Zajimavá věc tato baterka.Přijedu zapojim nabíječku a něco kutim v dilně.Najednou smrad pak sičeni a požár.Baterku mám nebo teda měl jsem na podsedlovce.Tak povolim rychloupinák a celé jsem to vyhodil ven.Asi dvě min.plamen,smrad,sičeni.Prostě začala pro nic za nic hořet.To asi nebude normálni spíš naopak takže proč.??Bms funkčni,baterka zapojena přes jistič kterej byl určo vyplej žádnej náznak problému.
Tu baterii sis vyráběl sám a nebo to je originálka a jaký výrobce?
Dělaný bude pouze obal. Zbytek tipuji na zatavený origo kus.Kdyby to bylo za jízdy,chtěl bych i fotku ohořele prdele :-)
http://www.krimi-plzen.cz/a/neuveritelna-blbost...
Udělat to tak jak pokaždé.To znamená strčit kolo na nabiječku a jit domů tak vyhoři min.dilna protože to je pořádnej ohňostroj kde nechiběj půl metru dlouhé plameny.Hořel článek po článku jeden od druhého.
No a to jsou tu znalci co tvrdí že hoří jen lipolky:-))
Omyl hoří každá baterie i ta tvá Magic1000:-))
Ta má limn z linergy taky zahořela a důvod byl jen odletovaný jeden článek, žádný zkrat jen přechodový oblouk a už to fajrovalo.
Bateri je dobré při nabíjení hlídat, taky se mně to stalo při nabíjení.
Bohužel drcáním v terénu se občas stane že se plíšek plíživě odlamuje z článku.
Hoří vše i ocel v kyslíku.:-) Rozhodně je LIFEPO bezpečnější a neznám nikoho komu by shořela.
https://m.youtube.com/watch?v=-4C0oJ_gkc8
Baba měl štěstí, že neměl lipolku, protože by místo ohně viděl pořádnou explozi. Přeci jen lipolka nemá pevný obal, ale tyhle články ano.
Re: Limn 48V
Udělat to tak jak pokaždé.To znamená strčit kolo na nabiječku a jit domů tak vyhoři min.dilna protože to je pořádnej ohňostroj kde nechiběj půl metru dlouhé plameny.Hořel článek po článku jeden od druhého.
[ Reagovat ] [ Zpět ]
Čti pořádně:-)
Vždyť jo. Píše o plamenech a ne o výbuchu. I na fotkách je vidět, že obaly článku vydržely a tedy plyn unikal postupně, byť třeba rychle.
Je divné že ty exploze jsou způsebeny na těch videich úmyslně třeba krumpáčem či trubkou.
Ani zkratem se žádný výbuch nekoná.
Když mně to bouchlo (Limn) tak to byla taková malá exploze s následným plamínkem.
Tak podobně bouchne i ta lipolka.
Děláš jen z komára velblouda:-))
Ahoj. To mi je líto, že ti to shořelo. U tohoto typu baterie bych to nečekal. Podobné články mají i drahé systémy jako Bosch, Yamaha, BionX, kde jsem o podobném karambolu neslyšel. Daleko častěji hoří a bouchají modelářům lipolky.
Tušíš, čím to bylo? Mě napadá, že jestli se vibracemi neprodřel obal mezi baterií a plechovým pouzdrem a nedošlo ke zkratu. Co jsi měl mezi baterkou a tím kovovým obalem? Nebyla tam uvnitř nějaká hrana, která se mohla prodřít? Pokud to začalo hořet na začátku dobíjení, tak nějaké přebití článku by nebylo příčinou, ikdyby se uklepal drátek k BMS.
Modelářum hoří baterie díky způsobu jejích použítí. Pády, nárazy, zkraty, cucání na dno apod.
Tohle u elektrocyklistů hrozí mnohem méně.
Je spodivem že nijak zvlašť nehoří lipolky v mobilech a tabletech, když jsou tak nebezpečné proč se dávají témeř do veškeré elektroniky?
Nechápu to neustále strašení, ale jak vidím už jsi jediný kdo straší:-))
U lionky nemusí dojít ke zkratu ale tak jak se to stalo mně, stačí přechodový oblouk a už to jede. Naštestí u mně to odnesly jen dva články.
Drncáni těm baterim v terénu taky moc nesvědčí a skoky už vůbec né. To se uklepe hnedle něco:-)
Do mobilů a tabletů se lipolky dávají proto, že je můžeš udělat placaté, aby se to tam vešlo.
Čus, Babo, ty zas perlíš...
Asi se ti proklepal kabel, pokud to chytlo u nabíjení, tak nabíjecí.
Jakmile se upekly izolace, tak se dostala baterka do zkratu přes výstupní kabely a zapálila plasty , protože proudu má na rozdávání a odpojit se nemá jak, články jsou propojený bodovačkou. Dokud nedojde energie, tak to žhaví, i když už tam nemá co hořet.
Články samotné ale nehoří plamenem, ty za to nemohou, je to instalací. Ani bateriový plyn co vyletí pojistkami nehoří (bílej čmoudík).
Když si prohlídneš články,
Taky už se mi to podařilo, ale bylo to způsobený pádem. Namáčkl se plechovej kastlík rovnou na výstup od článků...
V tu ránu se to svařilo natvrdo a zůstalo ve zkratu, nezbylo než napustit kbelík a hodit to tam, hodinu to vařilo vodu.
Nejspiš v tom bude nějakej ten kraťas noo.Baterku vem čert má co chtěla.Sedlo mám nové gelové heč,udělal jsem jiné uchiceni na novou baterku,zabudoval jistič a budu drandit dál.Časem koupim tu českou 24Ah je stejně velká a těžká jak stávajici 12Ah.Baterku mám pro jistotu jen na cvak přidělanou pokud by zas něco tak ji mužu hnedle zahodit v lese nebo do stohu a pokračovat na vlastni pohon.