1) snižuje opravdu odpor vzduchu?
2) zlepšuje opravdu nějak výrazně tepelnou pohodu na kole?
3) není potřeba za deště stěrač? (kdybych to dal na maxe, tak vrchem přes to možná neuvidím, bylo by to asi dost vysoko)
4) dá se windshield azub z kola nějak snadno sundat?
5) jak snadno se dá windshield azub poškrábat?
Hochu, hochu ... Co z tebe bude ? Ve škole ani na srazech nedáváš pozor, tvé znalosti vykazují závažné nedostatky ! Vzchop se už konečně, vždyť jde o tvůj , no ... vždyť víš co myslím ...
1. jo, trochu, lepší tvar by snižoval až o 10% (tailbox taky 10%, oba dohromady ale 30%)
2. výrazně asi ne, trochu jo, hlavně na nohy tolik nefouká
3. není, stejně se málokdy díváš skrz a jakmile kapky dosáhnou určité koncentrace, začnou stíkat a víc vody už tam nebude. Vidět je i skrz mokrej. Na maxu bys asi neviděl ani za sucha, pod moc velkým úhlem dopadu to dělá totální odraz, takže bys měl většinu toho štítu neprůhlednou.
4. Jde snadno sundat ta průhledná část, držáky zůstanou na kole a zavazí.
5. velmi snadno
6. nevydrží náraz do auta nad 30km/h...
Ja osobne si myslim, ze windshield pomaha tak o 1-2 km/h a hodne pri velkem protivetru. Hlavne psychicky. Take se da nastavit jeho nakloneni, takze kdyz fouka opravdu studeny prudky vitr zepredu, tak na tele necitis takovy chlad. Stejne je to, i kdyz jedes rychleji. Myslim, ze ted ve Svedsku mi to hodne pomohlo. I na cestu na Krym to bylo docela fajn.
Na druhou stranu je pravda, ze manevrovani s kolem s windshieldem pri parkovani, nebo pri pomale jizde v uzkych a kompikovanych prostorech, je to horsi.
Poskrabani je snadne a uz pri prvni vyjizdce se tam urcite nejaky ten sram objevi. V zasade to ale vubec nevadi.
Primo skrz windshield se budes divat akorat pri mijeni nejakych der, nebo v horsim terenu, kdyz potrebujes videt tesne pred kolo.
Windshield se da oddelat lehce a dle meho nazoru jeho drzaky pak pri jizde nezavazi vubec. Snad jen esteticky.
Jo a na maxovi se da divat vrchem nad windshieldem. Toho prostoru tam tolik neni, ale da se divat.