co to pořádně postříkat WDčkem, případně zalít olejem, nechat "odpočinout", a pak širokým plochým šroubovákem opatrně páčit postupně všechny strany?
Šroubovák vohneš. Já kliky se strženým závitem páčil majzlikem a opatrným (!) poklepáváním ze všech stran kladívkem na druhém rameni takto vytvořené páky. Je to prasárna, ale asi jediný způsob, jak to v garáži dostat dolů.
Kdysi dávnou byla k sehnání souprava na opravu závitu - výstružník+závitník+vložka - bylo to dost drahý. Navíc to šlo použít na sundanou kliku(kvuli naváděcímu trnu).
Sundat kliku s minimálním poškozením lze pomocí dvou větších kladiv, je potřeba se přesně trefit proti sobě a to docela dost velkou peckou. Klika krásně povolí, čtyřhran má lehký úkos po kterém to jakoby sjede. Ovšem nesmí to být srostlý (montováno na sucho)
Unior vyrábí toto:
http://www.koloshop.cz/stahovaky,-naradi-na...
Ale v ruce jsem to neměl, takže nevyzkoušeno.
Toto vypada jako perfektni reseni...
Objednavam a budu referovat zda to vyslo...
Co to ohrat treba horkovzdusnou pistolkou, nebo odnyst nekomu na autogen?
Horkovzdušna je pomalá (= malá teplota) autogen možná, ale nekteré kliky jsou poplastované ? :-)
Ještě mě napadlo se na tom projet s hodně povoleným utahovacím šroubem - když jsem neměl stahovák, tak jsem po pár km kliku uvolnil, což jsem zjistil, když se začala viklat...
Pujč si v autoservisu stahovák na kulový čepy, pokud je to levá tak to půjde.
http://www.ahprofi.cz/autotechnika/stahovaky...
Šroub bude krátkej asi, tak možná improvizovat s nějakým mezičepem.
Jestli je to pravá, tak bych zkusil nějakej normální tří/dvouramenný stahovák.
Edit: už jsem si přečet že je to pravá... tak platí varianta B, zaháknout mezi packy a tahat