Ahoj, zjistil sem že mé kolo tak nějak nevyhovuje mé výšce ani váze, proto přemýšlím že po letošním létě bych šel do něčeho nového. Mám cca 201cm a 109 kg, z toho důvodu usuzuju že rám bude 23", další komponenty jsem zatím moc nezkoumal, vidlice nejspíš odpružená, chci jezdit hlavně po cyklostezskách a silnicích. Max co bych do toho chtěl dát je 12 tis, díky
Ocel na míru od Bareše, bikové ráfky na 29" gumy.
Jestli to má za něco stát, tak si došetři. Na začátku můžeš třeba jezdit s pevnou vidlicí a tu vyměnit časem, protože v uvedené cenové kategorii není možné sehnat dobrou vidlici a na tvojí váhu už vůbec ne (respektive moc nevydrží).
No hlavně tam bude muset být pružina z náklaďáku.
Kde? V té vzduchové patroně? :-)
Vzduch na kole za třináct?
Já mám vzduch na kole za jedenáct :-)
Pravda, kolo byla ojetina, a když mi odešla původní vidle, zrovna byl za dobrý prachy výprdejový Raidon.
Nevím, jak dnes vypadá trh použitelných levných vidlí.
Vidle za jedenáct, tomu říkáš levná vidle?? Nechci posuzovat poměr cena/výkon, posuzuji absolutní levnost. Za 11000 se pořídí celkem použitelné kolo. jistě to chápeš :)
Nesouhlasím s Hraboshem - na Tvou váhu 109 kg bez problémů běžný hliníkový rám.
Naopak - necháš-li si svařit rám ocelový, tak ten bude mnohem dražší.
Bareš je za 7-9 tisíc, rozumná hlína (na tuhle váhu) přinejmenším za pět a bude se špatně shánět (řekl bych, že 23" mu bude málo, sám jezdím 21% a jsem o dvacet čísel menší; v 25" bude špatný výběr).
Levnější by možná šel sehnat, ale ten se bude kroutit. A při této velikosti a rozměrech to už bude cítit.
Za 6300,- už může mít RB. Na velikosti se domluví přímo s výrobcem.
http://www.rb-bike.cz/ramy-kola/99/78/crr-290-ram
Přemýšlel jsem o něčem takovém, co vy na to? http://kola.maxbike.cz/eshop/crossove-kolo...
V pohodě stačí.
Neber ty experty vážně, sám nyní vážím 117kg a mám rám SCUD za necelých 5tis a vozím na tom celkovou váhu 160kg (motor+baterie a další drobnosti v brašnách).
Dříve jsem měl MERIDU a vahu 148kg, vozila celkovou zátěž 180kg a bez problému i v těžkém terénu.