reklama

Ebike BULLS

má niekto skúsenosti s týmto e bikeom?

http://starbike.sk/shop/bulls-e-stream-fs-3-2015/

páči sa mi viac ako Haibike, tak sa pýtam.

Dik za info

[ Reagovat ] [ Zpět ]
Datum: 24.06.2015
Autor: wamp
  • Re: Ebike BULLS

         

    Docela bych si i vsadil, že na tomhle trhu se neprodal ani jeden kus. Jinak ale to vypadá parádně, souhlasím.

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 25.06.2015
    Autor: Robikl
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Ebike BULLS

           

      prave som sa bol povoziť na
      http://rotwild.de/en/e-mtb/r-q1plus-fs-27-5
      ale 27,5 je nizky. Ťahá celkom fajn, le čakal som od neho za tie peniaze viac. najmä má malu stredovu šajbu a neda sa roztočiť na viac ako 45....na mojom pelsse dole tym istym kopcom idem 60...asi preto, že je 29"

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 14.07.2015
      Autor: wamp
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Ebike BULLS

             

        1,5 palce na kolech ti určitě neudělají rozdíl 15 na rychlosti. To bude i něčím jiným. Nezapomněl si třeba přeřadit :-))

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 14.07.2015
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
        • Re: Ebike BULLS

               

          no tento ma aj strednu šajbu 38 zubov a môj starý ma 44...tak asi tam je ten rozdiel

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 14.07.2015
          Autor: wamp
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Ebike BULLS

                 

            A to je problém vyměnit převodník když nevyhovuje?

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 14.07.2015
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
            • Re: Ebike BULLS

                   

              pri tychto ebikoch prichadzaš o zaruku..a vykon motora je "vraj" presne na taky počet zubov

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 14.07.2015
              Autor: wamp
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Ebike BULLS

                     

                No jo, to si musíš nejdřív vyjasnit jestli chceš jezdit lehčeji do kopce nebo rychleji z kopce.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 14.07.2015
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé -1
              • Re: Ebike BULLS

                     

                To je blbost... jednak je tam, jak už jsem psal rozteč 104 jako na spoustě jiných klik, takže si tam dáš co chceš, nanejvejš neseženeš kryt na ty velký pily kryt, což celkem nevadí.
                A sladění motoru s převodama nemusíš řešit, on si převod přečte sám a přizpůsobí se, otáčky kola i klik zná, zná i sílu na kliky, rychlost. Pouze obvod kol se zadává. Software s tím pracuje stále, není důvod aby změna převodníku měla vliv na motor, kterej navíc při 50 km/h stojí.

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 14.07.2015
                Autor: e-totem
                Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Ebike BULLS

                       

                  dik, potešil si ma.nevieš mi poradiť nejaky 46zub na tento ebike?
                  http://www.bulls.de/bikes/show/e-stream-fs-3/

                  vojde sa tam taky velky tanier?

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 15.07.2015
                  Autor: wamp
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Ebike BULLS

                         

                    Originál pro dvojpřevodník dělá FSA (Metropolis), ale max 44 zubů, v tomto případě tedy potřebuješ WB324-44T velkej a WC076-30T malej.

                    Někdo mi tu momentálně zašantročil shimano nový katalog, tak nevím jistě, ale podle mě ani oni pro XT nemají větší než 44 na dvojpřevodník. Tím pádem je limitní XT přesmykač, který tam mají.

                    Jestli se vejde kvůli řetězové vzpěře, to netuším, protože z pochopitelných důvodů nemám výkresy rámu :D - ale hodily by se

                    Určitě se najde na netu nějaká malovýroba speciálů, ale u těch dvojpřevodníků bych se na to moc nespolehal. Tato třída kol, na úrovni XT a pod. tak velké převodníky nikde nepoužívá , takže se to nedělá. Jednopřevodníky jsou, ale mají jinak profilované zuby, nechodil by ti přesmyk.
                    Ten ti ale zatím stejně chodit dokonale nebude v zátěži, na propojení motoru s gearsensorem se teprve pracuje

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 15.07.2015
                    Autor: e-totem
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Ebike BULLS

                           

                      dik za odpoveď, ak ho konečne dostanem, tak to hned budem riešíť...38zub je malo, 44 mam teraz a som relativne spokojný.

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 16.07.2015
                      Autor: wamp
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  •      

                    Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

                    Datum: 15.07.2015
                    Autor: e-totem
    • Re: Ebike BULLS

           

      myslite že to bude fungovať?
      http://www.ebiketuningshop.com/e-bike-tuning...

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 14.07.2015
      Autor: wamp
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Ebike BULLS

         

    Jo, jel jsem na tom. Je to totiž motor který použijeme v nových kolech COMP.
    Tenhle model (nebo jeho prototypová verze) se používal i jako demonstrátor u výrobce pohonu, kde jsem měl možnost ho otestovat i jinak než ve výstavní hale.
    Jeden funkční prototyp našeho kola ve verzi 27,5 máme, není problém si ho přijet vyzkoušet. Je to ale hardtail. Start prodeje snad do konce července, verze 27,5 MTB, 700c cross, zatím.
    Měl jsem ho s sebou i na Bikefestu v Kálnici, škoda žes se neozval dřív, tam se dalo testovat dost slušně.
    První z našich prototypů dostal na test i Rebelbike, můžeš kouknout na jeho web

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 25.06.2015
    Autor: e-totem
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Ebike BULLS

           

      Jak je to vyřešeno strojně? Jen motor ve středu,nebo nějaká převodovka?

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 25.06.2015
      Autor: magic1000
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Ebike BULLS

             

        Vyřešeno je to Magiku viz níže, klasická koncepce. Tedy motor a za ním převody ve více stupních přes volnoběžky na převodník atd.
        Motor sám je údajně upravený léty ověřený motor používaný pro elektrické posilovače řízení evropských aut.

        Motory ve středu dělají Číňani, ale nebylo to zatím nikdy nic moc ( ještě tu mám někde dva schovaný). Většinou tam trpěly osy a ložiska... a je to vošklivý. Nicméně, byl to první motor s kompletním trojpřevodníkem, poprvé jsem na něm vyzkoušel myšlenku řízení pohonu při řazení, později rozvinutou až na dnešní Gearsensor... :D

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 26.06.2015
        Autor: e-totem
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Ebike BULLS

           

      dik za reakciu,
      je ten motor dobrý? a vyrovná sa yamahe z haibiku? a chcem 29"

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 25.06.2015
      Autor: wamp
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Ebike BULLS

             

        Motor mi připadá velice povedený, podle mě převyšuje Bosche, takže Yamaze se jistě vyrovná. Proti asijské produkci obecně má výhodu ve velmi tuhém uložení v rámu plus celý motor obepíná duralové pouzdro zavařené do rámu. Drží na šroubech v nálitcích což je právě ta výhoda proti asii, kde se používají svorníky skrz U profil, což se časem uvolní a vůle nejde vymezit.
        Převody uvnitř jsou poněkud unikátní, protože první stupeň za motorem je řešen ozubeným řemenem, podobně jako rozvody u auta. Druhý stupeň je ozubenými koly. Výhoda je eliminace zvuku, přenášeného přes převody, řemen tlumí torzní kmitání. Ve výsledku je pohon velmi tichý a bude nejspíš odolný.
        Proti Boschi má výhodu v klasickém převodníku o běžné rozteči 104 mm, lze tedy použít libovolný od jiných výrobců, pokud někdo chce ladit. Unašeč (čtyřpacka) má pozice pro druhý převodník, opět standardní rozměr.
        Displej a další se může lišit podle distributora, dostává se na trh více kanály. Výrobcem je německá firma Brose. Sami jej však prodávají napřímo zatím jen skupině ZEG, která vlastní mimo jiné Bulls, je to momentálně největší koncern na kola v Německu. Dále tyto motory distribuuje firma BMZ, což je jinak výrobce baterií a Continental , ten použijeme my. Každý z distributorů má svoji výbavu, tedy ovládání, displej, baterie atd.
        Ovládání Conti je kvalitně, poměrně střízlivě vyřešeno, nabízí 4 stupně + nula + tlačení. Dále základní údaje,baterku, čas, rychlost, trip, průměr, max. atd.
        Ostatní to mají vesměs podobné, v jiných designech.
        Chování pohonu je podle mého velice příjemné, je to jeden z těch co se chovají přirozeně a není třeba nic řešit. To je ale věc názoru, chce to zkusit projet. Já jsem ocenil hlavně v terénu jeho nenápadný ale velice účinný projev, není problém ani rozjezd z místa do poměrně velkého svahu na kamení. Na Inovec z Kálnice a zpět jsem se dostal asi na 75% baterie, mimo asfalt celou trasu, průměr 21 km/h. Převody 38/34-11,kolo 27,5 MTB Schwalbe Rapid Rob,vidle Suntour XCR.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 26.06.2015
        Autor: e-totem
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Ebike BULLS

               

          tak to bolo priam vyčerpávajúce:-) dik. ak by si mal možnosť ako uplný amatér , kupil by si ho? aj ked ja chcem 29"

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 26.06.2015
          Autor: wamp
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Ebike BULLS

                 

            Vyčerpávající to možná bylo,ale podle obrázku tam místo na nějaké převody a řemeny nevidím. Tak jak je to? Pouze motor součástí středu,nebo víc. Je někde nějaký řez,nákres?

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 26.06.2015
            Autor: magic1000
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Ebike BULLS

                 

            Popravdě, asi jo. Pokud bych měl i zkušenosti z testů a podobně, pak asi taky jo. Zatím jsem s lepším pohonem nejel - ale pozor, tohle je silně individuální záležitost, takže to neber jako dogma.
            Já preferuji pokud možno skryté a lehké, úsporné pohony reagující tak, abych pokud možno nemusel nic přepínat a prostě jezdil. Pohon nesmí tahat kolísat ani jinak otravovat.
            Ideálně kdyby neměl displej, ale to radši nikde neříkám, protože to je dneska to nejdůležitější... :D.
            Tento motor většinu toho splňuje, navíc ten rám s integrovanou baterkou co mají je prostě nádhera, lehký, tuhý, není o čem.
            Ta cena je podle mě ve svý třídě naprosto OK

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 27.06.2015
            Autor: e-totem
            Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Ebike BULLS

               

          Vypadá pěkně hmotnost,baterka 0,5 Kw,komponent atdatd.Ale ta cenovka je strašidelná to moc nadšenců nekoupi.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 27.06.2015
          Autor: baba500W
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Ebike BULLS

               

          http://www.bulls.de/technology...

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 27.06.2015
          Autor: wamp
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Ebike BULLS

                 

            Pěkné pêkné http://www.bulls.de/en/bikes/show/e-stream-fs...

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 27.06.2015
            Autor: baba500W
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Ebike BULLS

                   

              keby bol na 29"

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 27.06.2015
              Autor: wamp
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Ebike BULLS

                     

                však je : http://www.bulls.de/en/bikes/show/e-stream-fs-2/

                My zatím 29 neplánujem, až podle prodeje

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 27.06.2015
                Autor: e-totem
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Ebike BULLS

                       

                  Na takovém kole se nedá jezdit do šenku. To je o ničem :-)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 27.06.2015
                  Autor: magic1000
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Ebike BULLS

                       

                  ako tak pozerám tak rozdiel medzi FS2 a FS3 je len v komponentoch, váhe a cene...motor je rovnaký...oplatí sa investovať o 1500ečiek viac do FS3ky? aj keď na trojke sa mi viac páči tá vidla..

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 27.06.2015
                  Autor: wamp
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                  • Re: Ebike BULLS

                         

                    Jo, to je samozřejmě těžký říct. Tohle už je dost osobitý a málo kdy se najdou dva, co se shodnou... V tom jsi sám :D
                    Můj názor je, že osobně bych u 29" spíš šel do hardtailu s lehkou Foxou, ale to je jen názor jednotlivce.
                    A proč vlastně 29 a ne 27,5 ? Pro Trail celopero mi ta 27,5 přijde taková příjemnější, ovladatelnější.

                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                    Datum: 27.06.2015
                    Autor: e-totem
                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                    • Re: Ebike BULLS

                           

                      chodievam dlhšie trasy a tam je len šotolina a lesné cesty....neskačem, ani nerobim žiadne zjazdy...a na dlhšie trasy mi viac sedí rychlejšia 29ka..a nemôžem hard..mam titanove platničky v krčnej chrbtici..doktorko povedal, že ak , tak celopero

                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                      Datum: 27.06.2015
                      Autor: wamp
                      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Ebike BULLS

                             

                        Celopéro bude mastná cena. No co už,zdraví je cenější

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 27.06.2015
                        Autor: magic1000
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Ebike BULLS

                               

                          5000 je dosť...ale dufam že posluži, len som počul, že ročník 2016 má priniesť v ebikoch nejake prelomové novinky

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 27.06.2015
                          Autor: wamp
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                      • Re: Ebike BULLS

                             

                        Tak to pak jo, v tom případě bych asi řešil jen váhu a vybral mezi těmi FS 2/3.
                        Ono totiž to oboje naprosto splňuje zadání a pokud si časem vymyslíš nějaké změny komponentů, jako řazení nebo perování, brzdy, náby,představce... tak je snadný to změnit. Důležitej je rám, aby ti pasoval a byl ti příjemnej , protože s tím nic nenaděláš, ale když ti bude sedět, tak už pak si na něj můžeš naházet co se ti líbí.

                        Skoro bych řekl, že máš rozpočet i na nějakej speciál od Duratecu, kdyby už teda sis chtěl udělat fakt něco osobitého.

                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                        Datum: 28.06.2015
                        Autor: e-totem
                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Ebike BULLS

                               

                          no ja stavať sam nechcem, kupim len hotový a podla možnosti kvalitny ebajk 29"

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 28.06.2015
                          Autor: wamp
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Ebike BULLS

                               

                          jedine ak by ten špecial bol na motor:-)

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 28.06.2015
                          Autor: wamp
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Ebike BULLS

                                 

                            No, a ten Bulls je dostupnej, zkoušel jsi?

                            Ten rám je vážně parádní, podle mě. Má ho myslím ještě Rotwild R.E1

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 29.06.2015
                            Autor: e-totem
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Ebike BULLS

                                   

                              do desiatich dni ho ma mať v kamennom obchode v Prešove, tak ho pojdem odskušať. ten Rotwild je krasny, ale ešte drahší...a 29" je len hard

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 29.06.2015
                              Autor: wamp
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Ebike BULLS

                                     

                                Tak pak poreferuj jak to šlo

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 30.06.2015
                                Autor: e-totem
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Ebike BULLS

                                       

                                  dufam, že do piatku pride a ak všetko pojde , tak v sobotu jazdim na Sliezky dom

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 30.06.2015
                                  Autor: wamp
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                        • Re: Ebike BULLS

                               

                          previezol som sa na viacerych 29" s yamahou aj boschom a rozhodol som sa pre tento:


                          http://www.radfachmarkt.de/bulls-e-stream-fs-29...

                          ak je tam taka bateria tak sa to možno oplatí.

                          názor odborníkov?

                          do konca buduceho tyždňa by som ho mal mať doma

                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                          Datum: 10.07.2015
                          Autor: wamp
                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Ebike BULLS

                                 

                            Blahopřeji a ať ti to slouží. Do hustýho terénu asi super kolo.
                            Jak se z toho vyndavá baterka?

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 10.07.2015
                            Autor: Robikl
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Ebike BULLS

                                   

                              dam vedieť, ešte som ho nemal v ruke.....a tu v Rakusku mi povedali, že 140 km na strednej pripomoci nieje problem

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 10.07.2015
                              Autor: wamp
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                              • Re: Ebike BULLS

                                     

                                Při kapacitě 17Ah je to 4,4Wh na 1km když odpočítáš 2Ah (to je zbytek ke dnu aby to nešlo až na nulu) tak těch 140km neudeláš a pokud ano tak hodně za svou sílu.
                                140km rovina taky není v naši zemi až tak častá, tak že se to scvrkne na nějakých 100km což je dostačující.
                                Dále 1000cyklů u li-onky je silně přehnané číslo
                                Než to 1000x nabiješ tak baterie zchátrá věkem.

                                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                Datum: 10.07.2015
                                Autor: Bobbob
                                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Ebike BULLS

                                       

                                  dik za názor, aj ja myslím,ýe1000je prehnane čislo. Jazdim do 100 km trasy, tak by som mal ostať ešte kapacitne na nejakej rezerve

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 10.07.2015
                                  Autor: wamp
                                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                • Re: Ebike BULLS

                                       

                                  Ono to Bobe moc nežere, přitom to ale docela jede. My máme baterku 11,6 a abych ji najednou vyjezdil, na to jsem zatím neměl zadek. Pomáhá ale fakt jen když je potřeba, takže je věc názoru, jestli to někomu vyhovuje. Já to spíš oceňuju, že ten pohon neobtěžuje, ale vím že jsou lidi kteří si to představují jinak. Je jich mezi zákazníky cca polovina. Tato kola s citlivým pohonem oslovují spíš aktivní cyklisty zvyklé spíš na sportovní využívání kola. Takoví ale většinou neplánují extra dlouhé trasy, spíš mají rádi technické pasáže.

                                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                  Datum: 10.07.2015
                                  Autor: e-totem
                                  Hodnocení: +2 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                  • Re: Ebike BULLS

                                         

                                    Jasně tomu rozumím, onehdy mně jeden kolega s boschem tvrdil že ujede na 8Ah baterií 160km.
                                    Pak z něj vypadlo že povětšinu to má vypnuto:-)
                                    Reálně na to ujede nějakých 35-40km.
                                    Byl bych rád kdyby prodejci uváděli dojez na maximální dopomoc ale to by asi toho moc neprodali:-)
                                    Dojezd rozumím s přípomoci motoru a né vlastní silou.
                                    Čili když motor nepomáhá pak to nemohu ani počítat jako přípomoc:-)
                                    To se týká i výše uvedeného stroje.

                                    [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                    Datum: 11.07.2015
                                    Autor: Bobbob
                                    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                    • Re: Ebike BULLS

                                           

                                      No, to je torzní řízení... je to tam tak trochu opačně, čím víc na něj tlačíš, tím víc sežere, pokud jedeš naopak volně, tak se je schopen stáhnout na minimum i když tam máš nastaveno maximum.
                                      Chce to uvádět asi i průměrnou rychlost, u těchto systémů, případně nastoupaný metry (ne převýšení trati, ale jen stoupání)
                                      Když jsme v květnu jezdili na Bikefestu v Kálnici, Garmin tam půjčoval GPS logery. Já sám jsem najel za 2 hodiny průměr 21 km a nastoupal něco přes 500 m, vše v lese. To bylo na našem Compu.
                                      Kluci co si tam půjčovali kola na Boschi nebo Impulsu a Yamaze vykazovali podobné hodnoty a ti mladší sportsmeni ještě daleko vyšší. Jeden co tam přijel na maraton a kecali jsme nahoře na kopci řekl, že na svém kole je schopen jet až kolem 18 km/h v daném terénu, což tam dával když si najížděl nějaký úseky cvičně. Na půjčeným kole na boschi (myslím scott) mu gps ukázala průměr 26 asi na 16 km (kola se půjčovala na hodinu).
                                      Přesto že kola nikdo nešetřil, tak se nikomu nestávalo že by někdo vrátil kolo s baterkou pod půlkou, kolegové od konkurence mají přitom na boších v MTB baterie většinou pod 10 Ah.

                                      Prostě tahle kategorie elektrokol je trochu jinak, jde o to aby se na tom dalo vyjet na sjezdovku rychlostí vedle jedoucích DHčkářů na kotvě a aby to kolo šlo poslat bezpečně z kopce a na skoky lesem jako ostatní. Na takovým kole se musí dát jet po lesní cestě z kopce až 50 a cítit se při tom bezpečně, ten pohon ti jen pomůže se na ten kopec dostat... to je oč tu běží.
                                      A musím říct, že ten Bulls a Rotwild jsou v tomto ohledu postavený příkladně

                                      [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                      Datum: 12.07.2015
                                      Autor: e-totem
                                      Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                      • Re: Ebike BULLS

                                             

                                        prezeram ešte z čoho je poskladaný a na Rock Shox RS 1 Solo Air som si prečítal aj negativne info...ja niesom až taky super technický jazdec, tak by mi mala stačiť...a aj sa mi na tom ebiku páči:-)

                                        [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                        Datum: 12.07.2015
                                        Autor: wamp
                                        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                                        • Re: Ebike BULLS

                                               

                                          Není výrobek, na který by se nedala najít nějaká negativní reakce... A už jen když se tady rozhlédneš, tak vidíš jak se na forech mohou názory různit, takže těžko říct.
                                          I na Canondale Lefty byly hodně rozporuplné reakce a dodnes jsou, nicméně dodnes funguje a to tak že v klidu...
                                          U těchto značek bych se nebál, mají vývoj a dělají věci i pro DH, tak snad nejsou blbí. To není kopírka jako Zoom a podobně, žejo,u těch bych se asi rozmejšlel, než bych to pustil s kopce :D

                                          [ Reagovat ] [ Zpět ]
                                          Datum: 12.07.2015
                                          Autor: e-totem
                                          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Ebike BULLS

                                 

                            Nádherná dvacetdevítka.

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 10.07.2015
                            Autor: Juras
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                          • Re: Ebike BULLS

                                 

                            Akku-Typ: Lithium Ionen všade čitam len LiPo, Li FePO, ale nikde som nečítal o skusenostiach s takymto typom-Akku-Typ: Lithium Ione

                            [ Reagovat ] [ Zpět ]
                            Datum: 10.07.2015
                            Autor: wamp
                            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                            • Re: Ebike BULLS

                                   

                              Tak si zadej li-on a najdeš co hledáš:-)

                              [ Reagovat ] [ Zpět ]
                              Datum: 10.07.2015
                              Autor: Bobbob
                              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Ebike BULLS

         

    má niekto skúsenosť s týmto??? AKO A KDE SA TO ZAKLADá? TREBA K TOMU EšTE NIEčO?
    http://www.ebiketuningshop.com/e-bike-tuning...

    lebo toto chápem:-)
    http://www.ebiketuningshop.com/e-bike-tuning...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 17.07.2015
    Autor: wamp
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Ebike BULLS

         

    chcem sa opýtať skúsenejších: ak na tomto ebiku vymenim Rock Shox Monarch RT za napr:Rock Shox Vivid Air R2C získam lepšie jazdné vlastnosti? Aleno čo by ste tam dali vy...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 29.07.2015
    Autor: wamp
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Ebike BULLS

           

      Jízdní vlastnosti dělá geometrie rámu a částečně nastavení některých prvků, jako je třeba délka představce. Svoje pohodlí / výkon pak ještě můžeš doladit polohou a tvarem řídítek, sedla. Tím to končí.
      Pokud bys změnil vidlici, můžeš výrazně ovlivnit jízdní vlastnosti jedině tím, že zvolíš jinou délku, takže si posuneš těžiště a úhel hlavy, stopu.
      To ale většinou je dost diskutabilní verze úprav, slušně řečeno.
      Změna typu vidlice, znamená většinou jen změnu charakteristiky odpružení a váhy, což nevím jestli je to, co hledáš. A pokud máš takovou věc v plánu, je třeba definovat co chceš aby vidlice uměla a podle toho vybírat.

      Lepší jízdní vlastnosti taky není definice - sportovec a turista mají naprosto odlišné názory na to , co jsou lepší jízdní vlastnosti. ?

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 29.07.2015
      Autor: e-totem
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    •      

      Příspěvek byl smazán zakladatelem tématu.

      Datum: 29.07.2015
      Autor: e-totem
  • Re: Ebike BULLS

         

    no dnes som naštvaný a rozčarovaný...mesiac ťakám na tento
    http://starbike.sk/shop/bulls-e-stream-fs-3-2015/
    a došiel mi tento:
    http://www.bulls.de/bikes/show/e-stream-fs-enduro/
    vadia mi tam tie menšie kolesa a možno privelke zdvihy...nepouživam ho do ťažkeho terenu, ale skôr na dlhšie lesne cesty a tam sa mi zda zbytočný

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 30.07.2015
    Autor: wamp
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Ebike BULLS

           

      Neměl jsi to převzít, cena ti mohla napovědět že je to něco jiného.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 30.07.2015
      Autor: Bobbob
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Ebike BULLS

             

        no ešte som to neprebral a zajtra sa mam na neho pozrieť v realy...vraj zazmetkovali v nemecku a ten čo som chcel ja už nemaju

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 30.07.2015
        Autor: wamp
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Ebike BULLS

               

          Myslím že to moc seriozní prodejce není.
          Poslat něco co jsem si neobjednal je vrchol drzosti.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 30.07.2015
          Autor: Bobbob
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Ebike BULLS

           

      Ty, ale podle mě je ta 27,5 lepší, svez se.
      Abys nakonec ještě nebyl rád.
      Ale to enduro je fakt, že je na cesty skoro zbytečný...
      Proto jsem se ptal na dostupnost, v tuto dobu bývají tyhle špeky už doprodaný a nový modely ještě nejsou venku

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 30.07.2015
      Autor: e-totem
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Ebike BULLS

             

        možno sa na tom zajtra zveziem, ale mam radšej dlhe trasy kde je ta 29ka lepšia....no ešte uvidím, ale aj teraz jazdim na 29ke a vyhovuje mi viac

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 30.07.2015
        Autor: wamp
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Ebike BULLS

               

          Je to jen a jen o tom co na tom budeš jezdit za trasy. Do pořádného terénu ber enduro. Na lesní cesty a delší štreky klidně XC.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 31.07.2015
          Autor: Robikl
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Ebike BULLS

             

        v Rakusku som skušal rotwilda 27,5 a škrtal som v každej zakrute pedalmi o zem....na 29 sa mi to nestalo

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 30.07.2015
        Autor: wamp
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Ebike BULLS

               

          To v těch zatáčkách ležíš skoro na zemi?

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 31.07.2015
          Autor: Bobbob
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Ebike BULLS

                 

            bude to možno divné, ale ja ťaham aj v zátačkach:-)

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 31.07.2015
            Autor: wamp
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Ebike BULLS

         

    tak som sa nakoniec rozhodol a od dnes mi hovorí pane tento Bulls E-stream FS enduro
    odjazdených prvych 70km...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 01.08.2015
    Autor: wamp
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Ebike BULLS

         

    nechcel som ho, ale dal som sa presvedčiť..myslím, že po dnešnom šantení budem spokojný.
    dnes, plne nabitá bateria, mod tour a sport.. urobil som 84km.Prevážne šotolina, lesné a hrebeňove (zarastené vysokou trávou) cesty Prevýšenie 1065metrov. Priemerná rýchlosť jazdy 24,6km, doba jazdy (štyry zastávky) s obedom, kávičkou, pivkom 4a pol hodiny. Posledných 6km som išiel bez motora po asfaltke. Bateria začala blikať pri dvoch čiarkach, tak som ju nechcel vyšťaviť.
    je to čistokrvné enduro so super brzdami

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 02.08.2015
    Autor: wamp
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Ebike BULLS

           

      Vidíš... Gratulace ke krasavci

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 04.08.2015
      Autor: e-totem
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Ebike BULLS

           

      Enduro má něco do sebe. To se musí nechat. No a už víš, jak se vyndavá baterka? Ale patrně se ani nevyndavá a nabíjí se to přímo na kole, že?

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 04.08.2015
      Autor: Robikl
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Ebike BULLS

             

        ano, nabíja sa priamo...takže v zime bude v obývaku:-)

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 04.08.2015
        Autor: wamp
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Ebike BULLS

               

          No vše má svoje. Někdy se to hodí vzít baterku sebou třeba do restaurace dobít při obědě. Ale zase plus je to využití dutiny rámu. :)

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 06.08.2015
          Autor: Robikl
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Ebike BULLS

                 

            JJ, u takového kola je to o úspoře váhy, kdy držák by měl půl kila, další půl kila i plášť baterie, který tady je řešen trubkou, takže se dostaneš na opět přijatelnější váhu celku.
            Baterie na MTB navíc mají dost problém s dostatečnou tuhostí uložení, takže po čase hrkají a to tu taky nenastane.
            Nabíjení v celku je sice nemilé, ale s ohledem na pokročilou civilizaci, kdy zásuvky jsou i v kůlnách to snad nebude tak palčivý problém. Akorát v zimě se musí buď baterie vyndat, nebo parkovat v místnosti kde nemrzne.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 06.08.2015
            Autor: e-totem
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Ebike BULLS

                   

              Ale stejně by mě zajímalo, jak se to vyndavá. Jestli se to po odmontování motoru vysune, nebo jak to vlastně je.

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 06.08.2015
              Autor: Robikl
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Ebike BULLS

                     

                Tam se dá celá ta DT sundat, drží nějak na těch imbusech. Ale nějak jsem to rozebraný neviděl, jenom v celku

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 06.08.2015
                Autor: e-totem
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
                • Re: Ebike BULLS

                       

                  presne tak, drží to celé na 8mych imbusoch, aspon ju nik neukradne:-)

                  [ Reagovat ] [ Zpět ]
                  Datum: 08.08.2015
                  Autor: wamp
                  Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
  • Re: Ebike BULLS

         

    dnes som prvýkrát testoval môj bullsik...115km, prevýšenie 1225 metrov,čas jazdy 4:15. priemerná rýchlosť 27,4km, maximálna rychlosť 61,2km...Trať: PP-KK-Belanská jaskyňa-Tatranská Lomnica-Starý Smokoves-Strbské pleso-Strba-Šuňava-Svit-PP, bateria vypla pri 114 km

    podotýkam, že po asfalte jazdim len výnimočne, toto bola skuška..a ak by som dal iné plášte, tak urobím určite 130...

    [ Reagovat ] [ Zpět ]
    Datum: 08.08.2015
    Autor: wamp
    Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Ebike BULLS

           

      Slušný. Na tohle nemám zadek. Koresponduje to s tím, co tvrdím. Netřeba gigantické kapacity, stačí vychytaný pohon v kvalitním kole a dojezd je doma.

      Jinak, jak jsi spokojen s projevem pohonu? Já jsem zatím na lepší 250W nejezdil.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 08.08.2015
      Autor: e-totem
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Ebike BULLS

             

        nemam s čím porovnať, na haibike s yamahou som urobil len pal km, ale tento sa mi zda lepší...len keby ma stale nenechal par metrov pred vrcholom..asi tepelna poistka

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 09.08.2015
        Autor: wamp
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
    • Re: Ebike BULLS

           

      To je 4,2Wh na km.A ještě takove převišeni.Pomáhal ti ten motor vůbec nebo jsi to odšlapal?Na takovou dálku odhaduju tak půl baterie aby tam kolo dovezlo samo sebe.

      [ Reagovat ] [ Zpět ]
      Datum: 09.08.2015
      Autor: baba500W
      Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Ebike BULLS

             

        4,2Wh/km je opravdu mizerná přípomoc ale musíme to brát že je to jen průměr.
        Po rovině nic a do kopce klidně 10Wh/km i více.
        Pak pro člověka který šlape je to znatelná pomoc do stoupáku a po rovině ji nepotřebuje.
        Kdyby to bylo jen po rovině pak by to bylo špatně.

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 09.08.2015
        Autor: Bobbob
        Hodnocení: +1 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
      • Re: Ebike BULLS

             

        no pomahal, ale len do kopcov..po rovine a do mierneho kopca šliapem 30-35 na vlastný pohon:-)je to vyborné, že si aj zamakam a do kopca si pomôžem...a aj keď tepelna poistka vypne motor, tak sa da ťahať aj tak, nieje to take strašne s 8kilami naviac

        [ Reagovat ] [ Zpět ]
        Datum: 09.08.2015
        Autor: wamp
        Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Ebike BULLS

               

          A jak často se to stane, že tepelná pojistka vypne motor? Motor je v takovém případě jak horký? Díky.

          Jinak souhlas s využitím pedelecu tak, že po rovince za svoje a v kopci pomůže pohon. O tom by pedelec měl být. Tedy zdokonalení jízdního kola a ne jeho degradace na moped. To už je pak zase jiná svébytná kategorie.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 09.08.2015
          Autor: Robikl
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Ebike BULLS

               

          Já s BBS-2 a bat.48V/12,6Ah tímto stylem ( pomoc jen v kopcích, po rovině vypínám ) ujedu se svými 120 kg+15kg na nosiči navíc cca 70km(kopcovitý terén-Brdy,trasa Mníšek pod Brdy-Tetín-Beroun-Karlštejn-Zadní Třebaň-Halouny-Mníšek. Teď jsem kolo půjčil tátovi, on váží jen 80kg a jel "nalehko",ujel 70km a spotřeboval z baterky jen 20%.Ale jel jen v lehkém terénu - Kolínsko a pomaleji než já. Takže na dojezd má vliv váha jezdce+terén+rychlost.

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 09.08.2015
          Autor: pobrdny
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
        • Re: Ebike BULLS

               

          motor vypne len pri dlhom tiahlom stúpani..dnes pri 8km 12 a viac% stupania. Motor vôbec nieje teply...ale je možné, že ešte neviem správne radíť...

          [ Reagovat ] [ Zpět ]
          Datum: 09.08.2015
          Autor: wamp
          Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
          • Re: Ebike BULLS

                 

            Je otázka zda vypíná motor nebo baterka, je tam obousměrná CAN komunikace a teplotně bych se klonil spíš k té baterce. Přece jen je vedro letos.
            Mě se nestalo, motor máme stejný, ale baterku normálně venku na trubce... A to teda sportsman nejsem nic moc a kopce byly brutus taky.

            Někde by měly možná jít vyvolat errory, ale nevím jak u toho jejich displeje, máme úplně jinej od Conti. Až pojedeš na servis, tak to nech napíchnout, podle toho se můžeš pak řídit.

            Jinak, pro srovnání spotřeby MTB já osobně preferuju uvádět pouze: nastoupaný metry, celkovou váhu a průměrnou rychlost v těchto úsecích, dneska jsou aplikace které to umí vyfiltrovat. Třeba Garmin pro cyklisty co jsem testoval onehdy na Slovači to krásně uměl, ale myslím že i nějaká aplikace do mobilu je k mání.
            Přepočet na Wh/km je ok, ale nevypovídá nic o tom kolik mechanické práce motor vykoná.
            Staré pohony se 4Wh na km nepředvedly nic, ale tyhle moderní jsou podstatně účinnější. Je tam adaptivní optimalizace podle převodu, rychlosti, torku, stavu baterie, stylu jízdy.

            [ Reagovat ] [ Zpět ]
            Datum: 11.08.2015
            Autor: e-totem
            Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
            • Re: Ebike BULLS

                   

              sorry ja neviem či vypina motor, alebo bateria, nerieším ani kolko mám spotrebu...Vidím kolko mam čiarok a aká trať ma ešte čaká, podla toho sa riadím a radím:-)teraz muím vymeniť plášte s menším valivym odporom a zadnú kazetu s viac odstupňovaním zubov....
              mam cyklopočítač garmin edge 1000, len neviem do akeho suboru mam uložiť prejdenu trasu, aby to videli aj ostatní

              [ Reagovat ] [ Zpět ]
              Datum: 11.08.2015
              Autor: wamp
              Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
              • Re: Ebike BULLS

                     

                No, tady bys to asi nahrál jen v JPG, nebo ještě snad TIF... sem se moc vkládat nedá, jedině obrázky a to ještě jen některý

                [ Reagovat ] [ Zpět ]
                Datum: 12.08.2015
                Autor: e-totem
                Hodnocení: 0 Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé Hlasovat mohou jen přihlášení uživatelé 0
Nastavte si vlastní barvu pozadí:
Seznamka

Hledám: Kamarádku na vyjížďky, Praha a okolí.

25.10.2024
Ahoj, Hledám slečnu, co se nebojí šlápnout do pedálů, má smysl pro humor a ráda se projede se mnou po Praze i…

Hledám: Cyklovyjížďky na e-kole

19.09.2024
Hledám prima parťáka - cyklistu s e-kolem ve věku cca 60 let na společné pohodové výlety do okolí Prahy i dále. Já…

Hledám: Nejen z mého kraje - parťačku nejen na kolo :-)

01.09.2024
Ahoj,rád bych vyrazil na projížďku s parťačkou. Sdílení zážitků je přece jen prima :-). Jezdím na kole bez motoru…

PR články:

Cyklozájezdy | Dokempu.cz | Cyklobazar | Aktivni dovolená
Perfektní funkční oblečení pro vaše sportovní aktivity, od značky Moira.
[ Nahoru ]
e-mail:
heslo:
  zapamatovat

NaKole.cz se právě projíždí

599 cyklistů (2 přihlášení)

Cesta do Prahy (podruhé) a tentokrát úspěšně

Pročítám si své staré blogy a zjišťuji, že jsem Vám něco dlužen. Na začátku roku 2021 jsem napsal blog s…
Stanley58 | 13.11.2024

RUNDREISEN 2024: Dunajec - Wisla - Saalach - Soča - Kwisa ... + Hel

Protože se přece jen trochu cítím součástí zdejšího společenství, rozhodla jsem se opět přispět, i když jsem…
Quatsch | 04.11.2024

Bikepacking přes Slovensko pokračuje: Z Čachtic do Gaderské doliny

Poté, co jsme se dvěma dětmi úspěšně projeli Malé Karpaty a zjistili, že náš syn Oskar je schopen ujet až 50…
Kristina | 03.10.2024