Klasik praví: Nejsem tak bohatý, abych kupoval levné věci.
Něco na tom bude. Ono středový bafang už taky není nejlevnější a přitom stejně komfortem daleko za Bosch či Yamaha.
Špatné to nebude, ale kdybych o tomhle uvažoval, tak si raději připlatím. A ať už bych šel do Bosch nebo Yamaha, tak bych chybu neudělal. Ale naštěstí mě baví (zatím pořád) více opovrhované nábojové motory. :)
Bych napsal že spíš nic jinýho nezbejvá a tudíž mě musí bavit neusporné a nebo obří koláče do výpletu a akumulátory velikosti ledničky,aby to někam vubec dojelo o estetice a celkové ovladatelnosti "stroje" nemluvě.Taky jsem na tom začínal,nemyslím to nějak zle,ale to se nedá vůbec srovnávat,to je jak trabant a mercedes sl500 ;)
To bys napsal tedy špatně. Zkus si někdy v terénu Ktm Panasonic nebo BionX.
No jelikož já nevím jak si představuješ terén,každej samosebou jinak, tak jsem jezdil i na Bio a KTM panasonic, jelikož mě tyhle věci fakt bavěj.v normálním terénu,jako lesní cesty atd,tak tam jedou snad všechny nábojový motory,vybavený torzním snímačem,teď jsem zkoušel i BH Snow 2WD drive,co má můj otec,taky je to pecka,ale když se opravdu zajelo do oraniště,kde byli muldy a prudké stoupání,tak fakt nábojáky byli pozadu a když byla potřeba akcelerace,tak jediný co bylo použitelný,byla Yamaha a Bosch performance,zbytek jel,ale s obtížema.další věcí je,že Bionics funguje dobře,ale není vhodný do tvrdého terénu,jelikož tam to žere jak bejk a než se roztočí při potřebě okamžitého záběru,je pozdě.Tohle co tady píšu,nejsou žádný plky přebraný někde od někoho,vše jsem si v naší partě cyklistů elektrikářů projel a toť můj poznatek a zkušenost,jestli to někdo bere jako pomluvu,tak to tak rozhodně není a kdyby byl super Panasonic a nebo jinej systém,koupím si ten,hold je to momentálně Yamaha :)
O výhodách Yamahy a dalších středových nechci polemizovat. Souhlasím, že je to super. Projel jsem si už taky dost systémů a pro mě osbně a moje terény jsou nejpříjemnější záležitosti jako KTM Panasonic, BionX, Neodrives. Zdůraznuji, že pro mě osobně a moje terény. Je to zkušenost a nikomu to necpu. Kdybych jezdil častěji 20% stoupáky a drsnější terény a nejen jednou za čas, tak bych třeba bral Yamahu. Proč ne. Já jsem na tebe každopádně reagoval proto, že jsi psal něco o trabantech a o tom, že nic jiného nezbývá. Tak mě to přišlo že asi znáš jen Magic Pie, když íšeš tak hloupou reakci. Ale vidím, tedy, že znáš i další systémy, což je dobře. Takže i víš, že špičkové nábojové nejsou tak levné, aby to kupovali lidi, kterým nezbývá na Yamahu. Naopak. Přes to jsou lidé, kteří spatřují takový pohon pro sebe jako výhodnější či zábavnější a příjemnější. Rozhodujících hledisek je více a mají pro každého jinou váhu.
Mimochodem dobrá recenze na KTM Panasonic, at tu není jen chvála Yamahy.
Že bych zapomněl dát odkaz? :)
http://ride.sk/recenzia-sportoveho-panasonic-u/
Více info zde: http://www.topkolo.cz/text-novinky
Chce to otestovat, jak ti vyhoví.
Moje osobní zkušenost je, že evropské pohony jsou vždy lépe (pro Evropana?) nastavené než asijské.
Jinak technicky Yamaze není asi co vytknout a mě osobně se líbí hodně. Hardwarově víc než Bosch.
Softwarově je podle mýho vkusu ideální Bosch a Brose (Continental / BMZ), podobně jezdí i Impulse a další.
Mám za to že je to dané tím, že EU (tedy spíš Německo) je vývojově nejdál v asistenčních pohonech s torzní osou pro lehká kola. Bosch s tím začal. Během let došel skoro k dokonalosti. Až v poslední době ho evropská konkurence místy předčí. První generace Bosche neměla co do chování pohonu žádnou konkurenci. Druhá generace už je víc v presu, protože vyskočily nové špičkové pohony podobného stylu u několika dalších výrobců, cenově srovnatelné
A kdy uvidíme e-totem se středovým pohonem Yamaha? :)
Robikl: e-totem asi ne, spíš to bude COMP. A zatím ne s Yamahou, ale Conti, někde jsem to už psal.
Představení navrhuji na BIKEFESTU v Kálnici, koncem května. Reálnej prodej snad v průběhu léta.
Verzi MTB 27,5 předvede na Otvírání Libavé tento víkend firma Resimpa, náš autorizovaný servis a prodejce. Zítra jim vezu půjčit prototypovej kus.
Aha, tak sice se v těch nových značkách už přestávám orientovat, ale každopádně se těším na představení nového elektrokola se středovým pohonem. A co zákazníkovi nabídnete? Dobrou cenu nebo i nějaké řešení, které máte jen vy?
Robikl: ... ty mi dáváš, takový otázky :(
COMP je naše druhá značka, kterou postupně začínáme nasazovat a postupně nahradí e-totem.
(tak mě napadá, že to bude na změnu nicku :D)
Dobrá cena... to asi jak to kdo vidí. Bude to dražší třída cca deore. Pohon je novinka od Němců, kterej se víceméně ještě nevyskytuje na trhu. Podle mě převyšuje evropskou nejmenovanou konkurenci, je připraven na dvojpřevodník, po dodělání propojení s Gearsensorem bude možné dvojpřevodníky začít montovat. Má perfektně zpracovaný uložení v rámu, je v uzavřeným ringu, spolehlivě uchycenej. Primární stupeň pohonu je ozubeným řemenem, což je parádně tichý. Dobrá váha. Cena cca podobná Boschi a dalším ekvivalentům z němec.
Nedá se to ale nazvat řešením co máme jen my... a nebo ne na dlouho, jen než se rozšíří. Náš je rám... zbytek šimáno, remerx, švalbiny a podobně. Na tom nic moc nevymyslíš za svoje speciality
Díky za odpověď. Já myslím, že jdete správnou cestou. Tedy sazkou na kvalitní středový pohon.
Tak je to správné. Na kolo patří buď nábojový převodový lehký motor,nebo středový. Na motorku nábojový silný .
Myslel jsem správné pro výrobce, protože poptávka bude po kolech se středovým pohonem. Ten nástup je už teď jasně vidět. Ale na druhou stranu věřím, že je dost lidí, kterým bude milejší třeba BionX. :) Tedy přímý a strašně příjemný pohon. Ono je to hodně o pocitu. Jo, kdo dá na čísla o účinnosti a nic jiného ho nezajímá, tak hlavně pro větší kopce zvolí středový. Tak to jen malé vysvětlení, aby to nevypadalo, že miluji středový pohon. :)
Dělají se lehké a levné nábojové motorky na 48V?Na kolo pro přítelkyni-já mám 48V/750W středový a jí by stačil levnější nábojový,ale zatím jsem našel jen ty větší přímé.Chtěl bych klidně slabší s volnoběžkou(přítelkyně váží jen 75kg),ale na 48V,abych si občas mohl z jejího kola půjčit baterii a vézt ji s sebou jako záložní,když bych jel sám na delší tůru:-)
Tak to je problém. Pokud není přímý úplně vyloučen,šel bych do SMART PIE 400W. Existují převodové i na 48V ,ale u nás není moc výběr. Čína? Dovoz?
Nejsem na toto odborník,ale navydím problém napájet malý 36V 250W motorek 48V. Pokud ho nebudu honit v otáčkách měl by to zvládnout.
Co na to vodborník Totem?? Nic zvláštního by se dít nemělo.Samozřejmě pokud to potom budu honit po rovině 40km/hod,což by ten motor mohl udělat(36V mě jelo 33)opotřebení převodovky,případně zničení teplem by mohlo nastat. Ale jak říkám,ať se vyjádří povolanější.
http://www.nakole.cz/diskuse/17216-motor-250w-s... nakonec už se to řešilo
O.K.,díky za odkaz,asi ten přímý bude rozumné řešení,nemá cenu experimentovat.Stejně to letos ještě nebude,kdoví co bude za rok...
Fungovat by to mělo . Akorát nevím jaký odpor klade ten Smart PIE. A jeho váha také není úplně malá.
Pokud bude stále používat přípomoc tak ano,ale pokud ne,tak motor klade dost odpor (i když je rekuperace na 0)Víc než 5 km bych to nechtěl šlapat.
Škoda,že se nedělají přímé s volnoběžkou,ten odpor při šlapání je nevýhoda.Ale letos asi na to stejně nebude,třeba čase něco vymyslí...
Přímej s volnoběžkou asi není problém udělat z převodovýho, prostě jen zablokuješ kola nebo místo nich dáš nějakej mezikus.
Já nemyslel že by mě vadila převodovka,spíš bych přemýšlel o motoru, co je konstruován na napětí 48V,kvůli možnosti si půjčovat na singl dlouhé výlety baterii z jejího kola jako záložní ke svému 48V střeďáku:-)A trápit 36V motorek na 48V s tím že může každou chvíli shořet a stejně bude bez záruky se mi nechce.Takže uvidíme,až našetříme na elektrifikaci jejího kola,zatím se budeme o to moje dělit..:-)
Dát na 36V motor 48V není žádné trápení. Max. stačí omezit rychlost.
no a pohrát si z řj, ale stejně to uvaříš :-)
Magic, Murphy:
JJ, jednak se 48V dělá celkem normálně, (bafang dodá) a jednak i já jsem toho názoru , že samotný motor 36V snese 48.
Ani s vývojem tepla to na vyšším napětí zdaleka není tak zlé, spíš lepší. Přetáčení není problém, pokud jednotka omezí rychlost tak je to jedno, jestli jedeš do 30 km/h na 36 nebo48 je pak fuk.
ALE: není jisté zda to skousne (každá)jednotka, která není připravená na 48. Obsahuje totiž v drtivé většině součásky, které mají strop napětí kolem 50V (třeba 5V zdroje pro snímače, kondíky...) a 48 varianta dosahuje plně nabitá na 55 a více V.
Nicméně, jednotky na 48V nejsou nic nesehnatelného.
Může použít klasiku Magic 50A
Yamaha so vybírá silný partnery,což Hai je,co by jim totem mohl nabídnout??? Ať se na mě z etotemu panové nehněvaj,ale nabízet "tovarní" kola z jejich produkce s regulátorem přišroubovaným do plastový čajnakrabičky na rám,no tak to je hodně amaterský produkt,který bych si byl schopen ukuchtit v lepším provedení doma v garáži,to kdyby starej "Yamaha" videl,myslím že by se ukazováčkem pěkně hluboko dráždil v krku ;)
Jo, Bobane, levná třída je prostě taková... Von ti satrej jamaha asi za 35 litrů moc kol nenabídne, co??
A hlavně, ta krabička je tam pro to, abys mohl na otevřenou kabeláž doházet nějaký kraviny, co se dají dokoupit, jako plyn, HVBS, a taky abys po montáži sady mohl zkrátit kabely a nemotal to do klubíček kolem rámu... Jako někteří prodejci co mají obě ruce levý a ačkoliv si za montáž sady vezmou 1500, tak nevloží ani do krimpovacích kleští, že?
Vůbec tomu nerozumíš a ještě vykořisťuješ. Kapitalisto :-))
Ale prd, já jsem jen zaměstnanec čoveče...
Ale netajím se tím za koho hraju, jako pan boban80, z královehradeckého kraje.
A není z Nymburka? http://www.rande.cz/uzivatel-1946099/boban80.aspx :-)
BOSCH vs. YAMAHA - zde se můžete podívat na porovnání středových motorů:
http://www.akumo.cz/bosch-yamaha
Šroubek:
v recenzích prodejců je vždy třeba přihlížet k tomu, že tato kola prodávají,a lepší je vždy to s lepší marží... takže spíš to chce projet fora opravdových uživatelů.
Pane Toteme :) vždyť jste sám prodejcem,tak co to tady píšete za nesmysly o maržích, vy vaše produkty prodáváte za nákup, co to nakoupíte z číny??? Za co si tedy berete výplaty ve firmě s panem Štyksem? To děláte s červeným křížem na vratech u krámu nějakou samaritánskou pomoc??Kde pak berete peníze na rozvoj firmy,když jste takový dobráci,čím platíte zdravotní a sociální pojištění,nájem máte zdarma a přístroje a nářadí pro servis máte taky od někoho zdarma????? Já nevím co tohle je zas za pakárnu, ale jestli se nemýlím,žijeme v konzumní společnosti,kde se vždy za službu či věc platí a přijde mi to normální že na tom musí něco bejt,nebo se mýlím??? Neznám zaměstnance,který za svoji práci nedostane odměnu a odměna pro prodejce je,že za produkt,který nakoupí,aby ho mohl zákazník naživo vidět a vyzkoušet a musí na něho držet záruku,tak má odměnu za prodej,nebo to je špatně??? Děkuji za případnou reakci a ne že to smažete :)
:-) A teď má Totem zkažený večer. Hned v pondělí doplatí mzdu zaměstnancům a potom zkrachuje :-))
A vy děláte v práci zadarmo a nebo když vám zaměsnavatel dává výplatu,tak mu řeknete, néé děkuju,já nechci patnáct tisíc,dejte mě jen deset,já si zaplatím nájem a pak budu žrát celej měsíc dva suchý rohlíky a do práce budu chodit pěšky,jelikož mhd mě zdarma neveme a v kauflandu vám daj akorát obuškem zdarma po zádech :)))))))) tyhle fora s kecama o maržích a prodejcích mě fakt bavěj, je vidět jak jsou někteří čestí jedinci omezení a závistivý a borci co maj kilovatovej koláč ve výpletu,tak zastávaj jen to svoje a nedokážou normálně uznat, že jsou daleko lepší a úspornější věci.Když to tady pročítám ty názory,tak se ani nedivím,že to je v čr totálně v p.r.d..... :))) Rady, jako dej tam jednotku Magic 50 to je pecka, tak to je hodně hustospermácký ,fakt nájebovka :))))) Jestli někdo srovnává tyhle kaše s Yamahou nebo Boschem,tak je vidět že s tím nemá vůbec žádnou zkušenost.No nic,jdu si dát na zahradu něco dobrýho než tady psát na tohle nesmyslný forum dobročinnejch organizací a samaritánů s modlou magic 50 a nebo bafangů :))))
Hele, na férovku, co je špatnýho ptát se uživatelů??
Jako, samozřejmě že obchodník dělá za marži, to asi chápe každej - nejsme tu až tak natvrdlí, ale je otázka co za ni je ochoten zákazníkovi nabídnout. Jsou tací, co umí a tací co neumí... že?
Ještě bych dodal, že i já sám se chodím ptát raději uživatelů, a taky je to hlavní důvod proč jsem tady.
Poznatky a zkušenosti z provozu mi z katalogu na prodejně nikdo nevytáhne.
Já mám osobně Haibike Yamaha Sduro hardnine, musím říct že naprostá pecka,jezdil jsem i na Bosch performance, ale volba byla jasná,kdo na střeďáku od Yamahy nejel a píše jak je zastánce nábojovejch motorů a jak je to drahý,nechť si nechá své nevyzkoušené hodnocení a nesmyslné názory pro sebe.To jakej to má odpal, jak to reaguje na záběr do pedálů, tomu já říkám perfektní vyladění, navíc oproti motoru Bosch se mi líbí integrace do rámu.Zas tady někdo bude určitě psát,že jsem prodejce,ale pán chtěl objektivní hodnocení, měl jsem již několik elektrokol,jak s nábojovým motorem 250,500,1kW a i oba střeďáky 8FUN 250 a 750,měl jsem možnost Bosch performance i klasik, teď jsem testoval nový středový pohon 250W s torzním snímačem,ale musím říct že Yamaha je momentálně Top end, tím nechci říct že Bosch performance je špatnej, ale ta Yamaha mě svým projevem,integrací bere víc, toť vše z mích praktických zkušeností a ne přečtení z časopisu :)))
Nejel :-) Ale věřím,že je to 2 x lepší než Bosch a po 5 kilometrech se dostaví pocit vyvrcholení :-)
Kdybys na tom jel,tak bys sříkal jak švestkovej knedlík :))))))) s prominutím :))
Hovno. K mému účelu plně vyhoví 1kw v náboji./ k mému účelu,pro blbce/
Normálně mi připomínáš mého profesora elektrotechniky,ten nám po celou dobu taky vyprávěl,jak jeho tráboš je nej a jak všechno opraví pryskiřicej za stovku,no hold se mu pak stalo,že s tim svým peckostrojem švihnul zatáčku,praskla mu vlaštovka a zlomil traba vo strom,no a to byl jeho konec,uplnej ;)
Tebe potkat v hospodě tak máš polovinu zubů :-))))
Kdo nevyzkoušel tak neví. Velikost, tvar a kapotáž, škoda menšího výběru značek ale lepší reálné dojezdy. Varianta s dvoupřevodníkem umožňuje líp kombinovat převody a o to více pomáhat motoru. Je každopádně tišší i při vyšším výkonu. Bosch teď zaostává a o to bude lepší příští rok. Všichni budou chtít Yamahu dohnat a to se nejvíc vyplatí nám, uživatelům...
Nevlastním e bike, ale po testovačke v utorok dal som cca 4x po 30 minut s modelmi od bosch a yamaha HAIBIKE kde som chcel hlavne zistiť či by mi veľkostne vyhovoval model HAIBIKE Sduro Cross RC 2015 v najmenšej pánskej velkosti 19/48 cm - vyhovoval bol super a bude môj a pori tom som odskúšal ten istý ekvivalent s motorom bosch Haibike XDURO Cross RX a MTB HAIBIKE SDURO FullNine RX 2015 a HAIBIKE XDURO HardSeven RC 2015 veľmi tesné hodnotenie, bosch kultivovanejší ale aj pomalší nástup, yamaha zaberá od spodu agresívne a mne to pocitovo viac vyhovuje tak u mňa vyhráva yamaha.
Plně souhlasim,i mě to takhle připadlo a proto jsem zvolil Yamahu,je s tim vic legrace a jizda je to jak na motokrosový motorce,akcelerace a zábava,to je to co japonci uměj.Navíc Yamaha určitě nebude spát a vývoj pujde stale kupředu ;) no navíc se pohonama na kolo zabejvaj od roku 91,což se projevilo i tímto pohonem,který bosche malinko počůral ;)
Jde na té Yamaze jednoduše nastavit max. rychlost? Tedy jedu na silnici v provozu a chci být rychle pryč valím 35km/hod a jak sjedu do lesa, přepnu zpátky na 25km/hod?
Jestli vám jde o bezpečnost, tak se radeji držte těch 25 km/hod.
No právě, bezpečnost především a proto si myslím když ze silnice zmizím co nejdříve, tím bezpečněji se chovám. Na cyklostezce a v terénu mi omezení na 25km/hod nevadí. Příjde mi že Češi jsou v tom omezení rychlosti na 25km/hod papežštější než papež. Myslím že EU v čele s Německem toto omezení myslí právě na cyklostezky no a u nás se to dá plošně i na silnici. Například v Německu když chcete využívat silnice z jakéhokoliv důvodu, můžete si pořídit elektrokolo s omezením až při 45km/hod. Jen se zdarma nahlásíte na příslušném úřadě kde dostanete miniznačku kterou nalepíte na štítek kterým jsou tyto kola vybavena. U nás by se na to nalepila byrokracie, zpoplatnění a nesmyslná nařízení, takže těch 25km/hod bude asi stačit.
Je to úplně vše? Není tam ještě něco?
Rychlost se snímá čidlem u zadního kola, takže už někdo přišel s tím, že vyrábí krabičku, která signál z čidla zfalšuje a systém si myslí, že kolo jede pomaleji a tak pomáhá. Měl by to umět i jeden podtyp od Speedict. Hledej a určitě to dohledáš. Jde to!
Myslel sem přímo tím ovladačem na řidítkách. Prostě odblokovat systém s tím, že na silnici navolím nejvyšší dopomoc a valím co to dá, na cyklostezce a v terénu přepnu na nižší dopomoc kdy motor pomáhá do těch 25km/hod.
U Yamahy to asi nepůjde. To šidítko je lepší alternativa. Něco jako powerbox.
Magicu už tady nic nepiš,hov... o tom víš a píšeš tady lidem nesmysly,naprogramuj si magica 50 přez usb,dej si na kolo dvě baterie velikosti ledničky a rozumbraduj v hospodě u piva někde na vesnice,kde tě maj asi za kinga, jelikož tam jezděj maximálně na trakařích .))))
Běž do piče zmetku :-)))
Ty jsi ještě hovnu říkal koko když ja a magic jsme jezdili na elektrech:-))
To je klidně možný,ale nic to nemění na věci, že s tím mám zkušenosti :) a né jen držkou .)
Ano jde, existuje k tomu buď pevně nastavený piggyback, který ji odblokuje na 51Km/h a nebo nastavitelný přez bluetooth smartphonu, mám obě varianty, navíc to ukazuje správné hodnoty na LCD, žádná dělička frekvence rychlosti :))) kdo by měl zájem, je možnost .)
Vlastním haibike sduro Yamaha motor a chcel by som zvýšiť rýchlosť ako sa to dá ?
Ahoj dá sa to ponúk je plno, najlacnejšia a mnou overená mám HAIBIKE Sduro Cross:
http://www.sb-tuning.com/cs/ alebo
http://www.akumo.cz/bosch-chip-tuning-navyseni...
je toho dosť ten druhý má kámoš a tiež v pohode je tam aj video návod na montáž v prvej ponuke.
Pekný deň
Souhlasím ve všem co jsi napsal,jsem cca měsíc vlastníkem Haibike SDURO HardSeven RC 2015,musím říci,že maximální spokojenost co se týče vlastního vyladění motoru i regulace příšlapu.Trochu jsem se bál dojezdu,ale i ten přesně sedí podle počítače,tj při mé váze 70kg a nejmenší pomoci je to těch deklarovaných 130km při krajině okolo Hradce Králové.Toto jsou poznatky za cca 500km co jsem najezdil.
A těch 130km ujedeš prosím na jakou baterií?
Po rovině s nejmeší přípomocí lze ujet 130km. 10Ah.+-.Akorát je otázkou ,zdali těch 130km neujet raději na kole bez motoru.
400....je pravda,že jsem ujel 85km....ale podle zbytku co tam zustalo to odpovidá....cca 95% na nejmenší pomoc 5% na střed
To se to jezdí po placaté krajině okolo Hradce Králové. :) Nicméně i v horách bys s tím kolem obstál. Jen bys musel počítal s menšími dojezdy. Jsou kolem Hradce vůbec nějaké kopce? :)
Mohl bys napsat, jestli to pomáhá na fous přesně do 25km/h a jestli se pomoc vytrácí pozvolna nebo to do 25km/h pomáhá naplno a nad to natvrdo dá nulu? Díky.
+-je to těch 25km někdy by to chtělo trochu více,ale na druhou stranu je to bezpečnější.....koukal jsem na průměr za cca 180km tak mám 21,9
A když zrychlit, tak ta pomoc zmizí rázem nebo postupně dejme tomu mezi 23 až 25 km/h?
Jinak tady to mužeš odblokovat http://www.pedelec-tuning.cz/cz/kontakt
Tak že jsi jel s "přípomoci" 3Wh/km tak to není žádná přípomoc to jsi šlapal za své:-)
Motor pomáhal vézt vlastní váhu a váhu baterie.
Vyhozené peníze:-)
To si nemyslím....matematicky ano,pocitově to rozhodně tak není....stejnou trasu jezdím i na normálním horském kole a je to úplně o něčem jiném
Tak že dojezd ti vypočítaný matematicky nevadí (sám jsi to dopčítal 130km) ale že to jsou po rovině 3Wh/km neokecáš.
Co by jsem k tomu říkal :)kapacita baterky... ujeté kilometry a zbytek....až bude možnost tak se někde svez
A ten zbytek odhaduješ z čeho z diod a nebo čáreček?:-)
Ja na rozdíl od tebe už to mám vše dávno projeté a měřím CA.
Když jsem jel na 3Wh/km bylo vidět na CA že přípomoc je nulová, stačilo přestat šlapat a elektrokolo se zastavilo. Na rozdíl od tvého stroje já tam neměl pedelec ale tempomat, proto vím kdy je přípomoc poznat.
Nedávno mně jeden xpert s boschem taky tvrdil že na 8Ah/36V bat. ujede 160km, pak z něj vylezlo že na rovině to má vypnuté:-))
jak jsem psal...max jsem ujel 85 km a o zbytku usuzuji podle počtu % vybití na počítači...až ujedu těch 130km tak to budu vědět určitě :))
Hele vůbec se s níma nebav,nemaj na to a plácaj uplný kraviny :))) to sou totiž nábojový motoráři s modlou magic 50 powered by USB :))))) a akceleráční páčkou s třema diodama z čajnaplastu a kolama pojebanejma stahovacíma páskama a izolačkou,aby ušetřili 15kč za kabelovou příchytku :)))
Ja vím je potřeba si zdůvodnit proč člověk vyhodil pár desítek tisic za to co vlastně ušlape sám:-)
Kdyby to bylo 5Wh/km tak už se dá hovořit o málé přípomoci.
Hele a jestli je 60tisíc jak tady tvrdíš, vyhozenejch za takovouhle mašinu, tak mě předveď co ty bys tedy vyprodukoval a za jakou cenu,prosím tě o příklad a tvého kámoše magica 1000 taky.Myslím že asi velký kulový .)))))
Bobbob není můj kámoš ani ho neznám.
Nevěřím,určitě jste si spolu koupili stejný jednotky magic 50 a společnej USB kabel, aby jste ušetřili a teď si ho posíláte poštou když to ladíte :))))
Tebe potkat tak Ti rozmlátím ksichtík.
Pokud na něčem ušlapu 130km při spotřebě 3Wh/km
pak motor nepotřebuji a jsou to fakt vyhozené peníze.
Já jsem si to kolo nekupoval kvuli dojezdu,mě na něm baví technika. A vůbec se za to nestidím že v terénu si to pustím na max a díky tomu,jak to jezdí se nádherně vyblbnu, jelikož před tím jsem měl motokrosovou motorku a to se fakt nikde už poslední dobou nedalo jezdit,tohle je pro mě supr náhrada,která jak vypadá,tak i jezdí,toť celé.Když se to pustí na max,je sice dojezd kolem 40Km, ale mě to za to stojí :)
Děkuju za souhlas, víš já tady ty všelijaký Magici 1000 nechci urážet, ale jsou to bohužel amatéři, který na tom nikdy nejeli a proto nemůžou dát nikomu objektivní hodnocení,jediný co jsou schopný vyprodukovat,tak jak je to drahý a jak to není potřeba:))))
Ať mi tedy některý z těchto chytráků ukáže,který kolo má za 60000kč výbavu jak HAI a luxusně uleženej motor jako HAI, prosím o příklad :))))
Cyclon ty sračky překonává ve všech směrech:-)))
A je levný:-))
Nekecej. To je určitě blbost. Nazdar kamaráde.
Pardon jedině yamyhahahaha:-)))))
jaj :))) ty ses na mě s magicem dohodnul, že jo? :)))) Hele mě je jedno co kdo tam má a kolik to stojí,mě to kolo nespadlo do klína a šetřil jsem na něj a tím co tady píšu,nechci nikoho urážet že má kolo postavený z toho a toho,já taky začínal na levnejch komponentech :) Ale bohužel tyhle velký koláče nejsou schopný poskytnout takovou dynamiku jízdy,jako věci,co jsou lehčí a menší, to prostě není možný dle fyzikálních zákonů a já už se o tom ani nebudu bavit,to nemá cenu, prostě jste se na mě s kámošem magicem dohodli a je to :))))))
NÉSI BLBÉ.Jasně,že jsme se dohodli. Si půjčujem i manželky. Kámoši na život a na smrt :-)
A kolik na tom ujedeš, ty chytráku. To by mě zajímalo!?
Některý lidi nepotřebujou "se vyblbnout" na motokrosu a maj úplně jiný priority a taky jiný životní zkušenosti, proto si nepotřebujou už uměle zvedat adrenalin nebo něco dokazovat, ale to takový netolerantní mamánci ještě nechápou.
Hlavně když to má značku, Honda, Yamaha, Bmw. To strašně dobře vypádá, když na tom jedou.
Ty seš zatim takovej malej bobánek, tak to ještě nechápeš, takže se nemá cenu rozčilovat (((:
Rande zdar...
Pravda je věc ošemetná. Yamaha by mě osobně nepřinesla nic. Nemám přehazovačku a kolo je moped v krajině rovinaté. Až si koupím Yamahu tak všechny pošlu do piče,pozurážím je a budu COOL. A všichni kámoši co je neznám mi budou klepat na rameno.
Ja mám na několik yamah ale nechtěl bych to ani zadara, bylo by mně to k ničemu ledy by se našel někdo kdo by za mně šlapal:-)))
Kdo nešlape není ČECH :-)
Vidíš to,takže jste kámoši :)))
Tady na foru jsou všichni kámoši pokud to nevíš a přitom se v životě neviděli.
To jsem rád,pan Magic 1kW už mě má taky rád,akorát mi říkal,že až mě potká,vytrhne magic 50ku z kufru,pytle či já nevím v čem to má a rozbije mě s ní hlavu a prý mě budeš škrtit tim společným USB kabelem :)))) Tak takovej to je můj kámoš .)
Každý podle svého gusta .)
Pane magicu já vás neurážím, vy jste začal bejt agresivní :)
Nemyslím. Ale ji mi to u prdele.
už se na to vykašlej nemá to cenu....psal jsem ti,čekám na odpoved
Hodím ti odkaz do zprávy,co je za možnosti
No, sláva... ještě nahodit adresu prodejny, a je to konečně venku...
Že, Bobane80 ?
Tak to určitě nebude :-))) A svítící pás zadarmo :-)))
Zase jsem se spletl,myslel jsem si,že se něco dozvím a budu i o trochu chytřejší.......a ono je to tady stejné jako v jiných diskuzích,urážky a sprostá slova
nekonstruktivní diskuze.....jen ta politika mi tady chyběla,ale i na to by možná došlo.To málo co jsem potřeboval si tady vyřídím po soukromé linii a tady celou věc zamknu.Je mi z toho trochu smutno a trochu se nad sebou zamyslete k čemu to všechno vede.Pokud Vás nenapadá proč to všechno píši....můžete si to přečíst pěkně od začátku,a to jsem toho dost vymazal.Pokud budete mít někdo dotaz na středový pohon Yamaha,případně dotazy na kolo HB jako takové,napište mi soukromou soukromou zprávu.Děkuji
No, to je diskuse...
Jinak ale co člověk to názor, na tyto i jiné pohony, takže to chce testnout. U nás ti nechám svézt na Conti, Bosche u někoho kdo má Apache a podobně, pokud chceš dobře vybrat tak na foru to nemá cenu. Leda by ti někdo další nabídl svezení.
-pokud jsi to přečetl tak víš,že já jsem ze začátku chtěl poradit....nyní už mám a chtěl jsem se podělit o nějaké postřehy-no a kam se to zvrhlo :(
Kdyby Bobánek sdělil jen to,jak je s Yamahou spokojený,tak v pohodě. Nemusel ovšem dodávat ten zbytek. V překladu : E-Totem dělá sračky,všichni jsme tady kámoši co slintají nad ŘJ Magic 50A a jiné forky. V diskusi vedené osobně by si to nedovolil,protože by mu někdo dal minimálně po hubě.
A srovnávat Yamahu s levným řešením E-totemu(každý není boháč) je nefer. Když si koupím Audi a soused má Dacii,tak je ideální se s ním přestat bavit,říct mu,že je magor,že doma slintá nad svou popelnicí atd. E-Totem je shopen za srovnatelné peníze co stojí Yamaha postavit podobné řešení(nebo nakoupit a prodat),ale cílová skupina bude úzká.
A čemuse divíš, tento člověk si zde dělá zadara reklamu na svůj obchod a ještě lže že to není pravda.
Stačí se mrknout třeba zde
http://www.nakole.cz/diskuse/19055-stavba...
S takovýma vychcánkama co druhé jen kritizují se nedá jednat slušně.
http://www.elektrokola-nachod.cz/ Nějaký Bohdan to vede
BIS hledá nové agenty. Ty jako talentovaný detektiv bys to mohl zkusit. :)
To by šlo. Kolik platí? Musím někoho zabít?Nebo stačí udat?
Čeče a mají už 10 letou zkušenost:-))))
"Informace o nás
Prodejem a servisem jízdních kol se zabýváme od roku 1991. V posledních 3 letech se intenzivně věnujeme kolům s elektrickým pohonem, kde vybíráme z tuzemské nabídky to nejlepší co momentálně trh nabízí. Zajímáme se přednostně o nové a dokonalejší trendy v této oblasti."
Zkušenosti s elektrokoly máme již 10 let.
22 let na trhu, cyklistice se věnujeme již 22 let.
Celkem rozporuplné číselné informace, což:-))
Lidičky klid, mám t.č. 2 elektrokola s Bafangem BBS01 a s Yamahou (trecking 2 převodníky).
Takže si můžu vybrat na jakém kole jet.
Zas tak extrémní rozdíl mezi oběma motory nevidím. U BBS je třeba při jízdě více myslet, není tak pohodlná, spíše pro technické typy.Jízda s Yamahou mi připadá jednodušší, spíše pro ženy a bude asi spolehlivější a bezpečnější ( kotoučové brzdy a pevnější rám).
Bafanga jsem si sám přestavoval, takže jej mám rád a rád se ne něm i nyní projedu, uvažuju ještě přeprogramovat ř.j.
Každopádně těm endorfinům se při jízdě na elektrokole tak nějak nechce vyplavovat,
což je horší problém...
Většinou to tak není, pročetl jsem spoustu zdejších diskuzí a ok i jsem se spoustu věcí dozvěděl od lidí, který jezděj na čem jezděj. Takže si to nenech znechutit!!!
Problém začíná, když do diskuze vstoupí někdo, kdo potřebuje k životu ten "adrenalííín"
Takový bobánci jsou dost nebezpečný, protože vyvolávaj konfrontaci. Ikdyž nechtěně, oni si to moc neuvědomujou. Pak vznikaj ty války, viz Putin, atd...