Našel sem tyto http://www.szbaf.com/en/components/component... a http://www.szbaf.com/en/components/component... . Ten první má převod 1:4,42 a RPM 180-285 a ten druhý má převod 1:12,8 a RPM 200-270. Mate mě to, myslel sem že čím větší převod tak tím budou RPM menší, tak jak je to? Oba mají max 30 Nm a třeba 8-fun má jen 18 Nm, kde to vzali když jsou ty motory skoro stejné, tedy hlavně ten první? Ten druhý má hmotnost krásných 2,1 kg, ten první 3 kg ale to bych už asi neřešil. Tak poraďte který by byl lepší a v čem. Pod fotkama jsou popis a parametry, anglicky neumím, třeba s toho něco vyčtete. Sice netuším jestli se u nás dají koupit, ale zaujaly mne kvůli parametrům o proti třeba u nás hojně používaných 8-fun. Na 8-fun u nás budou náhradní díly a servis, na bafang netuším.
Tak že středový nechceš?
Osobně po špatných zkušenostech bych už do hub motoru nikdy neše.
Kolega si nedávno přídil BBS středový 350W nominál a chrochtá si blahem.
Škoda že je takové hnusné počasí, mohli jsme dát scuka na štěrku:-)
Ahoj, brácha ze švagrovou mají střeďáky na mé doporučení a jsou velmi spokojení. Už podle výkresu se mi jevilo že bych nedodržel řemenovou linku a na živo se mi to jen potvrdilo. Řemen by prostě padal ze zadní řemeničky na kterou nejde dát osazení-málo místa. A i kdyby, tak by řemen bočně třel o osazení a to by nebylo vůbec dobré. Přední řemenice by nebyla problém, tu bych na ten střeďák narouboval. Takže střeďák sem vyloučil, protože k řeťězu a klasické přehazovačce se určitě vracet nebudu, planetová převodovka a řemen je pro mne to nejlepší co sem kdy zkusil. Takže tím je vysvětleno proč nemůžu použít ani zadní nábojový motor. Jediné řešení je převodový motor v předním náboji. To že to nevyjede bez pořádné pomoci větší kopec je pro mne jen výhoda. Dokonce uvažuji že bych šel jenom do 24V aby mě to nutilo šlapat pořádně i po rovině, ale nikde sem neviděl takovou baterii do rámu. Ten maličký bafang 2,1kg na 24V by pro mne byl asi nejlepší, v 29" kole bomba, musel bych pořád makat do kopce a v protivětru i na rovině.:-)Hmotnostně by se to vešlo i s baterkou do 5kg, ta by ale musela být v rámové brašničce a to se mi moc nelíbí. No a v našich e-shopech stejně nic takového nenacházím. Přední převodový motor v černé barvě pro diskovou brzdu-problém. Poraď jak z toho dilemata ven. :-) Až bude líp, tak ten štěrk domluvíme.
Mrkni zde
http://cyklonovak.cz/eshop/37-elektrokola
nebo
http://www.e-bicycles.eu/user_order_comp.php
Do 24V nechoď, tečou tam zbytečně velké proudy.
:) netečou, když mu dáš 36V. Pak jede jak šlak. Akorát ta euro norma pláče... a výrobci se ježí vlas.
Nicméně tady jeden kolega má na takový variantě asi 8 tisíc najeto a zatím to maká jak má. Je to ale ten velkej zadní
V těch odkazech je REAR zadní a FRONT přední motor. Záleží, jak to má jet rychle a jak moc to má táhnout do kopce. Koukal jsem na velkej výběr motorů do předního kola od Ecotechu: http://www.ecotech.cz/elektrokola-motory/, mají od 250W/36V až do 1000W/48V, případně mimořádně nadupanej (a rychlej) 1500W/48V. Mrkni na to, třeba si vybereš. Jo a nezapomeň od výkonu 500W vejš raděj vyztužit přední vidlici záchytnejma ramínkama, je to jistější.
Zdar a sílu