Dobrý den , jsem naprostý laik . Kolo budu používa v podkrkonoší (sem tam kopec a polní cesta ) max 60-70 km za den, roční nájezd do 2.000,- km . Prosím o radu jaké krosové kolo vybrat. Mám tři vyhlídnuté . Děkuji i za další návrhy.
http://www.vseprokolo.cz/merida-crossway-100...
http://www.vseprokolo.cz/leader-fox-state...
http://www.newbike.cz/rock-machine-crossride...
je to v ceně okolo patnácti tisíc. Více se mi investovat do kola nechce . Předem děkuji za jakékoliv doporučení. Bohužel kolům nerozumím.
Asi jen v létě ,že? 60-70km za den moc nevychází na 2000km za rok. :-)
Patrně platí obě podmínky, ale neplyne z nich, že bude jezdit každý den. :) Ono by to nevycházelo ani na to léto, že?
Budu jezdit jenom víkendově za hezkého pocasi, proto jsem psal odhad kolik do roka - predpokladam ze to ma nejaky vliv při porizovani kola . Za den, pokud vyrazím tak max. těch sedmdesát kiláků . Vycházel jsem z rotopedu - tam mám ročně pres 3000km, ale už me to u televize nebavi, tak v pripade dobrého počasí chci přesedlat na kolo .
To máte neuvěřitelnou výdrž najezdit na rotopedu 3000km. To bych nedokázal.
To já jsem na rotopedu šlapal jak vůl a nehnul jsem se z místa...
Tak jestli to nebylo tím stylem :-)
Zkus jiný https://www.youtube.com/watch?v=1z3okpvCeQA
Jezdím trek (krosové) kolo a velmi často v podkrkonoší a tak vím, že nejde najet 70 km a potkat jen sem tam kopec :-))
Já bych bral meridu, má docela pevný rám s minimálním kroucením, použitelné osazení. Pokud se ti ježdění zalíbí a z podkrkonoší vyjedeš do Krkonoš a protáhneš trasy o pár km, tak beztak budeš brzo měnit komponenty za kvalitnější - pevnější, na to časem přijdeš.
Jen malé doporučení, pokud nemáš dostatečně velkou sílu v nohách a dobrý dech, tak si vyměň kliky s převodníky za MTB 22-32-44, kazeta 34 je dobrá. Hlídej si vytahání řetězu, zpravidla co se dávají na nová kola, tak moc nevydrží, tak ať si hned mizerným řetězem nezničíš převodník a kazetu.