Proč si levicový aktivisté neměli pít koktejly, protože jinak se někteří vysvětlit nedají .
Tohle myslím do rubriky zdraví docela patří, dočítal jsem totiž poslední téma a narazil tam na tak sebestředný příspěvek že by se na něm dal rovnou vykovat centrovací klíč budoucího lidstva .
Tady to je :
Upřímně, dnes jsem se setkal s něčím, čemu opravdu nesahám po kotníky, a kde to i hrdě přiznám, neb ten člověk si mé uznání vskutku zasluhuje.Většina běžných zdejších diskutujících ale opravdu nesahá mne po kotníky. To je, bohužel fakt. Upřímně, moc rád bych byl pouze průměrný, nebo kdybych opravdu tady nikomu nesahal po kotníky. To bychom pak ale žili v úplně jiném světě.
Řekl člověk, který se s námi tady soustavně ponižuje a dokonce to nedělá pro nás, ale pro budoucnost :)
Přesto mu můžememe za něco poděkovat. Poděkovat za připomenutí faktu, že blahoslavení jsou chudí duchem a jejich je království nebeské a že bez takových lidí by na světě bylo smutno.
Takže :
Děkuji, děkuji za bolest,jež učí mne se tázat,
děkuji, děkuji za nezdar:
ten naučí mne píli,
bych mohl, bych mohl přinést dar,
byť nezbývalo síly,
děkuji, děkuji, děkuji.
Proč to "neprolinkuješ"? Ať je jasné, kdo je autorem... ;-)
http://www.nakole.cz/diskuse/19309-proc-si...
Třebas cyklopalmovce jen křivdíme a nemůže za to. Možná změnil dealera fetu a teď to s ním trošku mává.
Jejda, teď jsem prolátl ingoginto aurora... :)
Škoda mohla to být pěkná reklama na Potrefenou husu.
Ne vážně, po přečtení takových příspěvků si člověk uvědomí, že někteří lidi za to opravdu nemohou a je vlastně rád, že takových je jen pár promile v populaci a že naše dnešní společnost je tak toleratní , starostlivá a umožňuje jim žít prakticky plnohodnotný život mezi lidmi.
Soudruhu, přestaň zneužívat Kryla.
Ano, jsou opravdu lidi, kterým nesáhám po kotníky, jsou, byli a s největší pravděpodobností i budou. Ovšem vy mezi takové lidi, stejně jako hekynen, stejně jako ronda, stejně jako Radka a další, rozhodně nepatříte.
Píšete o mé sebestřednosti, ve skutečnosti jste tady ale sebestřední vy. Kdysi jsem konkrétně Vás považoval za člověka, který by mohl mít jistý přínos pro společnost. Byly ty doby, ale sám jste se rozhodl jít jinou cestou.
A hele, kommoušská NULA opět bleje své pičoviny... :-DD
Běž s tímhle slovníkem do hajzlu. Kdo má ty tvý dementní sračky furt číst? To seš vážně tak vypatlanej debil, že nedokážeš vyjádřit nesouhlas kultivovaněji? Jo možná by to taky chtělo nějaký argument... Čistokrevný sprosťárny jsou dost na hovno a akorát obtěžují.
Máš ten slovník taky dost vytříbený, kdo ty hnusy od tebe ma pořád číst?
Káráš jiné ale sám jsi žumpa.
Prozradím Ti tajemství. Já to tak napsal schválně.
A myslíš že jiní to píši neschvalně?
Zcela určitě s jinou motivací než já.
Motivace sice může být různá, ale výsledek je celkem jasný = stejný
Lokálně nepochybně ano, z dlouhodobého hlediska se ovšem dají čekat rozdílné výsledky.
Dá, ale určitě ne nijak pozitivně.
Něco podobného nic dobrého přinést nemůže
Když nechám Hekynenovy nadávky bez odezvy, bude výsledek ještě horší, s jídlem roste chuť. To je už vyzkoušené.
Občas je potřeba, bohužel, vybírat pouze špatnými možnostmi a vybrat tu nejméně špatnou.
Běž s tímhle slovníkem do hajzlu. Kdo má ty tvý dementní sračky furt číst? To seš vážně tak vypatlanej debil, že nedokážeš vyjádřit nesouhlas kultivovaněji? Jo možná by to taky chtělo nějaký argument... Čistokrevný sprosťárny jsou dost na hovno a akorát obtěžují.
Jo a jak budeš mašírovat do toho hajzlu, tak si cestou vyzvedni i Jasánka Napalmoviče a odkráčejte tam ruku v ruce... ;-)
Soudruh, soudruh to slovo , než si ho do dřžky vzali komunisté a jejich bráchové nacisté, bylo docela pěkné české slovo, tím mě neurazíte.
Ale uvědomit si díky vám , že byly doby ... Byly doby ... Ó, doby byly ... A byly doby různé ... Různé doby byly ... A byly doby i jiné ... I jiné doby byly ... Ano ... než různé ... Byly doby i hrůzné ... A v takových dobách .
Kryl , na rozdíl od vás, lidi náviděl... jeho díla, na rozdíl od vašich, měla hlavu a patu.....
Pravda, ve slovu soudruh byla úcta a přátelství.
Oni komančové znehodnotili a zneužili mnohem víc stejně důstojných a důležitých pojmů. V tom byli přeborníci. Čest (jejich mizerný) práci.
Škoda toho termínu, byl opravdu pěkný. je za něj vlastně náhrada? Lidovci, věřící a skauti mají BRATRA, atheisté přítele, ale to je již posun. Je rozumná náhrada za soudruha?
Je. Debil. Případně VRAH.
To jako já??????? Nebo to je náhrada z soudruha? Ale vždyť soudruh byl před komunistickou érou krásný termín, krásné oslovení.
Odpovídám na tvou otázku.
Anebo si snad o sobě myslíš, že jsi "debil" či "vrah"? ;-) Já teda (o tobě) ne. Ale nejsem děd vševěd, mýlit se můžu, je to nakonec lidské... :))
EDIT: reagoval jsem na původní tvou reakci před její editací... ;-)
Čo bolo, to bolo, terazky je to nadávka...
No je to tak. Ale je to škoda, protože soudruh je bez konotací velice hezké pojmenování, za které v češtině není náhrada. Snad jen ten Bratr, ale to je už hodně blízké, takže obecně nepoužitelné. Ale v současné hodně individualizovaní době to asi tolik nevadí. Jsme všichni jedinci a žádní bratři či "soudruzi" v původním významu.
Čéče, já těch soudruhů a soudružek zažil tolik a leckdy takových, že v tom slovu marně hledám náznak krásy. Taky možná proto, že jsem tohle slovo znal už odmalička v tom pokrouceném a zprofanovaném významu.
Zlaté "ty vole!", že? :)
Možná zlaté, ale zní to mnohem hůře. Má to jisté konotace s jistým hospodářským zvířetem chabé inteligence.
kamarád.
Třeba němečtí vojáci to taky používali a kupodivu to znělo stejně.
Ovšem na ostravsku používané Ty pičo, má taky své kouzlo.
Ano, půvabně to zní zejména jako oslovení v debatě šestnáctiletých dívek, když se mile, po ostravsku oslovují
šestnáctileté dívky používají pro označení krásy dívek slovo kunda a pro zajímavé chlapce označení kunďák. Vrcholem je pak kunďák jak sviň. :-)
Tak ještě cca před 150- léty byla slovo kurva a kurvička celkem normálním :)
Máme dva hochy a jednu kurvičku řekla by bodrá moravská rodina v těch letech při popisu, že mají dcerku a dva syny,.....
Myslím, že už to bude mnohem víc než 150 let. Tehdy už byly veřejné domy a zábavní podniky a dámy co tam pracovaly už byly "počestnými" paními takto označovány :-)
No a tady se už soudruzi vybarvili...
http://www.valka.cz/clanek_11026.html
Za 35 let cca 67 MILIONŮ zavražděných lidí. 5 250 denně, 218 každou hodinu. Co 1/4 minuta (a kousek), to jeden mrtvý. Minutu po minutě. Hodinu po hodině. Den po dni. Týden po týdnu. Měsíc po měsíci. Rok co rok. Třicet pět let...
Takhle vládnou ruští socialisti. Ti rudí. A k nim se to hovado palmovka hrdě hlásí.
A já, že mám mizernou znalost historie? Ano, mohla by být lepší, ale na to, abych vás v tomhle trumfl, ji mám dostatečnou.
Kryl, narozdíl ode mne, se narodil v jiné době. Já chápu jeho pocity, chápu, proč měl ty názory, jaké měl. Já, v jeho kůži, bych na tom nebyl jinak. Kdyby se Kryl narodil a žil v téhle době, patrně byste jej zatratil a urážel, jako urážíte každého, kdo se vám nehodí do krámu.
To, že mne tady vidíte tak ostrého, tak nepříjemné, je tím, že mám tady proti sobě tlupu pitomců, do níž jste se přiřadil i vy. Jste docela dobrou ukázkou toho, jak se z relativně rozumného člověka, může stát zrůda toho nejhoršího kalibru. Je mi vás líto, i když vlastně nevím, proč.
Rosťo, nech Kryla prosím spát, neber si ho do rudé huby.
Děkuji.
A lůza pod platanem
Radu Moudrých věší ...
... přidáš se?
Nechte básnika na pokoji...
Když tak tuhle:
S kabinou Geminy,
počítám hodiny,
Trvá to století, než obletí,
tu kouli.
Mlhavou patinou,
půjdeme s Haninou,
ač se jí nelíbím, přec políbím,
ji tvář.....
Není třeba furt stát na barikádě.
Hlavně si uvědomte, že jsem se nikam nepřiřadil, jsem tam kde jsem již asi 40 let, tedy od doby kdy mi rodiče poprvé vysvětlili jak je to s levicí a socialismem.
No a když už jste tak sebestředně nahrál tak laskavě uvědomte , že vy opravdu nejste ostrý, ale jste přesný opak :)
Teda újezďáku ?!? Ty a pětiletka ? Styď se :-)))
A Jasánek se koukám zapomněl na schůzi. njn, zvyk z oslovování soukmenovců je železná košile. A občas se holt zapomene i mezi slušnýma lidma...
Já si stejně myslím, že Jasánek jen trolí, protože TAKHLE přece nemůže být nikdo tak vypatlanej.
Prozraď, pod jakým jménem vystupuješ v diskusi na novinkách?
Tam když někdo nemá argumenty a nezvládá a nestačí na normální diskusi, tak žačíná soudruhovat.
Někteří by měli rychle požádat o hospitalizaci.
Tůdle, a já to budu platit, nasrat.
Navrhuji euthanasii
Poslední dobou mi vrtá hlavou jedna věc.
Nejen ze zdejší diskuse mám pocit, že je něco hodně špatně.
Jako by už vůbec neexistovala krajní pravice. Levicové názory jsou špatné, krajně levicové názory jsou trestné, zatímco vpravo od středu poslední dobou platí úplně jiná pravidla.
Pravicové názory jsou dobré.
A krajně pravicové názory?
Ty jsou jaké?
Které?
Čí?
Existují vůbec?
A jestli jo, jsou ještě lepší, než ty obyčejně pravicové, nebo jsou trestné stejně, jako ty krajně levicové?
Fašisté byli levičáci, nacisté taky, všechny holocausty, masakry, války, a že jich v dějinách bylo, mají na svědomí levičáci.
Někdo nám dělá v dějinách účelový bordel, řekl bych.
Tak kam se ztratila krajní pravice?
Opravdu se mám bát jen toho, co je od středu nalevo, no, je to samozřejmě nehorázná blbost.
Je to v přímém rozporu se zdravým rozumem i s přírodními zákony.
Pomozte mi někdo, prosím, definovat krajní pravici a její představitele.
Ať vím, na koho si mám dát pozor.
Vzhledem k tomu, že v současné době se jedná o nepopulární, možná dokonce krapet riskantní podnik, stačí mi písnout do obálky.
Děkuji.
V tom je právě ten fígl, krajní pravice není.
Nemůžeš být demokrat a zároveň diktátor.
Nemůžeš prosazovat svobodu jednotlivce a jeho právo svobodně rozhodovat o svém životě a zároveň nerespektovat svobodu druhých.
V levicovém pojetí světa, kdy více záleží na celku nebo jak oni říkají společnosti, je snadné zdůvodnit, proč musíš některé vrstvy, v jejich podání třídy, skřípnout, vzít u huby, popř,."třídu zlikvidovat" a tak radikalizacea krajnost je myšlení "společnost je nadřazena jednotlivci" blízká, ne-li vlastní.
Komunisté, aby zakryli svoji totalitní podstatu, některé ryze levicové strany, jako byla Něecká nacionálně socialistická strana nazvali krajní pravicí, a ti, kteří o věcech málo vědí, nebo jsou málo informováni, jim na to skáčou.
Jako individualista s mírným odporem ke všem kolektivistickým snahám, nevytvoříš jednotnou partaj, neřku-li bojůvku, co mává jednotně praporem.
Z podstaty věci nemožné.
Ale zapomeň na ty komunistické malůvky, neděl politiku a politické směry na pravici a levici, spíš etatisty a individualisty, a úplně mimo ponech směry totalitní, jako jsou nacionální socialisté nebo komunisté.
To už jsou nikoliv politické směry, ale zločinecká uskupení, mimochodem u nás zákonem zakázaná, v případě komunistů, však zákon není důsledně vymáhán.
Blbost.
Popíráš základní fyzické zákonitosti i Gaussovu křivku.
Neexistuje-li plus, neeexistuje ani mínus.
Neexistuje-li krajní pravice, nemůže existovat ani krajní levice.
V tom případě podle tebe neexistuje pravice, ani levice.
Zkus to znovu a jinak, bez pravicové ideologie.
Teoreticky by se krajní pravice měla poznat dle toho, že svobodu jednotlivce dotáhne extrému.
Nepřímo by se měla poznat i dle nesmiřitelného postoje k levicovým názorům a militantního postoje k extrémní levici.
Přestože to někteří zkoušejí, viz:
http://m.neviditelnypes.lidovky.cz/spolecnost...
tak na společenské chování, či politické postoje nelze uplatnit normální rozdělení. To platí jen na "náhodné" jevy ...
Svoboda dotažená do extrému je anarchie.
Anarchisté, nikdy nebyli považováni za pravici, a ani sami se k ní nehlásí.
Podivné, ale je to tak
Zrovna dnes se ti nehodí dělení na pravici a levici, abys nemusel definovat, jak poznáme krajní pravici?
Tož já to napíšu po tvém - jak vypadá extrémní etatismus, už díky tobě umíme zpaměti, jedná se o totalitu, zločinecká uskupení, jako příklad můžeme uvést komunismus, nacismus a fašismus.
Jak bys v této souvislosti definoval extrémní individualismus?
Jako neškodného anarchistu?
To si dělej prdel z někoho jiného :-)
Narcismus? ;-)
Problém je v tom, že ty chceš definovat nějaký směr nebo hnutí, jenomže extrémní individualista nezakládá žádné skupiny, hnutí, partaje, právě proto, že je individualista.
Solitér neroste v lese.
Extrémní etatismus lze snadno vysvětlit, to byl například Pol-Potův režim v Kambodži. Vše patří státu,včetně tvého života. Silný totalitní etatismus byl u nás nebo v Rusku. Převaha státniho ve všem, stát se postará o práci, stát se postará o zdraví, vzdělání atd.
Ve Spojeném Království (Anglii) je úloha státu mnohem menší, i když taky žádný ideál.
Říkám ti to potřetí, v rozumné společnosti se oba směry - zastánci státu s příznivci malého státu (v tvém tradičním chápání ti nalevo s těmi napravo) periodicky střídají a balancují svobodné podnikatelské prostředí se sociální citlivostí. Občas to přeženou, a pak je voliči vymění.
Jenomže my už nemáme rozumnou společnost, máme striktně mediálně zpracovávané a mnanipulované masy řízené marketingovým stylem - dej zákazníkům slova, co chtějí slyšet a pak kapitalizuj svoje politické úspěchy.
Do toho pohejkává těch pár totálních mimoňů z mladých komunistů či nějakých těch dělnických stran, ale jejich vliv je malý, stejně jako jejich intelekt.
Stejně je to zábavné, jak nejsi schopen pochopit, že theotie starého Marxe z počátku 21 století jsou praxí překonané.
K poslední větě - zdaleka to není jen šíravníkův problém. Lidi jsou neskutečný konzervy a ty jim tímhle nabouráváš léta budované a od malička do hlavy vtloukané jistoty, to slastně jednoduché a přehledné vymezení hodných a zlých...
Solitér v lese roste :-)
Dokonce je na něm totálně existenčně závislý, protože v něm loví svoji kořist.
Klasickým příkladem ze světa zvířat jsou kočkovité šelmy, u nás je to například Rys obecný, jinde třeba levhart, puma a další.
Stejně je to zábavné sledovat, jak nejsi ochoten připustit, že úplně stejně to chodí i mezi lidmi.
Že by mohla existovat možnost, že se nám predátoři přemnožili natolik, že už se o nich nesmí ani mluvit.
Zřejmě se domníváš, že když máš ten správný názor, ten JEJICH, díky jejich vrozené ohleduplnosti neohrozí tebe, ani tvoji rodinu :-)
Cožpak si nevzpomínáš jak to bylo za totality? Za totality pro změnu nebyla k nalezení extrémní levice, taky se nám tenkrát někam ztratila, že jo.
Když já myslel strom :-)
Já zas myslel Rysa ostrovida.
sloveso "roste" v lese na rysa moc nesedí... :-)
Jsem rád že jsi pochopil, že základní zákonitosti chování člověka je lepší srovnávat se zvířaty, ne se stromy.
Ne, musím tě zklamat, takhle jsem to nepochopil :-)
Musím tě zklamat, krajní pravice, čili predátoři, opravdu existují a tvůj názor na stromy-solitéry jim možná přijde krapet naivní.
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor...
https://www.youtube.com/watch?v=LLtm-3jTJWE&...
Psal ti, ať zapomeneš na to "klasické", nám vnucené dělení na jakousi pravici a levici - a ty se jí za každou cenu držíš a na to se snažíš napsané napasovat. Fakt na to zapomeň a dávej si pozor na extrémní úchylky jakýmkoliv směrem a na jakoukoliv manipulaci.
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku...
Asi jsem pravicový extremista :-)
Furt jsi na tom "lépe" než já - rasista, extrémista, xenofob, fašista, islámofob a nácek. :-DD
Navíc napalmofob, nebo jen palmofob?
Nestačilo napsat že sebestředný blbci jsou špatně a že krajní pravice a krajní levice se potkávají na stejném místě kruhu, tedy že nacisté a komunisté jsou úplně to samé ?
http://www.nakole.cz/diskuse/19309-proc-si...
Šíravníku, más samozřejmě pravdu, žádný čin by se neměl posuzovat v kontextu doby ani polehčovat předchozími ději. Budeme prosazovat jasnou a nezpochybnitelnou spravedlnost!
Začnu tím, že navrhuji vrátit všem skoro 3 milionům deportovaným sudetským Němcům všechny jejich majetky a vyplatit náhrady za všechna příkoří, na nich spáchaná a za dlouholetý vynucený pobyt v cizině. Včetně odškodnění pozůstalých po zmasakrovaných tisících dětí, žen, mužů i starců (ani utopení není bůhvíjak příjemná smrt). Samozřejmě musíme vyhledat a potrestat dosud žijící členy revolučních gard, mimořádných lidových soudů a velkou část partyzánů, kteří v boji pokračovali i po konci války. Ústavní soud musí zrušit příslušné Benešovy dekrety. Tedy vlastně všechny jeho dekrety, protože žádný z nich neprošel demokratickým procesem.
Tak vzhůru k totálně spravedlivým zítřkům :o)))
S tvým nápadem lze souhlasit.
Psal´s už vládám států, které rozhodly o odsunu ´sudeťáků´ z pohraničí? Máš už nějaké jejich reakce?
Pochlub se ať víme, jak jsi uspěl!
Čechy, co byli po záboru Sudet vyhnáni ze svých domovů odškodňovat budeš také, nebo ´tam neměli co dělat´?
češi se stěhovali za prací do vnitrozemí.
"... zmasakrovaných tisících dětí, žen, mužů i starců ... "
Byl by relevantní odkaz (dva, tři zdroje by stačily) abychom byli v obraze?
Jsou to samozřejmě jen odhady.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Masakry_N%C4%9Bmc...
http://www.usti-nl.cz/dejiny/1945-95/ul-8-9.htm
Tak v Polici nad Metují je pohřben sovětský hrdina, klidně by se dalo říci prima chlap, pár let asi normálně bojoval proti náckům, pak přišel v roce 45 do Police nad Metují jako osvoboditel, zapálil statek českého vlastence několik dní po osvobození a pak znásilnil nějakou českou selku dřív než jeho velitel a ten ho ze žárlivosti zastřelil.
Ten statkář pak pracoval v JZD na údržbě a mě zaučoval jak správně brousit žabky ( to jsou ty nože na kose kombajnu) a to je celá historie o které se žádného linku nedočkáš.
Tvé řešení je jen polovičaté. Je třeba jít mnohem více do minulosti, Poněvadž i ty Benešovy dekrety a akce revolučních gard měly svou historickou příčinu. Myslím, že je nutné jít minimálně do doby Kutnohorských dekretů, kdy v Praze převládl na Universitě český duch a prohloubila se česko německá nevraživost.
Šíravník má ideu dokonalé spravedlnosti bez ohledu na historické souvislosti a příčiny.
Jinak samozřejmě souhlas s aplikací i do vzdálené historie - možná až k násilnému "vyhnání" Keltů :o)))
Česko německá nevraživost je silné slovo, šlo spíše o rivalitu, a soupeření, alev,noha případech i naprosto bezproblémové soužití.
A to nejen Němců u nás ale třeba i Čechů ve Vídni.
Samozřejmě i před Adolfem byly extrémistická uskupení na obou stranách, z jiné perspektivy viděno, existovalo spousta smíšených manželství a nepočítaně přátelství.
Co byla Vídeň v době Václava IV? V tu dobu tam ještě moc Čechů nežilo :D
A s těmi Kelty Čechové patrně také zatočili pěkně ošklivě. Nic moc po nich nezbylo.
Pardon, ale Kelty vytlačili z české kotliny Germáni :)
Wikipedie tvrdí, že je do Skotska a Irska vytlačili Římané :)
Ne, ale za Rakouska jich tam byla třetina obyvatel města.
Pánové, tohle vlákno je tak absurdní čtení, že ani nebožtík Havel by to nedokázal lépe.
Pánové tady nejsou. Jen děti
A starci, kolego, starci...
Ale ti se svými projevy dětem taknějak už od přírody blíží...
Tomu se říká střelba do vlastních řad :-)
V podstatě to patří sem, revoluce požírá vlastní magisrát, pardo leli, jejda levicové lidi.....
Matěj je šikanován :)
http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-politika...
A to jsem sem nedal Krnáčovou kterak v kůži odměňuje policisty, ale kdo che, čuchce, tedy pardon kdo chce, ten si to na praha.eu najde :)
To je maso...
Baba je mrcha, ale Matěj rozmazlenej fracek.
Babišzajtung píše, že hošan dal bez jakékoliv konzultace vypracovat jakýsi posudek, do týdne hotový , za 200 litrů.
Kdyzž zjistil, že by to nemuseli lidi zkousnout, snažil se to antidatovat, a byl přistižen.
To není klukovina, ale zneužití pravomoci....
Nezavřou ho, ale skončil, prozatím.
Musím říct, že mě potěšilo potvrzení výsledků průzkumu STEMu v realitě. Včera odpoledne po Liberci v místech průjezdu (asi chvíli před konvojem) jsem nezaznamenal jediného odpůrce, ani žádný plakátek "no tanks".
A to to podle mediální masáže, televizních diskusí a rozhlasových besed vypadalo, že je občanstvo rozděleno půl na půl. Řekl bych, že bublina splaskla ...
Nezaznamenal? Protože my, skalní odpůrci průjezdu, jsme měli plakátky "Thanks" porůznu schovaný před deštěm.:-) Proč ses ke mně nepřihlásil (mám přece krásnou fotku v profilu), byl jsem v půl třetí u kasáren. Ale když se nic nedělo, zvědavost mě rychle přešla.
Hodně zaúřadovalo počasí. V dešti a v zimně zpravidla vydrží jen ti co svůj projev myslí vážně a někde se čekalo hodně dlouho.
Škoda, že nebylo pěkné a teplé počasí, jednak by to bylo hezčí, ale určitě by přišlo mnohem víc lidí.
V Bohumíně tisíce lidí. Odpůrců jsem si nevšiml. Paráda. :-)
Odpůrci v Bohumíně, žádní nejsou. V Bohumíně jsme zvyklí vítat cizí armády. Jen tak namátkou polskou 1918 a 1938, německou v 1939, ruskou v 1945, americkou 2015, ale úplně stejně jim máváme, když odjíždějí ;-)
Nechybí ti ve výčtu Československá armáda?
;o)
nechybí, počítám jenom okupanty. a to jsem zapomněl na 1968 vojska Varšavské smlouvy.
Máš pocit že průjezd nevýznamného konvoje je okupace??
Jinak odpůrci v Bohumíně nepochybně jsou, v pátek pořádali komouši demonstraci proti konvoji. To byl taky hlavní důvod proč jsem se šel na ty jinak nezajímavé US otečka podívat.
Skoro bych řekla, že v tomto ohledu sehráli ti "antikřiklouni" roli užitečných idiotů.
Taky jsem si říkala, že kdyby hrozilo, že je bude moc slyšet, tak bych mávat šla.
Ty máš pocit, že příjezd bratrských spojeneckých armád Varšavské smlouvy v roce 1968 byla okupace? Že příjezd polské armády v roce 1918 a 1948 byla okupace? Že německá vojska v roce 1939 co nás osvobodila od polské rmády byli okupanti?
Ty myslíš, že jakákoliv cizí armáda na našem území je něco jiného než okupace? Vždy záleží na úhlu pohledu. Český národ vždy kolaboroval s okupanty. Nevidím důvod proč by zrovna v roce 2015 měla být nějaká změna.
Okupace USA je jediná okupace, která by mi rozhodně a vůbec nevadila. ;-)
Proč zrovna okupace? Můžeme se zasadit, aby nás vzali jako jedenapadesátej stát unie.
USA neokupujou. Jejich politika je rozmrdat a odejít. :-(
Nojo, celá západní Evropa i s kusem střední a jižní je celá rozm.....
A to minimálně 2x v minulém století, že jo?
Máš sice hezkou představu ale neodpovídá realitě. Německo po první světové válce bylo rozmrdané dokud to nevzal do ruky Áda. a Německo rozmrdané po druhé světové válce bylo rozmrdané dost dlouho po válce. Ony ty následky bombardování se neopraví přes noc.
Zvláštní pohled (ta tvoje realita) ... no ale třeba máš pravdu, kdyby je ty kurvy americký a britský nebombardovaly ...
Stejně tak s Japonskem, že jo?
to že to jsou kurvy americký si řekl ty. Tvůj pohled na svět nesdílím.
Jen na tvůj názor, že západní evropu dali do pořádku američani říkám, že rozmrdali co se dalo a stáhli se. Stejně jako v Iráku, Afganistánu, Kosovu, Srbsku a teď naposled spanilá jízda z pobaltí.
Marshallův plán ti nic neříká?
Nebo na druhou stranu Afghánistán II., Náhorní Karabach, Podněstří, Čečensko (3x), Jižní Osetie, Ukrajina ... tam všude se dodnes žije mnohem lépe, než předtím, žejo?
Marshallův plán bereš jako důkaz toho, že to rozmrdali ale neodešli, že jo.
A ty země co jsi jmenoval dole s amerikou asi moc společného nemají. Ty rozmrdali zase rusové. A je v tom pro mě jako pro civila nějaký rozdíl?
Pro mě, jako evropana, z toho plyne (a pro tebe jako civila snad taky), že by neměl být důvod obávat se amerického konvoje, ne?
To ti Rusové nám, na rozdíl od USA asi nikdy nepřinesli nic dobrého. Samozřejmě nás osvobodili, ale tehdá si to pokazili, že nám bohužel jednu totalitu nahradili druhou.
Nechci nikomu upírat zásluhy, ale i s tím osvobozováním by to mohl bej spíš 1:1, kdyby se kvůli svinský politice nemuselo na rusáky čekat.
Německo bylo po 1. sv. rozmrdané, DOKUD to nevzal do ruky Áda?!? Ano, byla hyperinflace, bordel na ulicích a tak. Pak ale se podařilo (díky obrovským úvěrům z USA) ekonomiku nastartovat, lidi se zklidnili a Áda začal utírat nos, protože o ty jeho kraviny nikdo nestál (stejně jako o kraviny komunistů; což je v bleděmodrém, resp. bleděrudém, totéž). Ádu dostala k moci Velká hospodářská krize (krom jiného, USA úvěry vypověděly) a Německo bylo opět hospodářsky v prdeli, opět byl na ulicích bordel, lidi opět neměli práci a měli hlad. A do toho bordelu přišel ON, spasitel Áda, že udělá pořádek, dá lidem práci a svobodu. No, a lidi si ho fakt zvolili... Co z toho bylo dál, to víme. Desítky milionů mrtvých, rozdělená Evropa, studená válka...
Jo a ty dálnice se začaly plánovat a stavět už za "Výmarské" republiky, nebyl to nápad Ády, jen se jako správný socan přivařil k hotovému a využil to ve svůj prospěch. A pochopitelně, opět jako správný socan, vše budoval na dluh...
Tak jak to teda bylo? Rozmrdali to Německo dvakrát ti američani nebo nerozmrdali? Mi z toho co píšeš vychází, že jo. Teda kromě území co rozmrdali rusové.
Poprvé Německo nikdo neto...
Německo podepsalo kapitulaci, když byly jeho vojska ještě stále na dobytých územích, takže si hospodářství roz... Němci sami - prostě ekonomicky se válkou vyčerpali.
Kdyby spojenci tehdá došli až do Berlína (tedy po tvém, Německo rozmrdali), druhá válka ani nacismus, by nebyly ...
Debata s lidmi, kteří o historii vědí prd, je v podstatě zbytečná, popravdě přemýšlím, jestli cyklopalmovka četl málo Orwella nebo jestli orwell farm nečetl moc Cyklopalmovky :)
Názorově to poslední dobou vyjde nastejno ....
Jsem rád, že se mnou diskutujete, dozvídám se spoustu nových věcí, přesto, že mnoho z nich vidím jinak. Ale možná máte představu, že správná diskuse je jen ta, kdy jeden mluví a všichni ostatní kývají hlavou a říkají:"Jo, jo, je to tak jak říkáš, do písmene správná řeč." :-)
To nemám, na druhou stranu když se od diskutujícího dozvím, že američané dvakrát rozmrdali Německo tak si říkám, že možná přikyvuje lidem, kteří mu o dějinách hodně věcí nalhali. A když je to v diskusi, kde se velmi často profiluje historický, zeměpisný a umělecký neználek, kterému údajně nesaháme ani pod kotníky, tak si říkám " hle jaká náhoda"...
Dost možná Německo rozmrdají potřetí, protože se jaksi zdráhá podporovat jejich válečnické ambice.
Tak toho jsem si nějak nevšiml.
Můžete to upřesnit ?
Němci nejsou s NATO v Turecku ?
Němci nejsou s NATO v Afgánistánu ?
Němci nebyli součástí mise NATO v bývalé Jugoslávii?
Němci nebyli v Kuvajtu ?
Ty jsi tak chytrý a pálí ti to. Ty určitě chodíš na kafíčko k Shapirovi.
NATO naštěstí není Varšavská smlouva, kde o všem rozhodoval jediný člen. V téhle alianci můžou být na různá témata různé názory. Přesto vždy platí čl.5.
Vy jste ale hlava pane wachmajstr.
Jasně, američani můžou za to, že Německo začalo dvě světové války, které je (nejenom) ekonomicky totálně rozvrátily. Jediné, za co američani můžou je to, že obě ty války němci prohráli (i když u té první se to moc říct nedá, němci sice kapitulovali, ale vojska se stahovala z dobytých území, vraceli se jako neporažení, což je naprostý fakt a pravda). A za další, za co američani můžou, že po obou válkách se díky pomoci USA Německo opět postavilo na nohy.
Debata s lidmi, kteří o historii vědí prd, je v podstatě zbytečná, popravdě přemýšlím, jestli Orwell farm nečetl moc Cyklopalmovky když už se Cyklopalmovka prstoduše přiznal, v proslovu k nám podcyklopalmovkokotníkům, že knihu od Orwella, kterou nám doporučuje vlastně nečetl vůbec.
Názorově to poslední dobou vyjde nastejno ....:)
Jsem rád, že se mnou diskutujete, dozvídám se spoustu nových věcí, přesto, že mnoho z nich vidím jinak. Ale možná máte představu, že správná diskuse je jen ta, kdy jeden mluví a všichni ostatní kývají hlavou a říkají:"Jo, jo, je to tak jak říkáš, do písmene správná řeč." :-)
Nesmyslně stavíš do jedné lajny události při kterých tekla krev proudem a průjezd pár aut spojenců.
Možná nesmyslně a budu rád, když to nebude mít pokračování, když tady nebudou časem hrát armády na hoňku.
Božínku, armády si přeci nejraději hrají na okupaci s civilním obyvatelstem v prostorech, kde není buď žádná, nebo srovnatelná armáda, to se k tobě ještě nedoneslo ?
a co tím chceš vlastně říct?
A co si myslíš, že tím chci říci ?
Nerozumím ti.
Mne tak napadlo - není právě ten nejlepší okamžik vyhlásit USA válku, když už tady jsou? Samo, že se hned vzdáme a necháme se USA okupovat. Německo válku projelo a kde je dnes. A američtí hoši si ušetří cestu... ;-)
Myš která řvala :) Viděl jsi ten film ?
Když jsem to nakous, musí mít Američan k návštěvě ČR taky nějaký povolení?
Myslíš jako pozvání?!? :o)))
Ale kulový, jenom nějakou obdobu toho, bez čeho já se tam nedostanu. https://www.esta-forms.com/
Tak to by bylo docela ftipné.
A ještě lepší by bylo, kdyby to museli vyplňovat v češtině :o)))
Proč ? My přece můžeme v češtině :)
https://esta.cbp.dhs.gov/esta/application.html...
Slováci ji mají od války furt vyhlášenou a zatím nezrušenou - no a amíci se jim radši vyhnuli...
slovenský štát nemá právního nástupce, tudíž není s kým bojovat.
No nevím nevím. Furt stejná firma se stejným personálem ve stejné provozovně, jen maličká změna na fasádě....
Víš kolik je slováků v Americe? Kdyby se bojovalo, tak by to byla občanská válka. Proč myslíš , že jsou poláci tak proameričtí?
Zajímavá teorie.
Ale řekl bych, že Poláci nejsou ani tak proameričtí, jako protiruští. A důvodů mají dost: Carská nadvláda (a nebyla to selanka jako v R-U), Rusko-Polská válka, okupace východní poloviny, Katyň, neposkytnutí pomoci Varšavskému povstání, poválečná anexe východních území ...
To my jsme protiruští mnohem méně. Okupace byla oproti tomu, co zažily ostatní země, celkem prd. Spousta lidí se s nimi i "družila". Proto jsme takovou západní výspou ruské propagandy a to už dlouho před ukrajinskou krizí:
http://echo24.cz/a/isYwV/42-ceskych-a...
Chtěl bych vidět jediného slovenského občana USA , který by pozvedl zbraň proti USA :)
Naprostá většina tamních slováků jsou oddanějšími občany než američané páté generace....
Jsi úžasný v tom jak nejsi schopen pochopit psaný text. To určitě není samosebou, na to jsi musel něco vystudovat.
Nejsi nakonec zaměstnanec Pražského Hradu ?
Jít se stádem je snadnější, že?
Poté, co si lid Zemana prosadil do funkce prezidenta, bylo mi z toho šoufl, ale teď si říkám zaplať pán buch za něj, protože má něco, co si netroufám definovat - hypertrofoané ego? odvahu? exhibicionismus? dost možná mu nic jiného nezbývá, aby přežil? to je mi celkem jedno, prostě se díky němu dostávají do popředí informace, které by se neměly ignorovat.
Nemaje vaši zkušenost ze stáda nemohu než souhlasit, že přežití debatních metod owčáčkovi farmy je asi přímo závislé na přežití Zemana.
A jsem rád, že si tak snadno zvykáte na póvl, to určitě není stádní vlastnost....
Označit někoho za póvl je dnes tak snadné, že? Takhle jste veřejně argumentoval i za totality? Nechci číst jakési plané řeči, chci důkazy, jinak s zde spolu bavíme vy víte o čem.
Tak vitpů na Husáka bylo rozhodně víc než na Zemana a dokonce si pamatuji i pár vtipů na Ludvíka Svobodu.
Takže svým způsobem máte pravdu, argumentoval jsem v rozpravě s vámi podobnými typy i za minulého režimu +- stejně...
Jediný rozdíl byl asi v tom, že tehdy se mě nikdo neměl odvahu zeptat jako vy dnes " argumentoval jste takhle i za demokracie ?"
Tak odvážných lidí jako jste vy nebo ávé tehdy prostě nebylo....
To se pozná honorace ;-)
Snažím se ti porozumět, ale nedaří se. Co míníš tím stádem? Ten "lid", co si Zemana většinově zvolil, nebo ta menšina nespokojených, co ho nevolili?
PS.: správně se říká "šloufl" :o)
Ne. A ty?
I u Ruzyně se Vyvadilovci zatáhli do ulity. Jinak klídek a veselo. Akurát dnes a nejspíš ani zítra nebude kde v okolí zaparkovat:-))
Ty jo - Vyvadil! Ten mě minulý týden v rozhlase docela šokoval - prý až dnes (jako pravý Přítel Ruska) může mluvit svobodně. Teda až díky konvoji tu máme podle něj skutečnou svobodu :o)
V tý vysoký politice to musí být hnus - když ani jako senátor, nebo poradce premiéra Paroubka, nesměl mluvit svobodně ...
Jj, zatím pořád váhám, zda se tam zítra k večeru vypravit, ale mám obavu, že to tam bude hóoodně na těsno...
Já teda nevim, ale ohlídej si dobu použitelnosti toho semtexu. A kromě toho "že to tam bude hóoodně na těsno..." kdy se ti taková šance naskytne? Na fotbal nechodíš, spartakiády už se nekonaj, tak nevím, skutečně, ale skutečně nevím.
No právě, že je to taková spešl příležitost...
Já kolem toho nějak moc hysterčit nebudu.
Považuju za naprosto normální a samozřejmé, že spojenci projedou přes naše území. Jsme v NATO, tak jak jinak by to mělo být. Vojenské technice stejnak vůbec nerozumím.
Myslím, že to završím tím, že jim popřeju v duchu dobrou cestu na domovskou základnu, až mě zase ve středu v 5:30 probudí první natůrované motory:-))
Tak hysterčit také nehodlám, ale vidět z blízka ta "autíčka" to bych docela ráda.
Tak jsem se zamyslela a musím si sebekriticky přiznat, že těm autíčkům moc nerozumím a jsou to pro mě jen tuny plechu na kolečkách. Takže přepustím asi své místo chlapům, které to zajímá a pěkným mladým českým holkám, které by zas mohly potěšit oko posádek.
Leda, že bych snad napekla nějaké ty české buchty:-))
Tak já jsem nakonec vyměkla. V té příšerné zimě, kdy není jisto zda za pět minut bude ještě svítit sluníčko nebo zase budou padat trakaře, nemám žádné ambice jít se podívat na americkou armádu.
Na netu jsem shlédla nějaké fotky a info jak to tam vypadá a myslím, že mám odškrtnuto :o)))
Myslím, že jsme nechyběly:-))
Já pozorovala cvrkot a bylo to mohutné. Odpoledne jsem se protlačila do třetího narvaného autobusu, pak jsem se probila zaštosovanými ulicemi a na koncert jsem si otevřela okno.
Dnes je toto zas aktuální.
https://www.youtube.com/watch?v=XI_57x7yQHo
I když hegemon je zas jiný.
Jak tak koukám, jednou se ti hodí Kryl, podruhé zas "jeho" udavač ... ty hegemone :o)))
On kdyby byl Nohavica opravdu nějak velkým udavačem, pak by to tady nevypadalo ani tak, jak to tu vypadá, byť jsme propásli šanci jít do opravdové demokracie.
Nohavica bohužel poslední dobou upadá. Kryla a Orwella si do úst berou různí lidé, i takoví jako ty, kteří jim vůbec nerozumí, nebo si vybírají jen něco. (Jako ty nebo Úježdák)
Co je opravdová demokracie, kde ji máme hledat, kde ji mají?
Dobrá otázka. Ovšem daleko snazší je odpovědět, kde ji nemají, respektive kde ji nenajdeme.
A nemají ji kde?
A kde k ní mají nejblíž?
V Rusku ani Americe ji nehledej. V české republice je těžko. Je těžko udržitelná. Tam, kde k ní měli blízko, již se od ní vzdalují.
Nejblíž. Dalo by se říct, že blízko mohla být Velká Británie, Francie, nedávno možná i Německo. Nyní se možná blízko dostanou v Řecku, i když, kdo ví.
Pokud někde můžeme něco takového najít, nejde o celé státy. Velmi blízko k ní mají české veřejné vysoké školy, zatím.
Když Francie, tak proč ne my? A Řecko?, snad někdy kdysi před 3 tisíci lety.
O vysokých školách mám vážné pochybnosti, nebo si snad rektora volí studenti? :-)
Akademické orgány jsou opravdu voleny akademickou obcí, jak učiteli, tak studenty, teda na veřejných vysokých školách. Nevím přesně jak je to u Rektora, toho snad jediného volí akademický senát. Ale třeba ve volbě děkana má senát jakousi váhu v době, kdy jsou výsledky volby na hraně. Samozřejmě, tohle všechno by padlo, kdyby prošla reforma vysokých škol plánovaná minulou, vlastně předminulou, vládou.
Francie je pořád v mnohém dál. To, co jsem viděl na Pařížském letišti, to by se v ČR fakt stát nemohlo. Na západ od nás je taky běžné, že lidé začnou stávkovat, když je něco špatně, což u nás není. A stávky a demonstrace k demokracii patří.
Na západě taky mají relativně nezávislá média, což tady nejsou ani náhodou. Nutnou podmínkou demokracie nejsou pouze svobodná média, nutnou podmínkou demokracie je objektivní informování médii.
Samozřejmě, ve chvíli, kdy se k moci dostanou lidi typu LePen, tak všechno tohle půjde do háje.
Řecko nyní stojí na rozcestí. Buď se reforma Řecka podaří, tedy kapitalismus bez odpovědnosti se demontuje a nastolí se něco lepšího, nebo to skončí velkým průserem. Vzhledem k tomu, co požaduje MMF a podobné instituce, tak se, bohužel, dá očekávat spíš to druhé.
Stávky u nás nebyly, až na čestné a tvrdě NEDEMOKRATICKY POTLAČENÉ vyjímky, jenom ve dvou historických obdobích ,tedy za nacionálního socialismu a za komunistického socialismu.
Jinými slovy za okupace.
Během těchto nejtěžších období české dělnické třídy, tedy období nelidských vlád jedné strany a jednoho zahraničního fýrera/generálního tajemníka Komunistické strany ( najděte jeden rozdíl)si pracující nedovolili ani uprdnout natož stávkovat když něco bylo špatně.
Po "měně" v 53 tuším nějaká stávka proběhla. Ve Škodovce v Plzni (tehdá, mám pocit, se to ale jmenovalo Závody V.I. Lenina). Ale účastníci, jak jinak, nepopadli moc dobře...
tak až na čestné vyjímky, vždyť to píšu :)
Jenže s lidmi, kteří šli za socialismu do stávky socialismus tvrdě zametl, jediný rozdíl od nacismu byl v tom, že to tajil.
Jsem jen uvedl konkrétní příklad, že skutečně nějaká stávka za socialismu proběhla... ;-)
Ale on nám to už soudruh vysvětlí, že to bylo všechno jinak, že to řídily USA... :-))
To si uvedl dobře :)
Komunistická peněžní reforma, nedlouho po té co za krátkou dobu prošustrovali "státní kapitál" okradla občany proto, aby se měli co nejvíc dobře.
To není Orwell to je cyklofarma.
Ehm, stávky po roce 1989 u nás prakticky nebyly. Snad jediná velká stávka byla soudruhem Kalouskem, nyní pravičákem, zakázána. Naštěstí, to tehdy mělo za následek celodenní stávku. Ale pak se nedělo nic, takže to šlo zase do ...
Málo sleduješ dění kolem sebe. Za poslední roky pamatuju několik stávkových pohotovostí a vyhrožování stávkou s následným úspěšným vyjednáváním. Všechno je to ale o přizvednutí platů z průměrných (v oboru) výš. Takže těžko můžeš čekat nějaké divočiny ze zoufalství...
Takový mladý a nic sinepamatuje.
Co třeba akce lékářů - ti byli ve stávkové pohotovosti několikrát. Včetně velké akce "Děkujeme, odcházíme"?!?
Možná si i pamatuje, ale nehodí se to do krámu. Tak zkusí hodit manipulačně do placu polopravdu, nebo nepravdu, třeba se chytí...
Já si dokonce pamatuji stávku z dob nesmiřitelného kapitalismu , kdy šel v čele stávkujících ministr a členové vládnoucí strany a stávka byla ve své podstatě namířena proti poslední části tripartity a proti opozici :)
O takové stávce by se pracujícími lidu mohlo všude ve světě zdát....
Ehm vím, že to bylo strašně dávno ale týdenní stávka železničářů za ministra dopravy Martina Římana, te poctivé tváře v ODS si myslím byla dost velká. Nebýt tenkrát Luxe, tak stojí železnice dosud.
A takhle to dopadá, když je někdo zahleděný do sebe a do vlastní dokonalosti a nevnímá reálný svět kolem.
To by mě moc zajímalo jakou stávku a jak zastavil osobně Kalousek :)
Jestli se třeba tehdy soudruzi odboráři nějak nespletli v postupu a stácvka neproběhla v cyklisticky lepším termínu.
Maně si pamatuji, kolik cyklistů jsem v ten den stávky potkal v Praze a AŽ DO DNEŠNÍ DNE JSEM NEVĚDĚL, ŽE SNAD JEDINOU VELKOU STÁVKU JSME NEJVÍC NARUŠILI MY, SVINĚ CYKLISTICKÉ :). ( jak se pak vyjádřil jeden z dopravních odborářů, který řekl že příště musí taková stávka proběbhout za špatného počasí aby nám lidi nejezdili na kolech
Takže Cyklopalmovko, jestli jste v den stávky jel na kole tak jste co ? STÁVKOKAZ :D
A proč zrovna tyto státy, a ne Švýcarsko, Polsko, Finsko? Singapur, Samoa, Izrael?
...
...
furt nic?
Ty snad čekáš od něj nějakou odpověď ?? :-))
Jen mne zajímá, jestli dokáže přednést aspoň nějaký argument, nebo jestli jen něco plácnul.
Neuhýbej. Co je ta pravá demokracie, prozraď nám to, encyklopede.
https://www.youtube.com/watch?v=XAYhNHhxN0A
Přece nebude plýtvat svou velemoudrostí kvůli takovým nulám, co mu nesahají ani po kotníky... ;-)
Pokud by někdo trpěl amnézií:
http://www.nakole.cz/diskuse/19309-proc-si...
Milý Cyklopalmovko, pořád mluvíte o té knize kterou jste na rozdíl od Úježďáka,ani nečetl:)
Mělo by se mi líbit , jak si to pořád rozpatláváte po obličeji, ale ve skutečnosti je mi vás už trošku líto. Snažíte se z prdu uválet kuličku a pořád vám z toho vychází, že nemáte/nevíte ani ten prd.....
Milý úježďáku, ač jsem nepřečetl všechny deníky, teď mám z toho celku asi půlku. Nutno říct, že ale válečný deníky, kde je, mimo jiné(!), i to, co zmiňujete. Nutno ale říct, že nejen ty válečné deníky jsou zajímavé. I to, co vzniklo předtím je dosti zajímavé, poučné a někdy i dost zarážející.
Myslím, že o Orwellovi toho fakt vím o něco víc, než vy.
A zas jen rádobychytrý plky kolem. To ti fakt ještě nedocvaklo, že ti to (asi nejen tady) nikdo nežere ? Děláš se zajímavej - a kde nic, tu nic... Jediná konkrétnější větička z tebe nevypadne.
Tady asi málo kdo pochopí. To je ovšem dáno spíše velmi nízkou intelektuální úrovní místních diskutujících.
Že máš naprosto vymytej mozek jsme pochopili už dávno. Jen jsme zatím ještě nepochopili, jestli si z náš děláš jen srandu a trollíš anebo jsi fakt tak blbej. ;-)
:-)) Nenabízíš-li co k pochopení, nemohou pochopit ani ti s velmi vysokou intelektuální úrovní. A to teda fakt nenabízíš Z prázdných slov a tupých, stokrát oposlouchaných frází fakt není co vytěžit.
Chce to od vás osobní statečnost ba i přemáhání tady šířit třídní a rasovou nenávist, co ?
Za takovou pohrdavou debatu by vás na na průměrné francouzské universitě brzo vynesli v zubech...
Sorry, ale rasovou a třídní nenávist tady šíří jiní.
Ujišťuji Vás, že na žádné univerzitě bych k takovéhle debatě nebyl donucen.
Víš co, vztyč si prostředník na ruce a stoupni si před zrcadlo. Ty si zkrátka "jednička"...
Takto si rád stoupnu před někoho z vás. Všichni jste jedničky.
Hele mudrlante, tak než se začneme oceňovat a rozdávat si vyznamenání, tak bys taky konečně mohl reagovat na pár věcných argumentů. Dovolím si ti je připomenout, například :
http://www.nakole.cz/diskuse/19325-proc-si... - a následující příspěvky
http://www.nakole.cz/diskuse/19324-jasankovi.html
Vím, že ty radši prskneš jeda - a když ti to vyvráceno, nereaguješ. Je to pohodlnost, nebo srabáctví ? Asi srabáctví, protože neleníš hned vedle prskat jedy další, se stejnou taktikou...
Tak dotoho. Vyhrabu i další takticky opuštěné hemzy a budu ti je připomínat. Předností velikána je totiž umění se k problému postavit čelem a neutíkat. Takže vlastně jen pečuju o tvoji velikost ;-)
Upřímně, kolik toho defakto vyvracíte. Vezmu-li tvůj druhý odkaz, tak tam defakto se snažíš vyvrátit, ale nevyvracíš.
Co se ostatních věcí týká, vlastně taky moc nevyvrací.
Tak hele, napsal jsi, že Rusák za posledních dvacet let nevedl válku - nabídnul jsem ti hned dvě.
Pak jsi napsal, že od roku 1989 u nás v podstatě nebyla žádná stávka - vyjmenovali jsme ti jich několik.
Zdá se ti to málo ? Nepovažuješ to za argumenty vyvracející tvá tvrzení ? Dolož nějak, že kecáme, ale argumentam, ne tvými dojmy a planými odmítavými keci.
"Tak hele, napsal jsi, že Rusák za posledních dvacet let nevedl válku - nabídnul jsem ti hned dvě."
Fakt jsem napsal tohle, nebo jsem napsal něco jiného? Pokud vím, tak moje tvrzení opravdu bylo jiné.
Stejně tak u toho druhého si tak nejsem úplně jistej, že to, co jsem podle tebe napsal, jsem opravdu napsal.
ok. "Pokud se budeme bavit o posledních, řekněme 20 letech, tak myslím, že americká armáda má na rukou daleko víc krve nevinných, než Ruská."
Dal jsem ti tam (pro začátek) příklad dvou dost masakrozních válek. Tak se pojď bavit o tom, proč si myslíš, že amíci mají na rukou víc krve nevinných, než rusáci. Máš pro to nějakou oporu, kromě averze k amíkům ?
A k stávkám jsi to napsal naprosto jasně : "Ehm, stávky po roce 1989 u nás prakticky nebyly. Snad jediná velká stávka byla soudruhem Kalouskem, nyní pravičákem, zakázána. Naštěstí, to tehdy mělo za následek celodenní stávku. Ale pak se nedělo nic, takže to šlo zase do ..." , načež ti byly připomenuto několik velkých stávek. Furt si nejseš jistej ? ;-)
Dobrá, dokázala nějaká stávka od roku 1989 přinutit politiky k tomu, aby řádně zastupovali občany?
Jediná opravdu velká stávka byla právě ta proti Nečasovi. Pak dost velká akce, i když ne přímo stávka, byla ta Děkujeme, odcházíme!, obě vlastně ničeho nedosáhly.
Ehm, války v Afghánistánu a Iráku stále probíhají, neskončily. To z Ruské strany je snad jen ta Čečenská, a teda teď momentálně Ukrajinská, ale to je válka USA-Rusko, byť obě strany jsou v zastoupení.
Krom toho se USA činí i tam, kde momentálně neválčí. Blbý je třeba případ dronů, kdy jaksi záměrně dávají horší kamery, což má ale za následek nespočet nevinných obětí.
Moje averze vlastně není k Američanům, ale k systému USA. Stejně tak rozlišuji Ukrajinské junty a běžné Ukrajince.
Mimochodem, s konvojem, který projel přes ČR nemohu souhlasit, i když se oprostím od averze k systému USA. Dokonce možná, kdybych se k němu hlásil, souhlasil bych s ním ještě méně, než s ním souhlasím teď.
Hm a proč by měla nutit politiky ?
Dále jen tak namátkově :
Děkujem odcházíme skutečně nebyla stávkou tak netuším proč ji zmiňujete, byla to akce která směřovala k tomu, že někteří lidé prostě vyhrožovali, že odejdou někam, kde neprodělali komunismus a mají v jejich oboru slušnější platy v porovnání s průměrnou mzdou , třeba do USA :)
Jinak netuším proč ve větvi o stávce zmiňujete Afghánistán, který rozmrdali napřed Rusové :)
Nevím jestli jste někdy slyšel o tom, jak ruští parašutisté zaraždili nedostatečně proruského satrapu i s jeho rodinou a vládou, což bylo částečně to samé...
To vyhrožování odchodem bych docela bral jako formu stávky. Realizací by hrozilo omezení provozu. Ale bylo to plané, většina by nikam nešla. Venku jsou sice jiné platy, ale také jiný způsob práce a jiné náklady.
S palmovkou to vedeme ve dvou liniích, takže Afghanistán je tu správně :-)
Stejný příklad, jako ten Irák s Kuwaitem. Kritikové USA vůbec neberou v potaz blízkou i malinko vzdálenější historii a souvislosti, ale jen to, co se jim hodí do iracionálně nenávistného krámu.
Jestli stávka něčeho dosáhla, nebo nedosáhla je v podstatě úplně nepodstatné vůči tvému tvrzení, že stávky nebyly. Ale i v tom nemáš pravdu. Doktoři si vyvzdorovali nemálo, v automobilce došli také k uspokojivému kompromisu. Bylo by to na delší hledání, ale těch úspěšných stávek a stávkových pohotovostí bylo nemálo.
A nepleteš si náhodou stávky (zaměstnanec versus zaměstnavatel o práva zaměstnance) s politickými demonstracemi ? Tam byla stávka namístě za socíku, kdy zaměstnavatel byl univerzálně stát. V současném režimu ti jde spíš o takovou malou revoluci, ne ?
Válčí opravdu v Afghanistánu a Iráku američani ? Myslím tím regulérní útočné válčení. Ne pomoc s bráněním, hlídáním objektů a eliminaci teroristů.
A polopatický vysvětlení blbýmu - jak technicky i politicky válčí USA na Ukrajině ? Tuhle mantru čtu co chvíli, ale podpora pro to jen samá dojmologie a konspirace. Naznač něco konkrétního, logického a alespoň trochu ověřitelného.
Tak možná by vás nutit nemuseli, vy se totiž spolehlivě donutíte každou chvíli sám.
Jak se řekne francouzsky " nesaháte mi tady nikdo ani po kotníky a vaše intelektuální úroveň je tak nízká, že by jste mi měli býti vděční, že vaši skupinu alespoň urážím a naši školu na diskusních fórech jiných škol soustavně pomlouvám " ?
Pohádka o Červené Karkulce.
Tak tedy byla žila pila jedna holčina, která náramně žrala komunismus. Ten je charakteristický rudou barvou, protože z lidí mlácených bolševiky stříká krev a ta je jak známo rudá. Nuže tedy naše milá dívenka se tak zhlédla v této barvě, že se tak i začala oblékat. Měla rudé šatečky, rudý šáteček, rudou čepičku, rudou šprndu ba i gaťky. Boty samozřejmě také, jen ty bílé ponožky měly dodávat kontrast a informovat o nevinnosti. Karkulka ale nezůstala jen u oblečení! Rudě si zmalovala pysky a svými kukadly rovněž viděla všechno rudě. A nejraději stála u semaforu, když na něm svítila červená, aspoň tak, když ne rudá. Červená barva sice byla jakousi náhražkou a trpěným odstínem, ale ono to nebylo! Lidé si brzo všimli její nespokojenosti s tímto odstínem a tak ji nazvali na potvoru Karkulka červená! Oh, jak ta dívka tí m trpěla! Až do své zletilosti musela nést tento přetěžký úděl, pak však úderem osmnácté vstoupila do KSČM a byl jí svěřen poklad - Rudá knížka! Od té doby se jí mezi soudruhy neřekne jinak než Rudá Karkulka a je jí mezi soudruhy tak dobře že si nechala zařídit - samozřejmě že rudě vymalovaný - pokojíček přímo na sekretariátu a tam šťastně a celá zrudlá bydlí až podnes, pokud už teda ty zkurvené bolševiky konečně nepostavili mimo zákon..
Rozšiř si sbírku:
přesná citace:
Autor: lurker Datum: 27.1.2010 13:47
Josef Škvorecký, Tankový prapor, Galaxie Praha 1990, str. 179
otec Lizetky, jevištní mistr Národního divadla Hertl:
"Ale počkejte! Až to praskne! Pak to bude hlava nehlava, přítel nepřítel! Co? Řeknu: Ty že seš můj kamarád? Řeknu. Byl si, ale už nejseš! Na lucernu s tebou, pane Daniel! Já sem křesťan, pane Daniel, ale bez výčitky, pane Daniel, bez výčitky pověsim každýho komouše, kterej mi padne do ruky! A já mám vo nich přehled, pane Daniel! Mám na starosti stranické známky v naší organisaci, mně se nikdo nebude moci zapřít! A bez milosti každýho, pane Daniel!"