já používám podobnou redukci - http://www.bike-eshop.cz/duse/redukce-z...
a tlak měřím až při foukání na benzince. prostě tam naperu 5,5 baru a nemažu se s tím.
a nejrychlejc se fouká u stojanu pro náklaďáky, ale tam si člověk musí dát majzla, aby foukal podle správné stupnice :-)))
No redukce by mi k něčemu byla jen kdyby přes ní fungoval manometr na autoventilek.Funguje nebo je to jen na foukání?
Aha. Takže to pro mě vlastně nic neřeší. Díky všem. Jdu do manometru, co má i vstup pro galuskový. Ještě že to existuje.
Problém samostatného manometru ale je ten, že ti "ukradne" kus tlaku. Na horácovi úplně nepodstatné, na silničce nepoužitelné. Malé intenzivní pšouk - a jseš na ráfku :-) manometr mám na dílenské pumpě. A venku foukám na odhad.
Taky mám v nářadí výše uvedenou redukci. A taky mámm dílenskou pumpu s manometrem, která má koncovku na oba ventilky. A ještě navíc jsem si minulý týden koupila samostatný manometr s výstupy na oba ventilky... už to taky sichruju jak Jindra :-). Ale když mám přední kolo s autoventilkem a zadní s galuskovým...
To neděláš dobře, Jaromíre, s těmi různými ventilky. Se ti to jednou vymstí! ;-))
Tlak cíleně neměřím nijak, prostě to občas zkontroluji dílenskou pumpou s manometrem a podle potřeby případně dofouknu či ufouknu (např. v zimě či je-li očekáváno blato, volím nižší tlaky).
Tak já mám přece i dvě různá kola. Dvacítky se dělají převážně s autoventilkem (i když jsem na nějakém e-shopu i nabídku s galuskovým viděla, ale méně běžně... a ráfek mám tím pádem holt na ten autoventilek).
Pumpu s manometrem mám, ale levnější typ a tak nějak tomu manometru tam nevěřím. Ale pokud existuje manometr s výstupem i pro galuskový ventilek, tak to mi přijde jako super řešení. Najdu a koupím. Díky moc.
Údaj manometru u své pumpy můžeš porovnat s hodnotou manometru, kterému věříš. Tím zjistíš v rozsahu tlaků, na které hustíš rozdí a tím to můžeš potom korigovat. Patrně nic nezjistíš, protože chyba bude srovnatelná s chybou měření a změny tlaku budou způsobené tím měřením.
Dílenskou velkou hustilku s dvojitou hlavou a menometrem nabízí třeba Autor za 690Kč.
Nebo Lidl za 150 Kč :-)
Jak Lidlu poměrně věřím - tak jeho tzv. dílenská pumpa byla jen asi na dvě použití.
Potom už se dala použít nejvýš jako dekorace. :-)
....žeby byl na Slovensku Lidl kvalitnější? Já tu "dílenskou" nožní pumpu s tlakoměrem používám pro 4 bicykly čtvrtým rokem bez problémů.....
Není kousek jako kousek a zřejmě si jsou vědomi často mizerné kvality.
Už 2 x jsem tam reklamovat závadu, ani jednou se na to ani nepodívali, na nic se neptali a rovnou to hodili do kontejneru a mě beze slova hned vrátili peníze.
Musí se jim ale nechat, že reklamace umí vyřídit rychle a bez kecání :-))
Nevím. Koupila jsem od nich jednou tu velkou pumpu a jednou malou cestovní. Ani jedna se nedala použít. Možná náhoda, nevím.
Ale mám z Lidlu teď z jedné z posledních várek sadu předního a zadního světla a svíti (přinejmenším v poměru k ceně) velmi slušně.
Schwalbe má redukci do tlakoměru. Ale kde tu redukci sehnat nevím.
http://www.schwalbe.cz/index.php?group=49
Můžete mi někdo sdělit, na co nabízí Schwalbe "Náhradní hřeby ALU" a "Náhradní hřeby ocel"? To je na rozhození po silnici??
Zřejmě náhradní hřeby do zimních plášťů.
http://www.schwalbe.com/en/spike-reader...
O zimních, hřebových, pláštích jsi ještě nikdy neslyšel? ;-)
Taky jsem to řešil a nakonec je to jednoduchý: pořídil jsem 2 výše odkazovaný redukce. Jedna je normálně pro nafukování a druhou jsem zbrousil pilníkem (původně je tam asi 11 drážek na závitu, teď asi 4-5) tak, aby to stačilo pro trn klasickýho normálního manometru, jinak určenýho pro auta. Nevýhodou je jen, že když to člověk při foukání neodhadne a nahustí to málo, tak furt musí ty redukce přehazovat. Ale jinak to bohužel nejde, zkoušel jsem i kompromis (ubrousit to méně), ale pak už se manometr nechytal.
Řešil jsem to dnes taky.Stačí použít kterýkoliv auto/moto tlakoměr,třeba
https://www.hadex.cz/t545-pneumeric-tlakomer-05...
a redukci galuska-moto
https://www.moolbike.cz/prislusenstvi-k-dusim...
Z nějakého drátu stačí stáhnout bužírku(průměr asi tak 4mm),ustřihnout jí kousek cca 5mm a vložit ji před měřením do redukce.