Zdravím všechny,
poohlížím se po vybavení na kolo, dost věcí jsem našel ve slevě tady https://slevovekody.com/bike-eshop-cz
Sháním jen boty a oblečení,ale dá se těm slevám věřit? Máte s tím někdo zkušenosti?
Díky za odpovědi
Poslal bych tě s tou nevyžádanou reklamou do patřičných míst, ale prej nemám být tak sprostý, místnímu souruhovi náčelníkovi pro rasovou, kulturní a jazykovou čistotu to vadí. Takže tedy jen "huš huš!" ;-)
Cokoliv v nějaké "supevýhodné slevě" či v "jedinečné akci" je pro mne velmi podezřelé a dostatečným důvodem od toho dát ruce pryč. Dost často je to akce typu "nechci slevu zadarmo" nebo "laciné dvakrát placené". Tím neříkám, že občas na slevu toho či ono nenatrefím, ale to jsou "ověřené" obchody, o jejichž serioznosti nepochybuji.
Nemůžeš si dát pokoj? Chováš se jako by ti se souruhem náčelníkem přinejmenším sesmilnila manželka.
S tímto bohužel zkušenost nemám, ale za to se můžu podělit s úplně čerstvou zkušeností s portálem http://www.kuponovnik.cz. Seženeš tam boty, oblečení, ale i elektroniku, domácí potřeby, hračky nebo SLEVY týkající se cestování. Zatím jsem tam vždycky ušetřil od 10 do 80 %, což znamená stovky, někdy dokonce tisíce korun úspor! Mrkněte na to kolegové, snad vám to někomu pomůže :-))
Máš úplně čerstvou zkušenost a zatím jsi tam vždycky ušetřil?!?
Na tuhle reklamu ti asi nikdo neskočí :o)))
Proč jsou reklamy v 99% furt stejný a naprosto dementní a nedomyšlený ? To přece není možný, aby to tak bylo dělaný cíleně. Já vím, že na tom mnohdy makají kvanta odborníků a mají to zmáknutý psychologicky. Že by teda i tohle bylo reklamně v pořádku, odpovídalo úrovni osloveného publika a mělo žádanou účinnost ?? To snad proboha ne !! I když, v rádiu a v televizi vídám úúúplně stejné skvosty, jen v mezích finančních podmínek trochu jinak podané. To jsme na tom obecně tak blbě, že by nás mělo tohle oslovovat a vybudit k nákupu, nebo jsem jen divnej, že prostě nekonzumuju a zoufale mě tenhle způsob reklamy nudí...
Teda ještě jedna možnost - reklamní prudiči sem zabloudili z mimi-webu a podobných,,, :-))
Smiř se s tím, že reklama je zaměřená na určitou cílovou skupinu populace a ani ty, ani já v ní podle všeho nejsme. Já při naskočení reklamy vypínám zvuk, šetřím své cévy. :-)
A to je kolem mě opravdu tolik takových, na které to zabírá ? Že se jim to finančně i úsilím vyplatí ? To mě děsí.
Ale asi jo. Když čtu už léta varování třeba před "šmejdama" a přesto jim každej tejden do autobusů napochoduje armáda blbců, co si pak stěžuje...
Na mě reklama zabírá celkem spolehlivě. V obchodech se výrobkům z reklam vyhýbám, jelikož nemám v úmyslu stát se sponzorem reklamní kampaně onoho výrobku...
A co když je něco "v akci" - tomu se také vyhýbáš?!?
Tipuju, že manželka při nákupu potravin asi ne...
Mícháš opět hrušky s jablkama, momentální sleva na určitý druh zboží (třeba u potravin) je trochu něco jinýho-jedná se o dočasné cenové zvýhodnění určitého druhu zboží. Samozřejmě, že si koupím třeba basu píva, když je na něj sleva, ale jenom v případě, že se jedná o pivo, které běžně kupuju, nebo mně chutná. Nekoupím si to jenom proto, že je levný, abych to pak zkažený lil do kanálu.
Ne, nemíchám.
"Akce" je také typ reklamy.
Rozdíl v tom rozhodně je, alespoň v případě, který jsem popsal. Je rozdíl kupovat nějaké zboží jenom proto, že na něj vidím každý den reklamu v televizi a nebo když je na určité zboží sleva, akce a je dočasně levnější. Mluvím samozřejmě o těch slevách skutečných, ne o případech, kdy jsou třeba za výlohou kalhoty s přeškrtnutou cenou a pod tím jakože cena "akční."
Jo, ale tímhle si tě přitáhli ke svým regálům a předpokládají, že půstíš chlup i za něco dalšího, už neakčního. Nejlépe za to, co ti nějak nenápadně našeptají přímo ve kšeftě. Jinak by neměli důvod tu akční cenu dávat.
Já přece nepopírám jejich úmysl přilákat slevama víc zákazníků, nikde jsem nic takovýho netvrdil. Rozdíl ale je koupit třeba prací prášek jen proto, že mě ho vnucují 10xdenně v TV a vehementně tvrdí, že je to nejlepší prášek ve vesmíru, a rozdíl je koupit prášek proto, že je na něj sleva.
Tak tohle snad patří do ftipů, ne?!?
Neříkej, že tohle fakt myslíš vážně :o)))
Samozřejmě za předpokladu, že ten prášek znám a vím, že to není šmejd. Nakonec jsem to tu už psal o pívu.
Takže pokud to zboží běžně kupuješ a znáš, pak ho mohou klidně reklamovat v TV 100x denně a stejně si ho jdeš si ho koupit.
Ale když ho neznáš, tak je to šmejd a nezajímá tě to?!?
Ne, prosím, už dost, to už je fakt i na blondýnu moc :o)))
Promiň, rozdíl v tom rozhodně není, protože i na akční nabídky je reklama v televizi.
A pokud je na zboží sleva, pak MUSÍ být pouze na určité období - resp. ze zákona musí být uvedeno, do kdy sleva platí.
Takže:
- v obou případech jde o slevu na zboží,
- v obou případech můžeš vidět reklamu v různých sdělovacích prostředcích a na netu
- a v obou případech je sleva časově omezená.
Není v tom absolutně žádný rozdíl.
Ono je to ve finále jedno, mě jen zaujalo, že jsi tvrdil, že tě každá reklama nechá klidným a nereaguješ na ni. Tak jsem jen chtěla vědět, jak jsi na tom s reklamou typu "akce".
Slovo "akce" se v nejrůznějších tuzemských obchodech vyskytuje v tak hojné míře, že snad už může oslovit jen malé množství zákazníků.
Tak to se běž podívat do obchodu, když "akce" začíná.
Ostatně boj o bundy v LIDLu je toho víc než důkazem.
To lidi nekupujou kvůli tomu slůvku, ale proto, že si koupí bundu za pár kaček v relativně dobré kvalitě.
Ovšem právě kvůli tomu, aby koupili něco se slevou, tak sledují akční leták daného obchodu.
To je možný, ale taky není vyloučeno, že si koupí právě jen tu bundu a nic jiného.
Ha, ha, ha, tak to jsi hodně vedle.
Ale, už dost.
Nebo se zeptám, zda si k tomu pivu v akci také opravdu nic jiného nekoupíš :o)))
A co myslíš, že tam ty lidi, kteří se tam nahrnuli pro ty bundy, udělali jinak za nákupy? Mnozí neměli určitě ani vozíky, byli tam hned brzo ráno, jistě pospíchali do práce...K tomu pivu:
1.Bud' si ho koupím při příležitosti běžného pravidelného nákupu potravin, z čehož logicky vyplývá, že nekoupím jen to pivo.
2.Pokud jedu do krámu jenom kvůli tomu slevněnýmu pivu, tak samozřejmě čapnu basu, zaplatím a jdu do háje (proč bych proboha ztrácel čas chozením po krámě?), nebo k tomu koupím mrkev, kterou žena zapomněla koupit.
Takový to čučení po zboží a kupování hovadin je asi výsadou bab, normální chlap takovejma kravinama neztrácí čas a když už chlap v krámě po něčem čučí, tak ne po kedlubnách, nebo prášku z reklamy, ale po pěknejch babách...
No tak vidíš, a takhle to dělají i jiní. Já si také hlídám některé druhy zboží až budou v akci - káva co piju, cukr krystal, cukr moučka apod. A beru je také v rámci běžného nákupu.
A co by v LIDLu k těm bundám cestou do práce lidi kupovali?!? No co asi - sváču. Když už jdou do LIDLu, nemusí se stavovat jinde.
Hele, pokud sledují letáky a vědí, že půjdou pro bundu, pak ti grantuji, že si naplánují vzít i něco dalšího ze sortimentu LIDLu.
Dělám to naprosto stejně. Vím, že v LIDLu bude to a to a že se na to chci jít podívat, tak vím, že s tím koupím minimálně i kočkožrádlo (které tam kupuji) a zakysanou smetanu 16%.
Košík si také neberu - na co, jdu jen pro pár věcí, které vezmu do ruky. A naopak - když jdu bez košíku, tak nenakoupím hovadiny.
A když toho náááhodou vezmu víc, tak si vezmu papírovou krabici, kterých je všude dost.
Ale to jsme už hodně odbočili od původního tématu. Mě jen zajímalo, zda opravdu tak striktně ignoruješ akce apod. jak si hlásal. Na to si mi odpověděl a mě to stačí.
njn, lidi jsou prostě jiní. Než já. Já, když jdu (obrazně) do Lídlu pro bundu, tak jdu pro bundu a odejdu jen s bundou (anebo bez ničeho). Samo, že jediná vyjímka je, když jdu nakupovat jídlo hladový, tak... :-DD
Proč ´děsí´?
Chceš snad spasit lidstvo?
Na spasení má monopol jinej ;-)
Děsit mě to ale stejně může.
Já nakupuji vybavení na kolo paradoxně na Levnoshop :). Ale zatím jsem byla vždy spokojená. Nyní jsem využila také 50% slevu z https://slevovykupon.net/s/levnoshop-cz/
Já jsem druhým rokem koupil nové brašny na https://sportano.cz/
Jsou to Poláci, chodí to z Polska ale je to tu rychleji než z většiny českých shopů. Fungují svižně, seriozně, doprava zdarma. Do krabice dostaneš samolepku s adresou pro zpáteční odeslání kdybys chtěl - stačí přelepit krabici a poslat zpátky.
Teď jsem koupil boty na https://eobuv.cz/
Taky Poláci, bylo to tu za dva dny. Taky slušné slevy.