i Adolfův kampf, Benitovy projevy či Bedřichův kapitál nebo úplně nedávno willkommen kultur .
Toho sluníčka a světlých budoucností co z toho zářilo
A co jako??? Někdo na mne vytáhnout kvér, tak mu "ustřelím hlavu", pokud to tedy stihnu... Nevím jaká přiměřenější obrana by se v tomhle případě dala jinak použít. Když už tasí, tak by si měl uvědomit, že to ten druhý nenechá bez reakce. Buď z toho konfliktu bude chtít vycouvat nebo holt tasí taky, ale pak ten, který začal mávat pistolí jako první, musí taky počítat s následky. Jednoduché jak facka...
Jenže v tomhle našem/EU právním marastu to tak jednoduché zase nebude :-/
No a to je právě to, o čem píšu. Horké hlavy zblblé filmovýma přestřelkama, kde ten hodnej vždycky vystřelí dřív a pokaždý trefí :-))
Jo, vyprovokovat ke střelbě dřeváka, kterej by jinak nevystřelil a jen dělal humbuk, to nebude to pravý vořechový ;-)
:-)
To asi ne, ale spíš by bylo k zamyšlení (a asi hlavně úpravě příslušných zákonů) jak se takový dřevák k té zbrani legálně vůbec dostal...
A zkoušel si to někdky, alespoň cvičně? Proti namířené zbrani tasit tu svou, zamířit a být rychlejší?
A zkoušel si někdy po uběhnutých 200 m tasit a na 20 m trefit terč, nebo alespoň vrata od stodoly?
Ne... Proč? :-) A proč bych měl běhat, ještě k tomu takovou dálku 200m?
Jenom teoretizuji...
Ten dotaz se týká v podstatě každého kdo by si myslel, že je možné a hlavně snadné reagovat tak jako si napsal v první větě. "Vytáhnout a trefit". To je ten problém, trefit, trefit první a hlavně toho správného.
A ten běh docela slušně při tréninku nahradí onen šílený stres, který je když jde opravdu do tuhého.
Sprintem uběhnout 200 až 300, zastavit se, ihned tasit a střílet na správný terč.
Vážně to není snadné, nezvládne to ani naprostá většina trénovaných policajtů.
I bez běhu ve stresu trefit alespoň tu stodolu (a ne náhodného čumila) :-)
Starý voják předváděl, jak střílejí zpravodajci.
Skok ze zídky do ´parakotoulu´, ještě v pohybu tasil (kuličkovku) a vystřelil na terč.
(kuličovka - aby nás, čumily, nezranil)
Poprvé se mu to nelíbilo "Vyšel jsem ze cviku!"
Podruhé to bylo lepší ... "Tak a teď to bude tak, jak to má být"
Třetí kotoul a ... kuličkovka se mu v dlaní rozpadla ...
https://www.youtube.com/watch?v=AcPwupoH-o0
(v trochu nezvyklé jazykové mutaci :-)
Mám dalšího kamaráda. Velmi dobrého kamaráda. Absolvovala jsem s ním několik expedic a vždy byl na něj spoleh. Veselý, do party, spolehlivý.
Byl to myslivec a vlastnil zbroják. Jednou se ovšem také v hospodě zlískal a způsobil zdravotní újmu jinému zlískanému (tehdy šlo, mimo jiné drobnější oděrky, o zlámanou čelist a zbraní byla pěst). Následně o zbraň z moci úřední přišel. Považoval to za diskriminaci a bezpráví.
No a co čert nechtěl...pár měsíců na to jel lyžovat na alpský ledovec, dostal tam infarkt, naštěstí byli přítomní dva doktoři, poskytli mu nejnutnější oživovací pomoc a zavolali pro vrtulník.
Přežil to. Jeho zmrtvýchvstání jsme jako kámoši oslavili. Dnes chodí se psem, na zbroják si ani nevzpomene. Pochopil, že jsou situace, kdy nepomůže.
To uvádím jen proto, aby třeba František neměl dojem, že s lidma se zbrojákem a flintou nebo pistolí, nemám vůbec zkušenosti a mám z toho ty děsy:-))
Popravdě řečeno marně přemýšlím jak by si Čech mohl legálně vzít zbraň do Alp bez dlouhého čekání na schválení od rakouských, nebo nedej bože od německých úřadů :)
Pokud vím tak projet německo třeba s dlouhým nožem na ryby natož se vzduchovkou je už docela o hubu.
Jinak dobře že přežil a dobře že měl pojistku protože jinak by se nedoplatil. Pojistky jsou různé, někdo nemá žádnou, někdo má zbraň a někdo se spoléhá na to, že soudit budou policistu, který zloděje zastřelí za něj..
Nevim jak Rakousko, ale do Německa vstoupit s krátkou zbraní je pro běžného turistu naprosto vyloučeno. I pro sportovní zbraně tam je velmi přísný režim.
O tom opravdu nic nevím. Já ani nikde nepsala, že jel do Rakouska se zbraní. Nebo snad ano?
Prostě jel lyžovat a stalo se, co se stalo. Mohlo se to stát kdekoliv, a i kdyby v tu chvíli třeba měl u sebe kvér, tak je mu to plat prtný.
Protože na infart nebo pepku nevystřelíš:-))
No a v tom byla ta pointa.
Legalne to nejde. EU ani zadna narodni legislativa neumoznuje dostat zbran pres hranici jinak, nez na zaklade oznameni do obou zemi s uvedenim presne trasy a duvodu. Schvaluje se to, kazda akce axtra a neni to narokovy. Lisej se jen podminky co a kam jeste jo.
Zajimavy.
Nosim u sebe pistoli, nikoho neohrozuju, na nikoho neutocim, az extra prehnane dodrzuju vsechny souvisejici predpisy - a presto mate potrebu me resit.
Proc?
Uprime se ptam, a pricitam to Vasemu strachu z neznama.
Kvuli svy praci vim o spouste lidi, kteri taky nosi - a asi byste se divila, kolik pistoli a revolveru potkate kazdy den venku, u jakych lidi pod sakem ci rozdrbanymi hadry :)
A já vám uprime odpovídám, že v tomto případě strach z neznáma nemám, že ten můj údajný strach z vaší pistole, sídlí ve vaší hlavě.
Dřív se nosila třeba zaječí pacička. Byla skladnější a lehčí.
(a mohlo se s ní chlastat :-)
A vůbec nejlepší je pořádně nabušený kamoš! Můžes s ním pokecat, narozdíl od zaječí pacičky ti i odpovídá, může s tebou chlastat, opět narozdíl od zaječí pacičky, nikdo do tebe nereje, protože narozdíl od zaječí pacičky je tato "pacička" nepřehlédnutelná, a v krajním případě tě přitáhne i domů; opět narozdíl od zaječí pacičky. Takže samá pozitiva a sociální jistoty... :)
Ještě nemáš hotovou dnešní svodku z Novinek a už prudíš ?
Se zbraní se nejde cajdat nacamranej? Tak to je docela blbé, jinam než do hospody nechodím... :-)))
(jsem fakt zvědavý, kolik blbců se toho zase chytne) ;-)
Jde a nejde. Zákon explicitne zakazuje manipulaci, obecny vyklad nepripousti noseni (tj. mit ji u sebe nabitou, pripravenou strilet) a u drzeni (tj zbran bez naboju v uzavrenem obalu, například v batohu, nebo kabelce) se strelecka obec pre, zda je to pripustne, nebo ne.
IMHO je to mozne.
Samozrejme, v pripade maleru jde všechna odpovědnost za držitelem zbrane, ale v pripade krajni nouze ci nutne obrany (oba pojmy zákon pomerne jasne definuje a každý soud pomerne volne vyklada)se lze strilet i nacamranej :)
Podle mne není o čem se přít:
(3) Držitel zbrojního průkazu skupiny A až E nesmí
...
b) nosit zbraň nebo s ní na veřejnosti nebo na místě veřejnosti přístupném jakkoliv manipulovat, pokud je jeho schopnost k této činnosti snížena požitím alkoholických nápojů nebo jiných návykových látek,11) léků nebo v důsledku nemoci,
Nesmí se nosit, držení není zakázáno, tudíž se smí. Plus nesmí se manipulovat, tzn. zejména zbraň přemístit, nebo měnit polohu pojistky či kohoutu.
Tomu odpovídá běžná praxe, myslivci či sportovci po závodě vybijou, uložej do futrálu a můžou polejt jazyk.
Jak moc je rozumné se vylejt se zbraní v tašce, za to si odpovídá každý sám. Není mi známo, že by v tomto směru byly nějaké excesy.
Pokud by se prokázalo že nalitej nosil, nebo manipuloval (úspěšná obranná střelba bez manipulace není asi představitelná), ale byla mu uznána nutná obrana, má přestupek za nošení ale není trestně stíhán za úspěšnou obranu. (Je to i judikováno.)
Ano, presne receno, tak to je.
Presto je to casti strelcu, takovych tech salonnich teoretiku povazovano za nezakonne.
Ale kazdymu jeho nebe. Ja se s timto probleme nesetkam, neumim posoudit, neb jsem 100% abstinent a vadi mi i kapky co ted uzivam na boleni v krku .....
Dík za odpověď.
Jinak mě ale překvapuje, že nevíte, kdo je Pepa Vohnout. Vždyť jste o něm psal. Je to ten průměrnej Pepa Vohnout, žrout buřtů z Lídlu.
Pepu Vohnouta osobne neznam. Z doslechu vim, jak se stavi k ruznym tem narizenim a zakazum typu potirani silnicnich piratu .... Jeho veta obvykle zacina slovy. "No, ja bych jim ....."
Jestli ma a nosi pistoli, to netusim. Spis myslim ze ne, onehda se vyjadril slovy: "Pistolnici. Pche. K cemu jim to je? Ja bych to zakazal."
Ale kdyz ho potkam, urcite se zeptam. A pak dam vedet.
Pekny den preji :)
buřty a párky z Lidlu jsou pravidelným vítězem testu buřtů a párků v MF Dnes... čili býti žroutem těchto poměrně kvalitních výrobků je vlastně fajn :)
Ano, a s vysokou pravděpodobností neexistuje žádná vystopovatelná souvislost mezi žroutstvím buřtů z Lídlu a afinitou k držení a nošení střelné zbraně.
Prostě, kdo má rád zbraně, ať si je drží a nosí. Kdo má rád buřty z Lídlu, ať si žere buřty z Lídlu.
No smůla je, že jediné lepší buřty než v Lidlu dělají v Šestajovicích a taky tam mají skvělý teplý pult :)
sakra taková chyba, teď lžišířeník bude hlásit, že mám tři nemovitosti, jednu v Újezdě ,druhou v Klánovicích a teď k tomu jím hlášenému karavanu nakonec mám ještě něco v Šestajovích a vypadám jako zpěvák spálený bobek :D
Ale blbost, neprošlo to jen z ekonomických důvodů, bylo by to zbytečně drahé. To, že takový návrh byl jsem zmínil jen jako zajímavost. Ten návrh byl tak nesmyslný, že neměl šanci na úspěch.
Pokud by to prošlo, tak by se přestupce nikdo nemusel ptát jestli chce nebo nechce. To není řízení z jeho žádosti, ale z moci úřední a to je dost rozdíl. Přestupce má právo se řízení účastnit, ale ne povinnost, je to jeho problém.
Blbost je to, co pisete Vy.
Jen namatkou: prezkoumatelnost dukazu, zasada materialni pravdy, moznost odvolani ......
Proste uznate nekoho, kdo se mozna dopustil neceho, co vykazuje znaky prestupku automaticky za vinika? A protoze NSS konstatoval, ze zabaveni RP je trestem, tak vlastne rovnou vinika i potrestate?
Tak daleko v budovani demokracie (nastesti) zatim nejsme.
I s prasarnou zvanou "Objektivni odpovednost provozovatele vozidla" meli zakonodarci velke problemy a je na ustavni principy napasovana jen velmi nalehko. Vim o nekolika pokusech celou vec dotlacit k NSS a US ale vzdy se to zastavi na nizsi urovni, protoze u US by vec najisto neobstala, coz spravni organy velmi dobre vedi a "nahoru" to nepusti.
Čteš něco co jsem nenapsal a domýšlíš si něco co napsáno není, ale tobě by se asi líbilo kdybych to napsal abys mohl bát v opozici a mít výhrady proti správnímu řízení.
Tak znova, nikde jsem nic takového nenapsal a netvrdil. Ty sis nějakým způsobem vydedukoval, že kdyby správní úředník zahájil správní řízení, provedl potřebné úkony a zadržel řidičák a pokud by to bylo možné tak hned vydal rozhodnutí o výši pokuty a třeba i zákazu řízení, že by tím byly nějak porušené zásady správního řízení.
Nevim jak si na to přišel, ale příště čti jen co je napsané a nedomýšlej něco co není.
Troufám si tvrdit, že o zahájení správního řízení, jeho průběhu, provádění důkazů, vydání rozhodnutí a nabytí právní moci a vykonatelnosti rozhodnutí vím docela dost.
A nevěřím, že NSS konstatoval, že zabavení ŘP je trestem.
Už jen proto, že se řidičský průkaz nezabavuje.
Když už chceš tvrdit, že píšu blbosti, tak se to alespoň nauč a zjisti si co se ve správním řízení s řidičákem může udělat a co se dělá.
Takže ještě jednou. Správní úředník by mohl být na úřadu nepřetržitě a ihned konat ve správním řízení, jenomže by to bylo natolik finančně nákladné, že by to nebylo pro společnost nijak účelné a tak se od toho upustilo. To byl jeden jediný důvod proč to tak není. Tohle je jsem psal jen jako drobnou zajímavost, která nemá a ani by neměla vliv na průběh řízení, ale jen v některých případech na rychlost řízení.
A ještě aby sis uvědomil jakž nesmysl si napsal, tak pokud je možné v některých případech provést zkrácené trestní řízení a v podstatě do 48 hodin vynést rozhodnutí o vině a trestu, tak není žádný důvod pro by to nebylo možné provést i u přestupků a rozhodnutí nevydat do 24 hodin.
Ty budovateli demokracie :-))
http://www.lidovky.cz/hn-praha-ma-pripravenou...
už ´zase´ ňáký novoty ...
Prej "lítačka"... :-DD Tak se říkalo vojenské hlídce, co sbírala nalité záklaďáky po putykách...
S lítačkou jezdíme po Praze už drahně let. Na Dálný východ ještě veřejná doprava nedorazila?
My v Praze celý život jezdíme se síťovkou nebo tramvajenkou, lítačka je jakási slovní náplava . S Prahou to nemá žádnou souvislost.
Bud rad, ze vam z toho nejaka naplavka neudelala šalinkartu. To byste asi pisteli na kvadrat :)))
V Praze nemaj šalinkarty?
To maj teda blbý, když si musej kupovat jednotlivý jízdenky.
To se dá i obrátit. Jak by asi běsnili v Šalingradu, že jim někdo okopíroval jeden z jejich základních národoveckých odlišovacích prvků od okolní populace. Určitě by křičeli, že jim to ti hnusní Pražáci ukradli. :D
Jo, v Hradci to bejvali taky akorát vojenský votravové. Průkazce na MHD se tady taky tak neříkalo. Občas to sem zatáhla nějaká náplava, ale nechytlo se to, pokud vím. Přijde mi to slovo takový divný pro tenhle účel. Dětsky primitivní.
http://www.lidovky.cz/machacek-zbavi-se-putin...
http://www.lidovky.cz/uvnitr-tovarny-na-teror...
:o)
"Inženýři IS se snaží vyrobit protiletadlové střely – noční můru všech jejich protivníků"
Tak to bych fakt chtěl vidět ... jak ze starý radiolokačně naváděný sovětský letecký rakety ze šedesátých let s doletem max.10km udělaj infračerveně naváděnou protiletadlovou raketu která by sestřelovala spojenecký letadla v šestikilometrový výšce.
A ještě s 99% účinností :o)))
Odkud lidovky tuhle "šokující" zprávu vytáhly? Něco takového bych čekal v Blesku.
Že se už snad i Švédsko probouzí
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/392841...
Napřed píšou o dětech a pak o pazdrátech mezi 14 až 17 lety. A bandu těhle pubertálních nabuzenců měla krotit dvaadvacetiletá holka ? Fakt nemaj rozum...
njn, "klasika", oni "nevěděli"... Ta jejich kocovina (vítačů, omlouvačů, multikulturních šílenců, dobroserů, sluníček) musí být příšerná... Zejména je nutně sere to, že my "xenofobové" jsme opět měli pravdu. Ale radost z toho nemám. A omluvu neočekávám... ;-)
Ale jinak je to samozřejmě jen a pouze její chyba. Nebyla zabalena od hlavy až k patě jako pumpa v zimě, nesmrděla jako velbloud a hlavně odmítla se podřídit nadřazené rase, které jako nevěřící (nemuslimka) je povinna ve všem vyhovět. "Chlapec" chtěl jen to, na co má právo.
To je menší systémový problém, že tam nebyla přítomna stráž. Předpokládám, že to teď napraví.
Podstatný a velký pokrok je že už o tom alespoň píšou, že se to děje a že hned informují o závažném problému.
Necelých 24 hodin a zas tu vrčí kolovrátek. Ach jo.
S čím máš problém? Že píšou, že se to stalo, že přiznávají problém? A že už i ve Švédsku se probouzejí a veřejně přiznávají obr průser?
Nebo tě sere, že tihle migranti jsou taková zmetci a že ses v nich zklamal a nevěřil si, že to takový může být?
No smiř se s tím, jsou to zmetci a nic dobrého z toho nebude.
A on tě někdo nutí aby jsi to tu četl?
Dá se za nucení považovat to, že mu u hlavy držím nabitý kvér? :)
Já někdy marně přemýšlím, zda bojujete proti zvlčilé migraci nebo proti Hraboshovi nebo jen tupě krafáte:-))
Zkus taky popřemýšlet o Hraboshovi ...
To, co se stalo je strašné. Tak mladá holka. Život ji už nikdo nevrátí, ale doufám, že to pořádně a rychle vyšetří a viník bude potrestán přísně, bez ohledu na mladistvý věk. Protože to by mohlo pomoci.
Dumat o Hraboshovi je zcela zbytečné a úplně bezpředmětné. Je vidět, že vám, přátelé, asi vůbec nic ke štěstí nechybí:-))
Ve škole se to zazývá šikanou. Je to zábava spočívající v "plivání" na vybraného jedince. O žádnou snahu nejde, hlavní je ta skvělá zábava. Projdi si historií tohoto skvělého webu. Kolik už tu bylo lidí, kteří se stali cílem téhle šikany a většinou je to přestalo bavit a zmizeli. Jindra kdysi dokonce ty šikanisty pojmenoval a označil. To v době, kdy bojoval za Medvěda. Jsou to stále stejní lidé.
A chudáček šikanovaný jedinec se sám do té šikany hrne?
http://www.nakole.cz/diskuse/20405-co-vas...
Není to spíš tak, že se cítí nadřazený nám ostatním plebsům a chce neustále řídit a moderovat diskusi k obrazu svému?
´Hrnce´ stačí ignorovat.
Kopáním si hojíš své (i jen domělé) komplexy.
Kopnout si, když kopou ostatní, tak hluboko jsi klesl?
Jde o to, jestli při ignoraci o to víc nekope hrnec :-)
´Vlad-a´, resp. ´Trek-520´ bys mohl pamatovat.
Už jen matně. Tady se toho semele...
Stejně tak může ignorovat Hrabosh příspěvky upozorňující na problémy s přistěhovalci.
Jenže jeho svatá válka za jejich práva a naše povinnosti mu to asi nedovolí ...
A tebe nutí CO? na jeho příspěvky reagovat, popř. mu dokazovat, že nemá pravdu (je ´debo´)?
Nadáváš mu za jeho odlišný názor? To už tu bylo - aji ty tvrdíš, že ti to dost vadilo
Dovolil jsem se ho zeptat s čím má problém a co mu vadí.
A jak je jeho běžným zvykem, tak jeho odpověď a reakce naprosto žádná.
Tedy se dá vyvodit, že Hraboshova reakce byla jen a pouhý hloupý a ubohý výkřik?
MUSÍ PŘESTAT ON PRVNÍ!!!
ON SI ZAČAL !!!
abys ty pak mohl ...
Smutné ...
Hele, máš to pomotaný. Ty příspěvky odkazující na aktuální události sem nikdo nedává natruc Hraboshovi, aby ho vyprovokoval. Prostě to zaujme, nebo se chce o tom pokecat.
´Hrabosh´ zareaguje a snese se na jeho hlavu proud nadávek od vás, co všechno víte líp ...
Ne diskuze, ale hon na čarodějnice, dehonestace ...
Proč KŘIČÍŠ ???
Nebo fakt chceš tvrdit, že já mu nadávám a zakazuju?
Rád věci takhle převracíš naruby?
Opravdu smutné ...
Jen aby AV nakonec nepřišel s tím, že ho (konečně) taky šikanujem :-))
AV néé, s tím přijde přece Brahma! :-DD
Smečka je už skoro kompletní ...
Ale fuj, ty jsi přece Xenofob, tohle je parketa BobBoba :D
Co to vidím? Co to slyším? Já a xenofob?!? To o mne píšeš ty?
Spíše idiotofob... ;-)
No já jen, že Brahma se nedávno holebal, že ON mne NIKDY xenofobem nenazval...
Promiń, já jen opakuji to, jak sám sebe tady veřejně označuješ. Předpokládal jsem, že jsi na to hrdý a že se ti to líbí. Nechtěl jsem tě urazit, jsem jen pomýlený nekonzistentností tvých výroků. Kdybys byl tak hodný, mohl bys nám ozřejmit, jak tě máme nazývat? Patrně to nebude tak jednoduché, jak je obvyklé u ostatních lidí.
Takže na větu: "...už je tu zase kolovrátek" dvanáct reakcí.
Na větu "Tak to zmáčkni a bude klid od dobrosera" nula reakcí.
Chápu to správně?
Má tam čtyři mínusy. Má cenu psát něco k takové blbosti ?
Ano, chápu. Jeden nadhodí blbost, druhý na ni zareaguje ještě větší blbostí. Vosy se slítnou a zabitou švédskou holku už není třeba řešit. Máme jiného strašáka na řešení:-))
Jo se nám tu ty verbální spouště, kvéry u hlav a kalachy začaly rozmáhat. Když ono to zní tak krásně chlapácky...tak jako hospodsky hrdinně:-))
http://zpravy.idnes.cz/jak-se-zbavit-sobotky...
Co je na Zemanovém výroku špatného? Vždyť má (opět) naprostou pravdu! Jediný demokratický způsob, jak odstranit Sobotku, jsou volby. Jaký je jiný způsob? Už jen opravdu nedemokratický, s "kalachem" - třebas státní převrat, další "vítězství pracujícího lidu", vpád okupačních vojsk, atentát...
Tvá teorie má ďouru (jak vjezd do pískovny)
Šikana přichází nevyprovokovaně, oběť je napadána bezdůvodně.
Připadá ti, že by tady někdo nějak zčistajasna útočil na Hraboshe ? (pomiňme "zaláskovanou" dvojičku, ale to nemá s šikanou pranic společného). Vždy je to až reakce na Hraboshovo napomínání a moralizování.
Zvaž příště pořádně termit, než ho nesprávně užiješ. Je to trapnéé ;-)
Nikoliv, šikana nejčastěji postihuje jedince, kteří se něčím odlišují, něčím provokují, jsou jiní. Ty hovoříš o diskusi, ale ta diskuse od vás (nikoliv od tebe) je velice často jen proudem nadávek. Hraboš cítí svou povinnost se vám postavit (Nehledě na to, že ho to zřejmě občas i těší.) a umravňovat vás. Sklízí za to ne opozici, ale otevřené nepřátelství a proud nadávek. Přitom on se nyní o žádné nadávky nesnaží a neprodukuje je. To, že třeba i někdy šlápne vedle, přece nemusí mít takovou odezvu.
Já bych řekl, že jsi tímhle vyhráb jádro pudla : "(Nehledě na to, že ho to zřejmě občas i těší.)"
No samozřejmě, tebe a mne to také přece těší sem psát. Jinak bychom to nedělali. Máme na mnoho věcí rozdílné názory, ale to přece neznamená, že si musíme nadávat a vyjíždět na toho druhého jaksi z principu jeho existence.
Příklad toho, že dobře rozjetá štvavá kampaň dokáže někoho vyštvat je třeba Palmovka. Je to trouba a podivín s ještě podivnějšími názory. Rukou společnou jste ho vyhnali. Já toho nelituji, ale je to zářný příklad jak to funguje. Dejte pozor, aby se něco podobného nestalo Hrabošovi, to by byla opravdu veliká škoda.
Zase to zaměňuješ. Palmiče nikdo nevyštval. S nadávkama (dost vulgárníma) a výhružkama odešel k Medvědovi. A víš co je srandovní ? Že ho za pár tejdnů Medvěd vyhodil ! :-) To myslím o něčem vypovídá.
A s tím jádrem pudla jsi to asi nepřesně pochopil. Nejde o to, koho a jak sem baví něco obecně psát. Ta moje poznámka k té tvé závorce byla mnohem cílenější. Takhle už to bude možná srozumitelnější :
"Hraboš cítí svou povinnost se vám postavit (Nehledě na to, že ho to zřejmě občas i těší.)"
Palmič byl veliký protiva, žádná škoda ho není. Ale uznej, že poslední konflikt s ním už bylo kdo z koho. To jste už po něm šli všichni hlava nehlava. Já se tehdy smál, protože jsem to tomu protivovi přál také. Ale byl vyštípán všeobecnou šikanou, o tom není pochyb.
Ano Hraboše to baví vás provokovat. Avšak v posledním zhruba 1/2 roce to dělá celkem slušně a někteří mu odpovídají dál čistě osobními výpady, naprosto zbytečně a kontraproduktivně. To, že někteří mají takový styl, je to jejich vlastnost, to všichni víme. Někdo je prostě Xenofob a Fašista, druhý často dokáže jen štěkat :) Ale když se všichni společně do někoho takhle pustíte, tak už je to šikana.
Takže tím, že bych sem zavěsil "svodku" událostí z dnešního dopoledne, tak tím šikanuji Hraboshe? Už to fakt nehul... :-DD
No tak schválně: ;-)
Bavorsko žádá ochranu hranic, hrozí i odvoláním Merkelové
Hroutí se Schengen? Evropské státy prodlužují pohraniční kontroly
Sebevražední atentátníci zabili v Sýrii dvě desítky lidí, zraněných je přes sto
Fico: EU páchá rituální sebevraždu
Palestinští mladíci na západním břehu pobodali další dvě Židovky, jedna zemřela, policie oba útočníky zastřelila
Nikoliv, toto jsou fakta. Šikanuješ ho osobními útoky na něj a nadávkami. Zrovna ty jsi ten hlavní útočník a šikanista. To, že někoho nemám rád, přece neznamená, že ho musím programově urážet.
Už to fakt nehul, pleteš si pak poněkud realitu. Na osobní útoky a nadávky je tady expert Hrabosh.
A mimochodem - když jsou to fakta; proč na to Hrabosh reaguje slovy o kolovrátku? Případně Nevotravuj, Jdi do prdele, Debile, xenofobní sračky, atp.?
Kolovrátek a to jste se do sebe docela trefil.
Začínáte připomínat doby Československé televize a slavné
" narušitele Václavského náměstí"
https://www.youtube.com/watch?v=cE9l_elvkjo
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/392863...
Nečinnost a neschopnost EU nahrává populistům. A třeba i budoucím diktátorům, jestli to současná garnitura dotáhne tak daleko, že běžné lidi dožene k volbě těch, co slíbí rázné a snadné řešení ...
Takže demokracie a komunistická ideologie mají k sobě velmi blízko?
Bylo by krásné, kdyby komplet (ne jen částečně) fugovaly ...
V čem mají blízko ? Komunisti se na něco ptali ? Nechali by zvolit někoho jiného ?
"... kdyby komplet fungovaly ..."
Aby ti Kalousek nakonec nebyl dobrej:
http://www.novinky.cz/domaci/392973-obrat-v...
Je-li hodnotící "firma" financována z darů soukromníků a firem, je jasné, že si je nebude chtít rozházet negativním hodnocením.
Negativně může (a také tak činí) hodnotit Putina, severní Koreu a další, jí nepřispívající
Holky, tak už se přestaňte bránit. nebo dostanete pokutu...
http://www.novinky.cz/zahranicni/392948-danka...
Bludný kruh v zakletí vlastních zákonů.
Kdypak asi konečně pochopí, že jediným řešením je pouze radikální řez, humanita a korektnost stranou...
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/392947...
A ještě přidám hodně smutnou zajímavost.
Švédsko přiznalo, že v roce 2014 bylo oznámeno 148 útoků migrantů na pracovníky migračních zařízení a v roce 2015 to bylo už 322 útoků.
Švédská policie také přiznala, že od září 2015 z důvodů hlídání migrantů byla nucena výrazně snížit až zastavit svoji běžnou činnost v oblasti zajištění veřejného pořádku, silniční dopravy a protidrogové činnosti.
Hroutí se jim to opravdu razantním způsobem. Hlavně, že drželi hubu, neinformovali, tvářili se slunečně a kritizovali všechny co dělali nějaká bezpečnostní opatření nebo se o to alespoň pokoušeli.
Nová vernisáž v Rudolfinu
http://www.galerierudolfinum.cz/cs/exhibition...
Dánka se ubránila sexuálnímu útočníkovi, čeká ji zřejmě pokuta
Sedmnáctiletou Dánku, která se s pomocí pepřového spreje ubránila sexuálnímu útočníkovi, čeká pravděpodobně pokuta 500 dánských korun (1800 Kč).
http://www.novinky.cz/zahranicni/392948-danka...
Správně! Co si to ta xenofobní rasistická netolerantní fašistická extrémistická piča dovolila?!?
Stockholm už není bezpečný. Švédská policie přiznala, že neuhlídá pořádek
Centrum Stockholmu už není bezpečné město. Hlavní železniční nádraží a jeho okolí okupují gangy nezletilých přistěhovalců marockého původu, kteří okrádají kolemjdoucí, sexuálně obtěžují ženy a napadají pracovníky ostrahy. Přiznala to švédská police s tím, že nadále není schopna zjednat pořádek.
„Zatýkáte pořád ty samé lidi dokola. A oni je znova a znova propouštějí, protože nemáme, jak zjistit jejich totožnosti ani věk. Stává se, že si mladík zvesela vykračuje před policistou, který ho před tím zadržel,“ řekl STV Bjorn Cewenhielm, šéf speciální policejní jednotky Alma, která se specializuje na kriminalitu migrantů.
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/392947...
No ty pičo... Takže opět jsme my "xenofobové" měli pravdu. A to bylo řevu od všech těch vítačů, dobroserů, omlouvačů, multi kulturních pošuků, že nic takového není, neexistuje a že je to jen fašistická propaganda... :-/
Nečetli a přesto rozmrazili ;-)
http://echo24.cz/a/i2aUd/rakousko-planuje...
To se bude klukům líbit, z takových nápadů určitě ucvrkávají blahem.
No ale když na to maj, tak proč ne, alespoň se jim krapet přiblížíme :-)
Ale, to je objev :-) Že jim to prozření ale trvalo...
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/393060...
Vůbec neprozřel, o čemž svědčí jeho poznámka "že jediným okamžitým řešením je rychle vracet tyto ekonomické migranty zpátky do vlasti", jejich naivita musí děsit každého Evropana.
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/393066...
To je jasný, že Řecko se svými ostrovy na dohled od Turecka drží Černýho Petra. Ale na registrace se vykašlali, přitom mohli už dávno požadovat od Unie úředníky, techniku, financování.
Co by se ale dělalo s těmi k navrácení, to netušim. Žádná ze zemí je nebude chtít přijmout zpět.
Nj, když to sluníčkářům nejde po dobrém... :-/
http://zpravy.idnes.cz/humanitarni-pracovnik-si...
Tak doufejme, že NenávistZdarma vysvětlí i tento hoax!!
http://www.lidovky.cz/beranek-prestanme-byt...
No tak hlavně aby si to vzali k srdci politici!
Třeba jejich představa, že když imigrant projde půlhodinovým školením jak se chovat v Evropě, nebo si prohlédne pár piktogramů při vstupu do aquaparku, že se jako mávnutím kouzelného proutku vnitřně změní a zahodí vše, co se ve svém dosavadním životě učil.
Teď už tedy víme, že je to od politiků nejen blbost ale hlavně intelektuální lenost:
"Neměli bychom se nechávat strhávat jednoduše znějící myšlenkou, podle které když islám nějak „spravíme“, případně ho mávnutím kouzelného proutku zcela vymažeme z myslí lidí, tak všechny problémy v oblasti zmizí. Tyto úvahy jsou pouze ukázkou značné intelektuální lenosti"
http://www.lidovky.cz/pokud-ctete-koran-doslova...
integrace je neuctivá k islámu :)
http://zahranicni.eurozpravy.cz/eu/143793...
Trevor má jedinou kliku, není to bílý muž a tak je poměrně těžké ho jednoduše ukřičet nebo rovnou šoupnout někam mezi fašouny i když jim docela narušil kruhy s tou integrací :D
To je úplně jak z blbýho Hollywoodskýho filmu:
http://www.lidovky.cz/britske-komando-uderilo...
A pak že prej jich už je moc...
http://www.novinky.cz/veda-skoly/393136...
63-letý student na gymplu? Kdyby na průmce, ale na gymplu a dálkově k tomu ...
Taky to může bejt zakuklenej okresní školní inspektor. Přečti nebo shlídni "Vyšetřování ztráty třídní knihy". Potom by se ve Vyškově nemusely ztrácet čepice. Tři vlněné pletené a jedna plátěná se štítkem.
Opět zaujalo, opět to sedlo jak prdel na hrnec...
"Už jsem dost starý na to, abych si znovu zvykal, že všichni jsou si rovni, ale někteří jsou si rovnější. Nebudu brát ohled na toho, kdo nehodlá brát ohledy na mě" aneb velmi otevřený článek (zcela bez obalu) bývalého velitele naší speciální jednotky SOG o uprchlické krizi...
http://www.armyweb.cz/clanek/s-evropskou-unii...
"Profesor Peter Wadhams z Cambridge tento týden předpověděl, že led z Arktidy úplně zmizí někdy v letech 2015-2016."
Kde asi udělal soudruh "Wadhams z Cambridge" chybu? Leda by to ještě do konce roku roztálo. :-)
http://www.national-geographic.cz/clanky/do...
To je samozřejmě posunutá interpretace. Původně se jednalo o rozhovor paní Wadhamsové s manželem a šlo jí o to, kdy konečně odmrazí tu ledničku značky Arktida. A on ji slíbil, že do konce roku to udělá.
A když chlap řekne, že něco udělá, tak to udělá. Není potřeba mu to každého čtvrt roku připomínat...
Jen pro jistotu - ten článek je z 21. 09. 2012.
asi o dva roky později seznal, že je potřeba to totální tání šoupnout do roku 2020¨
http://barentsobserver.com/en/arctic/2014/11...
legrační v souvislosti je to, že jak Kanada, tak USA i Rusko se chystají rozšířit flotily ledoborců, asi nečtou pana profesora dostatečně pozorně :)
http://www.reuters.com/article/us-usa...
http://www.nunatsiaqonline.ca/stories/article...
http://sputniknews.com/russia/20160128...
Jů to je přece ten profesor co hlásá, že někdo rafinovaně vraždí klimatology ?
http://www.dailymail.co.uk/news/article-3174599...
2015, nebo 2105, případně 5012, na tom nesejde! Víš jak to bylo s ledovci v roce 2035, ne? Tedy 2350 ...
Hlavní je že taje (a to kurevsky, tady u nás už nezbylo skoro nic) a můžeš za to TY!
Ty Himaláje trošku připomínají akci jistič 2017 :) Aneb je úplně jedno kolik energie z větrníků, slunečníků a bioprdíků požerete a kolik to bude ve skutečnosti stát .
Důležité pro udržení sociálně vyrovnané a spokojené society je mít jak ledovce v roce 2350 v Himaláji,tak podhimalájce v roce 2018 v Německu a doma mít fakt pořádný jistič :)
I když mám dojem, že důležitější než férová cena energie bude ráže a kadence toho domácího jističe...
Nj, co se v mládí naučíš... :-/
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-uprchlicka...
Kozel zkoušel jezdit na tygrovi (od 10.minuty). Dostal lekci. No, snad to dopadne, jak nejlíp to může dopadnout, tygr bude mít pokoj a z kozla bude do konce života geroj.
https://www.youtube.com/watch?v=MkFkxRQNNzI&...
NJN, Novinky s přesností sobě vlastní.
http://www.novinky.cz/koktejl/393360-neobvykle...
Tygra neuspali, odlákali ho z výběhu na krmení, tygřice nikde blízko nebyla akorát to kozel přehnal, jezdit na tygrovi se nevyplácí.
Co teď s kozlem? Prej bude kandidovat do dumy! Maj recht, jeden poslaneckej plat se safariparku bude hodit a kozel má o zábavu postaráno :))
http://www.safaripark25.ru/index.php?option=com...
Stejně to byl hezkej příběh, filmových záběrů mají na celovečerní film. Jsem to sledovala a chvílemi mi toho tygra bylo až líto, bo kozel byl pěknej uzurpátor. Ale zas na druhou stranu musí mít nějakou auru, ne každej by vydržel dva měsíce s tygrem v kleci. A tak to nemohlo zůstat věčně, s tygrem mají jiný plány, dopadlo to, jak nejlíp mohlo.
Ona ta naše euroamerická civilizace na tu "korektnost" a "všechstejnost" snad dojede.
"Máme co dočinění s dlouhodobým politickým trendem, který se z neschopnosti snaží dělat ctnost. Nedokážu si vysvětlit popularitu současné 'sociální spravedlnosti' na středoškolské úrovni jinak, než přílišnou zhýčkaností dnešních dětí. Taková je ale Obamova Amerika, která oslavuje průměrnost, zatímco zesměšňuje talent a nadání."
http://sport.tiscali.cz/sport-naruby...
http://www.securitymagazin.cz/technologie/ak47...
... že by se Američani chystali "odvolat" presidenta?
(je to jedna z amerických tradic)
Mnoho podob demokracie
http://nazory.euro.e15.cz/analyzy/the-economist...
demokratický socialismus?
http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/mezi-tureckem...
To by mě zajímalo, před čím ti tzv. uprchlíci z toho Turecka prchali...
A ty bys dobrovolně zůstal v tureckých migračních táborech za těch určitě zoufalých podmínek, které tam jsou?
Tam je důležité si uvědomit, že tam se v zásadě v žádné zemi s lidmi z jiných kmenů vůbec nemažou.
Vem si takové palestince, všichni místní za ně plédují a bojují, ale nikdo je po pár měsících už nechce, všude je drží na uzdě a kde je pustí tam desítky let tráva neroste... Libanon nebo Jordánsko či Egypt by mohli vyprávět. Kdyby se task jako se v Libanonu k palestincům chovali israelci, tak by je ..........
No a ty podmínky jsou důvod proč mnozí odtamtud utíkají do lepšího.
na druhou stranu ono spaní na Tempelhoffu se zhruba se 7000 dalšími lidiček po dvanácti ve stanech na dvoupatrových palandách, frontou na chemický záchod a jednou týdně se odjet osprchovat autobusem o pár km dál nebude od toho Turecka zase tak moc daleko...
Nebo si myslíš, že v Turecku se nestojí fronta na razítko několik dní a nocí jako v Berlíně ?
Ovšem na druhou stranu si myslím, že v Turecku by si před nádražím nedovolili to co v Kolíně nad Rýnem, tam by je prostě policie zrušila na dvě doby...
Jak pár nezodpovědných dětinů během pěr měsíců dokázalo změnit Evropu.
Zatím jen zpomalí na rychlost kroku, a koukají do aut, jestli tam nesedí bubák, jen veleaktivní dederóni kontrolují pasy a pritom je ta jejich soukmenovkyně Mutti Merkel pozvala...
Pred pár lety vybudovaná dálnice k trajektu v Calais je k prdu, protože zase jeden oruh vyhrazen pro chytače těch magorů.
Přístav obehnán ploty s ostny jak kdysi východní Berlín.
Evropa bez hranic (nikoliv jednotná a centrálně řízená) byla mým snem ve 30ti. Kousek před cíllvou páskou pár kreténů, kteří nejsou schopni se postarat ani o křečka tohle během pár měsíců pohřbí.
Neměli bychom to dopustit, neměli bychom jim to dovolovat a za sve počínaní by měli platit, tihle bezohlední sluníčkáři...
Naše generace dráty stříhala,generace Hrabošů dělá vše proto, aby se dráty zase natáhli.
Mě se to nelíbí, moc nelíbí.
Co dělá generace Paříků pro to, aby se dráti zase nenatáhli?
Mám obavu, že generace Paříků už s tím nic moc nemůže nadělat, leda dávat poučení z osobních zkušeností. Jenže to generace Hrabošů zhusta odmítá slyšet. Takže, jaké to tu udělají, takové to budou mít (a my ještě chvíli s nimi)
Pokud budou všichni jako Hraboš, tak stejně brzo jako národ vymřeme. :-(
Ty si mě taky neber do huby.
A je to snad jinak?
Já vím, taky si mě neber
Neboj nevemu :-)
Hubu mají zvířata. Člověk má ústa.
To by jsi jako bojovník za slušnost v tomto fóru mohl vědět.
Jako člověk s dobrým vychováním vím, že lidé, kteří ho postrádají, mohou mít nevymáchanou hubu.
Nastavil sis zrcadlo? O tvém dobrém vychování by se dalo spekulovat.
Takovým jako je Hrabosh na tomto národu nezáleží. Oni ho nenávidí a chtějí ho jen zničit.
A už zase bojují:-))
Našli strašáka, tak bojují:-))
Až později mne napadlo, že výstižnější by byla generace Pašíků, úplně je vidím, jak kvičí u toho svého korýtka. Nebo snad tahle generace proti těm drátů dělala něco jiného? Navíc generace Pašíků žádné dráty nestříhala, na tom má generace Pašíků asi stejnou zásluhu, jako sluníčkáři na imigrační krizi.
Ty bys nablil i na vlastní mámu, kdyby ti to pomohlo bejt v okázalý opozici, viď ? ;-)
To je jen závist levoručky nefachčenka:-)
Přímo "úžasné" je na něm to, jak umí popřít v jedné větě sám sebe. :-DD
Protože sluníčkáři (=vítači, omlouvači, multikulturní šílenci, dobrokálisti) mají na imigrační krizi zásluhu velmi velkou a hlavní, tudíž generace Pašíků má na odstranění drátů zásluhu taktéž velkou... ;-)
V tom jsme zajedno. Jsem taky proti drátům.
Nechci být tygr v kleci.
Zajedno jste i v hledání viníka tam, kde není? (Resp. kde vám to momentálně vyhovuje?)
Nový "Vítězný Únor" v Praze?
http://www.prazskypatriot.cz/test-pevne-vule...
Myslím, že zvítězím i letos :-)
Pche, maximálně z 5 %! Víc času v Praze nejspíš nestrávíš ...
Že tys čet jen logo webu a baner "Doprava v Praze"
"Suchej únor je součástí preventivního programu Alkohol pod kontrolou, který LOM v roce 2016 realizuje ve spolupráci s Klinikou adiktologie 1. LF UK a VFN. Cílem programu je motivovat muže v ČR k zodpovědnějšímu přístupu k pití alkoholu."
Mít příjem alkoholu pod kontrolou si představuji, že kontroluji ten příjem a ne že ho zcela zastavím. To není kontrola ale abstinence. Ano, je to jednodušší a pro notorika jediná cesta, ale není to kontrola.
Nepíšou někde (já zprávy nesleduju), nebude-li se zdražovat alkohol v parlamentní kantýně?
Taky se těšíš, až ...
http://www.novinky.cz/ekonomika/393367-budeme...
... budou 80. - 100. letý (zdejší) baby prskat, když budou muset vydělávat na naše důchody?
Já se bojím, aby nám třeba v devadesáti letech nezrušili důchody, poslali nás do háku a nechali důchody vrátit.
Myslíš, že ta arabská většina evropského obyvatelstva bude samej komunista?
Tak to vím opět naprosto přesně, súdruhu generále. Byl to křižník Potěmkin! A od té doby a na jeho počest súdruzi v Sovětském svazu staví takzvané Potěmkinovy vesnice.
První vlaštovka? :-)
http://isport.blesk.cz/clanek/ostatni...
A těch hloupejch keců kolem. Je zajímavý, jak všichni tihle podvodníci mají podobně hloupý výmluvy.
Zaujalo mě
Lidskoprávní skupiny hecují imigranty v Calais do střetů s policií.
Imigranti v Německu žalují stát kvůli tomu či onomu - nedovedu si představit, že by nějaký Afghánec bez znalosti jazyka podal žalobu na stát, který ho přijal, ubytoval a živí, pokud by za ním někdo nestál. Tohle vidím jako vážnou hrozbu, a říkám to vážně vážně. Je to jako rakovina, napadá to zvenčí i zevnitř a cílem je základní pud sebezáchovy společnosti.
Aston
http://neviditelnypes.lidovky.cz/babisova-pivni...
http://euro.e15.cz/archiv/lukas-kovanda...
Z článku je nejzajímavější ta diskuse pod ním, pár fundovaných názorů se tam najde :o)
Nojo, no ...
http://www.novinky.cz/komentare/393431-komentar...
Německo musí za každou cenu zabránit tomu, aby se na jaře masivně zvýšil počet přicházejících běženců. Pro týdeník Der Spiegel to uvedl ministr vnitra Thomas de Maiziére.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/nemci-ztraci-optimismus...
Já tomu nerozumím.
Nejdříve je Merkelka pozvala, potom se psalo, že jsou ekonomickou spása pro stárnoucí Německo, ještě před pár měsíci je Němci nadšeně vítali a Česko a Maďarsko odsuzovali jako xenofoby a rasisty, před týdnem Merkelová řekla, že jsou v Německu pouze dočasně a budou se muset vrátit, a teď píší, že je třeba radikálně omezit jejich počet pro letošní rok.
Co se to stalo? To ti politici zblbli nebo sdělovací prostředky soustavně lhaly anebo co se to vlastně stalo?