http://www.nakole.cz/diskuse/19703-co-vas...
Já psal o hrobu ne o urně :-)
Do hrobu je zakázáno cokoliv sebou bráti.
Nevim jestli se zákaz vztahuje i na urny :-)
Tak koukám, že tím, že si každé téma, kde je víc, jak pět příspěvků o islámu, dávám rovnou do skrytých, občas přijdu i o nějaké ty zajímavosti...
Návod, jak před Ifčou skrýt něco, co by neměla číst:
Jestli ti tohle přijde vtipný, tak jsi ještě ubožejší než jsem si myslel.
A jestli to tohle vtipné nepřijde, tak jsi ještě větší debil, než jsem si myslel. ;-)
Nemělo by se tématu posunout číslo na 95? Už existuje téma se stejným číslem a jménem od Hraboše. Bude se to plést.
Hraboshova "94" je truc podnik, údajně kvůli mne, že jsem v "93" mlel něco o islámu. Přitom ale jedinný, kdo tam něco napsal o islámu, a to dokonce dvakrát, byl sám Hrabosh... :-DD
No a tak je to s ním se vším...
Se ti muselo ulevit, že ty tvý nenávistný sračky nebude někdo mazat, co?
A raději nechtěj abych Ti vyjel frekvenci slova "islám" v '93. Myslím, že pod 10 kousků to nebude.
Takže nic, jen výkřik do tmy. Jako vždy.
Jsi ulhaný lhář. Jako vždy.
Nějak jsem si neuvědomil, že si Hrabosh před časem založil vlastní truc téma, kde nikdo nediskutoval a když se diskutované 93 zaplnilo tak logicky následovalo další.
Já bych tamto Hraboshovi nechal, slibuje mazání, na to já zvědavej nejsem, tak ať si tam klidně diskutuje a maže podle libosti :-)
O obsahu a přístupu netřeba diskutovat, to je věc každého jednoho. Mně jde o to rozlišení. To je jako si udělat na disku dva soubory se stejným jménem. Naštěstí se ta témata trochu liší a hlavně mají každé svou jedinečnou cestu. Plést se to bude pouze nám. A to, že by to Hrabošovo téma zmizelo v minulosti bez příspěvků, tak o tom pochybuji. Jistě se někdo najde, kdo ho bude aktualizovat.
A tak jako nasázet tam těch pár set zbývajících příspěvků, aby se zaplnilo, případně aby to Hrabosh nervově neunesl a zablokoval to, není až takový problém. Tak jako tak to skončí v žumpě světa... ;-)
Nojo, on to nemůže přejmenovat už ani zakladatel. Tak to s tím musíme vydržet.
Nebo tohle téma zasvinit nenávistí vůči muslimům. Vyjde to na stejno, nikdo to nebude číst.
Já zase nejsem zvědavej na Hekynenovo blití o islámu. Každýmu vadí něco.
Tak to dnes nečti žádné noviny, nedívej se ani neposlouchej žádné zpravodajství... Tví bratři opět zaútočili na bezbranné...
O jakých bratrech hovoříš? Žádné nemám.
No přece tví muslimští bratři! Dnes opět dřete do roztrhání těl!
Ještě na začátku minulého století bylo možné do USA přijet odkudkoli, v USA se usadit a začít se živit. Naprosto bez limitů, kvót a omezení. Proč to tedy nemůže fungovat i dnes v Evropě? Odpověď je velmi jednoduchá.
Sociální podpory.
Jakmile umožníte poměrně bezstarostný život jedné skupiny lidí na úkor jiné, začne ta podporovaná růst a domáhat se stále větších podpor a úlev. Ze stejného důvodu nemíří masy emigrantů do Saudské Arábie, Kuvajtu Bahrainu, nebo Ománu, přestože přeplout rudé moře bude snazší než to středozemní.
Pojďme jasně říci ano, smí se tu usadit každý, ale nedostane ani haléř. Buď začne pracovat nebo podnikat, jako ty miliony lidí, kteří vybudovaly USA, pokud poruší zákon půjde do vězení a nezískal -li občanství bude navrácen do své vlasti. Vsadím se, že proud imigrantů téměř vyschne a i jiným skupinám by výrazné snížení takových dávek hodně prospělo.
Obětem válek se dá pomoct i jinak, než že je začneme vozit k sobě domů a zde je živit i když otevřeně podporují ozbrojené akce proti našim civilním cílům. Jak by asi dopadli v Británii žijící Němci třeba v roce 1942 pokud by v Londýně sem tam provolávali slávu třetí říši a žádali aby se dárky rozdávali už na štědrý večer jak jsou zvyklí z domova, že jejich děti britským zvykem dávat je až ráno trpí?
A že ve válce s islámským státem jsme o tom není po dnešku snad pochyb.
Zrušit vyplácení podpor a dávek pro všechny povaleče přistěhovalce, tak to by byl docela mazec. To by bylo řevu od všech těch co se na tom dost dobře živí, ale aspoň by mě+li lidi představu kolik lidí a organizací z toho žije a kolik to je peněz.
Nehledě na to, že by se okamžitě zvýšil počet krádeží.
Část povalečů (s řidičákem "B") by mohla přestoupit k policii a bylo by vyřešeno ...
Myslíš jako udělat "kozla zahradníkem"?!? :o)))
Hele, ale to by byla práce a na tu si mnozí z nich dávají sakra pozor :o)))
Předvčírem jsem dojel metrem do Ládví, DP tam kontrolovaly jízdenky. A někdo, aby je potrestal, nahlásil bombu.
Přijelo 9 policejních oktavií se 14ti policisty. Natáhli výstražné pásky a začali ´dělat důležité´. Pak přivezli ´čuchací psy´ (málem se porvali - ti psi) a za cca 1,5 hoďky bylo po estrádě.
Část pásek tam zůstala, sbalit je by dalo práci ...
Tak to jsem mel velkou kliku, tri dny predtim jsem jel beckem na Zlicin. Asi zmenim trasu, zacnu prestupovat na cecko a z kulataku na Ruzyn. Nemoh bych si dovolit zavrenej check-in.:-)
Neboj, to se rozhodně nezavřelo celé Béčko, jen tahle jedna stanice.
Konečnáb se buď udělala na Ládví nebo lidi vyházeli na předposlední stanici a do letňan dojížděli jen prázdný vagóny.
No počkej, Letňany je přece konečná, tak kam by projížděly?!?
A jo...
Já udržela jen to "L" a že je to konečná :o)))
Protože správně by mělo metro končit na:
metro C: Kobylisy, Horňatecká - Petrovice, Novopetrovická
metro A: Želivského - Břevnov, U Vojtěšky
metro B: Horní Počernice, Náchodská - Stodůlky, Líšnická
Pak by to bylo jasné.
Taky dobrej kreténismus
jj, aby nekradli, tak jim to dáme rovnou a dobrovolně :-/
Nejsem autorem tohoto textu. Zdroj:
https://www.facebook.com/david.forbelsky/posts...
Moudré.
Ale myslím, že tohle my všichni už dávno tušíme. Že naše sociální systémy se hroutí a topí v dluzích. Že to tak úplně není normální a lidské. Že se to už dávno vzdálilo mezilidské solidaritě, že je to jen ouřední systém přerozdělování.
Já osobně si ze svého mládí na Oravě pamatuju (jako studentka na gymplu jsem dělala pošťačku), že spousta stařenek, kterým manželé odešli v době krize ve třicátých létech do Ameriky (na těch šífech tenkrát to byli samí chlapi, ženské s dětma seděli doma), pobírali po svých mužích z Ameriky důchod. Pravda, tehdy za komoušů, jim to stát "znárodnil", potřebovali valuty, a vyplatil to těm stařenkám a jejich dětem v papírových poukázkách zvaných bony.
Kde tam byl prosím tě nejbližší Tuzex ?? Nebo bábinky čile vekslovaly ? :-)
Přiznám se, že své první džíny za komoušů jsem měla za ty bony. Kupovala jsem je v Tuzexu v Žilině (měla jsem tam babičku, které po smrti dědy, lékaře, znárodnili ordinaci a ona dělala uklízečku pro OÚNZ ve vlastním domě). Vony ty babky nevěděly, co s těmi papírky dělat:-((.
A proč to těm stařenkám pořád Amíci vypláceli? No proto, že ti chlapi byli komerčně pojištění. Oni věděli, do čeho jdou.
http://zpravy.idnes.cz/migranty-prevazi-pres-la...
"Brit" Basir Haji pašuje do Británie imigranty kvůli své tíživé finanční situaci. Chudák je zadlužený po uši, protože prohrál spoustu peněz v kasinu.
Někdo vozí drogy, někdo migranty
Podle mych zdroju blizkych Downing Street 10 se Anglicani na prival chudaku primo tresou. Ten "paserak" je navrzenej na Podvazkovej rad.
A nemohli by občas jet i od nás? To by jim určitě dalo na medaili Za zásluhy
Akorát že migranti se blbě převážejí v prezervativech v zažívacím traktu :o)))
Jak s těma migrantama vlastně je? Někde jsem četl, že to jsou mladí muži a zatím na našich hranicích:
"Česko po útocích zpřísnilo kontroly, na hranicích se množí uprchlíci"
- s kým se tam množí už ČTK neuvádí (nebo, že by mezi sebou? - ale to PŠŠŠŠŠT!)
Doufám, že v tomto ohledu jsou soběstační :o)))
Myslíš, že se množí dělením? No to by byla katastrofa.
Tak když se to vezme do detailů, množení vlastně dělení je :o)))
Ale přece jenom doufám, že ta převaha mužů je taková, že nic takového nehrozí.
U některých živočichů bylo pozorováno, že když chybí samičky nebo samečkové, tak si příroda poradí a napraví to rychlou změnou.
Těžko říct jestli má být člověk rád, že to u lidí nejde nebo být naštvaný.
Já osobně bych byla ráda, že to u člověka nejde.
Představ si, že by u samojedině žijících třeba po cca 3 letech narostlo druhé pohlaví :o)))
Ne u osamělých, ale ve skupinách, kde jsou jen samečkové nebo jen samičky.
Asi by to bylo zajímavé v takových věznicích :-)
Tam se to ale děje tak nějak automaticky a odjakživa, ne ? :-)
Ale migranta zase mnohem snadněji vybavíš občankou nebo pasem :-)
Cykloteroristi hermeticky uzavřeli na sedm hodin páteřní silnice pro auta:
Zdroj: http://cestovani.idnes.cz/sella-ronda-na-kole...
http://cestovani.idnes.cz/sella-ronda-na-kole...
No jasně, a běžcoteroristi každoročně kvůli tomu svému maratonu umrtví půl Prahy nebo Karlových Var, protože si chtějí zaběhat v hezkých kulisách ;-) Pak tu máme nějaké závody na inlajn bruslích někde na Moravě, tam to asi taky zazdí dopravu ve velké části města.
Neměl bys to tolik prožívat...
Zhruba 98 procent jich tam přijelo auty :)
Jen já vím minimálně o 4 autech která tam dovezla zhruba 10 lidí až z Prahy se projet na silničce pár kilometrů.
To nejsou žádný cykloteroristi, lidičky to jsou vobyčejný turistí.
Ostatně je to vlastně jedno, na Pražskou cyklojízdu taky po vlastní ose nepřijede spousta "šíravníkových cykloteroristů" už jenom proto, že další dny po takové akci se nekoná, stejně jako na té sella rondě, žádný viditelný nárůst cyklistů :)
Takže shrnuto, s námi dopravními cyklisty tahle cykločeládka nic společného nemá, ani na sella rondě , ani na velké cyklojízdě.
Jsou to takový dojmolovci :)
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/315977...
Z FB:
každý den přináší nová překvapení. Po té co vznikl " Islámský stát" jsme se dozvěděli že ne všichni muslimové jsou muslimové. Dnes jsem si v jedné skupině pod tímto článkem přečetl, že ne všechny mešity jsou mešity. Děsím se chvíle kdy se dozvím, že já nejsem já.
"Propagandistická mešita" - existuje vůbec nějaká "nepropagandistická"?
Moc pěkné.
http://www.ctyrhranne-zapisky.cz/blog/stezka...
Jdu přát Péťovi k svátku (prvnímu v jeho životě)
To už jsem mu taky psal...
Asi píše z Vladivostoku (časový posun) ;-)
Přeje se (obvykle) v předvečer, račte rozumět (při vašem vzdělání)
Zřejmě možná jak kde a jak u koho. Obecně se přeje v den události, k narozeninám by se nemělo přát dřív než jsou, to radši o týden později než den předem, zrovna tak ne k nějakému výročí manželství apod.
Trochu divný poaradox je u nás zvyk rozdávání dárků Ježíškem 23.12 :-)
Běžně ve světě se dárky dávají až 24. když už se narodil.
Nepletes se? Darky se v nasich koncinach davaji na Stedry den, tedy ctyriadvacateho. Tohle zavedla dcerunka i v monarchii, kde se bezne nadeluje az petadvacatyho rano. Na Stepana (Boxing day) uz se nenadeluje ani personalu, jak bylo byvalo zvykem.
Jo, chybička se vloudila, nějak nastal jednodenní posun :-)
Ale jinak ostatní platí
"... Můžete přát ten den nebo den předem ..."
zdroj:
http://czech-extra.blog.cz/1206/svatky-a...
Já jsem teda zvyklá, že k svátku se přeje v daný den. A když se přeje o den dřív, tak s tím, že se přeje k "zítřejšímu" svátku :o)))
Kompromis:
- k svátku - v den
(ačkoli řeknu-li stolní společnosti "dnes budeme slavit Tadeáše /a zaplatím první ´rundu´/, budeme slavit Tadeáše bez ohledu na kalendář ...)
- k narozkám - den před (děti se vždy rodí po půlnoci 8-) , tak aby si to oslavenec užil)
Z určitého úhlu pohledu se každé dítě narodí "po půlnoci" :o)))
Tedy kromě těch, co se narodí o půlnoci :o)))
Narodí se tedy po předpůlnoci nebo po půlnoci, že?
Je ta sklenice poloplna nebo poloprazdna? V monarchii jmeniny neslavi a mne se to docela libi. Zavedu to doma.
No a dokonce v těch málo zemích, kde se to slaví, tak v tom nadělali děsnej brajgl. To dnes je to ještě dobrý, ale třeba zítra slaví v u nás Šárka, na Slovensku Melánia, v Maďarsku Pál (tedy Palko, čili Pavel), v Polsku Emilia, ve Švédsku Elof a v Norsku dokonce jakýsi Solbjørg.
Děs:-))
Tak dřív byli seřazení v kalendáři všichni svatí - dneska je to jen administrativní seznam přípustných jmen, bůchvíproč svázaný s kalendářem.
Jsou-li přípustná, jsou i nepřípustná.
Jaká jména jsou nepřípustná (zakázaná)?
(existuje taxativní seznam?)
Nevím, jestli se něco nehnulo, ale před nějakým časem měla jedna mamina veliký problém, když chtěla dcerku pojmenovat jakýmsi indiánským jménem. Neprošlo to.
Ale mnohem dříve snad prý prošlo jméno Pětiletka. Říkalo se to, nevím, jestli to nebyl jenom dobový blaf :-)
Do matriční knihy lze zapsat jakékoliv existující jméno, a to v správné pravopisné podobě. Nelze zapsat jména zkomolená, zdrobnělá a domácká. Fyzické osobě mužského pohlaví nelze zapsat jméno ženské a naopak. Matriční úřad dále nezapíše jméno, pokud je mu známo, že toto jméno užívá žijící sourozenec, mají-li sourozenci společné rodiče. Vzniknou-li pochybnosti o správné pravopisné podobě jména, je občan povinen předložit doklad vydaný znalcem.
http://www.zakonyprolidi.cz/cs/2000-301#cast1...
Byly doby, kdy nadsenci pojmenovavali dcery jmeny jako Revoluce, Petiletka... Silne pokrokove. :-)
Zaujalo mě, že ještě/ už existují na světě náboženství usilující nejenom o šíření víry, ale i o to aby bylo kde tuto víru žít v budoucnu.
http://www.radiovaticana.cz/clanek.php4?id=22011
To jsem linkoval už před několika dny.
To je fajn, mám radost, že katolická církev dokáže oslovit i dnešní mládež .
Mimochodem dokázal by jste sehnat nějaký takový link se zájem o stav světa i ze světa islámu ?
Alespoň jeden kdyby jste někde vyhrábl, prosím..
http://neviditelnypes.lidovky.cz/evropa-lidska...
Ten kluk, co vlezl do kolejiště je fakt dobrej. Jestli se předtím podíval, za jak dlouho to pojede, je jedno, stejně je dobrej.
http://www.novinky.cz/krimi/373585-znicehonic...
Tak svým způsobem bylo štěstí, že se to stalo o víkendu a ještě v takovou dobu. Jinak by na C byl o hodně kratší čas něco udělat.
Zadal jsem do prohlížeče:
"... ochrana vnější hranice schöngenského prostoru ..."
Dozvěděl jsem se o výhodách zrušení vnitřních hranic, ale odpověď na moji otázku nikoli.
Asi dělám někde chybu.
Poraďte, kde najdu odpověď na svoji (všetečnou) otázku?
Podle mapky je to celkem jasný :)
http://ec.europa.eu/dgs/home-affairs/what-we-do...
... hranice ´Schöngenu´ chrání komise ...
https://www.euroskop.cz/302/sekce/oblasti...
8-(
´Velký bratr´ ví, jak ´na to´:
http://zpravy.tiscali.cz/usa-posiluje-obranu...
http://www.reflex.cz/clanek/komentare/64888/ve...
Nastal zádrhel v jinak hladce probíhající islamizaci Francie. Škola viníky obratem udala fízlům.
Když jsem na základní předkládal, v rámci výuky angličtiny, Candle in The Wind do Češtiny, tak jsem asi měl učitele napráskat za to že si pouštíme cizácké písně! Kde to skončí? Za deset let tu všichni budeme mluvit anglicky a číst Vergilia v originále?!?
Učitel Hallard Annelyse.... no fúj, to zní tak strašně islandsky.
Kdo to tam na té Korsice ty děti účí:-))
Jinak ale musím říct, že je ten článek zařazen správně. Taky mě zaujal, ba přímo žasnu ad tím, co vše lze v české žurnalistice označit za komentář. Dokonce i tento odfláknutý výcuc špatně přeložené zprávy převzaté ze zahraničního média.
Přemýšlím, zda s tím "komentářem" souhlasím nebo nesouhlasím. Když ale ono není vůbec poznat, jak se k té věci autor (kdysi muslimský konvertita, poutník do Mekky a zaměstnanec Islámské nadace, toho času zase zrovna odislamovaný dekonvertita, publikující pro Respekt) staví.
Mně tihle multireligiózní kulturisté fakt baví.
Ale pan Lhoťan by si neměl zahrávat s horkokrevnými Korsičany a komolit jim jména a pohlaví. Ať koukne na korsickou vlajku. To není žádná sranda!
Dnes mě zaujala jedna výstražná cedule na okraji luk. Když jsem ji viděl, tak hned jsem si vzpomněl na Jindru a jeho zaujetí pro vidle a výstrahu jeho sousedům.
Třeba si to vezme jako inspiraci :-))
A pak ještě jedna výstražná cedule. Možná by taky nebyla špatná aby lidi nelezli kam nemají :-)
Tu se zmijema jsem viděl nad Čerňavou. Nebo je to z jinýho Zdróje?
Ano, je to z jiného Zdróje, Kudowy Zdróje v části Zielieniec.
Ta výstraha vypadá dost čerstvě, tak buď tam opravdu jsou nebo lesáci nechtějí aby jim tam couralo moc lidí :-)
Zbytečně moc i :-)
Správně je Zieleniec.
Ten exministr inostrannych del?
V lesích mého mládí bylo zmijí hodně. Přesto dalo dost práci nějakou najít a to jsem věděl kde jsou a snažil jsem se k nim dostat. Je to dost plaché zvíře, na to aby mohla být varováním. Jo, to kdyby tam bylo na obrázku divoké prase, to bych měl respekt.
Genderové cykloneštěstí.
Už jsem sem kdysi linkoval o tom jak v centru Londýna existuje oblast, kde většinu z mrtvých cyklistů tvoří ženy a jejich život končí v okamžiku kdy náklaďák odbočí do místa, kudy se ho snaží podjet.
Bohužel tento trend pokračuje a tak mám další smutný link
http://www.telegraph.co.uk/men/active...
6 z letošních mrtvých cyklistů v Londýně jsou ženy. Všechny po kolizi s nákla%dákem, polovina z nich s typickou obsluhou města, tedy nějakým vozem typu popeláři,čističi silnice , nebo zásobování...
V článku mě zaujal ještě tento fakt :
v roce 1934 zahynulo v Anglii 1536 cyklistů, v roce 2014 113 ... tedy v době prakticky bez aut zemřelo mnohonásobně více cyklistů .
No a ještě tenhle nepěkný trend v růstu vážně zraněných cyklistů a potvrzení i české statistiky o tom, že většina zraněných a mrtvých cyklistů není z měst, ale z venkova....
Jinými slovy, ono se nám taky může stát, že ani čistě cyklistická doprava v prostředí bez aut se spalovacími motory nepřinese nějaké velké posuny směrem k bezpečnosti cyklistů..
tak se k tématu , proč v Londýně naprostou většinu mrtvých cyklistů pod koly nákládnich aut tvoří ženy, rozjela docela slušná debata.
Zaujal mě názor, že je to i díky menší rychlosti cyklistek, ve smyslu nákladák podjíždí déle než muži a nižší rychlost znamená i nižší stabilitu.
Další názor je, že ženy jsou méně ochotné se na kolo obléknout do výrazných barevných " lycra dresíků" a tím snižují šanci být zahlédnuty v zrcátku.
Poslední důvod by mohla být i menší ochota žen, ve srovnání s muži, projet na červenou a to údajně vede k jejich zastavení přímo ve slepém bodu řidiče náklaďáku, kde čekají na zelenou a najdou při rozjezdu smrt.... :(
Navic je děsivý nepoměr v tom, že ženy jsou méně než 1/4 cyklistů v Londýně, ale tvoří skoro 40 procent všech zraněných cyklistů.
U mrtvých je poměr ještě děsivější a u mrtvých cyklistů v kolizi s nákladákem tvoří ženy naprostou většinu... něco je fakt špatně...
http://www.standard.co.uk/lifestyle/london-life...
Co treba moznost, ze zena nevystartuje z krizovatky driv nez auto? Ja si treba pri dojizdeni na krizovatku postupne odrazuju na lehci prevody, s oranzovou se odrazim od zeme a auta me vetsinou dojizdi tak po padesati metrech, kdyz jedu tak 35.
kdyz bych stal za nakladakem a rozjel se na zelenou tesne pred nim, tak me v zatacce musi zakonite zavrit a skoncim mu pod koly navesu.
Duben 2015: Řidič služby Uber svou skrytě nošenou zbraní zabránil masakru.
http://www.chicagotribune.com/news/local...
Červen 2015: Řidiči i cestující služby Uber mají zakázáno přepravovat zbraně.
https://www.uber.com/legal/firearms-prohibition...
Ani jsem si je nestih prohlédnout.
http://brno.idnes.cz/verejna-lehatka-v-brne...
Nojo ti Češi ukradnou vše co není přivázané.
jj, češi jsou prostě kurvy. Zejména ti z Prahe. JÁ jsem naštěstí moravák,ty KURVO ČESKÁ, kerá nám, občanům České republiky, děláš všude akorát jen ostudu!
Jen jestli to nebyli Vietnamci, nebo třeba eskymáci ...
Určitě je na kamerových záznamech snadno dohledají.
Takovy usporadani parkovaciho pruhu a pruhu pro cyklisty jsem jinde nevidel nez v monarchii. Ale jeden nemusi videt vsechno.
Takhle to bylo i v HK na Benešovce před rekonstrukcí.
Tady na to dnes už neplatném pohledu to je vidět
http://www.mapy.cz/s/jdnU
vlevo jsou zaparkovaná auta, pak je pruh pro cyklisty a víc vpravo je jízdní pruh pro auta a autobusy.
Moc se to ale neosvědčilo, mnoha cyklistům to dělalo dost problém.
Dnes už je to celé předělané.
Já myslím, že Jindra poukazuje na ten "mezipruh" mezi parkováním a cyklistickým pruhem. Ale můžu se mýlit, čert ví. Každopádně takovej "mezipruh" pro otevření dveří u auta se u nás asi nedělá.
Pruh pro dveře je poněkud nadbytečný když je dostatečně široký pruh pro zaparkování aut. Ale když někomu udělá čára navíc dobře, tak proč ne.
Jenomže na druhou stranu takového čmárání poněkud zbavují odpovědnosti účastníky provozu za vlastní bezpečí a neohrození jiných lidé přestávají přemýšlet a sledovat co se děje kolem.
http://blisty.cz/art/77941.html
Češi neztratili lidskost, dostali konečně ROZUM.
No, tos nám pěkně ukázal ve vedlejším tématu:
http://www.nakole.cz/diskuse/19705-co-vas...
Nutno říct, že tvá ukázka blbosti mne fakt zaujala.
Čulík taky pěkně blábolí a těch volovin co z něj padá.
Nemáte někdo (ze zdejších) známého psychiatra?
´heky´mu z nediskuze s ´Hrabosh´em evidentně hráblo.
Navíc, díky ´Hrabosh´ově ´podpásovce´ se na ´heky´ho stranu postavilo "zdravé (dle vlastního soudu) jádro fóra". Tím ovšem ti ´advokáti chudých´ jen přilili olej do ohně a ´heky´ svoji agresivitu a sprostotu eskaluje.
On ´heky´ může být dobrý řemeslník (asi jako ´Hrabosh´), ovšem svojí ´jedinou správnou pravdou´ je bolševičtější než ´palmič´.
Tak vždy je možnost jít na Krizové centrum blázince. Dokonce jsou tam i tací, kteří rádi posílají lidi na dlouhodobější pobyt v příslušném zařízení. No, hekynen by asi zas potřeboval nějaký dlouhodobější pobyt v rukou pana Nešpora absolvovat.
http://cestovani.idnes.cz/rozhledna-maminka-se...
nová (a už orezlá ...)
http://zpravy.idnes.cz/unikatni-projekt-mapuje...
Nespletl si ´i-dnes´ obrázek?
http://www.cnbc.com/id/102798292
Kolik jste přispěli Řekům na ouzo vy?
To by se nám žilo a utrácelo kdyby do nás někdo napumpoval téměř tři naše rozpočty. Asi jim není moc co závidět a určitě ne jejich vládu, která s lidmi a unií hraje zvláštní hry.
Způsob odpovědí Hraboshe na jasně položené otázky
http://www.nakole.cz/diskuse/19669-co-vas...
Dejme tomu, že otázky nebyly zábavné, ale určitě se na ně dalo jasně a stručně odpovědět.
Hraboshi zkus mi tedy odpovědět tady, to snad zvládneš při svém vzdělání a znalostech
Důchodce doma nemám ani jednoho, ani starobního ani invalidního.
Je to oblíbený "argument"- když chceš abychom pomáhali uprchlíkům, kolik si jich vezmeš domů a o kolik z nich se budeš na své náklady starat? Tak se ve stejném gardu ptám na lidi bez vlastních příjmů o které se stát stará. Jestli se o ně má přestat starat nebo jak to vlastně myslí.
Starám se a ubytovavam lidi bez příjmu - své tři děti, staral jsem se o své rodiče, nepřímo se starám o cikány, úředníky, neschopné politiky a podobne - svou zdaněnou prací. Myslím ale, v tomto uprchlickem případě obzvlášť platí. Cesta do pekla je dlazdena dobrými úmysly.
Počkej, jak NEPŘÍMO?
Uprchlíka si buď musí někdo vzít domů, nebo ho musíme poslat zpátky, jiná cesta prý není. NEPŘÍMO se o nikoho starat přeci nejde.
To s tebou plně souhlasím!! Pokud Nepřímo se nejde starat (z mých peněz ve formě daní se stát o uprchlíky nemůže starat) a já je doma nechci, nezbývá než poslat je zpátky.
No dobře, když nejde, aby se stát o někoho staral nepřímo, tak co uděláme s těmi postiženými a důchodci? Poslat je nemáme kam. Ve Spartě takové shazovali ze srázu...
To tvrdíš ty ze nejde! Já už se o tyto nepřímo starám (vyjmenoval jsem je takže ještě jednou, cikáni, nepotrebni úředníci, neschopní politici,dodlnuji osamoceni duchodci postižení) Já mám plno. Zbytek se starám přímo. Starám se opakuji a odpovídám na otázku, o své děti (nemají příjmy, tak zní dotaz) a své rodiče. I svým sourozenců rád a dobrovolně přímo pomůžu.
To tvrdí islandofobové- prý že si uprchlíka musím vzít domů, jinak že jsem pokrytec či co.
Ale omyl! Tak si to přeješ ty! Odmitas dobrovolnost každého, chceš aby stát se postaral místo toho, aby postavil ploty a neprijimal. Muslimy obzvlášť
Pokud se ve státě najde někdo kdo odmítá aby se stát staral o uprchlíky, znamená to, že se o uprchlíky stát starat nemá.
Stejnou logikou dojdu k tomu, že pokud se ve státě najde někdo kdo odmítá aby se stát staral o postižené a důchodce (a to se najde), znamená to, že se o postižené a důchodce stát starat nemá.
Dobře a co s těmi důchodci a postiženými tedy uděláme? Shodíme je ze skály, nebo navrhuješ něco sofistikovanějšího?
Tvoje logika ti trochu kulhá. Důchodce a uprchlík se liší minimálně v od vedených daních. Protože máme bezplatné školství, zdravotnictví máme se starat o uprchlíky? Logika. Se nedivím..
Invalidní důchodce moc daní neodvádí ani neodvedl. Platíme daně, aby stát zajišťoval různé služby, které pak nemusíme vykonávat my osobně. Například školství, zdravotnictví a pomoc uprchlíkům. Logika funguje perfektně.
Slyším poprvé, že důchodce žádné daně nedovedl. Leda tak cikán v důchodu :-)
Svět je plný překvapení. INVALIDNÍ důchodce může být někdo i v osmnácti. A pokud pominu DPH (kterou ale zprostředkovaně platí i uprchlík), tak žádné daně odvedené nemá.
On tam píše Invalidní. Ale i ten má/měl nejspíš zde platící rodiče či příbuzné. I když máme tady jedno etnikum podobné vzhledem uprchlíkům a ti už v několikáté generaci neplatí nic. Ale to neznamená, že když už tady máme s nepracujícími zkušenost, že si musíme nabít hubu znovu. Protože pořád mě nikdo nepřesvědčil, že jsem nejdou za dávkami, to by tak netoužili se dostat do Anglie či Německa.
Palmýra je krásné starověké město. Pokud lidé odtamtud odchází jen kvůli dávkám, určitě se tam rád zajedeš letos v létě podívat. Letenku Ti rád zaplatím.
Syřanů je mezi uprchlíky už 1/3.
Když už zdrhaj tak je snad logické že se snaží do zemí kde mají nejlepší vyhlídky. Kdybys chtěl emigrovat z ČR (třeba kvůli alergii na slovanský jazyk) kam by sis to namířil? Do Maďarska nebo do Německa?
Takže 2/3 jsou to imigranti odjinud, než ze Sýrie, tedy naprostá většina.
Zajímavé je, že mají několik tisíc dolarů pro "převaděče". Proč za ty peníze nekoupí letenky pro sebe a svou rodinu a prostě nepožádají o azyl a do Evropy normálně nepřiletí? Proč "riskují" utopení na moři? Proč riskuji vyhoštění (pravda, toho se díky takovým, jako jsi ty, nemusí vůbec obávat, a to ani když budou dělat bordel sebevětší)? Proč, když už teda, nežádají o azyl v první "bezpečné" zemi (aby měli nárok na statut uprchlíka) a namísto toho bez dokladů cestují po Evropě? Proč jsou drtivá většina z nich mladí silní zdraví muži do 30 let a NE ženy, děti, "starci", kteří jsou bezbranní? Jak to, že je v těch sračkách tito "muži" tam nechávají?!? Fakt "hrdinové". Proč ti mladí zdraví silní muži nebrání svou zemi, svou rodinu TAM, případně nemakají na jejím "zvelebení"? A proč když už se tady teda o ně staráme, tak ještě mají tu drzost řvát, stěžovat si že mají jen jedno teplé jídlo denně (jejich rodiny ponechané tam napospas nemají zřejmě ani to) a házet po nás šutry?
KDYBY začala u nás válka, tak v první řadě pošlu do bezpečí svou rodinu a pak vezmu kvér a budu bojovat. A když se bude válčit např. jen ve Slezku, tak svou rodinu pošlu do Prahe a ne do Arabských Emirátů.
Další početná skupina je třeba z Iráku. Pokud to je v pohodě, pojedeš na výlet do Mosulu?
A k té otázce "proč normálně nepožádají o azyl a nepřiletí"... protože například v Turecku ambasády EU žádosti o azyl nepřijímají a v Sýrii už žádné ambasády nejsou. A do letadla je bez víz nepustí.
Když už vlezou do Schengenu tak se snaží dostat tam kde myslí, že mají nejlepší vyhlídky (captain Obvious). Ty, kdyžs měl možnost studovat tak jsi také vybral první školu, nebo jsi se snažil vybrat tu nejlepší? Tohle je úplně stejné.
Proč tam jsou mladí muži? I z ČS(S)R utíkali převážně mladí muži. Na platbu převaděčům se skládá celá rodina, takže vybírají ty, kteří mají největší šanci přežít a nějak se uchytit (což jsou nejčastěji mladí muži, cpt. Obvious).
Je tu krásná paralela s našima komančema. Proč od nás utíkali lidé? Proč nebojovali proti komunistům? Proč opouštěli rodiče? Fakt "hrdinové", ti čeští emigranti, žejo?
A co když na to, abys poslal rodinu do bezpečí nebudeš mít prostředky? Maximálně na přesun do nějakého sběrného tábora? A budeš tam s nimi rok, dva.... Nezkusíš vycestovat někam kde bys sehnal prachy na to, abys je z toho sběrného tábora vytáhnul?
"Další početná skupina je třeba z Iráku. Pokud to je v pohodě, pojedeš na výlet do Mosulu?"
- v Iráku se válčí na CELÉM ÚZEMÍ? Na výlet do Basrah, což je také v Iráku, bych jel klidně. Zaplať mi letenky a hotely a já si rád udělám výlet.
"A k té otázce "proč normálně nepožádají o azyl a nepřiletí"... protože například v Turecku ambasády EU žádosti o azyl nepřijímají a v Sýrii už žádné ambasády nejsou. A do letadla je bez víz nepustí."
- pokud žádosti o azyl Turecko nepříjmá, asi k tomu má své důvody.
- Proč teda neprchají jinam? Resp. nežádají o azyl jinde? Jordánsko, Lebanon, případně Saudská Arabia. Samé muslimské země...
"Když už vlezou do Schengenu tak se snaží dostat tam kde myslí, že mají nejlepší vyhlídky (captain Obvious). Ty, kdyžs měl možnost studovat tak jsi také vybral první školu, nebo jsi se snažil vybrat tu nejlepší? Tohle je úplně stejné."
- výběr školy a záchrana holého života je TOTÉŽ?!? To jako fakt myslíš vážně?!?
"Proč tam jsou mladí muži? I z ČS(S)R utíkali převážně mladí muži. Na platbu převaděčům se skládá celá rodina, takže vybírají ty, kteří mají největší šanci přežít a nějak se uchytit (což jsou nejčastěji mladí muži, cpt. Obvious)."
- LEŽ. z ČSSR utíkaly dost často celé rodiny. Rozhodně to nebylo 90% mladých negramotných muslimských mužů. Lidé utíkající z ČSSR byli (jsou) stejného kulturního okruhu, většinou utíkali ti vzdělanější, kteří dost často nemohli své schopnosti uplatnit v socialistickém ČS. V emigraci se drtivá většina uchytila, vypracovala se od pýky (doktor začínal mytím oken, po nocích studoval), v táborech rozhodně neházeli po nikom šutry a nestěžovali si, že nemají barevnou televizi. A už vůbec si nevynucovali "zvláštní zacházení", protože to či ono. A v cílové zemi se plně integrovali, nevytvářeli vlastní uzavřená gheta, kam se neodváží ani policie ve dne.
V Turecku je několik milionů lidí ze Sýrie a azylanty přijímá. Ten kdo nepřijímá je česká ambasáda v Ankaře. V šestimilionovém Jordánsku je milion Syřanů.
Nevíš proč Čechoslováci emigrovali do Německa a USA místo Jugoslávie a Polska? Slovanské země a v nich komunismus, to jim přece musí být kulturně mnohem bližší, ne?
Ta protiuprchlická klišé komentovat nebudu.
Nepletu.
Jugoslávie i Polsko jsou také křesťanské země. Nadto slovanské a byly komunistické. Proč tedy Čechoslováci nešli do kulturně nejbližších zemí a z komunistického a slovanského Československa šli do germánských kapitalistických zemí?
Pokud Turecko azylanty příjímá, tak kde je problém?!? Tak pomožme Turecku finančně, materiálně, pošleme tam třebas doktory. Bude to řádově levnější, než "pomáhat" imigrantům tady. A takhle pomůžeme řádově více lidem.
"Nevíš proč Čechoslováci emigrovali do Německa a USA místo Jugoslávie a Polska?"
To jsou ale naprosté blbosti, co píšeš. To je jakobys z Protektorátu Čechy a Morava uprchl před nacismem do okupované Belgie...
Hraboshi Hraboshi, ty jseš už fakt v koncích. Emigrovat z ČSSR do Polska ? Máš vůec ponětí, o čem píšeš ? A i z té Jugošky tehdy oficiálně vraceli k nám, při pokusu o emigraci, jen nebyli tolik snaživý.
Dostuduj a pak vymejšlej, jinak se tou křečovitou "argumentací" jen zesměšňuješ.
Heky: No tak jim tedy už konečně pomožme tam. Já nejsem proti. Ale nekecejme o tom furt dokola, furt to poslouchám, jak tady je nechcem, ale pomůžeme jim tam. Zatím ale žádný konkrétní návrh od odpůrců imigrace nepadl. Jaký program v této věci mají odpůrci?
Co třeba, že by vláda vybírala od každého občana ČR denně 50 haléřů na pomoc tam. A tam by se za to poskytovala pomoc uprchlíkům dle aktuální potřeby, někomu na zdravotní péči, někomu na jídlo, někomu na lepší stan, jinému na spacák? Prostě, co je potřeba.
Souhlasíš?
Já v jednom kuse od odpůrců imigrace poslouchám samé úchvatné návrhy. Jako že třeba zakažme ten island, dejme to třeba do ústavy, no jasně, tím to vyřešíme. Když nebude island, nebudou islandští teroristé. Budou to úplně normální teroristé, jako všichni ostatní teroristé. No to si pomůžeme!
Jsme proti kvótám, chceme rozhodovat sami. Sbíráme podpisy. No a když vláda řekne, že teda kvoty ne a budeme si rozhodovat sami, přesně v duchu petice, tak zase špatně. Prej zrada, či co.
A prej pomáhejme tam. No fajn. Jsem pro. Ale nikde žádný návrh jak.
Jak? Ptám se těch, kdo se tváří, že chtěj problém řešit.
"Je tu krásná paralela s našima komančema. Proč od nás utíkali lidé? Proč nebojovali proti komunistům? Proč opouštěli rodiče? Fakt "hrdinové", ti čeští emigranti, žejo?"
- opět LEŽ. V Československu žádná válka nebyla. A pokud někdo už zbraň pozvedl (bří Mašínové), tak jsou některými označováni za vrahy.
"A co když na to, abys poslal rodinu do bezpečí nebudeš mít prostředky? Maximálně na přesun do nějakého sběrného tábora? A budeš tam s nimi rok, dva.... Nezkusíš vycestovat někam kde bys sehnal prachy na to, abys je z toho sběrného tábora vytáhnul?"
- Pokud mi půjde o holý život, vezmu za vděk i nějaký sběrný tábor a nebudu hlavně držkovat. A pokud bych nebyl schopen rodinu poslat někam do bezpečí, tak budu bojovat proti okupantům. Ne jako poseroutka utéct a rodinu v těch sračkách nechat (což bys evidentně udělal ty)
Do Německa, ale protože je mi (zatím) kulturně bližší. Podle této logiky by oni měli imigrovat do Kuvajtu či tam někam.
Jaké jsou jejich nejlepší vyhlídky? Proč si myslíš, že chtějí právě do Německa?
V Německu je, alespoň podle titulků, které jsem viděl v novinách při pondělní nákupu, také zrovna nevítají s otevřenou náručí, tak proč se tam cpou? Vždyť takové Španělsko jim musí být, vzhledem k historii, blíž.
Já se staral o své důchodce rodiče, Heky o svého syna. A ty?
Za prvé já se ptám na invalidní důchodce a na postižené.
Za druhé vám na tu vaši péči o důchodce a děti přispívám z daní. Nebo snad neberou důchod a rodičovský příspěvek? Nechodí do školy?
Jaký přínos pro naši zemi budou mít tyto v brzku desítky tisíc muslimských imigrantů (téměř samí mladí muži)?
Jaký přínos pro naši zemi mají invalidní důchodci (přibližně 433.000) a postižení?
Jaký přínos pro naši zemi mají blonďáci z Prahe?
Hodně lbej a ubohej argument, ale dobře.
Jsou zdejší. Ze zákona pojištění. Taková loterie, víš ? Kdyby byl dotyčný zdravý, s největší pravděpodobností by si rád vydělával vlastní prací. jenže bohužel, vytáhnul si kratší sirku, takže se veze v tom solidárním pojištění.
A protože máme přes 4OO tisíc těhle důchodců, je to argument pro přijetí dalších tisíců pobíračú dávek ? Kde se budou na to brát peníze ? Snížíme stávající dávky a důchody ? Zvýšíme daně ? Jiné cesty asi nejsou.
Já bych třeba přestal investovat do cyklistické infrastruktury, případně do rómských asistentů.
Staras se nepřímo, ale přímo my, ty ne. Já mluvil o duchodcich versus uprchlíci. Tak neodpovidej invalidním důchodcem. Nota bene,o kolik těch obyčejných důchodců přímo se staras, ze obhajuješ péči o uprchlíky. (stále dokola jak s nechapavym)
Jeden ks, zatím zcela samostatný.
Kolik je uprchlíků, kolik invalidních důchodců? Jsou s nimi spojená rizika ekonomická, bezpečnostní, epidemiologicka, morální?
Uprchlíků zatím tisíce, invaliďáků kolem půl milionu. Uprchlíků je o dva řády méně.
Uprchlíků je snad kolem 250000.Invalidni důchodci nejsou teroristi aspoň nevím, že by proti nim zasahovala policie. :-)
80 procent uprchliku z Afriky je potencionalnimi nosiči nákazy (ze by např. AIDS.?) Své invalidní důchodce ekonomický jsme schopni horko těžko unést. Pro uprchlíky však zdroje jsou? Atd.
Čtvrt milionu???
To jako u nás?
Vloni u nás žádalo o mezinárodní ochranu 1050 lidí. Z toho nakonec azyl dostalo 82 lidí a doplňkovou ochranu 294 lidí.
Budeme si muset přiznat, že o tu naši zemičku azylanti moc zájem nemají. Ti vysloveně ekonomičtí se nám obloukem vyhnou a ti, co ochranu hledají jedou tam, kde už je nějaké jejich komunita, která jim pomůže právě překonat tu dobu azylového řízení a postará se o ně přímo, třeba tím, že u nich doma můžou bydlet a stravovat se.
250000 všech, ne jen u nás. Komunita je tam, kde je hustější sociální síť.
Čtvrt milionu všech?
Všude?
Tak málo?
http://neviditelnypes.lidovky.cz/evropa-lidska...
To bude, Zazvure, asi nějaký omyl. Já o žádných našich emigrantech ani důchodcích nemluvila. Ani slovem jsem se nezmínila, natož abych něco porovnávala.
Já se pouze ptala na to číslo 250 000 uprchlíků, nic víc:-))
Islámský stát a islamismus nemá nic společného s islámem, to je náboženství klidu a míru!!! Muslimové jsou ve většině přátelští lidé a vítají návštěvy. Rádi vás ubytují a nakrmí. Díky dobré muslimské výchově. Oni dělali pitvy v době, když ještě křesťani pobíhali jako barbaři na koních v lesích Evropy. Oni zachránili antické spisy. Jak říkal pan profesor Milan Kohout u Jílkový, každý posraný běloušek by měl do svého bytu vzít jednoho muslima a živit ho, za kolonie, za všechno, co sme jim napáchali. Všichni máme morální povinnost vzít k sobě jednoho muslimské muže, protože ženy většinou neutíkají a děti také ne. Naše sestry, manželky a dcery jim budou dobrými hostitelkami!!
Podle všeho naše země unese tak 2-3 miliony uprchlíků, takže do každého bytu či domu tak 1 uprchlík. Jsme až moc bohatí a naše bohatství pochází z kolonií. Musíme jim to teď vrátit, je to naše morální povinnost!!!!!
Nesmyslně poměřuješ dvě naprosto odlišné okolnosti. Sám to dobře víš, ale voloviny píšeš dál.
Z toho srázu měli hodit předně tebe. Když už se teda tvůj fotr nevycákal do záclon, čímž by opravdu prospěl lidstvu.
DEJ CHLAST! https://youtu.be/l1aLtBSh2w8
Nejvíc ses nepřímo staral v roce 2004.
http://www.statistikaamy.cz/2015/03/uprchlikum...
O ty jsem se staral přímo (Dimitrij s rodinou sem prchnul před válkou). ;-) (jeho dcera se vdala za mého bratrance)
Pak je vše v pořádku, pak víš se dá starat přímo i nepřímo a že se to tak zde už léta dělá. Nejhorší je ten první rok v době azylového řízení, kdy žadatel ze zákona pracovat nesmí.
Proto Dimitrij o azyl a péči nezadal aby mohl dělat (brusic nástrojů) a spolehl se na své ruce. Jeho paní je kadeřnice. Trvá to jenom pul roku. Oba se moc touží vrátit ale zatím nemají kam
Ale o takové uprchlíky sluníčkáři a všechny ty začleňovací multi kultulturní neziskovky a organizace vůbec nestojí! Z nich jim totiž nekápně ani kačka!
To si mi připomněl dávnou historku jak jeden náš známý naštval začleňovacího agenta, když si začal sám aktivně hledat práci.
Došlo to tak daleko, že mu ten pracovník citoval z Bible: "Pohleďte na nebeské ptactvo: neseje, nežne, nesklízí do stodol, a přece je váš nebeský Otec živí."
tím nebeským Otcem ale určitě nemyslel Babiše ale EU ;-)
No a zcela běžně ty nelegální a ty, co k nám přešli po souši vracíme, do země, ze které k nám přišli, pokud je u nás zadržíme. Na základě mezinárodních dohod.
Nebo ne?
Jo? Pak v čem je problém, zřejmě píšou nesmysly. O Maďarsku, Rakousku Calais... Lumpove, a já málem naletěl. Je to podle dohod.
Můžu se zeptat?
Máš nějaká data, kolik z těch co jsou při tranzitu do cílové země u nás zachycení, u nás taky zůstane? Kolik jich vracíme? Kolik z nich vyřkne na našem území onu formulku "žádám u vás ochranu?
Jenomže když nějaký pomatený demagog tvrdí, že by si měl každý vzít domů jednu rodinu a starat se o ni, tak samozřejmě se budu ptát kolik jich má doma on sám.
Je ale rozdíl jestli se budu starat o člena rodiny, vypomáhat někomu kdo celá léta tady pracoval a odváděl daně, nebo pracovat bude a platit daně a nebo se start o někoho kdo sem přijde, nic neumí, nic dělat nebude a bude jen vyžadovat plné zabezpečení. Co za to státu a společnosti dá?
Přes Středomoří do Evropy letos přicestovalo už 137 tisíc uprchlíků
http://zpravy.idnes.cz/pocet-uprchliku-ve...
Ze Sýrie, kde je dejme tomu válka a dali by se tito považovat za uprchlíky (ovšem ale kdyby se v drtivé většině nejednalo jen o muže), je 1/3, tzn. nějakých 91 tisíc jsou čistí imigranti (z čehož jsou opět v drtivé většině zdraví dospělí chlapi). A až na vyjímky jsou to všichni muslimové.
Další tisíce (desítky tisíc?) přicházejí z Kosova (kosovští albánci; to jsou například ti, kteří v pondělí házeli na auta kameny a řvali při tom „Alláh Akbar“ - což zajisté opět nemá s islámem vůbec nic společného) http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/373700...
Na ČR to vychází 4000+ převážně muslimských mužů jen za první pololetí tohoto roku...
Jaký přínos pro naši zemi budou tyto v brzku desítky tisíc muslimů? Teda krom zisků "entobyznisu", tj. všemožných "začleňovacích" neziskovek a agentur.
Hlavně, že na nemocné české děti se "musí" sbírat víčka od petek, protože "zdroje nejsou" (finance)...
Primární hrozbou pro Evropu ale nejsou ani tak imigranti, ale sluníčkáři...
Problém nám způsobují naši + EU politici.
Takřka nepropustná je hranice s Ruskem (s UA). Směrem ke zbytku světa není EU nijak chráněná.
Řecko, Itálie, Francie, Španělsko dělají něco, kromě odchytu a dovozu migrantů?
EU je bezzubá. Mocní předvádějí, že umějí jen kecat (a naříkat)
Zatím jsou sluníčka u kormidla
... a směřuje to k ´řeckému modelu´ ...
Jedna vláda kecá a rozhazuje a ta po ní to ods.e. Vláda, co to způsobila (nyní v opozici) kritizuje tu stávající, že nedokáže rozvrat (jí způsobený) vyřešit.
Ne jen v Řecku. Takovej Kalousek, co není ´u kormidla´ ví co by vláda měla dělat. Když to mohl dělat sám, nepřišel na to
Dnešní reklamní nabídka jedné cestovky... :)
1. Tuniská vláda se rozhodla sestavit novou policejní jednotku účinnou výhradně k ochraně turistů. Zdroj www.idnes.cz
2. Islámisté chystají děsivé útoky v Británii i dalších západních zemích, prohlásil premiér Cameron. Zdroj www.novinky.cz
3. Řecko, neděle 28.6.2015: Bankomaty nefungují a manažer hotelu v Athénách po nás chce zaplatit v hotovosti. Zdroj The Wall Street Journal
Aktuální nabídka 195 chat a chalup v ČR a SR na horách i u vody se slevou až 49%. Levnější už to nebude…
Zadní radar na kolo ;-)
http://garmin.blogs.com/my_weblog/2015/07...
Cena tedy moc nepotěší :-/
Na co je to dobrý ? Aby byl dotyčnej vyděšenej z každýho auta za sebou ? :-))
To snad je lepší zrcátko, když už.
Me zaujalo, do kolika temat uz se vloudilo islamsky resitko. Nevite nekdo, jak se vypestujou okurky hadovky v tom igelitovym obalu? Vnuci mi neveri, ze specialni zalivkou.
Samozřejmě, že si vymýšlíš. To se dělá tak, že se květ zasune do igelitové roury a když ji okurka vyplní, tak se ušmikne. Tím se zároveň vyřeší obal, skleník i ochrana proti škůdcům. Takový chytrý chlap a tohle neví.
http://www.reflex.cz/clanek/zpravy/64963/lesni...
Jj, nezávislost není zadarmo...
Hele, Kelly family znovu na scéně ? :-)
Sice trochu přehnané a ne zas tak odpovídající skutečnosti, ale jinak pěkné pokoukání.
http://imgur.com/gallery/3kDqX
Takových peněz vyhozených do stoupy :-(
http://worldtruth.tv/man-noticed-this-abandoned...
Do čeho jsou někteří lidi ochotni nacpat své vlastní děti...
http://www.uamk.cz/item/3691-test-dětských-vozíků-za-jízdní-kola
To je tak když výrobce i drahého produktu nakupuje co nejlevnější materiál.
Zajímalo by mě, jak se to ti lidé mají dozvědět, když výrobce nemá za povinnost informovat o složení.
Navrhuji nějakou EU iniciativu, která uloží výrobcům čehokoliv přikládat atesty na všechny použité materiály. Sice to třeba u aut bude bichle jak telefonní seznam, ale spotřebitel se bude moci informovat a rozhodnout.
Dneska mě zaujala anabáze na celnici. Zákazník k nám poslal slévárenskej model ze státu mimo EU. Tak se clilo, nejjednodušší cesta. Kus hliníku, na něm kousek dřeva. Hlavu jim to motalo víc než hodinu. A poctivou půlhodinu se dva celníci radili nad tím, jestli to zařadit položkou do hliníkového odlitku, nebo ostatního hliníku. Pointa je, že na oboje je stejná šestiprocentní sazba a při minimální celní hodnotě na proformafaktuřa nás nakonec stáhli o brutálních 313 Kč ! To se státu na vejplatách těch dvou sakramentsky vyplatilo :-))
Že jsou lidé, kteří se nebojí problémy popsat otevřeně, bez zbytečné "korektnosti" a ještě to poslat socialistickému premiérovi.
U nás je to naštěstí zatím trochu lepší, než v Mojžíři, nebo nedej bože v kdysi výstavných Předlicích. Ale zkušenosti s neplatiči a primitivní agresí už máme taky ...
http://ustecky.denik.cz/zpravy_region/zakony...
Cestou z práce jsem si řekl že petrpovi, co by železničnímu nadšenci, vyfotim vagónek před firmou "RYchlá KOla". No neni to nádhera?
A jednu fotku přidám pro naše "sluníčkové" přátele - šly okolo zrovna obyvatelky přilehlé Krátké ulice. Ta starostlivá maminka pěti dětí zrovna vychovávala jedno z děvčátek: "na toho cygana si kroutila pyčou, tě zabyju!" ...
Ta "maminka" je která? V černém, červeném nebo zelenožlutém?
Hele, nech si ty rasistický poznámky o barvách. Je to ta co tlačí kočárek.
Teď se někteří z nich nazývají vnitřními migranty:
http://decinsky.denik.cz/z-regionu/zakony-nam...
Jé, ten je krásný. A to nýtování!
Já bych řekl, že to je normální rozhovor rodičů s dítětem, slýchávám podobné ve Šluknově často. I když častěji slovo "pyčo" (případně s nějakým přívlastkem) slyším spíš jako láskyplné oslovení dítěte matkou než jako označení nějaké části těla. Myslím, že postupně nahradí dnes již zastaralé oslovení dítěte "hajzle zasranej".
v čechách se prý běžně používá označení holčičky kurvička. To my na moravě nemáme.
Před měsícem jsem tu psal o zmršeném informačním europanelu.
http://www.nakole.cz/diskuse/19653-co-vas...
Dneska mi odepsali:
"O této chybě víme a na nápravě pracujeme, tabule bude vyměněna. Rád bych vám sdělil fakt, že veškeré tabule byly realizovány se studenty
a profesory ústecké univerzity UJEP z oboru geografie. Bohužel se i tito lidé mohli někde zmýlit.
Přejeme vám příjemný den,
NS Zapomenuté pohraničí."
Tak oni to byli dokonce profíci geografové !!! No to je ještě větší ostuda, než jsem si myslel původně.
Ale na místě už to nějaký saský turista opravil fixkou.
Počkej, profíci a z UJEP? To není oxymoron?
To mě vysvětlete:
http://auto.idnes.cz/skoda-versus-volkswagen...
já myslel, že když je to nakonec jeden koncern, tak je jedno, že někdo je uvnitř koncernu lepší a jiný ne, že důležitý je výsledný součet, že každý chvilku tahá pilku.
Furt je Škoda jen koupená dvojka a wagen je JEJICH děcko. Navíc ze škodovky budou mít něco navíc až ti nejvyšší. Ti vysocí přímo z VW mají ve škodovce víceméně jen tu konkurenci, která ukrajuje z koláče. Ale vliv určitě doma mají.
OK, to chápu. Tak proč hochům ve Wolfsburgu neřeknou ať laskavě se přestanou cpát klobásami se zelím a pivem a jedou se podívat do Boleslavi, jak se to dělá, proč místo toho chtějí tu Škodu přidusit?
Tak já si stejně pořád říkám, že můžeme bejt rádi, že to nekoupili Francouzi a neudělali z toho výrobnu nižších tříd, nebo nedejbože někdo nezprivatizoval pěkně po sousedsku z naší vlasti a nepřivedl to někam k výsledkům Lady :)
Když se na to podívám tak jee to vlastně tak trochu podobný situaci nás městských cyklistů, jezdíme po silnicích pro auta a pak nastává hrozné divení, kolik stojí pruh asfaltu na cyklostezku, když na silnicích to máme " zadarmo" a všechny náklady jdou za těmi oškliváckými " automobilisty a jejich lobisty :)"
Prostě Škodovka je dle němců mazanější v tom, že víc využívá moderní koncernové platformy, ale na druhou stranu nějak ten koncern zapoměl říct , že Škodovka ve srovnání s ostatními dcerkami je přínosem v motorech a převodovkách a že přechod na kvalitu byl podstatně rychlejší než třeba ve Španělsku.
Navíc je to samozřejmě i určité vymezení se vůči " starému svrženému vedení Wolsburgu", které to dělalo tak dobře, že se prostě musí nějaká hnida najít i za cenu, že je to takový trochu blábol o vnitřní konkureci.
Ale co u nás si někteří kobliháři a zdrojejsoucáři s tím poukazováním na chyby jejich předchůdců vystačí u nás klidně i několik let a ani nemusí plnit vlastní program...
http://hobby.idnes.cz/soutez-prooravadlo-na...
Jak tak koukám na svůj stroj, zdá se, že jsem zvolil naprosto opačný postup
Z ´čerta
http://www.agroseznam.cz/cz/agrobazar/detail...
Tern Joea? ´sem myslel, že´s ho koupil hotového ...
Než jsem z Pepíka udělal kolo, připomínal spíše to ruchadlo bratránků Veverkových...
Teď má Pepíka v parádě malá v Rakousku, připravuji se mentálně na druhou fázi rekonstrukce
Vidim, ze bolsevnickej system DODO slavi comeback. :-))
Duch Přemka Podlahy nesmazatelně patří do národních kulturně-ekonomických hodnot :-)
Ale ten prece se systemem "Dodelej doma" nemel nic spolecnyho. Nebo jo?
Ale také i když on spíš prosazoval "udělej doma", protože se to v obchodech nedalo koupit.
Pobavilo asi více, ale zajímavé je to také dost ;-)
http://hobby.idnes.cz/vretenova-sekacka-jako...
Něco pro ještě dokonalejší barevný tuning kola ;-)
https://www.canyon.com/en/accessories/#category...
Asi už jsem ohledně sledování novinek trochu pozadu, ale tohle vidím fakt poprvé...
http://www.mesec.cz/clanky/prakticke-rady-na...
http://www.mesec.cz/clanky/na-reklamaci...