Zdravím! Objevil jsem tento pohon, ale pouze na 2 místech, jinak o něm nikde ani vidu ani slechu, bývá označován jako TCD (mimo ČR možná i TCM).
Nemáte s tím někdo zkušenost? Kdo to vyrábí? Ve vlastnostech (jistě) se píše, že díky torznímu senzoru se to blíží i výkonem spíše k pohonům Bosh a Yamaha než k pokulhávajícímu 8FUN/BAFANG - to jako vážně?
Vypadá velmi kompaktně. A není drahej. Jaký jsou asi ozubený kola uvnitř, nylon (nebo co) jak u Bafangu? Samé otázky...
http://bit.ly/1Zp7uZb
http://bit.ly/1SRHlCz
Neznáte?
Aha, tak se tomu údajně říká i "Apache Power", to je to taková novinka?
Dole v "Parametry motoru" je uvedeno:Točivý moment:80 Nm
Výkon:250W (350W max)
Napětí:24/36/48 V
Stupně pomoci: 36%-300%
Nevíte někdo, jestli je opravdu možné nastavit motor na 48V? Sháním druhý motor pro přítelkyni,stačí mě slabší než mám já(BBS-2),ale potřebuji,aby fungoval na 48V,chci si její baterku půjčovat na delší singl treky.Máte s tím motorem někdo osobní zkušenost?
Dobrý den,
co se týče středového pohonu na 48V, tak já mám velmi dobrou zkušenost se 750W 48V motorem od EVBIKE.
http://www.evbike.cz/EVBike-Central-Kit/Sady...
Teď zlevnili.
U jejich partnerů jde tento motor přeprogramovat na 500W a stále funguje na 48V. Což by Vám pomohlo s vaším problémem.
Dobrý den,
ano, já mám právě tento motor 48V/750W Evbike na svém kole a za loňskou sezonu najeto přes 3000km k naprosté spokojenosti. O této možnosti vím a také o ní uvažuji.
Torzní čidlo má vliv na komfort jezdce, protože nemusí pořád nastavovat, jak moc to má pomáhat. Komu nevadí pořád nastavovat, tak bude spokojen i s jednodušším řešením s PAS od Bafangu.
Tak povedlo se. Na stránkách výrobce jsou i certifikáty od TÜV, otázka je jestli se dá číňanovi věřit.
Dik.
Také jsem o tomto motoru přemýšlel, ale vadí mi vyosení pravé kliky vůči středové ose kola. A ještě k tomu výkonu, Yamaha má výkon ve špičce přes 750W a krouťák 80 Nm, Shimano Steps dává max 500W 50 Nm (v testech o něm píšou ze nepomáhá tak výrazně jako Yamaha nebo Bosch a hodí se spíše na turistická a městská kola) a tento motor podle výrobce má jen 350W a 50Nm. Nevím nikdy jsem s tímto motorem nejel, domnívám se,ze to nebude taková hitparáda jako konkurence, ale možná se pletu. Každopádně je to další alternativa.
Tak jak píšeš, dodatečně montované středové motory od Bafang mají delší osu než je standard u klasických kol. Někdo může mít problém někdo ne. Výrazný rozdíl mezi motory dodatečně montovanými a integrovanými do rámu je krouťák. Pro cykloturistiku, občasnou pomoc do kopce po silnici 50 Nm u Shimana či Bafangu stačí, ale vydejte se do lesa, na pěšinu, zastavte a zkuste se s tímto motorem znovu rozjet. Nebude se mu chtít. Nejzajímavější výkon měl Bafang Maxdrive. Ten mě vyškrábal do největšího kopce i z místa. Škoda, že ho nenabízí více značek.
Po googlování jsem našel toto:
http://goo.gl/Pg4r1j
S dopravou to bude stát cca. 10.000 Kč.
Našel by se tady někdo, kdo už by něco z AliExpressu objednával? A jak se řešili případné reklamace.
Jinak chystám se jít do tohoto motoru, nabízí ho česká značka Apache
http://goo.gl/i3e3j3
Už ho nabízí i Šikula: http://www.e-pohon.cz/e-pohon/eshop/3-1-Sety-na...
Myslím, že vzhledem k výkonu to bude spíš pro lehčí cyklisty a hlavně pro cyklistky :-) Mám BBS-2 a vyjel jsem s ním se svými 120kg a občas s nějakým nákladem na nosiči prakticky každý kopec,záleží samozřejmě na převodu.Tohle bude určitě slabší, BBS má 80Nm a tohle jen 50Nm. Ale jako lehčí přípomoc pro lehčí cyklisty to bude asi stačit :-)