Zdravim
Našel jsem na internetu jedno elektrokolo a chtěl jsem se zeptat jestli je použitelne pro osobu s vahou 90kg.Pro rekreačni jizdu,lehky teren a cyklostezky.Vic bych do toho nechtěl investovat.
http://www.123shop.cz/d/e-mount2-elektrokolo...
Děkuji za odpověd
A nevite nahodou jestli by šli použit do rezervy Li-Pol baterky co se použivaj do RC modelu?
Ano.Bude to ovšem bastl
A nevi nahodou někdo kolik cca by mohli ujet lipol 2x18,5V 8000mAh?
Je to 8Ah a když k tomu dáš i tu původní tak 18Ah by ti mohlo stačit na 80-100km když tomu budeš pomáhat šlapáním. V kopcovité krajině to bude tak polovina.
Samozřejmě je používat zvlášť myslím lionku 10A a ty dvě lipolky.
Lepší by asi byly tyhle lipolky
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh...
Dvě spojíš paralelně a máš 10Ah/36Vnom.(42V)
BMS ani není potřeba, stačí na to tohle
http://www.profimodel.cz/cz-detail-41609...
Nabijet se to může tou samou nabíječkou kterou budeš mít k té lionce.
Koukal jsem na ten balancer a je to pro 2 až 6 članku.A v te lipolce maš 10 članku,tak mi řekni jak bys to chtěl balancovat?
ona ta lipolka je rozdělena na 2x5 článku
Tak že to sou jako by dvě lipolky po 2500mah 18,5V zapojene v serii.A ty dvě lipolky 5000mah 37v když budu mit zapojene paralelně,tak je mužu nabijet a balancovat?Připadně jakou pojistku na vystup dat?Mam to pro motor 250w.
Tady se dozvíš více
http://teslabike.sk/stavba-lipol-baterie/
Diky
Jelikoš mam jednu lionku 8,8ah,tak mi bude stačit do rezervy 2xLipol 5000mAh 37V.
Určitě bez BMS a ten balancer muže byt připojeny furt jak při nabijeni,tak vybijeni ne?Tak že mi to bude hlidat ty lipolky při jizde?
Muže, ale balancovat při vybíjení nedoporučuji!!
Samozřejmě si to něco málo bere z baterie.
Ty balancery potřebuješ samozřejmě dva.
Tak že ubalcuje při nabijeni jenom jednu tu lipolku 5000mAh 37V?To bych musel pak nabijet a balancovat po jedne lipo a to mi bude trošku komplikovat život..
Nikoliv, i ty servisní konektory se musí propojit paraleleně.
http://bob54.rajce.idnes.cz/Stavba_baterie...
Použitelné to je, ale nečekej od toho nějaký vyšší komfort srovnatelný s koly s lepšími systémy (především mají navíc torzní čidlo, aby mohly lépe dávkovat pomoc motoru). Pro tvoji představu tohle má jen PAS senzor a to znamená, že ať šlapeš lehce nebo se dřeš, tak motor ti pomáhá stále stejně dle nastaveného stupně. Než to koupíš, tak si to raději vyzkoušej. Pokud nechceš utratit více peněz, tak si raději ani nezkoušej dražší kola v kategorii kolem 50 tisíc a výše. :)
To ani nečekam ty kola 50 a vic jezdi vicemeně bez pomoci a to ja nepotřebuji,tak že proto volim slabši vykon akorat si nejsem jisty jestli mi bude stačit ta baterie,tak se rovnou ptam jake sou možnosti.
není pravda že kola od 50 táců vejš jezdí bez pomoci, sice se prodávají dva typy elekektrokol- a to bud s motorem co ti ulehčuje šplapání jako v tvém případě nebo jako u mtorek prostě přidáš plyn a ono to jede. Záleží co si vybereš a každé se prodává v jiné cenové kategorii. pokud chceš kolo který ti pomáhá šlapat a stojí přes pade, tak není problém ho koupit a navíc bude na podstatně vyšší úrovni.
Jiak to kolo co jsi našel je horák takže by neměl být problém s nosností,když na tom nebudeš dělat blbosti tak to neprasne.
Samozřejmě za kolo je lepší si připlatit, protože když ti rupne rám, příjemný to není.
Ja to beru,tak že ty kola už sou tak vymakane že to prakticky jede samo(50 a vic..)
Nemam v planu stim dělat extremni cesty jenom lehky teren,cyklostezky a potřebuji aby to vydrželo cca 70km.
Proboha kdo ti nakukal takovou blbost že to jede samo 50 a více?
To co jede touto rychlostí je bastl doma vyrobený.
Elektrokola co se prodávají na trhu mají přípomoc pouze do 25km/h.
Pokud na to máš kup bosche či nějakou Yamahu, stím neuděláš chybu.
To co je zde za 24tis. bude pěkná srač...., tomu bych se zdaleka vyhnul.
50 a víc to sice jede ale to je doma dělaná stavba ne zakoupený original kolo, protože se to řídí nějakou vyhláškou ketrá udává že elektrokolo může jet max 25km/h. Pokud chceš kolo co jede víc, musíš si ho postavit,ale pokud s ním způsobíš nehod a zjistzí se že jsi jel takto rychle máš problém. pravdou je že na normálním horáku taky často přesáhneš klidně 40km/h.
Jinak můj předchozí příspěvek nebyl o rychlosti ale ceně.
Ja sem myslel 50 000kč a vic.O rychlosti nebyla žadna řeč jelikoš pro mě neni podstatna.
A proč tedy ty příspěvky mažeš? Copak byly sprosté a nebo nějak závadné?
Proto že odpověd neodpovidala k tematu,tak proč toho nevyužit.
Proboha proč máš potřebu lhát? Příspěvek se tématu plně týkal.
Obnov je a uvidíš že mám pravdu.
No pokud budeš podobně pokračovat myslím že se na tebe každý vyprdne a né aby ti řekl nějaký názor:-)
Jinak práci čest, cenzore:-)
na elketrokole je tušim nejdražší baterie,a od ní se odvíjí dojezd toho kola.Tudíž kvalitněší baterka znamená vyšší dojezd, ale také vyšší cenu toho kola.
Myslim si že kvalita baterie ti urči jak dlouho ti vydrži(počet nabijecich ciklu) a kapacita baterie ti urči jak daleko sni dojedeš.
Jak píše chopper, tak je to jinak. Pořád se bavíme o kategorii elektrokol tzv. pedelec. To znamená, že ti systém pomáhá, jen když šlapeš a pomáhá jen do 25km/h. Dobře ti pomůže i kolo, které má jen PAS, jen budeš muset častěji nastavovat pomoc na ovladači. U dražšího kola s torzním čidlem si tu jízdu více užiješ. Spíše jezdíš a užíváš si. Na levném jezdíš a častěji nastavuješ. Ale samozřejmě je to použitelné taky. Fakt asi vyzkoušej oboje a pak se rozhodni.
Ale jestli chce jezdit 50(50Km/hod) tak to si bude muset postavit.
Bacha nepíšeš k tématu:-)
Nebo si kup speed pedelec, to máš do 45 km/h, legální, akorát za nějakých podmínek. Není pravda že je omezená rychlost elektrokol, ale je to jen půl pravdy. Ale je pravda, že pro vyšší rychlosti jsou už vyžadovány další věci, jako helmy a podobně. Všechny německé pohony se vyrábí ve verzi pro speed pedelec, včetně Bosche
e-totem
myslíš, že v S a R pedelcoch je výkonnejší motor a batéria?
Podľa mňa je to len iné čipovanie a to sa dá tak ako pri autach
Myslím že podle definice tam smí být jen vyšší rychlost, takže to bude asi stejné.
Baterie teda je u kola vždy napsaná, takže to je jak kde, ale motor v podstatě je stejný. Pouze mu jednotka dovoluje vyšší rychlost.
Akorát Bafang MaxDrive je zatím možno otevřít jen kódem, ale je otázka, jestli to tak i zůstane, protože do EU by to správně nemělo být možné jinak zrychlit než servisním zásahem, což je zjistitelné.
takže ak mám silnú a výkonnu bateriu, tak stačí len upraviť elektroniku a s obyčajneho pedelca (25km/h)može byť aj *R-pedelec (75km/h).
Ak mám teraz papierový dojazd 170km, tak pri eRku by to mohlo byť 50.....
To těžko. Na to to nemá výkon. Jedině z kopce, ale tam to můžeš dát i bez pohonu.
Rychlost na rovině to může udělat 45. Akorát nevím jak je u toho udělané to omezení rychlosti(normální omezovač rychlosti,nebo snížený výkon,respektive Ampéry)Nebo obojí.