reklama

Kamera

Ahoj všichni, chtěl bych si koupit nějakou kameru na kolo na léto, můžete mi nějakou doporučit? Koukal jsem na akční kamery na netu a v prodejně mi byla doporučena kamera od AEE, konkrétně SD18, prodejce řikal, že je prej levná a celkem kvalitní. Máte jí někdo?

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 30.06.2015
Autor: josefamos
  • Re: Kamera

         

    Mám S71 a spokojenost (stejný výrobce jako SD18)

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 30.06.2015
    Autor: miloraj
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kamera

           

      JJ na tu jsem taky koukal, taky jsem koukal, že teď maj nový tipy, který kombinujou jak akční kameru tak i on-board, takže bych zabil dvě mouchy jednou ranou. Cena je sice trošku vyšší, ale kdybych spočetl kolik dám za samotnou akční a zároveň za on-board.. tak to vyjde levnějc.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 01.07.2015
      Autor: josefamos
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamera

             

        To SJ4000 taky a stojí čtvrtinu.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 01.07.2015
        Autor: Hrabosh
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    •      

      Příspěvek byl smazán administrátorem serveru NaKole.cz.

      Datum: 01.09.2015
      Autor: Marta8
    •      

      Příspěvek byl smazán administrátorem serveru NaKole.cz.

      Datum: 01.09.2015
      Autor: AlesekB
      • Re: Kamera

             

        Uz si s ni neco zkousel natocit? Povedlo se?
        A umis to video nahrat na youtube nebo bys s tim potreboval poradit? ;-)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 01.09.2015
        Autor: Jrr
        Hodnocení: +6 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamera

         

    Tyhle kamery mají sice docela koukatelný obraz, ale s optickou stabilitou je to špatný. V terénu jsou skoro nepoužitelné. Do terénu GoPro.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 01.07.2015
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kamera

           

      Kterou na flažbu, roletu a tak?

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 01.07.2015
      Autor: Jindra8526
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kamera

           

      Bejvávalo. Už se na to dá vcelku dívat. A dát za to pětset € se mi nechce.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 01.07.2015
      Autor: Hrabosh
      Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kamera

           

      GoPro jsou na mě moc drahý, proto bych radši něco do 5000,-. Co jsem koukal na videa, tak mi přijde, že otřesama v terénu trpěj v různý míře všechny kamery. U SD18 samo taky byly.. ale jinak to vypadalo moc dobře.. tak nevím no.. ještě uvidim

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 02.07.2015
      Autor: josefamos
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamera

         

    Já měl teď zapůjčenou od známého gopro hero 3 a spokojenost, ono se vyplatí do toho zainvestovat :)

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 26.08.2015
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamera

         

    Právě se také rozhoduji.

    Zdá se, že špicí na trhu je GoPro Hero 4 a Sony Action Cam 1000 a nějaký ty písmenka.

    Oboji asi za 14 tisíc.

    Srovnáni uvádí tohle video:https://youtu.be/mokzd65FbqE

    a spousta dalších. Ve většině testů jim Herob4 vycházi jako vítěz, jen několik málo zdůrazňuje, že Hero 4 nemá stabilizaci obrazu (tvrdí že ji nepotřebuje) a Sony má "steady shot" systém, což na řidítkách je výhodou. Dále Sony je odolné proti stříkající vodě i nezvtoho futrálu.

    Hero vítězí na plné čáře při filmování pod vodou, Sony je lepší zase za snížené viditelnosti.

    Když zvážím, k čemu tu kamerku chci používat, beru Sony. Takenproto, že má všechna ostatní zařízení jsou od Sony a věřim v bezproblémovou kompatibilitu.

    Další věcí je, že ta kamerka je prostě hezčí.

    Kdybych se měl rozhodovat na základě srovnávacích recenzí, musel bych vzít Hero 4

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 26.08.2015
    Autor: Jindra8526
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamera

         

    Letošní test 18-ti kamer https://www.dtest.cz/clanek-4334/test...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 26.08.2015
    Autor: tespa
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Kamera

           

      To je s placeným přístupem, nemohl bys stručně nastínit výsledky?
      Dík

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 26.08.2015
      Autor: Jindra8526
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamera

             

        Nelze šířit elektronicky, tak alespoň pořadí:
        1-Ricoh WG-M1
        2-Kodak PixPro SP1
        3-GoPro Hero4 Silver Edition
        4-Sony FDR-X1000V
        5-Sony HDR-AS200V
        6-GoPro Hero4 Black Edition
        7-Sony HDR-AZ1
        8-Panasonic HX-A500
        9-Drift Innovation Ghost-S
        10-GoPro Hero
        11-Contour Roam3
        12-SJCAM SJ4000 WiFi
        13-Denver AC-5000W
        14-Nilox Mini F
        15-Rollei 7S WiFi
        16-Nilox F-60 EVO
        17-Denver AC-1300
        18-Liquid Image Hydra Series HD

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 26.08.2015
        Autor: tespa
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kamera

               

          Díky moc

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 26.08.2015
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kamera

               

          Tak jsem koukal na ty dvě na prvním a druhém místě a moc to nechápu, ty jsou o řád nižší kategorie než Hero 4 nebo ten Soňák.
          Nemají 4K

          Že tam ti testeři implementovali i něco jako cena/výkon. To je jako srovnávat Volvo s Oktávkou, a vyhodnotit Oktávku jako vítěze, protože dobře jezdí a je o 60 procent levnější.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 27.08.2015
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
          • Re: Kamera

                 

            ...mrkni na hodnotící kriteria- bude to jasnější ;-)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 27.08.2015
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Kamera

                   

              Nenašel jsem je, kromě obecných řečí.
              Přeci nelze porovnávat rozdílné formáty.

              Pokud 4K kamery, tak 4K, zamíchat do tpho jiné formáty je divné, vypovídací hodnota nula.

              Taky informace o ceně je trochu zavádějicí, pokud musím dokupovat extra další příslušenství, které taky není levné.

              Test vodéodolnosti?
              Bez vodotěsného futrálu, nebo s ním?

              Chcípne mi kamera, když zmokne a není v tom plastovém pouzdře, nebo je dostatečně odolná?

              Tyhle žebříčky mi moc nenapoví a neporadí.
              Chci to na řídítka, ne na potápění, jinej to chce na drona, každý z těch strojků je v něčem silnější a v jiném slabší, tak si budu asi volit podle toho, k čemu to chci.

              Kolega níže zmiňuje GPS. Pro mě je navíc důležitá i schopnost nahrávat ve smyčce a tak mít šanci použít kameru i do auta.

              No, a zatím z toho co čtu a sleduji na netu jasno nemám ani zamák :-)

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 27.08.2015
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kamera

               

          Uplně tam chybí Garmin, jako majitel jsem velmi spokojený
          http://www.garmin.cz/produkty/0/virb/
          Pro nadšence kamer GoPro dodávám, že by jim měla chybět absence GPS, která zde u Garminu je automaticky.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 27.08.2015
          Autor: hvezdar
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Kamera

                 

            Dodal bych že asi jediná co dá až 3 hodiny záznamu, ostatní umřou po hodině nebo max 90-ti minutách, takže k ostatním ještě tahat další zdroj a někam ho přibastlit nebo měnit průběžně aku pokud to jde. Na špici je GoPro a pro někoho můžou být důležité i vyšší rychlosti snímání - mutná rychlá karta a aspoň 64G, ovšem není za hubičku :-(

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 27.08.2015
            Autor: miro5
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Kamera

                   

              Např. AEE Magicam, co není v tom seznamu, jede 4 hodiny s aku, který jsou v ceně.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 27.08.2015
              Autor: kublay
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Kamera

                     

                Ne každý Magicam to má v ceně, ale jde dokoupit samostatně, osobně bych preferoval kameru s GPS abych věděl kudy že jsem to jel. V autí mám stařičký Mini 0801 s GPS za necelých 1500,-, pro dokumentaci cesty super, je mrňavá a napájení má v držáku(12V), nevím co by ale řekla na drsné povětrnostní vlivy.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 27.08.2015
                Autor: miro5
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Kamera

                       

                  GPS se do kamery jistě hodí, o tom žádná, ale na záznam trasy (ale má to spoustu dalších vychytávek) mohu zodpovědně doporučit hodinky:

                  http://www.a-rival.de/de/outdoor/gps-uhren/spoq

                  Mm je tři roky a fungují spolehlivě, ukládaní trasy si nastavíš ve vteřinách podle toho, jak daleko pojedeš, abys jim nezahltil paměť, mě se tam vešlo 2000 km bez problému.

                  To asi do žádné kamery nenarveš.
                  Odolné proti stříkající vodě, vydrží zaznamenávat tak 20 hodin, než je potřeba je dobít.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 27.08.2015
                  Autor: Jindra8526
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Kamera

                         

                    Škoda, že všechny tyhle hračky s GPS mají tak zoufalou výdrž. Cyklo 24hodinovku si s nima bez nabíjení prostě nezaznamenáš.

                    Jinak pokud věta "To asi do žádné kamery nenarveš." zahrnuje i foťáky, tak můj Olympus TG2 ukládá GPS log normálně na kartu, hodina zabíre cca 15KB, takže zaplnit 8GB kartu by trvalo zhruba 60 let. Hloupé je, že pozici ukládá jednou za 30 sekund, nastavit jinak to nejde a když na indikátoru baterie zbývá poslední dílek, sice jde ještě fotit, ale logování GPS pozice se samo vypne.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 27.08.2015
                    Autor: Jrr
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
                    • Re: Kamera

                           

                      Myslím si, že víc než 20 hodin to nedá. Navíc to nedobiješ za chodu, na 24 hodinovku bych zaznamenával mobilem na runtastic nebo endomoto, a mobil trvale napojenej na powerbanku.


                      Jednou za 30 vteřin uz máš slušnou zubatici, já těch 2000 km ukladal po 10 vteřinách, tady ukládám po vteřině. Ale je to taky jen hra, protože potřebuješ tak přesný záznam?

                      Tyhle hodinky maji hrudní pás a měří a zaznamenávají tepovku, rychlost, výšku, kdybys chtěl trénovat vědecky, snad i sklon a další čísla, která moc nechápu.

                      Jiné GPS hodinky 20nhodin nedají, jak jsem koukal. No, ale taky jsou o dost větší...

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 27.08.2015
                      Autor: Jindra8526
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  •      

    Příspěvek byl smazán administrátorem serveru NaKole.cz.

    Datum: 30.08.2015
    Autor: AlesekB
    • Re: Kamera

           

      Kurnik, chlapi, trochu informací, bych prosil.

      "je bombastická", beru, ok, koupil sis, ksi štastný a spokojený.

      Tak se soustřeď hlavně na ty nedostatky, co by to mohlo mít a nemá.

      Vůbec, pozitivní recenze jsou k prdu, ty si přečteme ve firemních letáčcích. Pokud si chceme vzájemně poradit, informujme o nedostatcích, stejně jako o kladech.

      Jina "tahle xxx je super" je výkřik do tmy, nepomůže v rozhodování.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 30.08.2015
      Autor: Jindra8526
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamera

             

        Já hlavně nechápu, že podle diskuzí tady spousta lidí kamery řeší, ale nikdo se nepochlubí žádným výsledkem. Respektive vzpomínám si, že od tebe tu bylo nějaký video z autobusu, ale jinak???

        Jednak ze skutečně natočeného videa si člověk udělá rychle představu, zda by to pro něj bylo použitelné (každý má na kvalitu obrazu jiné požadavky) a pak by to třeba odfiltrovalo případné provozovatele e-shopu, kteří na kole jezdit neumí... ;-)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 31.08.2015
        Autor: Jrr
        Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kamera

               

          Já nemám kameru, je to spíš takovej selfié foťák, mám toho hodiny natočenýho, ale pro nezúčastněné je to nuda.

          Jako dokumentační video, abys sis připomenul, jak to vlastně vypadalo, to stačí, ale chtěl bych něco o dost lepšího.

          No a taky se musím naučit to stříhat, nahrát extra zvuk a nepoustět to přes trubku, youtube sežere strašně kvality.

          https://youtu.be/oLtvcI8_I2s

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 31.08.2015
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Kamera

                 

            Až bude zima, tak sestříhat a udělat dokumentární seriál o tvých cestách. Přidat hudební podklad a mluvený komentář. S tvým laterálním talentem si myslím to bude i do televize. :)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 31.08.2015
            Autor: Robikl
            Hodnocení: +4 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamera

             

        Řekni si natočím co budeš chtít S71.....

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 31.08.2015
        Autor: miloraj
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kamera

               

          Něco snad máš?
          Něco z řídítek, na asfaltu, na dlažbě, za šera, za jasného dne, zpomalený záber...

          Koukám na nějaký ten popis na netu, zdá se, že byvto snad mělo umět to co Hero 4, nějaké mušky tam asi ale budou, nebo ne?

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 31.08.2015
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Kamera

                 

            Koukám na diskusi a jsem z toho jelen. Každý má přece představu o tom, nač kamerku potřebuje- každá má svý výhody a nevýhody- zatím jsem se nesetkal s typem, který by splňoval všechny požadavky. Pokud jsi odborník a nutně potřebuješ 4K(a poznáš zřetelný rozdíl), jezdíš terén a dlažbu- musíš víc vysolit. Nevím, jestli existuje přístroj, který zvládne "ustabilizovat" dlažbu či makadam do záběru "letiště". Outdoorové kamerky jsou malé kvůli váze a rozměrům, proto nevydrží delší provoz- vzhledově jsou si-až na pár typů- podobné. Některé mají problém s okamžitým přechodem tma/světlo, jiné se stabilizací, jiné s úhlem záběru, dobou natáčení, ovládáním, obsahem příslušenství, formátem..- Prostě každá s něčím. Laciná kamerka, která by splňovala všechna požadavky asi neexistuje. Každý musí posoudit nač ji převážně bude používat a z nepřeberného množství si pak vybrat typ, který se nejvíc přibližuje jeho potřebám.Požadavkům Jindry však asi vyhoví jen ta ve vývoji...;-)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 19.11.2017
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Kamera

                   

              p.s. Reakce je sice na strý příspěvek, ale napsané platí...

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 19.11.2017
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamera

             

        Můžu půjčit SJ4000.

        Co se stříhání týče, tak pro vidle si nic nevybavuju. Zkusím zapátrat (v paměti).

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 31.08.2015
        Autor: Hrabosh
        Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kamera

               

          Sem ted uzivatelska hodnoceni, nejakej hoch si stezuje, ze ta MagiCam ma nejaky oroblemy se zvukem a za snizene viditelnosti a 4K moc nefunguje.

          Tak nevim.
          Asi koupim Sonaka, mam jeste tejden na rozhodovani. Kompatibilita s ostatnim srotem od Sony taky neni k zahozeni, snad to pujde sparovat i s hodinkama a nebudu pitrebovat ten obri ovlada na zapesti....

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 31.08.2015
          Autor: Jindra8526
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Kamera

                 

            Sony má stabilizaci videa. SJ4000 ne, ale nijak mi to nechybí.

            Zvuk mi funguje "normálně".

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 31.08.2015
            Autor: Hrabosh
            Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Kamera

                   

              Inzerují nějaké potlačení šumu větru, to by mohla být fajn fíčuresa

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 31.08.2015
              Autor: Jindra8526
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Sony ActionCam FDR-X1000VR

         

    https://www.youtube.com/watch?v=Hiiu3Bz9Tyg&...

    Zdá se, že stabilizace obrazu na asflatu funguje, na dlažbě však umístění kamery na řídítkách nefunguje a stabilizace si s tím neporadí.

    Nezbývá než kameru plácnout na hrudní pás nebo za klobouk.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 07.09.2015
    Autor: Jindra8526
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Sony ActionCam FDR-X1000VR

           

      No jo dlažba, ta vyklepe u plomby ze zubů :-))

      Upevnění a ztlumení otřesů časem vychytáš.
      Ale zdá se to být docela slušná kamera s docela dobrým obrazem.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 07.09.2015
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Sony ActionCam FDR-X1000VR

           

      Připlácnout kameru na hrudník v terénu moc nepomůže, dnes jsem to vyzkoušel a byl zklamaný.
      Pro dobré odpružení je nutné odpružit tu nejtěžší část a k té přimontovat kameru. Na kole je nejstabilnější rám a navíc je i většinou odpružený předníma vidlema. Tak že nej místo pro uchycení kamery nejsou řidítka, ale hlavová trubka řízení.
      Obraz nelítá podle toho jak se točí řidítka, stranově je to bez chybičky a svislé pohyby odpruží vidlice nebo podhuštěné pláště, nejlépe kombinace vidlic i plášťů dohromady.
      Nevýhoda je, že to nejde koupit - musíte si to vyrobit sami na svoje kolo.
      Výsledek je pak něco podobného, minimálně roztřeseného i v extrémním terénu.
      https://uloz.to/live/!ZnzJa7bKp/test-vidlic-mp4

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 24.09.2016
      Autor: Chromajzl
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Sony ActionCam FDR-X1000VR

             

        A co softwarová stabilizace?

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 26.09.2016
        Autor: snilard
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Sony ActionCam FDR-X1000VR

               

          Softwarová stabilizace funguje docela uspokojivě v civilizaci - ve městě, v místnosti a všude tam, kde jsou rovné linie.
          Obraz se při tom mírně zvětší (přiblíží např.10%) Jde si s tím hodně vyhrát.
          V terénu, mezi stromy, na louce jakékoliv rovné linie chybí a software marně hledá čeho se chytnout. Občas se mu to trochu podaří, ale celkově pak záběr vypadá jako točený z vibrátoru. Mimo to při stabilizaci na PC, narůstá potřebný čas geometrickou řadou.
          Točím na HERO 3 Black
          Sříhám na Adobe Premiere Elements 11
          Rozdíl mezi nestabilizovaným a softwarovým stabilizátorem je zde.
          Zvětšení 10% vyhlazení 20%

          https://ulozto.cz/!ZuNt4Wro4/stabilizace-mp4

          Vybral jsem kousek záběru kde lze tušit, jaký mamutí výkon při stabilizaci dokážou odvést pružné vidlice. Občas se tam v záběru mihne přední kolo.
          Záběr z akce, jak z kamerového jeřábu určitě nikdo nechce.
          Atmosféru dělá i chvění, ale přiměřeně.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 26.09.2016
          Autor: Chromajzl
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Sony ActionCam FDR-X1000VR

                 

            Co za SW jsi na tu stabilizaci použil?

            Já jsem zatím zkoušel akorát vidstab filter v ffmpeg a výsledky jsou zajímavé, i když rozhodně nejsou ideální. Jen opravdu nechápu tvou potřebu rovných linií. Tohle se prostě mezi snímky snaží najít společné body, jejichž pohyb potom sleduje, všechny ty zjištěné pohyby se zprůměrují a filter se je snaží kompenzovat pohyb posunem a rotací, což vede na nutnost aplikovat přiměřený digi-zoom, aby bylo kam posouvat (nebo udělat výřez třeba z 1080p na 720p).

            Tady je můj pokus o stabilizaci z inline bruslí, kde nešlo o otřesy ale pohyb celého těla.
            https://vimeo.com/134488187
            Hlavní problém je zřejmě v tom, že pohyb už je tak výrazný, že hraje roli odlišné zkreslení v různých místech objektivu - objekty na kraji záběru jsou prohnuté ven, takže stabilizace sice dostala stejné objekty na stejná místa, ale díky měnícímu se zkreslení se to celé prohýbá...

            Když jsem zkoušel stabilizovat skutečně rozklepaný obraz, narazil jsem zase na jiný problém a to rolling shutter - kamerka snímá obraz od shora dolů, mezi zachycením prvního a posledního řádku uplyne nějaký čas a kamera se v rámci jednoho políčka stihne pohnout.
            Pokud se tedy kamerka pohybuje dolů, je zabraný o kousek větší úhel než když se pohybuje nahoru (proti směru skenu), což už logicky nejde kompenzovat ani rotací ani posunem snímku, stabilizace by musela navíc umět ještě snímky roztahovat (aby i na okrajích bylo stále totéž), což bohužel vidstab zřejmě neumí.

            Každopádně nevidím důvod pro geometrickou řadu. Jo, trvá to hodně dlouho (záleží na nastavení, deset sekund může trvat třeba minutu), ale čas by měl být přímo úměrný délce stabilizovaného záběru (dvakrát delší záběr = zhruba dvakrát delší doba potřebná pro stabilizaci).

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 27.09.2016
            Autor: Jrr
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Sony ActionCam FDR-X1000VR

                   

              Je to můj postřeh ze stabilizace, že s rovnými liniemi to jde výrazně lépe. Všiml jsem si toho náhodou při stabilizaci průjezdu pod starým železničním mostem - (rovná linie - a najednou to šlo) Jinak stabilizaci vlastně nepoužívám (minimální efekt se spoustou nevýhod a trápení) S Tvým problémem zkreslování obrysů (ty tančící domy)jsem se nesetkal proto, že úmyslně nepoužívám to rybí oko (naštěstí jde vypnout) a točím Full HD neprokládané -"p".
              Co snímek to fotka 50 fps, tok cca 30 Mb/sec (nevím jestli to píšu správně)
              Na moje PC je to možná trochu dost a každý požadavek na vyhlazení, stabilizaci, vykreslení atd, znamená prodloužení času.
              Jinak na Tvůj problém existuje lék - jednoosý stabilizátor. Měl jsem ho chvilku doma a do týdne jsem ho vrátil zpátky do ALZY. Chodilo to výborně při pomalém kolísání ze strany na stranu (byl stále rovný horizont). Jediná nevýhoda byla, že i drobný otřes (malé klepnutí o stůl) ho dokázal vyvést doslova z rovnováhy a fyzicky se zhroutil - celý se překlopil a složil.
              Závěrem si myslím, že to kolébání tělem k těm Tvým záběrům patří a nechal bych to tam. Trochu autenticity nemůže být na závadu. Pro taky při střihu prakticky nepoužívám efekty včetně stabilizace. Pořekadlo že "Z hovna bič neupleteš, platí i pro video.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 27.09.2016
              Autor: Chromajzl
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Sony ActionCam FDR-X1000VR

                     

                Tamto video bylo točené Mobius kamerkou připevněnou na rameni k popruhu od batohu. Nevím, co si představit pod jednoosým stabilizátorem, ale ten pohyb byl rozhodně složitější, pochybuju, že by stabilizace jedné osy stačila.

                Je možné, že by pomohl nějaký mechanický stabilizátor - různé steadycamy a jiná držadla s protizávažím. Věřím, že když se s tím umí, dají se z ruky natočit hezké záběry, ale když mi něco takového kolega půjčil, vůbec mi to nefungovalo... :-)

                Co se rybího oka týče, tak zatím stále věřím, že čím kratší ohnisko, tím méně vadí roztřesení a nepřesné nasměrování a pokud chci zorný úhel větší než má lidské oko, obraz nějakým způsobem zdeformovaný asi bude vždy.

                Zkoušel jsem i program (nějaký demo z OpenCv), který dokáže spočítat optické parametry objektivu (musí se vyfotit šachovnice) a pak jde širokoúhlé zkreslení kompenzovat (za cenu zmenšení úhlu záběru), obraz pak vypadá jako průmět na kolmou plochu, prohnuté sloupy to krásně narovná...
                Kupodivu se ukázalo, že po téhle kompenzaci dopadá stabilizace ještě mnohem hůře... :-)

                Nakonec se tak kloním k závěru, že záběrů, které bych SW stabilizací opravdu vylepšil, je minimum. Většinou jde záběr buď použít přímo nebo je rozumnější ho zahodit...

                Prozatím se to asi vyřešilo samo. Záběry natočené mou Mobius kamerkou jsou asi definitivně sečteny. Dnešní pokus o řešení častého zasekávání nahrávání (po posledním pádu na bruslích) skončil úplně nefunkční kamerkou... ;-( ;-( ;-(

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 27.09.2016
                Autor: Jrr
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Sony ActionCam FDR-X1000VR

                       

                  Doufám, že ten poslední pokus s pádem moc nebolel. Víc to asi bude bolet finančně. Tím jednoosým stabilizátorem jsem myslel něco takového
                  https://www.youtube.com/watch?v=7RLaH-PxPRw
                  Doma jsem na chvilku měl toto
                  https://www.alza.cz/rollei-egimbal-g1-d2424956...
                  Rychle jsem ho vracel, pro mne nepoužitelné, včetně profesního využití. Ten stabilizátor si trval na nasměrování a velmi pomalu měnil směr záběru (záběry nahoru, dolů a do stran nešlo měnit okamžitě - stále se to drželo stejného směru jako kompas)
                  Pro kolegiální pobavení a škodolibost, kdy jsem jezdil s kamerou na přilbě, vypustím tohle kratičké video.
                  https://uloz.to/live/!g1bWwrMnZ/na-drzku-mp4
                  Pochopitelně nestabilizované a surové.
                  O vyhazování takových záběrů se nedá ani uvažovat.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 28.09.2016
                  Autor: Chromajzl
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Sony ActionCam FDR-X1000VR

                         

                    Aha, tak že existuje jednoosý gimbal, jsem ani nevěděl a nenapadá mě reálná situace, kde by tohle výrazně pomohlo, většinou je pohyb/otřesy mnohem složitější než jen rotace okolo vodorovné osy...

                    On smysl všech stabilizátorů ať už steadycam nebo gimbal a jiné elektroniky je omezit pohyb kamery (nebo alespoň mírnit změny v tom pohybu). Když to řeší elektronika, bude záležet na firmware, jaký pohyb se ještě bude snažit kompenzovat. Pokud je to nastavené blbě a nejde to změnit, pak je to samozřejmě pro zlost... :-)

                    Ano, jsou samozřejmě neopakovatelné záběry, které mají velkou hodnotu i bez stabilizace...

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 28.09.2016
                    Autor: Jrr
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamera

         

    Zdravím. Potrebujem poradiť. Moja kamera má okolo objektívu 4 LED diody, a v návode je, že sú na nočné videnie. Ale keď tú funkciu zvolím, tak sa síce rozsvietia, ale iba tak slabo, že nenasnímam nič, ani na 0,5 metra. Ani pri fotení, ani pri videu. Ostatné funkcie pri bežnom svetle normálne fungujú, a možno mi to nočné videnie ani nikdy nebude chýbať, ale predsa. Je ešte nová. Máte nejakú skúsenosť?

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 20.09.2015
    Autor: grafit
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kamera

           

      Netuším, co sis to koupil, nicméně většinou se na noční přisvícení používají infra LED s vlnovou délkou poblíž viditelného spektra, takže pro lidské oči ty LEDky obvykle jen slabě červeně žhnou, i když jimy teče jmenovitý proud.

      Proč to ve výsledku nefunguje nevím, buď je to rozbité nebo je to prostě šmejd a ty LEDky tam dali pro ozdobu. Pokud kamerka nemá pro noční režim odklápěcí IR filtr, tak to použitelně fungovat nemůže.
      Pokud ti to nevyhovuje (a četl jsi návod), tak to reklamuj nebo vrať ve 14denní lhůtě, co jiného...

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 21.09.2015
      Autor: Jrr
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamera

             

        Že sú to asi infra ledky, som tušil, a aj to načervenalé svetlo z nich tomu nasvedčujú. Myslel som si o nich to isté. Možno pri používaní odhalím, ako to nočné videnie má fungovať, a pôjde to (podla svojich možností) aj v tme. Ale ja som si to kupoval prioritne iba na bicykel, a tam nieje predpoklad, že pôjdem v tme. Nech je to, aké je, primerane to zodpovedá cene a tiež mojim požiadavkám. Aj tak by som to neriešil. Bol som iba zvedavý. Díky.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 21.09.2015
        Autor: grafit
        Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kamera

               

          No já nevím, ale snad každý CCD nebo CMOS čip je hodně citlivý na infra... Můžeš to vyzkoušet třeba tak, že do té kamerky namíříš nějaký dálkový ovladač a stiskneš některé z jeho tlačítek.
          Ty LEDky na kamerce by měly fungovat coby takový "přísvit", ale nejsem si jistý, jestli to na kole má vůbec cenu. Aby to něčemu pomohlo, a bylo vidět, že to nějak svítí na silnici před Tebou, tak je potřeba docela velká tma. A v takové se zas už moc jezdit nedá, to už budeš mít dávno zapnuté světlo ;-)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 21.09.2015
          Autor: Jarda
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Kamera

                 

            Tie ledky vidím na inom foťáku, že svietia v tom infra spektre. Tak isto tá kamerka vidí iné infra ledky. Len je to asi slabé na nejaké nočné zábery, ale ako hovorím, ani to nejdem riešiť. Na to som si to nekupoval. Budem to mať na bicykli, a nočné videnie nepotrebujem. Naozaj som bol iba zvedavý sa o tom trochu viac dozvedieť. Teraz som PN s rukou, ale už sa neviem dočkať prvých nahrávok.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 21.09.2015
            Autor: grafit
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Kamera

                   

              No nevypadá to moc na outdoor kameru, spíš na slečinku do autí, abys nebyl sklamaný životností a výdrží natáčení.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 21.09.2015
              Autor: miro5
              Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Kamera

                     

                OK. A už to nerieš. Čo ja sa tu ešte nepodozvedám. Nakoniec si budem musieť kúpiť ešte aj nový bicykel. ;)

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 21.09.2015
                Autor: grafit
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Kamera

                       

                  Ty ho ještě nemáš objednaný? ;-) Už je nejvyšší čas, aby výrobci stihli nejnovější modely dodat do příštího začátku sezony ;-)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 21.09.2015
                  Autor: Jarda
                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Kamera

                         

                    ...do začátku příští sezony...

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 21.09.2015
                    Autor: Jarda
                    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Kamera

                           

                      Kamerka funguje podľa očakávania už pomerne dlho a veľmi dobre. Aj napriek rôznym pochybovačom. Nebudem to tu rozvádzať. Nechcel som sem už nikdy ani vkročiť, načo aj. Zbytočných mudrlantov je všade naokolo, tak načo pokúšať. Neporadia, iba striehnu, do koho by si tak kopli. Je mi ich ľúto, lebo sa nevedia tešiť z pekného, naopak, tešia sa zo zla. Takže, tento typ kamerky je vyhovujúci, mám ju priamo na bicykli. Dáva pekné video. Zmestím na ňu 5 hodín záznamu, čo mi bohato stačí. Neprekáža mi, a ani mi nikdy neprekážalo to jej nevidenie v tme. Načo by mi to aj bolo. Prajem veľa pekných zážitkov s vašimi kamerkami. A už vám tu nebudem zavadzať. Radšej zabudnem, že som tu kedy bol prihlásený.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 13.05.2016
                      Autor: grafit
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Kamera

                 

            Ano, ty snimace jsou velice citlive na infra a prave proto je prakticky v kazde kamerce nebo fotaku infra filtr, ktery ma propoustet pouze viditelnou cast spektra.
            Ten filtr neni dokonaly, u levnych kamer se urcite i na nem hodne setri, nicmene domnivam se, ze v kazde bezne barevne kamere v nejake forme bude, jinak by video natocene venku vypadalo hodne osklive.

            Bezpecnostni kamery, ktere maji natacet v noci, bud IR filtr vubec nemaji nebo si ho umi mechanicky odklopit (mozna jsou i dalsi reseni). Potom muze IR reflektor, ktery na pohled jen tmave cervene zhne, osvetlit velkou plochu. Akorat pak obraz byva zvlastne cernobily (vegetace odrazi mnohem vic v IR nez ve viditelnem svetle).

            O smyslu IR prisvitu u levnych kamerek do auta (a podobnych hrackach) kazdopadne dost pochybuju... :-)

            Po internetu koluji legendy o efektu odstraneni IR filtru z kamer, pripadne navic doplneni filtrem, ktery propousti pouze IR, ze pak treba plavky budou na zaznamu vicemene pruhledne... nevim, ale pochybuju... :-D

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 21.09.2015
            Autor: Jrr
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamera

         

    Pokud ještě někdo uvažuje o kameře na kolo a zároveň chce i záznam GPS je za slušný peníz SONY HDR-AZ1 https://www.mall.cz/outdoorove-kamery/sony...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 09.01.2016
    Autor: miro5
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamera

         

    Za necelých 8k Kč dokonce 4k video, i s GPS a dalšími funkcemi
    https://goo.gl/lfmsca

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 09.01.2016
    Autor: Jarda
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamera

         

    tak jedna akční cena na akční kameru - http://www.hervis.cz/store/Sportovn%C3%AD-nab...

    ale osobně neznám :-)

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 11.01.2016
    Autor: macikm
    Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamera

         

    Zdravím, co se týče kamery, koukala jsem na tyhle dvě: http://www.hamashop.cz/index.php?stoken... a popravdě nevím, kterou zvolit. Nebo třeba tuhle: http://rungo.idnes.cz/test-kamera-tomtom-bandit... Jde asi o to, jaké na ni máte požadavky. Snad vyberete jak vy, tak já :).

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 13.05.2016
    Autor: IsabelaK
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
    • Re: Kamera

           

      Myslíš, že si za rok ještě žádnou nevybral a stále váhá? :-)

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 13.05.2016
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
  • Re: Kamera

         

    Čau, poradíte mi prosím dobrou kameru na léto na přilbu? Chci něco co je trochu lepší a ne něco levnýho z Číny, ale zas nechci gopro. Je už trochu moc drahý na mě. :)

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 02.02.2017
    Autor: Biegel
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Kamera

           

      https://www.mall.cz/videokamery/jvc-gc-px100

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 02.02.2017
      Autor: Bruca
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -2
      • Re: Kamera

             

        Opravdu myslíš, že tohle je nejlepší kamera na přilbu?

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 03.02.2017
        Autor: Biegel
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kamera

               

          Chceš, aby lidi sledovali, jak jedeš nebo ne? :-)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 03.02.2017
          Autor: Jrr
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Kamera

                 

            No zatím bych to chtěl hlavně pro sebe, ale časem bych to rád někomu ukázal. Rozhodně třeba kamarádům.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 06.02.2017
            Autor: Biegel
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kamera

           

      Já jsem si koupil kamerku primárně na natáčení z RC modelu. Koupil jsem Hawkeye Firefly Q6. Dělají se s objektivem se zorným úhlem 90° a 120°. Já mám tu první, ale k záznamu jízdy by se možná víc hodila ta druhá i za cenu zkreslení.

      Váží 43 g, má malou čelní plochu (ideální na přilbu), umí HW stabilizaci obrazu (to je hlavně proč jsem ji kupoval), některá rozlišení umí i v 60fps a 120fps, časosběrné video, atd. Na vnitřní baterku to vydrží natáčet necelou hodinu. Má to už větší objektiv než malé čínské klíčenkové kamery, a tím i lepší obraz. Stála asi 50 dolarů (ale pochopitelně nějaké GoPro za několikanásobek ceny a s několikanásobně větším objektivem bude zase o něco kvalitnější.

      Pokud by měl někdo zájem, můžu poslat nějaké fotky nebo i kus videa.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 21.08.2017
      Autor: Akito
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamera

             

        Jelikož hledám náhradu za Mobius C a nástupnický Mobius 2 mě moc nenadchnul, koukal jsem i právě na Firefly. Tudíš děkuji za klíčový údaj, protože výdrže baterky se mi nedařilo dobrat, ale hodina mi připadá málo... já bych chtěl aspoň 90 minut, lépe 2 hodiny.

        Ještě mě docela zaujal Foxeer Legend 3, taky je to podobná mechanická konstrukce, ale bohužel opět nikde nevidím, jak dlouho zvládne z baterie natáčet...

        Je to sice divné vybírat kamerku na kolo mezi primárně modelářskýma, ale ten původní Mobius byl úžasně univerzální a možná ho nakonec koupím znovu, protože všude najdu nějaký problém - buď má citelně horší výdrž baterie, delší start-up nebo kvalita videa stojí za prd. :-(

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 21.08.2017
        Autor: Jrr
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Kamera

               

          Tak zase na kole je docela jednoduché připojit k tomu externí větší baterku. Dokonce k tomu dodávají step-down na 5 V, i se vstupem typu servokonektor: jde to připojit na samostatný kanál vysílačky (typicky třípolohovou páčku) a dálkově ovládat focení i natáčení.

          Výdrž je vždycky kompromis - buďto s kvalitou videa, nebo s prostorem. Ještě mám klíčenkovou kamerku s neskutečnou výdrží, ale ukládá jen jako MJPEG. Což je sice nenáročné na CPU kamery (a tedy i na spotřebu), ale zase to prostě fláká jednotlivé snímky za sebe do souboru jako JPG, a výsledkem je, že dřív dojde paměťová karta než baterka.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 21.08.2017
          Autor: Akito
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Kamera

                 

            Tak možnost dálkově ovládat natáčení/focení přes vstup na "USB konektoru" jsem četl u Foxeer Legend 1. Určitě to je zajímavý nápad, pro modeláře užitečný, ale že by to mělo Firefly nebo cokoliv jiného jsem nezaregistroval, navíc nevím, zda bych to nějak využil...

            Jasně, je to kompromis - rozměry a hmotnost proti rozlišení a kvalitě obrazu, výdrži a další funkcionalitě. MJPEG by mě taky nepotěšil, navíc do něj těžko bude natáčet 30 fps ve Full HD. Mobius 2 se už chlubí H265, bohužel kromě moderní komprese toho moc nového nenabídl.

            Akorátže na vzdory technologickému pokroku se mi nedaří najít nic s pro mě víc vyhovujícími parametry než byl původní Mobius...

            Mně nejde jen o kolo, hrál jsem si i s time lapse fotkama a podobně. Někde jde externí baterie v pohodě připojit, někde dost těžko, třeba vodotěsné pouzdro bude dost problém...

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 22.08.2017
            Autor: Jrr
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Kamera

                   

              Tak jedna z mých klíčenkových kamer právěže dělá FullHD v MJPEGu. Je to Mate808:

              http://chucklohr.com/808/Mate808/

              A koupil jsem speciálně model bez krabičky, zato s objektivem a senzorem připojeným přes asi 15cm plochý kabel. Což má tu výhodu, že se dá dát někam skrytě, senzor s objektivem zabírá cca 9x9x4 mm. Zbytek může být o 15 cm jinde.

              Jinak vodotěsnost je nejspíš iluzorní - Firefly Q6 má úplně děravý obal kvůli větrání (a opravdu se dost hřeje). Ono to kódování do něčeho složitějšího než je MJPEG opravdu bere CPU a tím i generuje teplo.

              Kromě MJPEGu to má ještě nevýhodu, že firmware ukládá přesvětlení jako nulu, takže místo Slunka je na obloze černá tečka.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 22.08.2017
              Autor: Akito
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamera

         

    Zdravím, my tu naši máme z https://www.dronyrc.cz/ , nevím přesně jaký je to model, ale funguje parádně, stabilizace obrazu na jedničku, baterka má poměrně dlouhou výdrž a navíc je u ní i plno příslušenství, takže se dá použít třeba i v autě nebo připevnit na dron :)

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 20.08.2017
    Autor: Ivanka74
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -6
    • Re: Kamera

           

      To je všechno hezké, ale zkoušela jsi už tu kameru aspoň zapnout? Tak vidíš...

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 20.08.2017
      Autor: Jrr
      Hodnocení: +7 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Kamera

           

      Jestli je to ta co přesně nevíš jaký model, tak to je šunt prvního stupně a kdo ji nabízí je taky.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 21.08.2017
      Autor: miro5
      Hodnocení: +9 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamera

         

    Vůbec nemám přehled co kde je, a co, momentálně za kolik, ale tohle mi přijde i tak jako celkem slušná nabídka. Kdo si potrpí na značkové věci, tak by to možná mohl zvážit...
    https://smartmania.cz/prvni-generace-gopro-hero...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 29.10.2017
    Autor: Jarda
    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kamera

           

      Pokud chce někdo zrovna tohle GoPro, tak možná, jinak bych hádal, že za cca 1700 Kč (včetně DPH) půjde najít i kvalitnější kousky.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 30.10.2017
      Autor: Jrr
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamera

             

        Které, poraď, prosím.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 30.10.2017
        Autor: Kolorádo
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamera

             

        I s následnou poprodejní podporou jako jsou případné opravné firmware apod.? Já bych totiž u těch extra levných věcí trochu váhal... Náhodou se tam najde nějaká chybka a zákazník pak může čekat pěkně dlouho až to výrobce opraví. Pokud se vůbec někdy dočká...
        Ta GoPro je sice už celkem vykopávka, neumí věci, které zvládají ty současné modely (i některé z těch "neznačkových" kamer), na druhou stranu už by na ní ale za tu dobu měly být vychytané všechny mouchy i mušky...

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 30.10.2017
        Autor: Jarda
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kamera

               

          Tak třeba Hawkeye aktualizace firmwaru vydává.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 09.11.2017
          Autor: Akito
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamera

         

    Ahoj, potřeboval bych trochu help s výběrem nový kamery. Ze starý už ten obraz vypadá hrozně. Ukazoval mi kamarád záběry z jeho kamery a až teď mě to trklo do očí, jak ta moje vypadá hrozně. Bohužel se musím trochu finančně krotit. Takže bych potřeboval něco nejlíp do 4 tisíc korun. Chtěl bych aby byla snadná montáž a nejlíp se stabilizací obrazu. Nahrávám ve FullHD, takže víc je celkem zbytečný.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 06.11.2017
    Autor: Eleph
    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kamera

           

      Jestli se ti líbilo to co dává kamarádova kamera a co umí, tak máš snad vybráno.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 06.11.2017
      Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamera

             

        Jo líbila, ale mám pocit, že stála víc než 4 tisíce korun.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 07.11.2017
        Autor: Eleph
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kamera

               

          Tak jestli ono to nebude tím proč se ti líbilo to co umí :-)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 07.11.2017
          Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Kamera

               

          Jó takové znám z práce - chtějí vyrábět produkty Švýcarské kvality za Čínské ceny, vyvinuté to mělo být včera a kompatibilní s výrobky zítřka... :-D

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 07.11.2017
          Autor: Jrr
          Hodnocení: +10 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Kamera

           

      A zkoušel jsi někdy vyčistit sklíčko? Pokud píšeš, že obraz už vypadá hrozně, předpokládám, že dřív vypadal lépe...

      Chtít snadnou montáž a nenapsat kam, si taky zaslouží bod. Možností je spousta - na řídítka, na helmu, na čelo... nebo někam úplně jinam. A čekat, že dostaneš za pár korun dokonalý naprosto univerzální výrobek, chce hodně optimismu.

      Taky by bylo dobré ujasnit si, zda chceš vodotěsnou, jak dlouho potřebuješ, aby vydržela baterka, zda máš nějaký váhový omezení, jestli chceš displej, Wifi...

      Já mám dobré zkušenosti s Mobius V3 lens C, ale dost možná toužíš po úplně něčem jiném...

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 07.11.2017
      Autor: Jrr
      Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamera

             

        Sklíčko je vyčištěný, ale když to prostě porovnám s jinou kamerou, tak je to znát. Přidělat bych jí chtěl na helmu a na řídítka. Výdrž baterky prostě normální. Počítám že žádná víc jak 2 hodiny natáčet nebude. Voděodolnost se určitě bude hodit.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 09.11.2017
        Autor: Eleph
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamera

         

    Omylem jsem to odeslal dvakrát.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 06.11.2017
    Autor: Eleph
    Hodnocení: +5 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamera

         

    Řekl bych, že tahle kamera bude docela vhodná, pěkné kreslí, dobré rozlišení a výborná stabilizace obrazu :-)

    https://www.novinky.cz/koktejl/455257-cyklista...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 17.11.2017
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Kamera

           

      Hmmm a poznáš, co to je za typ? Nejspíš nějaký GoPro, ale napsaný jsem to tam nikde neviděl, cyklista se nepodíval do zrcadla a silueta k identifikace nestačí.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 18.11.2017
      Autor: Jrr
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamera

             

        Tihle určitě nemusí při pořizování (nebo reklamním zapůjčování) koukat na cenovku, takže mrkni na to nej z nej a víš, co tam vezl :-)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 18.11.2017
        Autor: ronda
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
      • Re: Kamera

             

        To nevim jakou konkrétní kameru použili, ale určitě hodně kvalitní. Já myslím, že když se mu napíše, že rád odpoví co měl.

        A tahle taky dělá krásné záběry, možná ještě hezčí. Úžasných 9 minut krásnou přírodou :-)
        https://www.youtube.com/watch?v=WjJn41N1_Zw&...

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 18.11.2017
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Kamera

               

          Jo, příroda tam krásná je. Já bych tam kolo netahal, ale procházka by to byla super. :-)

          S tou kvalitou ti nevím. I ty moje kamerový brýle (sunnycam sport) totiž natáčí výrazně kvalitnější video, než co se mi pak podaří na Vimeo nebo Youtube uložit.

          Prostě u scény, kdy je kamera v klidu, většinou nepůsobí komprese problémy bez ohledu na to, kolik lidí se tam hýbe. Ovšem pokud mám záběr kamerkou z kola, najednou z ubíhajícího asfaltu mizí detaily, začne se to mazat, objevují se kompresní čtverečky a začne to být ošklivé.
          Opravdový extrém potom byly záběry z orienťáku, kde už rozdíl mezi originálem snad nepřehlédne nikdo, protože najednou většina detailů zmizela a je to barevná mazanice. :-(

          Můžu demonstrovat prakticky, když někdo poradí, kam dát originál. Dřív umožňovalo Vimeo stáhnout si video v souboru místo přímého přehrávání (když to autor nezakázal) a aspoň první dva týdny šel takhle stáhnout i originál (u platících neomezeně dlouho), ale to už bohužel zrušili a tlačítko Download už pro free účty není.

          Proč mizí detaily je celkem jasné, pokud porovnám velikost originálního souboru s tím, který vyrobí Vimeo nebo Youtube, prostě pro zachování všech detailů, když je obraz v pohybu, není dostatečný datový tok.

          Jenže jaký má potom smysl natáčet ve Full HD nebo víc, jestliže i v malém okně přehrávače vidím, jak mi video tou kompresí doprasili?

          Nikdy jsem se nedozvěděl, zda na Vimeu mají třeba platící účty nastavenou kompresi jinak nebo jsou nějaké finty, jak dosáhnout lepší výsledku.

          U toho videa, co odkazuješ, pravděpodobně hodně pomohla kvalitní stabilizace, protože přes to všechno poskakování je většinu času pozadí v dálce prakticky nehybné, takže zbylo víc datového toku pro to, co se děje v těsné blízkosti. I tak ale věřím, že originál byl mnohem hezčí, než to, co vidíme my přes youtube. :(

          Je každopádně zajímavá myšlenka, že stabilizace není tolik potřeba proto, aby se to divákovi neklepalo, ale aby to komprese Youtube tolik nerozmazala. :-)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 19.11.2017
          Autor: Jrr
          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Kamera

                 

            Tahle by mohla vyhovovat běžným uživatelům pro natáčení "z kola" za "málo peněz": má elektronickou stabil. i gyroskop a ten by mohl zklidnit i dlažbu,časosběr i spomal. záběry, 2,7K(4K interpol.), ovládání i přes foun s náhledem,cena rozumná,kopu držáků, náhr. baterku v ceně.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 21.11.2017
            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Kamera

               

          Podle záběrů z Youtube posuzovat kvalitu kamery je nesmysl. Jednak je komprimovaný a druhak kdovíjak ještě upravovaný. Nejlíp se zorientuješ podle zkuš. záběrů výrobce, nebo přímo od majitele(ale neupravených). Taky záleží, co budeš preferovat. Jestli jízdu lesem za slun. počasí(kdy je důležitá citlivost na světel. přechody), natáčení zexpedice/túry(což slušně zvládne většina), nebo si "pohraješ" se zrychlením/spomalením. V poslední době je "in" rozlišení 4K- ale pokud je není na čem zobrazit...:-( Taky nevím, jestli většina pozná rozdíl na běžné(ne metrové a větší) obrazovce, mezi 2K a 4K. Jednotlivý typ záleží na požadavcívh jednotlivce a tyto kamerky jsou stavěny spíš na oddolnost v terénu, než na kvalitní záběry....

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 04.02.2018
          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Kamera

                 

            Na trubce jde najít videa srovnávajíci kamery při natáčení stejných scén. Tam jde posoudit která je lepší v dynamice, stabilizaci úhlu záběru a tak. Co se týče rozlišení, tak je třeba si uvědomit, že drtivá většina videí je sledována na malých zařízeních,takze fullhd je zatím zcela dostatečné

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 05.02.2018
            Autor: Billicek
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Kamera

                   

              Jo, srovnávací videa tam najít lze, ale jaký to má smysl, když degradace kvality rekompresí udělá tolik škody, že výsledek už nemá cenu porovnávat.

              Nebo jsem jediný, kdo když nahraje na Vimeo nebo Youtube video, kde byla kamera v pohybu (kolo, brusle, běh), tak oproti originálu najednou zmizí detaily většiny blízkých objektů?

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 05.02.2018
              Autor: Jrr
              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Kamera

                     

                Však nepíšu o posouzení rozlišení a kresby ale když je tam test kamer co jsou umístěny vedle sebe a natáčí zároveň tak minimálně ten parametr přechod světlo tma porovnat můžeš, stejně jako stabilizaci. Asi nejlepší řešení je kameru koupit a když nevyhovuje tak prostě vrátit

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 05.02.2018
                Autor: Billicek
                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Kamera

                       

                  Ano youtube ten záznam komprimuje, ale na takový základní pohled to stačí. Jinak ono i když pustíš 4K záznam na FullHD displeji, tak to bude vypadat líp než FullHD na FullHD a i na koncovou editaci je vyšší záznam vždycky lepší. Jde pak ještě o to jestli chceš víc snímků třeba na slowmotion. Jinak souhlasím, že FullHD záznam je naprosto dostatečný. Sám ho používám nejčastějí.

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 05.02.2018
                  Autor: Biegel
                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Kamera

                         

                    Youtube že na základní pohled stačí? Ano, u statických záběrů (nejlépe ze stativu) asi jo, ale pokud bude kamera v pohybu (což při výběru kamerky na kolo asi předpokládáme) provede Youtube s obrazem takové věci, že to rozdíly v kvalitě kamery naprosto přebije!

                    Možná mám přehnaná očekávání, tak jsem teď zkusil udělat srovnání. Předloni jsem sestříhal video z jednoho orienťáku a uploadnul jsem ho na Vimeo i Youtube, přičemž mám stále i originální soubor.
                    https://www.youtube.com/watch?v=GAzVgeVx5uI
                    https://vimeo.com/182370280

                    Abych vyloučil vliv prohlížeče, stáhnul jsem stream do souboru (youtube-dl), vybral PŘESNĚ stejné místo - čas 21.399s (u youtube 21.366), protože youtube tam vyšel I frame (obraz by měl být nejlepší) a obrázky jsem uložil pomocí Avidemuxu. Nezbývá doufat, že mi to teď zásadně nepokazí nakole, které obrázky upraví...

                    První obrázek je z originálního souboru (466MB), druhý z Vimeo streamu (119MB) a poslední z Youtube (102MB). Rozlišení 1920x1080 i H264 kodek je stejný, jen prostě pro uchování detailu nebyl dostatečný datový tok.

                    Nebo znáte nějakou fintu, jak vložit video na Youtube, aniž by dopadlo takhle tragicky?

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 05.02.2018
                    Autor: Jrr
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Kamera

                           

                      A jelikož nakole obrázky zmenšuje a místo 1920x1080 se vložilo jen 950x534, zkusím z původních obrázků udělat ještě výřez. Opět v pořadí originál, Vimeo a Youtube.

                      Takže proč vůbec točit Full HD video, když na youtubu to pak vypadá jen jako resamplovaný VGA?

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 05.02.2018
                      Autor: Jrr
                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Kamera

                             

                        Jo uznávám, že yt nebude ideální, ale prostě je nejrozšířenější a je tam nejvíce videí na porovnání.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 06.02.2018
                        Autor: Biegel
                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Kamera

                               

                          No ono hlavně moc alternativ není. Od konce ledna bohužel už ani Vimeo nelze pokládat za alternativu.
                          Dali mi defakto jen dvě možnosti buď si platit 84 dolarů ročně a nebo se přestěhovat jinam. Oni ten free účet zvolna omezovali už delší dobu, ale teď přidali navíc totální limit 5GB, takže bych musel hodně mazat... :-(

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 06.02.2018
                          Autor: Jrr
                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Kamera

                                 

                            No právě je to dost omezený. Pak už je asi jenom možnost to nahrát na uložto v plný kvlitě a posílat odkaz na stažení. Jinak z čeho jsou ty záběry co jsi dával?

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 07.02.2018
                            Autor: Biegel
                            Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Kamera

                                   

                              Záběry jsou z 5. kola Orlické ligy v roce 2016, což jsou tu v okolí tréninkové OB závody primárně pro děti, ale tolerují tam i dospělé. :-)

                              A jestli's myslel kamerku, tak jsou to brýle Sunnycam Sport, což mi stále připadá jako rozumný kompromis pro natáčení videa svým pohledem - člověk nevypadá jako ufon s GoPro na čele a narozdíl od špionážních hraček se na výsledek dá většinou i koukat.
                              https://sunnycam.co/sport-edition-video...

                              Pro pobíhání po lese jsou samozřejmě lepší čirá skla, dokonce to trochu plní i ochrannou funkci proti zákeřným větvičkám... :-)

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 07.02.2018
                              Autor: Jrr
                              Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Kamera

                                     

                                Jo myslel jsem kameru. To ty záběry vůbec nevypadají špatně na to, že je to z tak malé věci. Já právě používám kamero podobnou tomu gopro. Mě to vůbec nevadí, že je větší. Dávám jí na řídítka a vůbec mi tam nepřekáží ani nic podobného a obrazově je taky dobrá.

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 08.02.2018
                                Autor: Biegel
                                Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Kamera

                                       

                                  Jasně, na kolo se dá připevnit ledacos, když to má dobrý držák, nemusí krabice ale GoPro ničemu vadit, důležitá bude hlavně kvalita obrazu a výdrž baterky.

                                  Ty brýle s kamerkou jsou bezva hlavně v situaci, kdy větší kamerku nemáš kam dát. Z blízka si té kamerky většina všimne, ale na první pohled jsou to jen sluneční brýle, takže to nepoutá zbytečně moc pozornosti. Přidělat si GoPro na čelo a odběhnout si závod by mi přišlo fakt divné...

                                  Problém všech malých kamerek je nedostatek světla, Sunnycam brýle v tom nejsou vyjímkou, za šera toho moc nenatočí. Specifikem ovšem je podivná automatika pro vyvážení bílé, kdy většinou funguje dobře, ale pokud je v okolí příliš zelené (tráva v lese, svítivě zelená zeď), tak celý obraz skokově přejde do zelené, někdy se to do normálu vráti za pár vteřin, občas to zeleně točí i několik minut. :-(
                                  Už jsem kvůli tomu psal výrobci, dokonce mi poslali nový firmware, ale stává se to pořád, naštěstí ne moc často...

                                  Zkusil jsem některá videa nasypat na ulozto, tak bude-li se ti s tím chtít stahovat, můžeš se pokochat sestřihem v původní kvalitě.
                                  Tady je ten orienťák https://uloz.to/live/%21UJJAYddH9MR8/ob2016ol5-mp4
                                  Tady projížďka po Pardubicích na inlinech https://uloz.to/live/%21SdZJZ0cOPyqx...
                                  A tady je asi nejvíc vidět, co ty brýle (ne)zvládnou natočit, tam jsem měl docela strach, abych je nerozbil o nějakou překážku https://uloz.to/live/%21YdpFyfpE6i6J...

                                  No a když jsme na cyklo serveru, tak tady jsem při dokomentaci triatlonu namíchal záběry z brýlí dohromady s Mobius kamerkou na lehokole.
                                  https://uloz.to/live/%21mZYSPbPorwrC...

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 09.02.2018
                                  Autor: Jrr
                                  Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Kamera

                                         

                                    Jo když bude čas tak na to kouknu. Jak dlouho vydrží ty hodinky na jedno nabití? Tam asi baterka moc velká nebude.

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 09.02.2018
                                    Autor: Biegel
                                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Kamera

                                           

                                      Hodinky netuším... :-D

                                      Když byly brýle nové, tak se to ke slibované hodině celkem blížilo. Dlouho už jsem nic netočil, ale hádal bych, že aspoň 45 minut by čerstvě nabité měly zvládnout.
                                      Pokud člověku nevadí USB kablík za uchem, dá se to připojit do powerbanky, pak už bude limitem spíš paměťová karta. Jednou už jsem takhle natáčel (powerbanka v baťůžku), ale není to ideální...

                                      Taky člověk nemusí točit všechno (dělat sestřih z několika hodin je utrpení), ale po zmáčnutí tlačítka to začne nahrávat až po deseti vteřinách, což se ukázalo být hrozně dlouhá doba - třeba na silnici je obvykle po všem dřív než začnu točit...

                                      Koukal jsem, že už nabízí i vodotěsnou variantu slunečních brýlí, což by umožnilo točit i tam, kde člověk musí počítat s koupáním, ale ty bohužel nejsou tolik širokoúhé jako sport varianta, co mám.

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 09.02.2018
                                      Autor: Jrr
                                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Kamera

                                             

                                        Ta rychlost náběhu je strašně limitující. Ten můj garmin taky startuje cca pět vteřin a sere mě to tak že snad pořídím něco jiného. No teď stejně nic netocim nemám sestrihane věci dva roky zpátky Bo není čas

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 10.02.2018
                                        Autor: Billicek
                                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Kamera

                                               

                                          Při výběru foťáku jsem tohle dost řešil, protože u minulého mě fakt štvalo, že zatímco foťák startuje, já přicházím o neopakovatelný záběry. Takže mám Olympus TG2, kde mezi stiskem zapínacího tlačítka a první (zaostřenou) fotkou uplynou cca 2 sekundy.

                                          Bohužel u kamerek je problém tenhle údaj vůbec zjistit a výrobci to asi za podstatné nepovažují, protože třeba Mobius2 se zapíná dvakráť delší dobu než původní verze, protože v nové verzi startuje nějaký osekaný Linux, což je dneska zřejmě standardní řešení pro většinu podobných krabiček.
                                          Ono by se to samozřejmě nemuselo vypínat úplně, stačil by nějaký suspend nebo hibernace, pak by "zapnutí" bylo mnohem rychlejší, jenže by to byla práce navíc pro vývojáře.

                                          Jo, kdyby byla na trhu slušná odolná kamerka, ke které jsou k dispozici i kompletní zdrojové kódy firmwaru, neváhal bych, protože mě fakt štve, když vidím, že hardware je dobrý, ale šel by využívat mnohem lépe, kdyby to programátoři hloupými omezeními nezazdili. V případě foťáku mám už dlouhý seznam věcí, které bych ve firmware změnil, kdybych mohl... :-)

                                          To, že vyrobit koukatelný sestřih trvá řádově déle než záběry natočit a těžko se na to hledá čas a chuť, je krutá pravda. Zřejmě proto si většina lidí pořídí kamerku, chvíli si s ní hraje, pak se jim na disku začnou hromadit nesestříhané záběry a kamera brzy končí někde ve skříni... :-D

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 10.02.2018
                                          Autor: Jrr
                                          Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Kamera

                                               

                                          > V případě foťáku mám už dlouhý seznam věcí, které bych ve firmware změnil, kdybych mohl... :-)

                                          FYI do některých Canonů jde nahrát chdk/magic lantern

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 24.02.2018
                                          Autor: JendaH
                                          Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Kamera

                                             

                                        Fakt nevím proč jsem napsal hodinky. Samozřejmě jsem myslel ty brýle. Kabel za uchem by mě asi celkem rozčiloval. Souhlasím, že ten střih je fakt unavující. Musí se to projít celý a vzít si z toho jenom ty záběry co chceš. Já mám vždycky záznam tak na dvě hodiny z mojí kamery a to stříhat je taky něco.

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 12.02.2018
                                        Autor: Biegel
                                        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Kamera

                         

                    Tak ještě jeden postřeh na téma Youtube. Přišlo mi logické, že když mám záběry natočené v 720p, stříhal jsem to v 720p a budu na to koukat na monitoru v 720p, nemůžu pro kvalitní zobrazení udělat víc než to nechat zkomprimovat do 720p s dostatečným datovým tokem.

                    Teď jsem ale napůl ze srandy zkusil nechat to před komprimací přesamplovat z 720p na 1440p (2K) a pak výsledný soubor nahrál na Youtube. A takhle to dopadlo
                    https://www.youtube.com/watch?v=5gPrgXsTHRU
                    Video, které jsem na youtube nahrával rozhodně kvalitnější nebylo (v obou případech 400MB originál), pouze se všechny pixely 2x zvětšily a rozmazaly se jím hrany, naopak se tou transformací mohl obraz zhoršit a hlavně je to mrhání výpočetním výkonem, zvlášť když si to pak pustím na 720p monitoru a bude se resamplovat zpátky.

                    Nicméně i na tom 720p monitoru je tahle pseudo 2K verze mnohem hezčí (při přehrávání přepnu na 1440p) než původní čistě 720p verze.
                    https://www.youtube.com/watch?v=VNSWXM8qajA

                    Takže pokud člověk nechce zabít kvalitu příšernou kompresí, tak kromě originálu na ulozto se nabízí i cesta zvednout před uploadem 2x rozlišení, pak už se to originálu celkem podobá...
                    https://uloz.to/live/%21mZYSPbPorwrC...

                    Jen je to celé dost na hlavu. :-)

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 19.02.2018
                    Autor: Jrr
                    Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Kamera

         

    Ze své zkušenosti nedoporučuju go pro kameru ! je to naprostá katastrofa, co se týče rozlišení tak děs, v pozadí šum, nenašla jsem na ní nic pozitivního a přela na spyexpert, hold jsem se poučila, že na těchto věcech se nešetří

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 04.02.2018
    Autor: Tamous
    Hodnocení: +3 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
    • Re: Kamera

           

      Bohužel to není první špatná recenze na gopro co čtu .. na to, kolik za to chtějí je to teda bída .. co máš teď za kameru ?

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 23.02.2018
      Autor: Janurous
      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Kamera

             

        V dnešní době existuje tolik kamer, které nejsou drahé ale plní velmi svůj účel

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 24.07.2018
        Autor: MiladaR
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

435 cyklistů (9 přihlášených)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024