https://d37nk263jfz2p8.cloudfront.net/image...
Jako že sis založil pro své vybití antistresové téma? Skvělé, blahopřeji.Jen příště prosím alespoň odlišit - třeba indexem (113a). Díky.
Stačilo by, kdyby nebyla témata zasírána nenávistí. Díky.
Je to dobrý už se zase dostáváš do formy :-)
Super vlákno - mažu všechny a všechno. To opravdu svědčí o tvoji inteligenci. Jen tak dál!
Jj, kdo maže ten jede. Je vidět, že si vzal Hraboš k srdci. :-)
Ty jsi viděl, co tam bylo před tím smazáním? Jen samé invektivy. Nestálo to za nic jiného než to smazat. Ze sedmi smazaných příspěvků, byly moje tři a celkem mi jich není líto. :)
Slušné zhodnocení kvality vlastních příspěvků. Klidně požádej i jinde o smazání :-)
Hraboshi nevíš proč "Zloděj plot sešlapal a vnikl na pozemek se včelími úly. Chňapka neváhal, odnesl si tři úly i se včelstvy a příslušenstvím.", když žádný plot nechtěl ukrást?
"Čas od času(?) je stránka terčem útoku šmejdů, kteří se chovají nenávistně, vkládají agresívní a útočné komentáře.
Říká se tomu trolling a nejsou to vždy jen lidé, kteří se tím baví, nebo neurotici, kteří nemají nic lepšího na práci...
Systematický trolling je totiž nástrojem, jak oslabit stránku, učinit ji méně přitažlivou a odlákat co nejvíc fanoušků.
Protože ti se na ni přišli bavit a když je někdo uráží, nebo jim nadává, stránku opustí.
V to právě (někteří?) trollové doufají."
Opravdické hands-free: https://youtu.be/ZjqUlzwj6EE
http://www.csbslidice.cz/kardinal-dominik-duka...
Kdybyste to nevěděli, tak to je strana, které předsedá Bobošíková. Takže se můžeme těšit na příští volby do Evropského parlamentu. Ty vole, za tohle by měla být exkomunikace a svatá inkvizice.
Však už to vysvětluje, že prý je to jen "symbolické" :o)
http://www.dominikduka.cz/vyjadreni/vyjadreni...
Ono to bude možná stejný, třeba jako když staříky lanařej k "zaručeně českému" dodavateli elektřiny. Tak dlouho do nich hučej, až důchodce podepíše ...
A myslíš, že když ty vlněné deky vrátí, tak dostane peníze zpátky?
Z tohodle podrazu je na blutí. A nejen mě. Na protest proti BoBo údajně z organizace vystoupily ty zbylé pravé "lidické ženy". Takže kariéristka si zprivatizovala profláklý logo, aby se jím následně mohla ohánět. A ty, kterým právem "patřilo", šly do háje...
Tak jak teď?
Budeme pokračivat "řádně" = číslem 114 nebo neřádně (tady)?
Tohle musí našeho Narcise *STRAŠNĚ* bolet.
https://youtu.be/mRUKqiN6c0o
Kdyby toho nebylo málo.
https://www.facebook.com/KanadaCZ/photos/a...
Se zbláznili. Celý prosinec jsem se kvůli tomu herberku vyhýbal Staromáku jako čert kříži!
http://praha.idnes.cz/trhy-na-staromestskem...
Řekla bych, že mnozí obyvatelé Drážďan nebo Vídně jsou na tom stejně jako ty nebo já a přesto jsou trhy v těchto městech vyhledávaným turistickým cílem :o)))
Nedávno jsem četl, že tamní levice, které by měly být Drážďanské vánoční trhy programově srdečně ukradené, se snaží dokázat, že Pegida představuje jejich ohrožení.
Údajně se lidé z Polska a Čech budou ,kvůli Pegidě, bát jezdit utrácet Eura do Drážďan a vyberou si k cizincům tolerantnější lokace :D
Správně, jen tak dál ;-)
http://usti.idnes.cz/policie-zasahovala-kvuli...
Pěkná hračka, akorát mi přehřívá noťas.
https://www.windyty.com/?31.154,18.251,1
Taky řešení - zrušit oslavy.
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/390566...
Upřímně řečeno by mě něco takového dost potěšilo.
Chlapci jsou trochu úchyláci. Sjet Pallavicini je "trochu" střelený. Nedočkavci nechť přeskočí na na 2:20.
https://vimeo.com/82721888
http://www.rozhlas.cz/radiowave/wavenews/...
No konečně si od nás vzali příklad - šíře 4m a 50melounů(korunových) za kilometr :o)))
Jen co zkusí už ani nebudou chtít jinak :-)
Obávám se, že budovaná cyklostezka
https://mapy.cz/s/oUTH
bude také už spíš s "českými parametry". Koukám teď do té mapy, že je tam vyznačený kus, který ještě loni byl jen zarostlým náspem, tak se budu muset na jaře podívat, jak je to v reálu.
Abys nebyl překvapenej :-)
https://www.youtube.com/watch?v=7nXADvEGPw0
Teď jsem na rajčeti objevil i fotky ze zmiňované cyklostezky.
http://kolosever.rajce.idnes.cz/Kontrolni_den...
Už jsem dohledal i cenu. 14,5 km, 5 M€.
Ale podívejte se jak důkladně tu stezku zakládají.
Tam jim kořeny asfalt zvedat nebudou.
Taky tam ale teď po ní můžou jezdit i s přeloženou tatrou.
Tohle jsou stezky přímo k nezaplacení :-)
V Čechách máme také spoustu podobných pěkných náspů. Stačí z toho jen sundat ty zbytečné koleje a pražce. O koleje by se mohli postarat někteří spoluobčané, stačí jim říct a pražce stopí chalupáři.
Člověče, postupně zjišťuji, že to Sasko muselo být zasíťované železnicí úplně brutálně. Včera jsem objevil článek o 100km síti úzkokolejek v okolí Drážďan.
http://www.wilsdruffer-schmalspurnetz.de/
A tady je web zabývající se cyklistikou na bývalých tratích:
http://www.bahntrassenradeln.de/bahn__karten.htm
Když to tady čtu, tak si říkám, že na jaře musím už konečně vyzkoušet cyklostezku z Dobersbergu do Slavonic - také na tělese bývalé železnice.
Zaujalo a mírně překvapilo s jakými obtížemi jsem na sebe dnes ráno natahoval kalhoty a nešlo mi zapnout řemen nejen na první, ale ani na druhou obvyklou dirku.
Tak jsem se po 2 měsících postavil na váhu, zírám na ciferník a nevěřím, slézám a opakuji pokus. Pořád stejné. 10 kg navíc, prostě se mi zřejmě neobyčejně dobře dařilo :-)
od té doby co dělají gatě s gumou tohle neřeším :-D horší je pak jednou za rok vlézt do obleku, ale zatím to vždycky nějak stáhnu. Akorát mi nesmí nic spadnout na zem :-D
Kalhoty s gumou není špatný nápad, ale pak by mi asi chyběla brzda a řemen s konečným počtem direk má své výhody :-))
Pro podobné životní situace a stavy mám oblek ještě z dob kdy jsem měl ještě o pár kilo víc, který jsem prozřetelně nevyhodil :-)
Už několik let mám parádní zimní kalhoty na kolo, s pancejřováním do pořádných mrazů. Vždycky na konci léta si lebedím, že už se do nich konečně pohodlně vejdu i se spodním prádlem. Pak vždycky přejde podzim, vánoce, přijdou mrazy - a já zas trpím zimou v tenkejch gatích, protože ZASE se do těch zimních nenasoukám ani naostro... Jo-Jo efekt jak vymalovanej :-/
Ale prd.
To se jen materiál kalhot zimou smršťuje. :-D
Zkusím je teda před navlíkáním ohřát letlampou.
zkus je oprat na devadesátku. ta zvýšená teplota by je mohla roztáhnout líp jak letlampa. ta je krapet nešetrná :-D
Jo, ale musíš to vzít teplotou na len, jinak by nebyly dostatečně ostré.
Je to krásná nová válka bez začátku a konce; hranice mezi mírem a válkou, mezi vojákem a civilistou se absolutně stírají – a my jsme všichni zároveň cílem i zbraní.
http://a2larm.cz/2016/01/krasne-nove-valky/
Dobrý rozbor, díky za něj.
Bohužel autoritativní režimy maj výhodu, že nemusí nikomu nic zdůvodňovat, předkládat své záměry k veřejné diskusi, nejsou pod tlakem vlastních médií ani opozice, atd.
Jsem zvědavý, jak se naše liberální demokracie s timhle popere. Doufám ...
"Rozptylové podmínky na Severní Moravě jsou opět zhoršené ..."
Krematoria nemohou přijímat další zákazníky! Hrozí kolaps služeb ...
Berou jen ty do BMI 17 a bez amalganových plomb.
https://www.facebook.com/notes/%C5%A1tvav%C3%A1...
KOukám, že za 40 let se rétorika alarmistů o mnoho nezměnila...
S takovými příspěvky se, prosím, odeber do příslušné diskuse: www.nakole.cz/diskuse/20304-islam-na-nakole-nechcete-viii.html
Děkuji
Ty ´Jahodo´, jak se máme poučit co sem (k tobě) nedávat, když ´to´ smažeš?
Kdybys ten jeho příspěvek aspoň přesunul (s patřičným komentářem) tam, kam (jak se domníváš) patří!
Je tam odkaz na téma s protiislámskou tematikou. Tipuj proč, máš tři pokusy!
Co si vybavuju, tak ta tématika byla naopak až skoro drsně PROislámská. Žes to pořádně nečet, viď.
Něco takového naznačoval. A ano, četl jsem to jen velmi zběžně. Na zařazení to stačilo.
Nejspíše čekal, že mě pak bude trollovat, proč to jako nemažu.
Cobykdybysmus. Opět slyšíš trávu růst.
Tobě z toho asi vážně hrabe, když už si domýšlíš i tohle.
Nono to jsou poznatky ze školení u svého ideologického vůdce?
No nic já věděl že vaše téma je prostě tak čisté, že nesnese ani link na článek exponenta strany zelených.....a trollovat za nemazání jsem vás nehodlal.
ČLOVĚK KTERÝ BY SMAZAL PŘÍSPĚVĚK SPOLUBOJOVNÍKA ZA ČISTOTU EVROPY KTERÝ VYDAL ČLÁNEK PODPORUJÍCÍ VAŠE NÁZORY , TAKOVÝ ČLOVĚK BY TROLOVAL SÁM SEBE :)
A VÁM SE TO PODAŘILO
:-D Za prvé má těžký problém udržet myšlenku, za druhé je u něj jasně zřetelný obranný mechanismus, kterému se říká "popření reality". Dvakrát úplně ignoroval otázku: "Nedostihla vás ta rostlina z druhé strany?"
http://video.aktualne.cz/dvtv/dvorak-ministr...
Máš mínus
Já teda s konopím zatím do styku nepřišla, ale člověk nikdy neví, kdy se třeba nedostane do stavu, že by mu mohlo pomoct. Nebudu soudit, pána vidím poprvé (na rozdíl od té čůzy, tu už jsem viděla) a snažím se nezaujatě poslouchat.
Můj dojem je, že pán se snažil maximálně využít těch 30 minut na to, aby sdělil, co sdělit chce a považuje za podstatné. Že mu do toho ta čůza klade otázky, na které odpovídat nemá zájem, musel zkousnout a povznést se nad to, on jinech 30 minut prostě nedostane, že ano.
Nemyslím si, že by mluvil z cesty, má nastudováno, evidentně se problematikou komplexně zabývá a dokázal mi sdělit pro mě neznámé informace. Nemyslím si, že je to šarlatán.
Máš plus, proti konopí nic nemám, je s ním legrace. Ale nesmí se to přehánět, protože pak člověk nedokáže udržet myšlenku a citelně mu chybí schopnost sebereflexe.
Přestože existuje možnost, že jeho duševní stav nemá s užíváním konopí nic společného, zazlívám tomu pánovi, že se rozhodl veřejně vystoupit. V tomhle stavu je to z jeho strany medvědí služba.
Mi přišlo, že tím ztrácí už spoustu let. Těch šancí veřejně mluvit 30 minut asi moc nemá. Potom to tak vypadá, ale já se mu nedivím a dokážu to odfiltrovat.
Tyhle věci jsou rozhodující, není dobré je filtrovat. Kdyby ztratil kontakt s realitou jednou, dvakrát, mávl bych nad tím rukou, jenže on ztratil nit pokaždé - dřív, nebo později.
Byl úředně prohlášen za nepříčetného a měl skvělou příležitost svoji příčetnost obhájit.
Přesto nedokázal rozumně reagovat na kompromitující otázku ohledně svého duševního zdraví - měl na ni být připraven.
Takže já jeho duševní stav i nadále považuju za celkem zásadní problém.
On na tu otázku nehodlal odpovídat, on pokaždé potřeboval od otázky přejít k tomu, co chtěl říct. Ale si mysli co chceš, pro mě tam byly zajímavé informace a to mi stačí. Na Drtinovou fakt nejsu zvědavá a kdyby tam nebyla, mohlo to vypadat úplně jinak.
Máš ode mne další dva plusy. Jsem si vždycky myslel, že v ideálním případě dávají mínusy jen lidé, kteří můj příspěvek nehodlají komentovat. Takhle mi spíš přijde, že jsi na mě kvůli něčemu naštvaná..
Toho jsem si také všiml, že mnozí návštěvníci DVTV nejsou schopni (což je dle mě tento případ), nebo ochotni, respektovat otázky moderátora.
Ale že že by se měl dělat rozhovor s Drtinovou bez Drtinové, to je celkem originální nápad :-)
Naštvaná? 8-O
Ne, nejsu, já jen, když jde o argumentaci, bývám stručná a necítím potřebu kolem toho dělat nějaké tanečky, abych se náhodou nedotkla něčího outlocitu. Máš recht, mám s tím potíž, mnoho lidí si stručnost vykládá jako úsečnost a ty tanečky k dobrému pocitu zřejmě potřebují. Já jsem zvyklá a jiná nebudu :))
Právěže to "máš mínus" mi jako nadbytečný taneček přišlo, ale to nic, můj prdoblém, od jisté doby jsem totiž poněkud paranoidní a občas mám pocit, jako by mne "někdo" pomlouval pomocí tiché pošty, po obálkách.
Myslíš, že člověk, kterého se snaží víc jak deset let kriminalizovat, kterej se tomu úspěšně brání, kterýho, když to nejde zavřít do lapáku, se snaží zavřít aspoň do cvokhausu, bude úplně v pohodě?
Málokdo by to vůbec ustál. Dokážeš si to vůbec přestavit, tu marnost, bezmoc, tu hrůzu?
Já to nevím, je jeho duševní stav důsledek, nebo příčina?
Mě to napadlo po pár minutách videa, měl jsem kamaráda, ono se to vyvíjí v čase. Ale ke konci naše rozhovory probíhaly přibližně stejně, jako rozhovor u Drtinové. A nedopadlo to s ním nijak slavně, přestože jinak to byl velmi chytrý člověk.
Podle mě není jeho způsob komunikace a uvažování záměr, nýbrž diagnóza.
Třeba se pletu, neznám ho, nic proti němu nemám.
Píšeš, že se ho snaží kriminalizovat, vždyť on se kriminalizuje sám, vysázet si na zahradě tisíc rostlin, navíc to všude dopředu rozhlásit, a pak protestovat, když mi to přijdou policajti sklidit, je jasně mimo realitu, však těm policajtům nic jiného nezbylo.
Jinak má asi ve všem pravdu, co se týče farmaceutických firem, Béma atd., znalosti má, ale co je to platný, když to říká člověk, jehož příčetnost lze zásadním způsobem zpochybnit?
Nevím. Zatím se uřídí, a to, že se o něj zajímají, není bez důvodu. Bláznů běhá a nezvou je do televize. Buď ho chcou dorazit za pomoci "veřejného mínění", nebo se hnuly ledy, čert ví. To, že se kriminalizuje sám, bys moh říct i o některých lidech před víc jak čtvrt stoletím. Taky to věděli, šli do toho a ne všichni skončili na Hradě, zbyl jim jen zmarněnej život.
Drtinové bych to fakt nevyčítal, podle mě byla korektní. Naopak mi přišlo, že byla krapet nešťastná, že ho vůbec nedokáže ukočírovat, aby si neudělal ostudu, udržet ho v realitě, vždycky jí dost nešťastným způsobem utekl daleko, daleko od tématu.
Ona měla nějaký téma? Nebo to téma jako bylo vyptávat se na jeho zdravotní stav?
Tématem jsem měl na mysli jednotlivé otázky, na které většinou reagoval tím, čemu se říká "útěk od tématu".
Na zdravotní stav se zeptala až na konci rozhovoru. Místo jasné odpovědi utekl od tématu, zeptala se tedy znovu.
https://www.youtube.com/watch?v=JDZ5GA_wjuQ
Jsem si včera pustil video, viz výše, které je zmíněno v diskuzi pod rozhovorem, a mám z něj rozporuplné pocity.
Možná je to pro někoho kladný hrdina, neustále tvrdí, že mu jde o léčebné účely, ale špeků, hulení a proslovů pod vlivem THC, je tam na můj vkus příliš.
Mi tihle lidé připomínají sira Edmunda Hillaryho, který jako první zdolal vrchol Everestu, ale i jiné dobrodruhy.
Objevili, zdolali, a díky nezřízenému egu také zpopularizovali nedotčené, zapomenuté kouty světa.
A dnes se diví, že je uchvátila komerce, nebo že se je jednotlivé státy snaží nějakým způsobem regulovat.
Jsem si pohledala jeho CV. Trochu jsem zbystřila, když jsem tam našla Jazzovou sekci ;-)
Těžko říct, o co mu jde osobně, ale myslím, že v rozhovoru správně poukázal na některé věci, na které by se poukázat mělo, takových a tak konkrétních jen houšť. Za mě ho nechávám žít.
Tohle je tématické, o cyklistice. Dokonce ryze dopravní !
http://www.novinky.cz/zahranicni/391770-jak...
Tak u toho bych chtěl být až je budou posazovat na kola a norští policajti je budou strkat za závoru přes hranice do Ruska :-))
Není to sice z Norska, aleze sousedního Švédska. Přesto to rozsahem zhruba odpovídá.
https://www.youtube.com/watch?v=kQl4F9Vi_5A
A jestli Voloďa zvedne clo na dovoz kol ...
Proč clo? Oni přece jeli na kole z Ruska jen na výlet do Norska a teď se budou zase na kolech vracet.
http://www.financninoviny.cz/zpravy/rust...
... imigranti pomáhají německé ekonomice! (?)
Určitě mají vliv. Stát je obblékne, nakrmí, poskytuje různé služby, ubytování a to všechno musí někomu draze zaplatit. Fůra lidí má díky nim výrazně vyšší příjmy a můžou nakupovat. Stát kvůli nim přijímá nové úředníky, policisty, vojáky, které opět musí vybavit a hlavně dobže - nadprůměrně platit a ti tak můžou utrácet.
Jen je otázka, kde na to stát bude dál brát peníze.
Stejně tak je výhodné pro uživení ekonomiky vyplácet vysoké sociální dávky lidem, kteří je ihned rozfofrujou a vůbec nespoří a zvýšit daně těm, co by si chtěli vydělané peníze ukládat do slamníku na horší časy (když přece "ano bude líp"). To by bylo abychom ty kola ekonomiky neroztočili :o)))
http://www.nasepenize.cz/katastr-nemovitosti...
Budeme/budete jásat nebo je ´na místě´ být nas.atý?
Důvodem pro odmítnutí vakcíny může být podle ÚS svoboda svědomí
http://magazin.ceskenoviny.cz/zpravy/duvodem...
... kdo ponese následky případného (malá pravděpodobnost) onemocnění?
Soud (soudci) určitě ne, nejsou odpovědní. Rodiče? Nevěděli, mysleli že ...
Společnost (my všichni)? Ano, to je ten pravý viník, zaplaťte nám léčení, neboť vy jste vinni a stát nám musí vyplatit i odškodné !!!
Snad nebude mít zakladatel výhrady ?
http://www.bety.cz/sex-a-vztahy/clanky/7824...
http://reportermagazin.cz/gross-mrazek-a-ti-co...
"Kolik lidí u nás (vskrytu, či dokonce nahlas) souhlasí s pobodáním muslima? Kolikrát jsme četli na sociálních sítích i jinde, že "budou viset" ti, kdo se zastávají utečenců či muslimů?
Toto nás ohrožuje, ten odporný, tichý souhlas s násilím, s nenávistí.
Ne uprchlíci. Mimochodem, kdyby policie tyto slovní útoky nenechávala být, množná by vršovický muslim nebyl pobodán."
http://nazory.aktualne.cz/komentare/pobodany...
A ty si určitě myslíš, že každý kdo je proti nekontrolované masivní imigraci z arabských zemí, je minimálně "vskrytu" šťastný z "pobodání muslima", nebo nasprejovaného hákenkrojce, viď?
Pár jedinců by se tady určitě našlo (minimálně ti, co tak rádi připomínají zlomenou čelist a nepokrytě dávají najevo, že by byli rádi, kdyby se to opakovalo).
No a pak je tu spousta lidí, kteří tyhle jedince bez problémů tolerují, například zrovna ty jsi jeden z nich.
Tu mojí (i jiných) toleranci násilí proti jiné rase (nebo jak to chceš nazvat), bych prosil nějak doložit.
Žeby nějaké moje jiné JÁ?
Chci to nazvat stejně jako M.Fendrych - tichým souhlasem s násilím a nenávistí. Například to není tak dlouho, co jsem žádal admina, aby zvážil, zda by nebylo vhodné smazat Jindrův příspěvek, kterým nepokrytě nabádal k fyzickému napadání aktivistů.
Byl jsem jediný, kdo proti tomu příspěvku protestoval.
Ronda mi vysvětlil, že je to jen humorná nadsázka, hahaha, fakt vtipný, zřejmě jde o podobný humor jako Zemanova slova o likvidaci Sobotky pomocí střelné zbraně.
Nakonec - tohle všechno toleruje i admin, takže co já s tím nadělám, občas na to můžu upozornit a to je asi tak všechno.
Bohužel zde platí pravidlo jaký pán, takový krám, číst tuhle diskuzi je poslední dobou opravdová lahůdka, když si někdo dovolí mít jiný názor, čili nesouhlasit s věčným nadáváním na imigranty, vrhne se na něj osvědčená sestava lidí a zasype ho hromadou idiotských příspěvků.
No, prosím, hekynen právě ve vedlejším tématu věší Merkelovou za vlastizradu, bude(š) proti tomu někdo protestovat, nebo bude ticho po pěšině? Podle mě by měl admin takové příspěvky mazat.
Nevím, jestli je to vlastizrada, ale rozhodně souhlasim s tím, že to Merkelová a spol. Evropě pěkně posrali.
Takže podle tebe tiše toleruju násilí když mi vadí že se jeden (dva, tři) stát rozhodne nedodržovat pravidla která sami prosadili (šengen a evropskou imigrační politiku) a pár bláznů stižených nezvladatelnou touhou "konat dobro" ať to stojí, co to stojí, pozve do Evropy miliony nebožáků.
Kde je tebou zmiňovaná nenávist a násilí (případně strach)?
Ale ty máš svého nepřítele a to ti vyhovuje ...
Taky bys měl být v diskusi alespoň trochu férový a přiznat, že soudíš podle sebe. Třeba když si vzpomenu na "kauzu šibenice" - no a když na náměstí upalovali Vaška, nebo ho jako Moranu topili ve Vltavě - kde jsi byl, jak jsi protestoval, komu jsi psal?
Né, ty (a místní sestava tobě podobných) jsi to bez problémů toleroval, s předváděným násilím tiše souhlasil a tím ho nepřímo podporoval. Myslím, že ten pohled na brutalitu tě dokonce hřál u srdce, že? Sice se tu svojí nenávist snažíš skrývat, ale z tvých příspěvků to přímo čpí :o(
Zkus si raději své frustrace léčit jízdou na kole, to ti jde výtečně.
No, násilí nemám rád ale já si počkám na až na výsledky vyšetřování.
Když se člověk podívá na skutečné akce skutečnýh rasistů v ČR, tak jsou až děsivě úspěšní ve svých útocích ( od utopeného Roma v Písku přes ubodaného anarchistu až třeba po Natálku)
A najednou tady máme dvě goga, který moc neuspěly ?
Navíc zrovna na Kodaňské není vůbec problém narazit na nuselsko vršovickou smažku, která nemá na drogy a bodne člověka do břicha tak silně, že oběť dává rozhovory pro noviny už druhý den po přepadení doma..
Přiznám se, že pro mě je představa jednoho či dvou 195 centimetrových a dle popisu výstavních skinů s obrovskými zádovými svaly a modrýma očima taky lákavá.. ale
Jenže když se člověk podívá na pachatele ubodání z řad skinů, tak jsou to většinou velikostně spíš podprůměrní frustráti, kteří kupodivu většinou svou obět ubodají rychlejï, než by člověk řekl skin...
Soudě dle lokace je klidně možný, že pachatel holohlavý byl akorát s tou barvou pleti bych si nebyl tak jistý, staré Vršovice a Nusle jsou nedaleko a tak je možné, že se ta skutečná událost prostě jen trošku nafoukla směrem, kterým je potřeba, třeba jako v Berlíně s tím umřelým migrantem ?
Taky jsem docela zvědavý, jak velká to bude rána, až tahle bublina praskne.
Měli by se naučit vymejšlet trochu věrohodnějc.
voliči říkají je to naše město ale technicky vzato dívky mohou chodit do školy jinudy ..
https://www.youtube.com/watch?v=XzbT65fkAVY
Strach z toho, že by si mohly k sexuálnímu potěšení dopomáhat i ženy, byl pak ještě větší. Autor článku na serveru AlterNet.org poukazuje na dobovou debatu mezi lékaři o tom, zda by se ženám neměla zakázat jízda na kole. Styk se sedlem by totiž mohl ženám přinášet sexuální uspokojení, které tak dělá z cyklistiky nepřijatelný morální hazard.
Zdroj: http://xman.idnes.cz/historie-vibratoru-mel-byt...
Doporučuji na dlouhé zimní večery
http://www.csfd.cz/film/282939-vrteti-zenou...
a tenhle umělecký projekt
http://hystericalliterature.com/
Historie se opakuje:
1899->2015
Žid->Muslim
Viz mimořádně dobře udělaný dokument z roku 1999.
https://www.youtube.com/watch?v=tStUX7xqcTU
Ty přispíváš na neexistující web ??? Vždyť jsi ho sám v září zlikvidoval !
Bohužel, fašisti jsou mezi policajti. Dokud jsou fašistické demonstrace tolerovány, jako ta 6.2.2016 na Hradčanském náměstí, nelze se na policii spolehnout.
To mi jako odpovídáš na co jsem se neptal ?
Skoro to tak vypadá, že ho policajti s jeho nápadem a oznámením poslali do horoucího pekla a možná ho i pěkně s rozeběhem nakopli do pozadí :-)
Ne. Prostě vidím, že policie již není schopna pomáhat a chránit, nebo možná spíš ochotna. Pravděpodobně obojí.
Do pozadí byste ale zasloužili vy, fašisti.
Tak pokračuj. Vyprávěj, jak bylo u Medvěda.
Medvěd se nechal zblbnout propagandou a bohužel ji sám šíří. U Medvěda je to smutný, neb Medvěd byl myslící člověk. Vy jste to nikdy neuměli.
V tomhle bohužel nelze než souhlasit. Také jsem k Medvědovi dříve občas zabrousil. Co se dal do party s ruskými nacionalisty, tak to není ke čtení. Úplně zblbnul.
To nejsou ve skutečnosti jen Ruští nacionalisté, tedy spíš Putinovská složka, ale všichni takovýhle lidi. Paradoxně nejblíž ISILu mají ti, kteří jsou proti Islámu, protože mají, nebo alespoň jejich vůdci, za cíl rozložit naši civilizaci. A smutný je, že i levice, ve snaze udržet si voličstvo, taky hnědne. Jsme v podobné situaci, jako před 2. světovou válkou.
On Orwell ve skutečnosti kritizoval jak napravo Moeslyovce (Doufám, že jméno tehdejšího hlavního britského fašisty nekomolím), tak i komunisty nalevo. Málokdo si dokázal udržet zdravý rozum, Orwell byl asi spíš výjimkou.
Jů vy jste si snad dokonce Orwella už i přečetl?
Pamatuji si, jak jste tu prskal, když jsem uvedl naprosto stejná fakta, o tom jak Orwell prohlédl levici a krotizoval ji za pokusy o spolupráci s nacionálními socialisty :D
Naštěstí si dělníci, rolnící a pracující inteligence v Anglickém království udrželi zdravý rozum a nedali nacionálním socialistům šanci ani v době, kdy se paktovali s komunismem a celé ty dva roky ten bojovali proti náckům sami...
Ne, vy jste to nepsal. Vy jste psal, že národní socialisté, respektive fašisté, jsou levičáci, což nejsou.
Orwell nebyl pravičák, spíš mírný levičák. Celý život.
Ne konkrétně s Orwellem jsem psal o tom, že kritizoval i levičáky či komunisty, ale to až po své španělské zkušenosti a kritizoval je za spolupráci s nacisty..
Jinak jsem samozřejmně nepsal, že národní socialisté jsou fašisté a levičáci, psal jsem o nich že jsou nacisté a ti prostě patří na stejnou stranu jako levičáci.
Fašisté jsou prosím pěkně úplně jiná kategorie než nacisté a zdá, se že jste zase tak pozorně toho Orvella nečetl, on na to přišel již před 76 lety :)
Jinak Orwell by dneska měl potíže vůbec své dílo dostat na veřejnost, samozvaná multikulturní fronta by ho uštvala raz dva....
Ne, lidi jako vy by jej uštvali.
Vy samozřejmě krásně překrucujete, co jste napsal, protože teď se vám nehodí přiznat pravdu. Ale pro vás pravda nic neznamená.
Maně si pamatuji, že jsem vám už napsal, že si myslím tohle právě o vás.
Představa jak zrovna vy budete pln tolerance v případě, že Orwell napíše pravdu o levičácích, je skutečně zábavná.
No a uvědomte si, že když tu kážete o pravdě , že jste to byl právě vy, kdo zde byl již tolikrát přistižen a usvědčen z " neználkovství" základních fakt světových dějin, světové literatury a nebo třeba obyčejného evropského zeměpisu :)
Orwell musel být fajn člověk, na rozdíl od sorty lidí kterou tady reprezentujete vy.....
Tobě se velmi často nehodí odpovědět na jednoduchý dotaz. Sám hlásáš nějaké bludy, ale odpovědět a podat vysvětlení už se ti nechce. Proč? Musel bys přiznat neznalost, nebo ti politruk nedoporučil odpovídat, nebo že bys nám musel dát za pravdu?
Medvěd fašista :o)))
Rusko je dnes asi jediný evropský fašistický stát.
Ještě Maďarsko a Polsko jsou fašistické státy, minimálně. Ani Ukrajina na tom není dobře, ta část, co přešla na západ.
Fašista jste spíš vy, minimálně diskusní..
Polsko a Maďarsko jsou normální demokracie kde se trošku kyvadlo převážilo na jednu stranu a za pár let se se otočí na tu druhou.
Pak si vzpomenete, jak jste se ztrapnil šířením propagandistických blábolů oligarchisticko diktátorského režimu který momentálně vládne na východ od nás.
A vysloveně prdel je, že jste z vašeho seznámku fašounků vynechal Slovensko, není to kvůli tomu, že tam vládne levicový multimilionář ?
Ale jo, jsem rád, že jste opět zde, člověk si alespoň ověří, že některé teze o funkčnosti propagandy na myšlenkové pochody jedinců mají asi pravdu...
Maďarsko a Polsko jsou dnes spíš demokracie jen na papíře, stejně jako Rusko, Turecko, ale i USA.
Rusko přešlo z extrémní levice do extrémní pravice.
Slovensko ani ČR na tom nijak dobře není. Sobotka se chová jako blbec a Fico zrovna tak (o Zemanovi se radši ani zmiňovat nebudu), ale v ČR a na Slovensku to lze ještě změnit. V Polsku a Maďarsku už to půjde změnit jen krvavou cestou. A průsery, které udělala a udělá extrémní pravice, se budou napravovat pěkně dlouho.
A sakra. ODS a TOP ani zmiňovat nebudu, ANO jsi určitě akorát nezmínil ty, ČSAD to právě schytala i s expředsedou. Pidistrany jsi už smetl předtím Tak co nám tam zbývá ? Máme vůbec podle tebe šanci na nějaké vedení ? Nebo nás zachrání nějaká zatím neznámá tvář ?
Pověz, pověz prosím ! Nenech nás tápat. Máme ještě vůbec šanci ?? Jakou. Ukaž nám směr. Nenech se uprošovat...
Tušil jsem to!
Jsou tu DVA ´rondové´, diskutují spolu, nedokáží se dohodnout "na společném postupu"
Vysvětlovat to nebudu. Ty stejně děláš, že tě to nezajímá, neb to prostě nepobíráš...
Jo krvavé cesty to je levičákům vlastni, napřed udávat policii, pak plkat o krvavých cestách ani do politiky se takovým nechce a už vůbec si nedovedou představit, že po takové "jejich krvavé " revoluci jdou většinou první na odstřel protože pro soudruhy levičáky tvoří jedinou přeživší konkurenci .
Ostatně to právě zažil Orwell v Katalánsku a protože měl kliku a přežil čistky, tak měl šanci prohlédnout
Jinak pokud plkáte o extrémní pravici ve spojení s Polskem nebo Maďarskem tak je skutečně vidět ubohost vašeho rozhledu.
Ale uznávám, pokud by byla nějaká vládnoucí pravice tak extrémně napravo jako vy jste nalevo, tak by to byl skutečně světový megaprůser.
Orwell rozlišoval Komunisty a Moeslyovce, tedy komunisty a britské fašisty, a i sám považoval Moeslyovce za fašisty. A dost se divil, že Moeslyho nepoužil Hitler jako svého prostředníka pro Anglii. Zřejmě tomu tak bylo kvůli tomu, že si Hitler moc dobře uvědomoval, že Moesly byl příliš silný, a tedy pro Hitlera nebezpečný.
V Polsku a Maďarsku nyní nevládnou demokratické strany. K obnovení demokracie bude třeba revoluce, která se bohužel ale neobejde bez reakce tamních režimů, tedy bez prolívání krve.
Vy evidentně nevidíte, že Kaczynski likviduje kontrolní složky. Takže velmi ubohý rozhled máte vy.
A co se Orwella týká, tak věřte, že to byl podobně milý člověk jako já. Tedy rozhodně nikdo, s kým byste si rozuměl.
Vy jste veselá kopa, příliš silný a pro Hitlera nebezpečný :) Jako by jsme nevěděli, jak dopadli náckové původem z okupovaných zemí, když jich přestalo být třeba...
Polsko je typická oběť evropské hysterie z " předem nedomluvené politiky" jaká je v EU obvyklá posledních 20 let...
Vy si asi nemůžete, při svém věku vzpomenout, jak Evropa vyšilovala, když se v Rakousku dostala do vlády strana Svobodných a Rakousku se dostalo euroklatby a dočkalo se sankcí.
No a byl tam nutný nějaký pučík levicových milovníků krve ? Nebyl. Prostě se to zase odvolilo nazpátek " od fašismu do normálu "
Máme dnes nějaké sankce na Polsko ? Nemáme. Jela v pátek polská předsedkyně vlády do Německa ? Jela. Přijala jí Angela Merkelové ? Přijala.
A ještě si to páteční jednání holky pochvalovaly..
Akorát krvomilové jako vy potřebují konečně někde vidět krev...
Máš namysli prolévání krve, vlastně nápravu v Ruském stylu jako v roce 1956 v Maďarsku?
Neznalost jsem projevil maximálně v tom, že se nezajímám o celebrity, takže jsem ani nevěděl, kam si ta Kvitová ulejvá prachy.
Pletete dvě věci. To, že je nějaká strana ve vládě může být sice velmi nepříjemné, ale ještě ne tragické. V Rakousku, nebo i na Slovensku, byla ještě možnost změny, to jest nebylo tam znemožněno hlasováním tuto partaj vyhodit, a ani nebyly demontovány opravné prostředky. V Polsku a Maďarsku vládnoucí strany dělají opravné prostředky nefunkčními.
Samozřejmě, politici, pokud chtějí alespoň něčeho dosáhnout, spolu musí komunikovat, ať už je jejich vztah jakýkoliv. Takového Putina si taky zvou, i na něj nijak skvělý názor nemají. Stejně tak našeho idiotského prezidenta si také občas někam pozvou, i když si o něm myslí celý západní svět, že je to extra pitomec.
Pokud si pamatuji , tak vy jste uvedl kde paní Kvitová bydlí, což je na neználka života celebrit docela výkon , ale vůbec jste nevěděl kde to je :)
No a tak tuším, že ani nevíte co jsou to ty " opravné prostředky" když už teď vidíte jako jediné řešení krvavé akce...
Mimochodem třeba ve Švédsku se dohodli ignorovat vůli lidu a prostě tam v roce 2014 zrušili volby které měly být v roce 2015 a odložili je na rok 2022.
A kdopak ty opravné prostředky použil ? Tamní levice v dohodě se zelenými a feministickou stranou :)
No a je to tam zakázáno i kritizovat ..
No, problémem je, že já fakt vůbec nevím, kde slečna Kvitová, nebo snad už paní, bydlí. Samozřejmě to, že je to Češka, to vím i bez toho, že se o celebrity nijak nezajímám. Nehledě o tom, že má soudruh Gott rakovinu, vím, přestože mne pan Gott vůbec nezajímá. To máte snad v každých novinách, a když, tak Blesk a Aha o tom přináší snad zprávy každý den.
Pokud to ve Švédsku opravdu udělali. Pak je to špatný krok, omluvitelný jen ve zvláštních případech.
Samozřejmě v tom Švédsku patrně mohou podat žalobu k ústavnímu soudu, nebo podobné instanci, a ten může volby nařídit. Katzinski, skrz nastrčené lidi tuto možnost defakto zrušil, jednak tím, že využil skulinu a dal si tam svoje lidi, ale také tím, že rovnou možnosti ústavního soudu osekal na minimum, s tím, že se ústavní soud musí zabývat podáními postupně, i když by některé žaloby vyžadovaly přednostní vyřízení.
Jak tak čtu jak hodnotíš jednotlivé státy a strany, tak mi vychází, že podle tebe je demokracie snad jenom v KLDR.
Tak kde je ta demokracie podle Cyklopalmovky, která by vyhovovala a byla v pořádku?
Mimochodem, Cyklopalmovka už tu dlouho nebyl, zkuste ho chvíli nechat na pokoji a nepokračovat rovnou v přerušeném honu. Zkuste se chvilku dívat na nový pokus a poskytněte mu na chvíli hájení. Bylo by to slušné.
Není třeba. Už jsem mezi nimi beztak zařazen mezi ty nebezpečné, jichž je třeba se zbavit, nebo alespoň je odsunout do ústraní.
A jestli čekají, že je nebudu kritizovat za jejich fašistické názory, tak to se mýlí.
A proč jsi ustoupil jen k bezzubému kritizování ? Měl jsi snad v plánu přímo vyhlazení tohodle fašounskýho hnízda, ne ?
Všeho do času. Ostatně, pokud jej nezničím já, nebo někdo, s kým mám podobné názory, tak fašisti v některé vlně se o to určitě postarají. Nemusí to být první vlna, ale určitě to udělají.
Momentálně je třeba jít po větším soustu, po větším nebezpečí.
Větší sousto než fašouni ?? Po čem to jdeš ?
Vlastně jo, už vím, on má přiletět ten nebezpečný meteorit...
Nebo že by nedělali vlny fašouni, ale ty ? ;-))
Tady je tolerován fašismus, ale jsou i horší skupiny fašistů, Konvičkovci, Okamurovci, Vandasovci atd.
Takže až skončí, bude to tvojí rukou ?
Referuj, prosím, průběžně ! Ať to máme v přímém přenosu. A ať taky víme, na jak strašné utrpení se máme připravit, až přijde řada na nás.
Mimochodem, komáři tady taky přes zimu nebyli. Takže se zkusíme pár dní neohánět, jestli se třeba nezměnili v opylovače kytiček ? :)
Ale jen se klidně oháněj, vždyť to činíš. Je rozdíl ohánění a hromadný hon na škodnou. Jistě víš, jak to myslím.
Tak nevím, můžeš vůbec nazývat cyklopalmovku škodnou v diskusi kde ho hájíš ?
Já hájím v diskusi Cyklopalmovku? To si snad pleteš pojmy. Jediné k čemu vyzývám, je trocha jeho osobního hájení, než přijde všeobecný lov, který ho opět vyštve z fóra. S jeho názory většinou nesouhlasím a do diskuse s ním se moc nepletu.
Hájený je i bez hajného. Všimni si, že se s ním diskutuje bez jediného křivého slova. Jen on občas uprskne a jen na co sám chce reaguje a odpovídá.
"... jen na co sám chce reaguje a odpovídá ..."
Pravda, to je zde jediný, kdo to tak dělá ...
No a ? Však jsem to jen konstatoval, Mluvčáčku :-P
Máš to nějaké pomotané.
´Mluvčáčka´ bych bral (byl by na místě), pokud bych za něj (za někoho) mluvil.
Takhle jsi mimo mísu ...
:-))) Sám jsi s touhle píchovinou dost masivně začal - a líbí se mi, jak teď na ní startuješ. njn, vlastní meducínka nešmakuje, jak příznačné.
V diskuzi potřebuješ vítězit / mít poslední slovo?
Přeju ti ho!
Spíš bych si tipnul, že se ten zoufalec na PČR ani neodvážil. Prostě jen sedí za kompem na zadku a ňafá tu na Nakole, tu v Medvědárně.
Co to pořád máte všichni za narážky s Cyklopalmovkou a Policií ČR ?
Bretschneider ?
To jsi byl na dovolené, když tady palmič sliboval nejpozději zářiové zrušení tohodle webu ? (pak zmizel sám k Medvědovi)
Rozumím, hm myslím že udavačství není zrovna něco, co prospívá svobodě diskuse.
Ale chápu, po té co jsem na viděl tu spolupráci při vytváření spravedlivého odporu levičáků " bojůvkovému napadení naprosto neznámými představiteli echtultrapravice pod dozorem médií" , kteří pak úplně nechyceni a nezaznamenání četnými kamerami na ulicích zmizeli v propadlišti dějin, tak po té se mi nezdá spolupráce takového levicového brechtsneidera s " policejním státem" tak úplně nemožná...
Ale je fajn vědět, že velkými idejemi se dají omluvit i takovu malá upřímná svinstva jako třeba zrušení diskuzního fóra, kde znějí názory ultralevicovám extrémistům tak nemilé....
Ufff, marně přemýšlím, flaškou čeho bych tohle rozklíčoval ? :-)
pak ho Medvěd zabanoval a zmizel neznámo kam :-D
... manifestoval´s proti policejní zvůli, nebo jsi v bezpečí obýváku ohryzával konec tužky?
Proč tedy lezeš na fašistickej web, jsi snad masochista?
Ale s tou hilsneriádou - zdá se mi, že třeba autoři filmu chtěli tak trochu naznačit podobnost - "nastavit zrcadlo". Ovšem né s muslimy, ale s Cikány. Nesledoval jsem to úplně celé, ale takový dojem to na mě udělalo.
Je vidět, že zdaleka nejsi schopný myslet. Nejde jen o Cikány, ale i o Muslimy, a další. Ostatně i Budhisti mají mezi sebou extrémisty. Zvlášť silní jsou v Barmě.
Zajímavé, čtyři bodíky sis dal sám, ze svých ostatních podvodných nicků, nebo s je dostal od zdejších paranoidních ratlíků, kteří každý nový nick podezřívají a pronásledují?
(Výjimka samozřejmě(!) nastává v případě, že nový nick píše to, co ratlíkům vyhovuje. Potom ratlíci zarytě mlčí)
Tobě by ta horká, studená a klec třeba taky prospěly ;-)
Mi přišlo, že to víno má divnej buket, než jsem zjistil, že nám venku flašku pochcal kocour. Vlastně je to to hodně podobný tomu, co se děje tady, akorát tady je pochcanejch kocourů na můj vkus trochu moc.
Jj, historie se opakuje a nikdy nemůže být tak zle, aby nemohlo být ještě hůř...
To si zase přišel tenhle web zrušit nebo už tě ze všech ostatních vykopali, tak si vzal zavděk zdejšími fašisty a rasisty?!?
Aspoň bude (chvíli) sranda :-)
http://www.denik.cz/z_domova/sms-syndrom-jako...
Určitě by se zde našel ne jeden trouba, který bude tvrdit, že užitečnost člověka, který se nazývá turkolog, je nulová.
"Napětí je, protože těch uprchlíků je opravdu strašně moc. V Evropské unii je něco přes milion uprchlíků na půl miliardy obyvatel, Turecko jich má více a má 79 milionů obyvatel. Nejspíš těch běženců je ve skutečnosti v Turecku více, a jak už jsem říkal, další stojí na hranicích."
"Pořád mne ale fascinuje, jak se v tureckých médiích zdůrazňuje, že je třeba pomáhat a že tento názor přejímá i většina Turků. A že má být Turecko hrdé, protože pomohlo lidem v nouzi. Že jde o tradiční tureckou pohostinnost a tak jako Osmanská říše kdysi přijala židovské uprchlíky vyhnané ze Španělska, teď přijímá Syřany. To je solidarita pro řadu evropských zemí asi zcela nepředstavitelná."
http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/turecko-do...
No tak ono je to i tom, že to byla turecká výsostní území po většinu minulého tisíciletí a Turecko si po mnoho let dělalo vlastní politiku v " území jeho zájmů" a tohle je tak trochu nečekaný výsledek jeho snah z posledních pár let
.
Navíc ve srovnání s maličkým Jordánskem ten turecký podíl uprchlíků je tak nějak směšný, že ?
Ale po pravdě to Turkům vůbec nezávidím, představa, že se na ně Angela Merkel nebo Jean-Claude Juncker či dokonce Martin Schulz rozlobí je skutečně děsivá a pro Turecko nesmírně závažná :)tytyt bububuvu Turecko ošklivácké :D
Mimochodem slyšeli jste o tom, že Israel a Turecko se opět vrátili do vrkací módu " co jsme si to jsme si" a v Syrii spolupracují jako o život ?
http://eol.jsc.nasa.gov/HDEV/
a za chvíli bude vidět Nový Zéland
Odtah nedávno zavedeného elektroautobusu , foceno v pátek okolo 16,30
Trošku mě to připomělo zavádění Elefantů do příměstské dopravy, taky to ze začátku museli vychytat...
Pendolíno také nedojíždělo a pak dojíždělo s dveřmi zatlučenými prkny. No a teď už jezdí, pokud mu někdo nenastaví do cesty kamión s plechem.
Zaujalo mě, že se Rusko už konečně přiznalo, že vede studenou válku proti " Západu".
http://www.dw.com/en/russian-pm-medvedev-says...
Slušný výkon se " upřímně" přiznat už po několika letech nadšeného studenoválčení nejenom v hranicích modly Ruska, tedy v hranicích bývalého SSSR.....
No, je to asi tak rok, co Obama prohlásil něco ve smyslu, že USA si budou hájit svoje zájmy kdekoliv na světě. Tedy nikoliv někde pomáhat, ale hájit svoje zájmy.
Rus a Američan - jeden za 18 a druhej bez dvou za 20.
Pardon, ale nějak si nemohu vzpomenout na stát, který nehájí svoje zájmy ?
Jakou to má souvislost se studenou válkou ?
Ne stát (pravda), ale soustátí - EU. V duchu pseudohumanity ...
EU není ani soustátí, je to pouhý shluk států hájících většinou jen jejich zájmy.
Bohužel si toho už všimly i státečky typu Alžírsko , které na " požadavky " nejsilnějšího člena EU , Německa zvesela kašlou. Své ekonomické uprchlíky si domů prostě nevezmou...
Díky tomu, co EU představuje ji může držet pod krkem i " spojenecké" Turecko , " typická regionální velmoc III. kategorie", a ještě má představitelka nejsilnější země EU potřebu tam jezdit se suplikou aby dělalo na hranicích to, co země Visegrádu na hranicích dělat nesmí ....
Hm tak asi máme víc společného než bych čekal.
Třináctého funguje i na Palestince.
Dnes jedna Palestinka v Hebronu špatně odhadla kdo je kdo a pobodala Palestince.
Kupodivu i v tomto případě byla zastřelena přítomným Israleským vojákem při snaze pokračovat v útoku na neozbrojenou oběť....
Tady se to bude hodit. To by jeden fakt nevěřil 8-o
https://youtu.be/KYikHS1am9I
Teda takhle bezostyšně čórnout Holku modrookou a vydávat to za jejich písničku... Kdyby aspoň zprznili něco od M.Davida, to by se skousnout dalo.
Podobnost je určitě jen náhodná. To máš, jak když jedna paní z Izraele byla dojatá, že jí ve vlaku při příjezdu do Prahy zahráli Hatikvu :))
https://www.youtube.com/watch?v=NjfFpFW9OdA
Hezký, na druhou stranu když členové akademie věd, nebo astronomové jak třeba pan Grygar mohou být praktikujícími křesťany tak mě další tvrzení, že všechno stvořil Bůh celkem nevyvádí z míry.
Problém není v tom, že všechno stvořil nebo nestvořil, problém je v tom, jak si to konkrétní vykladači vyloží a jak jsou tolerantní k jiným výkladům.
Sledujte vlaky v přímém přenosu
http://slowtv.playtvak.cz/zive-sledujte-vlaky-v...
Jo, to si pouštím místo spořiče. Teď tam zrovna stojí Kredenc!
Jo, pěkný. I když po pár dnech to může být už docela nuda, neb se tam neustále točí tytéž vlaky. A chybí pohled na příjezd k nástupištím vpravo.
Ono teď je docela zajímavé dívat se do Pražského terénu. Co se bude dít kolem Florence, tu bude fakt pěkné.
... jak to vidí odjinud:
http://zpravy.idnes.cz/komentar-lubose-palaty-k...
https://www.youtube.com/watch?v=tTNuldPhP20&...
Explicitní osobní urážky tu trpět nebudu.
Pořád si říkám, proč je ta diskuse stále vcelku kultivovaná, prakticky bez sprostých nadávek a urážek. A taky že je tu 100 nových příspěvků a žádný "kolovrátek".
Už jsem totiž úplně zapomněl, že jsem při založení zablokoval všechny jednoho člověka z mého blacklistu, který sem musí přispívat mulťákem, což ho zjevně moc nebaví.
Přece bys nesmazal kamaráda Cyklopalmovku za jeho explicitní nadávky - buď taky trochu tolerantní (nebo třeba hejtfrý).
Označování někoho za fašistu nebo člověka neschopného myslet (s plnou vážností, nikoliv jen kámošskej štulec) považovat za nadávku a urážku ?
Pokud tady někomu OSOBNĚ explicitně nadával, tak ho smažu. Stačí, když mi dáš link. Těch 100 příspěvků jsem pročítal jen zběžně.
Rozlišuji jestli někdo napíše "ty jsi ale debil" a "na tomhle webu je ale spousta debilů".
Policajtům:
http://www.nakole.cz/diskuse/20305-co-vas...
Všem zdejším:
http://www.nakole.cz/diskuse/20305-co-vas...
NaKole:
http://www.nakole.cz/diskuse/20305-co-vas...
Mé maličkosti:
http://www.nakole.cz/diskuse/20305-co-vas...
Ale nestojím o tvé mazání, ani Palmovky, ani nikoho jiného. Nauč se raději toleranci. Mazáním HateFreeCultůru neprosadíš.
Věta "Je vidět, že zdaleka nejsi schopný myslet." není nadávka a už vůbec není explicitní.
To není tak jednoduché a jednoznačné. Cítíš ten rozdíl, když ti něco takového (s evidentní nadsázkou) řekne kámoš, nebo někdo, kdo to s tebou myslí dobře - nebo někdo zapšklý a zahořklý, kdo to myslí smrtelně vážně a doslovně ?
Nekácím se z toho, aj mě to lehce pobaví (spíš je mi ho líto). To jen tak obecně k tomu, co je a není nadávka nebo urážka.
Rozdíl samozřejmě vnímám.
Ale pořád je to o dost jinde, než když napíšu, že jsi vypatlaný debil, případně, že jsi duševní mrzák, že by tě měli zavřít do blázince atp.
Dalším rozdílem je, zda je příspěvek zamýšlen čistě jako (osobní) urážka, nebo zda obsahuje i nějakou další myšlenku. Tj. zda nadávka nedoprovází alespoň náznak něčeho dalšího.
Nemyslím, že je nutně potřeba se ke každému chovat za všech okolností mile. Ale i antagonismus má mít určité meze, které by neměly být překračovány.
Je vidět, že zdaleka nejsi schopný myslet.
Takže fašista je podle tebe v pořádku a bude se ti tedy zamlouvat pokud budeš podobně označen a zařazen?
On někdo o PepikoviW napsal, že je fašista? Link by nebyl?
Zatím jsem se to dočítal jen já o sobě (v jiných diskusích).
Vidím to adresované přímo Lelkovi a snadno odvoditelné i pro Pepika, mě, Hekyho a chceš-li i třeba pro tebe :-)
"Do pozadí byste ale zasloužili vy, fašisti."
http://www.nakole.cz/diskuse/20305-co-vas...
Problém se čtením? Odkaz už tam máš a dokonce si na příspěvek reagoval, takže si ho četl.
http://www.nakole.cz/diskuse/20305-co-vas...
http://cz.sputniknews.com/czech.ruvr.ru/news...
Evropský val? Jak dopadl ´Atlantický val´ je známé ...
Tak jim poraď něco lepšího, když už čteš tu Kremelskou propagandu.
http://zpravy.idnes.cz/dve-tretiny-cechu... docela mne zajímá, jak se s tím menšina vyrovná..
http://video.idnes.cz/?idvideo=V140812_174302...
Blbé je, že se ta Tatra už nevyrábí ...