No, když pojedeš tím pravým pruhem, sesedneš u cedle, půjdeš doprava na chodník a převedeš to kolo po přechodu, musí ti dát auta odbočující vpravo přednost. Za přechodem je cedula "Stezka pro pěší a kola", tak zas nasedneš a jedeš dál. Takhle si to asi autoři značení představují.
Když budeš tvrdej a nebojíš se aut, před značkou "konec cyklopruhu" najedeš mezi auta do pruhu pro přímý směr (a doprava), raděj k prostředku toho pruhu, aby tě odbočující doprava v křižovatce neměli snahu sejmout, a pojedeš křižovatkou s auty v přímém směru. Za středem křižovatky se nacpeš k pravé straně a plynule najedeš na tu právě začínající stezku pro kola a pěší.
Od konce cyklostezky k začátku stezky máš dvě možnosti: jet na kole s auty v po silnici nebo jít jako pěšák na chodník a po přechodu.
Cyklostezka končí, silnice není jen pro motorová vozidla, ani dálnice, není na ní zákaz vjezdu cyklistům. Pokračoval bych na kole běžnými jízdními pruhy. Cedulka je jen doplňková a asi tím autor chtěl říct, že by cyklista měl sesednout a po chodníku pokračovat pěšky. Jenže není tam ani příkaz, ani zákaz. jen lidová tvořivost nějakého přičinlivého úředníčka. Ignorovat, jezdit - nebo iniciovat nápravu (nebezpečí doplnění o zákazovou značku, pak už by se chodilo regulérně)
Copak to, to je brnkačka, normálně pojedeš po silnici, ale
tohle je průšvih, tady je jasný příkaz celých 200 m a běda ti kdybys ho chtěl hned za rohem odložit, a nevodit ho celých 200 m :-)
Tahle nesmyslná nařízení není možné než ignorovat.
V okolí Hradce a Pardubic jsou oblíbené zákazy vjezdu cyklistům. Člověk má jet po cyklostezce, kde nabere kilometry navíc a pokud bude mít smůlu, srazí dítě, protože ho neuvidí přes zábradlí mostku, kam se musí kolmo zabočit. Jednou jsem ten zákaz dodržel, nikdy více.
Záleží jak kde, někde smysl mají a je dokonce dobré zákaz dodržet a jet o pár metrů vedle, ale někde to je spíš otravné až buzerační. Kdyby tam bylo doporučení jet po stezce, to by mělo smysl a bylo to v pořádku, každý ať si vybere co mu víc vyhovuje.
Když to tam neznáš, nemůžeš vědět, jestli ta cyklostezka, co kus vede kolem silnici za pár set metru nezabočí kamsi do háje a ty budeš kličkovat mezi cedulí na zastávce autobusu a úzkým nájezdem na mostek.
Jako největší problém vidím to, že při plánování na počítači nevíš, že tam ten zákaz je. Nevím, zda třeba seznamový plánovač pro kola tuhle informaci má. Ale i kdyby, pro dlouhé trasy používám plánování pro auto…
Někdy je to boj, někde to je dobře značený a někdy improvizace :-)
Mapy tohle asi neumí, alespoň nevim, já to neřeším a jedu podle momentální situace.
Kvůli tomu jsem si trasu Charleroi Soisons projel od křižovatky ke křižovatce v Google Street View (180 km), sklidil od místních posměch za přehnanou pečlivost, ale dvě pasti se zákazem cyklouna jsem vyeliminoval, a díky tomu stihnul ještě i večeři.
Tohle úzkostlivé vyhýbání se silnicím s motorovým provozem má smysl pro rodinu s dětma, nebo výletníka, co si dává "poctivých padesát". Při cestě na cíl do daleka dost frustruje, stejně jako to najíždění a sjíždění s obrubníků a chodniků, popř. kličkování mezi chodci.
Stinná stránka cykloinfrastruktury, jakmile je dobře vybudovaná, vyženou tě ze silnice, a z průjezdu městem či obcí se pro dálkaře stane utrpení najezdů, dlažby, bržděni a rozjížděni a nesmyslného kličkování.
Leč když je tam zákaz cyklouna, neporušoval bych ho, ani doma, ani venku a v Německu bych ani na to raději nepomyslel:-)
V Německu jsem naštěstí takový zákaz nikdy nepotkal.
To Německo mě přivádí na další myšlenku ohledně cyklostezek. Na cyklostezkách často bývá dost bordel. Kamínky, klacíky, spadané listí, sklo. Silnici vyčistí auta tím, že po ní jezdí. Cyklostezky nečistí nikdo, ani v tom Německu. Takže já radši jezdím po silnici už kvůli nižšímu riziku defektu.
Potkal jsem ho vícekrát, třeba hned kousek před Norimberkem tě vyženou z E14 a udělají z ní 4pruhovku.
Jenže oni ti Němci myslí na cyklouny a hned tě značkama vedou mimo po stezce. Fanouš se s tím nemaže, šlus a cyklisto mudruj.
Klacky nebo jinej šunt mě štve taky, ale nejvíc mě prudí že povrch cyklostezek bývá dost zoufale hrbolatý, na silnici hlaďounký asfalt, vedle na stezce jedeš po struhadle. Nějaký mudrc vymyslel, že je fajn jezdit po zámkové dlažbě, tak jí taky houfně leckde pokládají.
A ty nájezdy, sjezdy, přejezdy a přechody....
S největší pravděpodobnosti bych tohle ignoroval. Možná mám špatný odhad, ale po křižovatku mi to rozhodně jako 200 m nepřijde a ta veškeré, i smysluplné, značení ruší.
Jsou-li dané metry, tak ne (proto tam jsou). Zrovnatak neruší průběžné (doplňková šipka) - a třeba "obec" taky neruší :-)
Chtěl bych ti věřit, máš konkrétní odkaz?
Pokud máš pod třeba zákazem zastavení, stání, omezenou rychlostí, nebo jiným zákazem nebo příkazem značky E4, nebo E8a až E8c, tak platí v celém vyznačeném úseku. Pokud by to bylo potřeba kvůli orientaci přijíždějících z boku, jen se značka zopakuje. Pokud by se jen odbočovalo (třeba do jednosměrky), platí značka ve vyznačeném úseku skrz křižovatku i bez opakování.
http://www.vsechny-autoskoly.cz/dopravni_znacky...
Nepřesvědčils. To co jsi napsal by mohla být pravda za předpokladu, že ta informace na žluté tabulce by nebyla jen informativní tvar cyklokřižovatky, která nemusí korespondovat se skutečným tvarem křižovatky a byla by to dodatková tabulka http://www.dopravni-znaceni.eu/znacky/dopravni...
Myslím, že je to celé špatně, a to hlavně proto, že to uvádí úmyslně v omyl, že se jedná o příkazovou značku a pod ní umístěnou dodatkovou tabulku, což podle zákona není pravda. Pokud by to bylo v pořádku, tak z této značky není jasné, kterým směrem máš z křižovatky vést kolo, abys dosáhl požadované vzdálenosti. Šipka na žluté tabulce jen ukazuje kudy vede cyklotrasa s daným číslem. Navíc by takováto příkazová značka měla mít jasně označený konec (nikdo přece nemůže po mě chtít abych vozil metr a odměřoval si oněch 200 metrů, abych náhodou neporušil zákon. Takže pokud není na některé z cest za touto křižovatkou další taková značka, jen s menší vzdáleností, tak tuto příkazovou značku ruší opravdu křižovatka.
Zbytečná debata, platnost každé značky mimo zónové, platí jen za hranu křižovatky nebo do místa kde je značka rušící předchozí.
Tahle debatovaná značka je úplně stejná píčovina jako, bohužel už nejenom, Karlínské slavné značko-štěknutí
" na přednosti zprava platí přednost zprava"
což je v jakékoliv grafické úpravě ta nejzbytečnější a nejpitomější značka všude tam, kde přednost zprava platí úplně sama a to bez jediného gramu plechu, tyče a barvy, které jen slouží jako drahé alibi pro debily...
Ve zbytečnosti jí ovšem silně konkurují módní cyklopiktokoridory, jejichž jediný význam je připomínat cyklistům, že se jezdí při pravém okraji vozovky.
Nikoliv pletete se. Smysl piktokoridorů je připomínat řidičům, že tady mohou také jet kola a je třeba s nimi počítat. Ale to vy jistě víte, že?
Počítat je potřeba s cyklistou, který tam JE, nikoliv s cyklistou, který BY TAM MOHL BÝT.
Z tohoto hlediska je třeba důsledněji kontrolovat a vymáhat povinnou výbavu kola (odrazky, osvětlení), nikoliv malovat další zbytečné hektary vodorovného značení.
Krom toho, že na silnici cyklista může být, každý skutečný řidič ví, protože z toho skládal zkoušku odborné způsobilosti. Rezervy ve znalostech zákonů jsou obvykle na straně cyklistů.
No vzhledem k tomu, ze drtiva vetsina cyklistu vlastni i ridicak na auto, se obavam, ze prestoze z toho vetsina populace zkousky opravdu skladala, tech "skutecnych ridicu" co to vi, se po silnicich pohybuje mnohem mene nez aut.
A ruznych mytu o povinostech cyklistu je mezi motoristy rozsirena spousta (jizda po krajnici, prilba, zakazy vjezdu, alkohol...).
Jinak osobne nejsem zrovna zastancem opatreni, ktere zvetsuji rozdily mezi zpusobem jizdy cyklistu a ostatnich vozidel. Pro obe skupiny je pak o to tezsi fungovat spolu tam, kde specialni infrastruktura neni.
Opatreni, ktera cyklistu navic nuti z kola sesedat, stridave prejizdet z jedne strany na druhou, prenaset pres schody a podobne, pusobi dojmem sikany s cilem prudit cyklisty a kolo tim degraduji z dopravniho prostredku na podivnou zabavu.
U nas v praci mame povinne preskusavanie vodicov (lebo jazdime na referentskych autach). Ja jediny navlastnim sukromne auto, ale pri skuskach sa pytali vsetci na predpisy mna. Nastudovaol som si predpsiy celkom podrobne, aby som sa vedel branit proti agresivnym vodicom (predbiehanie na zeleznicnom priecesti ,nedanie prednosti sprava, parkovanie v protismere). A samozrejme aj preto, aby som ja vedel, kedy porusujem predpisy (a vedome ich porusujem, napriklad jazdou po chodniku) a daval si vtedy velky pozor.
Tak je fakt, že nejvíc mě nasere, když mě utlačí nějaké auto, které má na nosiči kolo nebo víc kol....
Tak na to pozor!
http://sport.sme.sk/c/6845306/sagan-ukazal-ako...
jj, zmotaly se dvě věci do sebe. Samo, že tenhle žlutý nesmysl nemá žádnou hodnotu (snad možná někdy jen informační), proto ho ani žádná křižovatka nemůže rušit.
Ale protože jsi psal o tom rušení křižovatkou, "překlapnul" jsem se do režimu normálních dopravních značek a v duchu těch jsem ti oponoval a odpovídal.
Našel jsem tohle: http://www.cspsd.cz/137-umisteni-a-platnost... §6
novelizace jsem nepročítal.
To neřeš, příkaz zní jasně, 200 m, nediskutuj a veď kolo 200 m :-))
Takové prkotiny jako jsou křižovatky a platnost dopravní značky úředník taky neřešil, tak nevim co se tím zabýváš :-))
Jinak pokud je u nějakého příkazu nebo zákazu vyznačena délka úseku pro který platí, tak takový příkaz je platný v celé délce, samozřejmě musí být splněny další podmínky platnosti značky (příkazu).
Když ono těch 200 m bylo k té křižovatce, nebo musím mít s sebou i 200 m pásmo abych si to přeměřil ?? ;o))
máš cyklokomputer? máš, tak tam se ti těch 200 m ukáže. Proč myslíš, že si lidi kupujou ty navigace? Aby přesně věděli, kde těch 200 metrů končí a mohli zase nasednout. ;-)
Ďábelská myšlenka :-)
To by byla asi docela zajímavá dišputace pokud by došlo ke sporu s nějakým policajtem a já bych tvrdil, že (těch 30 m) od značky ke křižovatce je 200 m a protože jsem splnil příkaz jít a celých 200 m jsem ušel, tak proto už dál můžu jet.
Já osobně bych nešel ani metr a jel bych a pokud bych čirou náhodou narazil na policejního blba, tak bych šel do sporu a zajímalo by mě čím by zdůvodnili důvodnost toho příkazu, když je cesta řádně označená značkou dej přednost a na hlavní silnici není zákaz jízdy na kole. Asi bych se dověděl hodně zajímavé věci co vlastně měl úředník na mysli.
Od policejního blba by ses nic zajímavého nedozvěděl. Dozvěděl by ses, že máš zaplatit pokutu, protože jsi porušil zákon, že zákony jsou od toho, aby se dodržovaly, a že ve správním to budeš mít dražší.
Proto také píšu, že bych šel do sporu. Pokud bych nenarazil na policejního blba, nebyl by ani žádný spor, protože by mu bylo jasné, že ten příkaz je blábol a tak by si mě ani nevšímnal.
Není to náhodou na Slovensku? Akorát nějakej vandal odstranil zbytek nápisu: "Cyklisto, ved' kolo je tiež dopravný prostriedok."
A když půjdeme do důsledku, nechce se tady po cyklistovi jedoucím na kole, aby vedl vedle sebe ještě jedno kolo ? Jinak je to tuším blbost, ne ? Kdo vede kolo pěšky není cyklista (řidič), ale chodec (platí též pro fichtla). Nemají to jednoduché tihle novátoři a lidoví tvůrci :-))
Koukám, že všude jsou kreativní. Holt bych asi vzal pilku na železo a někdy, kdy tam nikdo není ceduli odstranil. Pak by nemohlo dojít k omylu(respektive nemohlo by záležet na interpretaci policistů).
Samozřejmě, jet normálně v běžném pruhu.
Nic lepšího nejsi schopen vymyslet?!?
Co ho napadaš to je přece řešení největšího génia kterému nesaháme ani po kotník nebo spíše po nehet malíčku na noze:-)
Třeba donutit příslušnou radnici, ať tuhle pitomost odstraní sama. (Ušetří se tím jedna pilka na železo.)
A která radnice je tobě příslušná? Kerou donutit, aby tu pitomost odstranila (sama)...
Ale no tak... když s nějakou dopravní úpravou nesouhlasím, je skutečně předpisovým řešením obrátit se na radnici.
Tam ti ouřada laskavě vysvětlí, že nová dopravní úprava je v naprostém pořádku, protože o ní rozhodl jinej ouřada, a ten rozhoduje vždycky správně, a že si můžeš podat podání k úplně jinýmu ouřadovi, ale ten tě pošle do prdele, protože předchozí 30 let platná úprava sice byla přehlednější a nevytvářela zácpy, ale nově nevyhovuje jakémusi pravidlu, které sice nemá oporu v žádném předpisu, ale prostě se to tak teď dělá, ačkoliv*) jsou potřeba stavební úpravy a několikanásobek dopravního značení svislého i vodorovného.
---
*) Úředník sice říká "ačkoliv", ale oba v tom okamžiku víte, že to znamená "protože".
No prosím že to jde i bez volovin :o)))
Teď už jen drobnost - jak tu radnici donutíš?!?
Hm, pilka na železo nebo možná jen štípačky, je v tomto případě rychlejší a příjemnější možnost, neb je jen málo profesí, s kterými se dá domluvit hůř než s politiky. Mezi ty patří hlavně exekutoři, bankéři a někteří zaměstnanci, hlavně, zdravotních pojišťoven.
Ta cedule tam nikomu chybět nebude.(Otázkou je jen to, co s ní udělat.)
Kůň je nebezpečnej zezadu, ženská zepředu a blbec ze všech stran. Tys naprostý a dokonalý důkaz... ;-)
Takovou sebekritiku bych od tebe nečekal.
Mimochodem, blbec je nebezpečný i v případě, že jej přímo nevidíš. Ty jsi jasným důkazem tohoto tvrzení.
Problém nastane, až nějaký profesně bezproblémový člověk narazí na místo, kde někdo odstranil dopravní značku třeba jen na jedné straně křižovatky.... takže amputace přebytečné a na tomto místě zjevně neškodné, pouze nadbytečné značky není úplně nejlepším řešením, protože se někdo takových revolučních metod může chytnout a připravit někomu jinému a někde jinde smrtelnou past...
Jinak se zaměstnanci zdravotních pojišťoven jsem zatím nějakých špatných zkušeností neměl a bankéři jsou v českých podmínkách většinou stejně přeučení lidičkové z matfyzu a fildy.., dokonce znám i jednoho kuchaře-číšníka
Aha, tak už je jasné, kde děláš chybu. O umístění jednotlivých značek nerozhodují politici, nýbrž úředníci. A jejich úkolem není se domlouvat s kdejakým obejdou, co by se jemu líbilo nebo nelíbilo, ale provést správní řízení jehož výsledkem je rozhodnutí o návrhu.
Ehm, tohle si povídej někomu, kdo není z Prahy. Úřednici sice možná formálně můžou hodně, fakticky ale pokud si politik postaví hlavu, tak úředník ani nemůže jinak, než poslechnout. Takže ve výsledku si politici vytvoří sbor úředníků, který dělá poslušně to, co chtějí politici.
Toto je hluboká pravda. Nevím zda je to správně nebo nikoliv. Pokud ano, tak zde vládnou volení politici, pokud nikoliv, tak zde vládnou úředníci, dosazení buď politiky, nebo sami sebou. Oboje může fungovat i nefungovat, ale na oboje se dá skvěle nadávat.
Tak ono v případě úředníků, pokud nejde o vyložený pitomce, jednání není takový problém. V případě politiků to ale problém je. Když si debil politik postaví hlavu, tak s ním těžko co hne. (Osobní zkušenost, nejen nadávám. I s takovým RoPIDem se jedná snáze než s leckterými politiky.)
Prosím pěkně, s kolika politiky si již měl možnost řešit nějaký problém?!?
Největší legrace na celé věci je to, že prakticky z každého normálního občana se vstupem mezi politiky stane v očích "normálních občanů " stvůra :)
No a zajimavé je kolika nepolitickým politikům se to už stalo i něco horšího. Dej totiž nepolitickému politikovi nebo aktivistovi politickou placenou funkci a za pár měsíců z něj PROSTĚ MÁŠ DALŠÍHO POLITIKA :D a je jedno, jestli je to lokální starosta ( to jsme mohli sledovat i u nás v Újezdě n/l kterak se z chlápka se starostí o duby stal starosta páprda od dubového stolu , navíc teď už je v opozici a začal se chovat přesně tak jako jeho opozice, kterou za chování a politikaření soustavně kritizoval), nebo třeba náměstek na Magistrátu či ministryně pro kultůru či sociálno...
Takže tvoje otázka mě být něco ve smyslu jestli si Cyklopalmovka věří natolik, že by jako politik nedopadl jako jeho obraz politika, tedy jako všemi nenáviděný debil.
četl jsem pěknou myšlenku:
Politika lidi nemění, jen ukazuje, jací skutečně jsou.
S kolika jste něco kdy řešila vy?
To je zcela nepodstatné, protože já nemluvím o osobní zkušenosti a netvrdím jako ty, že
"...V případě politiků ale jednání problém je. Když si debil politik postaví hlavu, tak s ním těžko co hne. (Osobní zkušenost, nejen nadávám. I s takovým RoPIDem se jedná snáze než s leckterými politiky.)"
No tak jsem se zkrátka zeptala na tu osobní zkušenost, ze které vyvozuješ všeobecný závěr.
V poslední době se snažím s politiky snažím řešit věci čím dál častěji. Bohužel, soudruzi z P1 jsou zcela tupí. Naši zastupitelé(P8) nechápou. Balatka, nebo jak se ten blbec u Vás z ODS jmenuje, naprosto nechápe, nebo nechce chápat podstatu problému. Dost mne zklamal Zaorálek, naše vláda se ve věci Ukrajiny chová spíš jako provinční než jako vláda suverénního státu.
TEBE ale přece nechápe celý svět, nejen politici.
A ty fakt děláš do zahraniční politiky na úrovni ministrů ?? fíííha
Mne především nechápou lidé tady, teda ti co pravidelně reagují. Nutno říct, že je mezi vámi spousta potenciálních špatných politiků.
Co se zahraniční politiky týká, myslím, že by nebyl zas takový problém to dělat líp. I když velvyslance USA i Ruska by nejspíš trefil šlak.
V tvým podání trefil, tomu věřím :-)
Nechápou, nechápou... bodejď by chápali, když jseš skoupej na slovo. Žádal jsem tě nejednou o reakce na konkrétní dotazy a odkazy, jenže ty to pokaždé jen odbydeš nějakou obecnou floskulí, navíc ani ne k té věci. Tak se potom nediv. Mám ti ty resty zas připomínat konkrétně, nebo si je dohledáš a konečně se vyjádříš ?
Nebo tě mám chápat, nechat tě plácat a nechtít po tobě konkrétnosti ? ;-)
Pokud jim svůj pohled na problémy a možnost řešení servíruješ jako nám tady, tak se nediv, že se se s tebou nechtějí bavit a mají tě třeba za prudiče a někteří i za blbce se kterým nemá smysl ztrácet čas.
Pokud tady s tebou občas polemizuje, tak je to spíš pro zajímavost s čím ještě přijdeš, čím nás překvapíš a hlavně pobavíš. Jenomže politici a ti co opravdu řídí nějaké celky a společnosti zpravidla na to nemají čas a náladu a zcela určitě nemají chuť se bavit s někým kdo jim dává najevo jaký to jsou hlupáci když naprosto nechápou tvoji genialitu a dokonalost myšlení.
Názorný příklad tvého pohledu, všichni jsou blázni jenom já jsem letadlo http://www.nakole.cz/diskuse/19392-cyklisto-ved...
Trestný čin - zákon č. 40/2009 Sb.:
§ 276
Poškození a ohrožení provozu obecně prospěšného zařízení
(1) Kdo úmyslně poškodí obecně prospěšné zařízení nebo ohrozí jeho provoz nebo
využívání, bude potrestán odnětím svobody až na tři léta nebo zákazem činnosti.
(2) Odnětím svobody na jeden rok až šest let nebo peněžitým trestem bude pachatel
potrestán,
a) zničí-li, odstraní-li nebo učiní-li neupotřebitelným obecně prospěšné zařízení,
b) způsobí-li činem uvedeným v odstavci 1 poruchu provozu obecně prospěšného zařízení,
nebo
c) způsobí-li takovým činem značnou škodu.
(3) Odnětím svobody na dvě léta až osm let bude pachatel potrestán,
a) způsobí-li činem uvedeným v odstavci 1 nebo 2 písm. a) škodu velkého rozsahu, nebo
b) spáchá-li takový čin za stavu ohrožení státu nebo za válečného stavu.
---
§ 132
Obecně prospěšné zařízení
Obecně prospěšným zařízením se rozumí
...
a svislých zákazových nebo příkazových dopravních značek a dopravních značek upravujících přednost.
Řekl bych, že svislé značení, které je vyloženě blbě(jako tahle dodatková tabulka), nemůže být obecně prospěšným zařízením.
Že tobě se zdá vyloženě blbě neznamená, že blbě je. Co ty můžeš vědět? Třeba na základě mnohaletých zkušeností zjistili, že cyklisti maj problém danou křižovatku bezpečně projet...
Na druhou stranu, každá druhá značka, co vidím, je blbě. Různé zákazy, omezení rychlosti, pruhy pro preferované formy dopravy... je tedy legální je sundat?
A bylo by legální sundat někoho, kdo furt blbě kecá?
Dopravní značky omezujou moji svobodu, už jsem před lety říkal Ransdorfovi, ať s tím něco udělá, ale asi se mi tajně vyškleboval.
Možná máte pravdu, ale nejprve ji musíte prosadit u soudu, poněvadž nikde jinde o tom nemohou rozhodnout. Vemte pilku, ostraňte blbou ceduli a jděte se udat na policii.
Řekl bych, že v takovémto případě by se žádný soud nekonal a skončil bych na nějakém pavilonu.
Maximálně kdyby mne někdo udal. Ale já tu ceduli odstranit nemíním, už proto, že nevím kde je. Tak snad se o to postará někdo jiný, ať už oficiální, nebo neoficiální cestou.
Hned do několika pavilonů to máš kousek přímo za rohem tam u vás v Bohnicích:-)
Tak některé pavilony jsou co by kamenem dohodil od sídliště, to je fakt. Taky má člověk někdy pocit, že ten blázinec je vně zdí místo uvnitř.
Takže pán je anarchista. No to už začíná být ledacos jasnější.
Jo odstranit ceduli, to by uměl každej. Ale měl bys přeříznout tu lampu pouličního osvětlení vejpůl, aby tam už nikdy nikdo nemohl žádnou cedulku dát. To by bylo něco! A klidně bych ti odpustila, kdybys kvůli tomu slezl s kola:-))
Po silnici, jako motorka nebo auto, na kole.
Po chodníku a přes přechod jako chodec vedoucí kolo.
Žádná věda.
Po silnici s ostatními účastníky provozu :
Doleva na kole na zelenou.
Rovně na kole na zelenou.
Doprava na kole na zelenou.
Pěšky :
Kterýmkoliv z těchto směrů po sesednutí z kola po chodníku a přechodech a posléze vstupem na vozovku kýženým směrem :)
Legerova Jaselská ?
Tamtudy jsem už párkrát na silničce jel a nikdy jsem neměl potřebu s ní utíkat.
Legerova ulice je na Praze 2, Jaselská je na Praze 6. Jde o nějaký omyl, ale nemohu přijít na správné řešení.
Kolín, na silničce od nás hračka...
:D Dobrý, to je ta pražská slepota. Nic jiného než Praha mne nenapadne. Ale jelikož všechny vaše příspěvky jsou z Prahy a jste patrně z Újezda nad Lesy, tak to zase tak nečekaný omyl není.