Ano, co vám brání? Podél Dunaje a Solnou komorou ...
No vono to je dokopce, bo jedeš proti proudu...
No, nějaké kopečky jsou, ale i proti proudu rovina.
Tuším, že jsi jel, ale nějaká zprávička mi možná unikla, myslím že i na Passu Lueg jsem si na tebe vzpomněla.
jj, jeli jsme to, ale "naopak" z Grado, resp. úsek Vilach-Grado tam i zpět, a ne přes Salzburg, ale ze Sankt Johann im Pongau pak jsme to vzali na Radstadt dál Ennskou a pak kolem Dunaje do Stockerau a přes Ernstbrunn a Mistelbach do BV. Úsek Salzburg-(Linz)-Enns neznám, ale určitě se to nějak pomotat dá, vzal bych to kolem těch "rybníků" (Attersee a Mondsee). Na mapy.cz jsou i cyklotrasy v Rakousku...
Pěkná dálka.
Mám to blíž do Krkonoš, nemůžu to mít blízko k Dunaji, což by se mi taky líbilo.
Hodilo to 1100 km. Za 10 dní, přesněji 9,5 (cesta vlakem do Vilachu). A z toho jeden den flákání se u moře. :)
Ty to zase máš blíž na Balt. ;-)
U Baltu je taky hezky. Ale i k němu jsem se letos dovezla vlakem a teď mi na konci roku chybí kilometry.
Kilometry nejsou podstatné, důležité jsou zážitky! A ty nemusí být příjemné, ale musí být silné! ;-))
Jj, je to tak, ale když už mám tachometr ... nikdy nejedu jen tak, musím mít cíl.
Já to mám přesně naopak. Pro mne je cíl ta cesta...
Mně se to nezdá naopak. Určitě tě nebaví jen tak někde bezcílně kroužit.
Tomu se říká trénink a to už moc neprovozuji. ;-)
Mne ale opravdu baví ta cesta! Cílem je třebas projet kus naší hranice. Nebo dát nějakou hřebenovku. Stejně tak, až se vydám(e) k tomu Baltu, tak cílem nebude Balt, ale cesta k Baltu.
Zdravím, podél Dunaje dobré, je to prakticky rovina.
Jel jsem vloni Linec - Salzburg a nedoporučuji (tedy nikoliv Dunaj). Mělo to kopírovat trasu bývalé hlavní silnice, ale často to jelo přímo po silně frekventované první třídě. Nakonec jsem tuto trasu opustil a jel jsem místní cyklostezky podél různých říček. Hezká příroda, jen jsem si pěkně zajel.
Dunaj je tutovka, stoupnou ale kilometry a tím i časová náročnost trasy. Pokud čas nemáte, doporučuji kombinovat s vlaky.
Vlastní Alpen - Adria je dobrá, po skončení drážní stezky v Itálii jsem trochu bloudil. Příští rok to ale určitě bude lepší, protože zrovna tenhle úsek se stavěla nová stezka v trase stávající železnice.
Na A-A doporučuji vytisknout si mapu z Internetu anebo si ji aspoň do něčeho uložit. Trasa se v Itálii pořád ještě vyvíjí, takže podrobná mapa se šikne, i když už třeba zrovna neplatí. Po Labské a Dunajské jsem byl trochu nemile překvapen, že v informacích pořádné mapy nebyly, takže ten výtisk z domova se fakt hodil.
Před dvěma lety cyklostezka AA končila na bývalé stanici Resiutta. Myslím si že dodělají jen asi pár km ke Carnia, odkud již železnice používá původní těleso. Dál k pěknému městu Venzone se dá jet částečně po staré silnici. Ve Venzone doporučuji návštěvu kostela, ve kterém jsou obrázky, jak bylo město zničené zemětřesením před asi 40ti lety.
Kdy vyrážíte ? Taky AA podrobně sonduju - ale z hlediska inline bruslení. potřeboval bych hlavně info o kvalitě asfaltu na rakouské straně před tím 8 km tunelem. Dle propozic na www.alpe-adria-radweg.com mají sice popsány úseky se šotolinou.. ale nevěřím jim po zkušenostech ani ten asfalt (95 %)
Myslíš před Bad Gasteinem?
Pamatuji se, že tam byla šotolina, ale nevím jak dlouhý úsek. Mi to jeli po silnici, ale opačným směrem (Grado - Salz.)
V létě jsem jel z Břeclavi do Vídně, směrem tam krásnými vinařskými stezkami přes Zisterdorf a Deutsch-Wagram, zpátky jsem jel standardně po eurovelo 9, taky pěkná a pohodová cesta, ale trochu delší.
Rakušáci mají na touristinfo vlastní vyhledávač tras (i pro kola), poměrně dobře použitelný, protože počítá i s místními cyklotrasami: http://www.austria.info/uk/where-to-go...
Takhle jsme to jeli v létě my s dětma:
http://www.bikemap.net/cs/route/3309673...
taky jsme projížděli Salzburk, taky jsme se snažili držet co nejvíc cyklotras. Záleží z které části Česka se do toho Salzburku chcete dostat. V Rakousku je spousta cyklotras, ale většina z nich vede podobně jako v Čechách po silnicích a silničkách, čili s nějakým podrobnějším atlasem si trasu člověk klidně může naplánovat sám.
Po A-A jsme jeli zpátky, tedy od moře, z Cervignana po Villach, zajímavé to bylo až od Resiutty, pak začíná ta železniční stezka, to je bomba, ale předtím v údolí to stálo za starou bačkoru.
Peggy už se nedočkavě těším na tvůj blog (doufám, že bude). ;-)
To je teda dovča. hmm.. paráda.
Dle mapy jste jeli Via Claudia Augusta. Stojí něco za zmínku ke kvalitě povrchu ? Jedeme to letos na bruslích z Nauders do Verony.
Co vím nahoře pod Nauders trochu sjezdy, nad Meránem serpentiny a před Busolengem kopec Monte Roca.
Nějaké jiné problémy ?
Mám pocit, že už jsem ti reagovala v jiné diskusi ohledně toho povrchu.
Problémy žádné, nic co by bylo nezvládnutelné. My to jeli s dětmi 6 a 8 let.
Myslím, že už to máš nastudovaný dostatečně, další info netřeba, radši jet a vidět sám.
Možná jenom, že občas člověk může překážet borcům na silničkách, je jich tam plno a jezdí hodně rychle. Na kolách máme zpětná zrcátka, ale i tak jsme se občas nestačili klidit na stranu.
A taky záleží, jakej chytnete vítr. My sice jeli z kopce, ale proti větru, tak to bylo občas náročné.
Tak to je v pohodě. Proto vozíme zvonek na prstě, aby borci se silničkama mohli včas uhnout , když je předjíždíme :))
Jedinej kdo nás serval... byla švýcarská důchodkyně(asi) na elektrokole(tuty) loni u Bodamu. Nevím pro co nebo za kým hrčela do Kostnice ale po 5 km s průměrem 36+ to vypadalo spíš jako závod...takže přiznávám.. vyhrála a mi jsme pokračovali v dovolené.
doporučuji tyto stránky
http://www.radtouren.at/
jsou tam mapy dálkových Rakouských cyklotras a některé katalogy a schématické mapy lze objednat zde http://www.radtouren.at/radkarten/radliteratur... - mapy cyklotras rakousko