Reakce k
http://www.nakole.cz/diskuse/19619-co-vas...
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/371350...
závistivě pokukujeme po státnících, kteří ´pracují´ pro svouji zemi (voliče)
Heky 09:00
Posíráš si to, jen co je pravda. Že tě někdo napráší, až sem přijdou, to tě nenapadlo? :-))
Já už jsem na "výplatní listině" dávno... A i kdyby ne, tak on už se nějaký uvědomělý "dobrák" typu hrabosh najde, kdo jim mne napráší (před tím, než ho podřežou)... ;-)
Prostě je třeba dělat vše proto, aby prostě nepřišli. A já fakt nejsem tupá bečící ovce smířená s porážkou...
Zatím akorát tupě bečíš...
K tomu bečení si můžeš pustit Landovy kámoše a trochu si přitom zahajlovat: https://youtu.be/8ilmIBG8p7k
Možná se jen sám moc řešíš, Heky.
Když se v minulém vlákně řešily ty ankety o kvótách, jako kvóty ano nebo ne, a jaké kvóty, zda ta pro lidi přímo z epicentra nepokojů nebo ta na přesídlení těch, co už tady v Evropě jsou...
Byla tam mimo jiné také otázka, kolik uprchlíků byste si vzali k sobě domů. Ta otázka mě nejdřív neskonale popudila. Jako že někdo chce, abych si sama sobě předem udělila kvótu? Tak to nikdy! Ale pak jsem nad ní začala přemýšlet.
Pokud by u mých dveří zaklepal někdo, kdo by byl jednoznačně v ohrožení života a okolní společnost by mu nechtěla nebo třeba už z nějakých důvodů nemohla pomoct, tak bych ty dveře před ním nezabouchla. Azyl bych na základě vlastního rozhodnutí poskytla a snažila bych se v rámci možností jeho situaci řešit. Nejlépe tak, aby se po odeznění konfliktu mohl vrátit mezi své.
Možná by to bylo jen prázdné gesto, jen pokus.
Podobný jako udělali moji prarodiče kdysi dávno s mladou židovskou dívkou, které poskytli azyl u sebe a když se situace přiostřila, tak ji urychleně provdali za prvního árijce, který se namanul. Alkoholik, násilník, sukničkář, který se sňatkem souhlasil beztak jen kvůli vidině židovských prachů. Ó, jak odporné, muslimské, provdávat holku proti její vůli.
Přežila. A prožila s ním strastiplný život a doopatrovala ho až do jeho krušných cyrrhotických konců. Se svoji bývalou rodinou se již nikdy nepotkala. Nikdo nepřežil. Dočkala se ale dcery a po pádu komunismu se dokonce shledala i se svými dvěma krásnými vnučkami ve švédském Malmo, čemuž už na sklonku života ani nevěřila.
Tak přemýšlím, stálo to za to?
Jo, jsou to chudáci vděčni za jakoukoliv poskytnutou pomoc, proto jako vděk a na oplátku vytvářejí gangy, napadají řidiče a ničí majetek evropanu, kteří jim poskytují pomoc
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/svet/313518...
Jak často ale tohle potřebuješ na našich rozbitých a leckdy špinavých cestách ? natož pak němčouři na těch jejich vymazlených stezkách ? Ale za tu cenu...
Častěji, než automat na cigára ;-)
V Praze v Dělnické (u Mallu) už šestým rokem
https://cs-cz.facebook.com/notes/mallcz/nonstop...še-schwalbe/107740041443
To je u nás díky nějakému přeshraničnímu programu z devadesátých let snad v každé vesnici.
Myslíš ty dva větráky na obzoru ?
V neděli jsem na bývalém dálničním přechodu Rakousko-Německo viděl neuvěřitelný jeden list takové vrtule, ten návěs byl velký +- jako návěs na reaktor... hrubým odhadem to mělo tak 60 metrů dýlku a průměr u hlavy uchycení okolo 2,5-3 metrů , děsivý kus materiálu...
Tohle by mne moc zajímalo jak by se neplatičům dokazovalo vlastnictví počítače/tabletu/mobilu schopného provozovat internet tak, aby se tam dala sledovat TV, "hloupé" mobily tohle neumí... :-O Já teda osobně takové informace nikomu z úřadu nedal, a ani nikdy nedám :-/
http://www.novinky.cz/domaci/371439-lide-by...
A tu anketu taky asi vyplňovali nějací analfabeti :-) Nějak z výsledků nechápu, co je vhodnější než platit za celou domácnost... Jasně, neplatit vůbec nic, ale takhle ta otázka položena nebyla ;-)
Mě jenom pořád není jasný, proč se tomu říká poplatek když je to jen další prachsprostá daň, navíc placená již z jednou zdaněných peněz. Nezávislosti to televizi stejně v našich poměrech nedává ani kousek a tak bych to celý zrušil a prásknul bych těch pár miliard televizi na výdajovou položku někam mezi sociálno a zdravotnictví .
Však on na to andré ty peníze stejně nevybere. Všimli jste si ekonomika roste, prodeje rostou akorát na daních se PROSTĚ VYBÍRÁ MÍŇ ! :)
To je další věc...
Jinak mi "veřejnoprávní TV" i tak pořád přijde jako užitečná a nutná věc, minimálně jako protipól všem těm ostatním "komerčním". Ty mají svoje vlastní cíle, které se nemusí shodovat s cíli tohoto státu, který by ta veřejnoprávní TV měla alespoň trochu tak nějak reprezentovat. To by se to tady ale muselo dělat trochu jinak...
Mně třeba s**e i to, že ČT se podílí na hromadě akcí coby sponzor apod. A to jako proč??? Já s tím hrubě nesouhlasím, aby se ze mne povinně vybrané extra prachy (jako by nestačily normálně vybrané daně) strkaly do kdovíčeho možného :-( Křičí, že je to na jejich provoz, a pak to nasypou úplně jinam... To samé třeba ČD a VZP, oboje údajně těžce proděleční, ale na takovéhle hovadiny mají asi prachů dost, grrr :-(
Veřejnoprávní užitečná... V čem ? Na co protipól ? Balast má dělat protipól balastu ? Vždyť není nepostradatelnou potřebou ani ta, ani ona televize. To není třeba zdravotnictví, nebo soud, policie. Je to v podstatě jen forma zábavy a vaty pro ty znuděné. Ať si to v pohodě "zaplatí" sledováním reklamního humusu. A jestli se na provoz všech deseti tisíc nesmyslných kanálů nevybere dost z reklam, tak ať jich klidně většina v ryze konkurenčním boji zanikne. Pak se aspoň to použitelné zkoncentruje na pár koukatelných programů. Dotace a poplatkové protěžování kvalitu (jako ostatně u všeho) nepřinese, zaručeně naopak ztratí.
A když už teda nějaké poplatky mimo klasických daní, tak určitě ne platby za domácnost, nebo stávající "koncesionářské". Když už, tak spravedlivé za osobu. Nestačím kroutit hlavou nad případy, kdy platí naprosto stejnou dardu domácnosti s několika výdělečně činnými jedinci i osamělá důchodkyně.
Nástroj propagandy aktuálně vládnoucích stran, kde klipy pro výplň mezi propagandou vytvářejí soukromá studia za naše peníze? Děkuji, nechci.
http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/c/157935...
Když se to bude dělat nějak neutrálně a vyváženě, nevidím problém...
Najdi tři rozdíly:
http://www.lf.upol.cz/aktualita/clanek...
http://i.imgur.com/M1Cti1i.png
http://en.wikipedia.org/wiki/MS_St._Louis
Na téma nevychovávaných dětí:
http://www.rozhlas.cz/vysocina/tandem/_zprava...
Stojí za poslech i odpovídající audio:
http://prehravac.rozhlas.cz/audio/3399360
Další adept na Darwinovu cenu http://brno.idnes.cz/nehody-brno-dalnice-d1...
Pravděpodobně děsný,děsivý a k ostatním velmi netoleratní způsob sebevraždy.... navíc se nyní údajně zkoumá jestli se řidička věnovala řízení ?
A v diskusi někdo dokonce blábolí že za to může právě ta nešťastná řidička, že cyklista musel PŘECI jet v odstavném pruhu. zajímavé je jak mohl být z odstavného pruhu , dle popisu policie, nárazem smeten do protisměru ....
Hele, ale vy teď prý máte v újezďákově také docela rušno :o)))
Hm, no když jsme jeli z rodiné projížďky na kolech tak jsme viděli právě takový ty megapolicejní vouzidla až do autobusu a vůbec jsme netušili o co jde.
Těžko říci, o co šlo, si nevybereš, před zhruba 15 lety jsme s kamarádem přijeli do místa vedle Zdib asi 50 minut po té, co tam místní vilku pokropili z kalašnikova a vzali s ní i sousedovic dům...
Zaujalo mě, jak se dá zmršit infotabule s výhledovým pamoramatem, jistě za dlouhé evropské peníze :o(
Nějaký nový "okrašlovací spolek" http://zapomenute-pohranici.cz/ proznačil naučnou stezku ze Sněžníku ke Komárce v Krušných. Zatim jsem ty panely míjel, až předevčírem navečer mě zaujalo nejen reálné panorama na Drážďanské vyhlídce, ale i to tištěné na panelu. Červeně jsou chyby nebo vyloženě chybějící "cíle":
Hezké.
Tím jak u nás teď jezdí jednotky Desiro, tak pohled přes strojvedoucího není až tak neobvyklý jako dřív, když u nás jezdily 810 nebo Regionovy. Zkraje mě dost překvapovalo, jak vlastně není pořádně vidět kam člověk jede.
Sir Wiggins :)
hodinkovka 54.526km
http://www.telegraph.co.uk/sport/othersports...
to je zvíře...
Koukám, že zas už povolili časovkový řídítka ... proč ale zařízli rekordy Boardmana, Romingera a Induraina?
Tak oštěpem se taky už házelo 104,80 :)
Pokud vím, tak se nic neměnilo. Wiggo má "normální" řidítka s brzdami na okrasu (protože jsou předepsaná) a pak ještě hrazdu.
Nic se neměnilo? A proč teda jel Sosenka jak vocas s beranama a drátěnejma kolama?
Tak on taky existuje stolní tenis a pinpong vedle sebe :) Dokonce se pořádají dvě mistrovství a rozdíl je jen v materiálu pálek...
http://www.pingpong.cz/7/tt-pingpong.htm
?
:-)
Už se v tom šťourají i další
http://sport.idnes.cz/wiggins-rekord-v...
zajímavý rozhovor, teda na běžnou úroveň idnes... :-D
http://zpravy.idnes.cz/lide-ceska-tiskar...
Tak to někdy dopadne když odborník má co říci k tématu a umí se vyjadřovat.
Všimni si žádné obezličky, tohle vám prostě neřeknu, tohle je dobrý, kvalitu si hlídáme až na prvním místě, tohle se mi osobně líbí a tohle se mi už tak nelíbí a dokonce vám řeknu proč.
Mám názor a stojím si za ním, praxe od píky není špatná, chtěl jsem dělat něco jiného ale v tomhle jsem se našel.
Kdyby si to ten člověk napsal do životopisu v téhle formě, tak ho 3/4 dnešních HR managerů vyřadí po prvních dvou odstavcích a najmou pro firmu nějakého umětela , co všude byl, všechno už ve věku 26,5 roku viděl, umí tři jazyky aktivně a 4 pasivně , miluje běh, jízdu na kole a vysokou školu dokončil před 11 měsíci 14 dny a 2 hodinami a od tý doby hledá nějakou skvělou firmu, která by ho/jí hodna :)
Pěkné, jen mě nejdřív vyvedlo z míry, že za nejhezčí bankovku považuje dvacetikorunu - prostě se mi vybavila tahle mrcha http://goo.gl/DaHtBT , ty pozdější mi nějak vypadly z paměti.
Jestli nemyslel spíš tuhle https://goo.gl/DxDdnn
Pochybuju, že by se mu víc líbila tahle strakatá bláznivina :-) https://goo.gl/wGXYYu
Pěkné stránky o penězích jsou třeba tady http://www.papirovaplatidla.cz/
http://www.penize.cz/muzeum-bankovek
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor...
Au :-/
http://svobodnenoviny.eu/eu-lze-vymysli...
Nejdřív jsem si říkal "škoda". Ale 280mio a 21 nových rozhleden? Ono už proznačení kousku trasy (po už značených cestách) a pět odpočívadel se stojany na kola za 55mega ...
Snad se ty peníze užijou jinde a užitečněji, i těch rozhleden, bych řekl, máme už přehršel.
http://zpravy.tiscali.cz/polaci-stopli-obnoveni...
http://www.hrebenovka.cz/
A ještě ke všemu segragace cyklistů od pěších :o(
To tahle "modrá hřebenovka" mi je milejší:
http://www.kammweg.cz/
https://www.youtube.com/watch?v=F6ERP0xzZLA&...
musim rict, ze s resenim situace zasadne nesouhlasim! Kolo za nic nemuze .....
Ale proč ne, je to celkem vtipně vyřešená situace :-)
Místo lovení kola mu cyklista měl do vody mrsknout odložené pruty. Jak tak koukám na kolo, rybář by měl nejspíše větší škodu.
Evidentně si byl vědom své viny, tak stáhl ocas mezi nohy, to bylo jediné rozumné řešení z jeho strany. Taky by moh dostat Šteinerovy nosní kapky.
Jaké viny? Jezdit po veřejných cestách je na kole zapovězeno? Odkdy?
Nedodržel bezpečný boční odstup při objíždění chodce. Jeden metr plus centimetr za každý km/h rychlosti.
On ho ani ještě nepředjížděl navíc je to jako na lyžích nebo jako v provozu všude v normálním světě, že viníkem nehody je v zásadě ten kdo jede vzadu a nepřizpůsobí jízdu stavu provozu před ním:)
Ale zahráli to kluci pěkně ...
Tenhle krásný památník technologie
http://www.atlasobscura.com/articles/forgotten...
a vůbec pěkný web
Něco pro Hraboshe: ;-)
Sexuální otrokyně zajaté IS se prodávají za cenu krabičky cigaret
http://www.novinky.cz/zahranicni/blizky-a...
"O zacházení se ženami promluvila krátce poté, co BBC zveřejnila tajně natočená videa z Mosulu. Ukazují přísné kontroly a pravidla, kterým se musejí ženy v tomto městě podrobit.
”Slyšeli jsme o mužích, kteří byli zbičováni, protože si jejich ženy nevzaly rukavice. Rodičům jedné ženy bylo zakázáno řídit auto. Ti, kdo se vzbouří, jsou biti a ponižováni,” řekla žena jménem Hanaa. Ženy v Mosulu se podle ní musejí oblékat do černého „od hlavy až k patě”. To představuje pro chudší rodiny, které mají třeba pět dcer, finanční problém.
Jednou Hanaa poprosila manžela, aby ji vzal ven. Bylo to poprvé od doby, kdy IS dobyl Mosul. Do oblíbené restaurace, kam chodili během zásnub, došla celá zahalená, ale jakmile byli uvnitř, manžel jí řekl, že už si může odhalit obličej, že v dosahu nikdo od IS není. „Ale hned přišel majitel podniku a prosil mého manžela, aby mi řekl, ať se zahalím. Bojovníci IS totiž podnikali neohlášené inspekce, a manžel by mohl být zbičován, pokud by mne takto zahlédli”."
Píšeš mi to jako vysvětlení proč chceš posílat lidi, kteří před tím chtějí utéct, zpátky s tím, že se jedná jen o ekonomické migranty a jde jim jen o evropské dávky?
Vloni bylo ze Sýrie dvacet procent všech běženců žádajících o azyl v EU. Jsou zdaleka nejpočetnější. Řekl bych, že sis právě dal vlastňák.
Poposedni si, přečti si ještě jednou a POMALU, o čem to vlastně je a pak reaguj. Ať opět nevypadáš jako idiot... ;-)
Nepotřebuji si poposednout. Myslíš, že "Hanaa" je křesťanka? Nebo muslimka, kterou v ČR nechceme?
Evidentně si poposednout potřebuješ. No nic, šanci jsi dostal, víc se nedá udělat.
Je to kvůli tvému "vztahu" k ženám. TAM by se ti moc líbilo, tam by ti žádné slepice v práci nekrafaly, babu si můžeš koupit za krabičku cigaret a jako bonus tě bude poslouchat na slovo, nikdy si tě nedovolí poslat do prdele (kam patříš)... ;-)
A navíc by ji mohl i beztrestně a dovoleně zmlátit. Na to by třeba i měl.
To jo, ale musel by dávat bacha, aby brácha napadené nebyl nemuslimský boxer :-)
Vím, že mám jen půl mozku, ale mohla bych snažně a upřímně poprosit, zda bys byl tak hodný a vzkazy určené Hraboshovi mu posílal osobně do obálky?
My ostatní, myslím, sledujeme zprávy a informace v jiných zdrojích, takže je nejspíš nepotřebujeme dublovat zde na pobočce "islamnakolenenene"
Děkuji.
Pravda, mohli bysme si na musla založit extra vlákno, je to pravidelně v Povabilo, Nasralo i Zaujalo. Já jsem rád, že se to tu objevuje, protože pak by člověku mohlo leccos zajímavého uniknout. Tohles četlas?
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor...
Ano, myslím, že to byste mohli a měli udělat.
Perete to sem hlava nehlava do všech možných témat.
A ještě, sice se mě na to nikdo neptal, ale k původnímu Hekyho postu: Ano, to co se tam děje je zvěrstvo, které si neumíme představit. A to, že se to děje pod hlavičkou teroristické organizace, která sama sebe nazvala "islámský stát", z toho menší zvěrstvo neudělá.
A že místo třískání se tím po hlavičkách v diskusích na nějakých webech, by bylo potřeba s tím něco...něco konkrétního... urychleně udělat.
This calls for immediate discussion!
https://youtu.be/oW9_GqShJPg
Třeba by se dalo začít tím, že nebudeme lidi ze Sýrie ostrakizovat.
A už si na to hejtování založ nějaké islámské témátko. Nebo spíš ho někdo Hekynenovi založte. Chvíli to fungovalo.
Jsi otravnější než Medvěd, ale ten se alespoň držel tématu webu.
Kolikrát jsi propadl ze zeměpisu?
Tak to se docela divím, když si pleteš Ásii (Sírie) s Afrikou (Líbie, Eritrea, Nigérie). Nicméně, budiž, ale barvoslepý předpokládám nejsi.
Já se snažím vycházet ze skutečnosti a nikoliv z nepodložených, případně rovnou vylhaných ublognutí konvičkových xenofobů.
Už jsem ti to posílal:
http://ec.europa.eu/eurostat/statistics...
Dvacet procent všech azylantů, kteří loni přijeli do Evropy jsou Syřané. A prakticky všichni:
1. jsou muslimové
2. přijeli na neckách přes Středozemní moře
O muslimech, kteří přijíždějí přes Středozemní moře jsi se už mnohokrát zcela jednoznačně vyjadřoval (zcela v intencích mého příspěvku).
Já to chápu, nemůžeš pracovat se skutečností, protože ta se k hejtování muslimských azylantů hodí podstatně méně než mediální obraz (asi nikdo nepůjde fotit spořádané Syřany...).
Syřané nejsou JEN muslimové.
A těch zbývajících 80% nelegálních plaváčků jsou kdo? Budhisté? Ještírci? Ufouni?
A ty mezi nimi rozlišuješ?!?
Kromě na neckách toho Syřané budou představovat více než 20% přepravovaných. Dívej se na tu tabulku pořádně a chvíli přemýšlej...
A těch zbývajících 80% nelegálních plaváčků jsou kdo?
Zjevně jsi se na to nepodíval. Syřanů je na neckách více, o dost více, než 20%.
A, opět "hraboshí klička"... ;-))
"Dvacet procent všech azylantů, kteří loni přijeli do Evropy jsou Syřané."
Datum: dnes v 14:52
Autor: Hrabosh
Těch zbývajících 80% nelegálů jsou tedy kdo? A kolik z nich tedy nepřijelo na "neckách"?
Ani ne, akorát dokážu používat mozek.
Myslíš, že azylanti z Ruska, Ukrajiny, FYROM, Kosova, Bosny a dalších evropských zemí (dohromady kolem 25% všech azylantů) do EU jezdí lodí?
"Rusko, Ukrajina, FYROM (to je kua jako co?!?), Kosovo, Bosna a další evropské země" leží v Africe či Asii?!? (ano, kus Ruska v Asii je, ale z asijské části se počet migrantů blíží limitně nule). A opravdu jsou to všechno ILEGÁLNÍ přivandrovalci?!? A muslimové k tomu?
Former Yugoslavia Republic of Macedonia (tohle státní útvar jak stehno).
Neleží a v tom je ten vtip. Syřané tvoří 20% všech azylantů (100% zahrnuje i těch 25% z Evropy).
Protože prakticky všichni Syřané cestují po moři, tak musí být jejich relativní zastoupení na neckách vyšší než 20%, protože přinejmenším 25% azylantů necky vůbec nepoužívá.
Nicméně nepsal jsem to kvůli tomu, abych si z tebe mohl dělat švandu, že nezvládáš jednoduché počty s procenty. Chtěl jsem aby ses na tu tabulku pořádně podíval a zamyslel se.
Plná čtvrtina azylantů je z Ruska, Kosova atp. U těch skutečně věřím, že spousta z nich jde jen za lepším. A u nich se opravdu bojím, že to jsou/budou mafiáni.
Spousta dalších lidí je ze Sýrie, Iráku, Íránu a dalších zemí kde se nežije dobře (ale všichni zdrhající jsou muslimové).
A méně než půlka jde z Afriky. A i tam je třeba rozlišovat. Jestli bych si měl vybrat jestli žít v Súdánu nebo v Sýrii, tak snad raději Sýrii, protože tam platí alespoň nějaká pravidla.
Takže kolik tam máme muslimů ze zemí kde je možné skutečně předpokládat ekonomickou migraci? Třetina nebo méně? Necpe nám tu někdo pětkrát denně na konvičkovo zahulákání že to jsou prakticky všichni?
Co furt máš s tou konvičkou?!? Ano, dělám si sice každé ráno do konvičky čaj, vodu si vařím v rychlovarné konvici, ale ani jedna z nich nehuláká. Konvička na čaj nemá čím a rychlovarná konvice se vypne sama. A žádnou jinou konev nemám.
Malý opravník:
Ve tvém textu, kterým to začalo je psáno:
"...řekla žena jménem Hanaa z Mosulu..."
Dále si dovolím opravit Líbii (to je asi nějaká líbivá země nebo co) na Libyi.
Zeměpis je těžký předmět, zdá se:-))
Přesně tak. Líbivá země. A v té druhé udělali muslimové peklo na zemi. A peklo je přece ta síra (plus vedro, utrpení)... ;-)
Tu tvoji "sírii" jsem ti ani neopravovala. Bylo by to pod úroveň. Celý článek, který jsi sem postnul je totiž z Iráckého Kurdistánu.
A už si fakt na ty bláboly založte vlastní téma:-))
http://www.novinky.cz/krimi/371894-na-lipne-se...
Předpokládám, že po vylovení Tatrovky a vysušení řidiče tento do auta vsedl, nastartoval a odjel... :)
Umírnění nebo radikální?
Nejvíc mne dostala hláška z jedné diskuse: "Taky nosím předmět. A pro jistotu i náhradní zásobník."
Jednoznačně umírnění. Radikální až ten řez krkem neprovedou jen prstem.
Nicméně, s islámem to samozřejmě nemá vůbec nic společného.
už je "otevřená" cyklostezka ve Zlíně od průmyslovky (to je tam, kde mě srazili) po náměstí práce. dneska tam přibyly svislé značky.
no, cyklostezka. rozdělili chodník na půl. cyklistickou část udělali o odstín šedším kamenem. a chodci po ní courají dál... a nevím proč, strašně nevrle se dívali, když jsem polil přední kotoučovku vodou a začal za nimi brzdit, protože jinak je holt nešlo upozornit :-D
teda, krom toho, že ta "stezka" vede, jak je zlínským zvykem, od nikud nikam, tak má ještě moc pěkné místo u polikliniky, kdy zprava objíždí zastávku MHD, která je neprůhledná, a těsně za ní je na ní namalovaný přechod pro chodce, kde se chodci samozřejmě nerozhlíží a courají tam i zpět úplně suverénně. jsem zvědavý, kolik sestřelených chodců tam v brzké době bude. naštěstí to k doktorovi nemají moc daleko :-D
Co si furt stěžuješ?!? Důležité a podstatné je JEN to, že dotační titul byl přidělen a do haléře vyčerpán! ;-)
protože nechápu, proč tu cyklostezku pitomci udělali na straně, po které chodí 90 % lidí, kdežto na opačné, kde nikdo nechodí, ne
Protože přece vůbec nejde o nějakou cyklostezku, ale o ty dotace! A o fajfku za "cykloopatření". Stejně tak můžeš nechápat, proč se na každém brdku staví rozhledny. A kdyby aspoň na brdku, jsou i rozhledny postavené vyloženě v údolí...
Často jde také o to, aby si obec za peníze určené na rozvoj cyklistické dopravy opravili chodníky a silnice. Krásně to předvedli v Klecanech...
Nemusí být žádný sestřelený chodec, několik dní jsem jezdil tudy:
https://goo.gl/maps/orm0Y
cyklostezka tady vede po chodníku kolmo východu z nádraží, na tom semaforu bývá hromada lidí.
Přesto jsem to necítil jako problém.
Kdo se chystá na jachtu do Středomoří, tak MD ČR vydalo informace a doporučení kapitánům.
http://krasajachtingu.cz/2015/06/10/uprchlici-a...
Asi teda letos vyjedeme s jachtou někam jinam. Jsou v Karibiku nějací "běženci"? :)
Možná, že to vůbec s ničím nesouvisí a nejspíš je to náhoda.
Dneska jsem se vracel z Německa a abych nemusel pořád po silnici, zvolil jsem svojí oblíbenou "pašeráckou" cestu. A když jsem dojel k hranicím s ČR připadal jsem si jako největší borec, protože jsem musel vzít kolo na ramena a začít s ním překonávat pokácené stromy popadané podél "čáry" tak, že tvořily obtížně průchodnou hradbu. Nezastavilo to mě, těžko to zastaví nějaké ilegály, ale jejich postup to zpomalí. Minimálně tak, že když zaregistrují z vrtulníku, co lítá nad hranicemi nějaký podezřelý pohyb, mohou dojet autem ho prověřit.
Pan Neff opět jednou totálně vystihl :
Stěhování národů pokračuje, Brenner je v obležení uprchlíků, pro něž je Itálie málo atraktivní, protože není tak bohatá jako Německo.
Kolega Luboš Palata nás ujišťuje, že je to pro Evropu požehnání, jelikož se sem valí masy skvělých činorodých pracovitých mužů. Takže když v době obnovené konjunktury kopřivnická Tatra skučí, že má málo frézařů a soustružníků, má-li Palata pravdu, brzy její personální díry vyplní pracovití Somálci.
Další vnější faktor je Rusko a ukrajinská krize. Plyn pro Evropu nemá jít napříště přes Ukrajinu a Evropa si má rozmyslet, kudy vlastně. No a Evropa zvažuje, jak se bez ruského plynu obejít.
Zdá se tedy, že se rýsuje obraz budoucnosti. Rusku skončí jeho odvěký schizofrenní problém, zdali Evropa nebo Asie: bude to mocnost asijská, bude Asii dodávat ropu a plyn a Asiaté budou činorodě pracovat.
A v Kopřivnici budou makat Somálci. To bude skvělý nový svět.
http://neviditelnypes.lidovky.cz/nenapadne...
"Velké pobouření nevládních organizací vyvolala argumentace slovenské vlády, že za velký počet romských dětí ve speciálních školách může vyšší míra incestu v romských komunitách."
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/372078...
Koukám, že nevládky pobuřují zejména starý známý a obehraný pravdy. Pro jejich byznis bohužel nepohodlný...
Před lety také kdosi v Británii poukázal na to, že 30% případů vrozených vad u novorozenců připadá na děti Pákistánců a dal to do souvislosti s tím, že až 70% manželství v této komunitě je mezi bratranci a sestřenicemi a to bylo řevu o rasismu a islamofobii...
Vynechal jsi (řev o) xenofobii, nacismus a fašismus! ;-)
Před nedávnem jsem se někde dočetl, že fašismus je nepřátelský postoj vůči Rusku, tak nevím...
Ruští fašisti to tak chápou :-(
http://ukraineatwar.blogspot.cz/2015/06/nazis...
„Policista muže vyzýval, aby setrval na místě do příjezdu uniformované policejní hlídky, což přestupce neakceptoval a snažil se místo stále opustit. Policista byl tedy nucen, tak jak mu zákon umožňuje, použít donucovací prostředky,“
http://www.novinky.cz/krimi/372112-prechazel-na...
Hehe, a to tady bylo ŘEVU, že polda na to neměl právo. Viď, (například) Hraboshi... ;-)
To bylo jasné hned od samého začátku. Zákon nepřipouští dohadování.
Podstatný je poslední odstavec článku s nálezem.
Policista, jenž zaklekl chodce, nepochybil..
http://pardubice.idnes.cz/policista-jenz...
On nečet :-)
http://www.nakole.cz/diskuse/19653-co-vas...
Nečet a přesto rozmrazil... :)
Hele, nevíte někdo jak to nakonec dopadlo?
Myslím, když ta uniformovaná hlídka nakonec přišla, kolik mu napařili pokuty za přecházení na červenou?
Já myslím, že to je dost nepodstatná a vedlejší informace. Nevim, ale odhadl bych to tak na domluvu, nejvýš 100 Kč.
No nepodstatná...
Prostě mě zajímalo, o co vlastně šlo a na kolik ta "frajeřina" vyšla. Myslím nejdřív to přecházení na dvě červené - jedna už svítila autům a druhá ještě svítila chodcům a následně ta strkanice s povalením na zem. Pokud to bylo na domluvu, měl mu neuniformovaný policista domluvit. Nebo to nesmí?
Může domluvit, ale on to řešit nechtěl a chtěl aby to vyřešili ti, kteří by to řešit měli. Ten pán nechtěl a tak to dopadlo jak to dopadlo.
Spíš by mě zajímalo jak vyřeší druhý přestupek, neuposlechnutí výzvy policisty. Předpokládám, že oba přestupky oznámí na úřad a společně vyřeší. Jen si tipnu, tak za 1 až 2 tisíce.
A kdyby se to vzalo naprosto do důsledku, tak by tam mohlo být i napadení úřední osoby a to už by jen pokutička nemusela spravit...
Prdel by byla, kdyby ti policajti promtně reagovali na ten telefonát od kolemjdoucího, že se tam na zemi válejí dva civilisté a jeden drží druhého hubou na chodníku. Pod houkačkou by přijeli, vyskákali z vozu a civilního útočníka zpacifikovali přiražením držky na chodník. To by byla parádní akcička ala policejní akademie.
Jak vůbec policista v uniformě pozná neuniformovaného zasahujícího policistu válejícího se po chodníku?
Prvotní byla chůze na červenou. Vše ostatní je nabalování sněhové koule. Lana sněhuláky miluje.
Jo, ta byla prvotní....jen to ta komise či inspekce, či co to bylo, nebrala v potaz.
Řekl bych, že vzala, bez toho by to ani pořádně nešlo. V úvahu by se měl vždycky vzít celý děj.
Stát se to může, ale malá pravděpodobnost. Jednak by se mohli znát, Pardubice zase tak velký nejsou a pak se dá předpokládat, že ten policajt asi ví co má na svoji obranu včas hlásit aby nebyl bit :-)
Výzvu policisty musíš uposlechnout. To je bez diskuse.
Pro mě ten případ znamená, že kdybych takový nějaký přestupek udělala (nebo i neudělala ale neuniformovanému policistovi by se zdálo, že udělala) tak bych tam na tom chodníku mohla klidně bezplatně stát dvě hodiny do příjezdu uniformované hlídky, která by mi následně domluvila nebo dala pokutu 100 Kč:-))
Ten policista by měl dostat metál "Za statečnost".
Na civilovi (přestupníkovi) nepoznáš co umí a jakou má náladu
To já bych nepoznala ani na neuniformovaném policistovi. Rozhodně bych kvůli červené neriskovala statečnou akci neohroženého Harryho Holea.
Kdyby mě chytil, tak já bych tam klidně počkala než by si odskočil domů pro mundůr a pokutové bločky.
Ale jinak se přiznám, že od dob, co jsem pochopila, jak funguje tlačítkový chodecký semafor u nás na přechodu pro chodce po vystoupení z autobusu, už taky dost často chodím na červenou a nemačkám si zelenou.
No toto, to se nestydíš?!? :o)))
Jen jestli nechce(podvědomě) být zvalchována policistou v civilu ...
8-)
Spíš mám strach, že mě jednou zvalchuje nějaký nas..ný motorista, protože naprosto jasně vidí to samé, co já. Že totiž, když nás z toho autobusu vystoupí pět, na přechodu si zmáčneme tlačítko na zelenou, v té chvíli nic nejede, protože auta stojí 100 metrů níž na křižovatce na červené. Čtyři chodci tedy v klidu volným krokem přejdou přechod na červenou a ve chvíli, kdy padne zelená jsou už daleko za rohem. Jen Lanna tam pořád opuštěně stojí a ve chvíli kdy zelená padne, přiřítí se auta a zastavují na červenou, vítězoslavně samojediná přechází před zraky řidičů, kteří si ťukají na čelo:-))
Řekla bych, že jsme z důvodů těch tlačítkových semaforu, zralí na drobnou změnu pravidel. Líbilo by se mi, kdyby na nich místo permanentní červené, svítila oranžová a v případě, že je tam šňůra aut nebo potřebuje přejít chodec o berlích, si tam navolí tu zelenou.
Přišlo by mi to lepší, než se kvůli červené na přechodu házet po zemi.
Na mnohých přechodech by to určitě bylo mnohem účelnější.
Něco podobného u nás snad ani možné není a zřejmě by stálo za to to několika mocným napovědět jako jejich návrh na změnu. Myslím, že by šance byla.
Kupříkladu v místě na obrázku - Malostranské náměstí - trojúhelník přechodů, vzdálených od sebe cca 20 metrů. Jeden tlačítkový s permanentní červenou. Dva obyčejné bez světel.
Dnes jsem tudy šla. Na tlačítkovém na červenou přecházel chodec s dítětem cca 3 roky starým. Pár dalších lidí , kteří vystoupili z tramvaje, šlo kompet mimo přechod. Já to vzala do Mostecké po těch dvou netlačítkových přechodech a byla jsem v ní dřív, než chodcům padla navolená zelená.
Naštěstí nikdo nikoho na zem nepoložil:-))
... tak to dám sem, no:
http://www.lidovky.cz/test-policiste-prechazeji...
8-)
On nečte :-)
http://www.nakole.cz/diskuse/19653-co-vas...
Tak to bych šla raději také na tu červenou s ostatníma :o)))
Můžu si vybrat.
Někteří, aby nešli na červenou, tak k tomu přechodu ani nedojdou. Přecházejí mimo přechod asi 10 metrů od něj a uprostřed přelejzají svodidla.
Docela sranda, jak jeden blbě udělaný přechod zamává s lidma:-))
Překvapil by mě jakýkoliv jiný výsledek.
Tiskový mluvčí krajské policie potrdil, že ředitelství krajské policie prověřilo postup zaměstnance krajské policie a shledalo, že postup jeho zaměstance byl v pořádku.
To je zhruba stejně důvěryhodné jako kdyby Bureš (ANO) poslal finanční kontrolu na Megaztrát a tato kontrola potvrdila, že Krnáčová (ANO) nemá v účetnictví města žádné chyby.
O tom, že nefunguje vnitřní kontrola v Policii si cvrlikaj vrabci na střeše už spoustu let. Ještě bych byl ochoten věřit ve zbytky objektivity u GIBS (i když tam je to prý také bídné), ale u vnitřní kontroly?!?
Problém je jen v tom , že ten policista byl jen přesným protipólem různých aktivistů, kteří berou zákon a právo za rukojmí.
Maně mě třeba napadají : taková macho cyklojízda, která přesně dle zákona a v rámci povolení zacpe Prahu o něco víc, než by kdo věřil a než pořadatelé slibovali při schvalování akce.
Nebo kdysi úplně stejně pitomá protiakce entity Dfens, který pouhým přecházením po chodníku přesně dle zákona zablokoval cyklojízdů, jinými slovy macho chodecký boj proti macho cyklistům, který ještě více zdržel dopravu v celé Praze.
Jinými slovy , jak by nám bylo dobře bez pitomých aktivistů ač už jsou z řad policie ČR, odpůrců cyklistů nebo přímo v z našich cyklistických kruhů.
Bez lidí kteří se nedokáží na přechodu chovat normálně když hájí zákon , tedy oslovit člověka který vstoupil na "ještě červenou - skoro zelenou slovy " dobrý den, jsem policista ČR a chtěl jsem vám říci, aby jste příště počkal na plnou zelenou jinak se vystavujete atd místo toho aby je oslovil pokřikem jako nějakou lůzu , bez lidí kteří ucpou ulici proti autům nebo bez chodců kteří ucpou silnici kvůli kolům a přitom maji rudo před očima a ZÁKON V ZÁDECH...
Bylo by to fajn... ale to by jsme nežili v Česku ale v ráji:)
Srovnání s cyklojízdami považuju za křečovitě-účelové.
Jistě vás muselo napadnout, že onen policejní aktivista se zbytečnou agresivitou a brutalitou, mnohem více než cyklojízdám, podobá panu Steinerovi, že?
Proč ... je to jízda a ne blokáda , jenže pokaždé se tam najde docela dost lidí, kteří nejradši tu blokádu..
Nechtěl jsem to do debaty zatahovat, protože se to týká osobně jednoho diskutujícího, ale když už jste to sem zavlekl tak proč ne.
Špuntař položil kolo do silnice . Špuntařovo kolo bylo odhozeno ze silnice . Místo toho aby špuntař oficiální povolené akce požádal o pomoc policii ČR která byla na videozáznamu viditelná, jal se sám hájit zákon jakýmsi strkáním do pachatele odhození kola, pak přišel samozvaný obránce bratra a špuntař dopadl jak dopadl.
Vsadím se, milý křečovníku, že jeden každý účastník situace měl dojem, že koná v právu.
Tedy vlasatý špuntař i bratři stereoidové.
Koneckonců se pak vlastně i nějak dohodli.
Pikantní na tom je, že dohodnout nebo konat rozumně šlo všechno i na začátku té vámi zmíněné akce .
Třeba nebylo nutné povalit kolo do vozovky, pak házet kolem, pak razatně strkat do vrhače kola,a pak víc než razatně bránit vrhače kola ?
Třeba stačilo jen požádat přítomné příslušníky policie ?
Třeba nebylo nutné ani to, co jste udělal vy, tedy účelově spojovat přiblblého policistu s cyklojízdami.
Třeba by bývalo stačilo konstatovat, že se jednalo o tradiční srážku s blbcem.
A k tomu dodat: nemám rád cyklo-aktivisty, protože jejich konání je, stejně jako jízda na snowboardu, fuj fuj levičácké!
Sice by to bylo úplně mimo mísu, ale bylo by to o poznání férovější.
No a jaký je rozdíl mezi blbcem s policejním odznakem, blbcem s nickem na Nakole.cz, cykloaktivistickým blbcem nebo anicyklistickým blbcem ?
Pouhý jeden šíravník ?
No právě, rozdíl je minimální.
Na blbce s jistotou narazíte kdekoli, kde se pohybuje větší množství lidí.
Například v kancelářích typu open space, v koloně stojících aut..
Ale vy jste si, zcela nečekaně, jsem z toho dosud šokován, vybral zrovna ty morbidní, macho, cyklojízdy :-)
Proč překvapivě? Na cyklojízdách se blbci nevyskytují?
Žádné překvapení vy smajlíku , pamatuji si popis situace od nějakého špuntaře který byl naprosto dokonalou kopií toho policejního " obhájce zákona až na jeho hranu" .
Na moderních cyklojízdách , hlavně na těch víkendových mě vlastně těší jedna jediná věc. Pro některé cykloaktivisty už nejsou dostatečně macho :)
Všiml jste si toho, že tvrdé jádro mrmlá, protože taková víkendová cyklojízda sice pobaví normální lidi, ale těm tvrdým vadí hlavně to , ŽE VEŘEJNOSTI NEOPLATÍ údajný útlak cyklistů . Není jim to dost cyklo-macho :)
Pro některé cykloaktivisty už nejsou dostatečně macho a tak to má být, takhle ohleduplné cyklojízdy jsme si tady všichni dlouhá léta přáli, že?
Vás to ale evidentně neuspokojilo, čili nezbývá než konstatovat, že vaše obsedantně kompulzivní porucha má už od samého počátku s realitou pramálo společného.
Ackoliv vim, ze jste si me pridal na seznam pitomych aktivistu, na ktere se nereaguje, musim se ohradit: entita DFens to prechazeni nevymyslela sama. A protoze jsem tehda tem chodcum velel, dobre vim, jak vypadal pokyn: prechazet dve, tri minuty, at nezdrzujem......
Mě je to šumák, já vám hoši na všechny tyhle mávátkové akce seru :)
Ani netusite, jak Vam rozumim. Jenze. Napriklad dneska bude duo Stropnicky & Masare na magosi lidu vysvetlovat, jak je potreba zavrit Smetanovo nabrezi a Karmelitskou. Ja bohuzel nestiham, doktor se mi hrabe v rane. Ale par kolegu se tam "aktivisticky" projevi - ac vim, ze by radsi byli jinde s jinym programem.
Budou tam jenom trolovat, nebo také přijdou s nějakými argumenty? Máte je někde sepsané jako alternativu například k http://tunel-blanka.cz/studie-automatu-ukazuje... ?
Co budou, to nevim. Nikdo z nich nepodleha rizeni z aktivistickeho centra, ani neprosel vyplachem mozku.
Sepsane? Hraboshi, Vy jste dosud nepochopil, o co jde?
Hraboshi, jsem ochoten s Vami sazet stromky doprostred ulice vedouci po Smetanove nabrezi. Shodnem se i v tom, ze ta ulice musi byt prazdna, ze?
Potud OK?
V cem se nikdy neshodnem, je zpusob vyprazdneni te ulice. Ja se s tim Vasim zakazeme, omezime, naridime a uzavreme smirit neumim. A ani se s tim smirovat nechci.
Úmyslné páchání přestupku... Hezké. Ale u motofašistů jsem na to už tak nějak zvyklý. Limity jsou pro děti, zákazy zastavení a parkování také.
Hraboshi, osvetlete mi prosim rozdil: parta lidi se nekde sejde a domluvi se, ze pojedou nekam na kolech.
Versus: parta lidi se nekde sejde a domluvi se, ze pujdou nekam pesky.
ver 1 je Vase definice prvotnich cyklojizd, verze dva je jedna nase mala davna akce.
Parta 1 se zjevně účastní shromáždění. Parta 2 zjevně páchá přestupek podle paragrafu § 14 84/1990 Sb. (tam se dá rovnou vybrat několik porušení).
Kromě toho v roce 2012 se ještě přidalo:
Parta 1 má schválené zvláštní užívání komunikace (dále ZUK).Takže bez ohledu na platné dopravní předpisy může, ve shodě se schváleným ZUK, na komunikaci třeba metat kozelce, účastnit se Cyklojízdy nebo třeba natáčet film.
Parta 2 žádné ZUK nemá a svým konáním brání partě 1 v řádném ZUK.
... prokážeš partě 2 ´Zločinné spolčení´?
Netreba nam nic prokazovat, jsme autofasisti a chuzi blokujem slunickovou cyklojizdu. Meli nas na miste postrilet :)
BTW: v kontextu veci na ktery ted delam je Hraboshovo povidani o ucastnicich shromazdeni velmi zabavne.
Vy jste v pohodě, vy jste jen autofašisti. To JÁ jsem rasista, extrémista, xenofob, fašista, islámofob, nácek a konvičkovec. A "eremü"... ;-))
No fuj. Mit kolo, tak o Vas si ho ani neopru ;)
Tento oslí můstek se vám, Goodbody, nepovedl. Takhle se kriket nehraje. To je hra anglických gentlemanů, kterou hrají dvě mužstva po jedenácti hráčích. Hraje se na házecí dráze dlouhé dvacet metrů. Na každém jejím konci stojí tři tyčky osmašedesát centimetrů vysoké a vzdálené dvacet centimetrů od sebe. Každé ty tři tyčky tvoří branku. Kriket se hraje pálkou a míčem. Pálka je jako na jedné straně zploštělý kyj a nesmí být širší než deset a půl centimetru a delší než devadesát šest centimetrů. Míč je asi tak velký jako pomeranč, váží mezi sto padesáti pěti a sto šedesáti třemi gramy a povrch má z červené kůže. Kapitáni obou mužstev losují, aby rozhodli, která strana bude odbíjet jako první. Hra se zahájí tak, že dva hráči odbíječi strany stojí s pálkami před oběma brankami. Druhé mužstvo útočí a devět jeho hráčů se rozestaví v poli. Zbývající dva jsou házeč a brankář a zaujmou místa za oběma brankami. Házeč pak hází míčem od své branky na druhou branku. Jestliže její tyčky srazí, je odbíječ vyražen. Odbíječ brání pálkou svou branku před míčem. Odrazí míč do pole a devět hráčů v poli se ho pak snaží chytit. Odbíječi se mezitím mohou pokusit vyměnit si přeběhem místa před brankami a získat tím body …”
Jak Fendrycha dvakrát nemusím, tenhle jeho text se mi dost líbí:
http://nazory.aktualne.cz/komentare/na-zlocince...
Pro podmínky této diskuze bych nadpis článku napsal asi takhle:
"Na zločince nemají, tak si zchladí žáhu na cykloaktivistech"
Není potřeba chodit za Fendrychem:-))
http://www.lidovky.cz/test-policiste-prechazeji...
A zde, co natočila a nafotila ČT v den, kdy se tam dva váleli po zemi.
Povšimněte si pána (asi otce) se dvěma holčičkami. Proč, do ...., si tam Pardubice nepostaví uniformovaného policistu, když je ten přechod tak nebezpečný????
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/307909...
Když víš, že nefunguje vnitřní kontrola, tak určitě budeš vědět proč a jak je možné, že je každoročně potrestáno tolik policistů?
Když to řekl Hrabosh, tak to musí být pravda! Přece by nám, pan Neomylný a VšechnoZnáVšechnoVíVšudeBylDvakrát nelhal...
No vidíš, jeden titul jsem mu odepřel; když už teda nedosáhl na ten vysokoškolský...
;-)
hele, a ten vysokoškolský titul něco dokazuje? já ho taky nemám a stejně jsu blbý jak malovaný sáně :-D
Jenže ty (ani já) neprezentuješ všude sebe jako STUDENTa MATFYZu UK! ;-)
Já jsem taky nedoštudovanej, a taky univerzitní, ale přeměřování pindíků bych vyhrál. Já mám nedoštudovanou univerzitu v U.S.A., heč! Jsem moh bejt "MSCS"... :-))))
Záleží jak kdo a za co. Pokud vím, GIBS je mocenským nástrojem se vším všudy. Zajímavý je třeba příběh jakéhosi Vladimíra Žaloudka...
Co jak kdo a za co?
Tak buď jsou potrestáni za něco co udělali špatně a pak kontrola tak nějak funguje. Určitě ne nejlíp, ale funguje, nebo nefunguje a těžko může být někdo trestán, bez fungující vnitřní kontroly těžko můžeš někoho potrestat.
Kdybys napsal, že by mohla kontrola fungovat ještě lépe a být důslednější, tak by s tím určitě všichni souhlasili a měl bys plnou pravdu, ale podobné výkřiky o tom, že nefunguje není nic jiného než výblitek přitroublých diskutérů na novinkách.
A GIBS je něco úplně jiného než vnitřní kontrola i když velmi často využívá možností informací z vnitřní kontroly. Bez toho by často toho moc neuděli.
Papaláš z prezidia se jel s kámošema projet v BMW po Šumavě, dostal kilo pokuty...
A tohle jsi napsal proč? Kritizuješ koho, toho co se projel autem nebo toho kdo ho potrestal?
Tento pán mě také zaujal. http://zlinsky.denik.cz/zpravy_region/sabrsula...
Ne vždycky všechno a všude funguje dokonale. Nejde potrestat někoho za něco co mu neprokážeš, totéž platí i pro policisty. A když se něco nechce, tak to je horší než když se nemůže. No a tady se bohužel nejspíš jen nechtělo.
Dodej konkrétní kauzy, čísla, rozsudky, odkazy. Takhle je to jen plácnutí pzádnou slámou do vody.
http://lmgtfy.com/?q=vladim%C3%ADr+%C5%BEaloudek
http://www.novinky.cz/muzi/372052-zivot-s... Toto :)
http://havlik.blog.idnes.cz/c/178776/Miluju...
Docela slušně napsaná věc. Dobře se to čte. Osobní zpověď jednoho člověka o tom, co dělá, co má rád, kam chodí, koho potkává a jak to vše vnímá.
Proč ne. Líbí se mi to.
S něčím souhlasím, s něčím ne. Normálka. Zkušenosti jiných lidí mě zajímají, i když mé vlastní jsou trochu jiné. To je normální. Kupříkladu mám dost malou šanci potkat někoho na baru. Prostě proto, že se na baru sama vyskytuju jen velmi zřídka. Lidi potkávám jinde.
Taky nemám ráda Marlbora, nepiju kokakolu, nejezdím v VW a nečtu bibli na hotelovém záchodě:-)).
Znám třeba jednu muslimku v jedné muslimské západoafrické zemi. Pracuje pro jednu evropskou banku. Každé ráno se obleče do komerčního kostýmku s výstřihem a minisukní, boty na vysokém podpadku a i v těch vedrech si nandá silonky. Její evropský zaměstnavatel to tak vyžaduje. Když se vrátí domů s radostí sundá ty příšerné vysoké lodičky a propocené silonky a chodí po zahradě bosky, zatímco já se bojím, abych nešlápla na nějakou havěť. Když se vdávala za svého muže podle muslimského ritu, podepsali v předmanželské smlouvě klauzuli o monogamii. Mají dvě děti.
Nebo chlapeček, se kterým jsem si při jedné cestě Afrikou hrála. Pohoda, bylo k večeru a když jsem dopila svoji plechovku piva, které se tam normálně prodávalo, přišel ke stolu, s odporem odhodil prázdnou plechovku někam do dálky a hráli jsme si dál.
Jinde zase jsem nabídla holčičce limonádu. Její máma mi ji nejdřív přísně vzala z ruky, čichla k ní, vše bylo v pořádku, žádný alkohol. Usmála se na mě, nechala holku limču vypít a mně přinesla sklenici vody.
V letadle s mezipřistáním v Džidě, než se kolečka dotkla země, letušky evropských aerolinek uklidili bordel po alkoholických orgiích na palubě. V té samé minutě, kdy letadlo znovu vzlétlo, se opět začal alkohol nosit.
Také jeden muslim, který tvrdil, že bezvěrec nesmí mimoděk v konverzaci použít výraz "inšaláh", velmi častá fráze, kterou rychle v muslimské zemi pochytíte. No, dobře to dopadlo, vysvětlili jsme si to.
Spousta večerů v muslimských zemích, hluboko mimo civilizaci. Hovory převážně nevážně o čemkoliv. Třeba o mnohoženství. Oni ho bránili, my oponovali statistkou, že to prostě nevychází. A když se večer setkal s nocí a chystali jsme všichni spát (my omámení alkoholem oni spoustou čaje), tak říkali. Jo, mnohoženství máme, ale je to těžké uživit víc žen a navíc každá má svou rozvětvenou rodinu. Můžeme mít víc žen, ale žádný z nás, jak tu jsme, víc než jednu ženu nemá.
:-))
Výzva pro J.A.Komenského
http://hradec.idnes.cz/webove-aplikace-prectime...
http://neviditelnypes.lidovky.cz/glosa-unijni...
... do ciziny na kole jedině s práporem (aby si tě nespletli)
http://zpravy.idnes.cz/makedonie-uprchlici-kola...
http://ceskapozice.lidovky.cz/imigranti...
S tím naprosto souhlasím. Každý (nejen Evropa) má právo si vybírat ekonomické migranty tak, aby mu byli ku prospěchu. Nechceme mít děti (a ty které chceme mít, chceme mít vystudované a kvalifikované), tak si zaplatíme imigranty podle svého výběru a potřeb a bude jasné na obou stranách, že jde o oboustranně výhodný byznys.
Zda přijmeme běžence z válečných zón (třeba dočasně na tři roky), spadající pod nesčetné smlouvy o mezinárodní ochraně, které jsme v době bezpečí, kdy jsme si nic takového, co se děje dnes, nedovedli představit, podepsali, je taky naše věc.
Kvóty skutečně nic neřeší, myslím si. Cítí to jak ti, kteří již spousty běženců přijali, tak ti, co zatím neví, která bije.
Ale jsme na tom líp než třeba původní obyvatelé Ameriky nebo Austrálie. Tam se jich nikdo na žádné kvóty neptal a nikdo jim je neschvaloval. Tehdy ovšem chyběl "lebensraum" v Evropě, to je ale jiná písnička.
Jsi fašistická rasistická svině, běloško!!
;-)))
Víš čemu nerozumím, Heky?
Proč o věci nedokážeš diskutovat. Proč se hned osobně navezeš do zdánlivého oponenta?
Bojíš se něčeho? Máš strach? Nebo co v tom vězí?
Jo a to byla jen citace soudruha profesora (teda, von žádný profesor není, jen učí externě anglinu na univerzitě) Milana Kohouta... ;-)
Já tam ty smajlíky viděla, neboj, nejsem slepá:-))
Kohout? Neznám. Já myslela, že mluvím s tebou!
Kdy si založíte to své tématko?
Nepočítejte s tím, že vám ho založí někdo jinej. To by ho pak musel moderovat, a stavět se proti osobním výpadům. A to by se vám nelíbilo.
Vemte už konečně zodpovědnost do vlastních rukou!
Také jsem neznal, ale bohatě stačilo co předváděl u Jílkové v debatě, to bylo něco.
Probůh, myslíte ten pořad se sličnou čarodějnicí, co se na něj nedalo koukat už před pěti lety?
Jo, mám tu o něm někde taky zapadlý starší blog:-))
To ne, tohle vymývání mozku zase z druhé strany, fakt dobrovolně nepodstupuju:-))
Jeho popularita začíná dosahovat Konvičky. Poznej , budeš v obraze. Problém muslimů je problém zasahující celou šíři. Islám jako takový, extremismus, uprchlictví, kvóty, kriminalita atd. Prolíná se proto všemi tématy.
"Naše rodina má problém s imigranty už té chvíle co přišla do Ameriky" - Charles Winchester, nevím který díl seriálu M.A.S.H
Fakt paráda :-(((
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-udalosti...
Případně si vypněte i blokovač reklam, je tam i jedno video...
Hmm, tak ve FF to nešlape ani po vypnutí Adblocku, nechápu :-/
Taky ho používám a bez problémů.
Jo, tak už jsou už i u nás!
http://policejnidenik.cz/policiste-v...
Kolik si jich Hrabosh vzal k sobě domů?
http://www.lidovky.cz/opily-cech-vyrazil-na...
... asi nějaký ´Nakolák´ , ti se oddávají cykloturistice
8-)
Nepíšou, kolik mu naměřili. Jestli pod 0,5, tak je z hlediska jejich zákona "čistý". Takže možná jen senzace za každou cenu...
Jiná věc je jízda po dálnici na kole, to se asi nemůže ani v "Rajchu"...
Abych vjel (a jel) na dálnici, to bych musel být tak nalitý, že bych se na kole neudržel
(přiznávám sebekriticky ...)
8-)
Uniká mi něco? Jak chceš vjet na dálnici a jet po ní tak nalitej, že by ses na kole neudržel?
Racionalizované chodítko
http://www.zdravotnicke-potreby.com/choditka...
Mám dojem, že těch 0,5 je v pořádku pokud při tom neuděláš jiný přestupek, pak už je alkohol přičítán k dobru. A jízda po dálnici na kole určitě nebude přestupek na mávnutí ruky a vynadání.
Možná by ta jízda po dálnici na "mávnutí a vynadání" byla, ale bez toho chlastu...
No, v každém případě, závěr je jasný - po dálnici na kole vždy jen střízlivý! :-))
V Rakousku, kde jsou na nás eště furt nas.aní, že vznikem ČSR přišli o nejprůmyslovější část Austrie?
Hmmm... Jeden z mála střízlivých postojů, bohužel.
http://zpravy.idnes.cz/komentar-jiriho-weigla-k...
Koukal jsem dneska ve Šluknově, jak projektant vyřešil návaznost cesty přes "park" na přechod, který očekávám, že namalují tam, co je snížený obrubník.
Jen nevím, jestli je to bezpečnostní opatření, aby chodec musel zpomalit, nebo to prostě nevyšlo.
Ostatně když si vzpomenu, že na trati Rumburk - Dolní Poustevna (27 km) předělávali všechny nechráněné přejezdy na přejezdy se světly (takže se bliká i na lesní cestě, kde párkrát za den přeběhne srnka) a na jeden na docela rušném křížení (kde jezdí i linkové autobusy) zapomněli, tak je možné všechno.
To vypadá dobře, tohle se bude zvlášť líbit vozíčkářům :-)
Ještě taková perlička, před rekonstrukcí náměstí byly po obvodu "parčíku" hlohy, ty byly vykáceny a nahrazeny lípami. Prý na příkaz památkářů Akorát by mě zajímalo jak k tomu památkáři došli, protože původně bylo náměstí téměř bez vegetace.
:-) památkáři by měli prosadit parkovací místa po celé ploše náměstí.
Památkáři často pracují s pohlednicemi, tedy s těmi ,které se jim hodí.
Celkem známá je historka o tom, jak si na Malé straně chtěl majitel půdního bytu udělat arkýře a terasu, ovšem nepovoleno. Náhodou v antikvariátu koupil nějakou knihu starých pohlednic a hel, na jeho domě někdy kolem roku 1880 tohle všechno bylo, akorát to pak někdy v 50-60 letech předělali na půdu, aby měli kde nájemníci sušit prádlo... a památkáři to dál zuřivě chránili v původní podobě :)
Adolf Hitler Platz se bude obnovovat taky? :-))
Samozřejmě.
Ale "epizodní" název nikoli
Taky v to pevně a odhodlaně doufám a věřím. I když asi furt lepší "Adolf Hilter Platz" než "Ploščad Balšovo Putina" či, a to už teda vůbec ne, "Mohamedova aréna"... ;-)
O.T.
Protestoval (tehdy, kdysi) někdo proti ´daru´ (z cizího se to rozdává) N.S.Chruščova: Krym Ukrajině?
A když si ho teď Voloďa vzal zpět (aby napravil historický omyl komunistů) je kolem toho takovejch keců a ´řinčení´ zbraněma?
Nebo se "jen" někomu nehodí silné Rusko, znovu "supervelmoc"?
No on i ten Adolf Hitler Platz stál za pěkný kulový.
Před pár roky v Mikulášovicích obnovili tradici "Velikonočních jezdců", která byla po obsazení Sudet zakázána a pak už nikdy jako typicky německá+katolická akce nebyla povolena.
Vždycky mě napadá, jestli si ti naši dědové už v tomhle okamžiku uvědomili, koho že tak radostně vítali, nebo kdy jim a jestli jim to došlo, že to v první republice stálo z jejich pohledu za hovno, ale pak za dvě.
http://zpravy.idnes.cz/vyhubte-medvidka-myvala...
Zaujala mě reakce která dostala nejvíc kladných bodu :
No to mě podrž. Tak Evropu čeká zajímavá budoucnost:
Po městech se budou potloukat zlověstné gangy líných Afričanů, které se budou střetávat s hlídkami muslimů střežícími dodržování práva šaria v Evropském chalifátu a zbýlé původní evropské obyvatelstvo bude intenzivně bojovat s Mývalem severním, veverkou popelavou a zahrádkáři oblíbeným vodním hyacintem.
To je obraz pro nějakého novodobého Hieronymuse Bosche.
Taky mě zaujala tahle paní, poslední dny o ní diskutuje doslova celé Spojené Státy
http://zpravy.idnes.cz/rachel-dolezalova...
Prostě nechtěla být druhou nejhorší bytostí planety po bílém muži , tedy bílou ženou a stala se rovnou afroameričankou :)
Co bys taky od negra čekal...
Pardóoon, afroameričanky...
;-)))
Pliveš ´jedovatý´ sliny (už zas).
Musela to mít ta tvoje "ex" s tebou těžký ...
To víš, jednou mne kousla kobra. Po třech dnech příšerného utrpení zemřela...
Kterou "ex" myslíš? Bejvalky anebo "nebožku"? Ty ses jich ptal? Ty je znáš? Máš přesnou statistiku? Z čeho jsi čerpal? Odkazy, rozhovory, důkazy? A hovořil jsi vůbec s nimi OSOBNĚ? :)
Česko-německá Afroameričanka?
No to jsou mi věci!
Ano, tak je to politicky korektně. Téměř...
Naprosto korektně a v duchu dnešní doby by to mělo znít: "Česko-německá běloušská afroameričanka"... :)
No vidíš. A já myslela, že je to politicky korektně i nekorektně zkrátka podvodnice:-))
Některé bílé tváře mají oči a nevidí a mají uši a neslyší, jak pravil onen indiánský náčelník:-))
Edit: bledé tváře, říkal náčelník politicky korektně. Nikoliv bílé. Omlouvám se:-))
No, je i není podvodnice. Jen se přihlásila ke svým dávným kořenům. Z Afriky přece pocházíme úplně všichni... ;-)
V tomto případě by to ten indiánský náčelník pravil k černým tvářím (oblbla černošskou organizaci)... ;-) Ano, já VÍM, jsem "punťa" a "ajťák" a v tomto na zabití, žena mi to říká dnes a denně... :-DD
Edit: jak se správně politicky korektně řeknou černé tváře nevím. A je mi to jedno... :)
Politicky korektně to neříkal indiánský náčelník, ale native american náčelník.
Takže ta "černá" tvář se dle vzoru "bílé" tváře správně politicky korektně řekne jak? Nebledá tvář? :)
To je rozhodně zapeklitá otázka, viz třeba Pipi dlouhá punčocha:
To v Norsku mají na knížky s Pipi jiný názor. Například označení tatínka Pipi Punčochaté jakožto „černošského krále“ bylo shledáno politicky nekorektním a v novém vydání bylo zaměněno za „král z jižního ostrova“.
....
vyšlo najevo, že domovské švédské nakladatelství Astrid Lindgrenové Rabén & Sjögren učinilo podobný, i když opatrnější krok v podobném směru již dříve.
V jednom z nejnovějších švédských vydání knihy o příbězích Pipi Punčochaté však nakladatelství zašlo ještě dál a veškeré zmínky o černoších vypustilo.
http://www.severskelisty.cz/kaleido/kale0280.php
Mám pocit, že jak Neff předělával Verneovky, že tam černochy nahrazoval domorodci, ale je to jen pocit.
Dopis člena Senátu USA ze 7. června 1939 v němž vysvětluje, proč nepřijmout 20 tisíc židovských dětí z Německa
http://www.gen21.cz/taft/
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory...
Ha! Další kolega xenofob, rasista, islámofob, nacista, extrémista. A ještě navíc v uniformě a důstojník České armády.
:)
Víš v čem je problém? V tomhle: "Podle fotografií, které sem tam problesknou"... On o tom neví vůbec nic.
To máš pravdu. Co chceš po veteranovi?
Odkázaný na fotky a vzpomínky, které sem tam problesknou... On o tom neví vůbec nic.
Například by mě zajímalo by mě jak dobře umí kurdsky a kolikrát byl v mešitě, že tak přesně ví co jim tam vykládají. Korunu nasazuje myšlenkou, že uprchlíci jsou centrálně řízeni.
Myslím, že je na tom s jazykem i návštěvou stejně jako ty. Nebo se mýlím? Další podobnost však končí. :-D
Taky bych řekl. Kolikrát jsem o tom dělal rozhovor do novin?
Zato ty evidentně víš všechno.
Vůbec ne. A proto o tom nepíšu do novin.
Tak co tě opravňuje tvrdit, že on o tom nic neví?
"Podle fotografií, které sem tam problesknou"... No to je tedy zdroj důvěryhodných informací jako stehno. Pokud to uvede jako první zdroj ze kterého čerpá informace, klidně budu tvrdit že o tom nic neví, protože budu mít nejspíše pravdu. Něco jiného by bylo kdyby napsal třeba "podle toho co jsem viděl a slyšel v uprchlických táborech" nebo tak něco... Ale on si udělá názor od stolu z fotek novinářů (kteří asi nemají příliš velkou motivaci fotit spořádaně se chovající uprchlíky).
Je fakt, že jeho vyjádření (pokud je doslovné) není zrovna nejpopisnější a spíš populistické, to ale neznamená, že třeba z větší části nemá pravdu. A hodnotit negativně celé vyjádření k situaci jen na základě pár nevhodných slov tak není zrovna dvakrát v pořádku a objektivní.
Problém imigrační vlny je fakt dost závažný na to, abychom z něj dělali komedii.
Připomínka železniční zastávky v Dubí na cestě do Německa, a to už před 10 lety někde v poušti? To jako vážně?
Muslim pětkrát denně v mešitě? No kéž by aspoň ti radikální hrdlořezové - aspoň by neměli čas na zvěrstva a hovadiny.
Oddělené vyučování kluků a dívek v Bosně a Hercegovině? Zajímavé - islámské školství tam s krátkou přestávkou v době Jugoslávie existovalo dlouho dlouho a po rozpadu Jugoslávie bylo zase obnoveno a to už je taky dost dlouho.
Tak já nevím. Berme věc vážně a nedělejme z toho senzaci:-((
Kotrba tamtéž mi přijde lepší.
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory...
Tak předně je potřeba rozlišit ekonomické migranty od uprchlíků ohrožených na životě...
http://sichtarova.blog.idnes.cz/c/466145/jak-na...
Za přečtení to stojí celé, vybírám co považuji za nejpodstatnější:
"V Evropě ponecháme jen ty, kdo jsou ochotni přistoupit na to, že se budou živit svou vlastní prací, současně deklarují, že jsou ochotni koexistovat s naší kulturou, a ani jednou neporuší zákon. Kdo z tohoto síta vypadne, patrně není politický běženec a má být nekompromisně navrácen do své původní země. Ten kdo v sítu zůstane, evidentně pomoc skutečně potřeboval, a navíc může skvěle obohatit naši vlastní ekonomiku.
To ale nestačí. Nestačí jenom odbourat motivaci, aby zlatokopové nepřicházeli k nám. Je nutné také odstranit příčinu, proč opouštějí své vlastní země. A tou příčinou je chudoba. Rozvojové země nepotřebují odpouštění dluhů; k čemu to vede, jsme viděli v Řecku (k ničemu, jen ke zhoršení). Rozvojové země potřebují pracovní příležitosti a možnosti vývozu. Že to nelze? Ale lze. Podívejte se na náš domácí podnik Pegas Nonwovens, výrobce netkaných textilií. Není to tak dlouho, co dokončil a úspěšně otevřel výrobní linku v Egyptě. Právě tento typ investic a tento typ vývozních možností chudé země potřebují."
No jo ale, cpi investice někam, kde nevíš, kterého vola zítra chytne rapl a udělá tam "revoluci"...
Rizika a příležitosti si musí zvážit investor. Samozřejmě soukromý investor.