Po 3 000 Km jsem vytáhl středovou osu, abych se podíval v jakém je stavu. Osa má na ložiskových drahách minimální opotřebení, které se nedá ani mikrometrem změřit.Zuby na velkém kole jako nové, na pastorku sotva oleštěné. Tento díl by měl vydržet i 10 tis Km. Nelíbí se mi dvě matky, které utahují axiální ložiska náboje, protože je mezi tím obyčejná podložka bez zajištění pohybu( drážka v ose a podložka s nosem). Tak se to samozřejmě otáčí celé a nedá se to vůbec kontra dotáhnout. Jen s citem přes druhou matku. Také jsem tam našel nějaké torzo gumové prachovky, či co...viz obrázek na klice. Levá strana by tak byla úplně bez ochrany před vodou a blátem. Proto jsem po montáži vymazal celý prostor vulkanizační gumou a po vytvrzení jsem to obřízl planžetou na vnitřku trubky. Takové amatérské gufero. Na brody to ale rozhodně není. To teda hodně na Bafangu odflákli.