Netáhne ? Na volno motor běží, jde do otáček ? Jestli ne, zkouknout sání, karbec, válec, píst, kroužky. Jestli jo, prohlídnout "spojku". Vypadá to na dost jednoduchý dvoutakt (nemá naroubovaný nějaký nový karburátor ?) a princip spojky by měl být jasný po rozdeklování. Třeba návod seženeš (i když bych hledal spíš googlem, nebo na Ebay, tady se to určitě neprodávalo), ale myslím, že není úplně nutný.
Napiš si do Itálie http://cybermotorcycle.com/euro/brands/bernardi...
http://www.google.com/patents/EP0093222A1?cl=en
zděs
http://cybermotorcycle.com/gallery/bernardi...
Aha, osmdesátý léta, proto ten karb a plasty.
To kolo tedy 50 léta nepřipomíná :-) to je pravda
Současná variace http://www.jizdnikola.net/trekingove-kolo-dema...
A nakonec to nejlepší :-))) http://www.moto-inzerce.cz/z-motokolo-orion-17464
https://www.google.cz/search?q=CZ+motokolo...
A něco na čtení http://www.zelenka-veterani.cz/katalog/zbozi...
a nějaké forum http://www.cezetmania.info/motorky/index.html...
Nový podnik ČZ Velo, s.r.o., založený v roce 1995, měl jako první
produkt vyrábět jízdní kolo s pomocným dvoudobým motorem. Objem byl pouze 35 cm3, výkon 0.5 kW při 4100 ot./min a s převodem třecím válečkem na zadní pneumatiku dával rychlost 20 km/h. Předností byla lehká stavba, motor vážil pouze 5.3 kg a celé vozidlo v provedení pánského kola 21 kg. Ekonomické kalkulace nevyšly, sériová výroba se nerozběhla
Více na: http://www.motorkari.cz/motokatalog/cz.html
Copyright © Motorkari.cz
Bych to prodal sběrateli http://www.moto-inzerce.cz/z-motokolo-orion-17464
rarita :-)
Koukám, že ses do toho pěkně položil ;-)