Týpci co říkáte na toto elektrokolo?
http://www.shop-elektrokola.cz/elektrokola-c5...
Podle výkonu to musí vyjet jakýkoliv kopec bez šlapání.
Do terénu a nábojový motor? A neplete si to tu někdo s inzercí zadarmo?
radši si postavím kolo se středovým motorem. Je fakt že nábojový je dobrý tak akorát na rovinky.
Nábojový (tedy kromě 250W převoďák) se hodí jen pro E-skutr. Když má kolo vpleteno 7 kg motor,je to všechno možné,ale kolo to není. Silný nábojový motor je jednoůčelové zařízení. Pro lidi co nemohou šlapat(tedy nemocné na těle) se nehodí. Rychlost nevyužijí a sílu v kopcích ztrácí. Ti co šlapat chtěji,ocení spíše nábojový s převodovkou a volnoběžkou.(případně i střeďák). A opravdu se velký těžký motor hodí jen na rovinky a běžné kopce. Tak na Hanou.
Na to zapomeň, nevyjede to bez šlapání každý kopec.
Měl jsem 2kW hub motor a vyjelo to jen velmi krátké kopce, delší kopec to nezvládlo.
Jenomže Bobe, s 36V baterií si z toho dostal tak 750W, kolik ti ukazoval Analyst?
Moc jim těch 1800 nevěřím, to musí brát velký proudy, nebo ne?
A to jako udejchá ta čínská baterka?
Já ji upek uz kolem 30A....
Chtělo by to vědět co je to za motor, batetku a jakou to má řj.
Jo ty samsungy daly 30A a ani to nestačilo.
Cycle anylyst ukazoval při maximu 1700W, více už baterka nedala:-)
Si myslím.
Ty moje číňáci dávali taky 29 max 30A, pak už to hořelo. Tohle je pokus o reklamu na podivný a neznámý výrobek.
60 kiláků s příšlapem? Ale jo, třeba 260, ale 30 bez? Tak s paní Nghuyen o váze 52 kg...
Taky jsem potkal pána na boschi a ten mně tvrdil že na 8 Ah bat. ujel 140km.
Potom z něho vylezlo že na rovinách to má vypnuté.
Tak jsem mu říkal že když jsem ještě mohl šlapat tak jsem bez elektriky ujel 220km:-)
Na tom, že to má na rovince vypnuté, není ale nic zvláštního. Namáhavé jsou kopce, pokud to tedy člověk nehodlá jet extrapomalu na nejlehčí převody...pak to zase dlouho trvá.
Tohle má přímý motor, s tím by to do kopce upek, kdyby jel pomalu. A když to oroštuje, vycucne si baterii sofort.
Jo, do blízký sámošky do bude určitě dobrý. V kopci se to jen trochu upeče, ale to srágorkový kolo stejně taky moc dlouho nevydrží. Ale ta kisna za zadlkem je impozantní... :-)
Ty jsem uvařil postupně dvě, nejdřív jsem upekl drátky v jedné, ofixoval univerzální stříbrnou, a za dva dny klekla i druhá.
Třetí jsem pak už programově vykastroval o ten zámeček a napojil natvrdo, aby taky neshořela.
Již se Ti nedivím, něž tohle, tak raději potrénovat a jezdit na neelktrokole! :-)))
Jsem si myslel, že už na to nemám, zkoušel jsrm obejet komín, a byl jsem po 20 kilákách v hajzlu.
Tak jsem začal blbnout s tím motorem, a nakonec jsem si naložil na ten vozejk tolik, že ten motor vezl jen to haraburdí a já dřel jako kůň.
Tak jsem to zkusil bez něj, a jde to.
Jenomže jsem rok s tím motorkem postupně zlepšoval kondici. Teď ujedu stejně jako když jsem byl kluk, jen jsem pomalejší než tenkrát.
Elektromotor proto považuji za celkem slušnou pomůcku pro ty, co se chtějí do sedla vrátit, nebo dálky začít jezdit. Pochopitelně "s páčkou", kdy si můžu ordinovat přípomoc podle svých potřeb.
Jak člověk začne jezdit dál, zjistí, že na vzdálenosti co chce ujet má málo šťávy, tak postupně ubírá přípomoci, zvětšuje se dojezd, sílí, a nakonec motor zahodí, protože je zdržuje :-)
Vlajková loď hmmmm.S těma V-break brzdama bych to chtěl zastavovat.Kolo 30kg jezdec 80 nebo 120kg a šedesátka na nic moc kole.
Když není bláto tak dobré a pevné V brzdy toho hodně ubrzdí.
Třeba na rovině určitě bez problémů a do kopce snadno :-)
S věčkama na silnici brzdím těžší soustrojí, problém jsem měl jen jednou, kopec dolů z Kobylis, či jak se to tam jmenuje, na silnici souvislá vrstva vody, liják jsko blázen, jel jsem krokem a vší silou svíral brzdové páky, nešlo to zastavit, musel jsem si pomoc patama, abych zastavil na červenou.
Ale to jsem měl nahybnutý vozík za zadkem.
Kolo má 33kg. Véčka za 120kč. ABS :-) v základu(nesmykují :-) ) Brzdit z 45-50km/hod je zážitek. Takže: Jede to jako Babeta,ale nebrzdí to jako Babeta
Véčka bych mu nevyčítal.
Když to za mokra rozhulí 50, je kandidát na špitál, v lepším případě.
Pokud by do havárky zatáh ještě někoho, mohlo by to být zajímavé už proto, že s 1800W co proklamuje, je dost ilegál i u nás, tak by se moh prohnout.
Jinak dotaz, už jste někdo vyzkoušel ty odpojovače motoru na hydraulické brzdy?
Brzdil jsi někdy Babettu ? Zlatý Véčka. Jestli Babetta něco opravdu dobře neumí, tak brzdit. Ani se zkracovanýma paknama kloudně nezašlajfuješ. Pomohla až kalafuna do bubnů. Pak se to už slušným Véčkům začalo blížit.
Chceš tím naznačit,že Babeta má z rychlosti 40km/hod delší brzdnou dráhu než kolo s V brzdami? Myslím běžné kolo předělané na E -moped s brzdami ze supermarketu?
O brzdnou dráhu tolik strach nemám, spíš o to, abych nrpřelít přes řídítka, když za ty véčka pořádně vezmu :-)
Jen to nesmí bejt mokrý nebo zabahněný...
S Véčkama přes řidítka nepůjdeš, zas tak se nehryzaj. Ani u velkýho kotouče a hyder to nehrozí, pokud se zároveň nenastěhuješ nad řidítka. Ale kdo by to dělal...
Asi ne, to jsou všechno vzpomínky, přední kolo nemělo takovou zátěž, tak bylo relativně málo rozcentrovaný, u zadního jsem byl rád, že se vejdu mezi vidle, bez drátů prostě nevycentruješ.
Takže zadní brzda odpojená, brzdíš jen přední, tak si musíš dávat fest bacha. Ale když je na zadku zátěž, není to tak zlé.
Opáčko jsem se dal s elektrokolem, kdy jsem si pádem ulomil brzdovou páku, poslední dva dny taky jen na přední véčko, ale vozík za zadkem taky slušně jistil, abych nehodil tygra.
Ale ty brzdné dráhy byly fakt větší, a z kopce jsem se to bál pustit, co kdybych musel rychle brzdit.
Ono se asi dá jezdit na všem, když pochopíš, jaké to má limity a respektuješ je.
No to si piš, že jo. Mám už druhou Babettu, na první jsem namotal přes 13 tisíc, něco jsem se taky nabrzdil. Navíc ty báby jsou líp zpřevodovaný, takže po rovinkách kolem 55 km/hod. a maximum jsem měl z kopce od Mohelničáku za autobusem kolem osmdesátky. Kdyby tehdy jen polechtal brzdu... 8-)
https://www.youtube.com/watch?v=25jFK0itdPo&...
Kozí dech - neštěstí útočí :-)
Je to ale radost a potěšení vidět takový útok :-)
Naprosto úžasná invaze Vandalů :-)
Kde se to koná?
V Žebráku, snad každoročně začátkem května. Máš to kousek, stojí to za to to vidět
To jo, to je na votočku, jenže začátkem května, dá-li Bůh, bych se měl votáčet kousek dál.
Vloni napodzim jsem potkal před zbraslavským mostem kolonu mopedistů, na těch kultovních strojích, nevzpomenu si, jak se jmenujou, taky to byl docela rachot, vůbec mě nenapadlo kolik jich u náš je ještě pojízdných.
Nejvyšší čas, aby majitelé silných elektrokol taky něco podobného předvedli:-)
Spanilá jízda v Žebráku se koná 2.5.2015
http://www.mopedzebrak.cz/aktualni-informace...
Ale po republice je těch jízd během roku několik. Někde jsem zahlíd, že 30.5.2015 je v Praze
Funkčních Stadionů S11, S22 i podobných Jawet je mezi lidma neskutečně hodně. Snadný na udržení při životě, spolehlivý, dostatek dílů v originále i v replikách za srandovní peníze, nemusí na STK, nepodléhá registraci a povinné ručení je za hubičku, nebo občas k autu i zadarmo.
Jen jestli máte posudek o vlivu na životní prostředí. :D Takováhle koncentrace smraďochů je už zdraví škodlivá.
Pro pražáka ideální, já jí nemůžu najít, tu Mládkovu písničku, jak jel někam do Tater, chytil z toho čerstvýho vzduchu záduchu a zachránil ho až ten, co mu nahodil Trabanta...
Tohle je jednou za rok, ale v té Prahe bych si dal bacha na ta plavidla, a to beze srandy.
Občas se tam plaví něco tragického.
Všechny náklaďáky musí splňovat nějaké ty limity, a najednou uprostřed města obláček kouře a smradu s turistického šífu.
Je to tak, mezi těmi lodičkami je jedna mrcha s kolesy na parní strojek, ale ten je na uhlí. Přikládají do něj lopatkou jako do kamen, ale smrad to vyrábí důkladný.
A druhý zdroj koncentrovaného smradu jsou nostalgické jízdy vlakem s parní lokomotivou.
Na hnusné diesely jsme už zvyklí, ale tohle je koncentrovaný závan puchu z minulého století.
Ten úžasnej oblak dýmu nad pelotonem na 1. obrázku...
To víš, drsný stroje.
Občas se projedu v balíku dvoutaktů. Docela slušný uzenářství, luftuju to pak z hadrů a frňáků tejden. Dneska jsme zhejčkaný, ale dřív běžná realita (motorky, fichtly, warťasy, trábošové, barkasy...)