reklama

Co chci vylepšit Nakole.cz V.

Založil jsem to, ptotože nelze mít téma co chci vylepšit na Nakole.cz aniž by se něm vzápětí "prostým uživatelem" mazaly příspěvky, ze kterých se tazatel mohl dozvědět informaci co vedlo k zrušení jeho tématu.

Původně jsem se zajímal, kam zmizelo téma a navrhl jsem, aby zakladatel tématu automaticky dostal zprávičku s informací dle chuti admina, od prosté automatické " zrušili jsme ti téma" až k třeba lidskému " proč jsme ti zrušili téma".

Takže to dávám do návrhu a zároveň prohlašuji tuhle V za otevřené technické téma, kde zakladatel mazat nechce a nechce ho dokonce ani zamykat v době kdy k němu mají lidé přístup.

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 03.09.2015
Autor: újezďák
  • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

         

    Děkuji. Od rána tady bojuji s tím, že to téma založím. Pár dní už to téma hledám a když se konečně objeví, tak je zamčené.
    No nic, jdu napsat své přání.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 03.09.2015
    Autor: radka
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

         

    Prosím, zda by vybraná funkce k posílání obálek fungovala obousměrně, tzn. pokud např. někdo nechce dostávat obálky od lidí, které nemá v přátelích, ani by jim obálku nemohl poslat.
    Nebo má dotyčného na BL apod.

    Přijde mi nesmyslné, že mi někdo pošle obálku, ale já mu odpověď poslat nemůžu, protože to má zablokované.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 03.09.2015
    Autor: radka
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

         

    Ty dva dny, než se uklidní, bys to nevydržel žejo?

    Kdybych to nepromazal a nezamknul, tak si tam nadávaj do debilů a fašounů celou noc a spotřebovali by na to všech zbývajících 100 příspěvků. Kromě toho právě kvůli nadávkám zmizelo to tvoje téma.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 03.09.2015
    Autor: Hrabosh
    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
    • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

           

      No tak by to téma zaplnili. No a co.
      Ráno by se zkrátka otevřelo nové.

      A nadávky?!? Ve kterém tématu tu nejsou?!?
      Ano, také mi to vadí, ale když si začnete poměřovat pindíky, tak to zkrátka přeskakuji.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 03.09.2015
      Autor: radka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

             

        A pak se to přeleje dál a znovu... Není lepší to utnout?

        Navíc- redakce téma kde si nadávali celé smazala. Moc to nevadilo, protože se tam nic zajímavého nedělo. Co z toho?

        1. Redakce dala jasně najevo jaký typ chování je pro ni nepřijatelný. Myslím, že je rozumné, když se tím budeme řídit a moderátoři využijí své pravomoci k tomu, aby se o usměrňování nemusela starat samotná redakce (všichni pravidelní přispěvatelé jsou dospělí, nepotřebujeme aby nám policajt stál pořád za zadkem)

        2. Smazáním újezďákova tématu nedošlo k žádným škodám. Ale co tady? Nechat tam strom nadávek nebo smazat i s 200 příspěvky, kde je i něco zajímavého?

        Utnul jsem to pár minut po posledním příspěvku. Ani večer ani ráno v tom už nepokračovali. Opravdu je tak skvělé nechávat nadávky bujet a přetékat z jednoho tématu do druhého?

        Kromě toho jsem se ptal, jestli se to ty dva dny než, téma zase odemknu, nedá vydržet.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 03.09.2015
        Autor: Hrabosh
        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
        • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

               

          Redakce nechť si maže dle libosti - je to tady jejich zahrádka.

          A rozhodně není jisto, že by to pokračovalo i v dalším díle "co chci vylepšit".

          Zkrátka nech to žít.
          Ono to časem samo všechno vyhnije jako už se tady stalo mnohokrát.
          Migrační problematika se s příchodem zimy uklidní a bude klid i tady.
          Než se objeví zase další názorově kontroverzní téma :o)))

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 03.09.2015
          Autor: radka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                 

            Já ti nevím... už jsem to tu párkrát psala. Fakt si v poslední době skrývám nebývale velké množství témat. Neustále dokola omílané agitky furt na to samé téma a pak ta nadávací. Prokousávat se padesáti příspěvky o debilech s tím, že móóóžná najdu něco zajímavého - i pro mě internetového závisláka je na tohle čas fakt drahej.
            Za mě je to plus, když si tohle zvládne "uadministrovat" zakladatel.
            No, když ne, holt skryju další - je fakt, že zatím nemám pocit újmy, že dvě třetiny témat ztrácím (možná tam něco zajímavého bylo, ale co oči nevidí...)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 03.09.2015
            Autor: Ifča
            Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                   

              Taky mě to zlobí, né že ne. A také dost témat skrývám.
              Já se tím ale neprokousávám. Když se to rozjede, podívám se, kdo v dané větvi "diskutuje" a je jasné, že ji můžu celou přeskočit.
              Jistě, své téma nechť si zakladatel usměrňuje. Ale u všeobecných témat, tam jsem proti.
              Zamknout téma "co chci vylepšit" to mě fakt nadzvedlo.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 03.09.2015
              Autor: radka
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
              • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                     

                Mě zas nadzvedává, že i do těch obecných témat se pořád někdo cpe se svými výpady. A vlastně právě ta obecná témata už mívám většinou po pár příspěvcích zakrytá; v poslední době už to bývají i vtipy. :-(
                No nic, s tím nic nenadělám a tlačítko "skrýt" už umím. Ale přece jen mi to nedalo, abych neprojevila svůj názor.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 03.09.2015
                Autor: Ifča
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                       

                  To mě také hodně vadí, ale jak to léčit, to nevím.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 03.09.2015
                  Autor: radka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                         

                    Dát najevo nesouhlas jinak než mlčením (nohama). Můžeš téma založit a uklízet. Můžeš požádat admina o úklid. Můžeš do tématu napsat, že by bylo dobré se držet diskursu.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 03.09.2015
                    Autor: Hrabosh
                    Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                    • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                           

                      "Z toho Turecka utíkali do Řecka před čím?"

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 03.09.2015
                      Autor: hekynen
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -8
                      • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                             

                        Už s tím táhni! Už kolik dní s tím stále otravuješ jako kafemlejnek. Začíná to být těžká nuda. Vždyť jsi schopen i jiných výkonů!

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 03.09.2015
                        Autor: Brahma
                        Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                        • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                               

                          OK, a před čím teda utíkali?

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 03.09.2015
                          Autor: Joe-CUBE
                          Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                          • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                                 

                            Proslechlo se, že tam chtí ´Hrabosh´ a ´hekynen´ utéci před středoevropskou zimou ...

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 12.09.2015
                            Autor: AV
                            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                           

                      Když to jenom já, tak se do mě snadno a rádo buší.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 03.09.2015
                      Autor: Hrabosh
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                           

                      A můžu se také na všechno vykašlat a ignorovat to.

                      Hele, jsem tu každý den jen chvilku na návštěvě. Nehodlám tady dělat pořádek ani nikoho vychovávat.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 03.09.2015
                      Autor: radka
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

               

          Taky netvrdím, že došlo ke škodě, jen by bylo dobré, kdyby zrušení tématu bylo automaticky oznámeno zakladateli zprávičkou nebo mailem čistě proto aby ho nemusel hledat.

          Navíc si nemůžu pomoci, ale v rámci nadávání a oslovování hanlivými výrazy, vy nejste zrovna ten, který by tady měl vysvětlovat jaká diskuse je ještě ok a jaká je přes hranu. Patříte spolehlivě do první linie hrubiánství a marně se zaštiťujete obranou " čistoty diskuse".

          Proto bych znovu navrhl, aby téma Co chci vylepšit na nakole nezakládal mikdo z obyčejných* uživatelů a rozhodně ne ten, který ho dle své libovůle klidně ostatním na několik dní zablokuje a ještě kolem toho má pindy o netrpělivosti .

          Slovo obyčejných jsem použil v souvislosti s tím, že si již dávno o některých uživatelích nemyslím, že mají stejná práva jako ostatní.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 03.09.2015
          Autor: újezďák
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
          • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                 

            Že sprosťákům ODPOVÍDÁM sprostě mi nelze vyčítat.

            Jen jsem vysvětloval důvody proč jsem téma zamknul a zmoderoval.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 03.09.2015
            Autor: Hrabosh
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
            • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                   

              Lze, oheň hasíte benzínem a ještě si z toho děláte mantru

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 03.09.2015
              Autor: újezďák
              Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
              • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                     

                To si mám nechat sprostě nadávat, protože se prostě někomu chce? Nebo nějaký jiný nápad jak reagovat?

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 03.09.2015
                Autor: Hrabosh
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                       

                  Ptejte se Admina, tohle je technické téma

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 03.09.2015
                  Autor: újezďák
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                  • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                         

                    Když nechceš odpovídat, neměl jsi s tím začínat.

                    Kritizovat a přitom nic nenavrhnout umí každý.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 03.09.2015
                    Autor: Hrabosh
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                    • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                           

                      Z toho Turecka utíkali do Řecka před čím?

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 03.09.2015
                      Autor: zazvur
                      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                      • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                             

                        Podobnej tupej provokatér, že? Nějaké technické tema kde se tohle nehodí vás patrně nezajímá.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 03.09.2015
                        Autor: Brahma
                        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
                        • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                               

                          Takže Hrabosovy kurvárny a sprosťárny jsou OK, slušný dotaz ne.... No, volačo a dačo :) to o tobě svědčí.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 04.09.2015
                          Autor: hekynen
                          Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                        • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                               

                          Jestli myslíš tupým provokaterem mne , tak prosím vol slova alespoň úměrná tvému vzdělání. Nemyslím si, že bych komentoval tak tvé poznámky, ač s mnohými nesouhlasím.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 04.09.2015
                          Autor: zazvur
                          Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                    • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                           

                      Hraboši, to je ale přesně tvůj styl, zásadně neodpovídat na to co se ti nehodí do krámu.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 04.09.2015
                      Autor: Bobbob
                      Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                      • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                             

                        Nemám náladu na hádky s tebou, zazvurem a Hekynenem a tak na vás peču. Vás to štve, že se nemáte s kým hádat, tak jste si vymysleli bajku o tom, že zásadně neodpovídám a snažíte se o tom přesvědčit okolí.

                        Právě takto vznikají pomluvy. A s lidmi, kteří pomlouvají, se bavit tuplem nebudu.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 04.09.2015
                        Autor: Hrabosh
                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                        • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                               

                          To ale není pomluva, jen prostý fakt.
                          Odpověď na dotaz přece není hádka. Stačí odpovědět a ne se hádat.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 04.09.2015
                          Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                          • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                                 

                            Rozdíl je v tom, že Újezďák něco načal a pak nechce odpovídat k tomu o čem začal.

                            Já nic nenačal ani neincioval, jen si mě vybrali jako mičudu a teď se mě pokouší přimět k tomu abych se s nimi hádal o Kurdy v Turecku. Rozhodně nemám pocit, že mám povinnost odpovídat pokaždé když si někdo vzpomene a napíše "Hraboshi odpověz, já to chci!".

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 04.09.2015
                            Autor: Hrabosh
                            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                            • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                                   

                              Totéž ovšem platí i na Ujezďáka a ostatní, taky nemusí tobě odpovídat jak si poroučíš:-)

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 04.09.2015
                              Autor: Bobbob
                              Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                            • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                                   

                              I tohle je odpověď a takhle to také stačí.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 04.09.2015
                              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                        • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                               

                          Omyl, neštve, baví tvůj morální kredit. Boží mlýny melou pomalu, ale jistě. Kdo s čím zachází, tím také schází. :-)

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 04.09.2015
                          Autor: zazvur
                          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                          • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                                 

                            U nás se říká, že na každou svini, se voda vaří. :-)

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 04.09.2015
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
            • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                   

              LŽEŠ. Jsem sprosťák? Neposlal jsi mne do PRDELE?.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 03.09.2015
              Autor: zazvur
              Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
    • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

           

      Já považuji zrovna tohle téma za tak technickou záležitost, vlastně přání k adminovi, že by se tam nic jiného probírat nemělo. Zakladatel by měl zajistit, že tomu tak bude. V nejhorším i tím zamknutím.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 03.09.2015
      Autor: Brahma
      Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

             

        Pak by měl oznámit přesné časy, kdy bude lze " pod dohledem samozvaného cenzora" poslat supliku adminovi aby téma o prosbách k adminovi neovládal nikdo jiný než admin a aby měli ostatní možnost se tam vyjádřit jak to vidí.

        Problém je ale i v tom, že samozvaný cenzor hasící požáry benzínem a výkaly přebíjející fekáliemi si myslí, že eskalace diskuse je řešením. Trollováním za vyšší čistotu atd...

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 03.09.2015
        Autor: újezďák
        Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
        • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

               

          Co myslíš tím "hašení benzínem"? Smazání nadávek nebo zamčení tématu? To je samozřejmě první a očekávané řešení. Pokud na to správce tématu úmyslně rezignuje (a žádosti o smazání odmítá)...

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 03.09.2015
          Autor: Hrabosh
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
          • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                 

            Samozřejmě ani jedno mám na mysli vaše sprosté výpady a urážky.
            Opět vás žádám otázky na technickém tématau prosím na admina.
            Téma je jasné a naprosto nechápu že zrovna vy, ochránce čistoty témat, to nechápete.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 03.09.2015
            Autor: újezďák
            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                   

              Napsal jsi, cituji:

              "Problém je ale i v tom, že samozvaný cenzor hasící požáry benzínem a výkaly přebíjející fekáliemi si myslí, že eskalace diskuse je řešením. Trollováním za vyšší čistotu atd..."

              Evidentně tím narážíš na moje brzkoranní moderování "co chci vylepšit V.". Tam jsem pouze mazal nadávky a zamknul téma. Nic jiného. Takže vysvětli jak jsem, jako moderátor, "hasil požáry benzínem". Čekám.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 03.09.2015
              Autor: Hrabosh
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
              • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                     

                Na tvou odpověď marně čekáme...

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 03.09.2015
                Autor: zazvur
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
              • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                     

                Z toho Turecka utíkali do Řecka před čím?

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 03.09.2015
                Autor: hekynen
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                       

                  Hele nechte toho, jenom mu leštíte égo

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 03.09.2015
                  Autor: újezďák
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
              • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                     

                Necekejte , nemam na mysli pouze vase moderovani, z toho se nevykecate, mam na mysli to, ze lidem nadavate a cilevedome je prudite i na jinych nez vasich tematech , tak laskave neslovickarte s moderovanim.

                Moc dobre si pamatuji, kdyz jste si vybral me a soustavne me prudil i na obycejnych tematech a prispevcich a pak se chlubil verejne svymi uspechy jak jste me vychoval, ze jsem omezil prispevky. Coz , asi jen shodou okolnosti , bylo chvili po tom, co me nekdo nabonzoval u zamestnavatele a blokli me web nakole.cz

                Vzletne jste sve tehdejsi hnusne osobni utoky, lzi a napadani mych temat nazyval bojem s trollem a verejne jste se priznal k trollovaci taktice utoceni na lidi, kteri jsou vam nesympaticti protoze maji jine nazory nez se na "cyklistu patri"

                Nakonec jste o me i lhal, byl jste nekolikrat usvedcen ze lzi a jednou jste se neochotne omluvil.


                Takze necekejte a klidne si pokracujete ve vasem vasnivem boji s lidmi, ktere nejenom bavi jezdit na kole ale maji jine nazory nez vy "hodlate snaset" na tomto webu.

                A dal pritom haste pozary benzinem, aby radne rozfofrovany byly hodny prace svedomiteho cyklohasice, dal zakladejte odporna temata, aby jste se na nich mohl prsit, ze tim chranite web.

                Byl jednou jeden dobrovolny hasic, ktery zapaloval stohy a vzdy byl prvni u pozaru a byl hrdina...

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 04.09.2015
                Autor: újezďák
                Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                       

                  Zakladateli, neměl bys tuhle hádku k ničemu a o ničem (včetně tohoto příspěvku) smazat?
                  Opravdu se domníváš, že tohle kňourání vylepší "NaKole"?

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 12.09.2015
                  Autor: AV
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                       

                  Ale Honza Zeman ho vyčmuchal a nechal zašít, ne? Nebo jak to tenkrát vlastně bylo?

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 13.09.2015
                  Autor: abernathy
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

         

    Včera jsem napsala redakci a požádala o smazání konkrétních 4 příspěvků ve tvém tématu. Ty příspěvky se do mě hrubě navážely a roztáčely hejtovací kolečko, a to přesto, že jsem téma měla skryté, v tématu jsem vůbec nereagovala a nadále reagovat nehodlala, abych neroztáčela spirálu hejtování a nenávisti.
    Redakce si celou tu diskusi prošla a rozhodla, že zruší celé vlákno, důvod toho zrušení mi napsali a pokud dostanu svolení, tak ho uveřejním.
    Je možná načase si uvědomit, že jsme na cizí zahrádce a svoboda slova (Zazvure) naráží na svobody majitele, admina a dalších zde pozvaných hostů.
    A teď mě klidně sežerte za živa.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 03.09.2015
    Autor: Lanna
    Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
    • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

           

      Já bych si s dovolením taky kousnul :-)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 03.09.2015
      Autor: Joe-CUBE
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

             

        Nepřijde ti to maso moc starý?

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 03.09.2015
        Autor: Hrabosh
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

               

          Ano, to moje maso je už hodně tvrdý. Jen tak někdo ho nezkousne:-)).
          A jsem taky bývalým režimem už hodně vydojená kráva.
          Ale nevzdám to.
          Ujezďák nemusel dělat vlny, mohl si napsat o vysvětlení redakci. Řekli by mu, o co jde.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 03.09.2015
          Autor: Lanna
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                 

            NEMUSEL? Jako, sorry, ale když jsem JÁ zamknul téma a smazal nějaký příspěvek, tak MUSÍ dělat vlny. Prostě MUSÍ. :-)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 03.09.2015
            Autor: Hrabosh
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

           

      Vím moc dobře, co je svoboda slova (Lanno) a projevu. Užil jsem si ji v minulosti za bolševika dost a dost. Ta s majetnickymi právy admina zde nekoliduje. Bud tak laskavá a neprekrucuj slova a úmysly.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 03.09.2015
      Autor: zazvur
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
    • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

           

      No a kdyby pak redakce ztratila slovo, že téma zrušila ( třeba i proč) nebo kdyby jsi to oznámila i mě co zakladateli , tak bych tady nemusel zakládat téma, protože bych věděl co se stalo.

      No stalo se a někteří holt dostali zbytečný prostor k exhibici...

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 03.09.2015
      Autor: újezďák
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

             

        Kdybys využil moderátorská oprávnění, nemuselo se žádné téma mazat, admin by o tom nevěděl.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 03.09.2015
        Autor: Hrabosh
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
        • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

               

          Nemám čas nad tím sedět 24 hodin a ani nemůžu, někdo se starostí o to, že nemám na tomto webu co dělat mě napráskal a tak se i s cestou do práce a z práce na kole a s nějakým časem na rodinu, koníčky a spaní nedostanu na tento web na víc než na pár hodin za týden . Rozhodně nemám čas se tady hraboshit třeba po půlnoci jako vy.
          Navíc si pamatuji, že když jsem využil moderátorské oprávnění nepustit black list do diskuse, tak se ozval mocný hlas....

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 03.09.2015
          Autor: újezďák
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
  • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

         

    No nic, děj se vůle páně, prosbu na admina jsem snad, samozvancovi navzdory, protlačil a tak nezbývá než doufat, že troll opět samou láskou a návistí nezajistí zrušení dalších témat a že technicko správcovské téma bude vyrváno z rukou uživatelů a že se případné změny/ zrušení tématu donesou i k těm zakladatelům, kteří nemají čas
    ŽÍT NAKOLE doslova furt :)

    Nechávám to čistě na vás jestli to téma poděláte nebo jestli bude k užitku díky hoši a díky děvčata předem protoře já jsem si nikdy, tak jako něteří, to domovní důvěrnictví ve smyslu zprávcoství nějak moc neužíval...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 03.09.2015
    Autor: újezďák
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
    • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

           

      Dobře.

      Tak.

      Sudá?

      :)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 03.09.2015
      Autor: hekynen
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
    • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

           

      Tvůj původní věcný příspěvek jsem tam normálně nechal. Nechápu nad čím se vztekáš. Nikomu ani ničemu navzdory jsi nemusel cokoliv protlačovat. Vykládáš nepravdivé báchorky.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 03.09.2015
      Autor: Hrabosh
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

           

      Dám ti jiný úhel pohledu - o tvém tématu nemám žádnou povědomost, jen tu, že bylo zrušeno. A vzhledem k tomu, že nevím, o co šlo, tak mi i ta informace o zrušení přijde nadbytečná...

      Ne, nechci tě naštvat. Jak píšu v úvodu - je to jiný úhel pohledu. Zkrátka to, že něco zmizlo, je info jen pro těch pár lidí, kteří jsou tu v podstatě nonstop. Pro ostatní je to jen tlučení pěstičkou do stolu.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 04.09.2015
      Autor: radka
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
      • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

             

        Informace jen pro zakladatele. To mi prijde celkem jako slusnost.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 04.09.2015
        Autor: újezďák
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

               

          Tak prioritně bychom se tu měli chovat tak, aby admini žádné téma mazat nemuseli. Nemyslíš?!?

          Osobně musím říct, že pokud by mi někdo "kálel" na mé vlastní zahrádce, pak oznámit mu, že jsem po něm uklidila, by pro mě bylo to poslední, co by mi přišlo jako slušnost.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 05.09.2015
          Autor: radka
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                 

            Hm čili zmizení zahrádky je vlastně služba ? :(
            Na tu vaší zahrádku, slovy klasika, sraly mouchy, tak jsme vám ji pověsili na půdu ...

            No nic, byla to jen technická připomínka, že téma zmizelo a nebylo po něm ani vidu ani slechu a zahrádkář má být podle paní Přemkové Podlahové vlastně šťastný, protože mu správce zahrádkářské kolonie uklidil záhonek do černé díry :D

            Zajímavé je, že některým zahrádkářům se záhony změní ve skládky a nekteří přímo takové schválně zakládají a nic nezmizí.

            Asi mají nějaký lepší přístup do receptáře..

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 05.09.2015
            Autor: újezďák
            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
            • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                   

              Máš možnost na téma upozornit. Myslím, že je tady k tomu i tlačítko.
              Admini témata nepročítají, takže bych řekla, že netuší, v kolika tématech se rozjely sračkomety.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 06.09.2015
              Autor: radka
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                 

            Zase proč osobně oznamovat? Až tak to snad nikdo nechce. Stačí aby se "sama" automaticky poslala nějaká kratší zpráva... Stačí to mít v redakčním systému přednastavené...

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 05.09.2015
            Autor: Jarda
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                   

              Technicky to určitě nebude problém.
              Já se jen snažím říct, že mi přijde směšné žádat po adminech slušnost, když ji postrádají mnohé příspěvky.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 06.09.2015
              Autor: radka
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
              • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                     

                Na jednu stranu máš pravdu.
                Na tu druhou by to zase ale mohlo fungovat jako taková facka dotyčnému, že dělá něco, co porušuje pravidla. Ať už založením nevhodného tématu, nebo jen na to, že nezvládá moderování toho svého a nemaže nevhodné příspěvky v něm...

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 06.09.2015
                Autor: Jarda
                Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                       

                  Podle vlastní zkušenosti to takhle funguje i bez toho avíza.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 06.09.2015
                  Autor: radka
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                       

                  Facka je moc pěkný výchovný prvek pro člověka, který prostě založí téma a těší se na příspěvky až přijde k nettu a vida on to musí být kvůli nějakým trollům 24 hodinový moderátor.. nebo to musí po dobu nepřítomnosti zamykat nebo tam soustavně cenzurovat.

                  Podle toho co se mě doneslo, někdo napsal nějaké urážky v době, kdy normální lidi spí, dokonce i nezvládající moderátor také spal, pak šel do práce a když přišel domů, tak marně hledal téma které založil.

                  Samozřejmně mu to po chvíli došlo, že je to smazané, ale když pak slyší takové hraběcí rady jako ja ta od Radky nebo mudrlanství tvého rázu, tak si moderátor říká, jestli se ještě odváží založit i neškodné témata která dělá už několik let, tedy co čtete co vaříte nebo o soutěži do práce na kole, kterou pravidelně jezdí.

                  Na druhou stranu ví, že nezakládáním i úplně normálních témat by udělal mnoho radosti několika místním trollům, kteří se snaží vytlačit normální cyklisty z tohoto webu .

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 11.09.2015
                  Autor: újezďák
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                  • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                         

                    Nemyslel jsem to přímo na Tebe ;-) Ale jen tak všeobecně...
                    S tím Tvým tématem se, bohužel, sešlo několik věcí, které jsi nemohl ovlivnit a tak to dopadlo jak to dopadlo. Asi ale pořád lepší než aby to tady strašilo půl dne než bys to, možná, pročistil Ty sám. Některé příspěvky na hraně (no, některé už i za ní), a především chování některých jedinců, začínají lézt na nervy už i mně :-/

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 11.09.2015
                    Autor: Jarda
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                         

                    Ježkovyzraky, ty si teda ukřivděný. No tak ti admini smázli jedno téma. A co?!? Nic, jede se dál.
                    Já vím, naštve to, ale dělat z toho takovéhle drama a předvádět tu tohle sebemrskačství...
                    Sorry, ale úvahy založím/nezaložím téma, to je na úrovni pobertální dívčiny.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 12.09.2015
                    Autor: radka
                    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                    • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                           

                      Jasně a ty to s radostí neživíš ....

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 12.09.2015
                      Autor: újezďák
                      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

         

    Jinde "to" jde ...

    Pravidlá webu BikeWeb.sk

    Zatiaľ len niekoľko jednoduchých pravidiel
    Je zakázané písať vulgarizmy a iné nevhodné slová.
    Je zakázané vkladať odkazy na iné stránky (nesúvisiace s webom) a iným spôsobom robiť reklamu.
    Je zakázané SPAMovať - písať viackrát tie isté príspevky
    Je zakázané urážať iných užívateľov, moderátorov a administrátorov webu.
    Okrem týchto pravidiel je potrebné dodržiavať všeobecné pravidlá slušnosti a dôstojnosti.

    ... tak proč ne tady? Nebo se tu vyskytují jen nesvéprávní egoisti, co mají za všech okolností pravdu?

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 13.09.2015
    Autor: AV
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

           

      Když sem chodil Morčák, tak uměl aspoň pobavit, ale invaze nedůtklivejch chytrolínů to tady úplně rozesrala.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 13.09.2015
      Autor: abernathy
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

           

      Tady to máš v pravidlech diskuze rovněž
      http://www.nakole.cz/clanky/852-podminky-pro...

      Jde tedy asi jen o to, jak se admini o porušení pravidel dozvědí...

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 13.09.2015
      Autor: radka
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

           

      Podobná pravidla jsou i tady, akorát se na ně kašle.

      Když si dovolím smazat příspěvky, které evidentně odporují pravidlům, hned se na mě sesype kritika, fujfuj cenzůra. Když někdo příspěvek nahlásí adminům, je to fujfuj bonzák a psvbák. Když jsem se párkrát dožral a založil téma tak, abych ho mohl moderovat (a dbát na dodržování pravidel webu), tak se zakládají vzdorotémata, jen s tím úmyslem aby tam pravidla mohla být porušována. Hekynen tu sype vulgarismy bez příčiny, "protože se mu chce", a když se proti tomu ohradím, jsem já ten špatný, "protože on už je takový, tak ho musím respektovat".

      Můžeme si za to sami.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 13.09.2015
      Autor: Hrabosh
      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

             

        Neber si mne laskavě do držky, sám tady meteš jedno hovno za druhým, takže laskavě drž hubu a zalez do kouta, ty pokrytče. Zameť si nejprve svůj dvorek a začni se TY chovat slušně a zejména dodržovat pravidla diskuzního webu. Ty jsi ten úplně poslední, který má nějaké "právo" tady kritizovat ostatní. A už vůbec TY nebudeš nikomu určovat, co má kam psát.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 13.09.2015
        Autor: hekynen
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
        • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

               

          ... a ty ano?

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 13.09.2015
          Autor: AV
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                 

            Promiňte, ale s vaším názorem nemohu souhlasit, a to ze zcela principiálních důvodů.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 13.09.2015
            Autor: hekynen
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
        • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

               

          Chovám se slušně ke všem lidem, kteří se chovají slušně. Nevybavuji si, že bych například AV či Abertnathymu (ať píšu jen o těch, kteří tu prokazatelně přispívají) byl sprostý. Ty jsi sprostý na kdekoho i tehdy když si tě nevšímají.

          K dobytku se chovám jako dobytek, protože tu bohužel selhává jakákoliv regulace a jiná možnost (alespoň částečné nápravy) není. Protože i dobytek, jako jsi ty, si uvědomí že vulgarity nemůže eskalovat donekonečna a dočasně se zklidní.

          1. Kdyby fungovala regulace, tak bych neměl sebemenší důvod se ke komukoliv chovat neslušně.
          2. Už dávno máš zrušenou registraci (to by ovšem bylo řevu o cenzůře, když si člověk ani nemůže svobodně a sprostě zanadávat když se mu zrovna chce, žejo?).

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 13.09.2015
          Autor: Hrabosh
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                 

            Vrah o morálce káže.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 13.09.2015
            Autor: hekynen
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -5
            • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                   

              ´Neber si mne laskavě do držky, sám tady meteš jedno hovno za druhým, takže laskavě drž hubu a zalez do kouta, ty pokrytče. Zameť si nejprve svůj dvorek a začni se TY chovat slušně a zejména dodržovat pravidla diskuzního webu. Ty jsi ten úplně poslední, který má nějaké "právo" tady kritizovat ostatní. A už vůbec TY nebudeš nikomu určovat, co má kam psát.´

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 13.09.2015
              Autor: AV
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                   

              Medvěda odtud šéfici vykopli ač byl přeslušnej a člověk se od něj něco dověděl. Jenže to by se musela na rozesírače rozpoutat podobná štvanice jako na něj.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 13.09.2015
              Autor: abernathy
              Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                     

                Myslím, že nejhrubější výraz, který Medvěd vůči Hekynenovi použil (a který je vůbec schopný použít) mohl být "opravdu velmi hloupý". A on mu na oplátku sprostě nadával až se hory zelenaly.

                Což pro mě bylo poučením, že se slušností tu člověk nepochodí.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 13.09.2015
                Autor: Hrabosh
                Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                       

                  Myslet znamená h*vno vědět.

                  Medvěda vykopl Václav po té, co ho opakovaně varoval, ať se krotí, což Medvěd nikdy dlouho dodržet nevydržel. Já s banem Medvěda opravdu nemám nic společného. Jak bych to asi tak dokázal?!? Kdybych to dokázal, tak v první řadě vykopnu Hraboshe a Cyklopalmovku. ;-)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 13.09.2015
                  Autor: hekynen
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
                  • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                         

                    O tom ale vůbec nepíšu.

                    A pokud ti Medvěd opravdu sprostě nadával, nebude pro tebe příliš obtížné příslušné nadávky vyhledat, že? Mohl bys?

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 13.09.2015
                    Autor: Hrabosh
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                    • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                           

                      1.Rozpusťte čokoládu
                      Kousky čokolády, třetinu smetany a med dejte do varné mísy. Nalijte do kastrolu vodu, přiveďte ji k varu a na hrnec postavte mísu s čokoládou tak, aby se nedotýkala vody. Plamen stáhněte na absolutní minimum. Po 15–20 minutách rozpuštěnou čokoládu promíchejte.

                      2. Připravte si formu
                      Čokoláda teď musí vychladnout zhruba na tělesnou teplotu (zkontrolujete ponořením prstu). Zatím si připravte formu: ze silné plastové fólie (desek) vystřihněte pás (i z více pruhů, mohou se překrývat) i kolo na dno a vložte je do formy.

                      3. Ušlehejte šlehačku
                      Zbylou smetanu vlijte do velké mísy a přidejte ztužovač (asi 1 lžičku), kávu i skořici. Šlehejte, aby směs trochu zhoustla, ale ještě stékala z metličky. Použijete-li mascarpone (musí být čerstvé, bílé, bez znatelných sraženin), rozetřete ho s ostatními surovinami dohladka.

                      4. Promíchejte sladkou hmotu
                      Čokoládu přidejte do mísy se šlehačkou; všechno opatrně promíchejte kovovou lžící nebo stěrkou v osmičkovém pohybu. Nepospíchejte a pečlivě hmotu zpracovávejte, až je krásně jemná, zhoustlá, hladká a nadýchaná.

                      5. Naplňte formu
                      Dejte do formy čokoládovou náplň a obrácenou lžící uhlaďte povrch. Pak všechno uložte do lednice (přes formu položte talíř nebo ji přetáhněte fólií) a nechte ztuhnout – potrvá to asi hodinu, nejlepší je však nechat dort chladit přes noc.

                      6. Vyjměte a podávejte
                      Formu rozevřete, sejměte kovový a plastový kruh. Na dort položte převrácený talíř, dezert na něj překlopte, sejměte dno a sloupněte plastové kolo. Poprašte dort kakaem (včetně talíře, chcete-li jít s módou) a podávejte nakrájený na tenké řezy.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 13.09.2015
                      Autor: hekynen
                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                  • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                         

                    V čem se měl medvěd krotit? A proč bys vykop ty dva a sebe bys nechal?

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 13.09.2015
                    Autor: abernathy
                    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                    • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                           

                      Já už si taky občas něco nepamatuju ;-)

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 13.09.2015
                      Autor: ronda
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                       

                  Opravdu se dá sprostota a vulgarity vyjadřovat jen vulgárníma slovama ? A naopak ta pro nás sprostá slova jsou opravdu tak strašná v porovnání s demagogií a propagandou ?
                  Tipnul bych si, že Hitler, nebo Stalin také veřejně vulgárně nemluvili...

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 13.09.2015
                  Autor: ronda
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                         

                    A v čem byl Medvěd, předpokládám že se ptáš na něj, vulgární a sprostý?

                    A když s někým nesouhlasíš, máš pak právo mu sprostě nadávat KDYKOLIV se Ti zachce? Pochopím, když někomu ujede sprosté slovo když se s nějakým zabedněncem dohaduje o nesmrtelnosti chrousta. Ale přijít a napsat pod normální a ničím nekonfliktní příspěvek (například odkaz na video s Wintonem) "Jdi do prdele."?!? http://www.nakole.cz/diskuse/19705-co-vas... Že se právě tak k Medvědovi choval si vybavuji velmi dobře.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 13.09.2015
                    Autor: Hrabosh
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                    • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                           

                      Hele, vaše rovnocenné okopávání kotníků pískat nebudu. To by bylo, jako se zvenku srát do manželský hádky.
                      Vyjadřoval jsem se jen k překrouceným a idealizovaným pindům o Méďovi

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 13.09.2015
                      Autor: ronda
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                      • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                             

                        A v čem byl Medvěd, předpokládám že se ptáš na něj, vulgární a sprostý?

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 13.09.2015
                        Autor: Hrabosh
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                               

                          Myslím, že jsem to o dva mé příspěvky výš napsal dost jasně. I s přirovnáním.

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 13.09.2015
                          Autor: ronda
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                          • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                                 

                            Takže považuješ za normální, když lidem se kterými nesouhlasíš, sprostě nadáváš. OK, beru v potaz.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 13.09.2015
                            Autor: Hrabosh
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                            • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                                   

                              Nevyčítáš ty ostatním, že tobě podsouvají tebou nevyřčené ? ;-) Jestli on nakonec Heky nemá s tím "zloděj honí zloděje" trochu pravdu :-))

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 13.09.2015
                              Autor: ronda
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                              • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                                     

                                Ptal jsem se tě na vysvětlení, odbyl jsi mě. Tak si nestěžuj.

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 13.09.2015
                                Autor: Hrabosh
                                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                                       

                                  Že se nechci montovat do vašich hrátek je důvodem k nějakému podsouvání slov a záměrů ? To je nějaká vyšší matematicko-fyzikální logika ? ;-)

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 13.09.2015
                                  Autor: ronda
                                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                  • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                                         

                                    Ne, opakovaně jsem se ptal čím byl Medvěd vulgární a sprostý. Odbyl jsi mě s tím, že jsi už odpověděl.

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 13.09.2015
                                    Autor: Hrabosh
                                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                    • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                                           

                                      Osobo, proč si nezaložíte téma o Medvědovi ?

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 13.09.2015
                                      Autor: újezďák
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                      • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                                             

                                        Předpokládám v Hraboshově duchu to bude téma "Medvěda na Nakole nechcete I"... :)

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 13.09.2015
                                        Autor: hekynen
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                      • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                                             

                                        Prý tu nikdo nemůže nikomu nakazovat ani zakazovat co a kde smí psát. Dokonce sis kvůli tomu založil toto vzdorotéma. Problém?

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 13.09.2015
                                        Autor: Hrabosh
                                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                                           

                                      Tak jo, nebudu tě tedy odbejvat odkazem.

                                      Opravdu se dá sprostota a vulgarity vyjadřovat jen vulgárníma slovama ? A naopak ta pro nás sprostá slova jsou opravdu tak strašná v porovnání s demagogií a propagandou ?
                                      Tipnul bych si, že Hitler, nebo Stalin také veřejně vulgárně nemluvili...

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 13.09.2015
                                      Autor: ronda
                                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                      • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                                             

                                        Ale pyču!

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 13.09.2015
                                        Autor: hekynen
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                                      • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                                             

                                        Samozřejmě, že se dá vyjádřit i jinak.

                                        Ale stále jsi neodpověděl- čím byl Medvěd vulgární a sprostý?

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 13.09.2015
                                        Autor: Hrabosh
                                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                                               

                                          Píšu to snad jasně. Ty to fakt potřebuješ polopaticky rozpitvaný a předžvejkaný ? Myslel jsem, že máš na víc...

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 13.09.2015
                                          Autor: ronda
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                                      • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                                             

                                        hloupý argument
                                        myslel jsem, že máš ´na víc´

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 13.09.2015
                                        Autor: AV
                                        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                                               

                                          njn, pokud se ti jeho názory a tvrzení neeklovaly, budeš mít na to asi jiný náhled.

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 13.09.2015
                                          Autor: ronda
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                                    • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                                           

                                      To se ale musíš zeptat Václava, proč dostal Medvěd ban Ronda (a dokonce ani Radka či já?:)) s tím nemáme nic společného. Hraješ si akorát tak na kafemlejnek.

                                      Ale chápu tě, čumáčku, Německo, poslední to bašta tvých muslimských kamarádů, ti zavřelo hranice, tak jsi z toho poněkud "out" a meleš kraviny. Mám pro chudáky na dně docela pochopení, nejsem nelida.

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 13.09.2015
                                      Autor: hekynen
                                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
              • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                     

                ...anebo radši nic...

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 13.09.2015
                Autor: radka
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                       

                  Jasně, slušný lidi odtud vykopnem a zhovadilcům budeme fandit.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 13.09.2015
                  Autor: abernathy
                  Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                  • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                         

                    No tak jo - Medvěd si své vykoledoval tím, co o nakole nažvanil na svých stránkách. Tohle je zkrátka mezi ním a majiteli tohoto webu.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 13.09.2015
                    Autor: radka
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
      • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

             

        Když ony ty tvoje příspěvky jsou dost často kontroverzní.
        Co kontroverzní, ony bývají ´za čárou´ a ty se pak, po reakcích durdíš, že jsi vlastně chudák.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 13.09.2015
        Autor: AV
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

               

          Ano bývají. A co jiného mi zbývá, když všechny ostatní prostředky selhávají?

          Pořád mě tu všichni kritizují, vztyčují prst "takto ne, to je už za čárou". A když se zeptám co bych měl jiného dělat, tak se dozvím "nevím, ale tohle určitě ne".

          Takže poradíš jak se sprosťárnám a osobním útokům bránit, když se "nesmí" mazat?

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 13.09.2015
          Autor: Hrabosh
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                 

            Když jsem se ptal, komu ze zdejších sprosťárny (´hekyho´ a tvoje) vadí, bylo nejdřív ´ticho po pěšině´, pak se připojil ´Aviatik´, ´aby´ a ´Lana´.
            Nikdo jiný.
            V současnosti se ozývají už i další, ale ´Václavovi´ to zřejmě (bohužel) nevadí

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 13.09.2015
            Autor: AV
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                   

              Zazpíváme si......

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 13.09.2015
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                   

              Takže rada žádná? Vadí to jen pár lidem, tak si holt zvykej?

              Hmm. Nezvyknu si. Hodlám to i nadále eskalovat tak, aby se to nějak se to začalo řešit. A pokud nepřijde někdo s lepším nápadem, nemůžeš mi ani ty ani nikdo jiný mé chování vyčítat.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 13.09.2015
              Autor: Hrabosh
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                     

                Já bych měl nápad....

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 13.09.2015
                Autor: Jindra8526
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                     

                Mně přisprostlý výrazy nijak moc nevadí. Vadí mi, že jejich užívání tady přerostlo u některých vzdělaných jedinců, kteým nedělá potíže vyjadřovat se slušně, v trapnou pózu a nechutný vzájemný napadání. Jděte s tím do prdele.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 13.09.2015
                Autor: abernathy
                Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                       

                  Mě to nepiš. Vysvětli to Hekynenovi a jeho soudruhům. Když s tím přestanu jen já, tak se vše vrátí do starých kolejí. A o to nestojím.

                  Když jsem tu v den úmrtí Nicolase Wintona umístil video na jeho setkání s lidmi, které zachránil, tak mi Hekynen začal sprostě nadávat. Jen tak, chtělo se mu. A když se to děje několikrát denně, pořád, dokola, mnoho let... Když se snažím o něčem bavit a pořád ten kašpar otravuje mě i lidi se kterými si píši, tak je to odradí a příště mi neodepíší. Je to otravné a obtěžující.

                  Když jsem, mj. i Tebe žádal o pomoc, explicitně jsi nadávky odmítl smazat. Dokonce jsi párkrát, tedy pokud si Tě nepletu s AV, "s hrdostí" založil téma, aby se v něm nemohlo mazat (a upozornil na to). Nevím nač si pak stěžuješ. Přesně tohle jsi přeci chtěl a umožnil.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 13.09.2015
                  Autor: Hrabosh
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                         

                    Nemám takovýho pamatováka jako ty, ale pochybuju o pravdivosti posledního odstavce. Dětem bábovičky nerozkopávám už dlouho.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 13.09.2015
                    Autor: abernathy
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                           

                      Promiň, byl to AV.

                      http://www.nakole.cz/diskuse/18905-co-vas...

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 13.09.2015
                      Autor: Hrabosh
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                             

                        Nic se neděje, ale přestaň to dělat jako američtí policajti z detektivek - nejdřív střílí a pak se ptají. Uděláš to některýmu svýmu úhlavnímu odpůrci a sračkomety obou stran hned zahájej bubnovou palbu.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 14.09.2015
                        Autor: abernathy
                        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                           

                      Naprosto neúplná ukázka "díla" páně Hraboshova:


                      http://www.nakole.cz/diskuse/18999-co-vas...
                      Synka jsi pojmenoval pičus po dědovi nebo pradědovi?

                      #comment684758
                      Jsi debil.

                      #comment684753
                      Tvůj strejc? Asi máte blbost v genech po fotrovi.

                      #comment684767
                      Slyšels o incestu? V tý tvý famiglii by mě to nepřekvapilo. Tam se musí ta blbost nějak speciálně pěstovat.

                      #comment684765
                      Hovado k pohledání.

                      #comment684752
                      Tak tady z toho také uděláme žumpu, vymaštěnej debile!

                      #comment684660
                      Nelži a nepomlouvej, xindle. Tohle tu píšeš pouze a jedině ty. Možná bych se měl zajímat o tvoji rodinnou anamnézu.

                      http://www.nakole.cz/diskuse/18950-co-vas...
                      Máš co jsi chtěl, zmrde zkurvenej.

                      #comment684768
                      Nepotřebuju. Zato Hovaden by potřeboval terapii a nějaké školení v sociálních dovednostech.

                      http://www.nakole.cz/diskuse/19002-co-vas...
                      Jsi debil. Co do toho taháš kořalky? Jsi fakt slepej nebo blbej nebo jenom neumíš číst? Nepřekvapilo by, mozkovou kapacitu na to nemáš... Jasně tam píšou PIVO.

                      http://www.nakole.cz/diskuse/18379-nejepsi-vtip...
                      Ty seš fakt blbej jako putštok. To není elox, ale rez.

                      http://www.nakole.cz/diskuse/18914-co-vas...
                      Jsi debil.

                      #comment684784
                      Tak co mu napíšu... Házím korunou... Idiote!

                      http://www.nakole.cz/diskuse/19001-vytocilo-a...
                      Co se (ne)úrovně týče, tak zastáncům motoprovozu jejich zmrdům, fašistům, teroristům a pubertálně-sexuálním narážkám nesahám ani po kotníky.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 13.09.2015
                      Autor: hekynen
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                      • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                             

                        Kdo čím zachází, tím také schází. Kdybys s tím nezačínal, nemusel jsem nic podobného psát.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 13.09.2015
                        Autor: Hrabosh
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
                        • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                               

                          Ano, na každou svini se vaří voda. Tu první na tebe uvařil Steiner. A další se vaří, pod kotlem přitápíš mohutně. A třeba budeš držitelem dalšího Bouchalova poháru. Aspoň nějakou cenu a uznání za svůj život o ničem přeci jenom získáš, ty impotentní nulo... ;-)

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 13.09.2015
                          Autor: hekynen
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
                  • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                         

                    Čumáčku, Německo ti zavřelo hranice. Co s tím budeš dělat?!?

                    Jinak teda dnes super zprávy! Naše vláda odmítla kvóty na tzv. "uprchlíky", Německo se přidalo ke xenofobům, rasistům a fašistům typu Maďarsko, Rakousko a Dánsko a zavřelo hranice, americký konvoj dorazil do Vyškova a na cestě ho lidé vítali vlajkami (taky se na to zítra chystám) a KLDR láká západní surfaře. Ale co je vůbec z dneška nejdůležitější, Temelín zase začíná vyrábět elektřinu, nastartoval reaktor prvního bloku.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 13.09.2015
                    Autor: hekynen
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

         

    Asi toho prostě člověk nesmí chtít moc, rozdíl mezi čistotnými tématáři a trolly se limitně blíží k nule a to dokonce na čistě technickém tématu založeném jen proto , že samozvaný domovní důvěrník nechal v zámku veřejných dveří klíč aby měl klídek.


    Moc pěkný představení.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 13.09.2015
    Autor: újezďák
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

           

      Hele, mne ten pičus zatrolil téma týkající se jen a pouze pozvánky na cykloakci. Ale vlastně docela ho chápu, tonoucí se stébla chytá, v zoufalství zkouší už opravdu cokoliv.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 13.09.2015
      Autor: hekynen
      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
  • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

         

    Moc bych si od admina přál a to z důvodu udržení přehlednosti diskuse, aby už prostě nebylo možné zakládat témata následujícími způsoby :

    Ještě před ukončením tématu předešlého,
    pro milovníky doslovnosti do naplnění 300 příspěvků

    Zavádějící témata se stejným číslem,
    tedy pro milovníky doslovnosti se převážně jedná o místní oblíbená řetězová témata, která mají nějaké pořadové číslo a někdo založí téma se stejným názvem a pořadovým číslem čistě za účelem manipulace s tématem(tématy)

    Troll který se toho dopouští by měl být varován adminem a neměl by na nějakou dobu mít právo založit jakékoliv téma.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 22.09.2015
    Autor: újezďák
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
    • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

           

      Vono by bohatě stačilo kdyby zakladatelé témat plnili svoji administrátorskou roli, že?

      Navíc to ani není možné naprogramovat tak aby to nehacknul desetiletý kluk.

      A s ohledem na to co všechno se tu toleruje, evidentní porušování pravidel diskuse, tak s nějakými dočasnými bany... :-)

      A jen taková zábavná perlička. Víš, že existuje, stále ještě nenaplněné, téma "Co chci vylepšit Nakole.cz V."? A rozhodně se nejedná o tohle téma! :-DDD

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 22.09.2015
      Autor: Hrabosh
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

             

        Ne, vono by stačilo, kdyby ses přestal chovat jako afektovaný a hysterický čuráček a přestal zakládat souběžná téma se stejným názvem i číslem.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 22.09.2015
        Autor: hekynen
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
        • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

               

          Byls chlastat?

          Kdybych přestal zakládat paralelní témata, oproštěná od projevů nenávisti vůči válečným uprchlíkům, tak bych neměl kam přispívat. Protože do toxické žumpy, kterou spoluvytváříš, se mi chce čím dál méně.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 22.09.2015
          Autor: Hrabosh
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
          • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                 

            Zase ti došly argumenty, tak najíždíš na osobní invektivity? Jsi fakt impotentní ubožák...

            No hlavně že si to porušování pravidel tohoto webu, které tak "vehemetně" bráníš, nějak okecáš.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 22.09.2015
            Autor: hekynen
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
  • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

         

    Lelku, pokud máš potřebu se do mě navážet, tak tady se to mazat nebude. Pole volné...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 05.10.2015
    Autor: Hrabosh
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -3
    • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

           

      Nejsi nějaký moc vztahovačný? Nějak si moc fandíš.

      Já se do tebe nenavářím, ale když něco napíšeš a mě něco není jasné nebo mám k tomu krapet jiný názor, tak to hned napíšu a zeptám se.

      Nemám důvod to roztahovat jinam a ani by to nebylo vhodné.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 05.10.2015
      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

             

        V jednom tématu dotaz, ve druhém odpověď...
        Není to dělení do témat nadbytečné?!?

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 05.10.2015
        Autor: radka
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

               

          Chtějí se mermomocí hádat a já jim to mazu a zamykám, aby nemohli.

          A protože bez hádek nevydrží, tak si zakládají speciální hádací témata.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 05.10.2015
          Autor: Hrabosh
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                 

            Jenže tím nic neřešíš, jen rozdmýcháváš další nesváry...

            Kdysi toto bývalo striktně technické téma a co sem člověk napsal, to se adminům dostalo.
            Dneska mám pocit, že už ani toto téma admini nečtou a ani se jim nedivím.
            Na jejich místě bych nás už dávno poslala všechny "do brusele".

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 06.10.2015
            Autor: radka
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                   

              Čistě technické téma je modelované a aktuálně zamčené. Toto založil Újezďák s tím, že se tu může žvatlat o ničem. Akorát je dost matoucí, že ho pojmenoval stejně.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 06.10.2015
              Autor: Hrabosh
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                     

                A to řekl kdo?!?
                A jak to pozná blondýna?!? Ona jsou totiž obě témata stejnoměrně zaplevelá.
                A jak mám zapsat co chci do tématu, které je zamčené?

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 06.10.2015
                Autor: radka
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                       

                  Si přečti zakládající újezďákův příspěvek.

                  Ano, například Lelek se včera, bohužel, potřebovat vybít.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 06.10.2015
                  Autor: Hrabosh
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                         

                    Sorry, ale odmítám číst úvodní příspěvek vždy, když chci něco připsat. Pokud by to bylo nutné, pak můžeme témata nazývat "Téma 1. - ???.) a ne je pojmenovávat podle zaměření.

                    Ty, hele, Hraboshi, neber to nějak zle, ale nechceš také v době, kdy se tváříš, že pracuješ, diskuzi nechat vypnutou a přečíst si to pak jen jednou, dvakrát za den?!?
                    V poslední době si to všechno nějak moc bereš a osobně si myslím, že by sis měl udělat větší odstup a nadhled. Z vlastní zkušenosti ti mohu říct, že na to je vypnutá diskuze to nejlepší.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 06.10.2015
                    Autor: radka
                    Hodnocení: +8 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
                    • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                           

                      Nechodím do háku od-do.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 06.10.2015
                      Autor: Hrabosh
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                      • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                             

                        Dvě návštěvy za den, každá ´na cigáro´, by ti mohly ulevit

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 06.10.2015
                        Autor: AV
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                             

                        Také žádný časový úsek neuvádím.
                        min. na půl dne diskuzi vypnout ale fakt dost pomůže k tomu, aby si člověk utřídil názory a vytvořil si odstup.
                        Mám pocit, že ty už to bereš moc citově a to se s anonymní internetovou diskuzí slučuje dost ztěžka.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 06.10.2015
                        Autor: radka
                        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                               

                          Anonymní?

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 06.10.2015
                          Autor: Hrabosh
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                          • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                                 

                            Fakt, že se někteří znají osobně nemění nic na tom, že tato diskuze je anonymní.
                            Ostatně, můžeš dát ruku do ohně za to, kdo přesně teď zrovna píše tento příspěvek?!?

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 06.10.2015
                            Autor: radka
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                                   

                              Anonymní už snad přímo ne, ale furt je to jen taková nezávazná hospoda, kde se toho natlachá... A správně píšeš, chce to brát s nadhledem. třeba se jednorázově naprdnout, ale celkově to brát s rezervou. Vyžadovat disciplínu, určovat slovník a témata v hospodě taky jaksi moc nejde (bacha, letí půllitr...). Na to je potřeba si najít nějaký privátní klub s podstatně více hvězdičkama a doporučovaným členstvím.

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 06.10.2015
                              Autor: ronda
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                                     

                                Takže s šikanováním některých členů fóra souhlasíš?

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 06.10.2015
                                Autor: AV
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                                       

                                  co tó ?

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 06.10.2015
                                  Autor: ronda
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                                         

                                    Hádej, můžeš (že jsi to ty) 3 x

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 06.10.2015
                                    Autor: AV
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                                           

                                      Já se nehádám, já mám vždycky pravdu ;-))

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 06.10.2015
                                      Autor: ronda
                                      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                                       

                                  A to se děje? Komu, kde, jak? A nemusíš být skoupá na slovo.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 06.10.2015
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

             

        Když se nechceš roztahovat, tak se neroztahuj. Ani tady ani jinde.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 05.10.2015
        Autor: Hrabosh
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
        • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

               

          Že ty si něco chytil od Cyklopalmovky.

          Ty si snad vážně nemocný. Ty mě přímo oslovíš, já ti odpovím a ty mě napíšeš, že se roztahuju.

          Jen doufám, že to není moc nakažlivý.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 05.10.2015
          Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -4
          • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                 

            Spíš je to bez admina neléčitelný ...

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 22.11.2015
            Autor: újezďák
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                   

              http://www.nakole.cz/diskuse/20253-co-chci...

              Technické téma a je to zase zamčené, protože samozvaný hlídač čistoty témat nemá čas to cenzurovat 24 hodin denně..

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 22.11.2015
              Autor: újezďák
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                     

                Musíš se doptat na otvírací hodinu, kdy lze vložit geniální myšlenku. Pak zas zavře.
                Pro nás ostatní, negeniální, je sedmička 24/7

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 22.11.2015
                Autor: ronda
                Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                       

                  No vidíš, a kdysi to bylo tak jednoduché po 4 přišla 5 pak 6 pak sedmička.
                  Teď máme duplicitní, leč hygienicky čisté diskuse, ze kterých často samozvaný hygienik přispívá na původní diskuse, které on nahradil kvůli boji proti špíně kterou se nehodlá brodit..

                  A pak zamyká záchranou brzdu když ho potřeba donutí opustit stráž míru..

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 22.11.2015
                  Autor: újezďák
                  Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                  • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                         

                    Jestli on není jako ženská. Ta taky neví, co chce, a nedá pokoj, dokud to nedostane/toho nedosáhne... ;-))

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 22.11.2015
                    Autor: hekynen
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

         

    ??

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 29.12.2015
    Autor: AV
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

           

      ???

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 29.12.2015
      Autor: radka
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

             

        Ejhle ...

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 29.12.2015
        Autor: AV
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

               

          Jak snadné vylepšení, že?!? :o)))

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 30.12.2015
          Autor: radka
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Co chci vylepšit Nakole.cz V.

                 

            ... konečně výtěr!
            ééé, pardon, VÝBĚR!!!

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 30.12.2015
            Autor: AV
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

426 cyklistů (11 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024