Já chci, aby ti imigranti migrovali zpátky tam, odkud přitáhli. Nebo snad považuješ za správné, aby lidé utíkali od problémů, místo aby si je doma vyřešili? Když ti manželka bude doma dělat peklo, tak se snad nacpeš do bytu k naprosto cizím lidem a budeš se násilně dožadovat, aby se o tebe postarali?
Děkuji za založení tématu.
http://prikrylova.blog.idnes.cz/c/477612/z-otce...
Že se mezi ekonomickými migranty těžko hledá uprchlík, to už jsme si zvykli. Ale zdá se, že je skoro nemožné najít aspoň někoho, kdo by nebyl terorista nebo aspoň převozník.
No pěkný :-(
Teď ještě zjistit, co, nebo kdo, stojí za touhle postupnou plánovanou likvidací Evropy... Přece tohle nemůžou mít na svědomí "bílí" :-O Jasně, za prachy se dneska provede asi všechno, ale přece není možný, že by někdo chtěl takhle posrat budoucnost svým dětem, vnoučatům atd. :-( Asi jsem moc naivní :-/
Jo takhle je to, už je mi to jasný. X milionů teroristů a převozníků je na cestě do Evropy.
Kdo tam teď bojuje, když už jsou všichni na cestě do Evropy, to tedy nevím, to asi bude jen nějaká fáma, tam už mají dávno mír na věčné časy a nikdy jinak.
ALe, naštěstí, voni všichni ti teoristi a radikální islamisti jsou úplně obyčejný žoldáci, kterým někdo platí výcvik i to následný zabíjení.
Jejich výcvik tedy máme zadara, voni jsou to kluci šikovný.
Musíme jim teda zaplatit víc, než jejich současný zaměstnavatel, to je jasný.
Ale nekup to - za ty prachy budeme mít všeho schopnou armádu, které se bude bát celý svět.
To se chlubis? Chudaku
Sám jsi chudák, když nemáš dost rozumu na to abys pochopil co tím chci říci.
Chceš o někom napsat, že je terorista?
Vezmi facebookový profil, lokálně stránku ulož. Vyměň pozadí a případně fotku uživatele. Dopiš jméno. Udělej screenshot a prohlaš to za "již zrušený facebookový profil" a doplň vymyšleným výrokem anonymního Kurda.
Vzhledem k tomu, že prapůvodní článek pochází od Jobbik, obdoby sládkových republikánů, tak by mě to nepřekvapilo.
Je strašlivé jak lidi přebírají nikde neověřené informace a šíří je dál (naposledy třeba kecy od Šibíka).
Pripominas mi Merkrlovou. Ty to tak myslis s lidmi dobře a oni to neberou
Tos pobavil. Sice už třikrát vyhrála německé volby, deset let je kancléřkou,v červnu byla společně s prezidentem nejoblíbenější politik Německa. Její CDU/CSU má aktuálně 42% podporu (druhá SPD 26%) voličů. Ale lidi ji neberou. Tak určitě.
Co říkáš na ten hřbitov (podle křížů křesťanský, ale to je vcelku vedlejší). To nevypadá na fake. Nebo jo ?
http://www.nakole.cz/diskuse/20076-co-vas...
Straw man? Nevím, neotvírám, o žádném hřbitovu jsem nepsal.
??? Cože ? Jakej Straw man ? Kde vidíš co falešnýho, podstrčenýho ? Nikde nepíšu, žes o něm něco psal ty, ptám se tě na názor. A souvislost je ta, žes předchozí označil za zmanipulované. Tak se tě ptám na názor, jestli si myslíš, že je ten hřbitov taky zmanipulovaný.
A že zavřeš před fotkou, nebo videem oči fakt neznamená, že ten problém není, neexistuje...
Tak proč to tedy věšíš pod MŮJ příspěvek o tom jak se dá snadno podvrhnout screenshot facebookového profilu?!? Co to s tím má společného?
Tak znova. O něčem píšeš, že je podvržené ( jako důkaz v reakci na něco dalšího). Tak se tě tedy jako odborníka ptám, zda tohle video nemůže být také nějak zmanipulované a co tomu povalování na hřbitově říkáš obecně. Nic záludného za tím nehledej.
Netvrdím, že to je podvržené, ale že vyrobit takový podvrh je snadné.
Pokud se mě chceš na něco zeptat, udělej to v samostatném vláknu a neodváděj pozornost v tom původním.
Ten druhý odstaveček ti někdy připomenu ;-)
A dobře, hledej dole...
To jsou kecy ty záběry bordelu, vyházených věcí, jídla a pití?
Jsou snad ty záběry jen od jednoho nebo od mnoha lidí.
Pravda se nelíbí, že? Já vím, xenofobie, rasizmus, propaganda a lži.
Můžeš to okecávat jak chceš, ale prosté faty a realitu tím nezměníš.
Místním lidem kudy táhnou vznikají neskutečné škody, firmám vznikají obrovské škody, protože nemůžou fungovat jak potřebují, musí složitě místa objíždět, je řada přechodů uzavřená, mnohé silnice nebo železnice nefungují běžným způsobem. A to jsou tak obrovské ztráty a škody, že si to normální člověk ani neumí představit.
Zatím jsem ještě nikde nezaznamenal jak velké budou tyhle škody a ztráty. Ani se nedivím, že se do vyčíslování nikomu nechce. To by nebylo dostatečně politicky korektní a mohlo by se tím nastrat ještě mnohem víc lidí než už je teď.
Spousta věcí může mít logické vysvětlení. Třeba pálení věcí nařízené Lékaři bez hranic kvůli svrabu.
Bordel? No když tam ve tři ráno vpadnou fízli, že se maj všichni do pěti minut vypakovat, tak tam asi uklizeno nebude. Byls někdy ve vodáckém kempu nebo na na hudebním festivalu?
Proč tohle nešíří všichni lidé, kteří plácali Šibíka po ramenouch? Nehodí se to do jejich paradigmatu? http://svobodneforum.cz/otevreny-dopis...
Ale jo, omlouváš si to pěkně. Chápu, že se ti to nehodí do krámu takovýhle bordel co po nich všude je.
Nebudu sem dávat odkazy, už jich bylo víc než dost co kde po nich zbyl jaký hrozný nepořádek na nádražích, táborech podél cest, ve vlacích, atd. Ty záběry byly od různých televizí a novinářů. (Já vím, všichni byli xenofobové, rasisti a lháři.) Vždy měli dost času po sobě uklidit a odnést co si přinesli, ale nikdy to neudělali. Nikdo je nevyháněl a určitě ne tak nahonem aby nemohli po sobě uklidit. Co nepotřebují a nechtějí to jen někde zahodí. Jsou to nekulturní dobytci a prasata. Nic jiného.
Nebo ty považuješ za normální nechávat po sobě takovýhle bordel a zahazovat kolem sebe co zrovbna nepotřebuješ. jestli jo, tak pro tebe nemám slušný výraz.
Ano zahazují jídlo a balenou vodu, protože lékaři a svrab. ty seš fakt komik.
Oni snad migranti platí nějaké vstupné jako na hudební festival, kde pořadatelé po nich uklidí? nemáš to nějak pomotané.
Není to tak dlouho co ses tady rozčiloval nad petkama v přikopech a dalším čurbesem, že po některých lidech je v přírodě nepořádek a teď najednou ti to nevadí? A dokonce pro to máš slova pochopení a omlouvání.
Nemám slov.
Dával jsem odkaz na album jednoho člověka, který pomáhal na nádraží. Byla tam i fotka a u ní takový divný komentář (volně parafrázuji) "Syřani uklízeli autobus a v tom si mě jeden řidič zavolal. Chtěl abych si vyfotil uličku v autobusu kam ještě nedošli". Takže dost záleží na tom kdo fotí a co chce fotit.
Taky se tam píše, že je dobré rozlišovat mezi Syřany a třeba Afghánci, kteří na úklid nejsou zvyklí. Možná Tě to překvapí, ale v Damašku normálně sváželi odpadky kukavozy a měli tam uklizeno stejně jako všude v Evropě. Jak to tam vypadá dnes netuším.
Ale bavíme se o běžencích obecně. Navíc Syřanů je míň než 1/4 z celkového počtu.
To jsou jen slova reportéra z rozhlasu kde lžou na káždém kroku.
Pročpak nám ten novinářský tlachal nic nedoložil obrazově?
Šibík to doložil video záznamem což je potvrzeno i ze zahraničních zdrojů.
Ale blbost. Sledoval jsem online přenos Reuters ze Slovinsko-Maďarské hranice (odkaz jsem sem dával). Lidé okolo ani o kameře nevěděli. Normálně všechny odpadky házeli pod sebe na zem, pak se pomodlili, zakouřili, najedli a zase všechno na zem. Žádný stres, žádné vyhánění policajtama. Vůbec to nevypadá, že by sem ti chudáci šli s prosíkem o záchranu života.
Na výslovné přání Hraboshe posouvám sem dolů a ptám se ho tímto na jeho názor na "nocování" a obecně na chování migrantů na takovém místě, jako je nasnímaný hřbitov.
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/381336...
I kdyby je tam natlačili policajti (čemuž moc nevěřím), dá se na takovém místě chovat zdrženlivěji a s větším taktem. Kdybych se ocitl v jejich situaci na jejich cintoríně, troufám si tvrdit, že bych odhadl význam místa a vhodnost chování.
No ?
Žádný názor nemám. Nemám povinnost mít názor.
Samozřejmě, že nemáš povinnost. To taky nikde netvrdím. Ale pozitivními názory tady hýříš co chvíli, tak jsem si myslel, co kdyby...
Jak už jsem psal výše, že před tím zavřeš oči, nebo to nebudeš komentovat, tím to neznamená, že problém neexistuje, nebo že ze světa zmizí.
A doufám taky, že jestli se k tomuto případu nějaká diskuse rozjede, že budeš konzistentní a nebudeš mít i nadále názor ;-)
:-))
Celkem očekávané, když se něco nelíbí, tak není názor.
Nemáš názor, tak proč tolik keců, když někdo uvede jak ho štve jak se chovají?
A jen ještě takovou doušku.
Nahoře jsi mě napsal, poté, co už jsi věděl, na co se ptám : "Pokud se mě chceš na něco zeptat, udělej to v samostatném vláknu a neodváděj pozornost v tom původním."
Tvoje následná odpověď : "Žádný názor nemám. Nemám povinnost mít názor." je v tomhle kontextu tak trošku neslušná, ale to vem čert.
Ono to spíš vypadá, že než že bys neměl názor, tak že jsi v koncích a nevíš co k tomu napsat, aby ses sám neshodil ;-)
Když píšu o tom jak neuvěřitelně snadno lidé podléhají a lavinovitě šíří dál neověřenou informaci, která klidně může být šikovně narafičená, tak opravdu nemám potřebu odpovídat na otázky které s tím nesouvisí. Že se to týká utečenců je okrajové- díky určité hysterii se to šíří rychleji a intenzivněji než jiné virály. A současně tomu lidé mají větší tendenci uvěřit bez ověřování.
Ono to spíš vypadá, že se chcete hádat. Jenže už jste všechny totálně otrávili, takže sem buď vůbec nechodí, nebo nereagují. Proto sem pořád píšete "Hraboshi, odpověz", "Hraboshi, co řekneš na tohle", "Hraboshi, já se chci s tebou hádat, tak mi koukej vyhovět".
Proč tohle věšíš sem a odvádíš řeč k něčemu jinému ???? Je to sotva půlhodinka, co jsi mě za totéž sám zjebal !
Spojil jsem reakci na dva tvoje (a pár dalších uživatelů) příspěvky z tohoto vlákna do jednoho. Ten druhý je tady:
http://www.nakole.cz/diskuse/20049-migraci-na...
Ale abys neřek - angažuješ se tu na jejich obhajobu nemálo, tak jsem se tě jen zeptal na názor na jednu zcela konkrétní situaci.
Jenže to není pravda, že se nějak "angažuju nemálo". Pořád to tu o mě vykládáte, ale příspěvky, kde jsem něco takového napsal, aby jeden špendlíčkem hrabal.
Špendlíčkem jsem teda pohrabal. A nemusel jsem nijak hluboko.
Tebou samotným založená větvička : http://www.nakole.cz/diskuse/20005-islam-na...
Opět pod tvojí taktovkou : http://www.nakole.cz/diskuse/19963-islam-na...
(navíc z dnešního pohledu s dost podivnou pointou)
A do třetice, opět tebou založené : http://www.nakole.cz/diskuse/20000-co-vas...
Fakt to není pravda ? Nebo jen kecáš a teď se kroutíš jako žížala, jen abys neztratil tvář a nemusel se vyjadřovat k něčemu, co se (doufám) i tobě samotnému musí eklovat a co ti nějak boří tu krásnou prosluněnou pohádku...
Tři příspěvky od 3. září (máme 22.)? To vychází na jeden příspěvek týdně. Tomu říkáš, že se "angažuju nemálo"?!?
Myslím, že v porovnání s několika příspěvky denně Hekynena můj výkon docela bledne.
A to pomíjím fakt, že pouze zveřejňuji odkazy odjinud bez toho že bych je jakkoliv komentoval. Prostě dávám jen odkaz a předpokládám, že každý si udělá názor sám. Rozhodně nikomu netlačím do hlavy nějakou zmanipulovanou propagandu.
Nemám v tom chaos.
Ano založil jsem celé tři větve za tři týdny. Sám Hekynen založí několik větví denně.
Tak poslyš, ty srolovanej malej impotentní čuráku, které větve jsem za uplynulé tři týdny denně zakládal?!?
Co se do mne furt navážíš, ty pičo malá?
Jakže ty to s oblibou píšeš ? Argumentační faul ? Chceš snad tvrdit, že tyhle tři příspěvky jsou všechno, co jsi k tématu napsal ? mám tady teď snad vyhrabávat úúúplně všechno od tebe ? Si děláš prdel, viď :-)))
Ale když už na to jdeš s tou tvojí matematickou pózou, tak dobře. V minulém příspěvku jsi teda zcela úmyslně a sprostě lhal, když jsi napsal, že není pravda, že se nějak "angažuješ nemálo" atd... Když ti obratem doložím hned tři tvoje iniciativy (nikoliv jen odpovědi), tak to s nafouklou hubou bagatelizuješ. Di do prdele s takovouhle diskusní morálkou a rozmysli si, než zas začneš někomu něco vyčítat...
Jeden příspěvek týdně, který navíc nijak zabarveně nekomentuji, vydáváš za to, že se "angažuju nemálo"? Zejména v porovnání s tapetováním některých místních expertů?
Vy už vůbec nerozlišujete "bulvární virál" (vůči kterému se vyhrazuji a který komentuji) a seriozní zprávy (které nechávám bez komentáře). Opravdu mi vadí když tu někdo šíří lži a protiimigrantskou propagandu. Tobě to nevadí? Je to kvůli tomu, že se Ti to líbí? Že to zapadá do tvého myšlenkového schématu? Tohle může ve výsledku nesmírně ublížit nevinným lidem. Nevadí? Jsi divnej.
Vy každý příspěvek, který nezapadá do protiběženeckého paradigmatu, považujete za automaticky za to že se člověk "angažuje za druhou stranu". Jenže tak to není.
Dobře dobře dobře, ať je teda po tvém (stejně to nic neřeší).
Vrátíme se k tématu, co ty na to. Pokecáme o hřbitově ? Do ničeho tě nenutím. Ale fakt by mě zajímal tvůj názor.
A není to proto, abych tě načapal a mohl ti to pak otloukat o hlavu. Však kde je psáno, že všechno musí být jen pozitivní, nebo negativní. Ti lidé můžou být jinak v pohodě (nevím, netuším), ale to, co předvádějí na tom hřbitově (polehávání na hrobech, ohníček, smích, čurbes) se mi zdá fakt dost přes čáru. Jen minimálně inteligentní a ohleduplní lidé by měli situaci a místo odhadnout a své jednání přizpůsobit. A ač nejsem příznivcem těhle tradičních "zahrádkářských kolonií", opovrhoval bych takovým jednáním i u kterýchkoliv jiných skupin lidí, nejen momentálně u migrantů.
Nejsem Hrabosh, ale chrápání třeba v mešitě se u Arabů bere jako normální a třeba káhirská nekropole slouží jako bydlení docela dost lidem. Holt, jiná kultura...jsou a budou s tím starosti...
Novinky už ten článeček i s videem asi smázly, ale na trubce se chytlo
https://www.youtube.com/watch?v=nz1BpT4SjVY
Že jsou u nich jiné zvyky je jasné, ale že by až tak moc jiné ? Že by spali přímo na hrobech, pokuřovali a bavili se jak na zastávce autobusu ? Pálili ohníčky ? Akorát ten čurbes bude možná normální.
Spíš bych věřil tomu, že nebude problém na jejich hřbitově přespat poblíž blízkého zesnulého, že ten jejich hřbitov víc žije i jinak - ale co jsem se tak dočetl, stále je tam určitá pieta a ctí se klid nebožtíků.
No, docela by mě zajímala znalost věci a názor nějakého běžného rozumného muslima, jaké jsou tam skutečné zvyky (v různých zemích) a porovnání s tím videem.
Jo, tipnul bych si, že tohle u nich bude normální. U nás ne. Docela mě překvapuje, že místní policajti nevyužili příležitost k integračnímu školení na téma "v Evropě se na hřbitově nekempuje". I když, podle popisku je ten hřbitov v Chorvatsku a podle nápisů tam leží samí Srbové, tak co by se chorvatskej policajt zalamoval, že jo...
Mohl by někdo vejít v botách do jejich mešity, byli by schopni ho zabít.
To, že je něco normálního u nich neznamená, že to je všude ve světě. Podle toho to také vypadá.
To je těžký, policajt prakticky všude na světě podléhá velení a pokud má úkol vartovat, riskoval by pojeb, kdyby z vlastní iniciativy někoho školil. Pokud by si teda vůbec rozuměli. Navíc by při šíření osvěty mohl přehlédnout něco, kvůli čemu tam vlastně je.
Školit by měli jiní, na to určení. Z různých škol jich leze nespočet...
A že by tohle u nich bylo normální se mi fakt nezdá. Ale je to jen tip proti tipu.
No, za pár dní jsou zase "dušičky". Chtěl bych být u toho, až by dušičkáři ve svých stodvacítkách dorazili s konvičkama a hrabičkama k takovému ležení. By je trefilo... :-)
Místní policajt je chudák mezi dvěma mlýnskými kameny. Jediné, co by mohl udělat, je dívat se jinam, až těm mu-slimákům půjdou místní s vidlemi a pochodněmi vysvětlit, že jako takhle teda kurva fakt NE! :)
Tak to vypadá, že jsem to tipnul správně - na ten hřbitov je nahnali Chorvati, aby je měli na jednom fleku pod dohledem. E moj druže zagrebački :-(
http://www.nezavisne.com/novosti/ex-yu...
hmmm, jetli je to tak, tak parádní čuňárna Chorvatů. Ale zas tak moc to neomlouvá následné chování běženců. I v takové situaci se dá stanovat mimo hroby. Podle záběrů tam místo je. A nevěřím, že by nepoznali, kam je to nahnali.
Taky se pokusili milý migranty propašovat v noci přes Dunaj zpátky do Srbska:
http://www.telegraf.rs/vesti/1764721-hrvati...
Tak je měli odlifrovat do Liberlandu :-)
http://zpravy.idnes.cz/o-obcanstvi-liberlandu...
Do Liberlandu si dalo žádost 23 tisíc Syřanů. Poté, co se dozvěděli, že bez práce nic nedostanou, část jich to vzdala. Dorazil jeden. Z Bělehradu. Zato tam začínají nacházet azyl lidé ze Západní Evropy...
http://www.tyden.cz/rubriky/domaci/jedlickuv...
Už mi je jasné proč někteří tvrdí, že islám není radikální. Vždyť si to muslimové na své konferenci odhlasovali a shodli se, že nejsou radikální
https://www.youtube.com/watch?v=j9sP9Jmnupw
A jak bychom s těma migrantama tady komunikovali? Snad pár jedinců znalých angličtiny, ale kdo by si troufnul na arabštinu? Anebo tu otázku směruješ přímo Nakolákům, aby nemigrovali jinak než názorově? To mi vrtá hlavou, to bych potřeboval objasnit.
Oni tedy ani někteří Sasíci nejsou z běženců odvázaní a nevítají je s otevřenou náručí. Fotka z pondělních Drážďan.
Pročetl jsem si teď stránky MDR (rozhlasová a televizní stanice)
Oni tedy podle diskusí saští fašisté používají stejnou munici jako ti naši. Třeba když si běženci v Heidenau stěžují, že musí čekat na lékařské vyšetření xenofobně argumentují tím, že oni platí zdravotní pojištění a přitom na některá vyšetření čekají i měsíce.
Běženci si v tom Heidenau stěžují i na to, že je jim zima. To takhle na podzim v Sasku bývá, to si na těch svých chytrých telefone mohli zjistit dopředu a zůstat v Řecku. Ale poblíž drážďanského hlavního nádraží se staví další stanový tábor a tam už by měly být stany vytápěné.
Koukám, že na tý fotce se to hemží ožralou mládeží, skinama a fašounama - no hnus, Hrabosh ať si to raději ani nerozklikává!
Hele, ty vytápěné stany v táboře budou mít určitě každý svůj energetický štítek a energetickou náročnost AA. Jinak by jejich zřizovatel, když to jsou nové stavby pro bydlení, platil tučnou pokutu za plýtvání :o)
Není potřeba mít štítky, předpokládám, že budou mít vytápění jen na zdroj ze solárních panelů
Energetické štítky skutečně nepotřebují. Jestli tomu dobře rozumím, chtějí si uzákonit, že nejsou potřeba.
Abbau von Hürden bei der Schaffung von Flüchtlingsunterkünften: Dazu sollen Baustandards ausgetzt werden, etwa bei Standorten der Unterkünfte sowie beim Einsatz erneuerbarer Energien oder beim Wärmeschutz.
+ další změny zákonů v souvislosti s běženci.
http://www.mdr.de/nachrichten/asyl-gesetze100.html
No fakt ... dělal jsem si z toho prču a ona je to realita!
V Němevkubje vždy předpis rychlejší než darebák.
U nás naopak.
Merkel na Sibir, Putin do Berlina Pegida 15.September.2015
https://www.youtube.com/watch?v=xBdQqE4mtnw
Tak jsem se včera trochu motal po Budapešti, po nějakých bubácích ani vidu, motá se tam pár zabydlených bezďáků, krev mě těžce pily ty kebaby na každém rohu, a guláš aby člověk hledal internetem, ale fakt ani náznak toho, že tam byl nějaký problém.
Ze slovensko-maďarských hranic jsem měl vítr, žádné extra kontroly se nekonají, Schengen tam funguje.
Další poznatek, pro našince málo lichotivý, v Budapešti, kamkoliv jsem přišel, starý, mladý, uklízečka, číšník, holka v trafice, baba na benzince... všichni mluví velmi slušnou angličtinou, bez vyzvání, bez problémů, ve styku s cizincem okamžitě přepínají na "bad English".
Tak mám pocit, že proti tomu maďarskému, naše školství těžce zaspalo. Prostě dojem jako z Holandska, angličtinou štěkají snad i jejich psi...
No tos měl zajet spíš do Segedínu, ale i tam, podle toho co se mi doneslo, to mají s gulášem jako Rusové s ruským vejcem nebo Ibeři se španělským ptáčkem. Ale snad nejsi z těch tůristů, co je vytočí, když v libanonský restauraci nenajdou na špajzáku vepřo knedlo nebo svíčkovou se šesti. :-)
No, však víme jak sev Manchesteru nosí manšestráky....
Našel jsem ho, a dělaj ho stejně jako jám, spíš ho mám lepší, páč na sobě nešetřím masem...
Von guláš je vlastně polívka...
Nějak nemůžu chytit měřítko. Ten talíř má v průměru 70 cm, nebo je tý polívky půl deci ?
Za b) je správně.
Ale našel jsem plzeň - 600 Forintů...
V týhle hospodě mají Kozla. Jsou to věci.
Nepiju,ale i tak to potěší
Jasně, mně taky nejvíc jede čína vlastní výroby. V Leedsu ji dělaj stejnou jako Vietnamci u nás Na Rybníčku. Už jsem s nima skončil.
jj, aby taková česká čína za něco stála, musí mít to vepřový pěkně propečený, se zelím se nesmí šetřit a těch šest musí bejt nadejchanejch...
Vyhlásil jsem bojkot pekingských kachen!
Tahle mě přinutila ve Vinoři sesednout...
Bude to zelíčko volný, šéfiku? :-) Ač kachnu moc nemusím, tohle vypadá poživatelně, zvlášť těch šest. Bramborový?
Bramborový ale začátečnický, maštěný...
Dal jsem to ve Staré Boleslavi, houknul na to 4 colaloky, 30 ve stínu, a ve Vinoři jsem kachnu vrátil.
Tohle chce klid, pivko, kamarády, a ne se někam hnát na kole
Třeba tenhle model, no ten neměl chybu.
Mezní louka, záři 2014.
Kachna, máš recht, moc toho na ní není.
Ale když se to povede...
Smrt těm Hong-Kong kachnám, a křupavým Peking-kachnám a všem voňavým omáčkám.
Migraci Na kole chceme!
Pokud püjde o kachny.
To není o školství, to je o přístupu. Maďar se domluvit chce, tak se domluví. Čech se domluvit nechce, tak se nedomluví. Když jdu na gábl k Vietnamcům do tržnice, mají všechno očíslovaný a cenu naťukají na kalkulačce. Protože se chtějí domluvit. Když si kolega Ind chtěl objednat pizzu, ženská v pizzerii dostala nervovej záchvat a začala hystericky ječet. Protože se nechtěla domluvit. As simple as that. Všechna čest výjimkám.
Nevím, nemám representativní vzorek, ale v mé domovské restauraci mluví trochu asi jen třetina, tam každej, tedy, zase to může být tím, že Budapest, možná na dědinách je to jiné.
Byl jsem tam po 34 letech, vlastně jen jedno odpoledne a večer, ale byl jsem velmi příjemně překvapen, jak "západní" to město je.
Chování lidí, přátelský přístup každého, prostě chuť presentovat svoji zemi v nejlepším světle.
U nás mám pocit, že našincům jde hlavně k to cizáka odrbat.
Asi jak kde. Po okolí spíš vidím tendenci se s cizinci prostě nebavit, ani kdyby z toho mělo něco kápnout. Kombinace lenosti a hlouposti. V turistických oblastech to, pravda, může být jinak. Na neznalost jazyků bych to nesváděl. Vzpomínám si, jak před lety ke mně v Mostaru přiskočila odrostlá Titova pionýrka lehce předdůchodového věku (aniž bych se na něco ptal) otočila mě do nějakého azimutu a pravila "Der alte bridge, tamo!". Jiný kraj, jiný mrav...
Máš pravdu, jak říkával Reinhold Messner: kde je vůle, najde se i cesta....
Ale zase jiní říkají: ohýbej proutek dokud je mladý...
Trochu více toho "ohýbání" by dle mého prospělo.
A taky trochu té národní hrdosti, jejímž projevem není nevzdělanost, ale opak, ale opak opaku je smutnou pravdou.
EU dopadne jako ŘÍŠE ŘÍMSKÁ. Konec je neodvratný
Zase tě berou plotýnky?
Silnější přežije!
Obvykle tvé výkřiky do tmy beru s rezervou ;-)
Ale tentokrát máš asi, bohužel, pravdu.
No, tehdá východ ještě pár století přežil, takže šanci furt máme... ;-)
Tehdá nebyly dálnice, eroplány a internet...
Vývoj po spirále.
Vše se opakuje, akorát se s každým závitem výše lidi dokáži mordovat mnohem důmyslněji v kvadraticky rostoucím množství.
Ale furt tu je šance, Řím nebyl informační společností.
My jsme.
Máme šanci.
Včera v Erfurtu protestovalo proti proimigrantské německé politice 5 tisíc lidí. Nácek se mezi nimi semtam našel (na fotkách snad jen jeden), stejně jako v řídké "protidemonstraci" feťáci. Ale jinak to vypadá na dost velký odpor.
http://goo.gl/NA7X5x
A naše média, sluníčkáři napadaná za překrucovače v neprospěch migrantů - mlčí ...
Němečtí politici se plácají po zádech, jak zachránili demografii, ale samotný "počet" obyvatel a "porodnost" nic nezachrání, pokud ti "noví" budou jen pobírači dávek. Po zkušenostech s největší skupinou našich "imigrantů" jsem skeptik.
http://www.rozhlas.cz/plzen/publicistika/...
Zase ses posral ? (abych se podržel tebou zavedené terminologie)
Doufám, že to zase budeš bagatelizovat, jako že k tématu nic nepíšeš, nepřidáváš, nemáš názor atp. atp...
Povšimni si významného rozdílu. Já píši v tématu o migraci... eeee... o migraci před 80 lety. Tj. vím jak se chovat a dojdu si na nočník místo toho, abych se vysral doprostřed pokoje.
A ano, komentář k tomu žádný nepřipojuji, každý ať si udělá názor sám.
Pěkný sluníčkovský blábol. Jako srovnávat kolo a letadlo. Obojí přece slouží k přepravě osob a má dokonce kola. :-D D
To mělo být ve vtipech.
Jsou to xenfobní zabedněnci, že si stěžují:
http://praha.idnes.cz/bezenci-v-jezove-si...
Pořád to říkám, utečenecký tábor má být v Praze, kde je dostatek lidí ochotných pomáhat, psychologové, lékaři, tlumočníci na dosah. A ne v nějaké zastrčené vsi.
Možná by nebyla od věci taková týdenní terapie pro všechny sluníčkový optimisty. Koneckonců taková brigádička by nebyla nic proti ničemu, stejně jim určitě chtějí tak jako tak pomáhat, na mzdě by taky škodní nebyli, zrelaxovali by a přišli by na jiné myšlenky...
Neboj, onu už si najdou sto a jednu výmluvu, proč oni ne.
http://news.ivcrn.cz/315-nemecky-tisk-desitky...
„Podle islámu si ženy musí zakrývat vlasy a mají zakázaný tělesný kontakt s muži. Mám Brazílii rád, chci tady žít a zapadnout. Ale nechci, aby mé děti byly stejné jako Brazilci. Mé náboženství to nepovoluje,“ uzavírá Talál.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/syrsti-uprchlici-v...
Multikulturní obohacení v Praze:
https://www.facebook.com/vlastimil.kovarnicky...
Pevně věřím, že trest bude tvrdý a dostatečně odstrašující. Ukamenují ji...
http://www.tyden.cz/rubriky/zahranici/evropa...
Zbraně, znásilňování. Tábory uprchlíků ovládly zločinecké gangy ... překvapuje to snad někoho?
Hmmm...
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-uprchlicka...
Jen idealisti a sluníčkáři si myslí, že to jsou jen výmysli a xenofobie. Bude to nutné všude. Bude nutné je oddělovat, nutná segregace a důsledně je hlídat. Budou vznikat oddělená gheta a války, jenom ne tam někde kde to je podle jejich pravidel a jsou na to zvyklí ale tady v Evropě a časem i u nás.
Tohle je taky paráda :-((((
http://www.reflex.cz/clanek/zpravy/66612/v...
Všichni normální lidi (jinak tedy xenofobové, rasisti a podobně titulovaní lidé, kteří mají ještě nějaké zbytky pudu sebezáchovy) tohle tuší už dávno. Jenom sluníčka a evropští politici jsou hluší slepí vůči téhle pohromě :-(((
A další
http://michalmaly.blog.idnes.cz/c/475510...
Pátého října 1813 skonal šóníjský náčelník Tecumseh. Moudrý muž s velkou mírovou vizí, který ale musel velkou část svého života strávit bojem. Marným bojem - s imigrační vlnou děsivých rozměrů - kulturně zcela nekompatibilních bílých Evropanů...
Náš boj nebude marný, už proto, že žádný boj nevedeme.
Mimochodem, Němci zpřesnili svůj odhad asylantů za tento rok z původních 850 000 na 1 500 000.
Nejzajímavější v tomhle článku
http://usti.idnes.cz/uprchlici-v-nemecku-nazory...
je to, jak se ti lidé vlastně bojí vyjádřit svůj nesouhlas s běženci.
A na závěr. O víkendu byla v sousedním městečku velká demonstrace hnutí Pediga (odpůrci imigrantů). Nicméně starosta vyhlásil, že město má dostatek volných bytů pro azylanty. Tak budu mít zprávy z první ruky.
Kdyby se dohod s Bílým otcem z Washingtonu, bylo by všechno jinak. Když ale mají tvrdý palice, jinak dopadnout nemůžou. Podívej se na Vinetúa nebo Klekí Petru, jak dopadli. A ty jejich baby jakbysmet.
Mě tak dneska došlo, jak pořád Němci tvrdí, že to zvládnou, že mají jako předobraz, jak do Německa přišlo X milionů lidí odsunutých po válce. Ale, že zapomněli, že těch poválečných Němců byl konečný počet, že si nějak nechtějí připustit, že letos jich tedy přijmou okolo milionu a nějak to zvládnou, ale že to zvedne další milion, který přijde příští rok. A pak nejspíš další a další,...
Dneska jsem zaregistroval, že německá vláda oznámila, že letos a ani příští rok nevrátí žádného migranta ze Sýrie.
K tomu je hrubý odhad, že to k letošnímu milionu bude příští rok nejméně další milion a k tomu zhruba dalších asi 3 až 5 milionu již legálních přistěhovalců - členů rodiny.
Co bude v dalších letech se snad ani nikdo neodvažuje odhadovat.
Příští rok to spolkne zřejmě téměř dva naše roční rozpočty. Němci jsou dost bohatý, ale že by tolik, se mi přece jen nezdá.
Ladislav Větvička musí xenofily neskutečně srat :-)
http://vetvicka.blog.idnes.cz/c/479161/chybicky...
Upřímě nesnáším Rudu z Ostravy, i tenhle jeho klon.
Když už bych chtěl číst článek v cizí řeči, přečtu si ho raději v němčině než.
No nevim...
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-uprchlicka...
A taky je Blesk jediný, kdo s tím přišel...
Jen by mě zajímalo jak by je dostali do vlaků a na lodě. Pod palbou kulometů?
Ono se toho nakecá... Taky netuším jak by se tohle mohlo v takovém hromadném měřítku provádět :-/ Podle mne je na takovéhle řešení už dávno pozdě. Sem se vůbec neměli dostat :-( A teď by se mělo řešit jak je odlifrovat zpátky, uáááá, tohle fakt může vymyslet jen někdo odtržený od reality "z Bruselu"...
http://pravyprostor.cz/slunickovy-svet...
Šla dělat dobročinnost a jim to udělalo dobře, takže je vše v pořádku a nebylo co oznamovat.
Mimochodem včera ve zprávách ukazovali invazi jakýchsi asijských berušek. Jsou jich strašný kvanta, nikdo neví, co s nimi, napadají a vytlačují prej ty naše berušky...No zaplat'pánbůh nám lidem této země nic podobnýho nehrozí....
Ajta
http://www.prerovskenoviny.eu/vase-clanky...
U tohodle bych byl hodně opatrný.
Tohle ke mě dorazilo meilem už někdy před měsícem. Troufám si tvrdit, že to je blábol a naprostá výmysl a spíš přání nějakého magora.
Další srovnání dokonce udává, že děti předškolního věku zastřelí ročně více obyvatel USA než teroristé.
http://a2larm.cz/2015/10/vsichni-muzeme-byt...
Pro zajímavost, mapka azylových zařízení v Drážďanech:
http://www.sz-online.de/includes/dokumente...
Tak už i upozornění na slušné chování je rasismus, fuj hnus.
Ten svět se už docela zbláznil
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/382967...
To máme i v Brně. Máme tu kavárnu, která si dala na dveře ceduli "Nepřizpůsobivým vstup zakázán". Někteří rasističtí aktivisté z toho vyvodili, že je kavárna jen pro bílé. BTW kavárna se jmenuje rasisticky Cafe Noir.
Je třeba respektovat zvyky příchozích. Tenhle znáte?
" Přijde běženec Ahmed k doktorovi, že je mu hrozně zle.
Hmm, zamyslí se doktor. Pane Ahmed zkuste toto: Vezměte velký kyblík a do něj po dobu jednoho týdne vykonávejte malou i velkou potřebu, přidejte pár shnilých brambor, chcíplou rybu a hrst nějakého koření. Další týden si vždy ráno a večer hoďte přes hlavu ručník a směs půl hodiny inhalujte.
Za čtrnáct dní přijďte na kontrolu.
Po dvou týdnech přijde Ahmed na kontrolu a už ode dveří volá - Allah akbar doktore !!! je mi daleko líp, a co to vlastně bylo za nemoc.
Nic vážného pane Ahmede, jen stesk po domově."
Nj, když tam v obchodech měli "češi nekraďte", tak to samozřejmě bylo v nejlepším pořádku :/
No a to ještě musíš k tomu dodat, že "češi nekraďte" je úplně jiný kalibr než ten dopis od pana starosty. Ten je totiž prosbou a vysvětlením, jak to v Německu chodí, není tam napsáno "Arabáši, neserte v parku".
Podle stejného metru by pak byl rasismus, když bych někoho upozornil, že do Národního divadla není vhodné chodit v bermudách. Ale i toho se můžeme dočkat.
Stačí co si člověk vyslechne okolo našich TO, co je všechno rasismus.
No vždyť jo, obyčejné, jmenovitě neurčené, prosby jsou děsným problémem, ale konkrétnímu národu vyslovený zákaz/příkaz je v pohodě :-( Bych fakt z těch sluníček už blil :-(((
Ronda napsal: Nachomejt jsem se v Kaufáči k nějakému "akčnímu" cukru. Chudák skladník paletu dotáhnul jen na půl cesty od skladu k regálu, pak rezignovaně utek opodál a sledoval tu zkázu. Hrubým odhadem tam zůstalo na paletě takových nejmíň padesát rozervaných a vysypaných kilovek (bez nadsázky).
Obligátní otázka: ten bordel a ničení věcí, které jim nepatří... Prováděli migranti, kteří si ničeho neváží? Rasa bílá, vysplajchovaná, by něčeho takového určitě schopná nebyla.
Z demagogie jsi měl určitě ve škole za jedna, viď.
To tvoje věčné a nesmyslné porovnávání, kdo má co větší a delší...
Jo, i našinci dělají bordel. Rozporoval jsem to snad někdy ? Co mi to zas šmejdsky podsouváš ? Máš furt plnou tlamu výčitek na diskusní fauly, ale sám je děláš jak na běžícím pásu.
Ale že i našinci si umějí dělat doma bordel a sviňárny je důvodem pro to, chtít tady ještě někoho dalšího takového ? Je to pro ně omluvou ? Když přijdeš na návštěvu a jeden z domácích si bude jen tak z blbosti třeba poškozovat nábytek, začneš mu pomáhat třeba cupováním koberce ? Nebo si sedneš v klidu bokem a budeš komunikovat s těmi ostatními ?
To byla řečnická otázka. Zajímalo by mě jaké jsou tedy ty křesťanské hodnoty, které musíme bránit před těmi migrujícími hordami. Pořádkumilovnost to asi nebude... Tak co kdybychom přestali poukazovat na to, že migranti se občas chovají stejně (blbě) jako našinci?
Připadá ti jedna rozervaná paleta padesátkou zdivočelejch nenažranců na velmi omezeném prostoru a v krátkém čase (o kousek vedle a o chvilku dýl už se zase chovali úplně pohodově a civilizovaně) - srovnatelná s kontinuálním čurbesem zanechaným za tisícovkama migrantů víceméně po celé trase tahu ?
"Ale že i našinci si umějí dělat doma bordel a sviňárny je důvodem pro to, chtít tady ještě někoho dalšího takového ?" -- Není. Ale je to, myslím, dobrý důvod se na ty jihovýchodní turisty nedívat spatra...
To není dívání spatra. Když v minulosti (kdykoliv v historii i v nedávné) přicházeli jednotlivci a zapadli do společnosti, zvyků a návyků, nebyl nikdy problém a hodně jich tu žije v úctě a respektu. To bývalo vždy pro společnost skutečným obohacením.
Nesmí jich ale přijít najednou houf, protože potom do společnosti (až na výjimky) nezapadávají, zvyky a pravidla nepřejímají a žijí si dál podle svých pravidel, často kolizních se zdejšími.
Á, zase nečet a nepochopil, génius.
Co třeba v případě, že Německo uzavře hranice a zpřísní kontroly hranic s Rakouskem, aby další už k nim nešli, protože už ten bordel nezvládají.
Třeba ti pomůže tahle větička. Když si doplníš červenou čáru i mezi A a D, bude to jasnější.
"Podle ministra vnitra Milana Chovance (ČSSD) se Rakousko o tomto víkendu zřejmě chystá uzavřít své hranice s Německem a se Slovinskem."
Mám pocit, že asi úplně zapadla tato reportáž z počátku října:
http://usti.idnes.cz/uprchlici-v-nemecku-nazory...
Nejlepší je, jak se ti lidé zdráhají mluvit.
Rozhodně to nepřinese nic dobrého, jen hodně moc problémů za moc peněz, které vezmou na úkor domácích.
A nás to samozřejmě potrefí taky a vůbec ne málo.
Někde jsem dneska četl: Když Německo naříká nad svojí stárnoucí populací, proč ty peníze, které najednou má pro běžence nedalo dřív na podporu rodin s dětmi?
Asi to je tak nějak zvráceně moderní tohle sociální inženýrství. Na podporu cích je vždycky a všude peněz celkem dost. I u nás zajímavě vyštrachali 10 miliard, ale na zaplacení některých léčení, sociální podpory domácích a rozumné navýšení důchodů 4 miliardy nebyly. Je obrovský problém podpořit vznik školek, ale na neustálé opravování a pořizování nového vybavení ve zdemolovaných táborech migrantů je neustále peněz dost.
To by fakt jeden blil.
Překlad nechám na někom, kdo umí němčinu lépe než já. Zpráva z webu televize MDR.
Die EU will gegen Hassbotschaften in sozialen Netzwerken vorgehen. Europas Justizminister forderten die EU-Kommission auf, deshalb Gespräche mit Anbietern wie Facebook, Google und Twitter zu führen. Ziel müsse sein, Hassbotschaften schnell zu löschen. Die luxemburgische EU-Ratspräsidentschaft forderte die Mitgliedstaaten zudem auf, strafrechtlich entschlossener gegen Verfasser solcher Nachrichten vorzugehen. Bundesjustizminister Maas hatte seine Kollegen bei dem Treffen in Luxemburg über seine Pläne für Deutschland informiert. Der SPD-Politiker will noch in diesem Jahr Meldestellen einrichten lassen, bei denen Bürger Hassbotschaften melden können.
Už to přes den bylo i v našich médiích ;-)
Např. http://www.ceskenoviny.cz/zpravy/ministri...
Cenzura jak vyšitá... Plus k tomu třeba ten Babišův nápad blokovat přístupy na stránky online sázkových firem apod. :-/
Tak už nám jenom chyběj vlaječky v oknech, schválená témata k jásání a domovní důvěrníci. Holt si i Západ bude muset ten skutečnej socialismus prožít...
Jenomže bohužel nás to semele s nimi znovu.
A ponaučení si z toho ti naši "odpovědní" vezmou jaké?
http://budejovice.idnes.cz/migranti-jsou...
Obávám se, že vůbec žádné... Řešit se to bude až nám to přeroste přes hlavu, tak jako všechno :-/
Jasně, pečení holubi do huby, chjo :-/
http://zpravy.idnes.cz/kolik-dostanou-uprchlici...
http://zpravy.idnes.cz/nemecko-jedna-s... to jsou věci, pozvu si návštěvu, na začátku mejdla zjistím, že nemám co jíst a pít, tak skočím k sousedům, aby mi to mejdlo pomohli občerstvit a napojit...
Němci na to maj. Jsou dost bohatí a jak jsem čet, tak jejich národní banka spočítala, že migranti výrazně zvýší HDP :-) Kam se na tu jejich hrabou naši bankéři.
Žádné obavy, chtěli si snížit daně z příjmu a protože jsou tak milosrdní a milují živení jiných, tak si daně nesníží. Z toho mají Němci určitě obzvlášť velkou radost.
Někdy před časem jsem tady zmínil, že se budeme víc přátelit se Saskem, že tam jsou stejní nesnášenlivci jako jsme tady v Čechách, že kvůli tomu Sasy vykopnou z Německa.
A včera na demonstraci Pegidy přišla nějaká rasistická řečnice s tím, že by se Sasko mělo osamostatnit.
Odtržení Saska bych se nebál, podobných prohlášení asi uslyšíme mnohem víc. Poněkud problém by mohl nastat pokud by s tím přišla silná CDU v Bavorsku, pak by teprv bylo zajímavé jak by se tvářil zbytek Německa.
Ani já se ho samozřejmě nebojím. Jen mi to přišlo zajímavé vzhledem k těm předchozím úvahám.
Bohužel radikální hlasy budou sílit a nabývat na intenzitě a radikálních řešení se bude hrnout na lidi víc než dost. A bohužel budou navazovat radikální činy a bude hodně obtížné to zvládnout a bude to moc drahé.
Jenomže tomuhle šli všichni sluníčkáři hodně naproti, prosadili svoje nereálné názory a společnosti to budou těžko zvládat.
Mno, tak jestli jste včera na ČT1 neviděli 168 hodin, tak si to někde zkoukněte... Kromě jiných témat tam byli i nějací záložáci či co, kteří dávají dohromady domobranu proti současným imigrantům, vymezují se proti USA a celé NATO. A kromě jiných jejich názorů tam taky padla hláška, že když to bude nutné, tak i nějakému tomu našemu politikovi klidně ustřelí hlavu...
Bohhužel jsem to včera neviděl a na netu to bude v jejich archivu přístupné až od 18.10.
Mně tofunguje
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani...
http://www.ceskatelevize.cz/hledani/?q=168&...
Nojo, to bych si nesměl splést pořady :-)))
Pardon, byli to Reportéři ČT http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani...
Od 19:00...
Nedokážou v klidu žít a nesnesou se mezi sebou. Byli by nejradši aby je oddělili podle národů a kultury. Jak potom někdo může uvažovat, že se dojde k integraci a pokojnému soužití všech se všemi?
https://www.youtube.com/watch?v=PJwQNIXfzZ0
Počkej až se dozví Hlodavec, že tu šíříš xenofobii....
Rozhodně by měl mít radost, že ji šířím tady :-)
Doporučuji všem tohle zhlednout a pokud to nepochopí tak si to mohou pouštět neustále dokola
https://www.youtube.com/watch?v=GU4VBEFyEgA
Hele, a nemohl by si napsat stručný obsah?!?
Já ta videa nepouštím. Na to už fakt nemám čas.
To se musí viděl a sledovat. Nemusíš hned a najednou, klidně až budeš mít čas a třeba po kouskách.
Není nutné to vidět, ale určitě to prospěšné pro hrubou představu a přehled.
Zaujala mě muzika, kterou tam pouštějí k tomu konstatování, že Londýn už nepatří Londýňanům...nebo to říkali o New Yorku?
Teď už nevím, ale hudba je to pěkná, taková nám hodně blízká:-))
Londýn. Taky mě zaujala hudba, asi se opravdu povedla :-)
A tak pardon, ta muzika je v jiném videu, které sem Bobbob dal. Teda jinak je to to samé video, pořád dokola, ale je to tu asi ve třech nebo čtyrech diskusích. Tak se holt jeden v tom ztrácí.
Bobbob patrně míní, že opakování je matkou moudrosti:-))
Si neděj srandu.
To se musíš naučit nazpaměť. Pěkně anglicky se slovenskými titulky. A pak to budeme nacvičovat jako spartakiádu. Bílé cvičenky na bílé značky a černé cvičenky na černé značky.
Kdo to poplete, bude bit, až zčerná.
Nesmysl, válka?
Máme přeci smlouvy a jme civilizovaní lidé.
Lidé jako ty jsou nebezpeční.
Bezděčná pátá kolona.
Pak, podobně jako ti reformní komunisté, budeš říkat "tohle jsme nevěděli" nebo "s tím bychom nesouhlasili".
Možná, krasoduchům tvého typu chybí kontakt s primitivy, tedy třeba ta hospoda. Trajdáš po Africe, a mluvíš jen s těmi druhými, ti jsou fajn. K primitivům nečuchneš, protože do "no go zony" tě nevezmou.
Přirodní fajn lidé.
Tak ti jsou happey doma a do Evropy netáhnou.
Zajdi do čtyřky, někde u nádraží.
A to jsou naši, a ti hodní.
Kázat slunce je fajn, když účty za tebe platí ti druzí.
Co to plácáš, zase za nesmysly.
Dáte sem třikrát za sebou nějakou blbinu srdcedrásajícně natočenou nějakým bílým Američanem o tom, že bílým hrozí genocida?
Genocida?
Fakt?
Tak to patrně to původní obyvatelstvo toho velikého kontinentu nejspíš mírumilovně vysublimovalo do mezihvězdného prostoru. A to černé obyvatelstvo zas na oplátku navzdory hodným bílým napadalo na ten kontinent naschvál. No a Hispánci a Číňani, a kde co?
Božemůj, chudáčkové. Jedno oko nezůstane suché.
A tvé kydy o reformních či jiných komunistech a vůbec o válkách a já nevím o čem, si nech pro příště pěkně od cesty za kloboukem.
Tvé kydy jsou stejně plytce propagandistické, jako to video. Prý genocida...
Ach bože.
Sedí zajíc na pařezu a dělá si manikúru. Jde okolo liška a ptá se, co zrovna dělá. „Brousím si drápy na medvěda." Jde okolo vlk a zase: „Zajíci, co děláš?" „Brousím si drápy na medvěda." Jde okolo medvěd a ptá se: „Zajíci, co děláš?" „Ale, brousím si drápy a kecám a kecám."
Jo, vždyť je to nakonec sranda. On to se mnou Jindra myslel dobře. Kam by mě asi tak měl poslat ve čtvrt na dvanáct v noci? No domů, do hospody, do nádražky:-))
To Bobbovo kolovrátkovské videjko ve stylu Whitekerovy mantry a již profláklých konspiračních teorii o tom, jak Židi a světový sionismus kujou pakle a tajně, ale efektivně pracují na genocidě a totálním vyhlazení bílé rasy prostřednictvím rasy nebílé, nejspíš ani neviděl:-))
Až to krachne, pátá kolona, nebezpeční lidé jako jsi ty, budou říkat: "tohle jsme nevěděli".
Stateční nakoláčtí vlastenci, kteří zde prostřednictvím ohnivých proslovů virtuálně nasazují vlastní životy, čímž brání naši vlast před přílivem islámu, budou říkat: "tohle jsme věděli".
Jsem napnutý, jaké převratné novinky přinese z putyky dneska :-)
Sedí Ahmed v Berlíně u řeky, špinavej, v roztrhanejch šatech, zkažený zuby a chytí zlatou rybku. Klasika. Tři přání atd. Ahmed se zamyslí a říká: "Rybko, chtěl bych mít krásný zuby, jako lidi tady." Blik! A sedí v zubařském křesle a zubař pilně pracuje. Ahmed mu povídá, že nemá peníze a zubař na to, že je to placený z evropskejch fondů. Jako druhé přání říká, že nechal doma svoje ženy, děti a rodiče a chtěl by s nimi hezky bydlet. Blik! Sedí v přijímacím pokoji vybavené vily a na stole čeká na jeho podpis smlouva, že vilu hrazenou z fondů EU pro uprchlíky v rámci "programu o slučování rodin" přebírá do užívání. Ahmed se zamyslí a jako třetí přání říká, že by chtěl bejt modrookej blonďák jako Němci. Blik! Z Ahmeda je modrookej blonďák se zkaženejma zubama, a sedí v roztrhanejch šatech v Berlíně u řeky. Tak se ptá rybky, co to má bejt? Rybka mu odpovídá: "Jseš bílej, tak se koukej starat sám!"
Sice bych to nejraději dal do vtipů... Tato galerie mě dostala!
https://www.facebook.com/159997247677736/photos...
A zajímavá k tomu diskuse. Vybírám
http://instory.cz/552-sokujici-debata-v...
Mno, ehmmm... :-/
https://emigratetoczechrepublic.wordpress.com/
http://islamskavyzva.com/islamsky-pruvodce-cr...
Dozvěděl jsem se, že dobrovolní hasiči v naší partnerské saské obci mají průser, protože někde měli pomáhat běžencům a nedokázali se sejít k výjezdu.
Z toho nejspíš mají největší radost ti postižení a určitě je to hřeje u srdce ještě teď.
Vypadá to, že pracovní trh doktorů a inženýrů v Německu se poněkud přesytil...
http://ekonomika.idnes.cz/nezamestnanost...
"Běžencům komplikuje zaměstnání i jejich zdravotní stav. Velká část z nich trpí posttraumatickou stresovou poruchou kvůli zážitkům v zemi, odkud utekli, či strastem na cestě do Německa."
No a máme diagnózu a to by v tom byl čert aby to nedalo na doživotní invalidku.
V budově jsme tedy při záloze neměli kde důstojně odpočívat. Polovina střídajících policistů musela využít židle, z kterých si udělala postel, jako nutné zázemí na krátký spánek. Ve tři hodiny ráno mě ze spánku na židlích, přestože jsem byl oblečen, vzbudil chlad. Stejně tak mé kolegy. Takto unavení a vyčerpaní jsme šli do chladného počasí, kdy k ránu již začínalo mrznout. Při pohledu z prostoru mezi ploty do oken místností budovy jsme se dívali, jak si uprchlíci užívají nových lůžek s kvalitním vytopeném zázemím tří-hvězdičkového hotelu a baví se tím, jak jsme zahalení až po uši, aby jsme zvládli chlad nebo mráz.
U policie pracuji již dvacet let. Nikdy jsem si nemyslel, že spolu s kolegy někdy budu prožívat takové ponížení nás všech, kdy my jakožto občané této země, zmrzlí, vyčerpaní a polohladoví se špatným zázemím se díváme okny na lidi, kteří porušili zákony této země, na lidi, kteří si užívají až nadstandartní péče a pohostinnosti.
Je mi jasné, že jsme vázáni smlouvami a závazky v rámci nadnárodních právních vztahů a kriteria, jak se o tyto lidi postarat jsou nalinkována, ale není mi jasné, proč s takovým úsilím pečujeme o protiprávně konající lidi z třetích zemí a o naše policisty se nikdo nepostará ani z poloviny s takovou péči jako o ně.
http://uniebs.cz/informujeme/183-zarizeni-pro...
Respekt.cz:
Ze zpráv od čtenářů - Martin Matas ke včerejšímu vysílání Události komentáře:
Píši vám, protože bych byl velmi nerad, kdyby ve smetišti dějin zapadl fakt, že před cca 40 minutami předseda Výboru pro evropské záležitosti Ondřej Benešík v Událostech, komentářích označil komisaře pro lidská práva za "zástupce Saúdské Arábie, což je teokratická diktatura". (Princ Zajd bin Rád je Jordáncem s americkou manželkou, který studoval v Británii a Spojených státech a hrál výraznou roli při zakládání Mezinárodního trestního soudu v Haagu. Je také prvním muslimem, který kdy vedl Úřad vysokého komisaře OSN pro lidská práva.) Myslím si, že tato perlička velmi pregnantně poukazuje na úroveň české debaty o uprchlících.
Jo, všimla jsem si, kolik blogů, postů a statutů od lidí, co mají malounko pomotané (nebo žádné) znalosti ze zeměpisu tuto "informaci" šířilo a samozřejmě hrozně moc se nad tím rozčilovalo:-))
Co naděláš, holinky nebo hodinky.
Nějak nechápu souvislost s tímhle tématem...
V poho. Někdo někde ustřelil, tak má klacek...
No ne, bez ironie, opravdu netuším proč to dal sem...
Tak jen malá ochutnávka.
Každý má samozřejmě právo na kritiku druhého. Třeba prezident svrchované země, a třeba taky vysoký komisař. A každý má právo se kritice bránit a odmítnout ji. Nic proti ničemu.
Ale když někdo odmítne kritiku na základě jednoznačné faktické chyby a vystaví na své chybě celou propracovanou teorii, tak to vypadá poněkud...no, jako když mu malinko chybí k tématu základní znalosti z druhého stupně základní školy.
Dost mě to mrzí, byli jsme vždy považováni za vzdělaný národ:-((
http://olgapavlikova.blog.idnes.cz/c/481283...
Benešík naštěstí není národ. Takových přeťapů se stává... Ale samozřejmě, na jeho pozici už je to průšvih. Ale víceméně osobní.
Jistěže je to jeho průšvih, ale zaráží mě, jak se to hned začne šířit. Dostala jsem na to téma několik mailů ve smyslu: Vidíš, ty podepisuješ petice proti stíhání Badáviho a koukej na ně, takto se nám odměňují...:-((
A valná většina těch lidí, když je upozorníš na chybu, reaguje jako ta paní, co napsala ten blog. Jako jo, ale ono je to stejně jedno, to máš prašť jako uhoď.
Cca 6,5 milionové Jordánsko přijalo od vypuknutí konfliktu v Sýrii cca 650 000 běženců. Prezident tam nedávno byl, pak tam chtěl poslat naši polní nemocnici. Sobotka by tam měl o víkendu letět, prohlídnout si uprchlický tábor Zaatarí, to je taková vesnice o cca 80ti tisících běženců. Vláda na ten tábor dala letos 45 milionů. Od začátku konfliktu celkem 75 milionů. Není to moc, ale není to ani málo.
Ač nejsem ani trochu obdivovatelem této vlády, tak, myslím si, tohle je správná, adekvátní a rozumná odpověď na kritiku Česka.
Jenže od těch, co se chtěj jen rozčilovat (a sbírat politické body), se stejně nedozvím nic jiného než, že "ozubená pleš Bohouš" je trasořitka.
A tebe to u Hraboshe ještě snad překvapuje?!?
Už to mám připravené pár dní, chtěl jsem počkat, kdo tohle téma vytáhne zpět na první stránku. :-/
Ti kdo jeli Labskou si možná vzpomenou, že jednou z obcí po cestě bylo Vockerode. Já si to pamatuju dobře, protože jsme tam zakufrovali a přijeli jsme do Dessau jinudy než jsem chtěl.
Tak tady je aktuální fotka z té obce. Jakápak bude Labská v létě?
Teď zrovna koukám, že v noci na dnešek musela policie zasáhnout do rvačky asi stovky běženců v Nidereau (to je vesnice asi 10 km od Míšně, na konci léta jsem tam tudy projížděl na kole). Podle policie byl důvodem náboženský spor. :(
Z diskuse k té rvačce:
Europa steht am Abgrund und wir Deutschen sind wieder schuld....Danke Frau Merkel und ihrer Rot-Grünen Vasallen
Nemec je už zvyklej doplácet na magorismus svých představitelů....
Vlastně je jedno kdo jim totam roztříská, spojenci, rusáci, nebo imigranti
Ten národ zjevně potřebuje zdevastovat svoji vlast co 50, jinak to tam mají tak gemütlich, že jim z toho hrábne, a pozvou si do země magory, aby měli po kom uklízat, páč bez toho nemohou bejt.
Fico na letošních oslavách SNP, 29.8.2015
https://www.youtube.com/watch?v=IzyWg2K2ocI
http://vetvicka.blog.idnes.cz/c/481625/mloci-su...
Docela by mě zajímalo, co jim převaděči a jiní dobrodinci nabulíkovali o životě v Evropě.
Utratit půl mega za "výlet" a kapesné 15 táců (pro tátu se synkem, plus ubytování a stravu) vyměnit zpět za svůj stan v poušti ... tomu prostě nerozumím.
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/384571...
Starosti tzv. "uprchlíků", tedy osob v ohrožení života.
http://zpravy.idnes.cz/homosexualove-v...
Ale božíčku, tak oni jim zřizují soukromé šmajchlkabinety. Tak teď snad po třech až pěti budou spokojeni v nerušeném soužití :-)
A pak, že nás nemůžou obohatit :))
http://www.novinky.cz/koktejl/384627-umelecka...
Docela masakr :-/
http://www.lucify.com/the-flow-towards-europe/
Obchodni dum Printemps je na migranty připraven
http://zpravy.idnes.cz/starosta-beziers-vyhani...
Chabý odvar proti Chovancovi, jen mlátí prázdnou slámu a hrozí. Chovanec si na ně postavil specielní kriminál a bez soudu a obvinění je tam 2 měsíce drží pod zámkem. Režim v něm je horší než v českých standardních věznicích. Drží tam celé rodiny, včetně dětí.
To mas od Mani z bytaku, nebo jsi promoval na plzenskych pravech? :-)
Ne četl jsem to v Respektu a také na to poukazovala Ombusmanka a ministr spravedlnosti.
Že je tam hůř než ve věznicích ? Tak potom je ale něco špatně s věznicema...
Rozhodně Pelikán Chovancovi nabízel do toho jeho kriminálku profesionální bachaře, aby se to trochu zlidštilo. Místo bachařů tam totiž má nějakou agenturu.
Chovanec vlastní nějaký kriminál?
To je pak ve střetu zájmu.
Ti lidé co tam jsou zavřeni jsou tu protiprávně.
Zkus něco podobného co dělají oni udělat ty v jejich zemích a pokud neskončíš s kulkou v palici budeš rád.
Vstup na území České republiky bez platného víza je přestupek, nikoliv trestný čin. Za přestupky se nezavírá do kriminálu. Když se zavírá, tak za trestný čin a musíš být předem obviněn a soudem odsouzen. Také Chovanec to nenazývá kriminálem, ale zadržovacím detenčním zařízením a nemusí nikoho obviňovat. To, že to je horší než kriminál, není proti tomu odvolání a obrany to je jen taková škodolibost našeho ministerstva vnitra. Slouží k odstrašení úprchlíků. Je to účinné, ale odporné.
Ne, není to vůbec odporné. Je to naopak prozíravé. Nebo je snad lepší, když uprchlíci, kteří sem vstoupili ilegálně, budou zakládat své tábory se vším tím znečištěním, odpadky, násilím... a domáhat se svých "práv"? Jakých sakra! Co museli snášet naši emigranti za komančů na západě? Tábory, kde žili nebyly taky žádné lázně. A to jich byla tisícina co je dnes.
Já to vidím jako naše varování. Tady budete dodržovat naše pravidla, včetně pobytů v záchytných zařízeních, nebo běžte do zemí, kde vám dají lepší podmínky. Mimochodem, myslím si, že ty země se z toho dřív, nebo později poserou. A nebo se vraťte domů a udělejte si tam pořádek.
Pro pamětníky: Kdysi jsem tu kritizoval Mohameda, co jel na kole do Mekky, protože jeko matka měla sen. No a dnes to máme tisíce Mohamedů, protože jim někdo nakukal, že v Evropě je ráj na zemi. Doufám jen, že nikdo z evropských politiků jim nebude slibovat těch 70 panen. Ještě že nejedou na kolech.
Jak kdysi pravil,tuším, pan Váchal: Svět se řítí do ďáblovy řiti.
Obdoba vyšetřovací vazby, a v podstatě bezpečnostní nutnost.
Zkus vlézt bez dokladů a chovat se arogantně třeba v Saúdské Arábii, Mekce lidských práv :-)
Viz příspěvek jen nad tím tvojím. Je to naše ostuda, nikoliv jejich.
Naše ostuda je, že oni nám sem vlezou nelegálně, my je tu ubytujem a zaopatřujem, pokud nemaj prachy, tak dokonce na naše náklady? To si doufám děláš prdel!
:-)
No, nedělá.
Nosila minisukně, ona si o to, aby jí znásilnilo sedum arabáků vysloveně řekla.
Jojo,už je to tady:-)
Hovada neudrží svůj chtíč na uzdě, proto jejich baby musí chodit zahalané v pytli:-)
Vyzývavé šaty u nás neznamenají sex. Dánsko chce pro migranty sexuální výchovu
V letech 2013–14 tvořili 34,5 procenta ze všech jednotlivců obviněných ze znásilnění právě migranti a jejich potomci, ačkoli představují jen necelých 12 procent obyvatel. Inciativa vznikla poté, co tři Eritrejci minulý víkend znásilnili 25letou krajanku ve městě Hjørring.
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/385004...
Myslim, že našemu městečku by ráznější starosta/tka, tedy vlastně primátor/ka, určitě prospěl. Jak místnímu obyvatelstvu, tak turistům.
Tak si jí zvolte, kdo vám v tom může bránit?
Nehledě na to, že kdyby byla ráznější, tak se v městečku hned objeví bandy radilů od jinud a budou se předhánět v tom, kdo ji víc zkritizuje. Takových rázných jsme od dob ústecké Matiční tady viděli pár. A vždy radilové přijeli, měli plnou hubu keců jak to tady děláme špatně a pak se zase vrátili do svých bezproblémových domovů.
Namátkou třeba toto:
http://usti.idnes.cz/navsteva-uradu-vlady-na...
To on ten starosta z jižní Francie je také odsuzován za rasismus, stejně jako by byl u nás. Ale zvolit si rázného starostu můžete. Netvrď mi, že tam máte nadpoloviční procento Cikánů a že díky tomu si volí svého starostu. Nehledě k tomu, že oni k volbám, pokud je někdo nekoupí, většinou nechodí. Takže je to na vás bílých...
Být bílej automaticky neznamená, že nemáš v hlavě seno a nezbaštíš jim, že ANO bude líp....
To máš pravdu. Ale oni tam mají dlouhodobý problém, volí si místní zastupitele, kteří by mohli ten problém řešit. Ano jim to řešení neslibovalo, jen slibovalo líp. Asi by to někdo místní mohl a měl uchopit. A nebo to není zas tak globálně palčivé, jak to zde líčí.
Přesně tak.
Tihle podivní lidé, co tvrdí "řešení je, a je prosté", jsou nebezpeční.
Spoléhají na lidi, co jim to baští, protože mají v hlavě seno:
http://www.nakole.cz/diskuse/20195-budoucnost...
Ty jsi nejen línej myslet, ale tobě to ani nejde.
No, a prackama se ti dělat taky nechce, tak co s tím?
Závidět těm, co nejsou ani hloupí ani líní....
Jindro promiň, ale tomuhle říkáš inteligentní odpověď?
Trvám na tom, že jednoduchá řešení neexistují, z čehož mi vyplývá, že ty jsi jen obyčejný hochštapler.
Tvrdíš, že většina populace má v hlavě seno. Co myslíš, že se stane, když takovým lidem nechá stát více peněz?
Budou je rozumně investovat?
Nebo si za ně koupí nový tablet, Pepíka a budou se s nimi chlubit na netu?
Gaussovo rozdělení inteligence v populaci, jak prosté
A v té Francii mají nějakou inteligentnější populaci, nebo s jiným rozložením inteligence?
Ne, tam to s těma arabákama došlo tak daleko, že se na nich mohou populisté etablovat i u těch blbečků, i když krasoduchové a dobroserové dělají všechno pro to, aby Francii co nejdříve ti mahomedáni ovládli.
Jak to tam tak pozoruji, zdá se, že už toho extremního dobroserství začínají mít i ti největší prosťáčci dost a paní Le Pen výrazně posílí.
Což je průser, stejně jako ti dobroserové co teď Evropu ovládají.
On i ten největší blbeček pochopí, že když jich bude na ty dávky a podpory víc, o hodně víc, že se taky mohou ty podpory a dávky výrazně zmenšit.
Takže nemá chuť se s nikým dělit.
Tak to si budeme muset ještě chvilku počkat. No a zatím může vládnout třeba ANO :D :(
Ne, tohle nemá řešení.
Státní krasa prostě zkrachuje a skončí to válkou, nebo okradením všech o úspory ať už inflací, nebo rovnou měnovou reformou.
Na tom už nelze vůbec nic změnit.
Blbci, a těch je víc, věří, že "zdroje jsou" a i ti blbci mají volební právo.
Není úniku.
Já být Svobodný liberál, tak už kupuji letenku do Kanady. Tam teď bude liberální ráj. Tady se budeš pořád jen zlobit na okolní socialisty. My už jiní nebudeme.
Já Macha, kterého mi furt podstrkáváš, moc nežeru.
Moje babička říkala: kdyby se jim to co jim leze z huby taky do rukou ráčilo přenést...
No, prča to nebude, jak si to maluješ. V roce 1913 nikdo netušil, jak během pár měsíců se Evropa změni v peklo. Dneska si děláš srandičky z dluhu, z imigrantů, a málo tušíš, co přijde.
Můžeš se mi posmívat, ale protože historie byl mů koníček od dětství, lecos jsem i přečetl, lecos viděl, vím, že Evropu čeká další masakr.
Nepůjdu proto na barikádu, nepůjdu demonnstrovat, protože vím, žecjecto zbytečné.
Blbců je víc.
To nepřijala Babička, ale Borovský a navíc to nebyla práce, ale vlastenčení.
Kéž by nám Pán Bůh všeliké to vlastenčení z huby do rukou vraziti ráčil!
Jen pro úplnost. Ona věta se vyskytuje v Havlíčkově kritice Tylovy hry Poslední Čech.
Napsal jsem snad, že to babička vymyslela?
Prostě to říkala.
Moc složité na pochopení?
Docela mám strach, že nečinnost současných politiků povede k tomu, že hlasy voličů skončí u radikálů typu DSSS. Pouze "ráznější" politik prosazujíci dlouhodobou funkční (a bolestivou) koncepci, nemá šanci. I kdyby se našel a lidi ho zvolili, různí ochránci, aktivisti i bruselští úředníci, prostě ho ihned označí za nacistu a zakročí. A tohle právě nakonec může nahnat voliče do náruče skutečných nacistů, nabízejících rychlé a jednoduché řešení.
Ano, tak to bude.
Pěkný kvítka do Sýrie ta vysplajchovaná Evropa posílá. A ještě budeme ohrnovat rypáčky, když před exportem "Made in Germany" zdrhaj.
http://www.lidovky.cz/byvaly-nemecky-rapper...
Toto téma není určeno k osobním (a vulgárním) urážkám názorových oponentů.
Podle vizáže typickej Sasík :-)
Nechci ti kecat do životu, ale on byl z Braniborska. A to byla odjakživa pěkná verbež :-)
Podobně jako ty, ty jsi taky pěkná verbež.
Tak se smaž když napadáš Branibory:-)
Myslím, že ti chybí kulturní rozhled.
http://youtu.be/QtNjkEwMdSk
Tobě toho chybí mnohem víc, synku.
Ze všeho nejvíc, pár facek od táty...
Sorry, zapoměl jsem, že Braniboři, narozdíl od Sasů, jsou tmaví, hnědoocí s arabskými rysy.
Ten tvúj "Němec" je Němcem stejně tak, jak Babiš Čechem.
Když, před léty, utíkali cikáni kvůli dávkám do Kanady až nám zavedli vízovou povinnost, považoval si ty cigorgy za Čechy?
Já ani náhodou.
Čech, s výjimkou několika jedincú, se nenechá vydržovat sociálním systémem, protože by se sám za sebe musel stydět.
Zdravej, silnej chlap, co ujede 200 km denně v řadě několika dnů, a nenajde si práci?
Nikdo nepotřebuje stavební dělníky silné jako býk a chytré stejně?
Zaujal mě 3/4 roku starý komentář Petra Žantovského v Českém rozhlase:
http://www.rozhlas.cz/plus/nazory/_zprava/petr...
Zkutr jeste neni politicka mrtvola?